APPELLATUS................22
Aeneas ipse, pius totiens appellatus, nonne ita narrat: "Panthus CD, 1/ 3
Caesarem, qui post Augustus appellatus est, pervenerunt, quo imperante CD, 3/ 30
ut dixi, postea est appellatus Augustus. Huic adulescenti Caesari CD, 3/ 30
turbatum, unde et Figulus appellatus est. Dum enim rotam CD, 5/ 3
Tigillus, propter illud Ruminus appellatus est. Nolo dicere, quod CD, 7/ 11
et Pecunia et Pecunius appellatus sit, sicut Rumina et CD, 7/ 11
quasi medius currens dicitur appellatus, quod sermo currat inter CD, 7/ 14
homine primo, qui est appellatus Adam, quando illi anima CD, 13/ 23
gigneret filium, qui est appellatus Seth, ducentos triginta vixisse CD, 15/ 10
genuisset filium, qui est appellatus Lamech, post eum genitum CD, 15/ 11
ex illo qui est appellatus Seth, cum genuisse filios CD, 15/ 17
in maximo, qui est appellatus Sem, quando quidem Iapheth CD, 16/ 9
ab illo, qui est appellatus Seth, ostendebat ante diluvium CD, 16/ 10
Adam filio, qui est appellatus Seth. Sic ergo incipit CD, 16/ 10
Cham pertinere, qui Chus appellatus est. Et si omnia CD, 16/ 11
ab illo, qui est appellatus Sem, filio Noe, usque CD, 16/ 12
eo iudice, qui est appellatus Aod, octoginta anni pacis CD, 17/ 13
nepoti Abrahae, qui est appellatus primo Iacob, post Israel CD, 18/ 3
post mortem, sed Serapis appellatus sit, facillimam rationem Varro CD, 18/ 5
primo homine, qui est appellatus Adam, nondum sex annorum CD, 18/ 40
alius Ptolomaeus, qui est appellatus Philadelphus, omnes, quos ille CD, 18/ 42
Alexandriae Ptolomaeo, qui est appellatus Epiphanes; inde ab Antiocho CD, 18/ 45
 
 APPELLAVERE...............1
hi dii, quas eorum appellavere nominibus. Nam stellam quandam CD, 7/ 15
 
 APPELLAVERINT.............1
vocabulo id Latini veteres appellaverint. Unde ipse homo Dei CD, 10/ 6
 
 APPELLAVERIT..............1
terminum saeculi, mille annos appellaverit eo loquendi modo, quo CD, 20/ 7
 
 APPELLAVERUNT.............3
aut sceleratum, sed superbum appellaverunt, fortasse regios eius fastus CD, 3/ 15
esse dixerunt, daemones quoque appellaverunt nomine deorum, quamquam et CD, 9/ 1
magistrum, verum etiam Dominum appellaverunt. Nec ob aliud vivente CD, 17/ 8
 
 APPELLAVIT................8
quem tyrannum more Graeco appellavit, aut iniusti optimates, quorum CD, 2/ 21
ultimo versu ea fata appellavit, quam supra dixerat summi CD, 5/ 8
quoque mentis, ut iste appellavit, salo fluctuant, nec in CD, 9/ 3
et hoc loco Iesus appellavit, quando eum corporalis sui CD, 13/ 24
quem frater occidit, et appellavit nomen illius Seth dicens CD, 15/ 15
superioribus superiorum (et haec appellavit tricamerata), ut ab imo CD, 15/ 26
spiritu oris sui, ignem appellavit descendentem de caelo eosque CD, 20/ 12
iudicandos, etiam ipsos mortuos appellavit, et bonos, quibus dicitur CD, 20/ 15
 
 APPELLENT.................1
dicimus, quolibet eos nomine appellent. Hanc autem Platonicorum esse CD, 9/ 23
 
 APPELLENTUR...............2
Deus deorum; quia etsi appellentur dii immortales illi et CD, 9/ 23
decentissima, quae latine ut appellentur opposita, vel, quod expressius CD, 11/ 18
 
 APPELLET..................5
Latine vel physicam Graece appellet eam partem, in qua CD, 8/ 10
confiteri. Qui quamvis eos appellet deos, tamen cum dicit CD, 8/ 24
etiam singula hominis vocabulo appellet, animam scilicet interiorem hominemCD, 13/ 24
illis suo singulariter Dominum appellet. Nam cum eis pluraliter CD, 16/ 29
corpora, sicut usitatius vocantur, appellet. Hos ergo mortuos exhibuit CD, 20/ 15
 
 APPELLO...................1
qua casta punitur. Vos appello, leges iudicesque Romani. Nempe CD, 1/ 19
 
 APPENDICES................1
cetera ceterosque reges velut appendices istorum dixerim. Ninus ergo CD, 18/ 2
 
 APPETANT..................1
est, quae solitudinem magis appetant, sicuti sunt aquilae milvi CD, 12/ 22
 
 APPETANTUR................1
ut nec bona cupidius appetantur, quae mali quoque habere CD, 1/ 8
 
 APPETAT...................2
vivere velit vehementer atque appetat. Magna vis est in CD, 19/ 4
disci quid quisque illorum appetat, quid exhorreat, quo invitetur CD, 21/ 6
 
 APPETATUR.................1
ut, quae vitabatur, optetur appetatur et, si non potuerit CD, 19/ 4
 
 APPETENDA.................4
boni nostri, propter quod appetenda sunt cetera, ipsum autem CD, 19/ 1
doctrina inserit, propter haec appetenda sit, aut ista propter CD, 19/ 1
sed propter officium virtutis appetenda videantur, aliquando praeferuntur, utCD, 19/ 2
et virtus et ista appetenda credantur, quaternarium numerum triplum CD, 19/ 2
 
 APPETENDAM................1
per se ipsam putant appetendam, istas propter ipsam, tabulam CD, 5/ 20
 
 APPETENDAS................1
levibus, serias a ludicris, appetendas a respuendis, qua possunt CD, 6/ 9
 
 APPETENDI.................2
vim gignendi vel etiam appetendi, his, quae isto motu CD, 11/ 16
motuque membrorum et sensu appetendi atque vitandi, quam sunt CD, 13/ 3
 
 APPETENDIS................2
moribus agitur bonorumque finibus appetendis malorumque vitandis, ideo nescitCD, 8/ 10
malis, ut in illis appetendis istisque vitandis nullus error CD, 19/ 4
 
 APPETENDO.................3
nolumus? Sed cum consentimus appetendo ea quae volumus, cupiditas CD, 14/ 6
sunt dii. Plus autem appetendo minus est, qui, dum CD, 14/ 13
possunt vivere, et in appetendo boni fine, quo fit CD, 19/ 2
 
 APPETENDUM................2
latitaret, quid in moribus appetendum esset atque fugiendum, quid CD, 2/ 7
est propter se ipsum appetendum, sed propter aliud; bonumque CD, 8/ 8
 
 APPETENTES................3
malorum avaritia, quam quidam appetentes a fide pererraverunt et CD, 1/ 10
suis etiam sic consimilari appetentes, vel metuentes, ne honestiorem CD, 2/ 10
sed propter se ipsum appetentes idque adipiscentes nihil, quo CD, 8/ 8
 
 APPETERE..................3
tamen de his, quae appetere vel fugere rationabiliter debet CD, 9/ 4
praedicens non ista se appetere, sed per haec alia CD, 10/ 17
possemus, verumtamen id quasi appetere videremur, quo feracius essemus CD, 11/ 28
 
 APPETEREMUS...............1
irrationalia essemus animantia, nihil appeteremus praeter ordinatam temperaturam partiumCD, 19/ 14
 
 APPETERENT................1
nec aliquem ordinem vel appeterent vel tenerent, nisi ab CD, 11/ 28
 
 APPETISSE.................2
exstitisse mulieribus et earum appetisse ac peregisse concubitum; et CD, 15/ 23
Danaes per imbrem aureum appetisse concubitum, ubi intellegitur pudicitia CD, 18/ 13
 
 APPETIT...................10
qui aliquid incipit maxime appetit intendit, expectat, exoptat, nec CD, 7/ 7
profecto et animam carnaliter appetit et carnem carnaliter fugit CD, 14/ 5
sapientis. Voluntas quippe, inquiunt, appetit bonum, quod facit sapiens CD, 14/ 8
hoc recte factum sic appetit sciri, ut tamen erubescat CD, 14/ 18
ad sui notitiam lucem appetit animorum, ut tamen refugiat CD, 14/ 18
eum, quem intendit et appetit, finem. Porro ille Seth CD, 15/ 17
omnia propter se ipsa appetit simulque etiam se ipsam CD, 19/ 3
ex fide, terrenam pacem appetit in eoque defigit imperandi CD, 19/ 17
religione conceditur, tuetur atque appetit eamque terrenam pacem refert CD, 19/ 17
immo et periculosas perniciosasque appetit, quantum bonum habeat in CD, 22/ 24
 
 APPETITIONIS..............1
nostrae beatitudinis, ipse omnis appetitionis est finis. Hunc eligentes CD, 10/ 3
 
 APPETITIONUM..............4
animae irrationalis ordinata requies appetitionum, pax animae rationalis ordinataCD, 19/ 13
partium corporis et requiem appetitionum; nihil ergo praeter quietem CD, 19/ 14
animae pax, quia requiem appetitionum consequi non potest. Utrumque CD, 19/ 14
cum propter explendas indigentias appetitionum voluptatem sequuntur: ita mortemCD, 19/ 14
 
 APPETITOR.................1
quisquam nobilitatis et claritudinis appetitor et eos diceret fortunatos CD, 7/ 4
 
 APPETITOREM...............1
dignitatemque donavit, tamquam regni appetitorem quorundam nobilium coniuratio senatorumCD, 3/ 30
 
 APPETITORES...............2
vivit. Sed illos miror appetitores multitudinis deorum, si fides CD, 4/ 20
cultu deorum omnis dedecoris appetitores, cuius vitam minus turpem CD, 7/ 4
 
 APPETITU..................4
simul affectu cum carnis appetitu coniuncto atque permixto, ut CD, 14/ 16
paradiso viventium sine erubescendo appetitu generandi officium credenda sitCD, 14/ 26
cupiant pervenire, sine cuius appetitu nulla natura sit." Quod CD, 19/ 12
sensus tamen eorum solo appetitu qualitercumque persuadendae falsitatis illudantCD, 22/ 22
 
 APPETITUM.................2
irrationali dedit memoriam sensum appetitum, rationali autem insuper mentemCD, 5/ 11
qua ipsum caput est appetitum et occisum: quid agent CD, 18/ 52
 
 APPETITUR.................3
sectantibus, dum id quod appetitur aut nemini aut non CD, 18/ 2
vero praefertur virtuti, ipsa appetitur propter se ipsam, virtus CD, 19/ 1
ut decet, tamen indecenter appetitur. Quamobrem otium sanctum quaerit CD, 19/ 19