AUSU......................1
illorum oraculis deditus immoderato ausu naves iussit incendi, quibus CD, 4/ 29
 
 AUSUROS...................1
audebunt isti, sicut eos ausuros esse non arbitror, diis CD, 13/ 19
 
 AUSUS.....................11
die iussa facere non ausus esset, secunda nocte hoc CD, 4/ 26
Nos adversus istos sacrilegos ausus atque impios et Deum CD, 5/ 9
certe ubi potuit, ubi ausus est, ubi impunitum putavit CD, 6/ 5
modo poeticam theologian reprehendere ausus est, civilem non ausus CD, 6/ 10
ausus est, civilem non ausus est, quam iste concidit CD, 6/ 10
in neutram partem commemorare ausus est, ne vel laudaret CD, 6/ 11
ita sunt, quonam modo ausus est Plato, etiamsi non CD, 8/ 14
Et Plato quidem plus ausus est dicere, elatum esse CD, 11/ 21
eum dicere sanctitatem facilius ausus fuero, non amborum quasi CD, 11/ 24
ex hebraeis codicibus emendare ausus est nemo. Non enim CD, 15/ 14
valuit invenire, quos nemo ausus est quaerere? qui si CD, 22/ 24
 
 AUT.......................598
legant et proferant sic aut ab alienigenis aliquam captam CD, 1/ 2
suorum templa confugisse compererant, aut aliquem ducem barbarorum praecepisseCD, 1/ 2
peccatis alienis, quae dedocere aut obiurgare deberent, dum eorum CD, 1/ 9
melius et aliud deterius, aut aliud maius et aliud CD, 1/ 11
pretiosa, oberit pio vilis aut nulla. Praeclaras exsequias in CD, 1/ 12
eius membra sunt integra, aut eo, quod nullo contrectantur CD, 1/ 18
Deo auctore bella gesserunt aut personam gerentes publicae potestatis CD, 1/ 21
meliorem. Nihil enim urguebat aut calamitatis aut criminis seu CD, 1/ 22
enim urguebat aut calamitatis aut criminis seu verum seu CD, 1/ 22
hoc ille non iussit aut monuit, ut eo modo CD, 1/ 22
Caesar dixisse fertur, invidit, aut ut aliquid nos mitius CD, 1/ 23
nec capitur, malis autem aut probatur aut emendatur. Illi CD, 1/ 29
malis autem aut probatur aut emendatur. Illi vero, qui CD, 1/ 29
me adversis rebus exagitat, aut merita examinat aut peccata CD, 1/ 29
exagitat, aut merita examinat aut peccata castigat mercedemque mihi CD, 1/ 29
noxios daemones non intellegebat aut, si intellegebat, placandos etiam CD, 1/ 31
si illa sunt sacra? Aut quae inquinatio, si illa CD, 2/ 4
sua terribili prohibitione permitterent. Aut si prohibebant, hoc ostendaturCD, 2/ 6
gignimur, ordo quis datus aut metae qua mollis flexus CD, 2/ 6
Romana, sed Graeca sunt; aut si propterea iam Romana CD, 2/ 7
regulis certa connexione traheretur, aut quid non esset consequens CD, 2/ 7
Plautus, inquit, noster voluisset aut Naevius Publio et Gn CD, 2/ 9
Publio et Gn. Scipioni aut Caecilius Marco Catoni maledicere CD, 2/ 9
videlicet fuit, ut Plautus aut Naevius Publio et Gn CD, 2/ 12
Publio et Gn. Scipioni aut Caecilius M. Catoni malediceret CD, 2/ 12
leges ad instituendos bonos aut corrigendos malos mores a CD, 2/ 14
historicorum vel poetarum dixit aut finxit), certe vel Priapo CD, 2/ 14
Quae de moribus Romanorum aut metu compressis aut securitate CD, 2/ 18
Romanorum aut metu compressis aut securitate resolutis Sallustii prodat CD, 2/ 18
de consequenti aetate dicendum aut cogitandum arbitramur, cum paulatim CD, 2/ 18
cuiquam invito fuerit importunus aut noxius; ceterum de suis CD, 2/ 20
dixisset: Ut in fidibus aut tibiis atque cantu ipso CD, 2/ 21
distinctis sonis, quem immutatum aut discrepantem aures eruditae ferre CD, 2/ 21
nisi magna iustitia geri aut stare posse rem publicam CD, 2/ 21
tyrannum more Graeco appellavit, aut iniusti optimates, quorum consensum CD, 2/ 21
consensum dixit esse factionem, aut iniustus ipse populus, cui CD, 2/ 21
nisi hi viri praefuissent, aut fundare aut tam diu CD, 2/ 21
viri praefuissent, aut fundare aut tam diu tenere potuissent CD, 2/ 21
omnia metu subditi ministrarent. Aut si dederunt, proferatur ostendatur CD, 2/ 22
temporalium non ex favore aut impugnatione daemonum, sed ex CD, 2/ 23
bona malave terrena propitiandos aut timendos existimemus, quia, sicut CD, 2/ 23
irrisores, omnis eorum petulantia aut repentina mutatione deponitur, aut CD, 2/ 28
aut repentina mutatione deponitur, aut timore vel pudore comprimitur CD, 2/ 28
proponitur, ubi veri Dei aut praecepta insinuantur aut miracula CD, 2/ 28
Dei aut praecepta insinuantur aut miracula narrantur, aut dona CD, 2/ 28
insinuantur aut miracula narrantur, aut dona laudantur aut beneficia CD, 2/ 28
narrantur, aut dona laudantur aut beneficia postulantur. 29 "De CD, 2/ 28
Romani, (neque enim praetereundum aut dissimulandum est, quod et CD, 3/ 2
non obtendant Troiana periuria, aut mirentur deos periuria punisse CD, 3/ 2
manus atque lingua periurio aut sanguine civili alebat? Quid CD, 3/ 2
Paridis vindicandum numina censuerunt, aut magis in Romanis aut CD, 3/ 3
aut magis in Romanis aut certe etiam in Romanis CD, 3/ 3
hoc fieri Romulus iusserit aut Romulus fecerit, quod multi CD, 3/ 6
non ab alienis. Si aut perpetravit aut imperavit hoc CD, 3/ 6
alienis. Si aut perpetravit aut imperavit hoc Romulus, magis CD, 3/ 6
sed viro spurcissimo Romanorum? Aut si displicebat diis causa CD, 3/ 7
Venus, sed Bellona donavit; aut fortassis Alecto illa inferna CD, 3/ 13
civium propinquorum, fratrum parentum aut pie cruciabantur, aut crudeliter CD, 3/ 13
parentum aut pie cruciabantur, aut crudeliter laetabantur victoriis maritorumCD, 3/ 13
iam fide media retinebat, aut forte etiam ipsum fratrem CD, 3/ 14
comparuisse, profecto ibi intellegitur aut violentia tempestatis aut caedisCD, 3/ 15
intellegitur aut violentia tempestatis aut caedis facinorisque secretum; namCD, 3/ 15
subitam tempestatem, quae profecto aut occasionem sceleri praebuit aut CD, 3/ 15
aut occasionem sceleri praebuit aut Romulum ipsa consumpsit). De CD, 3/ 15
istum Tarquinium Romani crudelem aut sceleratum, sed superbum appellaveruntCD, 3/ 15
concesserant, sub honesto patrum aut plebis nomine dominationes affectabantCD, 3/ 17
vel ipsum ignis agnovit, aut vero erat ibi numen CD, 3/ 18
auctis viribus cuncta vastando aut subigendo torrentis modo Italiae CD, 3/ 19
lege quid iniquius dici aut cogitari possit, ignoro. Verum CD, 3/ 21
indignius insultant temporibus Christianis, aut ad loca Christo dicatissimaCD, 3/ 31
loca Christo dicatissima confugerunt, aut illuc eos ut viverent CD, 3/ 31
daemones, usque adeo, ut aut veris aut fictis etiam CD, 4/ 1
adeo, ut aut veris aut fictis etiam, suis tamen CD, 4/ 1
alios tunc colebant deos. Aut si proprios habuerunt Assyrii CD, 4/ 7
et ipsi imperium perdiderunt, aut mercede non sibi reddita CD, 4/ 7
Hoc si ita est, aut infideles dii sunt, qui CD, 4/ 7
a Gallis iterum liberavit), aut non ita fortes sunt CD, 4/ 7
consiliis vel viribus vinci; aut si, cum inter se CD, 4/ 7
partes deae Cloacinae tribuere aut Volupiae, quae a voluptate CD, 4/ 8
a voluptate appellata est, aut Lubentinae, cui nomen est CD, 4/ 8
nomen est a libidine, aut Vaticano, qui infantum vagitibus CD, 4/ 8
qui infantum vagitibus praesidet, aut Cuninae, quae cunas eorum CD, 4/ 8
filia non sit amborum. Aut si aetheris partem superiorem CD, 4/ 10
est in gremium telluris aut terrae; quia et hic CD, 4/ 10
si Victoria dea est? Aut quid ipso Iove in CD, 4/ 14
sicut appellatur illa Victoria. Aut si regnum munus est CD, 4/ 15
et suis contemptoribus haereat? Aut si aliquid proficiunt cultores CD, 4/ 18
voluerit mittenti Fortuna resistere. Aut certe istam mali colant CD, 4/ 18
si deam istam nosset aut coleret. Praesente quippe Felicitate CD, 4/ 23
illis regem fecerat Iovem. Aut si non cederent, non CD, 4/ 23
bubus Bubonam, non Bovem: aut certe nulla vocabuli declinatione CD, 4/ 24
ipsum converti in bovem aut cycnum, ut cum aliqua CD, 4/ 27
etiam (ut cum Titanis aut cum Gigantibus) sua propria CD, 4/ 30
ut nullus omnino colatur aut rogetur Deus? Contra quos CD, 5/ 1
et siderum et hominum? Aut si non dicunt stellas CD, 5/ 1
notatio, quem horoscopum vocant: aut non tantum valet, quanta CD, 5/ 2
actibus moribus casibusque diversitas, aut plus etiam valet, quam CD, 5/ 2
nasci ambo non poterant? Aut si nihil momenti attulit CD, 5/ 5
in temporis aequalitate conceptus? Aut si fata valetudinis in CD, 5/ 5
tempus habere non possit? Aut si duorum uno momento CD, 5/ 5
nascendo eadem fata mutari. Aut si propterea mutantur fata CD, 5/ 5
diverso horoscopo nati sunt, aut ille in masculum, dum CD, 5/ 6
in masculum, dum nascerentur, aut illa in feminam commutata CD, 5/ 6
Unde quid insipientius dici aut credi potest, quam siderum CD, 5/ 6
in agro aliquid plantatur aut seritur." Iam illud quis CD, 5/ 7
unum eligat e duobus, aut esse aliquid in nostra CD, 5/ 9
aliquid in nostra voluntate, aut esse praescientiam futurorum, quoniam CD, 5/ 9
siderum cum quisque conceptus aut natus est, quoniam res CD, 5/ 9
Iam vero causae voluntariae aut Dei sunt aut Angelorum CD, 5/ 9
voluntariae aut Dei sunt aut Angelorum aut hominum aut CD, 5/ 9
Dei sunt aut Angelorum aut hominum aut quorumque animalium CD, 5/ 9
aut Angelorum aut hominum aut quorumque animalium, si tamen CD, 5/ 9
eum quam Stoici detestamur. Aut enim esse Deum negat CD, 5/ 9
natura facere molitus est; aut si esse confitetur deum CD, 5/ 9
Quocirca nullo modo cogimur aut retenta praescientia Dei tollere CD, 5/ 10
Dei tollere voluntatis arbitrium aut retento voluntatis arbitrio Deum CD, 5/ 10
a consulendo, non reges aut domini a regnando atque CD, 5/ 12
itaque magnum illis fuit aut fortiter emori aut liberos CD, 5/ 12
fuit aut fortiter emori aut liberos vivere. Sed cum CD, 5/ 12
domi voluptatibus, hic pecuniae aut gratiae servitis, eo fit CD, 5/ 12
et iniqua non cogant? Aut vero aliquid nocuerunt Romani CD, 5/ 17
non divitiae terrenae faciunt aut nobis viventibus amittendae aut CD, 5/ 18
aut nobis viventibus amittendae aut nobis mortuis a quibus CD, 5/ 18
eius hostes haereticos transtulit aut aliquam contra illam ipse CD, 5/ 18
beatitudinem fides ipsa perducit? Aut quid retribuetur Domino pro CD, 5/ 18
in eadem paupertate mansisse? Aut quid se magnum fecisse CD, 5/ 18
Proinde qui gloriam concupiscit, aut vera via nititur aut CD, 5/ 19
aut vera via nititur aut certe, dolis atque fallaciis CD, 5/ 19
respondisse, qui tacere noluerit. Aut quid est loquacius vanitate CD, 5/ 26
quibus autem sperneretur, glabros aut male barbatos videremus: etiam CD, 6/ 1
et non de omni, aut vero etiam aliqua, licet CD, 6/ 4
absolvissemus, quam humana attigissemus? Aut enim de omni natura CD, 6/ 4
omni natura deorum scribit, aut de aliqua, aut omnino CD, 6/ 4
scribit, aut de aliqua, aut omnino de nulla. Si CD, 6/ 4
tandem vitam aeternam peti aut sperari ab diis poeticis CD, 6/ 6
haec amat; illa prodit aut fingit, haec autem aut CD, 6/ 6
aut fingit, haec autem aut attestatur veris aut oblectatur CD, 6/ 6
autem aut attestatur veris aut oblectatur et falsis. Ambae CD, 6/ 6
in choro meretricum abscisus aut mollis intravit; et tamen CD, 6/ 7
ritibus, in quibus omnibus aut homines fuisse intelleguntur et CD, 6/ 8
errorem insinuantibus firmantibusque daemonibus, aut certe ex qualibet occasioneCD, 6/ 8
non sufficeret aliquis unus aut aliqua una? Numquid Venus CD, 6/ 9
infra alios? Ego feram aut Platonem aut Peripateticum Stratonem CD, 6/ 10
Ego feram aut Platonem aut Peripateticum Stratonem, quorum alter CD, 6/ 10
tibi videntur Titi Tatii aut Romuli aut Tulli Hostilii CD, 6/ 10
Titi Tatii aut Romuli aut Tulli Hostilii somnia? Cluacinam CD, 6/ 10
credat nisi ab irridentibus aut furentibus fieri? Nam cum CD, 6/ 10
nec comparanda sint merita. Aut si hoc nobilitari meruit CD, 7/ 3
est simulacrum Iani bifrontis; aut si propterea verum est CD, 7/ 8
non est deus, sed aut sola anima eius aut CD, 7/ 9
aut sola anima eius aut simul corpus et animus CD, 7/ 9
rebus duas habeat potestates aut duas artes, quia singularum CD, 7/ 10
est, ideo duo iudices aut duo dicuntur artifices? Sic CD, 7/ 10
eius arbitrium Iuppiter loquitur aut loquendi ab illo accepit CD, 7/ 14
quod mundus ipse esset, aut de Saturno invenire, quo CD, 7/ 17
duae sunt partes mundi aut duae partes animae mundi CD, 7/ 22
habere, sicut sensu carent; aut si idcirco habere dicuntur CD, 7/ 23
ipsa tertia quae sit aut ubi sit invenire non CD, 7/ 23
esse iam tres, sed aut unam aut duos; et CD, 7/ 23
tres, sed aut unam aut duos; et tamen tres CD, 7/ 23
felix, nefas sit colere aut corpus aut animam, quanto CD, 7/ 27
sit colere aut corpus aut animam, quanto magis nefarium CD, 7/ 27
nec decus humanum corpus aut anima colentis obtineat! quam CD, 7/ 27
sacris aliqua velut turpitudo aut absurditas fecerat; sicut in CD, 7/ 33
habuissent, non utique arsissent, aut et istos Varronis ad CD, 7/ 35
hominum notitiae sepeliendasque curavit. Aut ergo daemonum illic tam CD, 7/ 35
ipsis sacris erubescenda susceperant; aut illi omnes nihil aliud CD, 7/ 35
dedit, nec deos negavit aut tacuit; non tamen ab CD, 8/ 2
ab alterutro istorum duorum aut ab utroque bene sibi CD, 8/ 8
vel se ipso animus aut sicut amico amicus, sed CD, 8/ 8
non sicut Deum glorificaverunt, aut gratias egerunt, sed evanuerunt CD, 8/ 10
noluerint se dici Peripateticos aut Academicos, sed Platonicos. Ex CD, 8/ 12
turpissime poposcerunt atque iusserunt. Aut ergo fallitur Apuleius et CD, 8/ 14
numinum habuit amicum Socrates aut contraria inter se sentit CD, 8/ 14
civitate bene morata removendo, aut non est Socrati amicitia CD, 8/ 14
accipit veniam, quibus impellentibus aut faventibus se cecidisse plangit CD, 8/ 19
fallique se ab eis aut ignorent aut velint." Sed CD, 8/ 21
ab eis aut ignorent aut velint." Sed nimirum tantae CD, 8/ 21
Aegyptus imago sit caeli, aut, quod est verius, translatio CD, 8/ 23
quod est verius, translatio aut descensio omnium quae gubernantur CD, 8/ 23
non sicut Deum glorificaverunt aut gratias egerunt, sed evanuerunt CD, 8/ 23
artem invenirent faciendi deos, aut contentus fuit dicere: errabant CD, 8/ 24
non essent homines morituri, aut alibi essent mortui ponendi CD, 8/ 26
in omnibus litteris paganorum aut non inveniri aut vix CD, 8/ 26
paganorum aut non inveniri aut vix inveniri deos, qui CD, 8/ 26
Quae si ita sunt, aut nihil aut paene nihil CD, 9/ 4
ita sunt, aut nihil aut paene nihil distat inter CD, 9/ 4
est, ullo errore obnubilant aut labe subvertunt. Accidunt autem CD, 9/ 4
ergo ratio mentibus inest, aut miseros esse aut beatos CD, 9/ 13
inest, aut miseros esse aut beatos necesse est. Item CD, 9/ 13
aeternos. Omnia namque viventia aut in aeternum vivunt, aut CD, 9/ 13
aut in aeternum vivunt, aut finiunt morte quod vivunt CD, 9/ 13
utraque de imis habebunt aut utraque de summis, medii CD, 9/ 13
hoc invenire debemus, quod aut mortale sit beatum, aut CD, 9/ 13
aut mortale sit beatum, aut immortale sit miserum. 14 CD, 9/ 13
et homines cultu daemonum. Aut si et contrectari miscerique CD, 9/ 16
illos medii constituti sunt? Aut si hoc eis beneficii CD, 9/ 16
possunt videri, nisi velint? Aut si non videri, sed CD, 9/ 16
Quae igitur, inquit, classis aut fuga? Similem Deo fieri CD, 9/ 17
homine quo indutus est, aut ex hominibus inter quos CD, 9/ 17
etiam beatos audent dicere, aut certe ita immortales et CD, 9/ 23
nobis divina eloquia condiderunt, aut semper aut tam frequenter CD, 10/ 1
eloquia condiderunt, aut semper aut tam frequenter ut paene CD, 10/ 1
nisi ei, quem Deum aut scivit aut putavit aut CD, 10/ 4
quem Deum aut scivit aut putavit aut finxit? Quam CD, 10/ 4
aut scivit aut putavit aut finxit? Quam porro antiquus CD, 10/ 4
dixerit consuluisse, si biberit; aut luci, si viderit. Nec CD, 10/ 5
Numquid manducabo carnes taurorum aut sanguinem hircorum potabo? Tamquam CD, 10/ 5
Dominus in milibus arietum aut in denis milibus hircorum CD, 10/ 5
est tibi, homo, bonum? Aut quid Dominus exquirat a CD, 10/ 5
animae quam malevolus impeditor. Aut si diis iustis homo CD, 10/ 10
sed tam tenuiter suspicatur aut dubitat, ut haec alios CD, 10/ 11
ipsi soli et lunae aut cuicumque caelestium homo vitio CD, 10/ 11
de hominum erroribus exhibentes. Aut ergo re vera dubitans CD, 10/ 11
deceptores daemones pertinere monstrentur; aut, ut meliora de philosopho CD, 10/ 11
fugitivum vel praedium comparandum, aut propter nuptias vel mercaturam CD, 10/ 11
nec benignos daemones, sed aut illum, qui dicitur fallax CD, 10/ 11
illum, qui dicitur fallax, aut humanum omne commentum. 12 CD, 10/ 11
divitiis abundare bonum est, aut insigniri purpura et sceptro CD, 10/ 18
sceptro vel diademate excellere, aut, quod nonnulli etiam philosophorum CD, 10/ 18
voluptas corporis bonum est; aut quod melius velut meliores CD, 10/ 18
Non enim aliquem vincit aut subiugat nisi societate peccati CD, 10/ 22
de Spiritu autem Sancto aut nihil aut non aperte CD, 10/ 23
autem Sancto aut nihil aut non aperte aliquid dicit CD, 10/ 23
enim caro principium est aut anima humana, sed Verbum CD, 10/ 24
beneficium, quod praestaturi videbantur, aut metu premerent aut simili CD, 10/ 27
videbantur, aut metu premerent aut simili invidentia denegarent. Sufficit CD, 10/ 27
ne illic absorbeantur, abscedant aut eo penitus non accedant CD, 10/ 28
incommutabili, tamen spiritum spiritui, aut ut verbis utar, quae CD, 10/ 29
christiana suadetur, tunc obliviscimini, aut ignorare vos fingitis, quid CD, 10/ 29
vos fingitis, quid disputare aut docere soleatis? Quid causae CD, 10/ 29
Indorum moribus ac disciplina, aut inductione Chaldaeorum aut alia CD, 10/ 32
disciplina, aut inductione Chaldaeorum aut alia qualibet via, nondumque CD, 10/ 32
perveniendi; si autem desit, aut ignoretur qua eundum sit CD, 11/ 2
dies cuius modi sint, aut perdifficile nobis, aut etiam CD, 11/ 6
sint, aut perdifficile nobis, aut etiam impossibile est cogitare CD, 11/ 6
ulla haesitatione credendum est. Aut enim aliqua lux corporea CD, 11/ 7
sol postmodum accensus est; aut lucis nomine significata est CD, 11/ 7
alius est dies secundus aut tertius aut ceteri; sed CD, 11/ 9
dies secundus aut tertius aut ceteri; sed idem ipse CD, 11/ 9
Pater in ea solus aut solus Filius aut solus CD, 11/ 10
solus aut solus Filius aut solus Spiritus Sanctus, aut CD, 11/ 10
aut solus Spiritus Sanctus, aut vero sola est ista CD, 11/ 10
sicut vas aliquem liquorem aut corpus colorem aut aer CD, 11/ 10
liquorem aut corpus colorem aut aer lucem sive fervorem CD, 11/ 10
aer lucem sive fervorem aut anima sapientiam. Nihil enim CD, 11/ 10
in angelis potest, quid aut quantum est? 12 "De CD, 11/ 11
peccatum, profecto credendi sunt. Aut si durum videtur, quando CD, 11/ 13
fuerat habitura), restat, ut aut impares fuerint, aut, si CD, 11/ 13
ut aut impares fuerint, aut, si pares fuerunt, post CD, 11/ 13
sed voluntatis malum occultum aut incertum esse non potuit CD, 11/ 19
plurima offendunt, sicut ignis aut frigus aut fera bestia CD, 11/ 22
sicut ignis aut frigus aut fera bestia aut quid CD, 11/ 22
frigus aut fera bestia aut quid huiusmodi; nec attendunt CD, 11/ 22
et ipsa utilitatis occultatio aut humilitatis exercitatio est aut CD, 11/ 22
aut humilitatis exercitatio est aut elationis attritio; cum omnino CD, 11/ 22
fructuosae. Si essemus lapides aut fluctus aut ventus aut CD, 11/ 28
essemus lapides aut fluctus aut ventus aut flamma vel CD, 11/ 28
aut fluctus aut ventus aut flamma vel quid huiusmodi CD, 11/ 28
primum factam esse corpoream aut opinetur aut doceat; angelos CD, 11/ 32
esse corpoream aut opinetur aut doceat; angelos autem prius CD, 11/ 32
enim hoc munus adipiscuntur aut capiunt ferae ligna saxa CD, 12/ 1
quis digne cogitare possit aut eloqui? Quapropter etiam vitio CD, 12/ 1
4 "De naturis inrationalium aut vita carentium, quae in CD, 12/ 4
caelestibus fuerant terrena coaequanda, aut ideo universitati deesse ista CD, 12/ 4
si res aliqua est, aut habet aut non habet CD, 12/ 6
aliqua est, aut habet aut non habet aliquam voluntatem CD, 12/ 6
aliquam voluntatem; si habet, aut bonam profecto habet aut CD, 12/ 6
aut bonam profecto habet aut malam; si bonam, quis CD, 12/ 6
privatione sciuntur, si dici aut intellegi potest, quodam modo CD, 12/ 7
bona voluntate nisi mali? Aut si propterea non mali CD, 12/ 9
sed defectus a bono), aut minorem acceperunt divini amoris CD, 12/ 9
qui in eadem perstiterunt, aut si utrique boni aequaliter CD, 12/ 9
non sempiternum putant, sed aut innumerabiles aut eundem unum CD, 12/ 12
putant, sed aut innumerabiles aut eundem unum certa conclusione CD, 12/ 12
sexaginta milia sive sescenta, aut sexagiens aut sescentiens, aut CD, 12/ 13
sive sescenta, aut sexagiens aut sescentiens, aut sescentiens miliens CD, 12/ 13
aut sexagiens aut sescentiens, aut sescentiens miliens dicerentur annorum CD, 12/ 13
sescentiens miliens dicerentur annorum, aut itidem per totidem totiens CD, 12/ 13
minuta momenta vel horarum aut dierum aut mensum aut CD, 12/ 13
vel horarum aut dierum aut mensum aut annorum etiam CD, 12/ 13
aut dierum aut mensum aut annorum etiam quantitates, sed CD, 12/ 13
dum anima venturam miseriam aut imperitissime in veritate nescit CD, 12/ 14
imperitissime in veritate nescit aut infelicissime in beatitudine pertimescitCD, 12/ 14
intellegi volunt; quod ille aut de his rebus dixit CD, 12/ 14
anfractibus, de torrentium lapsibus; aut certe de omnium rerum CD, 12/ 14
potest scire consilium Dei, aut quis poterit cogitare quid CD, 12/ 16
illa primum facta significat aut illud potius caelum, de CD, 12/ 16
cum tempore facti sunt, aut cum quibus facta sunt CD, 12/ 16
quando nullus erat homo, aut: Erat iste mundus, quando CD, 12/ 16
serviens non semper fuit; aut quomodo creata est et CD, 12/ 16
praecedentem altera subsequens mutavit aut abstulit voluntatem, sed una CD, 12/ 18
ubi nos futuros miseros aut in tanta veritatis luce CD, 12/ 21
tanta veritatis luce nesciamus aut in summa felicitatis arce CD, 12/ 21
umquam inter se leones aut inter se dracones, qualia CD, 12/ 23
adhibeantur, sive operationibus angelorum aut hominum aut quorumque animaliumCD, 12/ 26
operationibus angelorum aut hominum aut quorumque animalium sive marium CD, 12/ 26
matris valeant aliquid liniamentorum aut colorum aspergere teneris mollibusqueCD, 12/ 26
aerumnosis et gravissimis vinculis. Aut ergo desinant Platonici poenas CD, 12/ 27
ex istis corporibus comminari, aut eos nobis deos colendos CD, 12/ 27
a persecutore proponitur, ut aut deserant fidem aut sufferant CD, 13/ 4
ut aut deserant fidem aut sufferant mortem. Iusti enim CD, 13/ 4
fiat super modum peccator aut peccatum per mandatum. Super CD, 13/ 5
animae a corpore separatae aut in bonis sunt aut CD, 13/ 9
aut in bonis sunt aut in malis, utrum post CD, 13/ 9
non possumus negare viventem. Aut si moriens potius dicendus CD, 13/ 9
illius factum est illud aut illud. Dicamus et de CD, 13/ 11
se nescire quod sciunt, aut etiam sibi repugnantes adversum CD, 13/ 16
de caelo et terra; aut si non possunt, miseri CD, 13/ 17
libet constituantque ubi libet, aut eos non posse aut CD, 13/ 18
aut eos non posse aut onera sentire credendum est CD, 13/ 18
iam mortuos, id est aut carentes corporibus aut corpora CD, 13/ 19
est aut carentes corporibus aut corpora relicturos, diis immortalibus CD, 13/ 19
eis figurata dicit Apostolus; aut ideo de nulla petra CD, 13/ 21
hoc dici, et: Illo aut illo loco homo ille CD, 13/ 24
vivat esse non possit? aut quid opus erat ut CD, 13/ 24
non in animo habeat? aut quis ita loquatur, ut CD, 14/ 2
cuius iudicio affectiones animi aut pravae habentur aut rectae CD, 14/ 6
animi aut pravae habentur aut rectae." Interest autem qualis CD, 14/ 6
tranquillitate caritatis cavere peccatum. Aut si nullius omnino generis CD, 14/ 9
durum aliquid, ideo rectum, aut quia stupidum est, ideo CD, 14/ 9
dolore? Quid autem timere aut dolere poterant illi homines CD, 14/ 10
esset velut arbor mala aut ipse homo in quantum CD, 14/ 11
mentis non erat spiritalis; aut vero erat spiritalis quo CD, 14/ 11
caro dicitur vel dolere, aut ipse homo est, sicut CD, 14/ 15
homo est, sicut disseruimus, aut aliquid animae, quod carnis CD, 14/ 15
ad arbitrium nostrum movet aut non movet, pudenda dicuntur CD, 14/ 17
agere nec in vico aut platea qualibet coniugalem concubitum CD, 14/ 20
et carne quae obtemperat, aut de animo rationali qui CD, 14/ 22
irrationali cupiditate quae regitur, aut de virtute contemplativa quae CD, 14/ 22
de activa quae subditur, aut de intellectu mentis et CD, 14/ 22
in paradiso nullus aestus aut frigus, sic in eius CD, 14/ 26
Quis enim audeat credere aut dicere, ut neque angelus CD, 14/ 27
eius secundum hominem viventes aut corporis aut animi sui CD, 14/ 28
hominem viventes aut corporis aut animi sui bona aut CD, 14/ 28
aut animi sui bona aut utriusque sectati sunt, aut CD, 14/ 28
aut utriusque sectati sunt, aut qui potuerunt cognoscere Deum CD, 14/ 28
non ut Deum honoraverunt aut gratias egerunt, sed evanuerunt CD, 14/ 28
beneficia Dei non sint aut non illa operetur Deus CD, 15/ 3
bellando atque pugnando et aut mortiferas aut certe mortales CD, 15/ 4
pugnando et aut mortiferas aut certe mortales victorias requirendo CD, 15/ 4
offertur, ubi non oportet aut quod non ibi, sed CD, 15/ 7
offertur, quando non oportet aut quod non tunc, sed CD, 15/ 7
est, fit particeps profanus aut quilibet quem fas non CD, 15/ 7
interpretati sunt, errare potuisse aut ubi nihil eorum intererat CD, 15/ 11
vel etiam centum viginti aut non multo amplius, genuerit CD, 15/ 12
more hoc nomen accepit, aut non habet menses, aut CD, 15/ 14
aut non habet menses, aut mensis eius est triduum CD, 15/ 14
dies habere non poterant. Aut si pars tricesima tridui CD, 15/ 14
a concumbendi opere vacuisse, aut si non vacaret, nihil CD, 15/ 15
quaestio duobus modis solvitur. Aut enim tanto serior fuit CD, 15/ 15
vitae totius maior annositas; aut, quod magis video esse CD, 15/ 15
illos aetate tam longa aut impuberes fuisse aut coniugibus CD, 15/ 15
longa aut impuberes fuisse aut coniugibus caruisse vel fetibus CD, 15/ 15
speravit in Dominum Deum; aut: Hic invocavit nomen Domini CD, 15/ 18
istam solutam esse quaestionem: aut de sera pubertate, proportione CD, 15/ 20
proportione tam longae vitae, aut de filiis qui commemorantur CD, 15/ 20
tamen quisquam putare debet aut frustra haec esse conscripta CD, 15/ 27
frustra haec esse conscripta, aut tantummodo rerum gestarum sine CD, 15/ 27
significationibus hic esse quaerendam, aut e contrario haec omnino CD, 15/ 27
solas esse verborum figuras, aut quidquid illud est nequaquam CD, 15/ 27
ordinatae successionis observantia custoditos, aut solas res gestas illic CD, 15/ 27
numeri possent utraque servari? Aut vero Deus, qui propter CD, 15/ 27
numero definito esse potuisse; aut si mysterium sacratissimum, quod CD, 15/ 27
vesci non cogeret fames? aut quid non suave ac CD, 15/ 27
duo. Sed istum gigantem aut post nepotes suos natos CD, 16/ 3
nepotes suos natos genuit, aut, quod est credibilius, seorsum CD, 16/ 3
imaginem angelorum hominem factum, aut eamdem esse imaginem angelorum CD, 16/ 6
non dixit: Fecerunt dii, aut: Ad imaginem deorum. Poterat CD, 16/ 6
opere de locutionibus Dei. Aut enim Veritas incommutabilis per CD, 16/ 6
loquitur rationalis creaturae mentibus, aut per mutabilem creaturam loquiturCD, 16/ 6
Nam nemo umquam Androgynaecas aut Hermaphroditas nuncupavit. Ante annos CD, 16/ 8
quaestionem pedetentim cauteque concludam: aut illa, quae talia de CD, 16/ 8
sunt, omnino nulla sunt; aut si sunt, homines non CD, 16/ 8
sunt, homines non sunt; aut ex Adam sunt, si CD, 16/ 8
inveniri, de quibus rationem aut nullam aut difficillimam reddunt CD, 16/ 10
quibus rationem aut nullam aut difficillimam reddunt. Cum ergo CD, 16/ 10
videret si est intellegens aut requirens Deum, ac deinde CD, 16/ 10
generationes, minus ubi plures; aut serius nati essent ubi CD, 16/ 11
aionion autem quod dicitur, aut non habet finem aut CD, 16/ 26
aut non habet finem aut usque in huius saeculi CD, 16/ 26
inclinato capite tradidit spiritum; aut certe sepultura eius agnoscitur CD, 16/ 41
spiritalem revocet, si possit, aut ab eo qui potest CD, 17/ 3
qui dicit, nondum intellegit aut non recolit etiam ipsum CD, 17/ 6
Christum et ecclesiam pertinentia aut aperte dicuntur aut tropice CD, 17/ 16
pertinentia aut aperte dicuntur aut tropice." Quamlibet enim de CD, 17/ 16
dum id quod appetitur aut nemini aut non omnibus CD, 18/ 2
quod appetitur aut nemini aut non omnibus sufficit, quia CD, 18/ 2
est, ut quisque bello aut subiugetur aut subiuget, quidam CD, 18/ 2
quisque bello aut subiugetur aut subiuget, quidam essent regnis CD, 18/ 2
Ita illa civitas, mater aut nutrix liberalium doctrinarum et CD, 18/ 9
facta vel ficta sunt, aut facta ab aliis et CD, 18/ 13
homines, tamen homines fuerunt aut mundi huius, quem verus CD, 18/ 14
Deus fecit, elementa sunt aut in principatibus et potestatibus CD, 18/ 14
animo permanente asinus fieret, aut indicavit aut finxit. Haec CD, 18/ 18
asinus fieret, aut indicavit aut finxit. Haec vel falsa CD, 18/ 18
celeritate formas capit, sopitis aut oppressis corporeis hominis sensibus CD, 18/ 18
cognosceris, quid est nisi aut in medio duorum Testamentorum CD, 18/ 32
in medio duorum Testamentorum, aut in medio duorum latronum CD, 18/ 32
in medio duorum latronum, aut in medio Moysi et CD, 18/ 32
fluminibus iratus es, Domine, aut in fluminibus furor tuus CD, 18/ 32
in fluminibus furor tuus aut in mari impetus tuus CD, 18/ 32
sustinebit diem introitus eius? aut quis resistet in aspectu CD, 18/ 35
sustinebit diem introitus eius? aut quis resistet in aspectu CD, 18/ 35
non esset: quid agit aut quo vel qua, ut CD, 18/ 41
de his rebus, quibus aut misere vivitur aut beate CD, 18/ 41
quibus aut misere vivitur aut beate? Ubi etsi aliqua CD, 18/ 41
linguam interpres est verax, aut congruit illis Septuaginta interpretibus CD, 18/ 43
congruit illis Septuaginta interpretibus, aut si non congruere videtur CD, 18/ 43
in nostram notitiam venit aut venerit, ad cumulum a CD, 18/ 47
diligantur, exercent eius benevolentiam aut etiam beneficentiam, sive suadibiliCD, 18/ 51
secundum illud oraculum daemonum aut figmentum hominum nulla esse CD, 18/ 54
discitur, velut naturaliter appetunt, aut voluptatem, qua delectabiliter moveturCD, 19/ 1
delectabiliter movetur corporis sensus, aut quietem, qua fit ut CD, 19/ 1
molestiam corporis quisque patiatur, aut utramque, quam tamen uno CD, 19/ 1
nomine voluptatis Epicurus appellat, aut universaliter prima naturae, in CD, 19/ 1
propter haec appetenda sit, aut ista propter virtutem, aut CD, 19/ 1
aut ista propter virtutem, aut utraque propter se ipsa CD, 19/ 1
voluptas corporis animi virtuti aut subditur aut praefertur aut CD, 19/ 1
animi virtuti aut subditur aut praefertur aut iungitur, tripertita CD, 19/ 1
aut subditur aut praefertur aut iungitur, tripertita variatur diversitate CD, 19/ 1
istarum duodecim sectam, profecto aut propter se tantum id CD, 19/ 1
se tantum id agit aut etiam propter socium, cui CD, 19/ 1
possunt atque sectari, ut aut otiosam diligant vitam, sicut CD, 19/ 1
vacare voluerunt atque valuerunt, aut negotiosam, sicut hi, qui CD, 19/ 1
rebus humanis occupatissimi fuerunt, aut ex utroque genere temperatam CD, 19/ 1
cum singillatim appetuntur voluptas aut quies, et tertium, cum CD, 19/ 2
vires lassitudo, mobilitatem torpor aut tarditas; et quid horum CD, 19/ 4
lacrimas tenere vix possumus aut forte nec possumus. Quid CD, 19/ 4
in hac carne qualis aut quanta est, quando, sicut CD, 19/ 4
aliud talium malorum dici aut cogitari potest, incidat in CD, 19/ 4
nulla miseria debet videri aut, quod est absurdius, quia CD, 19/ 4
magnorum tamque gravium malorum aut premitur oneribus aut subiacet CD, 19/ 4
malorum aut premitur oneribus aut subiacet casibus, nullo modo CD, 19/ 4
latent in simulatione officii aut in aliquo necessitudinis nomine CD, 19/ 5
mentis immiti stupore disrumpat aut sic eis utendum censeat CD, 19/ 8
inhumani cordis quasi vulnus aut ulcus, cui sanando adhibentur CD, 19/ 8
monstrum nec semihomo vocaretur. Aut si eius corporis forma CD, 19/ 12
condidit, servus est hominis aut peccati. Verum et poenalis CD, 19/ 15
vel punire peccatum; ut aut ipse qui plectitur corrigatur CD, 19/ 16
qui plectitur corrigatur experimento, aut alii terreantur exemplo. Quia CD, 19/ 16
vacatio delectare debet, sed aut inquisitio aut inventio veritatis CD, 19/ 19
debet, sed aut inquisitio aut inventio veritatis, ut in CD, 19/ 19
potest iuste animus corpori aut humana ratio vitiis imperare CD, 19/ 21
Quis iste Deus est aut unde dignus probatur, cui CD, 19/ 22
aqua impressis litteris scribere aut adinflans leves pinnas per CD, 19/ 23
dixerit atque iste crediderit aut fortasse vatem, quod non CD, 19/ 23
locuti sumus, contumeliae suae, aut quasi in somnis dii CD, 19/ 23
est, ut non intellegat aut ab homine callido eoque CD, 19/ 23
haec oracula fuisse conficta aut consilio simili ab impuris CD, 19/ 23
atque Apollo concordent eumque aut ambo condemnent aut ambo CD, 19/ 23
eumque aut ambo condemnent aut ambo collaudent. Quod si CD, 19/ 23
in Christianis tantum errat aut tantum calumniatur, quantum volunt CD, 19/ 23
operatione, certe labili locutione aut volatili cogitatione peccetur. Et CD, 19/ 27
quando contingit iste conflictus, aut dolor vincit et sensum CD, 19/ 28
et sensum mors adimit, aut natura vincit et dolorem CD, 19/ 28
conantur, ad hoc ut aut aliud significare contendant quod CD, 20/ 1
testimonium de litteris sacris, aut omnino divinitus esse dictum CD, 20/ 1
aliquo vitio fateri erubescat aut metuat, vel etiam pervicacia CD, 20/ 1
quod falsum esse novit aut credit, contra id, quod CD, 20/ 1
quod verum esse novit aut credit, etiam contentiosissime defendere CD, 20/ 1
adiuvetur auxilio; nullus daemonum aut hominum agat inique, nisi CD, 20/ 1
verum etiam damnatus innocens, aut iniquitate iudicis pressus aut CD, 20/ 2
aut iniquitate iudicis pressus aut falsis obrutus testimoniis, e CD, 20/ 2
eis iudicanda non erit, aut solum illum populum, non CD, 20/ 5
hospitem, et collegimus te; aut nu dum, et cooperuimus CD, 20/ 5
dum, et cooperuimus te? Aut quando te vidimus infirmum CD, 20/ 5
quando te vidimus infirmum aut in carcere, et venimus CD, 20/ 5
animarum resurrectione non revixerunt aut in eo, quod revixerant CD, 20/ 6
acceperunt inscriptionem in fronte aut in manu sua, et CD, 20/ 7
quantum mihi occurrit, intellegi: aut quia in ultimis annis CD, 20/ 7
pars significatur a toto; aut certe mille annos pro CD, 20/ 7
mille anni, id est, aut quod remanet de sexto CD, 20/ 7
constat ex mille annis, aut omnes anni, quibus deinceps CD, 20/ 7
vinculo claustroque prohibitus. Sed aut illa locutione dictum est CD, 20/ 7
ad Dominum Deum suum; aut certe iste est ordo CD, 20/ 7
ipsis nasci iam diebus; aut si erunt, non eos CD, 20/ 8
acceperunt inscriptionem in fronte aut in manu sua, simul CD, 20/ 9
et: Suo Domino stat aut cadit; et: Qui se CD, 20/ 10
ultimi illius igne iudicii. Aut si eam plagam, qua CD, 20/ 12
tanto densior corona martyrii? Aut si propter tribulationes, quas CD, 20/ 13
Satanas de custodia sua, aut non regni huius sanctorum CD, 20/ 13
regno, breviore diaboli vinculo; aut certe, quoniam trium annorum CD, 20/ 13
diximus. Pseudopropheta vero eius aut Antichristus est aut imago CD, 20/ 14
eius aut Antichristus est aut imago illa, id est CD, 20/ 14
cogitetur, quis eius magnitudinem aut longitudinem valeat aestimare? Aut CD, 20/ 14
aut longitudinem valeat aestimare? Aut quanto tempore legi poterit CD, 20/ 14
non sunt in inferno, aut corpora eorum servantur in CD, 20/ 15
eorum servantur in mari, aut, quod est absurdius, mare CD, 20/ 15
fuit ut diceret mors aut infernus, sed utrumque dictum CD, 20/ 15
Dolor meus renovatus est? Aut vero non eius filii CD, 20/ 17
crescendo superaverat. Ergo totus aut paene totus aer iste CD, 20/ 18
omne, quod dicitur Deus aut quod colitur, ita ut CD, 20/ 19
enim templum alicuius idoli aut daemonis templum Dei Apostolus CD, 20/ 19
non vivificatur, nisi moriatur? Aut si recte non dicimus CD, 20/ 20
ubi dicit: Omnes resurgemus aut: Omnes dormiemus; quia nec CD, 20/ 20
testamentum Dei super sacrificia. Aut enim opera misericordiae sunt CD, 20/ 24
Misericordiam volo quam sacrificium; aut si super sacrificia "in CD, 20/ 24
sustinebit diem introitus eius, aut quis ferre poterit ut CD, 20/ 25
sustinebit diem introitus eius, aut quis ferre poterit, ut CD, 20/ 25
ut eam sibi subiciant; aut effundere super domum David CD, 20/ 30
extra esse non posse: aut nolunt credere, si ostendere CD, 21/ 2
si ostendere non valemus; aut, si valuerimus sive oculis CD, 21/ 2
venire non posset, profecto aut mendacium putaremus aut certe CD, 21/ 4
profecto aut mendacium putaremus aut certe granditer miraremur. Quarum CD, 21/ 4
ostenditur, fortasse nec credunt; aut si credunt, inexperta mirantur CD, 21/ 4
velut in igne crepitare; aut futurum fontem, cuius aqua CD, 21/ 5
ut non possit bibi; aut futurum lapidem, vel eum CD, 21/ 5
sacrarum Litterarum adversabimur veritati. Aut ergo in lucerna illa CD, 21/ 6
ars humana molita est aut arte magica factum est CD, 21/ 6
illo mirarentur in templo, aut daemon quispiam sub nomine CD, 21/ 6
multa, quae nisi ostenderentur aut a credendis hodieque dicerentur CD, 21/ 7
ut in eis discernendis aut semper aut frequenter erremus CD, 21/ 8
eis discernendis aut semper aut frequenter erremus. Sed quod CD, 21/ 8
factum esse non credunt; aut quia non diu mansit CD, 21/ 8
absurdum est, ibi dolorem aut corporis aut animi defuturum CD, 21/ 9
ibi dolorem aut corporis aut animi defuturum: ego tamen CD, 21/ 9
vermis, poena erit carnis? Aut si vindictam carnis propterea CD, 21/ 9
eligat quisque quod placet, aut ignem tribuere corpori, animo CD, 21/ 9
hoc proprie, illud tropice, aut utrumque proprie corpori. Iam CD, 21/ 9
est de hac re aut laborandum operosa inquisitione aut CD, 21/ 10
aut laborandum operosa inquisitione aut contentiosa disputatione certandum. CurCD, 21/ 10
et cruciabit corpora damnatorum, aut et hominum et daemonum CD, 21/ 10
solida hominum, aeria daemonum, aut tantum hominum corpora cum CD, 21/ 10
compedibus pendat, qui verbo aut ictu celerrime transeunte vel CD, 21/ 11
sive post mortem, si aut parcatur hic cuique aut CD, 21/ 13
aut parcatur hic cuique aut ita plectatur ut hic CD, 21/ 13
vasto Infectum eluitur scelus aut exuritur igni. Qui hoc CD, 21/ 13
expressus est, cum dixit: Aut exuritur igni. Nos vero CD, 21/ 13
eligat, si ei proponatur aut mors perpetienda aut rursus CD, 21/ 14
proponatur aut mors perpetienda aut rursus infantia? Quae quidem CD, 21/ 14
nullum coeperint habere peccatum. Aut vero Deus tunc eos CD, 21/ 18
Numquid obliviscetur misereri Deus aut continebit in ira sua CD, 21/ 18
misericordia futurum est, ut aut nulla damnatione plectatur aut CD, 21/ 22
aut nulla damnatione plectatur aut post aliquod tempus sive CD, 21/ 22
Si utrumque aeternum, profecto aut utrumque cum fine diuturnum CD, 21/ 23
utrumque cum fine diuturnum aut utrumque sine fine perpetuum CD, 21/ 23
Numquid obliviscetur misereri Deus, aut continebit in ira sua CD, 21/ 24
veram, de malis falsam, aut de bonis hominibus et CD, 21/ 24
Numquid obliviscetur misereri Deus aut continebit in ira sua CD, 21/ 24
enim peccatores duobus modis, aut sicut Sodomitae, ut pro CD, 21/ 24
suis ipsi homines puniantur, aut sicut Ninevitae, ut ipsa CD, 21/ 24
catholicos renati ad haereses aut schismata transierunt, vel hi CD, 21/ 25
maneo, non se dicat aut existimet manducare corpus meum CD, 21/ 25
existimet manducare corpus meum aut bibere sanguinem meum". Non CD, 21/ 25
ait: Qui amat patrem aut matrem plus quam me CD, 21/ 26
et qui amat filium aut filiam super me, non CD, 21/ 26
futurum est iudicium, ut aut non damnetur omnino aut CD, 21/ 27
aut non damnetur omnino aut post aliquod tempus a CD, 21/ 27
quae male fuerant adquisitae, aut etiamsi bene, non tamen CD, 21/ 27
viventem dedignabitur caelum suscipere aut susceptam non poterit sustinere CD, 22/ 4
magnum exstitisse portentum, quale aut quantum est ad demonstrandum CD, 22/ 6
Quis autem prohibitus est aut Romulum aut Herculem aut CD, 22/ 6
prohibitus est aut Romulum aut Herculem aut alios tales CD, 22/ 6
aut Romulum aut Herculem aut alios tales homines deos CD, 22/ 6
maluit quam non dicere? Aut vero aliqua gentium coleret CD, 22/ 6
a civitate optima, nisi aut pro fide aut pro CD, 22/ 6
nisi aut pro fide aut pro salute. Quid autem CD, 22/ 6
suscipiendum esse bellum nisi aut pro fide aut pro CD, 22/ 6
nisi aut pro fide aut pro salute, nec dicitur CD, 22/ 6
est igitur nostra complexio: Aut incredibilis rei, quae non CD, 22/ 8
et videbantur, fecerunt fidem; aut certe res ita credibilis CD, 22/ 8
dicunt, nullis medicamentis sanabilem. Aut ergo praecidi solet et CD, 22/ 8
separari membrum ubi nascitur, aut, ut aliquanto diutius homo CD, 22/ 8
tamquam eo fuerit alligatus aut affixus, tenebat et cum CD, 22/ 8
martyres vel potius Deus aut cooperantibus aut orantibus eis CD, 22/ 10
potius Deus aut cooperantibus aut orantibus eis, ut fides CD, 22/ 10
Responsuri sunt: "Aliquis deus aut aliquis daemon". Si deus CD, 22/ 11
si resurgent et ipsi? Aut si non resurgent, quia CD, 22/ 12
ac sic animae humanae aut alternantes, sicut Plato, veras CD, 22/ 12
infelicitates falsasque promittant beatitudines aut post multas itidem per CD, 22/ 12
eximuntur de numero mortuorum. Aut enim non omne mortui CD, 22/ 13
intra viscera materna, gestarunt; aut si omnes animae humanae CD, 22/ 13
ergo infans iam brevis aut longus est, qui brevis CD, 22/ 14
mensura aetatis plenitudinis Christi, aut propter aliud intellegamus dictumCD, 22/ 15
aetatis eius mensura compleatur, aut, si hoc de resurrectione CD, 22/ 15
ubi non legitur "formavit" aut "finxit", sed: Aedificavit eam CD, 22/ 17
fuerat, ad ansam rediret, aut quae fundum fecerat, ipsa CD, 22/ 19
non est partium congruentia, aut ideo quid offendit quia CD, 22/ 19
offendit quia pravum est, aut ideo quia parum, aut CD, 22/ 19
aut ideo quia parum, aut ideo quia nimium. Proinde CD, 22/ 19
nostris, ut omnium Creatoris aut cognitionem lateat aut effugiat CD, 22/ 20
Creatoris aut cognitionem lateat aut effugiat potestatem. Deum certe CD, 22/ 20
esset, utique non deceret. Aut si contenditur in ea CD, 22/ 20
indomitus domarique iam durus aut vix possit aut fortasse CD, 22/ 22
durus aut vix possit aut fortasse nec possit? Quid CD, 22/ 22
hominibus, inquit, ab his aut datum est donum maius CD, 22/ 22
datum est donum maius aut potuit ullum dari. Usque CD, 22/ 22
quod bonum est malum aut quod malum est bonum CD, 22/ 23
cogitatio remoretur, ne improbum aut indecens verbum libenter audiatur CD, 22/ 23
institui. Neque enim damnando aut totum abstulit quod dederat CD, 22/ 24
alioquin nec esset omnino; aut eam removit a sua CD, 22/ 24
opus, quis competenter effatur aut cogitat? Praeter enim artes CD, 22/ 24
tam multis rebus tuendae aut recipiendae salutis auxilia! Quam CD, 22/ 24
me dicam, quantum est aut quid est nostra intellegentia CD, 22/ 29
intellectum; quem nisi nostrum, aut fortasse etiam sanctorum angelorum CD, 22/ 29
etiam per corpora contuebimur. Aut ergo sic per illos CD, 22/ 29
est vel impossibile ostendere; aut, quod est ad intellegendum CD, 22/ 29