BLANDIATUR................1
quid iucundum corporis sensibus blandiatur spectat. Sed tantum valet CD, 11/ 16
 
 BLANDIENS.................1
infirmitate, qua delectat lingua blandiens et humanus dies et CD, 1/ 9
 
 BLANDIENTE................1
in peccatum irruat vel blandiente voluptate vel dolore saeviente CD, 1/ 27
 
 BLANDIENTIBUS.............1
contemnit, pluresque vitiis male blandientibus quam utili virtutum asperitatiCD, 2/ 19
 
 BLANDIMENTA...............1
saeculi huius quamlibet iucunda blandimenta contemnere, si pro hac CD, 5/ 18
 
 BLANDIRI..................1
mittit foras, quam vel blandiri coniux coniugi incipiat? Et CD, 14/ 18
 
 BLANDISSIMIS..............1
enim nos et novos blandissimis adiutoriis insolita nobis beatitudo CD, 20/ 21
 
 BLANDITIIS................1
idolis esse serviendum, sed blanditiis femineis ad illa sacrilegia CD, 14/ 11
 
 BLANDITUR.................1
immurmurat et pacata feritate blanditur? Quis milvus, quantumlibet solitariusCD, 19/ 12
 
 BLANDIUNTUR...............2
et aspergunt, et quod blandiuntur Graecigenis atque alienigenas persequunturCD, 18/ 18
unde isti sibi errando blandiuntur, atque ait: Conclusit enim CD, 21/ 24
 
 BLANDUM...................1
vocabatur), nulla coniux ei blandum ferret referretque sermonem, nullis CD, 19/ 12
 
 BLASPHEMABIS..............1
Itaque hunc quidem non blasphemabis, misereberis autem hominum dementiam CD, 19/ 23
 
 BLASPHEMANDI..............1
in his inveniunt materiam blasphemandi Christianum nomen, quia et CD, 18/ 51
 
 BLASPHEMANT...............2
mali Deum detestantur atque blasphemant, boni autem precantur et CD, 1/ 8
diis esse cupiant, qui blasphemant Salvatorem voluntates fidelium a CD, 2/ 24
 
 BLASPHEMANTES.............1
morum perversitate merito patiuntur, blasphemantes Christo imputant; quod autemCD, 1/ 3
 
 BLASPHEMANTIBUS...........2
laudando dissentiant; profecto eis blasphemantibus Christianos non credunt hominesCD, 19/ 23
perficere putatur contemnentibus et blasphemantibus eum. Frustra itaque homoCD, 21/ 24
 
 BLASPHEMANTIUM............1
subicit velut oracula deorum blasphemantium Christianos; et post haec CD, 19/ 23
 
 BLASPHEMARE...............1
et amarius Deum verum blasphemare coeperunt. Unde ego exardescens CD, PR
 
 BLASPHEMARENT.............1
vano figmento quod potius blasphemarent (sicut Saturno dicitur suppositus CD, 7/ 9
 
 BLASPHEMATUR..............1
cruciant; quoniam per eos blasphematur christianum et catholicum nomen CD, 18/ 51
 
 BLASPHEMET................1
mente atque impia cogitatione blasphemet neque id ullis membris CD, 17/ 4
 
 BLASPHEMIAE...............1
etiam dicere, sacrilegia, haereses, blasphemiae, periuria, oppressiones innocentium, calumniaeCD, 22/ 22
 
 BLASPHEMIAS...............1
domus Dei adversus eorum blasphemias vel errores libros De CD, PR
 
 BLASPHEMIIS...............1
multis talibus adversus eos blasphemiis utuntur. Deinde subicit velut CD, 19/ 23
 
 BONA......................186
civitas pertulit, Christo imputant; bona vero, quae in eos CD, 1/ 1
quam tenere non numina bona, sed nomina mala? Quanto CD, 1/ 3
providentiae praeparare in posterum bona iustis, quibus non fruentur CD, 1/ 8
boni. Ista vero temporalia bona et mala utrisque voluit CD, 1/ 8
esse communia, ut nec bona cupidius appetantur, quae mali CD, 1/ 8
pietatem? Numquid interioris hominis bona, qui est ante Deum CD, 1/ 10
tormentis excruciati sunt, ut bona sua hostibus proderent. Illi CD, 1/ 10
amandum docebant, quam illa bona, quae sine ullo utili CD, 1/ 10
putanda non est, quam bona vita praecesserit. Neque enim CD, 1/ 11
et vasis ad omnia bona opera sancte usus est CD, 1/ 13
fateri non propter corporis bona vel earum rerum, quae CD, 1/ 15
nec pertinebit ad ea bona, quibus bene vivitur, sed CD, 1/ 18
huius modi est; quae bona, etiamsi minuantur, bonam iustamque CD, 1/ 18
rerum peritissimum praedicant, numina bona a numinibus malis ista CD, 2/ 11
di, si eorum de bona vita atque iustitia civitas CD, 2/ 22
vel propter haec ipsa bona malave terrena propitiandos aut CD, 2/ 23
secretisque penetralibus dare quaedam bona praecepta de moribus quibusdam CD, 2/ 26
malos; nec erubescunt inter bona, quae laudant, ipsi mali CD, 3/ 1
hominis maximum bonum, habere bona omnia praeter se ipsum CD, 3/ 1
cur eidem Sullae tanta bona promittebant et praenuntiabant? An CD, 3/ 7
ut secundum Labeonis distinctionem bona sit ista, illa vero CD, 3/ 25
ergo dea Fortuna aliquando bona est, aliquando mala? An CD, 4/ 18
ipsa esset, simul et bona esset et mala; his CD, 4/ 18
dea est, semper est bona? Ipsa est ergo Felicitas CD, 4/ 18
fortuna vero, quae dicitur bona, sine ullo examine meritorum CD, 4/ 18
nominatur. Quo modo ergo bona est, quae sine ullo CD, 4/ 18
sacris honoraverunt praetermittentes alia bona, quae similiter colenda fueruntCD, 4/ 20
et deae Volumnae, ut bona vellent; diis nuptialibus, ut CD, 4/ 21
erat necesse propter haec bona vel animi vel corporis CD, 4/ 21
conferre, nec solum ad bona capienda quisquam alius, sed CD, 4/ 21
a quo essent omnia bona, hominibus colendum doceret? 23 CD, 4/ 22
cognosceretur etiam illa terrena bona, quibus solis inhiant qui CD, 4/ 34
qui potest et illa bona dare, quae habere possunt CD, 5/ Pr
apud quosque improbantur, si bona, si recta sunt, etiam CD, 5/ 14
coram hominibus, ut videant bona facta vestra et glorificent CD, 5/ 14
minus quam filii diliguntur, bona terrena contemnunt? Si Furius CD, 5/ 18
enim multa in moribus bona, de quibus multi bene CD, 5/ 19
non habeant; per ea bona morum nituntur ad gloriam CD, 5/ 19
eum crederent velut summa bona desiderarent. Sed felices eos CD, 5/ 24
quae commemorare longum est, bona opera tulit ex isto CD, 5/ 26
si mens non est bona, cuius muneris deam selectores CD, 7/ 3
modi supplicationibus placari existimat, bona vero ludis et talibus CD, 8/ 13
contraria non sinantur nosse bona philosophorum, cum illa sint CD, 8/ 21
uxorem Osiris quam multa bona praestare propitiam, quantis obesse CD, 8/ 26
quando quidem Stoici nolunt bona appellare, sed commoda corporis CD, 9/ 4
communi loquendi consuetudine appellant bona; sed in comparatione virtutis CD, 9/ 4
utrisque quodlibet vocentur, seu bona seu commoda, pari tamen CD, 9/ 4
quamvis ea nolint dicere bona vel mala. Nam profecto CD, 9/ 4
tempestatis immanitas, non esse bona, quae illos quibus inessent CD, 9/ 4
autem aiunt ea nec bona appellanda esse, sed commoda CD, 9/ 4
enim interest, utrum aptius bona vocentur an commoda, dum CD, 9/ 4
haec omnia quae videntur bona esse vel prava; ceterum CD, 10/ 11
circa ea, quae vere bona sunt, nihil opitulari, immo CD, 10/ 11
ipsa, quae temporaliter exoptat bona infima atque terrena vitae CD, 10/ 14
eos numina mala quam bona, quando quidem mala impediunt CD, 10/ 21
dent locum, malisque nolentibus bona prodesse non possunt; nocere CD, 10/ 21
data est corpori, ut bona faceret; non enim mala CD, 10/ 30
conscripti sunt, qui propter bona vitae huius deos colendos CD, 10/ 32
quod etiam ipsi post bona opera, quae in eis CD, 11/ 8
bono creata sunt omnia bona, sed non simplicia et CD, 11/ 10
ignarus et praevidebat quae bona de malo eius esset CD, 11/ 17
vidit Deus lucem quia bona est." Denique nec illud CD, 11/ 20
vidit Deus lucem quia bona est; non postea quam CD, 11/ 20
vidit Deus lucem quia bona est; et postmodum infertur CD, 11/ 20
vidit Deus lucem quia bona est. Si ergo quaerimus CD, 11/ 21
si quare fecerit: Quia bona est. Nec auctor est CD, 11/ 21
ut a bono Deo bona opera fierent; sive ista CD, 11/ 21
causam, id est ad bona creanda bonitatem Dei, hanc CD, 11/ 22
invisibilia sunt aliis alia bona meliora, ad hoc inaequalia CD, 11/ 22
ut bonus Deus conderet bona, credentes eum potius ad CD, 11/ 22
ut Deus bonus conderet bona et essent post Deum CD, 11/ 23
essent quod est Deus, bona tamen, quae non faceret CD, 11/ 23
faciendi, non ut conderentur bona, sed ut mala cohiberentur CD, 11/ 23
quae fecit, et ecce bona valde, nullam aliam causam CD, 11/ 23
intellegi voluit, nisi ut bona fierent a bono Deo CD, 11/ 23
Deus, per Verbum, quia bona est, utrum altitudine mystica CD, 11/ 23
ea vero, quae fecit, bona quidem esse, quod ab CD, 12/ 1
sunt tamen ea mutabilia bona, quae adhaerere possunt, ut CD, 12/ 1
aliquo bono. Sola ergo bona alicubi esse possunt, sola CD, 12/ 3
desipiat, ut dicat quod bona voluntas faciat voluntatem malam CD, 12/ 6
enim, si ita est, bona voluntas causa peccati, quo CD, 12/ 6
non poterat, sed in bona, mutabili tamen, cui vitium CD, 12/ 6
essentia est, procul dubio bona est, habens modum et CD, 12/ 6
Quo modo ergo res bona efficiens est voluntatis malae CD, 12/ 6
voluntatem malam nisi natura bona, cuius auctor Deus, qui CD, 12/ 6
si quidem a natura bona fit voluntas mala. Quod CD, 12/ 6
fieri potest, ut natura bona, quamvis mutabilis, antequam habeat CD, 12/ 6
quanto magis sunt et bona faciunt (tunc enim aliquid CD, 12/ 8
cavendum est, ne voluntas bona bonorum angelorum non facta CD, 12/ 9
quod illi in eadem bona voluntate manserunt, isti ab CD, 12/ 9
hoc ipso quod a bona defecerunt; a qua non CD, 12/ 9
angeli fuerunt prius sine bona voluntate eamque in se CD, 12/ 9
Quid enim erant sine bona voluntate nisi mali? Aut CD, 12/ 9
boni quam esse cum bona voluntate coeperunt. At si CD, 12/ 9
id egit eorum voluntas bona, ut non ad se CD, 12/ 9
aliqua, utrum mala an bona? Si mala, quo modo CD, 12/ 9
bonae voluntatis effectrix? Si bona, iam ergo habebant. Et CD, 12/ 9
ille, qui eos cum bona voluntate, id est cum CD, 12/ 9
largiens gratiam? Unde sine bona voluntate, hoc est Dei CD, 12/ 9
mala propria voluntate, quam bona natura non fecit, nisi CD, 12/ 9
dici potest, quod bonis bona sit, malis mala; secunda CD, 13/ 2
bonorum est, ita nulli bona. 3 "Utrum mors, quae CD, 13/ 2
et corpus, bonis sit bona; quia si ita est CD, 13/ 3
fuissent. Quo pacto igitur bona esse possit bonis, quae CD, 13/ 3
accidere, non deberet bonis bona esse, sed nulla. Cur CD, 13/ 3
male utuntur lege, quae bona est, ita iusti bene CD, 13/ 5
per hoc lex quidem bona est, quia prohibitio est CD, 13/ 5
qui morientes appellantur, nulli bona est. Habet enim asperum CD, 13/ 6
ut moriantur facit, nemini bona est, sed laudabiliter toleratur CD, 13/ 8
malis mala et bonis bona. In requie sunt enim CD, 13/ 8
eam vita praesens animae bona seu mala est. Mors CD, 13/ 9
mors quonam modo vel bona vel mala est, quae CD, 13/ 9
agilior est, cum in bona valetudine plus habet molis CD, 13/ 18
nec mors ista, quae bona perhibetur bonis nec tantum CD, 13/ 19
genere atque ordine suo bona est; sed deserto Creatore CD, 14/ 5
si malus amor est; bona, si bonus. Quod dicimus CD, 14/ 7
locutionis nonnulli interpretes addiderunt bona et ita interpretati sunt CD, 14/ 8
ut faciant vobis homines bona. Cavendum enim putaverunt, ne CD, 14/ 8
translatum est, non legitur bona, sed: Quaecumque vultis ut CD, 14/ 8
vultis, iam voluit intellegi bona. Non enim ait, Cupitis CD, 14/ 8
esse non potest nisi bona. Quid autem magnum in CD, 14/ 8
rationem accidunt mentemque perturbant, bona plane et maxime optanda CD, 14/ 9
nec aberat quicquam, quod bona voluntas adipisceretur, nec inerat CD, 14/ 10
bonam non habens voluntatem. Bona igitur voluntas opus est CD, 14/ 11
uti iustitia providentissima Creatoris, bona tamen sine malis esse CD, 14/ 11
paradisus corporalis propter corporis bona et propter mentis non CD, 14/ 11
corde puro et conscientia bona et fide non ficta CD, 14/ 26
corporis aut animi sui bona aut utriusque sectati sunt CD, 14/ 28
autem recte dicitur ea bona non esse, quae concupiscit CD, 15/ 4
provenisse optabilem pacem? Haec bona sunt et sine dubio CD, 15/ 4
et summa pace secura, bona ista sic concupiscuntur, ut CD, 15/ 4
huius, fratris vero eius bona: contristatus est Cain valde CD, 15/ 7
natura, quae facta est bona a Deo bono, sed CD, 15/ 21
omnis creatura. Cum enim bona sit, et bene amari CD, 15/ 22
dixi: Haec tua sunt, bona sunt, quia tu bonus CD, 15/ 22
pace nutritus in senecta bona. Quarta vero generatione convertent CD, 16/ 24
Deus huic se facere bona quae facit. Benedicentur, inquit CD, 16/ 36
corde puro et conscientia bona et fide non ficta CD, 17/ 4
usque ad collum. Et bona hic possunt intellegi vincula CD, 18/ 32
mentis, subaudimusvincula; excitavit enim bona, praecidit mala, de quibus CD, 18/ 32
ista interpretemur, et Evangelium bona nuntiatio est et angelus CD, 18/ 35
alii extrinsecus posita etiam bona ad animum et corpus CD, 18/ 41
qui cum diversa sequerentur bona finalia, alii virtutem, alii CD, 19/ 1
est, quamlibet multa sint bona, non bono eius sunt CD, 19/ 3
per hoc nec eius bona dicenda sunt, cui male CD, 19/ 3
et ipsa sine virtute; bona sunt tamen, et secundum CD, 19/ 3
perhibent esse, quae amicorum bona propter se ipsa diligat CD, 19/ 3
animi primigenia quae appellantur bona, ubi duo prima ponunt CD, 19/ 4
nonne tota vigilantia sua bona discernit a malis, ut CD, 19/ 4
donec ad illa veniamus bona, ubi omnia erunt, quibus CD, 19/ 4
Creatore donantur, non solum bona, verum etiam sempiterna, non CD, 19/ 10
haberi potest in vita bona; sed haec beatitudo illi CD, 19/ 10
virtus, quando et omnia bona, quibus bene utitur, et CD, 19/ 10
humanum, dedit hominibus quaedam bona huic vitae congrua, id CD, 19/ 13
ex animo eis cum bona voluntate servire; ut scilicet CD, 19/ 15
ut secundum haec temporalia bona filiorum sortem a servorum CD, 19/ 16
colendum, in quo aeterna bona speranda sunt, omnibus domus CD, 19/ 16
non formidaverit. Dicit etiam bona philosophus iste de Christo CD, 19/ 23
immortalem factum et cum bona praedicatione eius meminerunt; Christianos CD, 19/ 23
patiuntur et boni, et bona non magnipendere, quae adipiscuntur CD, 20/ 2
nisi mali adipiscerentur transitoria bona ista atque terrena, nec CD, 20/ 2
qui non erant assecuturi bona aeterna, quae faciunt beatos CD, 20/ 2
mala eveniunt et bonis bona proveniunt; magis inscrutabilia fiunt CD, 20/ 2
discimus non magnipendere seu bona seu mala, quae videmus CD, 20/ 2
malisque communia, et illa bona quaerere, quae bonorum, atque CD, 20/ 2
tamquam boni sint, adipiscantur bona, ita loquens: Est, inquit CD, 20/ 3
propter vitae huius vel bona adquirenda vel mala vitanda CD, 20/ 3
quod erunt et bonis bona et malis mala sine CD, 20/ 3
eius et procedent, qui bona fecerunt, in resurrectionem vitae CD, 20/ 6
quod sequitur docet: Qui bona, inquit, fecerunt, in resurrectionem CD, 20/ 6
cuique opera sua, vel bona vel mala, cuncta in CD, 20/ 14
donec etiam receptis corporibus bona recipiant, quae merentur. Cum CD, 20/ 15
vestrum, ne putaremus illa bona Hierusalem ad nostrum tantummodo CD, 20/ 21
exurgent; sicut ibi: Qui bona fecerunt, in resurrectionem vitae CD, 20/ 23
ut est illud: Qui bona fecerunt, in resurrectionem vitae CD, 21/ 1
Quae sententia si propterea bona et vera quia misericors CD, 21/ 17
quae mala erat, et bona aedificata est quae non CD, 21/ 24
sceleratissimus, nequaquam vita vel bona vel tolerabiliore mutatus, recipi CD, 21/ 27
nisi natura mutabilis, quamvis bona et a summo Deo CD, 22/ 1
atque incommutabili bono, qui bona omnia condidit, instituta, peccando CD, 22/ 1
torporem, ne maledicis rumoribus bona conscientia fatigetur, ne temeraria CD, 22/ 23
igitur illorum, quae diximus bona etiam in naturam peccato CD, 22/ 24
praedestinavit ad mortem? Quae bona in illa beata vita CD, 22/ 24
erimus! quales erimus! Quae bona in illo regno accepturi CD, 22/ 24
et pax et omnia bona"? Sic enim et illud CD, 22/ 30
Nam et ipsa opera bona nostra, quando ipsius potius CD, 22/ 30