ARBITRAMUR................2
aetate dicendum aut cogitandum arbitramur, cum paulatim mutata, ut CD, 2/ 18
moribus cruciari debuisse maeroribus arbitramur, contristetur ille, quem vitaCD, 20/ 2
 
 ARBITRANTUR...............7
virtutibus sapientium socios esse arbitrantur aliterque de ullo deorum CD, 8/ 13
potius quam vera esse arbitrantur, qui virtutem ac sapientiam CD, 12/ 24
commemorandum putavi, quia nonnulli arbitrantur aliud esse dilectionem, siveCD, 14/ 7
donec diluvium praeteriret, vixisse arbitrantur, nolentes derogare fidem codicibusCD, 15/ 11
modo gestae sunt, significare arbitrantur, ita multum audere, qui CD, 17/ 3
credendum est, quod nonnulli arbitrantur, hebraeam tantum linguam per CD, 18/ 39
ipsum enim mysterium pertinere arbitrantur, quod ait in epistula CD, 20/ 19
 
 ARBITRAREMUR..............1
praemia serviendum illi esse arbitraremur, nec pios nos faceret CD, 1/ 8
 
 ARBITRARENTUR.............1
cum eos homines esse arbitrarentur; neque enim aliam ob CD, 16/ 29
 
 ARBITRARI.................3
qui selecti vocantur: restat arbitrari non propter praestantiores in CD, 7/ 3
theologia praeloquens deum se arbitrari esse animam mundi, quem CD, 7/ 6
idem dicit deum se arbitrari esse animam mundi et CD, 7/ 9
 
 ARBITRATI.................2
ad honestam libertatem pertinere arbitrati sunt mala civitatis propriae CD, 3/ 17
uni alicui deo committendum arbitrati sunt, sed rura deae CD, 4/ 8
 
 ARBITRATUR................5
praescientiam futurorum, quoniam utrumque arbitratur esse non posse, sed CD, 5/ 9
autem cum hominibus agi arbitratur idem Plato, si tamen CD, 13/ 19
terrae. Hanc promissionem factam arbitratur Eusebius septuagesimo quinto annoCD, 16/ 16
Nec idem propter aliud arbitratur historicus in Arcadia tale CD, 18/ 17
simul et corpus esse arbitratur. Proinde summum bonum hominis CD, 19/ 3
 
 ARBITRATUS................8
libro ad verbum excerpenda arbitratus sum, nonnullis propter faciliorem CD, 2/ 9
numquam antea fecerat, exhibenda arbitratus est? Lecti autem sternebantur CD, 3/ 17
non enim omnia dicenda arbitratus sum), hi omnes dii CD, 4/ 11
De opinione Varronis qua arbitratus est Deum animam esse CD, 7/ 6
misericordiam Dei patris pertinere arbitratus est, ne semper huius CD, 9/ 10
corpora redire humanas animas arbitratus est. Puduit scilicet illud CD, 10/ 30
omnia inscitia temporum accidisse arbitratus est. Alii quippe, inquit CD, 15/ 12
ipse singillatim posuit, ego arbitratus sum coniuncta esse ponenda CD, 18/ 23
 
 ARBITREMUR................4
eam rursus quasi malam arbitremur, cum ea multos etiam CD, 2/ 23
alios mediatores, per quos arbitremur nobis perventionis gradus esse CD, 9/ 15
anima mea faciat: non arbitremur habere animam Deum, cum CD, 17/ 5
ibis, futuros illos sanctos arbitremur immunes, si eorum morientium CD, 20/ 20
 
 ARBITRENTUR...............5
colere consuerunt, necessarium esse arbitrentur, et quia prohibetur, mala CD, PR
diis istum cultum exhibendum arbitrentur, utrum bonis an malis CD, 8/ 13
qualescumque deos suos esse arbitrentur) ab eis facta esse CD, 10/ 18
ad omnia se idoneos arbitrentur potiusque intellegant quam sit CD, 12/ 16
sunt, nequaquam esse posse arbitrentur. Nam cuius rationis est CD, 21/ 3
 
 ARBITRER..................1
illustre miraculum, ut nullum arbitrer esse Hipponiensium, qui hoc CD, 22/ 8
 
 ARBITRETUR................6
ea sibi potius sectanda arbitretur, quae actitantur ludis auctoritate CD, 2/ 8
annis. Ac ne quisquam arbitretur rudimenta Romanorum fuisse fortiora CD, 5/ 22
ne omnes tales esse arbitretur, audit ab eodem Apostolo CD, 8/ 10
vero Deo subditus ideo arbitretur daemones se ipso esse CD, 8/ 15
bonos sequendos sibi esse arbitretur, per quos tamquam medios CD, 9/ 2
ita omni errore carere arbitretur, longum est per omnia CD, 19/ 1
 
 ARBITRII..................3
per hoc a liberi arbitrii malo usu series calamitatis CD, 13/ 14
terris, non fidere libertate arbitrii sui, sed speret invocare CD, 15/ 21
nec illi ademit liberi arbitrii potestatem, simul praevidens, quid CD, 22/ 1
 
 ARBITRIO..................20
poetas ipsos vel pro arbitrio mentientes vel hominibus miseris CD, 2/ 14
possunt, quantum secreto Omnipotentis arbitrio permittuntur, ne magnipendamus terrenamCD, 2/ 23
potestate a summo deo, arbitrio suo ista decernere, sed CD, 5/ 1
sit in nostrae voluntatis arbitrio. Et ipsae quippe nostrae CD, 5/ 9
cum volumus, libero velimus arbitrio: et verum procul dubio CD, 5/ 10
arbitrium aut retento voluntatis arbitrio Deum (quod nefas est CD, 5/ 10
bellorum, sicut in eius arbitrio est iustoque iudicio et CD, 5/ 22
aliis quicquam reliquit pro arbitrio suspicari et satis probavit CD, 6/ 4
naturae viventis atque intellegentis arbitrio, quae non solum naturales CD, 12/ 26
quia superiorem dominum suo arbitrio deseruerat, inferiorem famulum ad CD, 13/ 13
sortem deciderit suae voluntatis arbitrio." Deus enim creavit hominem CD, 13/ 14
quia impudens motus volutantis arbitrio resistebat, pudenda texerunt: quomodoCD, 13/ 24
ullo ita numerosos pro arbitrio sonitus edunt, ut ex CD, 14/ 24
opere serendae propaginis tranquillo arbitrio convenirent), quomodo nunc, cumCD, 14/ 26
malum, quod fit libero arbitrio, et a malo, ut CD, 15/ 21
Hoc itaque libero voluntatis arbitrio genere humano progrediente atque CD, 15/ 22
oderunt, sed eam pro arbitrio suo cupiunt commutari. Non CD, 19/ 12
operibus propriis, quae gerunt arbitrio voluntatis. Nam et daemones CD, 20/ 1
rectum cum eodem libero arbitrio, terrenum quidem animal, sed CD, 22/ 1
quae oculis utitur, praeferretur arbitrio. Sunt vero quaedam ita CD, 22/ 24
 
 ARBITRIS..................1
et honestus, remotum ab arbitris cubile conquirit ? Nonne omnes CD, 14/ 18
 
 ARBITRIUM.................25
Romanis et ad regale arbitrium cuncta revocasse et quasi CD, 3/ 21
aliquid contra eorum facere arbitrium et credens eos tanto CD, 4/ 23
nostra potestate nullumque est arbitrium voluntatis; quod si concedimus CD, 5/ 9
praescientiam futurorum, tolli voluntatis arbitrium; si elegerimus voluntatis arbitriumCD, 5/ 9
arbitrium; si elegerimus voluntatis arbitrium, tolli praescientiam futurorum. IpseCD, 5/ 9
duobus elegit liberum voluntatis arbitrium; quod ut confirmaretur, negavit CD, 5/ 9
recurritur: si est voluntatis arbitrium, non omnia fato fiunt CD, 5/ 9
more Stoici fatum appellant, arbitrium nostrae voluntatis auferri. 10 CD, 5/ 9
non ideo ipsum liberum arbitrium necessitati subicimus, quae adimit CD, 5/ 10
praescientia Dei tollere voluntatis arbitrium aut retento voluntatis arbitrioCD, 5/ 10
dominatur, si secundum eius arbitrium Iuppiter loquitur aut loquendi CD, 7/ 14
inferiorem famulum ad suum arbitrium non tenebat, nec omni CD, 13/ 13
et mali proprium voluntatis arbitrium. Nec se ipso quippe CD, 13/ 21
fuerat, sanata atque correcta. Arbitrium igitur voluntatis tunc est CD, 14/ 11
iure, non omnimodo ad arbitrium nostrum movet aut non CD, 14/ 17
libido membra illa praeter arbitrium commovebat, nondum ad hominis CD, 14/ 17
prolis cisut ceteris, ad arbitrium voluntatis." Seminaret igitur prolem CD, 14/ 24
habere cupiunt, quos ad arbitrium suum volunt vivere. Nam CD, 19/ 12
natura humana per liberum arbitrium in rectitudine, in qua CD, 21/ 15
victusque communis; qui liberum arbitrium eidem intellectuali naturae tribuitCD, 22/ 1
amplius. Nec ideo liberum arbitrium non habebunt, quia peccata CD, 22/ 30
liberatum. Nam primum liberum arbitrium, quod homini datum est CD, 22/ 30
ut primum daretur liberum arbitrium, quo non peccare homo CD, 22/ 30
mori: ita primum liberum arbitrium posse non peccare, novissimum CD, 22/ 30
non potest, ideo liberum arbitrium habere negandus est? Erit CD, 22/ 30
 
 ARBITROR..................24
debitis finibus quod dicendum arbitror, quantum divinitus adiuvabor, expediamCD, 1/ 35
tunc perisse quisquam, ut arbitror, iam dicere audebit, quia CD, 2/ 25
coleret." Iam satis dictum arbitror de morum malis et CD, 3/ 1
regnator. Non est, ut arbitror, quod dicatur quid mali CD, 3/ 6
his quinque libris satis arbitror esse responsum. Quorum tres CD, 5/ 26
poscenda est? Nemo, ut arbitror, usque ad tantum praecipitium CD, 6/ 6
explicare et longum esse arbitror et temere affirmandum esse CD, 8/ 4
temere affirmandum esse non arbitror. Cum enim magistri sui CD, 8/ 4
misericordiae frequentatur; quod ideo arbitror evenisse, quia haec fieri CD, 10/ 1
animae liberandae: satis, quantum arbitror, ostendit vel eam philosophiam CD, 10/ 32
debitis finibus quod dicendum arbitror, quantum divinitus adiuvabor expediamCD, 10/ 32
unde suo loco diligentius arbitror disserendum. 9 "De angelorum CD, 11/ 8
non importune neque incongrue arbitror accidisse, etsi non humana CD, 13/ 11
eos ausuros esse non arbitror, diis beatissimis et tamen CD, 13/ 19
hoc fecisse referuntur, potius arbitror concumbentium motus dedisse oculis CD, 14/ 20
intellegendum, nos oporteat immorari. Arbitror tamen satis nos iam CD, 15/ 1
hoc non incassum notandum arbitror, quod in eis generationibus CD, 15/ 17
disputans et satis esse arbitror, quantum veritas prophetiae huius CD, 16/ 41
exponenda nonnulla; sed sufficere arbitror quae ita sunt aperta CD, 18/ 29
prophetice significatas esse non arbitror; quamvis ab eis, qui CD, 18/ 52
voluerimus, non erimus, quantum arbitror, onerosi legentibus, et propter CD, 19/ 11
consensu diximus satis esse arbitror, unde appareat per hanc CD, 19/ 21
futurus sit, hominem scire arbitror neminem, nisi forte cui CD, 20/ 16
debemus ostendere; quae, sicut arbitror, non tanta mora necesse CD, 20/ 20