CARNALIS..................18
carni serviens non incongrue carnalis, ita caro spiritui serviens CD, 13/ 20
aliud animalis homo, aliud carnalis, sed idem ipsum est CD, 14/ 4
dici: Non in sapientiae carnalis; sicut quod dictum est CD, 14/ 4
spiritalis, fieret etiam mente carnalis et, qui sua superbia CD, 14/ 15
ex Adam malus atque carnalis; quod si in Christum CD, 15/ 1
pugnare carnalem vel concupiscentia carnalis contra alterius spiritalem, sicutCD, 15/ 5
peccatum intellegatur concupiscentia ipsa carnalis, de qua dicit Apostolus CD, 15/ 7
commota fuerit pars ipsa carnalis, quam peccatum appellat Apostolus CD, 15/ 7
in possessionem etiam Israel carnalis accepit." In praecedente libro CD, 17/ 2
carnali regno beatitudo falsa carnalis, ad intentionem, qua per CD, 17/ 7
plurimumque commendat, non sapere carnalis epulas voluptatis, satis illud CD, 17/ 20
utique a populo maligno carnalis cognationis suae, non peregrinante CD, 18/ 32
quippe intellegebat populus ille carnalis, quod praenuntiatum est per CD, 18/ 45
labore perveniat; pigritia vero carnalis vel ineruditae atque inexercitataeCD, 20/ 21
ne in damnabilia murmura carnalis sensus incurrat." Quod vero CD, 20/ 28
post mortem obsit quod carnalis generatio cum morte contraxit CD, 21/ 16
subditus fuit spiritus ipse carnalis, sed tamen spiritus, non CD, 22/ 21
ut tamen corpore adhuc carnalis sit et videat aliam CD, 22/ 21
 
 CARNALISQUE...............1
non per eum terrena carnalisque felicitas, qualis paucis annis CD, 17/ 12
 
 CARNALITATES..............1
adversus me? Postremo sicut carnalitates, ut ita dicam, si CD, 14/ 2
 
 CARNALITER................12
accusat, profecto et animam carnaliter appetit et carnem carnaliter CD, 14/ 5
carnaliter appetit et carnem carnaliter fugit, quoniam id vanitate CD, 14/ 5
per Novum Testamentum non carnaliter, sed spiritaliter regnaturo. De CD, 17/ 7
a terra. Istos autem carnaliter Israelitas, qui nunc nolunt CD, 18/ 28
fecisset. Qui liber si carnaliter cogitetur, quis eius magnitudinem CD, 20/ 14
me enim ille scripsit. Carnaliter quippe accipiendo legem et CD, 20/ 28
pervenerunt legem Moysi accipiendo carnaliter. Unde et ille in CD, 20/ 28
spiritaliter; quam nunc Iudaei carnaliter sapiunt, convertet cor patris CD, 20/ 29
secundum hoc saeculum, si carnaliter, si in morbo concupiscentiarum CD, 21/ 26
nomina pietatis humano more carnaliter diligendo Christo anteponit, non CD, 21/ 26
has necessitudines sic amat carnaliter, ut tamen eas Christo CD, 21/ 26
non adhuc eorum carne carnaliter, sed spiritaliter iam vivente CD, 22/ 29
 
 CARNALIUM.................5
continentiae bonum cum immunditiae carnalium concupiscentiarum non cedit, etCD, 1/ 18
pastum quemdam suum de carnalium divisione quaerentes. Quod autem CD, 16/ 24
significat etiam inter illas carnalium divisiones veros usque in CD, 16/ 24
prophetasset per figuras observationum carnalium in tabernaculo et sacerdotioCD, 18/ 11
pristinos et annos priores carnalium sacrificiorum nobis pro magno CD, 20/ 26
 
 CARNE.....................96
habeat, quid de sua carne fiat, sed tantum quid CD, 1/ 18
in adprehensa et oppressa carne sua exerceatur et expleatur CD, 1/ 18
horrenda mala in sua carne perpeti maluit quam illata CD, 1/ 24
tamen vim hostilem in carne perpessae sunt, habebant aliquid CD, 1/ 28
Utrisque igitur, quae de carne sua, quod turpem nullius CD, 1/ 28
antequam Christus venisset in carne, antequam eius nomen ea CD, 2/ 3
solum antequam Christus in carne praesens docere coepisset, verum CD, 2/ 18
longe, antequam Christus in carne venisset, tam lugubriter deplorat CD, 2/ 21
antequam Christus venisset in carne, antequam denique ista scriberentur CD, 4/ 29
sola attributa, quae in carne vivescunt et sensibus adminiculantur CD, 7/ 3
quo pro nobis assumpta carne nato atque passo, quanti CD, 7/ 31
qui etiam praesenti in carne Domino trementes dixerunt: Quid CD, 8/ 23
autem permansit in ipsa carne mortalis, quam resuscitavit a CD, 9/ 15
sua incarnatione monstravit, nec carne posse contaminari veram divinitatem CD, 9/ 17
nulla putredine violatum; desiderantibus carne vesci, quae tanto populo CD, 10/ 8
autem nobis in hac carne tribueremus, nisi usque ad CD, 10/ 22
est gratia, ut polluti carne peccati carnis peccati similitudine CD, 10/ 22
Eum quippe in ipsa carne contempsit, quam propter sacrificium CD, 10/ 24
in nobis. Nam de carne sua manducanda mystice loquens CD, 10/ 24
ergo suscepta anima et carne et animam credentium mundat CD, 10/ 24
est de corde et carne deficiente, non subiecit: Deus CD, 10/ 25
post ex Abrahae semine carne suscepta de se ipso CD, 10/ 32
praedixerunt; praesens autem in carne ipse Mediator et beati CD, 10/ 32
nuntiabant. Christus quippe in carne venturus et quae in CD, 10/ 32
quod inoboediens motus in carne animae inoboedientis exortus est CD, 13/ 15
dissolutione seiungi, ut de carne hominis, cui donat immortalitatem CD, 13/ 18
iam quidem in spiritali carne, sed tamen vera, cibum CD, 13/ 22
cum de sola Christi carne loqueretur, quam sepultam de CD, 14/ 2
et a parte totum carne nominata intellegitur homo, sicuti CD, 14/ 2
ex anima, non ex carne prodisse, et corruptionem ex CD, 14/ 3
vitiorum, eo quod anima carne affecta sic vivit, profecto CD, 14/ 3
superbia est, quae sine carne regnat in diabolo. Quis CD, 14/ 3
omnia cum habeat sine carne, quomodo sunt ista opera CD, 14/ 3
esse carnalem, quod a carne, id est a parte CD, 14/ 4
anima namque et a carne, quae sunt partes hominis CD, 14/ 4
ex anima constat et carne (unde et nomine solius CD, 14/ 5
illis fatentibus non ex carne tantum afficitur anima, ut CD, 14/ 5
mandatum futurus fuerat etiam carne spiritalis, fieret etiam mente CD, 14/ 15
carnis, animae sunt in carne et ex carne. Quid CD, 14/ 15
in carne et ex carne. Quid enim caro per CD, 14/ 15
offensio est animae ex carne et quaedam ab eius CD, 14/ 15
anima est, non in carne. Dolorem autem carnis non CD, 14/ 15
qui ante dolorem in carne sentiatur. Voluptatem vero praecedit CD, 14/ 15
quidam, qui sentitur in carne quasi cupiditas eius, sicut CD, 14/ 15
sexus evidens utique in carne est. Huic quippe operi CD, 14/ 22
spiritu qui imperat et carne quae obtemperat, aut de CD, 14/ 22
et erunt duo in carne una? Itaque iam non CD, 14/ 22
condere, ut in eius carne etiam illud non nisi CD, 14/ 24
nunc quibusdam, licet in carne corruptibili hanc aerumnosam ducentibus CD, 14/ 24
metuebatur extrinsecus. Summa in carne sanitas, in animo tota CD, 14/ 26
Nam sicut in hac carne vivere sine adiumentis alimentorum CD, 14/ 27
animalia, quae non nisi carne vesci putantur, utrum praeter CD, 15/ 27
de cuius semine in carne natus est Christus, interpretatur CD, 16/ 2
fuerat adhuc venturus in carne: Tu es sacerdos in CD, 16/ 22
erit testamentum meum in carne vestra in testamento aeterno CD, 16/ 26
et Dominum terrae in carne, quae ex illo femore CD, 16/ 33
quod Christi adventus in carne et non veteris Legis CD, 16/ 43
quam dum esset in carne non fecit, et sic CD, 17/ 4
sunt et Israelitae sola carne, non fide; inimici etiam CD, 17/ 16
quos non vidit in carne. Unde per cuiusdam Psalmi CD, 17/ 16
populus additus veris et carne et fide Israelitis civitas CD, 17/ 16
ex quibus est in carne progenitus. Principes illius civitatis CD, 17/ 20
usque ad ipsius in carne Salvatoris adventum, quousque septimus CD, 18/ 1
deserta vivebant. Si autem carne non vescerentur humana, rursus CD, 18/ 17
ipso. Sic animae cum carne aderunt, quas iudicat ipse CD, 18/ 23
antequam Christus venisset in carne, usque ad mortem pro CD, 18/ 36
Iesus, qui venturus in carne sic antiquis sanctis praenuntiabatur CD, 18/ 47
cultus per eius in carne praesentiam et per Apostolos CD, 18/ 54
perceptio veritatis in hac carne qualis aut quanta est CD, 19/ 4
enim non est a carne sed super carnem, quod CD, 19/ 25
ostendit, quod in ea carne veniet iudicaturus, in qua CD, 20/ 6
et de monumentis resurgente carne procedere. Quare autem non CD, 20/ 6
adhuc in ista mortali carne viventes sive defuncti, regnant CD, 20/ 9
mortem secundam cum ipsa carne transibit. Sequitur enim et CD, 20/ 9
apte accommodetur hominibus etiam carne in melius innovatis. Quod CD, 20/ 16
mortuorum futuram et in carne, quando Christus venturus est CD, 20/ 20
munditia tunc in immortali carne ac mente sanctorum, quae CD, 20/ 26
et ferrum rapiat; de carne non putescente pavonis, cum CD, 21/ 7
est Christum resurrexisse in carne et in caelum ascendisse CD, 22/ 5
in caelum ascendisse cum carne; incredibile est mundum rem CD, 22/ 5
et in caelum cum carne in qua resurrexit ascensio CD, 22/ 5
Qui enim Christum in carne resurrexisse et cum illa CD, 22/ 5
cantatur in caelum cum carne sublatus? Unde temporibus eruditis CD, 22/ 8
Christus in caelum cum carne in qua resurrexit ascendit CD, 22/ 8
ascendit in caelum cum carne, in qua resurrexerat, credidit CD, 22/ 8
praedicatur Christus resurrexisse in carne et in caelum ascendisse CD, 22/ 9
in caelum ascendisse cum carne? quia et ipsi martyres CD, 22/ 9
immortalitatem resurrectionis in sua carne primus ostendit, quam nobis CD, 22/ 10
immortalitate ac felicitate, non carne; sicut nec resurrectione, qua CD, 22/ 17
vulnerum in illa immortali carne cernantur, ubi membra, ut CD, 22/ 19
aeternum cum sua aeterna carne victuras. Hoc enim, quantum CD, 22/ 27
sancti, non adhuc eorum carne carnaliter, sed spiritaliter iam CD, 22/ 29
sunt, invenitur: Et in carne mea videbo Deum, resurrectionem CD, 22/ 29
qui per carnem in carne videbitur; nunc vero potest CD, 22/ 29
et sic accipi: In carne mea videbo Deum, ac CD, 22/ 29
ac si dixisset: "In carne mea ero, cum videbo CD, 22/ 29