CAELORUM..................24
pace compescuit: quis regno caelorum imputaturus est merita sua CD, 5/ 18
dat felicitatem in regno caelorum solis piis; regnum vero CD, 5/ 21
lumen; laudate eum caeli caelorum, et aquae, quae super CD, 11/ 9
gratiam, illam in caelis caelorum habitantem, istam inde deiectam CD, 11/ 33
caelum caeli quam caeli caelorum. Nam caelum Deus vocavit CD, 12/ 20
non intrabit in regnum caelorum, alia sententia istos fecit CD, 13/ 7
ad civitatem Dei regnumque caelorum, non immerito possumus appellare CD, 17/ 1
multa de Christo regnoque caelorum, quae civitas Dei est CD, 17/ 1
possidendam vitam aeternam regnumque caelorum; partim ergo ad ancillam CD, 17/ 3
Testamentum exspectatur in regno caelorum beatitudo verissima spiritalis; quaCD, 17/ 7
Testamentum Novum, quo regnum caelorum promitteretur. Hunc enim ordinem CD, 18/ 11
paenitentiam, appropinquavit enim regnum caelorum. Elegit discipulos, quos etCD, 18/ 49
Ecclesia regnum eius regnumve caelorum. Nam utique isto tempore CD, 20/ 9
minimus vocabitur in regno caelorum; qui autem fecerit et CD, 20/ 9
magnus vocabitur in regno caelorum. Utrumque dicit in regno CD, 20/ 9
Utrumque dicit in regno caelorum, et qui non facit CD, 20/ 9
intrabitis, inquit, in regnum caelorum. Alio modo igitur intellegendum CD, 20/ 9
igitur intellegendum est regnum caelorum, ubi ambo sunt, et CD, 20/ 9
alio modo autem regnum caelorum dicitur, quo non intrat CD, 20/ 9
regnum Christi est regnumque caelorum. Regnant itaque cum illo CD, 20/ 9
de Psalmo commemoravi, nullum caelorum videtur relinquere, quod periturum CD, 20/ 24
eruditi mundationem et regni caelorum beatitudinem post qualiacumque et CD, 21/ 23
non intrabitis in regnum caelorum? Cur illud timendo multi CD, 21/ 27
prosit ad capessendum regnum caelorum largitas elemosynarum, quibus etiam CD, 21/ 27
 
 CAELOS....................19
gentium daemonia, Dominus autem caelos fecit. 30 "Quam pudendis CD, 1/ 29
gentium daemonia, Dominus autem caelos fecit. Qui ergo doluit CD, 8/ 24
gentium daemonia, Dominus autem caelos fecit. Super omnes ergo CD, 9/ 23
et aquae, quae super caelos sunt, laudent nomen Domini CD, 11/ 9
nomine aquarum, quae super caelos sunt, angelos intellegi volunt CD, 11/ 34
aquae, inquit, quae super caelos sunt, laudent nomen Domini CD, 12/ 20
terrae. Dominus ascendit in caelos et tonuit; ipse iudicabit CD, 17/ 4
Dominus ascendit, inquit, in caelos et tonuit; ipse iudicabit CD, 17/ 4
qui ascendit super omnes caelos, ut adimpleret omnia. Per CD, 17/ 4
est: Dominus ascendit in caelos, et intellectus est Dominus CD, 17/ 4
qui intellegit, invenit. Operuit caelos virtus eius, et laudis CD, 18/ 32
Psalmo dicitur: Exaltare super caelos, Deus, et super omnem CD, 18/ 32
ardore decoquentur? Novos vero caelos et terram novam secundum CD, 20/ 18
orbem terrae, verum etiam caelos, quos utique istos aerios CD, 20/ 18
quod caelum vel potius caelos vocat, sed utique istos CD, 20/ 18
suorum vocibus praedicet, legitur caelos esse perituros; cur usque CD, 20/ 24
turbulenta, in qua eosdem caelos dixit esse repositos, salvis CD, 20/ 24
ostendit mansuros esse illos caelos, si tamen stellae inde CD, 20/ 24
qui ascendit super omnes caelos, ut adimpleret omnia. Et CD, 22/ 18
 
 CAELUM....................148
civium velut receptus in caelum Quirinus est postea nominatus CD, 2/ 15
qua perhibetur receptus in caelum; viderint quidam scriptores eorum CD, 3/ 15
dicuntur ex tempore, si caelum est ille et illa CD, 4/ 10
cum facta sint utique caelum et terra? Nam hoc CD, 4/ 10
cum aere sit ipse caelum, terram vero tamquam coniugem CD, 4/ 11
sed ei qui fecit caelum et terram, qui has CD, 4/ 30
voluntatem; qui non solum caelum et terram, nec solum CD, 5/ 11
hac distet, quantum distat caelum a terra, a temporali CD, 5/ 17
dicit aliquis: credam ego caelum et terram deos esse CD, 6/ 10
dividi in duas partes, caelum et terram; et caelum CD, 7/ 6
caelum et terram; et caelum bifariam, in aethera et CD, 7/ 6
nonnulli, inquit, poetae Latini caelum vocaverunt palatum, a quo CD, 7/ 8
totus Iuppiter, et solum caelum Iuppiter, et sola stella CD, 7/ 16
sciebat esse mundum, esse caelum et terram, caelum sideribus CD, 7/ 17
esse caelum et terram, caelum sideribus fulgidum, terram seminibus CD, 7/ 17
mutabilibus atque mortalibus. Quod Caelum, inquit, patrem Saturnus castrasseCD, 7/ 19
penes Saturnum, non penes Caelum semen esse divinum. Hoc CD, 7/ 19
filius, Iovis est filius. Caelum enim esse Iovem innumerabiliter CD, 7/ 19
femineas corruptelas uno Ganymede caelum infamavit; ista tot mollibus CD, 7/ 26
hos omnes deos in caelum et terram redigere ac CD, 7/ 28
de Iano, quem alii caelum, alii dixerunt esse mundum CD, 7/ 28
enim quadam ratione verisimili, caelum esse quod faciat, terram CD, 7/ 28
in simulacris aliud significare caelum, aliud terram, aliud exempla CD, 7/ 28
quas Plato appellat ideas; caelum Iovem, terram Iunonem, ideas CD, 7/ 28
ideas Minervam vult intellegi; caelum a quo fiat aliquid CD, 7/ 28
ut secundum eas non caelum aliquid fecerit, sed etiam CD, 7/ 28
aliquid fecerit, sed etiam caelum factum sit. Hoc dico CD, 7/ 28
Minervam, quam supra ipsum caelum ante posuerat. Deinde masculus CD, 7/ 28
terram potius quam ad caelum pertinet. Dis pater postremo CD, 7/ 28
modo ergo deos ad caelum, deas ad terram referre CD, 7/ 28
nos Deum colimus, non caelum et terram, quibus duabus CD, 7/ 29
sed Deum, qui fecit caelum et terram et omnia CD, 7/ 29
nulla parte mutabilis, implens caelum et terram praesente potentia CD, 7/ 30
sumus, quod vivimus, quod caelum terramque conspicimus, quod habemus CD, 7/ 31
his sacris quasi ad caelum et terram rerumque mortalium CD, 8/ 5
In principio fecit Deus caelum et terram. Terra autem CD, 8/ 11
In principio fecit Deus caelum et terram. Deinde ille CD, 8/ 11
uno Deo qui fecit caelum et terram, quanto melius CD, 8/ 12
aere medios inter aetherium caelum terramque constituens, ut, quoniam CD, 8/ 18
vitae, melior remeavit in caelum, omnia etiam nunc hominibus CD, 8/ 26
fallens, quod remeavit in caelum. Adiungens deinde aliud: Hermes CD, 8/ 26
appellant caelicolas, nisi quod caelum colant, non utique venerando CD, 10/ 1
nomine Dei, qui fecit caelum et terram, servientibus Angelis CD, 10/ 8
extorqueat veritatem. Nam et caelum se collidere comminatur et CD, 10/ 11
hic mundus, id est caelum et terra et omnia CD, 10/ 12
Deus, qui fecit visibilia caelum et terram, non dedignatur CD, 10/ 12
turba, sed qui fecit caelum et terram et omnem CD, 10/ 15
inducitur inimica virtutibus et caelum petentibus viris fortibus invida CD, 10/ 21
aere transcenso levare in caelum et inter deos vestros CD, 10/ 26
In principio fecit Deus caelum et terram. Numquidnam ibi CD, 11/ 4
propheta, quando fecit Deus caelum et terram? Non; sed CD, 11/ 4
In principio fecit Deus caelum et terram. Qui tam CD, 11/ 4
aeterno Deo tunc facere caelum et terram, quae antea CD, 11/ 4
in principio fecisse Deum caelum et terram, ut nihil CD, 11/ 6
aquas inferiores et superiores caelum appellatum est, dies secundus CD, 11/ 7
In principio fecit Deus caelum et terram, vel potius CD, 11/ 9
In principio fecit Deus caelum et terram; ut ante CD, 11/ 9
et terram; ut ante caelum et terram nihil aliud CD, 11/ 9
superiores et inferiores, quod caelum vocatum est; sicut deorsum CD, 11/ 29
aquas factum appellatum est caelum, sed ante illud de CD, 11/ 32
In principio fecit Deus caelum et terram; atque illud CD, 11/ 32
In principio fecit Deus caelum et terram, ut Pater CD, 11/ 32
In principio fecit Deus caelum et terram; quibus nominibus CD, 11/ 33
In principio fecit Deus caelum et terram. Illic ergo CD, 11/ 34
significat aut illud potius caelum, de quo dictum est CD, 12/ 16
In principio fecit Deus caelum et terram, cum tamen CD, 12/ 16
illi iam erant ante caelum. At si tempus non CD, 12/ 16
caelo, verum et ante caelum fuit; non quidem in CD, 12/ 16
possunt; si ergo ante caelum in angelicis motibus tale CD, 12/ 16
sicut nihil aliud dicitur caelum caeli quam caeli caelorum CD, 12/ 20
quam caeli caelorum. Nam caelum Deus vocavit firmamentum super CD, 12/ 20
Creatoris potentia, qui dixit: Caelum et terram ego impleo CD, 12/ 26
a quo facta sunt caelum et terra. Nam si CD, 12/ 27
moles a terra in caelum surgit, inclusam. Hanc enim CD, 13/ 17
cum quo ascendit in caelum vel propter sanctorum qualia CD, 13/ 18
hominis ascendat sursum in caelum et spiritus pecoris descendat CD, 13/ 24
pater, anne aliquas ad caelum hinc ire putandum est CD, 14/ 5
quod tam sublime iam caelum sit, ut non ibi CD, 15/ 27
caput erit usque ad caelum, et faciamus nostrum nomen CD, 16/ 4
dicta est usque in caelum, sive unius turris eius CD, 16/ 4
cuiuslibet et quantumlibet in caelum adversus Deum altitudinem molis CD, 16/ 4
elatio? Tutam veramque in caelum viam molitur humilitas, sursum CD, 16/ 4
aedificandae turris usque in caelum, qua impia significatur elatio CD, 16/ 10
cuius caput pertingebat ad caelum; et angeli Dei ascendebant CD, 16/ 38
amen, dico vobis, videbitis caelum apertum et angelos Dei CD, 16/ 38
fidelium. Ascendit enim in caelum Dominus Christus, et inde CD, 17/ 4
fabula invenit, ut eum caelum portare confingeret; quamvis mons CD, 18/ 8
mortui, sic eos in caelum receptos esse crediderunt, ut CD, 18/ 13
chorus interit astris. Volvetur caelum, lunaris splendor obibit; Deiciet CD, 18/ 23
tamquam ita putatus sit caelum multitudine numinum constipasse, ut CD, 18/ 24
est, ascendit Christus in caelum et ordinata est Ecclesia CD, 18/ 32
est, et ego commovebo caelum et terram et mare CD, 18/ 35
fine complenda. Movit enim caelum angelorum et siderum testimonio CD, 18/ 35
resurrectionem et ascendit in caelum; per triduum vero, quia CD, 18/ 44
mortuis corpore ascendit in caelum. Iudaei autem, qui eum CD, 18/ 46
ipsis videntibus ascendit in caelum et post dies decem CD, 18/ 49
posteaquam Christus ascendit in caelum, Ierosolymis facta est, ubi CD, 18/ 52
quadraginta dies ascendit in caelum; post decem dies, id CD, 18/ 54
quodam modo complecterentur et caelum, nullo modo quidem metuimus CD, 19/ 9
omnia, quem tremit et caelum et terra atque mare CD, 19/ 23
vero pius et in caelum, sicut pii, concessit. Itaque CD, 19/ 23
voluntatem. Firmamentum est enim caelum, cuius firmitate illi cruciabuntur CD, 20/ 12
cuius a facie fugit caelum et terra, et locus CD, 20/ 14
ab eius facie fugit caelum et terra", quoniam non CD, 20/ 14
a cuius facie fugit caelum et terra, sed postea CD, 20/ 14
tunc esse desinet hoc caelum et haec terra, quando CD, 20/ 14
terra, quando incipiet esse caelum novum et terra nova CD, 20/ 14
postea futurum est, fugit caelum et terra: Et vidi CD, 20/ 14
aeternam. Et vidi, inquit, caelum novum et terram novam CD, 20/ 16
terram novam. Nam primum caelum et terrarecesserunt, et mare CD, 20/ 16
cuius a facie fugit caelum et terra. Iudicatis quippe CD, 20/ 16
melius, non facile dixerim. Caelum quippe novum et terram CD, 20/ 16
aer iste ventosus (quod caelum vel potius caelos vocat CD, 20/ 18
ardebit, antequam pro illo caelum novum et terra nova CD, 20/ 18
multiformiter diceret. Erit, inquit, caelum novum et terra nova CD, 20/ 21
ipse Propheta: Quomodo enim caelum novum et terra nova CD, 20/ 21
legitur:Mundus transit; legitur: Caelum et terra transibunt. Sed CD, 20/ 24
eius tempestas valida. Advocabit caelum sursum et terram discernere CD, 20/ 24
vero dictum est: Advocabit caelum sursum; quoniam sancti et CD, 20/ 24
sancti et iusti recte caelum appellantur, nimirum hoc est CD, 20/ 24
litterae superficiem, quomodo advocatur caelum sursum, quasi possit esse CD, 20/ 24
secundum rectam fidem, ut caelum intellegatur in eis, qui CD, 20/ 24
iudicandi sunt; ut: Advocabit caelum sursum, non hic intellegamus CD, 20/ 24
et illud intellegi Advocabit caelum sursum "advocabit angelos in CD, 20/ 24
iste sit sensus: Advocabit caelum sursum, et terram advocabit CD, 20/ 24
Christo in aera, sed caelum dictum propter animas, terram CD, 20/ 24
per Isaiam postea quam caelum novum et terra nova CD, 20/ 26
et dextera mea firmavit caelum. Vocabo eos, et stabunt CD, 20/ 30
et quod ait: Erit caelum novum et terra nova CD, 22/ 3
corpora, inquit, sunt in caelum elata; neque enim natura CD, 22/ 4
sentientem atque viventem dedignabitur caelum suscipere aut susceptam non CD, 22/ 4
terrenum Christi corpus in caelum; resurrectionem carnis et ascensionem CD, 22/ 5
in carne et in caelum ascendisse cum carne; incredibile CD, 22/ 5
certe Christi et in caelum cum carne in qua CD, 22/ 5
et cum illa in caelum ascendisse non viderant, id CD, 22/ 5
carnis resurrectione atque in caelum ascensione dicitur, multorum incredibiliumCD, 22/ 5
carnis Christi atque in caelum ascensionem, tamquam id quod CD, 22/ 7
Christus usquequaque cantatur in caelum cum carne sublatus? Unde CD, 22/ 8
miraculo, quo Christus in caelum cum carne in qua CD, 22/ 8
eum, qui ascendit in caelum cum carne, in qua CD, 22/ 8
in carne et in caelum ascendisse cum carne? quia CD, 22/ 9
aquam, quartum super aera caelum, non potest esse terrenum CD, 22/ 11
humanum, qua ferri in caelum et esse possit in CD, 22/ 11
secunda, tertius aer, quartum caelum, ut super omnia sit CD, 22/ 11
corpus eius levetur in caelum, et cum valeat nunc CD, 22/ 11
si locus eius inter caelum et aquas, sicut aquarum CD, 22/ 11
homo; sed erecta in caelum corporis forma admonet eum CD, 22/ 24
quippe ait per Prophetam: Caelum et terram ego impleo CD, 22/ 29