CATULORUM.................1
voluit esse tamquam primordia catulorum, quorum parentes in bestialem CD, 13/ 3
 
 CATULUS...................3
tracti sparsis visceribus interirent, Catulus hausto veneno se manibus CD, 3/ 27
te filii patris tui. Catulus leonis Iuda; ex germinatione CD, 16/ 41
ut leo et ut catulus leonis; quis suscitabit eum CD, 16/ 41
 
 CAUDINAS..................1
graviores? Vel quando in Caudinas furculas a Samnitibus obsessi CD, 3/ 17
 
 CAUSA.....................147
vel sola esse potuerit causa pereundi custodes habere voluisse CD, 1/ 3
videtur haec parva esse causa, quare cum malis flagellentur CD, 1/ 9
isti de captivitate religionis causa etiam sponte toleranda et CD, 1/ 15
quanto innocentior in ea causa fuit, qua se occidendum CD, 1/ 17
manu." Sed ita haec causa ex utroque latere coartatur CD, 1/ 19
quae Christianis in qualibet causa ius voluntariae necis tribuat CD, 1/ 20
ullius cavendi carendive mali causa nobismet ipsis necem inferamus CD, 1/ 20
fecit. Hoc probavit, cum causa promissi iurisque iurandi ad CD, 1/ 24
sed proprii peccati devitandi causa, ne sub alterius libidine CD, 1/ 25
adpetenda sit." Restat una causa, de qua dicere coeperam CD, 1/ 27
hoc sponte faciendi ulla causa iusta esse posset, procul CD, 1/ 27
vulgare proverbium: pluvia defit, causa Christiani sunt. Nam qui CD, 2/ 3
genus humanum oportet affligi, causa accidere nominis Christiani, quod CD, 2/ 3
ipsos domi suae proludendi causa coram matribus suis agere CD, 2/ 4
potentior. Obsequantur divitibus pauperes causa saturitatis atque ut eorum CD, 2/ 20
capitis quodam modo dicenda causa est. Nostris enim vitiis CD, 2/ 21
traditur frequentatum." Nulla itaque causa est, quare dii, quibus CD, 3/ 3
concubitus obtentu matris Romuli causa defenditur. Fuit autem sacerdos CD, 3/ 5
Aut si displicebat diis causa partium Sullanarum, cui servantes CD, 3/ 7
gloria diffamari? Idonea vero causa! ut magnum esset imperium CD, 3/ 10
nuda pensentur, nuda iudicentur. Causa dicatur Albae, sicut Troiae CD, 3/ 14
erat, ut eius rei causa, quod in extremis periculis CD, 3/ 17
civitas; utriusque tamen interitus causa conservatio fidei fuit. Propter CD, 3/ 20
cur isti in hac causa de nostris temporibus conquerantur CD, 3/ 22
temporibusque diuturnum? Quaecumque enim causa est illa, eadem est CD, 4/ 7
conservatum est, nulla alia causa nisi suis religionibus desertis CD, 4/ 7
cultis quibusdam iusta irascendi causa illis, qui praetermissi essent CD, 4/ 11
ipso Iove in hac causa opus est, si Victoria CD, 4/ 14
arae, diversa sacra? Est causa, inquiunt, quia felicitas illa CD, 4/ 18
inquit, scire quem cuiusque causa deum advocare atque invocare CD, 4/ 22
D supervacuis non magna causa est; solet enim et CD, 4/ 27
iam consequenter videamus, qua causa Deus, qui potest et CD, 5/ Pr
in stellarum positione consistere." Causa ergo magnitudinis imperii Romani CD, 5/ 1
natique sunt. In hac causa multo est acceptabilior et CD, 5/ 2
et non potuerunt eadem causa diversis etiam temporibus aegrotare CD, 5/ 5
quod non aliqua efficiens causa praecesserit; si autem certus CD, 5/ 9
concedit, nihil fieri si causa efficiens non praecedat, satis CD, 5/ 9
nihil quidem fieri sine causa, sed non omnem causam CD, 5/ 9
esse fatalem, quia est causa fortuita, est naturalis, est CD, 5/ 9
quod fit, non nisi causa praecedente fieri confitetur. Nos CD, 5/ 9
nisi quam ille concedit. Causa itaque rerum, quae facit CD, 5/ 9
mala multarum gentium, qui causa honoris laudis et gloriae CD, 5/ 13
potui satis exposuerim, qua causa Deus unus verus et CD, 5/ 19
potest tamen et alia causa esse latentior propter diversa CD, 5/ 19
admittatur? Haec nempe illa causa est, quare prius scripserit CD, 6/ 5
fiat. Physicos dixit utilitatis causa scripsisse, poetas delectationis. Ac CD, 6/ 6
et deos. Delectationis enim causa, sicut dicit, scribunt poetae CD, 6/ 6
vexet, eorumque custodum significandorum causa tres homines noctu circuire CD, 6/ 9
administratio deputetur." Quae igitur causa tot selectos deos ad CD, 7/ 3
tamquam si vasa ponerentur causa notandorum deorum et in CD, 7/ 5
fiat, quod non faciens causa praecesserit. Hunc sane deum CD, 7/ 9
in se recipere: Cum causa, inquit, scripsit Soranus Iuppiter CD, 7/ 9
genetrixque nec minus cum causa unum et omnia idem CD, 7/ 9
talia. 18 "Quae credibilior causa sit, qua error paganitatis CD, 7/ 18
superatum, quod ante est causa quae pertinet ad Iovem CD, 7/ 18
esset. Semper enim semen causa praecedit nec umquam generatur CD, 7/ 18
est Iuppiter, non seminis causa, quod paulo ante dicebatur CD, 7/ 19
nisi ut sine ulla causa necessariorum sacrorum sola libidine CD, 7/ 22
putat, quo velut requiescendi causa ab his ambagibus atque CD, 7/ 23
in illo inveniatur et causa subsistendi et ratio intellegendi CD, 8/ 4
beati simus. Haec itaque causa est cur istos ceteris CD, 8/ 10
reppererunt ubi esset et causa constitutae universitatis et lux CD, 8/ 10
deponere iubet. Quae igitur causa est nisi stultitia errorque CD, 8/ 17
misceantur." At enim urgens causa et artissima cogit daemones CD, 8/ 20
impetrata. Quaenam tandem ista causa est et quanta necessitas CD, 8/ 20
possit. Quae igitur nos causa compellit, ut post offensionem CD, 9/ 19
malis: profecto erit infelicitatis causa summa felicitas et stultitiae CD, 10/ 30
summa felicitas et stultitiae causa perfectio sapientiae et immunditiae CD, 10/ 30
perfectio sapientiae et immunditiae causa summa mundatio. Nec veritate CD, 10/ 30
misera. Cui ergo gaudendi causa falsitas erit, quo modo CD, 10/ 30
de isto sentiunt, ulla causa posse dissolvi? Cum his CD, 11/ 5
eo, tamquam ea sit causa, ut in veritate non CD, 11/ 14
cum potius ea sit causa, ut in eo veritas CD, 11/ 14
ad peccandum non Conditor causa est, sed voluntas." Propter CD, 11/ 17
efficacior Dei Verbo, nec causa melior quam ut bonum CD, 11/ 21
sunt. Beatitudinis igitur illorum causa est adhaerere Deo; quocirca CD, 12/ 1
Deo; quocirca istorum miseriae causa ex contrario est intellegenda CD, 12/ 1
laudandus est. 6 "Quae causa sit beatitudinis angelorum bonorum CD, 12/ 6
angelorum bonorum et quae causa sit miseriae angelorum malorum CD, 12/ 6
miseriae angelorum malorum." Proinde causa beatitudinis angelorum bonorum eaCD, 12/ 6
summe est. Cum vero causa miseriae malorum angelorum quaeritur CD, 12/ 6
Huius porro malae voluntatis causa efficiens si quaeratur, nihil CD, 12/ 6
ita est, bona voluntas causa peccati, quo absurdius putari CD, 12/ 6
modo, inquam, bonum est causa mali? Cum enim se CD, 12/ 6
An caro intuentis in causa est? cur non et CD, 12/ 6
est. Nam si natura causa est voluntatis malae, quid CD, 12/ 6
potest, essentialis nulla sit causa (ab ipsa quippe incipit CD, 12/ 9
Deus, cuius defectionis etiam causa utique deficit): si dixerimus CD, 12/ 9
sponte defecit, ut mali causa non sit bonum, sed CD, 12/ 9
terra. Nam si nulla causa est vivendi in hoc CD, 12/ 27
divinae providentiae, quamvis eius causa lateat, frustra gignitur? Ait CD, 12/ 28
quo anima non vivendi causa est, sed dolendi? Vivit CD, 13/ 2
fuerint, sed intellegibilium significandorum causa eo modo dicta vel CD, 13/ 21
ore meo. Nulla itaque causa est, cur apertissime loquenti CD, 13/ 24
non peccati primi est causa, sed poena; nec caro CD, 14/ 3
Huic ergo stultitia fuit causa etiam huius utilis optandaeque CD, 14/ 8
praescripta tabularum procreandorum fit causa liberorum, nonne et ipse CD, 14/ 18
interrogatus utrum liceret quacumque causa dimittere uxorem, quoniam propterCD, 14/ 22
cur id fieret nulla causa esset, sed in omnia CD, 14/ 23
Quando autem vincunt qui causa iustiore pugnabant, quis dubitet CD, 15/ 4
bonis mali, nulla alia causa, nisi quia illi boni CD, 15/ 5
pace regnabit. 7 "De causa et pertinacia sceleris Cain CD, 15/ 7
qui cum in hac causa immoderationem concupiscentiae coherceat, eum CD, 15/ 16
laudabile, ut, cui debet causa propinquitatis reverendum honorem, ab CD, 15/ 16
non generaverunt? Qua tandem causa, qui haec scripsit, generationes CD, 15/ 20
Potest et illa esse causa, cur non ordo generationum CD, 15/ 20
Sic autem divinitus diluvii causa narratur: Videns, inquit, Dominus CD, 15/ 24
nequiverunt. Nam qua alia causa, cum filii Iapheth octo CD, 16/ 3
non tam reparandorum animalium causa quam figurandarum variarum gentium CD, 16/ 7
numeris et exposita diluvii causa, priusquam Deus inciperet de CD, 16/ 12
nequitiae turpitudo. Ab uxore causa prolis ancilla marito traditur CD, 16/ 25
marito traditur, a marito causa prolis accipitur; ab utroque CD, 16/ 25
tempore, quando multiplicandae posteritatis causa plures uxores lex nulla CD, 16/ 38
Et hoc velut quaereretur causa cur factum sit: Quia CD, 17/ 4
enim ponere vitandae prolixitatis causa prohibeor; vereor autem ne CD, 17/ 15
secundum divinam legem sacrificandi causa universae illi genti veniendum CD, 17/ 22
ferunt. Qualibet autem ex causa eum Saturnum appellare voluerint CD, 18/ 15
Dei. Cuius rei, fateor, causa me latet, nisi quod CD, 18/ 38
deos inciperent persequi, quorum causa cultores Dei veri fuerant CD, 18/ 50
quidem nulla est homini causa philosophandi, nisi ut beatus CD, 19/ 1
boni; nulla est igitur causa philosophandi, nisi finis boni CD, 19/ 1
an suae tantummodo beatitudinis causa faciat quidquid facit; non CD, 19/ 1
Quid cum in sua causa quisque torquetur et, cum CD, 19/ 6
de servitute, cuius prima causa peccatum est, quia homo CD, 19/ 15
testatur. Prima ergo servitutis causa peccatum est, ut homo CD, 19/ 15
referenda et cuius adipiscendae causa habenda est ista iustitia CD, 19/ 27
Prophetis. Prius igitur ipsa causa ponenda est, et postea CD, 20/ 4
hoc numero duodenario similis causa est. Non enim quia CD, 20/ 5
sit in mora, quae causa sit dilationis eius, ut CD, 20/ 19
ex quo commissae praevaricationis causa inde dimissi sunt atque CD, 20/ 26
Sed ego istum qua causa elegerim, dixi. 2 "An CD, 21/ 1
aliquis possit occidere, illa causa est, quoniam sic est CD, 21/ 3
etiam quando ei dolendi causa exsistit a corpore, cum CD, 21/ 3
in corpore, cum aliqua causa etiam invisibili tristis est CD, 21/ 3
criminosis supplicia post mortem causa purgationis adhiberi." Platonici quidemCD, 21/ 13
Quamobrem prorsus nec alia causa nec iustior atque manifestior CD, 21/ 23
dicturus est. Alioquin nulla causa est, cur non etiam CD, 21/ 24
iussit orare. Haec igitur causa, qua fit ut nunc CD, 21/ 24
novit inimicos, eadem ipsa causa est, qua fiet ut CD, 21/ 24
ad Christum? Eadem itaque causa est, cur non oretur CD, 21/ 24
aeterno igne puniendis, quae causa est, ut neque nunc CD, 21/ 24
angelis malis; quae itidem causa est, ut, quamvis pro CD, 21/ 24
luminis (non enim alia causa esset vitium eius carere CD, 22/ 1
in cubiculo suo reverentiae causa habere nolebat. Forte accidit CD, 22/ 8
et de tota ipsa causa aliquanto diligentius coeperam disputare CD, 22/ 8
erit, quae confusionis est causa. Nam priusquam peccassent, nudi CD, 22/ 17
creatum in corpore utilitatis causa, quod non habeat etiam CD, 22/ 24