BONIQUE...................2
plebis nomine dominationes affectabant; bonique et mali cives appellati CD, 3/ 17
salus utrumque bonum est bonique amissione dolendum est potius CD, 19/ 13
 
 BONIS.....................138
commodis atque incommodis, quae bonis ac malis plerumque communia CD, 1/ 8
Nam bonus temporalibus nec bonis extollitur nec malis frangitur CD, 1/ 8
infirmitas, ita ut, quamvis bonis malorum vita displiceat et CD, 1/ 9
infirmiores, qui terrenis his bonis, quamvis ea non praeponerent CD, 1/ 10
divites sint in operibus bonis, facile tribuant, communicent, thesaurizent CD, 1/ 10
desint, non frangunt in bonis perferendi tolerandique virtutem, nec CD, 1/ 13
bene vivitur, sed in bonis corporis numerabitur, qualia sunt CD, 1/ 18
videri continentiae bonum in bonis corporalibus deputandum et tunc CD, 1/ 28
copiarum abundare, ut his bonis honeste utamini, hoc est CD, 1/ 30
sive omnibus omnia tamquam bonis permixte tribuantur (neque enim CD, 2/ 11
animi et morum mala bonis praeceptis et legibus vel CD, 2/ 14
Reges non curent quam bonis, sed quam subditis regnent CD, 2/ 20
his transeuntibus et temporalibus bonis vel eis quos oderunt CD, 2/ 23
sunt notatione censoria. De bonis autem carnalibus, quibus solis CD, 2/ 29
dicerent non tuendis his bonis temporalibus instituta, sed significandis CD, 3/ 18
ingrati sunt de tantis bonis. Certe quando illa mala CD, 3/ 31
detulerunt praeter bellorum morem, bonis malisque contulerit, quo modo CD, 4/ 2
nisi bellis adquiritur, in bonis sive sapientium habenda sit CD, 4/ 3
eique sacris veracibus et bonis moribus serviatur, utile est CD, 4/ 3
cederent? An forte displicet bonis iniquissima improbitate pugnare et CD, 4/ 14
laudo. 15 "An congruat bonis latius velle regnare." Videant CD, 4/ 15
regnum malis videtur felicitas, bonis necessitas. Sed quia peius CD, 4/ 15
fortuito accidit hominibus et bonis et malis, unde etiam CD, 4/ 18
quae illos sine ullis bonis meritis faceret fortunatos? Et CD, 4/ 19
nec ipsi potuerunt omnibus bonis humanis minutatim singillatimque digestis CD, 4/ 21
deos deformant, ut nec bonis hominibus comparentur, cum alium CD, 4/ 27
dat regna terrena et bonis et malis, neque hoc CD, 4/ 33
vero non dat nisi bonis. Hanc enim possunt et CD, 4/ 33
ideo regna terrena et bonis ab illo dantur et CD, 4/ 33
adhibentur, neque ulla iustitia bonis praemia et malis supplicia CD, 5/ 9
praescivit, et iuste praemia bonis factis et peccatis supplicia CD, 5/ 10
sine misericordia dereliquit; qui bonis et malis essentiam etiam CD, 5/ 11
sibi exoptabant et quo bonis artibus pervenire nitebantur boni CD, 5/ 12
temporali, quam Deus reddidit bonis moribus Romanorum." Quibus ergo CD, 5/ 15
concederet: non redderetur merces bonis artibus eorum, id est CD, 5/ 15
quae divina providentia permixte bonis malisque concedit, sed pro CD, 5/ 18
corpus, sensus, mentem, vitam, bonis malisque largitur; in quibus CD, 5/ 26
nonnulla diximus, administratione naturae bonis malisque largitur, magnum etCD, 7/ 31
comprehendi; et ideo purgandae bonis moribus vitae censebat instandum CD, 8/ 3
bonumque esse hoc genus bonis, malum autem malis. Ita CD, 8/ 8
cultum exhibendum arbitrentur, utrum bonis an malis an et CD, 8/ 13
an malis an et bonis et malis. Sed habemus CD, 8/ 13
Consequens est igitur, ut bonis haec exhibenda intellegantur; tunc CD, 8/ 13
enim nulli sunt dii; bonis porro debitus, ut dicunt CD, 8/ 13
sed deis, et hoc bonis, illa oblectamenta, quia iudicat CD, 8/ 13
homines, ut commendentur diis bonis, daemonibus uti debeant advocatis CD, 8/ 18
quales preces hominum diis bonis per daemones allegari putat CD, 8/ 19
ita est, diis istis bonis magis notus est daemon CD, 8/ 21
quantum mali de diis bonis opinentur attendant. Si enim CD, 8/ 21
sunt non licuisse diis bonis habitare cum bono Platone CD, 8/ 21
valeant. Hi enim diis bonis, quos sanctos Angelos nos CD, 8/ 24
sanctis angelis et hominibus bonis possunt esse communia." Nullo CD, 8/ 25
propinquiores et amiciores diis bonis conciliare homines bonos, et CD, 9/ 1
infirmitatem etiam in quibusque bonis officiis huiusce modi perpeti CD, 9/ 5
omnino, quo daemones cum bonis saltem hominibus id viderentur CD, 9/ 8
a sapientibus vero et bonis ita regitur, ut malint CD, 9/ 8
nuncupant, iam mihi de bonis Angelis aliquid video disserendum CD, 9/ 19
daemonum." His igitur Angelis bonis omnis corporalium temporaliumque rerum CD, 9/ 22
sine hac quibuslibet aliis bonis praeditum atque abundantem non CD, 10/ 16
non sibi valentibus resistere bonis. Non est ista verae CD, 10/ 21
nullum novum diabolum ex bonis angelis ulterius futurum, sicut CD, 11/ 13
illae male utuntur naturis bonis, ipse bene utatur etiam CD, 11/ 17
nemo peccasset, tantummodo naturis bonis esset mundus ornatus et CD, 11/ 23
esse dicantur, una in bonis, altera in malis non CD, 12/ 1
sed mutabilibus corruptibilibusque naturis, bonis tamen ipsorum quoque testimonioCD, 12/ 3
angelis in supplicio, alii bonis in praemio sociandi, quamvis CD, 12/ 28
morte dici potest, quod bonis bona sit, malis mala CD, 13/ 2
separantur anima et corpus, bonis sit bona; quia si CD, 13/ 3
igitur bona esse possit bonis, quae accidere non posset CD, 13/ 3
posset accidere, non deberet bonis bona esse, sed nulla CD, 13/ 3
tantum malis, verum etiam bonis: ita iustitia bene non CD, 13/ 5
iustitia bene non tantum bonis, sed etiam malis. Hinc CD, 13/ 5
et malis mala et bonis bona. In requie sunt CD, 13/ 8
corpore separatae aut in bonis sunt aut in malis CD, 13/ 9
ista, quae bona perhibetur bonis nec tantum paucis intellegentibus CD, 13/ 19
amorem tamen eos in bonis rebus et erga ipsum CD, 14/ 7
peccatis, gaudent in operibus bonis. Ut enim metuant peccare CD, 14/ 9
ut gaudeant in operibus bonis, audiunt: Hilarem datorem diligit CD, 14/ 9
autem mala vincuntur a bonis, ut, quamvis sinantur esse CD, 14/ 11
creatura; mala vero sine bonis esse non possint, quoniam CD, 14/ 11
cuique distribuit, non solum bonis, verum etiam malis bene CD, 14/ 27
illa diabolica, qua invident bonis mali, nulla alia causa CD, 15/ 5
propter quod dicitur proficientibus bonis et ex fide in CD, 15/ 6
occidit; concretio autem, quia bonis in deterius declinantibus tales CD, 15/ 8
ne magnum bonum videatur bonis. Deserto itaque bono magno CD, 15/ 22
ad bonum minimum, non bonis proprium, sed bonis malisque CD, 15/ 22
non bonis proprium, sed bonis malisque commune; ac sic CD, 15/ 22
bonorum malorumque communibus beatificatur bonis. Quam rem alius propheta CD, 15/ 23
est; non quo quicquam bonis quandoque morituris tale genus CD, 15/ 24
sui et de omnibus bonis domini sui secum, et CD, 16/ 13
seu mali sine ullis bonis meritis eligitur minor maiore CD, 16/ 35
hoc noverimus, non ex bonis singulis inter se homines CD, 16/ 36
vivo coepit regnare. Hic bonis initiis malos exitus habuit CD, 17/ 20
in Domino et in bonis ipsius in novissimis diebus CD, 18/ 28
quae non dabitur nisi bonis, distingueret a Veteris terrena CD, 18/ 35
de fide amicitiae, de bonis operibus atque omnibus ad CD, 18/ 41
gaudet, multi reprobi miscentur bonis et utrique tamquam in CD, 18/ 49
ubi mali segregentur a bonis et in bonis tamquam CD, 18/ 49
a bonis et in bonis tamquam in templo suo CD, 18/ 49
Ambae tamen temporalibus vel bonis pariter utuntur vel malis CD, 18/ 54
beatus, ex utriusque rei bonis constare dicit, et animae CD, 19/ 3
vivendi, quae in animae bonis est excellentissimum bonum. Quapropter CD, 19/ 3
quae hominem faciunt beatum, bonis. Ubi vero ipsa non CD, 19/ 3
aliis animi et corporis bonis, sine quibus virtus esse CD, 19/ 3
ipsam primis naturae deputant bonis, nonne ipse est, quo CD, 19/ 4
a fide vel a bonis moribus lapsos, hoc est CD, 19/ 8
Ex quo fit, ut bonis amicis mortuis gratulemur et CD, 19/ 8
habemus, si recte vivimus, bonis eius recte utitur virtus CD, 19/ 10
ut, qui mortalis talibus bonis paci mortalium accommodatis recte CD, 19/ 13
et corporis externarumque rerum bonis plena sit, non miserrimam CD, 19/ 20
non enim veris animi bonis utitur, quoniam non est CD, 19/ 20
spiritibus immundis, sed diis bonis atque sanctis in sua CD, 19/ 21
nisi Domino tantum. Nec bonis igitur nec malis diis CD, 19/ 21
utique interim temporalis, quae bonis malisque communis est. 27 CD, 19/ 26
delictorum ac de acceptis bonis gratiarum actio persolvatur. In CD, 19/ 27
pro Dei misericordia consolarentur bonis, et qui non erant CD, 20/ 2
malis mala eveniunt et bonis bona proveniunt; magis inscrutabilia CD, 20/ 2
mala, quae videmus esse bonis malisque communia, et illa CD, 20/ 2
in hac vita et bonis et malis sunt communia CD, 20/ 3
videlicet ea mala, quae bonis et malis videmus esse CD, 20/ 3
per quod erunt et bonis bona et malis mala CD, 20/ 3
restat ut etiam de bonis dicat. Iam enim explicavit CD, 20/ 16
die spem prius dans bonis, deinde terrens malos, idem CD, 20/ 21
ea, quae non est bonis malisque communis, sanctitate pensandi CD, 20/ 21
pertinet, cum et in bonis dicitur: Veniet omnis caro CD, 20/ 21
coeperam, cum et in bonis caro et malis membra CD, 20/ 21
proferuntur de bonorum operibus bonis et de eorum praemiis CD, 20/ 24
ut opinetur de hominibus bonis veram, de malis falsam CD, 21/ 24
malis falsam, aut de bonis hominibus et malis angelis CD, 21/ 24
principio condidit mundum, plenum bonis omnibus visibilibus atque intellegibilibusCD, 22/ 1
medicum imperitum metumque hominis bonis verbis promissionibusque lenire. PraeterieruntCD, 22/ 8
in hac aerumnosissima vita bonis malisque largitur, ipso adiuvante CD, 22/ 21
praeter illa mala, quae bonis malisque communia sunt, ad CD, 22/ 23
autem mala huius vitae bonis malisque communia habent in CD, 22/ 23
esse damnatam. 24 "De bonis, quibus etiam hanc vitam CD, 22/ 24
et quam multis impleverit bonis eiusdem bonitas cuncta quae CD, 22/ 24
satis diximus. Nunc de bonis Dei, quae ipsi quoque CD, 22/ 24
impugnant." Verum de animi bonis, quibus post hanc vitam CD, 22/ 25