BONAE.....................29
ad consultores deos vitae bonae praecepta non occultare populis CD, 2/ 4
aliquid invenerunt, quod agendae bonae vitae beataeque adipiscendae satis CD, 2/ 7
homines fortunati, hoc est bonae fortunae. Nam cum sint CD, 4/ 18
via nititur, huic quia bonae artes desunt, dolis atque CD, 5/ 12
contendit. Hae sunt illae bonae artes, per virtutem scilicet CD, 5/ 12
angelorum bonorum, sed per bonae voluntatis similitudinem, qua cum CD, 8/ 25
sunt purae mentis et bonae voluntatis officia: profecto nesciunt CD, 10/ 19
grande testimonium est naturae bonae. Sed Deus sicut naturarum CD, 11/ 17
quae, cum ipsis nocet, bonae utique naturae nocet quia CD, 12/ 3
testimonio vitiorum. Si enim bonae non essent, eis vitia CD, 12/ 3
quantum autem naturae sunt, bonae sunt. Et cum in CD, 12/ 3
secum pacem suam, profecto bonae sunt; et cum ibi CD, 12/ 4
nullius, ac non potius bonae voluntatis? Hoc idem profecto CD, 12/ 6
quamdiu sunt pariter voluntatis bonae, non facit alter in CD, 12/ 6
creatorum naturae, eundem habeant bonae voluntatis auctorem per Spiritum CD, 12/ 9
efficientem causam etiam voluntatis bonae, cavendum est, ne voluntas CD, 12/ 9
esse potuit mala voluntas bonae voluntatis effectrix? Si bona CD, 12/ 9
hunc amorem dicitur voluntatis bonae, quae usitatius in Scripturis CD, 14/ 7
Pax in terra hominibus bonae voluntatis. Nam ex abundanti CD, 14/ 8
ex abundanti additum est bonae, si esse non potest CD, 14/ 8
ac per hoc voluntatis bonae. Non enim rectus esset CD, 14/ 11
quantum naturae sunt, utique bonae sunt. Detrahitur porro malum CD, 14/ 11
cupiditate vel timore accidebat bonae voluntatis offensio. Nihil omnino CD, 14/ 26
qui rectus, hoc est bonae voluntatis, creatus fuerat, temptaretur CD, 14/ 27
Dei filias hominum, quia bonae sunt, sumpserunt sibi uxores CD, 15/ 23
Dei filias hominum, quia bonae sunt, sumpserunt sibi uxores CD, 15/ 23
supplicio testis est naturae bonae. Qui enim dolet amissam CD, 19/ 13
aeterna suscipiant, nec tam bonae, ut ad tantam beatitudinem CD, 21/ 27
facilitas motus, de praesentis bonae valetudinis temperamento, quae utique CD, 22/ 25
 
 BONAM.....................23
hoc efficiantur, vel ad bonam vitam et piam erudiendos CD, 1/ 9
quae bona, etiamsi minuantur, bonam iustamque vitam omnino non CD, 1/ 18
abeuntes; deae Menti, ut bonam haberent mentem, deo Volumno CD, 4/ 21
deam, quae faciat pueris bonam mentem, et inter selectos CD, 7/ 3
multo esse melius habere bonam mentem quam memoriam quantumlibet CD, 7/ 3
enim malus est, qui bonam habet mentem; quidam vero CD, 7/ 3
ignobilitatem, per infamiam et bonam famam; ut seductores et CD, 11/ 18
necessitate perductum suamque naturam bonam malo cohercendo superandoque miscuisseCD, 11/ 22
causam fabricandi mundi tam bonam ac simplicem bene ac CD, 11/ 23
contrarias, unam et natura bonam et voluntate rectam, aliam CD, 11/ 33
rectam, aliam vero natura bonam, sed voluntate perversam, aliis CD, 11/ 33
satis manifestatur Deum tam bonam eorum creasse naturam, cui CD, 12/ 1
voluntatem; si habet, aut bonam profecto habet aut malam CD, 12/ 6
habet aut malam; si bonam, quis ita desipiat, ut CD, 12/ 6
quicquam facit: profecto et bonam voluntatem, qua meliores essent CD, 12/ 9
ostenditur nisi voluntatem quamlibet bonam inopem fuisse in solo CD, 12/ 9
remansuram, nisi ille, qui bonam naturam ex nihilo sui CD, 12/ 9
ipsi in se fecerunt bonam voluntatem, utrum aliqua eam CD, 12/ 9
Non enim rectus esset bonam non habens voluntatem. Bona CD, 14/ 11
angelo malo, ut iam bonam voluntatem ulterius non haberet CD, 14/ 27
scriptum est, afferre terram bonam uberem fructum, aliam tricenum CD, 21/ 27
peccato suo teste convincitur bonam conditam se esse naturam CD, 22/ 1
Deus illi daret mentem bonam, qua credere non differret CD, 22/ 8
 
 BONARUM...................3
Sed Deus sicut naturarum bonarum optimus creator est, ita CD, 11/ 17
omnium naturarum, voluntatum autem bonarum adiutori et remuneratori, malarumCD, 14/ 26
pacem adipiscendam refert quidquid bonarum actionum gerit erga Deum CD, 19/ 17
 
 BONAS.....................5
causas suas agant? Utrum bonas an malas, ad rem CD, 4/ 5
est, quae creatorum spirituum bonas voluntates adiuvat, malas iudicat CD, 5/ 9
habentem et suas causas bonas non habentem. Deinde quaero CD, 7/ 9
durissima condicione constituit etiam bonas atque sapientes animas, quibus CD, 13/ 19
hominum, cum eas amarent bonas, id est pulchras. Consuetudo CD, 15/ 23
 
 BONI......................160
impiis, quibus non excruciabuntur boni. Ista vero temporalia bona CD, 1/ 8
turpiter evitentur, quibus et boni plerumque afficiuntur. Interest autem CD, 1/ 8
cum ita sint, quicumque boni et mali pariter afflicti CD, 1/ 8
Deum detestantur atque blasphemant, boni autem precantur et laudant CD, 1/ 8
correptionum, propter quas et boni et mali pariter flagellantur CD, 1/ 9
his rebus, quibus licite boni atque innocenter utuntur, sed CD, 1/ 9
cum malis flagellentur et boni, quando Deo placet perditos CD, 1/ 9
sed tamen simul, quam boni contemnere deberent, ut illi CD, 1/ 9
Deinde habent aliam causam boni, quare temporalibus affligantur malis CD, 1/ 9
didicerunt. At enim quidam boni etiam Christiani tormentis excruciati CD, 1/ 10
potuerunt bonum, quo ipsi boni erant. Si autem torqueri CD, 1/ 10
mammona iniquitatis prodere maluerunt, boni non erant. Admonendi autem CD, 1/ 10
quoque in usus suos boni fideles pie tolerando verterunt CD, 1/ 10
commemorasset egisse causamque huius boni non amorem iustitiae, sed CD, 2/ 18
atque certissima felicitate praepollent boni Deum colentes, a quo CD, 2/ 23
qui mala transitoria, quibus boni, seu vivant seu moriantur CD, 2/ 25
posset exstingui, et quid boni Roma, ut eam dii CD, 3/ 6
ac non potius plurimum boni, si ea tempora perdurarent CD, 3/ 10
nobis, quia hoc dicimus, boni Romani prudentesque suscenseant: quamquam CD, 3/ 17
cum utique, si tantummodo boni et honesti homines in CD, 4/ 1
quae plerumque patiuntur et boni; illa vero mala non CD, 4/ 2
serviatur, utile est ut boni longe lateque diu regnent CD, 4/ 3
enim ipsa esset, quid boni non esset? Sed quid CD, 4/ 18
felicitas illa est, quam boni habent praecedentibus meritis; fortuna CD, 4/ 18
discerent cives, unde omnis boni voti petendum esset auxilium CD, 4/ 23
habere possunt etiam non boni ac per hoc etiam CD, 5/ Pr
et quid ei proveniat boni quidve mali accidat ex CD, 5/ 1
quo eam referebant qui boni erant, ad honorem scilicet CD, 5/ 12
bonis artibus pervenire nitebantur boni, non debet sequi virtus CD, 5/ 12
qui pro suo modo boni erant, magna administrabantur atque CD, 5/ 12
sectanda sunt fine veri boni, non ventositate laudis humanae CD, 5/ 13
ne propter humanam gloriam boni essent, docuerat eos Magister CD, 5/ 14
minusque prodessent latendo, quod boni sunt, demonstrans quo fine CD, 5/ 14
enim, qui propter hoc boni aliquid facere videntur, ut CD, 5/ 15
pro illa adipiscenda fecerint boni operis aliquid vel mala CD, 5/ 17
exemplo imperii contempti quam boni in gloria hostis occisi CD, 5/ 18
Solent philosophi, qui finem boni humani in ipsa virtute CD, 5/ 20
nec a Fortuna barbata boni aliquid post hanc vitam CD, 6/ 1
Quid de sacris eorum boni sentiendum est, quae tenebris CD, 6/ 7
ceteri reprobantur, cum omnes boni fideles electi merito nuncupentur CD, 7/ 1
visum est constituerunt finem boni. Finis autem boni appellatur CD, 8/ 3
finem boni. Finis autem boni appellatur, quo quisque cum CD, 8/ 3
commemorare Platonem determinasse finem boni esse secundum virtutem vivere CD, 8/ 8
nec dii erunt, si boni non erunt. Hoc si CD, 8/ 13
non deos, qui omnes boni et excelsi sunt, privasse CD, 8/ 14
loqueretur, non solum nihil boni dixit, sed etiam plurimum CD, 8/ 14
quod tempore aeterna, quid boni est, si non beata CD, 8/ 16
credendum sit quod dii boni libentius daemonibus quam hominibus CD, 8/ 20
iniuriis exsultabant, cum dii boni hominem bonum longe a CD, 8/ 21
tacuerunt; ut iam dii boni per tales nuntios nosse CD, 8/ 21
eis hominibus, qui perhibentur boni, merito moventur daemonum factis CD, 9/ 1
qui talibus gaudent, qualia boni et prudentes homines aversantur CD, 9/ 1
essent praediti, si essent boni. Tacuit ergo beatitudinis causam CD, 9/ 3
bonum eorum commemoravit, quo boni discernuntur a malis. Quamvis CD, 9/ 8
hominibus fieri lares, si boni meriti sunt; lemures, si CD, 9/ 11
Graece beatos eudaimones, quod boni sint animi, hoc est CD, 9/ 11
sint animi, hoc est boni daemones, animos quoque hominum CD, 9/ 11
illis ministerium? Si enim boni aeternique sunt, profecto et CD, 9/ 13
ostendere, quo modo daemones boni, si et immortales sunt CD, 9/ 13
permanet, transferret ex mortuis. Boni igitur Angeli inter miseros CD, 9/ 15
in participatione est summi boni, non tali mediatore indigere CD, 9/ 17
assumatur in significationem alicuius boni." Sed ne de verbis CD, 9/ 19
scriptum est, ministrarent ei, boni utique et sancti ac CD, 9/ 21
et ex toto, quod boni sunt, eo bono, ex CD, 9/ 22
eo bono, ex quo boni sunt, perfruantur. Et ideo CD, 9/ 22
scilicet ad illum finem boni, quo veraciter beati esse CD, 10/ 6
apparere theurgian esse tam boni conficiendi quam mali et CD, 10/ 9
eorum superba fallacia, nec boni nec bonorum deorum angeli CD, 10/ 16
praesidium, cui serviunt Angeli boni, qui non sibi, sed CD, 10/ 16
bonum est. De fine boni namque inter philosophos quaeritur CD, 10/ 18
magnam divinamque sententiam de boni humani fine paulo ante CD, 10/ 25
natura est; sed amissio boni mali nomen accepit. 10 CD, 11/ 9
propter hoc naturam istam boni simplicem dicimus, quia Pater CD, 11/ 10
pertinet ad delectationem praesentis boni, beatior erat primus homo CD, 11/ 12
hominibus, tamen lege iustitiae boni homines malis angelis praeferantur CD, 11/ 16
non sit nisi privationis boni. Sed a terrenis usque CD, 11/ 22
voluit praedicari. Utrum autem boni Patris et boni Filii CD, 11/ 24
autem boni Patris et boni Filii Spiritus Sanctus, quia CD, 11/ 24
indagandae veritatis et de boni fine, ad quem cuncta CD, 11/ 25
sentimus, quo amamus quidquid boni amamus? Est enim et CD, 11/ 28
salutem virtutem et quidquid boni naturae per vitium detrahi CD, 12/ 3
si omnino desit, nihil boni adimendo non nocet ac CD, 12/ 3
utique noluissent. Si autem boni angeli fuerunt prius sine CD, 12/ 9
nondum tales, nondum tam boni quam esse cum bona CD, 12/ 9
hoc discutiendum est, si boni angeli ipsi in se CD, 12/ 9
Isti autem, qui, cum boni creati essent, tamen mali CD, 12/ 9
perstiterunt, aut si utrique boni aequaliter creati sunt, istis CD, 12/ 9
quam illic adeptio summi boni; quando hic aeterna vita CD, 12/ 21
sit lex bonum, et boni bene moriantur, quamvis sit CD, 13/ 5
quo malo bene utuntur boni. Peracta autem mors quonam CD, 13/ 9
sapientiam et lignum scientiae boni et mali transgressi mandati CD, 13/ 21
utique Christum, lignum scientiae boni et mali proprium voluntatis CD, 13/ 21
oportet ut sit amator boni; unde fit consequens ut CD, 14/ 6
dicitur. Nam et amatorem boni Apostolus dicit esse debere CD, 14/ 7
volunt, cavent, gaudent et boni et mali; atque ut CD, 14/ 8
cupiunt, timent, laetantur et boni et mali; sed illi CD, 14/ 8
hi affectus de amore boni et de sancta caritate CD, 14/ 9
non potest. Ubi enim boni adepti amor immutabilis est CD, 14/ 9
esset futurus, et quid boni etiam sic de illo CD, 14/ 11
in amore superioris immutabilis boni, a quo illustrabatur ut CD, 14/ 13
ut appellaretur lignum sciendi boni et mali. Experta enim CD, 14/ 17
eorum superbia et quantum boni sua gratia valeret, ostendere CD, 14/ 27
causa, nisi quia illi boni sunt, illi mali. Nullo CD, 15/ 5
inter se mali et boni: boni vero et boni CD, 15/ 5
se mali et boni: boni vero et boni, si CD, 15/ 5
boni: boni vero et boni, si perfecti sunt, inter CD, 15/ 5
sicut inter se pugnant boni et mali; vel certe CD, 15/ 5
consulendi, sed dominandi cupiditate. Boni quippe ad hoc utuntur CD, 15/ 7
fit secundum fidem summi boni, qui Deus est. Hoc CD, 15/ 20
sapientiae scienter utantur malis boni. Sunt enim teste Apostolo CD, 16/ 2
quae divisa erant, non boni aliquid, sed spiritus indicant CD, 16/ 24
natis nec aliquid agentibus boni seu mali sine ullis CD, 16/ 35
in corpore constituentes finem boni, alii in animo, alii CD, 18/ 41
Illud enim est finis boni nostri, propter quod appetenda CD, 19/ 1
propter se ipsum. Finem boni ergo nunc dicimus, non CD, 19/ 1
in eis est finis boni. Neque enim existimat ullam CD, 19/ 1
facit, ipse est finis boni; nulla est igitur causa CD, 19/ 1
causa philosophandi, nisi finis boni: quamobrem quae nullum boni CD, 19/ 1
boni: quamobrem quae nullum boni finem sectatur, nulla philosophiae CD, 19/ 1
socio ad huius participationem boni, non propter se ipsum CD, 19/ 1
non quaeritur quid in boni fine sectandum sit, sed CD, 19/ 1
sit, sed de ipsius boni veritate, quod sectandum videtur CD, 19/ 1
quaeritur, quisnam sit finis boni, sed utrum in illo CD, 19/ 1
sint, ad tripertitam summi boni definitionem Varro perveniat, quarum CD, 19/ 2
potius eligendum, non finis boni habet controversiam; sed quid CD, 19/ 2
consequendum vel retinendum finem boni, id in ista quaestione CD, 19/ 2
quaestione versatur. Finis enim boni, cum ad eum quisque CD, 19/ 2
vivere, et in appetendo boni fine, quo fit homo CD, 19/ 2
perfici volumus fine summi boni, nisi ut caro adversus CD, 19/ 4
hic se habere finem boni et a se ipsis CD, 19/ 4
ista mortalitate fine summi boni esse gaudendum, ubi virtutes CD, 19/ 4
in hac vita etiam boni homines vel conteruntur vel CD, 19/ 8
ipse dolor testimonium est boni adempti et boni relicti CD, 19/ 13
est boni adempti et boni relicti. Nisi enim bonum CD, 19/ 13
si nihil inde adquirat boni, dolet damnum salutis. Et CD, 19/ 13
Sicut ergo laetitia deserti boni in peccato testis est CD, 19/ 13
malae, ita dolor amissi boni in supplicio testis est CD, 19/ 13
vera sit propter verum boni finem, ad quem refertur CD, 19/ 27
iudicium transibunt ad illos boni, ad istos mali; de CD, 19/ 28
discimus, quae patiuntur et boni, et bona non magnipendere CD, 20/ 2
atque terrena, nec nisi boni talia paterentur mala; posset CD, 20/ 2
solum in malo sunt boni et in bono mali CD, 20/ 2
etiam illud, quod et boni patiantur mala, tamquam mali CD, 20/ 3
sint, et mali, tamquam boni sint, adipiscantur bona, ita CD, 20/ 3
descensus erueret, profecto deinceps boni fideles effuso illo pretio CD, 20/ 15
omnino firmatur, illud, quo boni et mali suis finibus CD, 20/ 21
malorum." Sed quomodo egredientur boni ad videndas poenas malorum CD, 20/ 22
qua eos cognituri sunt, boni, quia id quod extra CD, 20/ 22
apertissime miserrimi appareant, et boni nulla temporali saltem miseria CD, 20/ 28
quae fit, cum videntur boni esse miseri et felices CD, 20/ 28
risisse Zoroastrem, nec ei boni aliquid monstrosus risus ille CD, 21/ 14
quod absit) illius tanti boni spes nulla esset, malle CD, 21/ 15
sine timore certum, sempiterni boni gaudium non haberent. Longe CD, 21/ 17
malis meritis impertitum liberet boni meritum fundamenti; quid arbitrabimurCD, 21/ 26
vitam sufficere vellent, tanti boni desertores futuros, non eis CD, 22/ 1
potestatem, simul praevidens, quid boni de malo eius esset CD, 22/ 1
cicatricibus sicut artifex vidit, boni viri functus officio persuasit CD, 22/ 8
perceptioni veritatis et amoris boni; qua capacitate hauriat sapientiam CD, 22/ 24
nullius rei desiderio nisi boni illius summi atque immutabilis CD, 22/ 24
divinitus instituta quantum sit boni, quam mirabile. Omnipotentis opus CD, 22/ 24