BASSUS....................1
facta est. Apud Hipponem Bassus quidam Syrus ad memoriam CD, 22/ 8
 
 BATHANARIUS...............1
namque vidisse narravit, quemadmodum Bathanarius quondam comes Africae, cumCD, 21/ 4
 
 BATHUEL...................1
in Mesopotamiam in domum Bathuel, patris matris tuae, et CD, 16/ 38
 
 BEARI.....................1
futuro saeculo felicitatem, festinanter beari huius saeculi celebritate cupientesCD, 17/ 20
 
 BEATA.....................63
potius vera quaeratur, qua beata esse possit et civitas CD, 1/ 15
civitas. Neque enim aliunde beata civitas, aliunde homo, cum CD, 1/ 15
solo illustrante anima fit beata, si eius gratiae non CD, 7/ 5
quo vita in aeternum beata poscenda est; sed earum CD, 7/ 19
boni est, si non beata? Melior est enim temporalis CD, 8/ 16
perturbantur, quod animalia sunt beata, non misera, et propterea CD, 8/ 17
animalia sunt, quae nec beata possunt esse nec misera CD, 8/ 17
quod animalia sunt non beata, sed misera. Qua igitur CD, 8/ 17
est rationalis et intellectualis, beata est. 3 "Quae daemonibus CD, 9/ 2
Platonicos sublimium deorum vel beata aeternitas vel aeterna beatitudo CD, 9/ 13
beatam immortalitatem huius medii beata mortalitas interveniendo perducat; quemCD, 9/ 15
separatores, quia multitudo, quae beata est, unius Dei participatione CD, 9/ 15
unius Dei participatione fit beata; cuius participationis privatione miseraCD, 9/ 15
iudicaverunt, cum agitur de beata vita, corporalium contrectationum facere CD, 9/ 17
cum quibus haec de beata vita, quae post mortem CD, 10/ 1
cui et ipsa subdita beata est. Si ergo non CD, 10/ 3
unius, in quo solo beata vita est, cultum religionemque CD, 10/ 12
16 "An de promerenda beata vita his angelis sit CD, 10/ 16
Quibus igitur angelis de beata et sempiterna vita credendum CD, 10/ 16
fugiendum, ut anima possit beata permanere cum Deo? Sed CD, 10/ 29
carebit beatitudine, si, ut beata sit anima, corpus est CD, 10/ 29
mundatio. Nec veritate ibi beata erit anima, quamdiucumque erit CD, 10/ 30
ubi oportet fallatur, ut beata sit. Non enim beata CD, 10/ 30
beata sit. Non enim beata erit nisi secura; ut CD, 10/ 30
absurditas, ut etiam cum beata dicitur, in hoc utique CD, 11/ 4
hoc utique non sit beata, si futuram suam miseriam CD, 11/ 4
existimat, falsa opinione sit beata; quo dici stultius nihil CD, 11/ 4
sit anima in aeternum beata, quo modo eum alienum CD, 11/ 4
divina vel sapientia vel beata sunt. Ceterum dictus est CD, 11/ 10
tamen si vere perfecteque beata vita non nisi aeterna CD, 11/ 11
vel intellectualis bonum, quo beata sit, nisi Deus. Ita CD, 12/ 1
Ita quamvis non omnis beata possit esse creatura (neque CD, 12/ 1
est. Hoc enim adepto beata, quo amisso misera est CD, 12/ 1
quae adhaerere possunt, ut beata sint, immutabili bono, quod CD, 12/ 1
indigentiam suam nisi utique beata sit eique explendae non CD, 12/ 1
miseria liberantur, in sua beata immortalitate sine fine manentibus CD, 12/ 20
consequenda exspectatur; ibi autem beata, sed non aeterna, quandoque CD, 12/ 21
ad beatitudinem sublevetur, quam beata, quibus transactis in miseriam CD, 12/ 21
mortis angelica immortalitas et beata aeternitas sequeretur; inoboedientes autemCD, 13/ 1
viribus asserentes animae, ut beata esse possit, non terrenum CD, 13/ 17
Nam si animae, ut beata sit, corpus est omne CD, 13/ 17
cives sanctorum angelorum in beata vita manentium, ita spiritalibus CD, 13/ 24
volumus; in illa vero beata, quae sempiterna promittitur, plane CD, 14/ 9
rectos habet, perversa perversos. Beata vero eademque aeterna amorem CD, 14/ 9
nec plene atque perfecte beata erit nisi adepta quod CD, 14/ 25
quia patienter miser est? Beata quippe vita si non CD, 14/ 25
est, a quo ipsa beata vita non amatur ut CD, 14/ 25
aeternam velit. Tunc igitur beata erit, quando aeterna erit CD, 14/ 25
principes tui mane comedunt. Beata tu, terra, cuius rex CD, 17/ 20
esse non potest, fruitur, beata esse dicitur; si vero CD, 19/ 3
mortis quaerit auxilium! Si beata est, maneatur in ea CD, 19/ 4
non videat, quod, si beata esset, fugienda non esset CD, 19/ 4
An non erat iam beata? Misera ergo erat. Quomodo CD, 19/ 4
aggravatur malis. Certe ergo beata est in eisdem ipsis CD, 19/ 4
subiacet casibus, nullo modo beata diceretur, si homines, qui CD, 19/ 4
spe futuri saeculi sit beata, sicut et salva. Quomodo CD, 19/ 4
et salva. Quomodo enim beata est, quae nondum salva CD, 19/ 4
carnis anima est, ita beata vita hominis Deus est CD, 19/ 26
vita scilicet, quae, quoniam beata est, sola vita dicenda CD, 20/ 6
Quae bona in illa beata vita faciet eos sumere CD, 22/ 24
Porphyrius ait, inquiunt, ut beata sit anima, corpus esse CD, 22/ 26
futurum corpus, si anima beata non erit, nisi omne CD, 22/ 26
ambigendum. Atque id etiam beata illa civitas magnum in CD, 22/ 30
 
 BEATAE....................8
animum intenderit, quod esset beatae vitae necessarium, propter quam CD, 8/ 3
incommutabilem conditorem et vitae beatae non de his, quae CD, 10/ 18
tanta felicitate cunctatio eam beatae vitae plenitudinem, quam in CD, 11/ 11
non habebat. Neque enim beatae vitae vocabulum ita contrahimus CD, 11/ 11
ut corpus omne fugientes beatae apud Patrem sine fine CD, 13/ 19
epistula, quam rescripsi ad beatae memoriae virum Hesychium, Salonitanae CD, 20/ 5
viri, episcopus tunc Uzalensis, beatae memoriae Saturninus, et presbyter CD, 22/ 8
clamamus? Non ergo, ut beatae sint animae, corpus est CD, 22/ 26
 
 BEATAEQUE.................2
quod agendae bonae vitae beataeque adipiscendae satis esse possit CD, 2/ 7
non obtinuerunt excellentiam sapientis beataeque vitae, quae procul dubio CD, 11/ 11
 
 BEATAM....................36
erubuisti. Proinde si ad beatam pervenire desideras civitatem, devita CD, 2/ 29
vaporem, sed propter vitam beatam, quae non nisi aeterna CD, 7/ Pr
quisquam colendos propter vitam beatam, quae non nisi aeterna CD, 7/ 1
inveniet. Quod si vitam beatam in hoc mundo inchoari CD, 7/ 7
adipiscendam etiam post mortem beatam, sed multos ab illo CD, 8/ 1
luminis incommutabilis et incorporei beatam facit. Hos philosophos PlatonicosCD, 8/ 1
mortem futura est, veraciter beatam. Fortassis enim qui Platonem CD, 8/ 4
ut, quoniam philosophia ad beatam vitam tendit, fruens Deo CD, 8/ 8
istos colendos propter vitam beatam, quae post mortem futura CD, 8/ 27
ad vitam in aeternum beatam perveniamus, colendos esse censebunt CD, 8/ 27
prosit ad consequendam vitam beatam quae post mortem futura CD, 9/ 1
ex mortali miseria ad beatam immortalitatem huius medii beata CD, 9/ 15
miser, ut ad immortalitatem beatam transire non sinat, quoniam CD, 9/ 15
ad vitam post mortem beatam, quos contaminati mundare non CD, 9/ 16
17 "Ad consequendam vitam beatam, quae in participatione est CD, 9/ 17
et sacrificiis propter vitam beatam post mortem adipiscendam colendos CD, 9/ 23
et mundus factus est, beatam esse non posse; ita CD, 10/ 1
appetunt, id est vitam beatam, quemquam isti assecuturum negant CD, 10/ 1
esse universitatis animam, aliunde beatam esse quam nostram, idque CD, 10/ 2
illis supernis praeberi vitam beatam et lumen intellegentiae veritatis CD, 10/ 2
potestates, quae nobis ad beatam vitam capessendam favent, sed CD, 10/ 11
falso putabit semper se beatam fore, quoniam aliquando erit CD, 10/ 30
ac miseram fore, sed beatam semper existimat, falsa opinione CD, 11/ 4
numquam eam fuisse vere beatam, sed deinceps esse incipere CD, 11/ 4
Ex his propter obtinendam beatam vitam tripertita, ut dixi CD, 11/ 25
angelicum, sine morte media beatam immortalitatem absque ullo termine CD, 12/ 22
qua perveniendum sit ad beatam, omnes affectus istos vita CD, 14/ 9
virtutem decet. Hanc vitam beatam etiam socialem perhibent esse CD, 19/ 3
constitutam eum non pudeat beatam vocare. O vitam beatam CD, 19/ 4
beatam vocare. O vitam beatam, quae ut finiatur mortis CD, 19/ 4
eamdem vitam et dicat beatam et persuadeat esse fugiendam CD, 19/ 4
superata est, ut vitam beatam derelinqueret, desereret, fugeret. An CD, 19/ 4
qui haec patitur, vitam beatam tamen esse contendunt. Mala CD, 19/ 4
esse fugiendam? An ideo beatam dicis, quia licet tibi CD, 19/ 4
certis rationibus, cum quaerunt beatam vitam, dignarentur cedere veritati CD, 19/ 4
qua ipsi sibi ad beatam vitam sufficere vellent, tanti CD, 22/ 1