BELLUM....................66
non datas! iustius autem bellum cum ea gente geri CD, 2/ 17
datas rapuit et iniustum bellum cum earum parentibus iuste CD, 2/ 17
populi Romani, post decennale bellum, quo Romanus exercitus totiens CD, 2/ 17
inter secundum et postremum bellum Carthaginiense commemorasset egisse causamqueCD, 2/ 18
metus a Tarquinio et bellum grave cum Etruria positum CD, 2/ 18
fuisse causam, quoniam metuebatur bellum, quod rex Tarquinius regno CD, 2/ 18
utrimque finis fuit secundum bellum Punicum. Cernis ex quo CD, 2/ 18
cum esset in Asia bellum Mithridaticum gerens, per Lucium CD, 2/ 24
qualia sunt fames morbus, bellum exspoliatio, captivitas trucidatio, et CD, 3/ 1
commemoratur annus post primum bellum Punicum, quo belli portas CD, 3/ 9
sed etiam Romanorum in bellum Albani provocati sunt, quia CD, 3/ 14
hoc plus quam civile bellum fuit, quando filia civitas CD, 3/ 14
oppugnabat, pro populo Romano bellum gerebat; nescimus quid faceret CD, 3/ 15
metus a Tarquinio et bellum grave cum Etruria positum CD, 3/ 16
utrimque finis fuit secundum bellum Punicum. Quid itaque ego CD, 3/ 17
annos usque ad secundum bellum Punicum bellis forinsecus inquietare CD, 3/ 17
qui etiam ipsum primum bellum Punicum confecisset, nisi aviditate CD, 3/ 18
quibus eos irritaret ad bellum. Saguntum ergo ferociter obsidebat CD, 3/ 20
inter secundum et postremum bellum Carthaginiense, quando Sallustius optimisCD, 3/ 21
inter secundum et postremum bellum Carthaginiense, lata est etiam CD, 3/ 21
mirabilem desertionemque perducta est. Bellum deinde servile successit et CD, 3/ 26
gladiatoribus quem ad modum bellum servile contractum sit, ad CD, 3/ 26
id solum fuit servile bellum, sed et Macedoniam provinciam CD, 3/ 26
sunt in pace post bellum, non ut acceleraretur obtinenda CD, 3/ 28
prostravit armatos, ista nudatos. Bellum erat, ut qui feriebatur CD, 3/ 28
ad Lepidi et Catuli bellum (quorum alter gesta Sullana CD, 3/ 30
iustitia finitimorum contra se bellum geri nulla provocaret iniuria CD, 4/ 15
bello Bellonam nuncupaverunt, non Bellum; sicut a cunis Cuninam CD, 4/ 24
sibi magnum imperium, exercitum, bellum novum exoptabat, ubi virtus CD, 5/ 12
magnorum, ut excitaret in bellum miseras gentes et flagello CD, 5/ 12
a Tarquinio fuit, donec bellum grave, quod propter ipsum CD, 5/ 12
citius, alia tardius finiantur. Bellum piratarum a Pompeio, bellum CD, 5/ 22
Bellum piratarum a Pompeio, bellum Punicum tertium ab Scipione CD, 5/ 22
temporis brevitate confecta sunt. Bellum quoque fugitivorum gladiatorum, quamvisCD, 5/ 22
annus finem dedit. Sed bellum Punicum secundum cum maximis CD, 5/ 22
septuaginta Romanorum milia ceciderunt. Bellum Punicum primum per viginti CD, 5/ 22
tres annos peractum est; bellum Mithridaticum quadraginta annis. Ac CD, 5/ 22
in omni virtute laudatis bellum Samniticum annis tractum est CD, 5/ 22
si temporibus christianis aliquod bellum paulo diutius trahi vident CD, 5/ 22
christiano, ut longe atrocius bellum cum eis quam cum CD, 5/ 23
haberet. Si autem ipsum bellum est Mars, sicut sermo CD, 7/ 14
tam non sit et bellum, quod vel falso vocetur CD, 7/ 14
quia utique sermo et bellum non sunt partes mundi CD, 7/ 15
quinque reges adversus quattuor bellum gererent et victis Sodomitis CD, 16/ 22
alia praetermisi. Hae fabulae bellum ad usque Troianum, ubi CD, 18/ 13
fuit. Hos ante Troianum bellum divinos honores mortuis hominibus CD, 18/ 15
Terentius: iniuriae, suspiciones, inimicitiae, bellum, pax rursum; nonne resCD, 19/ 5
ubi iniurias, suspiciones, inimicitias, bellum mala certa sentimus; pacem CD, 19/ 5
pacem requirit; nemo autem bellum pacificando. Nam et illi CD, 19/ 12
Nam et cum quibus bellum gerunt, suos facere, si CD, 19/ 12
pax sine ullo bello, bellum vero esse sine aliqua CD, 19/ 13
non secundum id, quod bellum est, sed secundum id CD, 19/ 13
et cum iustum geritur bellum, pro peccato e contrario CD, 19/ 15
et mors vitae, ita bellum paci videtur esse contrarium CD, 19/ 28
laudata, quod vel quale bellum e contrario in finibus CD, 19/ 28
atque conflictum. Quod igitur bellum gravius et amarius cogitari CD, 19/ 28
orbe terrarum attrahet in bellum adversus eam, quorum hostium CD, 20/ 8
et trahet eos in bellum, quorum numerus est ut CD, 20/ 11
seducet, ut in hoc bellum trahat. Nam et antea CD, 20/ 11
et cornu illud faciebat bellum cum sanctis, et praevalebat CD, 20/ 23
certaminibus quaerit. Hoc autem bellum numquam ullum esset, si CD, 21/ 15
dominantur. Melius est, inquam, bellum cum spe pacis aeternae CD, 21/ 15
legis imperio, suscipiendum est bellum contra vitia et gerendum CD, 21/ 16
re publica disputari nullum bellum suscipi a civitate optima CD, 22/ 6
pro ea salute voluisse bellum suscipi a civitate, qua CD, 22/ 6
dicitur nullum suscipiendum esse bellum nisi aut pro fide CD, 22/ 6
 
 BELO......................1
Assyriorum, qui patri suo Belo successerat, regni illius primo CD, 18/ 2
 
 BELOCUS...................1
post Israel, cum iam Belocus rex nonus Assyriae et CD, 18/ 3
 
 BELUAE....................1
deseruit nec in visceribus beluae. Haec quoque illi, cum CD, 1/ 14
 
 BELUARUMQUE...............1
volucrum scilicet atque piscium beluarumque natantium; sicut quorumque in CD, 11/ 29
 
 BELUINO...................1
enim exceptus est ventre beluino et die tertio redditus CD, 18/ 30
 
 BELUINOS..................1
animas praecipitari posse sentiret, beluinos autem carceres evertere minimeCD, 10/ 30
 
 BELUIS....................3
cum diis, alterum cum beluis commune est, quoniam de CD, 9/ 9
hominibus loquebatur, quibus sicut beluis mortale corpus est. Isti CD, 9/ 9
quamvis nobis sit cum beluis mortalitate commune multisque earum CD, 22/ 24
 
 BELUS.....................1
Europs; primi autem illic Belus, hic Aegialeus fuerunt. Cum CD, 18/ 2
 
 BENE......................121
omnia abundanter ad fruendum: bene faciant, divites sint in CD, 1/ 10
quid mortuis obfuerunt, qui bene vixerunt? 12 "De sepultura CD, 1/ 11
ad ea bona, quibus bene vivitur, sed in bonis CD, 1/ 18
potius factum esse quam bene testis ei esse potuit CD, 1/ 22
Fortassis autem istae, quae bene sibi sunt consciae non CD, 1/ 28
hominum cladibus, quorum utraque bene ac male viventibus permixte CD, 2/ 2
conqueruntur, cultores suos ad bene vivendum quare nullis legibus CD, 2/ 4
6 "Deos paganorum numquam bene vivendi sanxisse doctrinam." Hinc CD, 2/ 6
qui poetis locum in bene morata urbe non dederit CD, 2/ 14
proponentes omnino in civitate bene instituta vivere noluit. Nos CD, 2/ 14
est rem populi, cum bene ac iuste geritur sive CD, 2/ 21
male viventem non docuerant bene vivere? 23 "Varietates rerum CD, 2/ 22
discretione, ubi audiant quam bene hic ad tempus vivere CD, 2/ 28
falsis, quod malitiosissimum est. Bene, quod tua sponte histrionibus CD, 2/ 29
qua et ista vita bene agatur et postea percipiatur CD, 4/ 3
haberet? Ars quippe ipsa bene recteque vivendi virtus a CD, 4/ 21
adesset Felicitas, non solum bene parerent, sed etiam bonos CD, 4/ 21
vellent; diis nuptialibus, ut bene coniugarentur, diis agrestibus, ut CD, 4/ 21
Marti et Bellonae, ut bene belligerarent, deae Victoriae, ut CD, 4/ 21
affirmat dicens, non modo bene vivere, sed vivere omnino CD, 4/ 22
ut a physicis rebus bene atque utiliter inventis ratio CD, 4/ 30
valere ad corpus vel bene vel male accipiendum medicina CD, 5/ 2
veraciter confitemur; illud, ut bene credamus; hoc, ut bene CD, 5/ 10
bene credamus; hoc, ut bene vivamus. Male autem vivitur CD, 5/ 10
si de Deo non bene creditur. Unde absit a CD, 5/ 10
cupiditate flagrabant, iudicium hominum bene de hominibus opinantium; et CD, 5/ 12
ex corde, quia etiam bene proficientes animos temptare non CD, 5/ 14
gloriam concupiscunt, dant operam bene iudicantibus non displicere. Sunt CD, 5/ 19
bona, de quibus multi bene iudicant, quamvis ea multi CD, 5/ 19
gloriae, qua veretur homo bene iudicantibus displicere, dominari atque CD, 5/ 19
qui vera pietate praediti bene vivunt, si habent scientiam CD, 5/ 19
et quibusdam praeceptis ad bene vivendum accommodatis; iste autem CD, 8/ 2
duorum aut ab utroque bene sibi esse posse credebant CD, 8/ 8
Plato et qui eum bene intellexerunt; sive etiam Italici CD, 8/ 9
de uno vero Deo bene senserint, multis tamen diis CD, 8/ 12
societate oblectantur, a populo bene instituto removere non dubitat CD, 8/ 13
eorum delicias a civitate bene morata removendo, aut non CD, 8/ 14
sumus, ita etiam daemonibus bene atque honeste vivendo meliores CD, 8/ 15
philosophicos libros poetas de bene instituta civitate pellenti, et CD, 8/ 20
per quas idola et bene faciendi et male vires CD, 8/ 24
Domino, benedicite nomen eius, bene nuntiate diem ex die CD, 8/ 24
per quas idola et bene faciendi et male vires CD, 8/ 26
praeter virtutem, tamquam artem bene vivendi, quae non nisi CD, 9/ 4
quae inscribitur ad Hebraeos: Bene facere, inquit, et communicatores CD, 10/ 5
Dei, quod bonum et bene placitum et perfectum. Cum CD, 10/ 6
Dei, quod bonum et bene placitum et perfectum, quod CD, 10/ 6
plus terreret atque ad bene faciendum cogeret territos deos CD, 10/ 10
terrentem compesceret, ut libere bene facerent; si tamen theurgo CD, 10/ 10
timorem diis incutiat ne bene faciant; nec invenitur Deus CD, 10/ 10
timorem diis auferat ut bene faciant? O theurgia praeclara CD, 10/ 10
atque ut sint et bene se habeant, eius indigent CD, 10/ 15
facias ipse curiosos. Sed bene, quod metuendam dicis hanc CD, 10/ 28
utuntur naturis bonis, ipse bene utatur etiam voluntatibus malis CD, 11/ 17
rerum a bono Creatore bene conditarum quaedam displicent, et CD, 11/ 22
tam bonam ac simplicem bene ac simpliciter credere, ut CD, 11/ 23
iusti Dei leges omnia bene ordinantis effugit; quoniam sicut CD, 11/ 23
dator neque amoris, quo bene beateque vivitur, inspirator. Sed CD, 11/ 25
ut illo proficiente quo bene vivimus iste deficiat quo CD, 11/ 28
hoc, cum esset nobis bene, nihil aliud quaereremus. Item CD, 11/ 28
male, quo autem si bene agantur perventura sint, quoniam CD, 11/ 28
fecerit scire volentibus, si bene intueantur, nihil occurrit. Si CD, 12/ 6
ex Deo, cum vivit bene; non enim potest bene CD, 13/ 2
bene; non enim potest bene vivere nisi Deo in CD, 13/ 2
bona est, ita iusti bene utantur morte, quae mala CD, 13/ 5
etiam bonis: ita iustitia bene non tantum bonis, sed CD, 13/ 5
lex bonum, et boni bene moriantur, quamvis sit mors CD, 13/ 5
inerat sensus; quo malo bene utuntur boni. Peracta autem CD, 13/ 9
Atque utinam in paradiso bene vivendo egissemus, ut re CD, 13/ 11
esset cum suis corporibus bene valentibus vivere, ut etiam CD, 13/ 19
experimentum. Poenam enim peccatoribus bene utique, quoniam iuste, constituitCD, 13/ 21
voluntate, qua volumus ut bene sit nobis vel nolumus CD, 14/ 4
quod, cum fiat ut bene sit nobis, hinc potius CD, 14/ 4
quia de Deo potest bene esse homini, quem delinquendo CD, 14/ 4
et mali; sed illi bene, isti male, sicut hominibus CD, 14/ 8
erit. Nunc vero satis bene vivitur, si sine crimine CD, 14/ 9
primi hominis, in quo bene condita natura vitiata est CD, 14/ 11
quam possit et ipsis bene uti iustitia providentissima Creatoris CD, 14/ 11
bonis, verum etiam malis bene uti novit. Ac per CD, 14/ 27
voluntatem ulterius non haberet, bene utens Deus cur non CD, 14/ 27
se ipsos necant: ita bene vivere sine adiutorio Dei CD, 14/ 27
accendebatur in fratris exitium: bene subauditur Erit, id est CD, 15/ 7
enim bona sit, et bene amari potest et male CD, 15/ 22
amari potest et male: bene scilicet ordine custodito, male CD, 15/ 22
ordinate amandus est, quo bene amatur quod amandum est CD, 15/ 22
nobis virtus qua vivitur bene. Unde mihi videtur, quod CD, 15/ 22
angelis descendentibus erat? Et bene non ait: Venite et CD, 16/ 5
verbo minus quidem latine, bene tamen expressum est, quod CD, 17/ 4
quia de talibus reliquiis bene intellegitur esse, de quo CD, 17/ 5
dixit: ab eo, quod bene intellectum tantumdem valet. Non CD, 17/ 9
domum et nos aedificamus bene vivendo, et Deus ut CD, 17/ 12
vivendo, et Deus ut bene vivamus opitulando; quia nisi CD, 17/ 12
concentus concordi varietate compactam bene ordinatae civitatis insinuat unitatemCD, 17/ 14
formare intellectum, iustificare iustum bene servientem pluribus; et peccataCD, 18/ 29
verba, idem tamen sensus bene intellegentibus dilucesceret, et aliquid CD, 18/ 43
Septuaginta interpretes discrepare et bene intellecti inveniuntur esse concordesCD, 18/ 44
unum, quo malo utens bene et suae passionis impleret CD, 18/ 49
Deus utitur et malis bene et diligentibus eum omnia CD, 18/ 51
omnino praeponit. Haec enim bene utitur et se ipsa CD, 19/ 3
virtus, quae utique discitur. Bene autem currere, pulchrum esse CD, 19/ 3
quando, ubi, quomodo tam bene se habere in hac CD, 19/ 4
malis, quae homo patitur, bene utitur virtus. Sed tunc CD, 19/ 10
et omnia bona, quibus bene utitur, et quidquid in CD, 19/ 10
et quantum habebat, tantum bene illi erat. Quando quidem CD, 19/ 12
indiget; sed nobis est bene, cum eum per iustitiam CD, 19/ 23
affectionem ad ipsum operando. Bene quidem praedicavit Deum Patrem CD, 19/ 23
fine, quia non ea bene utitur ante finem. Hanc CD, 19/ 26
hoc loco infirmitatis etiam bene confligenti sive hostibus talibus CD, 19/ 27
mango eius malo tam bene fuerit usus Omnipotens, qui CD, 20/ 8
super ipsos. Hic autem bene intellegitur ignis de caelo CD, 20/ 12
in saecula saeculorum. Bestiam bene intellegi ipsam impiam civitatem CD, 20/ 14
Terra vero impiorum cadet, bene intellegitur dictum: "Corpora vero CD, 20/ 21
quae iumenta et vehicula bene intelleguntur adiutoria esse divina CD, 20/ 21
esse, nec usque adeo bene, ut talem misericordiam reperiantur CD, 21/ 24
sibi posse praesumunt. Sed bene, quod isti dignas pro CD, 21/ 27
fuerant adquisitae, aut etiamsi bene, non tamen veris, sed CD, 21/ 27
videantur, elegantissime respondisse perhibetur, bene potius esse vivendum, utCD, 21/ 27
iudicans etiam de malis bene facere quam mala esse CD, 22/ 1
cuidam coquo, Cattoso nomine, bene Christiano, ad coquinam conditariam CD, 22/ 8
suos aliqua mira fecisse. Bene, si iam incipiunt deos CD, 22/ 10
in qualibet minutissima muscula bene consideranti stuporem mentis ingerat CD, 22/ 24
cogitat? Praeter enim artes bene vivendi et ad immortalem CD, 22/ 24