BEATISQUE.................1
mortem et Angelis immortalibus beatisque coniungi. 15 "De mediatore CD, 9/ 14
 
 BEATISSIMA................3
peritia haec esse animalia beatissima perhibetis et cum his CD, 10/ 29
ex illa vita, quae beatissima esse non poterit nisi CD, 10/ 30
vel animi vel corporis, beatissima. Non enim hoc est CD, 19/ 3
 
 BEATISSIMAE...............1
quantus complendae illi sufficit beatissimae civitati, tantus existeret, etsiCD, 14/ 23
 
 BEATISSIMAM...............1
qui illam vitam vel beatissimam neget vel in eius CD, 19/ 20
 
 BEATISSIMAS...............1
deos rursus dicentes habere beatissimas animas et tamen aeternis CD, 13/ 17
 
 BEATISSIME................1
et vitae aeternae culmen beatissime regnatura conscenderet. Sed quia CD, 2/ 19
 
 BEATISSIMI................1
meum"; cum haec verba beatissimi Stephani, quando lapidatus est CD, 22/ 8
 
 BEATISSIMIS...............2
esse non arbitror, diis beatissimis et tamen in aeternis CD, 13/ 19
alia maior daretur, quae beatissimis angelis data est, ubi CD, 14/ 10
 
 BEATISSIMOS...............1
et virtutibus Dei, quos beatissimos tamquam cives in hac CD, 19/ 23
 
 BEATISSIMUM...............3
dicitis mundum et animal beatissimum, quod vultis esse etiam CD, 10/ 29
iste mundus animal maximum beatissimum sempiternum, cuius anima et CD, 13/ 17
modo esse sine corpore beatissimum existimant, hanc opinionem suam CD, 13/ 19
 
 BEATISSIMUS...............2
prima conditio, de qua beatissimus Paulus ad corpus animale CD, 13/ 23
quibus post hanc vitam beatissimus perfruetur, non a nobis CD, 22/ 25
 
 BEATITATE.................2
animarum circulos alternante semper beatitate et miseria suspicati sunt CD, 10/ 30
carente in non minore beatitate permansit. 19 "Contra eos CD, 12/ 18
 
 BEATITUDINE...............22
sint mortales, possint vera beatitudine esse felices." Utrum et CD, 9/ 14
sunt, qui ea fruuntur beatitudine, ad quam Deum colendo CD, 9/ 23
praedicerent, tamen quoniam de beatitudine nihil cautum nec satis CD, 10/ 11
corpore, nec umquam carebit beatitudine, si, ut beata sit CD, 10/ 29
saecula retro infinita cum beatitudine alternasse animae miseriam putant CD, 11/ 4
nova quadam nec fallaci beatitudine; ac per hoc fatebuntur CD, 11/ 4
sunt summa quadam sua beatitudine, quanta esse in angelis CD, 11/ 11
nescit aut infelicissime in beatitudine pertimescit? At si ad CD, 12/ 14
connexione ordinatissima procurrentia, liberatorum beatitudine sine ullo recursu miseriarumCD, 12/ 20
rumpendam. Quid enim illa beatitudine falsius atque fallacius, ubi CD, 12/ 21
eis immortalitate ac sempiterna beatitudine perfruantur, posse Deum facere CD, 13/ 17
viveret. 25 "De vera beatitudine, quam temporalis vita non CD, 14/ 25
potestate male vivere, sed beatitudine non permansura et poena CD, 14/ 27
iam beatos illa finali beatitudine dicere audebimus? Iam vero CD, 19/ 4
non possit. 11 "De beatitudine pacis aeternae, in qua CD, 19/ 11
Domino cohaerentem in aeterna beatitudine retineret. Iudicat etiam non CD, 20/ 1
Stabit ergo in illa beatitudine sanctorum semen et nomen CD, 20/ 22
quae ibi de sanctorum beatitudine per allegorias et aenigmata CD, 20/ 26
sed clara ac sempiterna beatitudine perfruantur. Dixerat quippe istorum CD, 20/ 28
dolore ullo in aeterna beatitudine permanere; ac per hoc CD, 21/ 1
inquiunt, ut omnes indigni beatitudine sempiterna ipso iudicante puniantur CD, 21/ 18
de civitatis Dei aeterna beatitudine continebit, quae non propter CD, 22/ 1
 
 BEATITUDINEM..............40
patriae contemnendi, ad cuius beatitudinem fides ipsa perducit? Aut CD, 5/ 18
quorum praesidio ad veram beatitudinem possit humana anima pervenire CD, 9/ 2
deorum excellentiam commendaret, ipsam beatitudinem, quo volunt homines perCD, 9/ 8
et ingenia illa ad beatitudinem sublimata, haec ad miserias CD, 9/ 12
ingenia illa, inquit, ad beatitudinem sublimata, haec ad miserias CD, 9/ 12
habeant cum diis, et beatitudinem scilicet et immortalitatem, nihil CD, 9/ 13
miseros et immortales beatos, beatitudinem habentes cum immortalibus beatisCD, 9/ 14
quantum possunt, ad consequendam beatitudinem consulunt, ut etiam immortalesCD, 9/ 14
habere oportuit transeuntem et beatitudinem permanentem, ut per id CD, 9/ 15
non esse ad immortalem beatitudinem perducendis mortalibus miseris, a CD, 9/ 23
merito malitiae miseri sunt, beatitudinem, quam non habent, invidere CD, 9/ 23
LIBER X 1 "Veram beatitudinem sive angelis sive hominibus CD, 10/ 1
doceri, quae sit ad beatitudinem via ex aegyptia sapientia CD, 10/ 11
non superbe iactantes falsam beatitudinem suam, sed humiliter potius CD, 10/ 28
semper eius miseriam et beatitudinem dixerint, necesse est dicant CD, 11/ 4
occurrit utroque coniuncto effici beatitudinem, quam recto proposito intellectualisCD, 11/ 13
aliquam, etsi non praesciam, beatitudinem, si vitam egerunt ante CD, 11/ 13
id est summo Deo, beatitudinem consequatur nec expleat indigentiam CD, 12/ 1
esset, et tamen ad beatitudinem habendam eo, qui summe CD, 12/ 6
sine cessatione ad falsam beatitudinem et ad veram miseriam CD, 12/ 14
reditura ex his ad beatitudinem pergit: fit ergo aliquid CD, 12/ 14
neminem posse ad illam beatitudinem pervenire, nisi hos circuitus CD, 12/ 21
tanto eum facilius ad beatitudinem perventurum, qui ea docent CD, 12/ 21
nostra miseria, ubi venturam beatitudinem novimus; si autem nos CD, 12/ 21
misera, quibus transactis ad beatitudinem sublevetur, quam beata, quibus CD, 12/ 21
quia videlicet eius perfectam beatitudinem tunc illi fieri existimant CD, 13/ 16
se contraria, ut et beatitudinem quaeramus animae et eam CD, 13/ 16
fateantur. Non ergo ad beatitudinem consequendam omnia fugienda sunt CD, 13/ 17
non absurde dici perfectam beatitudinem sine stimulo timoris et CD, 14/ 9
ut Novi Testamenti aeternam beatitudinem, quae non dabitur nisi CD, 18/ 35
vivendum esset accomodate ad beatitudinem capessendam, cur dissenserunt et CD, 18/ 41
vel qua, ut ad beatitudinem perveniatur, humana se porrigit CD, 18/ 41
mortalium, quibus sibi ipsi beatitudinem facere in huius vitae CD, 19/ 1
intestino sumus, iam nos beatitudinem, ad quam vincendo volumus CD, 19/ 4
et sicut salutem, ita beatitudinem non iam tenemus praesentem CD, 19/ 4
etiam finalis beatitudo. Quam beatitudinem isti philosophi, quoniam non CD, 19/ 4
declinare dicit, quibus tantam beatitudinem pollicetur, ut intellegamus in CD, 20/ 21
mundationem et regni caelorum beatitudinem post qualiacumque et quantacumqueCD, 21/ 23
bonae, ut ad tantam beatitudinem adipiscendam eis ipsa sufficiat CD, 21/ 27
si vellet, desereret Deum, beatitudinem scilicet suam, miseria continuo CD, 22/ 1
 
 BEATITUDINES..............4
redeuntibus per nostras falsas beatitudines et veras miserias alternatim CD, 12/ 21
propter alternantes sine cessatione beatitudines et miserias et statutis CD, 21/ 17
poenas luerent, et falsas beatitudines, in quibus verum ac CD, 21/ 17
veras infelicitates falsasque promittant beatitudines aut post multas itidemCD, 22/ 12
 
 BEATITUDINI...............4
per quod immortalitati et beatitudini copuletur? Quod possit delectare CD, 9/ 15
vel difficultatis nec eorum beatitudini aliquid doloris et infelicitatis CD, 13/ 19
illi, quam finalem dicimus, beatitudini comparata prorsus miseria reperiturCD, 19/ 10
Sed quoniam sicut miseria beatitudini et mors vitae, ita CD, 19/ 28
 
 BEATITUDINIS..............31
et veritatis illustratorem et beatitudinis largitorem esse dixerunt; sed CD, 8/ 5
essent boni. Tacuit ergo beatitudinis causam, indicium vero miseriae CD, 9/ 3
et caelesti loco et beatitudinis opulentia remotos esse perhibeat CD, 9/ 7
vel cum diis aliquam beatitudinis partem, vel cum hominibus CD, 9/ 8
hominem capacem esse posse beatitudinis, quamdiu mortaliter vivit. Quidam CD, 9/ 14
mortis humilitate et suae beatitudinis benignitate destruxit in eis CD, 9/ 15
impedimentum, quam interponit ad beatitudinis adiutorium, etiam ipsa multitudineCD, 9/ 15
Ipse enim fons nostrae beatitudinis, ipse omnis appetitionis est CD, 10/ 3
consilio, simul eum negabunt beatitudinis eius auctorem, quod nefandae CD, 11/ 4
posset. 11 "An eius beatitudinis quam sancti angeli ab CD, 11/ 11
quoniam nequaquam de suae beatitudinis aeternitate falluntur, quo modo CD, 11/ 11
est? 12 "De comparatione beatitudinis iustorum necdum obtinentium promissionisCD, 11/ 12
veritate certissima aeternitatem suae beatitudinis nossent, sed aequalis felicitatisCD, 11/ 13
angelos sanctos aeternae suae beatitudinis incertos, et ipsos de CD, 11/ 13
fallaces invidi effecti sunt. Beatitudinis igitur illorum causa est CD, 12/ 1
6 "Quae causa sit beatitudinis angelorum bonorum et quae CD, 12/ 6
angelorum malorum." Proinde causa beatitudinis angelorum bonorum ea verissimaCD, 12/ 6
amplius adiuti ad eam beatitudinis plenitudinem, unde se numquam CD, 12/ 9
doctrina nulla liberationis et beatitudinis animae servatur aeternitas, continuoCD, 12/ 15
asserunt animas summae veraeque beatitudinis participes iterum atque iterumCD, 12/ 21
pro sua capacitate notitiam beatitudinis perfectione pervenerit? quando necCD, 12/ 21
finiendam, sed interpositionibus falsae beatitudinis saepe ac sine fine CD, 12/ 21
non fieri in anima beatitudinis novitatem, quoniam ad eam CD, 12/ 21
mortales colere videantur, nec beatitudinis privationem, ne infelices eos CD, 13/ 17
beati in illo memorabili beatitudinis loco, id est paradiso CD, 14/ 10
sed in illa immortalitate beatitudinis sempiternae. 19 "De significatione CD, 15/ 18
Christi tempus non fallacis beatitudinis patienter exspectant. Hoc ait CD, 17/ 20
suum, an suae tantummodo beatitudinis causa faciat quidquid facit CD, 19/ 1
miseriae sit potius quam beatitudinis gaudium. Ipsa quoque nostra CD, 19/ 27
erit, et ideo pax beatitudinis huius vel beatitudo pacis CD, 19/ 27
3 "De promissione aeternae beatitudinis sanctorum et perpetuis suppliciis CD, 22/ 3