BEATITUDO.................24
quo uno veraciter sempiterna beatitudo promittitur. Hic itaque modus CD, 1/ 36
est locus sublimis, aeternitas, beatitudo; et his contraria tria CD, 9/ 12
beata aeternitas vel aeterna beatitudo 29; hominum vero infimorum CD, 9/ 13
beati sunt. Aeterna autem beatitudo medios eos esse non CD, 9/ 13
esse potuit sempiterna, et beatitudo amanda est sempiterna. Ad CD, 9/ 15
antea non fuisset? Deinde beatitudo quoque eius post experimentum CD, 10/ 31
Inventa est enim animae beatitudo, quae cum initium temporis CD, 10/ 31
beatus est, ut maior beatitudo esse non possit, in CD, 11/ 11
ante peccatum, quamvis sua beatitudo quam diuturna vel utrum CD, 11/ 12
origo et informatio et beatitudo. Nam si quaeratur unde CD, 11/ 24
Quo modo enim vera beatitudo est, de cuius numquam CD, 12/ 14
ubi per immundas nequitias beatitudo quaeratur, et hoc itidem CD, 12/ 21
nisi hos circuitus, ubi beatitudo et miseria vicissim alternant CD, 12/ 21
exspectabatur in carnali regno beatitudo falsa carnalis, ad intentionem CD, 17/ 7
exspectatur in regno caelorum beatitudo verissima spiritalis; qua quoniam CD, 17/ 7
ipsa, hoc est vera beatitudo, quam dabit, non tantum CD, 19/ 1
miseria est, ideo etiam beatitudo appellari. Magna vis est CD, 19/ 4
ipsa erit etiam finalis beatitudo. Quam beatitudinem isti philosophi CD, 19/ 4
inquietet. Ipsa est enim beatitudo finalis, ipse perfectionis finis CD, 19/ 10
vita bona; sed haec beatitudo illi, quam finalem dicimus CD, 19/ 10
vero sine spe illa beatitudo falsa et magna miseria CD, 19/ 20
pax beatitudinis huius vel beatitudo pacis huius summum bonum CD, 19/ 27
blandissimis adiutoriis insolita nobis beatitudo illa suscipiet. Ibi videbimusCD, 20/ 21
ubi aliquando quidem bonorum beatitudo prius ponitur, ut est CD, 21/ 1
 
 BEATIUS...................1
clades imminens non latebit, beatius tempora transigit anima misera CD, 12/ 21
 
 BEATORUM..................10
victoriae illae non solida beatorum gaudia fuerunt, sed inania CD, 3/ 17
nos ex eorum immortalium beatorum numero missos Angelos esse CD, 9/ 23
aliunde quam illi cohaerendo beatorum. Ad quod bonum percipiendum CD, 10/ 26
caelestibus immortalia corpora immortaliter beatorum: quid est quod, ut CD, 10/ 29
fabulam videntur significari gaudia beatorum) ad fluvium Letheum evocari CD, 10/ 30
prohibet intellegere paradisum vitam beatorum, quattuor eis flumina quattuorCD, 13/ 21
superius ad resurrectionem pertinet beatorum. Quod autem ait: Terra CD, 20/ 21
ubi putant habitare animas beatorum, non solum ibi posuit CD, 21/ 27
sic afficimur amore martyrum beatorum, ut velimus in illo CD, 22/ 19
damnatorumque solacia, non praemia beatorum. Quae igitur illa sunt CD, 22/ 24
 
 BEATORUMQUE...............1
quo genere etiam immortalium beatorumque animas esse intellegit, quos CD, 10/ 2
 
 BEATOS....................35
amandas amant, non se beatos putant amando, sed fruendo CD, 8/ 8
ab illo nos fieri beatos, a quo et ipsi CD, 8/ 25
autem perhibet appellari Graece beatos eudaimones, quod boni sint CD, 9/ 11
sint animalia rationalia, nec beatos esse nec miseros, sicuti CD, 9/ 13
aut miseros esse aut beatos necesse est. Item non CD, 9/ 13
inter deos immortales ac beatos et homines mortales ac CD, 9/ 13
cum quaerimus medium inter beatos immortales miserosque mortales, hoc CD, 9/ 13
sunt dicere sapientiae compotes beatos esse posse mortales. Quod CD, 9/ 14
mortales miseros et immortales beatos, beatitudinem habentes cum immortalibusCD, 9/ 14
inter miseros mortales et beatos immortales medii esse non CD, 9/ 15
monstravit, et ex miseris beatos, unde numquam ipse discessit CD, 9/ 15
quo facti sunt, adhaerendo beatos esse dicunt: hoc dicunt CD, 9/ 23
quam illos immortales et beatos, quibus nos aequales futuros CD, 9/ 23
id est immortales et beatos, sed per daemones fieri CD, 9/ 23
immortales tantum, non etiam beatos audent dicere, aut certe CD, 9/ 23
certe ita immortales et beatos, ut tamen daemones bonos CD, 9/ 23
ut sciamus immortales et beatos, quodlibet vocentur, qui tamen CD, 9/ 23
solum immortales, verum etiam beatos deorum nomine sacris et CD, 9/ 23
quoquo modo uti possunt, beatos esse omnes homines velle CD, 10/ 1
nos non amant nec beatos esse nos volunt, colendi CD, 10/ 1
Si autem amant et beatos volunt, profecto inde volunt CD, 10/ 1
unde et nos, fieri beatos, obiecto quodam lumine intellegibili CD, 10/ 2
solus diligens et dilectus beatos facit eorumque sacrificiorum tempora CD, 10/ 17
metuere, ne immortales et beatos uni Deo subditos non CD, 10/ 26
scientes timor, nescientes error beatos esse utique non sinebat CD, 11/ 11
rationalem vel intellectualem creaturam, beatos nuncupandos putamus. Quis enimCD, 11/ 12
in paradiso negare audeat beatos fuisse ante peccatum, quamvis CD, 11/ 12
cum hodie non impudenter beatos vocemus, quos videmus iuste CD, 11/ 12
ab his, qui se beatos putant, miseri iudicantur, quia CD, 11/ 27
ergo sanctorum perfectos et beatos divino munere spiritus sine CD, 13/ 18
nondum salvos, quomodo iam beatos illa finali beatitudine dicere CD, 19/ 4
a se ipsis fieri beatos putantibus, ut sapiens eorum CD, 19/ 4
bona aeterna, quae faciunt beatos, temporalibus vel deciperentur pro CD, 20/ 2
mox locuturus est, et beatos pertinere docebit et miseros CD, 20/ 6
omnipotentis? Et nunc nos beatos dicimus alienos, et aedificantur CD, 20/ 28
 
 BEATOSQUE.................3
deos, quos omnes bonos beatosque credit, in alta aetheria CD, 9/ 7
deos, quos omnes bonos beatosque credi voluit, ab eorum CD, 9/ 8
liberans ad Angelos immortales beatosque ita perducit, ut eorum CD, 9/ 15
 
 BEATUM....................22
cruciatibus corporis animi virtute beatum esse potuisse, virtus potius CD, 1/ 15
illi est intellegere, aliud beatum esse, quasi possit intellegere CD, 8/ 6
est illi vivere, intellegere, beatum esse, hoc est illi CD, 8/ 6
philosophis, qui non dixerunt beatum esse hominem fruentem corpore CD, 8/ 8
esse aliam ob causam beatum; ideoque non dubitat hoc CD, 8/ 8
utique colligitur tunc fore beatum studiosum sapientiae (id enim CD, 8/ 8
bonum amat, quis eum beatum nisi miserrimus negat? Ipsum CD, 8/ 8
et cum diis animum beatum. Essent autem pares hominibus CD, 9/ 10
quod aut mortale sit beatum, aut immortale sit miserum CD, 9/ 13
quippe immortale et maxime beatum Verbum longe est a CD, 9/ 15
ad illud non solum beatum, verum etiam beatificum bonum CD, 9/ 15
non quidquid aeternum, continuo beatum sit (dicitur enim etiam CD, 11/ 11
ut solum Deum dicamus beatum; qui tamen vere ita CD, 11/ 11
esse nisi unum verum beatum Deum; ea vero, quae CD, 12/ 1
Dei atque ita fieri beatum contemplatione incorporeae lucis per CD, 12/ 21
si ut vellet viveret, beatum se putaret; sed nec CD, 14/ 24
animi potius hominem fieri beatum asseverans, duo philosophi nobiles CD, 18/ 41
sunt, quid efficiat hominem beatum. Illud enim est finis CD, 19/ 1
beatus sit; quod autem beatum facit, ipse est finis CD, 19/ 1
eum quisque pervenerit, protinus beatum facit; in otio autem CD, 19/ 2
ceteris, quae hominem faciunt beatum, bonis. Ubi vero ipsa CD, 19/ 3
miserius ideo se putat beatum, quia et humanum perdidit CD, 19/ 7
 
 BEATUS....................47
sumere exordium disputationis meae: Beatus, cuius est Dominus Deus CD, 6/ 1
bono, quo fieri homo beatus potest. Quod in Socratis CD, 8/ 3
quo quisque cum pervenerit beatus est. Sic autem diversas CD, 8/ 3
sapientem, cuius participatione sit beatus, quid opus est excutere CD, 8/ 5
quasi possit intellegere non beatus; sed quod est illi CD, 8/ 6
Quamvis enim non continuo beatus sit, qui eo fruitur CD, 8/ 8
cum fruuntur): nemo tamen beatus est, qui eo quod CD, 8/ 8
tendit, fruens Deo sit beatus qui Deum amaverit. 9 CD, 8/ 8
esse felices." Utrum et beatus et mortalis homo esse CD, 9/ 14
ad tempus voluit, et beatus in aeternitate persistere potuit CD, 9/ 15
autem interposuit mortalis et beatus, ut mortalitate transacta et CD, 9/ 15
gradus esse moliendos, quia beatus et beatificus Deus factus CD, 9/ 15
omnia quae ageret, ut beatus esset; non enim qui CD, 10/ 3
aliud vult esse quam beatus. Hic autem finis est CD, 10/ 3
commutabilibus, iustus ab impiis beatus a miseris. Et quia CD, 10/ 29
immortalesque esse cupiamus, manens beatus suscipiensque mortalem, ut nobisCD, 10/ 29
qui tamen vere ita beatus est, ut maior beatitudo CD, 11/ 11
steterit et ideo numquam beatus cum sanctis angelis fuerit CD, 11/ 13
sic intellegatur etiam quod beatus Ioannes apostolus ait: Ab CD, 11/ 13
stetisset, eius particeps factus beatus cum sanctis angelis permaneret CD, 11/ 13
est qui non esse beatus velit. Quo modo enim CD, 11/ 26
Quo modo enim potest beatus esse, si nihil sit CD, 11/ 26
sed se ipso bono beatus est, ideo miser non CD, 12/ 1
viveret, hoc est mendacium. Beatus quippe vult esse etiam CD, 14/ 4
non fallit), cum sibi beatus videretur, Socrate disputante et CD, 14/ 8
Quis tandem absolute dici beatus potest, qui timore afficitur CD, 14/ 10
si diligentius attendamus, nisi beatus non vivit ut vult CD, 14/ 25
ut vult, et nullus beatus nisi iustus. Sed etiam CD, 14/ 25
quod possis: num ideo beatus est, quia patienter miser CD, 14/ 25
digna est (non enim beatus est, a quo ipsa CD, 14/ 25
terra nominis non requirat; beatus est enim vir, cuius CD, 15/ 21
natus habendus sit. Sed beatus Stephanus in Actibus Apostolorum CD, 16/ 15
Ierosolymis facta est, ubi beatus Stephanus lapidatus est, ubi CD, 18/ 52
quod hominis bonum, quo beatus esset, in animi tantummodo CD, 19/ 1
causa philosophandi, nisi ut beatus sit; quod autem beatum CD, 19/ 1
bonum, quo fit homo beatus, ita velit et curet CD, 19/ 1
agitur, non continuo quisque beatus est. Multi quippe in CD, 19/ 2
fine, quo fit homo beatus, errare. Alia est igitur CD, 19/ 2
hominis, quo assecuto fit beatus, ut ex eis unam CD, 19/ 2
bonum hominis, quo fit beatus, ex utriusque rei bonis CD, 19/ 3
non sit insuper et beatus? Quanto consideratius et homine CD, 19/ 6
absurde dici etiam nunc beatus potest, spe illa potius CD, 19/ 20
iustus? Si nolens, quomodo beatus? Sed iam causas ipsius CD, 19/ 23
dicunt sacrae litterae Hebraeorum: Beatus populus, cuius est Dominus CD, 19/ 26
Haec resurrectio prima est. Beatus et sanctus est, qui CD, 20/ 7
Haec resurrectio prima est. Beatus et sanctus qui habet CD, 20/ 9
eo quod dictum est: Beatus vir qui timet Dominum CD, 22/ 18