BONORUM...................82
prius fierent expugnatores morum bonorum. Hanc talium numinum placationem CD, 2/ 27
publicam recuperare moliebatur: horum bonorum initiorum nondum malos eventusCD, 3/ 7
stomachantur, et tamen numinum bonorum malorumque cultores de hac CD, 3/ 25
hac ergo terra regnum bonorum non tam illis praestatur CD, 4/ 3
quid agamus vel quid bonorum habeamus malorumve patiamur, ab CD, 5/ 1
instinctu fieri spirituum non bonorum, quorum cura est has CD, 5/ 7
autem voluntates dico seu bonorum, quos Angelos Dei dicimus CD, 5/ 9
sic et hominum, et bonorum scilicet et malorum. Ac CD, 5/ 9
ac temperatis malis paucorum bonorum providentia res illa crescebat CD, 5/ 12
et quod minus ferre bonorum possit aspectus; et verum CD, 5/ 20
dicit et in memoria bonorum per eius modi libros CD, 6/ 2
saevitiam non valeret custodia bonorum, nisi plures essent adversus CD, 6/ 9
malisque largitur, magnum et bonorum proprium magnae dilectionis indicium CD, 7/ 31
dicuntur addidisse tertium genus bonorum, quod appellatur extrinsecus, sicutiCD, 8/ 8
nesciunt, quae in honorem bonorum deorum religione bonorum hominum CD, 8/ 21
honorem bonorum deorum religione bonorum hominum contra libidinem malorum CD, 8/ 21
deorum vel potius angelorum bonorum, sed per bonae voluntatis CD, 8/ 25
sunt, sit aliqua pars bonorum, quorum praesidio ad veram CD, 9/ 2
igitur est differentia daemonum bonorum et malorum? Quando quidem CD, 9/ 3
in libris De finibus bonorum et malorum verbis magis CD, 9/ 4
aestimando? Ambo sane, si bonorum istorum seu commodorum periculis CD, 9/ 4
placeant diis et ad bonorum morum similitudinem hominibus consulant CD, 9/ 6
dici, si incertum est bonorum eos seu malorum esse CD, 9/ 11
Quis ergo est locus bonorum daemonum, qui supra homines CD, 9/ 13
cum deorum vel daemonum bonorum conspectu vel colloquio fruerentur CD, 9/ 16
meus es tu, quoniam bonorum meorum non eges. Non CD, 10/ 5
fallacia, nec boni nec bonorum deorum angeli sunt, sed CD, 10/ 16
quidem mala impediunt adiutoria bonorum, nisi eis placata dent CD, 10/ 21
nec istum in societatem bonorum angelorum ulterius rediturum? Veritas CD, 11/ 13
pariter nosset quibus eos bonorum usibus commodaret atque ita CD, 11/ 18
sunt impleta peccatis, cum bonorum longe maior numerus in CD, 11/ 23
XII 1 "De una bonorum angelorum malorumque natura." Antequam CD, 12/ 1
etiam hominibus constitutae. Angelorum bonorum et malorum inter se CD, 12/ 1
causa sit beatitudinis angelorum bonorum et quae causa sit CD, 12/ 6
Proinde causa beatitudinis angelorum bonorum ea verissima reperitur, quod CD, 12/ 6
est, ne voluntas bona bonorum angelorum non facta, sed CD, 12/ 9
sine dubio sicut nullorum bonorum est, ita nulli bona CD, 13/ 2
et lignum vitae ipsam bonorum omnium matrem sapientiam et CD, 13/ 21
malis, quia gaudium proprie bonorum et piorum est. Item CD, 14/ 8
in tantorum tanta affluentia bonorum, ubi nec mors metuebatur CD, 14/ 10
carnales inter se duorum bonorum, nondum utique perfectorum, sicut CD, 15/ 5
itaque bono magno et bonorum proprio lapsus est factus CD, 15/ 22
suis posteris coheredes aeternorum bonorum et sub Deo patre CD, 15/ 23
melioribus atque firmioribus et bonorum propriis, non bonorum malorumque CD, 15/ 23
et bonorum propriis, non bonorum malorumque communibus beatificatur bonis CD, 15/ 23
est servus est fratrum bonorum, cum ad exercitationem patientiae CD, 16/ 2
quaestione, quam de finibus bonorum et malorum philosophica disputatio CD, 19/ 1
clarescat. De finibus enim bonorum et malorum multa et CD, 19/ 1
alii in utroque fines bonorum ponerent et malorum. Ex CD, 19/ 1
quod diversos habeat fines bonorum et malorum. Quando quidem CD, 19/ 1
igitur quaestio de finibus bonorum et malorum, quae unamquamque CD, 19/ 2
est, in qua de bonorum et malorum finibus disputatur CD, 19/ 2
eis quaeritur quam finis bonorum et malorum. Inventis autem CD, 19/ 2
et malorum. Inventis autem bonorum finibus profecto e contrario CD, 19/ 2
tenenda contemnens. Omnium autem bonorum vel animi vel corporis CD, 19/ 3
familiarius angelos dicimus. De bonorum autem et e contrario CD, 19/ 3
ac primum de finibus bonorum malorumque quid sentiat: respondebit CD, 19/ 4
in ista vita fines bonorum et malorum esse putaverunt CD, 19/ 4
introducente supervenit, cum sibi bonorum culmen vindicet humanorum, quid CD, 19/ 4
sensum. 8 "Quod amicitia bonorum secura esse non possit CD, 19/ 8
mutua dilectio verorum et bonorum amicorum? Quos quanto plures CD, 19/ 8
quidquid in bono usu bonorum et malorum facit, et CD, 19/ 10
Quapropter possemus dicere fines bonorum nostrorum esse pacem, sicut CD, 19/ 11
iniqui et impii naturalium bonorum damna in cruciatibus defleant CD, 19/ 13
meus es tu, quoniam bonorum meorum non eges. Huius CD, 19/ 23
quaeritur, sicut pax in bonorum finibus praedicata est atque CD, 19/ 28
Ad hos autem fines bonorum et malorum, illos expetendos CD, 19/ 28
Omnium namque tunc nonnisi bonorum vera et plena felicitas CD, 20/ 1
illa bona quaerere, quae bonorum, atque illa mala maxime CD, 20/ 2
loco, cum de hominum bonorum et malorum nunc permixtione CD, 20/ 5
secundum Matthaeum de separatione bonorum et malorum legitur per CD, 20/ 5
fecit hic ullam differentiam bonorum et malorum. Omnibus enim CD, 20/ 6
Iam porro si de bonorum resurrectione quod dictum est CD, 20/ 21
erunt a Domino. In bonorum promissione flumen pacis profecto CD, 20/ 21
carnis quidem, sed tamen bonorum se nunc commemorare monstraret CD, 20/ 21
per ultimum iudicium facta bonorum malorumque discretione venietur, dicens CD, 20/ 21
ultimo, quo fiet diremptio bonorum et malorum, hoc volumen CD, 20/ 22
quae ibi proferuntur de bonorum operibus bonis et de CD, 20/ 24
conscientiam. 27 "De separatione bonorum et malorum, per quam CD, 20/ 27
Christum iudicaturum, mortuorum resurrectionem, bonorum malorumque diremptionem, mundi conflagrationemCD, 20/ 30
eloquiis, ubi aliquando quidem bonorum beatitudo prius ponitur, ut CD, 21/ 1
non faciat, ipsa talium bonorum capacitas in natura rationali CD, 22/ 24
 
 BONORUMQUE................1
qua de moribus agitur bonorumque finibus appetendis malorumque vitandis CD, 8/ 10
 
 BONOS.....................68
oriri solem suum super bonos et malos et pluit CD, 1/ 8
Dei ad patientiam erudit bonos; itemque misericordia Dei fovendos CD, 1/ 8
misericordia Dei fovendos amplectitur bonos, sicut severitas Dei puniendos CD, 1/ 8
una eademque vis irruens bonos probat, purificat, eliquat; malos CD, 1/ 8
et tristibus supplicationibus asserat, bonos autem obsequiis laetis atque CD, 2/ 11
est indignius, his, quos bonos putant, si ludi ab CD, 2/ 11
igitur leges ad instituendos bonos aut corrigendos malos mores CD, 2/ 14
ut periret. Nec se bonos fingant, quod velut offensi CD, 2/ 23
multos etiam pios ac bonos unius veri Dei cultores CD, 2/ 23
monitis, quae pertinebant ad bonos mores, cum palam in CD, 2/ 26
ad decipiendos etiam paucos bonos, frequentans in aperto invitamenta CD, 2/ 26
solem suum oriri super bonos et malos et pluit CD, 4/ 2
popularis, sed spectata inter bonos moderatio provehebat. Populi nullis CD, 4/ 6
non pertineat ad viros bonos gaudere de regni latitudine CD, 4/ 15
sexum habent) non nisi bonos existimare debemus. Hoc Plato CD, 4/ 18
iudicio venit et ad bonos et ad malos? Ut CD, 4/ 18
bene parerent, sed etiam bonos? Quid necesse erat Opi CD, 4/ 21
divitias, sequimur inertiam; inter bonos et malos discrimen nullum CD, 5/ 12
non oritur sol super bonos et malos, sed sol CD, 5/ 16
sol iustitiae solos protegit bonos; ibi non erit magna CD, 5/ 16
qui pastus eius per bonos administratores rei publicae gratius CD, 5/ 17
quandam formam terrenae civitatis bonos adiuverit ad tanti imperii CD, 5/ 19
quales vocant illi daemones bonos, sed ut loquar apertius CD, 6/ 4
timeri, atque omnes ita bonos dicat, ut facilius sit CD, 6/ 9
dicimus divites sapientes, iustos, bonos, quibus pecunia vel nulla CD, 7/ 12
deos non esse nisi bonos amicosque virtutum." Quamquam ergo CD, 8/ 13
Platonis dicentis omnes deos bonos esse nec esse omnino CD, 8/ 13
placandos esse, ne laedant, bonos autem, ut adiuvent, invocandos CD, 8/ 13
secundum auctoris sui sententiam bonos et honestos et virtutibus CD, 8/ 13
videbant, deos autem omnes bonos volebant, nec audebant tamen CD, 8/ 22
deos quidem esse omnes bonos, daemones autem alios malos CD, 8/ 27
autem alios malos, alios bonos, et eos, per quos CD, 8/ 27
colendos esse censebunt, quos bonos opinantur. Quod quale sit CD, 8/ 27
de residua quaestione." Et bonos et malos deos esse CD, 9/ 1
illi, qui deos quosdam bonos, quosdam malos esse dixerunt CD, 9/ 1
omnes deos non nisi bonos esse asserunt et longe CD, 9/ 1
a diis, quos omnes bonos volunt, committi posse existimantes CD, 9/ 1
diis bonis conciliare homines bonos, et hoc nulla ratione CD, 9/ 1
inter se, quos omnes bonos dicunt, nec de differentia CD, 9/ 2
usitatum est dici, alios bonos alios malos daemones; quae CD, 9/ 2
ne quisquam velut daemones bonos sequendos sibi esse arbitretur CD, 9/ 2
medios diis, quos omnes bonos credit, dum conciliari affectat CD, 9/ 2
illos quibus inessent facerent bonos, sicut facit iustitia. Quod CD, 9/ 4
inter deos, quos omnes bonos beatosque credit, in alta CD, 9/ 7
Proinde si aliquos daemones bonos vellet intellegi, aliquid etiam CD, 9/ 8
quidem deos, quos omnes bonos beatosque credi voluit, ab CD, 9/ 8
non negant, sed eos bonos daemones vocare quam Angelos CD, 9/ 19
sumus, Angelos quidem partim bonos, partim malos, numquam vero CD, 9/ 19
partim malos, numquam vero bonos daemones legimus; sed ubicumque CD, 9/ 19
beatos, ut tamen daemones bonos, non deos sublimiter collocatos CD, 9/ 23
vitare debemus. Quos autem bonos et ideo non solum CD, 9/ 23
ex quibus quosdam vel bonos daemones vel nobiscum Angelos CD, 10/ 1
deviarunt colendo angelos seu bonos seu malos honore divino CD, 10/ 3
haec apud deos agerentur bonos, plus ibi utique valeret CD, 10/ 10
potius quam homines etiam bonos habere debuisse. Nunc vero CD, 11/ 23
est, etiam speciosos corpore bonos vocare. Sed et postquam CD, 15/ 23
detestandus est. Constituamus ambos bonos; etiam sic profecto melior CD, 16/ 36
mali fuerint et se bonos finxerint, sive in istam CD, 19/ 5
est, ne quisquam, cum bonos angelos amicos se habere CD, 19/ 9
est non solum quos bonos fideles illud tempus inveniet CD, 20/ 8
est absurdius, mare habebat bonos mortuos et infernus malos CD, 20/ 15
ipsos mortuos appellavit, et bonos, quibus dicitur: Mortui enim CD, 20/ 15
dictum est; mors propter bonos, qui tantummodo mortem perpeti CD, 20/ 15
nisi per iudicium separare bonos a malis, tamquam oves CD, 20/ 24
iudicem facienda est inter bonos et malos ipsa discretio CD, 20/ 28
homines et angelos seu bonos seu malos. Nam etsi CD, 21/ 13
solem suum oriri super bonos et malos et pluendo CD, 21/ 24
exitus sive fines, quos bonos et iustos ipse praescivit CD, 22/ 2