CAPTIVITATIBUS............1
bellis, ne morbis, ne captivitatibus affligantur, ne in eadem CD, 19/ 8
 
 CAPTIVITATIS..............5
De Regulo, in quo captivitatis ob religionem etiam sponte CD, 1/ 15
dogmatum libros reliquit. Eo captivitatis Iudaicae tempore et Anaximander CD, 18/ 25
usque ad quintum mensem captivitatis, sicut in eius litteris CD, 18/ 33
qui prophetaverunt in fine captivitatis, Aggaeus, Zacharias, Malachias. QuorumCD, 18/ 35
hanc esse causam illius captivitatis pio dolore testatur. Prima CD, 19/ 15
 
 CAPTIVOS..................6
deae sacratus, non unde captivos non liceret educere, sed CD, 1/ 4
liceret educere, sed ubi captivos liberet includere. Compara nunc CD, 1/ 4
reddi quam eorum tenere captivos, ad hoc impetrandum etiam CD, 1/ 15
Romanae rei publicae mutare captivos. Nec post hanc persuasionem CD, 1/ 15
filius, multos ex Iudaea captivos in Aegyptum transtulit. Huic CD, 18/ 42
memoravi, post Alexandri mortem captivos inde in Aegyptum transtulit CD, 18/ 45
 
 CAPTIVUM..................3
exsultabat atque insultabat esse captivum, quid aliud quam Christi CD, 17/ 12
terris per annos septuaginta captivum egit otium. Post quos CD, 17/ 23
genus humanum potuit tenere captivum; vasa vero eius, quae CD, 20/ 7
 
 CAPTIVUS..................6
Regulus, imperator populi Romani, captivus apud Carthaginienses fuit. Qui CD, 1/ 15
cultui et victus et captivus abductus et, quia noluit CD, 1/ 15
civium gloriosus victus atque captivus nefandis vitiis et per CD, 2/ 24
deinceps, donec populus Israel captivus in Babyloniam duceretur atque CD, 17/ 1
Anco Martio, ductus est captivus in Babyloniam populus Iudaeorum CD, 18/ 25
fuisse scribit Eusebius, quo captivus Dei populus in Babylonia CD, 18/ 25
 
 CAPTIVUSQUE...............1
cum aliam non haberet, captivusque apud hostes per longam CD, 1/ 15
 
 CAPTORUM..................1
Dei alienigenarum mulierum amore captorum, unde et omnes, exceptis CD, 15/ 22
 
 CAPTOS....................2
lapidibus vivis domus aedificatur, captos daemonia possidebant. Neque enim CD, 8/ 24
spiritalis amore speciosarum mulierum captos earundem inisse coniugia, ex CD, 15/ 23
 
 CAPTUM....................3
cur a Graecis victum, captum atque deletum est? "Priamo CD, 3/ 2
regem Aristonicum victum et captum esse nuntiatum est, quem CD, 3/ 11
vel daemonem, qui nisi captum non potest passerem? Videndo CD, 9/ 16
 
 CAPTUS....................4
triumphum nullo illius urbis captus desiderio, ita ut iussisse CD, 3/ 21
exercitus atque ipse mox captus poena debita necaretur. Nam CD, 5/ 23
victis Sodomitis etiam Loth captus esset, liberavit eum Abraham CD, 16/ 22
oris nostri Christus Dominus captus est in peccatis nostris CD, 18/ 33
 
 CAPUT.....................34
quisque parcit? Cur liberatum caput tot rursus vitae huius CD, 1/ 27
Romanorum quam Paris Troianorum caput; cur igitur Troianis iram CD, 3/ 6
cognitio. Percussor Gracchi ipsius caput, quantum grave erat, tanto CD, 3/ 24
quaqua versum caedibus factis caput Octavii consulis poneretur in CD, 3/ 27
iugo servitutem in libertatem caput erigere temptaverunt, iam multis CD, 5/ 22
de sacris Matris deum, caput est certe quod Mater CD, 6/ 8
quibus usque ad Decembrem caput est Martius, Ianuarium Iano CD, 7/ 7
naturalis theologiae veluti libertatem caput erigere paululum voluisse videaturCD, 7/ 23
est ergo quod dicitur caput deorum Ianus, caput dearum CD, 7/ 28
dicitur caput deorum Ianus, caput dearum Tellus? Nec ibi CD, 7/ 28
Nec ibi facit unum caput error, nec hic sanum CD, 7/ 28
te, germana, tuumque Dulce caput, magicas invitam accingier artes CD, 8/ 19
sit unus Christus, velut caput et corpus. Hoc in CD, 13/ 23
carnis; quorum omnium malorum caput atque origo superbia est CD, 14/ 3
in gloria sua exaltat caput suum; haec dicit Deo CD, 14/ 28
Gloria mea et exaltans caput meum. Illi in principibus CD, 14/ 28
civitatis, de qua loquimur, caput futura et tam multis CD, 15/ 5
enumeratis reditur tamquam ad caput et dicitur: Chus autem CD, 16/ 3
civitatem et turrem, cuius caput erit usque ad caelum CD, 16/ 4
dominatus impiae civitatis; huius caput erat illa Babylon, cuius CD, 16/ 17
loci et posuit ad caput suum et dormivit in CD, 16/ 38
stabilita super terram, cuius caput pertingebat ad caelum; et CD, 16/ 38
quem supposuit ibi sub caput suum, et statuit illum CD, 16/ 38
Christi ipsius, quod est caput Ecclesiae, possent inveniri ulla CD, 17/ 9
populi, constitues me in caput gentium. Populus, quem non CD, 17/ 16
quod esset illorum, quia caput et corpus unus est CD, 17/ 18
pertinent, non qua ipsum caput est appetitum et occisum CD, 18/ 52
ipso corpore ad alium caput, ad alium cervicem et CD, 19/ 17
populi, constitues me in caput gentium; ut, qui spoliaverant CD, 20/ 30
iam nox esset, ad caput posuit; tum dormitum est CD, 22/ 8
per omnia, qui est caput Christus; ex quo totum CD, 22/ 18
qui est vir perfectus, caput et corpus, quod constat CD, 22/ 18
per omnia, qui est caput Christus; ex quo totum CD, 22/ 18
Christo: Et ipsum dedit caput super omnia Ecclesiae, quae CD, 22/ 18
 
 CARA......................5
ait poeta clarissimus: Testor, cara, deos et te, germana CD, 8/ 19
Dei, qua sanctificantur, caritas cara est, prae cuius non CD, 9/ 22
aeterna et vera et cara Trinitas neque confusa neque CD, 11/ 28
satis significatum est quam cara mariti et uxoris debeat CD, 12/ 28
dulcedinem pacis, quae omnibus cara est. 12 "Quod etiam CD, 19/ 11
 
 CARBO.....................1
Marius et Cinna et Carbo, ut in bella etiam CD, 2/ 22
 
 CARBONE...................1
a Mario iuvene atque Carbone earundem partium Marianarum, qui CD, 3/ 28
 
 CARBONEM..................1
atque ex pruna fulgida carbonem taeterrimum reddit? Neque id CD, 21/ 4
 
 CARBONIBUS................2
istis viveret. Quid, in carbonibus nonne miranda est et CD, 21/ 4
candido imprimuntur argento, de carbonibus etiam, quod accendente igne CD, 21/ 7
 
 CARCER....................1
detrusos, qui eis velut carcer est, usque ad futuram CD, 11/ 33
 
 CARCERE...................8
illa aede tamquam in carcere includi. Cur enim, si CD, 3/ 25
ipsa curia, tamquam de carcere, producebantur ad gladium. Mucius CD, 3/ 28
hoc sibi congruo velut carcere praedamnati sunt; nec tamen CD, 8/ 22
Suspiciunt, clausae tenebris et carcere caeco; tamen aliter se CD, 14/ 3
rex praefecerat Aegypto de carcere liberatum, quo eum coniecerat CD, 18/ 4
et visitastis me; in carcere eram, et venistis ad CD, 20/ 5
vidimus infirmum aut in carcere, et venimus ad te CD, 20/ 5
Suspiciunt, clausae tenebris et carcere caeco, secutus adiunxit atque CD, 21/ 13
 
 CARCERES..................2
posse sentiret, beluinos autem carceres evertere minime dubitaret. Dicit CD, 10/ 30
captivitas, et vincla et carceres, et exsilia et cruciatus CD, 22/ 22
 
 CARCERIBUS................4
peccantibus non pepercerit, sed carceribus caliginis inferi retrudens tradideritCD, 11/ 33
propter hanc esset in carceribus caliginosi huius aeris aeterno CD, 14/ 3
peccantibus non pepercit, sed carceribus caliginis inferi retrudens tradiditCD, 15/ 23
esse interim praedamnatos, ut carceribus caliginis inferi retrusi traderenturCD, 21/ 23
 
 CARCERUMVE................1
aliud quam fabros compedum carcerumve nostrorum, nec institutores, sed CD, 12/ 27
 
 CARDEA....................1
masculi, atque inter hos Cardea femina est, quae cardinem CD, 6/ 7
 
 CARDEAM...................1
isti posuerunt, Forculum foribus, Cardeam cardini, Limentinum limini. Ita CD, 4/ 8
 
 CARDINALES................1
causas et quodam modo cardinales in Dei Sapientia contemplantur CD, 9/ 22
 
 CARDINEM..................2
poterat Forculus simul et cardinem limenque servare. 9 "An CD, 4/ 8
Cardea femina est, quae cardinem servat? Nonne ista in CD, 6/ 7
 
 CARDINES..................1
ob hoc diversos omnes cardines, ubi tanta vis ponitur CD, 5/ 5
 
 CARDINI...................1
posuerunt, Forculum foribus, Cardeam cardini, Limentinum limini. Ita non CD, 4/ 8
 
 CAREANT...................2
teneret locum, si superstitione careant, qua quaerunt unde iuste CD, 12/ 25
ut nec illic vita careant, quando quidem etiam sensu CD, 13/ 24
 
 CAREAS....................1
esse maiora; quibus ut careas, ex hac vita fugiendum CD, 19/ 4
 
 CAREAT....................2
Ut enim occulto igne careat, aquae infunditur aquave perfunditur CD, 21/ 4
neglegat, iste, si miseria careat. Secundum hanc oblivionem, quam CD, 22/ 30