BEATAMQUE.................1
quod huius modi immortalem beatamque creaturam deos appellant, ideo CD, 9/ 23
 
 BEATAS....................2
malorum? Numquid corporis motu beatas illas relicturi sunt sedes CD, 20/ 22
illa quae promittit Deus, beatas animas in aeternum cum CD, 22/ 27
 
 BEATE.....................8
ut post hanc vitam beate semperque vivere mereantur, ubi CD, 2/ 28
ut post mortem vivat beate, quibus consecratus ante mortem CD, 7/ 26
nos relatus et ad beate vivendum sufficeret nec bono CD, 11/ 25
quo etiam sapienter et beate vivere poterat, tamen propria CD, 13/ 24
quem potando sapienter et beate poterant vivere, tamen non CD, 13/ 24
aut misere vivitur aut beate? Ubi etsi aliqua vera CD, 18/ 41
hominem, quod hominem facit beate vivere; nec solum hominem CD, 19/ 25
reciperent corpora, in quibus beate atque immortaliter viverent. Quoniam CD, 22/ 27
 
 BEATEQUE..................4
etiam illuminati, ut sapienter beateque viverent. Ab hac illuminatione CD, 11/ 11
neque amoris, quo bene beateque vivitur, inspirator. Sed certe CD, 11/ 25
essent eiusque participatione sapienter beateque viverent: quid aliud ostenditurCD, 12/ 9
momenti afferunt, quo recte beateque vivamus. 41 "De philosophicarum CD, 18/ 40
 
 BEATI.....................63
idque adipiscentes nihil, quo beati simus, ulterius requiramus. Ideo CD, 8/ 8
finali quodam bono, quo beati essent, quo cuncta quae CD, 8/ 8
gratiam, qua illi cohaerendo beati simus. Haec itaque causa CD, 8/ 10
in illa perfectione sapientiae beati, quae nobis ab hac CD, 8/ 17
solum aeterni, verum etiam beati sunt. Easdem quippe animas CD, 8/ 17
si nec cum diis beati nec cum hominibus sunt CD, 9/ 13
magna malitia. Si igitur beati recte dicuntur eudaemones, non CD, 9/ 13
aeternique sunt, profecto et beati sunt. Aeterna autem beatitudo CD, 9/ 13
et immortales sunt et beati, recte medii constituantur inter CD, 9/ 13
miseris? Profecto enim, si beati sunt, invident nemini (nam CD, 9/ 14
quia ipsi quoque et beati et immortales sunt; possunt CD, 9/ 15
ipso, cuius participatione simus beati, hoc est Verbo Dei CD, 9/ 15
etiam nos immortales et beati simus; sed ad illam CD, 9/ 15
cuius et Angeli participatione beati sunt. Ideo quando in CD, 9/ 15
ac per hoc neutri beati? Nisi forte quis dicat CD, 9/ 16
solum aeterni, verum etiam beati sunt. Bonum autem, quo CD, 9/ 22
sunt. Bonum autem, quo beati sunt, Deus illis est CD, 9/ 22
dii immortales illi et beati, qui in caelis sunt CD, 9/ 23
creati et cuius participatione beati sunt, adiuvante ipso in CD, 9/ 23
Deus donat, immortales ac beati in caelestibus sedibus dominationibus CD, 10/ 1
caelestibus habitationibus immortales et beati, si nos non amant CD, 10/ 1
sunt; an aliunde ipsi beati, aliunde nos? 2 "De CD, 10/ 1
miseris, ut immortales ac beati esse possimus, unum Deum CD, 10/ 3
ut perveniendo quiescamus, ideo beati, quia illo fine perfecti CD, 10/ 3
vult esse subditos, ut beati simus, cui et ipsa CD, 10/ 3
finem boni, quo veraciter beati esse possimus. Unde et CD, 10/ 6
ac per hoc ut beati simus (quod non fit CD, 10/ 6
sedibus constituti immortales et beati, qui Creatoris sui participatione CD, 10/ 7
sacrificari velint immortales ac beati, qui hoc nobis volunt CD, 10/ 7
veritate incommutabili perfruuntur immortaliter beati; et quod faciendum modisCD, 10/ 15
cuius et ipsi contemplatione beati sunt et nos futuros CD, 10/ 16
cuius et ipsi contemplatione beati sunt, et ad eum CD, 10/ 16
obstinatione considerat, omnes immortales beati, qui nobis non invident CD, 10/ 25
enim si inviderent, essent beati), sed potius nos diligunt CD, 10/ 25
et nos cum ipsis beati simus, plus nobis favent CD, 10/ 25
cui et ipsi adhaerendo beati sunt, procul dubio neque CD, 10/ 26
naturaliter indidit nobis, ut beati immortalesque esse cupiamus, manens CD, 10/ 29
quid est quod, ut beati simus, omne corpus fugiendum CD, 10/ 29
nescituri et falsum credendo beati futuri? Quod si absurdissimum CD, 10/ 30
carne ipse Mediator et beati eius Apostoli iam Testamenti CD, 10/ 32
qui propterea vere pleneque beati sunt, quoniam nequaquam de CD, 11/ 11
eius aeternitate mansissent pariter beati, quia pariter certi. Neque CD, 11/ 11
cuius comparatione, quod angeli beati sunt summa quadam sua CD, 11/ 11
doctorem, ipsum etiam ut beati simus suavitatis intimae largitorem CD, 11/ 25
cum quaeritur, quare illi beati sint, recte respondetur: Quia CD, 12/ 1
non habebimus et ideo beati erimus, cur hic per CD, 12/ 21
verius semper miseri quam beati aliquando esse possimus. Sed CD, 12/ 21
enim habebant, quomodo erant beati in illo memorabili beatitudinis CD, 14/ 10
de quibus ipse ait: Beati quorum remissae sunt iniquitates CD, 17/ 20
nisi ut lugendo sint beati? Quid est: Dispergens aquas CD, 18/ 32
aliquid, unde fiant homines beati, circa tempora Mercurii, quem CD, 18/ 39
ac tenendum bonum, quo beati fierent, utique nil valebat CD, 19/ 1
sive in utrisque, hic beati esse et a se CD, 19/ 4
spe salvi, ita spe beati facti sumus, et sicut CD, 19/ 4
Hic autem dicimur quidem beati, quando pacem habemus, quantulacumque CD, 19/ 10
huius vitae tempore spe beati sint." Quamobrem summum bonum CD, 19/ 20
non pertinent, nisi qui beati erunt in aeternum; ad CD, 20/ 6
libro et alibi legitur: Beati mortui, qui in Domino CD, 20/ 9
in nobis promissum evangelicum: Beati mundicordes, quoniam ipsi Deum CD, 20/ 21
nec saltem falso sint beati, sed apertissime miserrimi appareant CD, 20/ 28
dicat eorum deos, ut beati sint, sua corpora fugituros CD, 22/ 26
ait Deus ille magister: Beati mundicordes, quoniam ipsi Deum CD, 22/ 29
ubi lego vel audio: Beati, qui habitant in domo CD, 22/ 30
 
 BEATIFICAMUS..............1
omnipotentis? Et nunc nos beatificamus alienos, et reaedificantur omnes CD, 18/ 35
 
 BEATIFICARI...............1
et a se ipsis beatificari mira vanitate voluerunt. Irrisit CD, 19/ 4
 
 BEATIFICAT................2
nisi ex se ipso beatificat angelos. Ita quamvis propter CD, 7/ 30
se ipso, sicut angelos, beatificat. Ab hoc uno et CD, 7/ 30
 
 BEATIFICATI...............1
in natura etiam necdum beatificati hominis invenitur." Et nos CD, 11/ 26
 
 BEATIFICATUR..............1
non bonorum malorumque communibus beatificatur bonis. Quam rem alius CD, 15/ 23
 
 BEATIFICO.................1
a superiore communi omnium beatifico bono ad propria defluxerunt CD, 12/ 1
 
 BEATIFICUM................4
propter ipsum. Hoc ergo beatificum bonum alii a corpore CD, 8/ 8
possit ad illud unum beatificum bonum perveniri, ad quod CD, 9/ 15
solum beatum, verum etiam beatificum bonum non oportere quaeri CD, 9/ 15
per multa testantibus solum beatificum bonum est, malignorum daemonum CD, 10/ 12
 
 BEATIFICUS................1
moliendos, quia beatus et beatificus Deus factus particeps humanitatis CD, 9/ 15
 
 BEATIOR...................4
pars est, et eo beatior, quod numquam peregrinata, quae CD, 11/ 9
ad delectationem praesentis boni, beatior erat primus homo in CD, 11/ 12
autem ad spem futuri, beatior quilibet in quibuslibet cruciatibus CD, 11/ 12
vel ullis vel pluribus, beatior; si autem prorsus omnibus CD, 19/ 3
 
 BEATIOREM.................1
sui operis novitate factum beatiorem; sed sic ostendere voluit CD, 11/ 21
 
 BEATIQUE..................3
atque eius participatione perfecti beatique subsistant. Saepe multumque PlotinusCD, 10/ 2
et miseros, ut immortales beatique simus, misericorditer diligunt, nolunt CD, 10/ 7
qua res, qua sustententur beatique sint, Deus ipse illis CD, 22/ 1
 
 BEATIS....................10
servum corpus cum diis beatis, Dominum animum cum hominibus CD, 9/ 9
beatitudinem habentes cum immortalibus beatis, mortalitatem cum mortalibus miserisCD, 9/ 14
seiunctus ab immortalibus et beatis quid eligat medium, per CD, 9/ 15
et illis immortalibus ac beatis et nobis mortalibus ac CD, 10/ 3
humana cedat infirmitas, eisque beatis et immortalibus de vera CD, 10/ 31
sanctis angelis et spiritibus beatis, de qua dicit Apostolus CD, 11/ 7
vivere eisque intellectualibus et beatis, quod etiam de ipso CD, 13/ 16
deprimantur, ipsisque animis perfectissime beatis, ut quamvis terrena, tamenCD, 13/ 18
possunt; non quidem coniuncti beatis, sed ab eis tamen CD, 19/ 13
Quomodo Porphyrii definitio, qua beatis animis putat corpus omne CD, 22/ 26