CAUSAE....................24
non ducitur? Quid igitur causae est, cur in eis CD, 1/ 27
honorandos putarunt. Quid enim causae reperire possent, cur sacerdotes CD, 2/ 11
parentela dignius quam meliori causae Romanorum civitatem servare et CD, 3/ 7
humanae voluntates humanorum operum causae sunt; atque ita, qui CD, 5/ 9
conditorque naturae. Iam vero causae voluntariae aut Dei sunt CD, 5/ 9
Deus est; aliae vero causae et faciunt et fiunt CD, 5/ 9
maxime rationales. Corporales autem causae, quae magis fiunt quam CD, 5/ 9
Ianum Terminumque discussum est. Causae autem, quae dantur Iovi CD, 7/ 9
penes quem sunt omnes causae factarum omnium naturarum naturaliumque CD, 7/ 9
sunt ipsae illorum sacrorum causae, quas putat vel potius CD, 7/ 33
quos senatus, ne sacrorum causae, quales in eis habebantur CD, 7/ 34
sacrorum institutorum scriptae erant causae, in Urbem pertulit ad CD, 7/ 34
et incommutabilis luminis, ubi causae omnium factarum naturarum stabiliter CD, 8/ 3
peste purgaret. Quid enim causae est, cur deus potentior CD, 10/ 10
putant, theurgicis credunt: quid causae est, cur illis Litteris CD, 10/ 18
aut docere soleatis? Quid causae est, cur propter opiniones CD, 10/ 29
perseveret, quid putamus esse causae, ut in illo fiat CD, 12/ 6
Si enim potest, quid causae est, ut negetur creari CD, 12/ 21
igitur corporales vel seminales causae gignendis rebus adhibeantur, sive CD, 12/ 26
ac sempiternam velint: quid causae est, ut in corpore CD, 13/ 17
fiunt genitalibus membris, quid causae est, nisi quia in CD, 14/ 19
modum mirabiliter serviat: quid causae est, ut non credamus CD, 14/ 24
fugiendam fatentur. Quid igitur causae est, cur non etiam CD, 19/ 4
semper ibi erunt, quid causae est cur diabolus et CD, 21/ 23
 
 CAUSAEQUE.................1
est putari, quia primordia causaeque res suae sunt? Quod CD, 7/ 10
 
 CAUSAM....................60
sed longe graviorem habent causam, quibus per Prophetam dicitur CD, 1/ 9
delectatur. Deinde habent aliam causam boni, quare temporalibus affliganturCD, 1/ 9
vel dolore saeviente. Quam causam si voluerimus admittere, eo CD, 1/ 27
mores et quam ob causam Deus verus ad augendum CD, 1/ 36
ageretur, metum dixit fuisse causam, quoniam metuebatur bellum, quod CD, 2/ 18
exhibent sociati unam pessimam causam cum eis habeant in CD, 2/ 24
sane intende, quod ad causam maxime pertinet, sub qualibus CD, 2/ 24
graviter agere tanti ponderis causam. Non ergo credamus, si CD, 3/ 3
adulterium civitatis. Nec ad causam, quam nunc agimus, interest CD, 3/ 6
reparatum? Si autem abscesserant, causam requiro, et oppidanorum quidem CD, 3/ 7
nationes subigere, libidinem dominandi causam belli habere, maximam gloriamCD, 3/ 14
dictum est eam esse causam pestilentiae, quod plurimas aedes CD, 3/ 17
mores et quam ob causam Deus verus ad augendum CD, 4/ 2
interpelles, maxime ob eam causam, quia eius plura crimina CD, 4/ 27
utique non aliam ob causam factum videtur, nisi quia CD, 4/ 32
opportunum esse dicemus. 1 "Causam Romani imperii omniumque regnorum CD, 5/ 1
causa, sed non omnem causam esse fatalem, quia est CD, 5/ 9
mores et quam ob causam Deus verus ad augendum CD, 5/ 12
libellos offerant et illos causam suam doceant. Doctus archimimus CD, 6/ 10
Non enim possunt invenire causam, cur celebrata sit Venus CD, 7/ 3
exsultat. 8 "Ob quam causam cultores Iani bifrontem imaginem CD, 7/ 8
habet tamen. An iste causam suam composuit ut potuit CD, 7/ 15
atque institutos ob eam causam colendos putant. Hi iam CD, 8/ 1
finem omnium actionum, ubi causam omnium naturarum, ubi lumen CD, 8/ 4
viventia, sed tamen corpora, causam principiumque rerum esse dixerunt CD, 8/ 5
nec esse aliam ob causam beatum; ideoque non dubitat CD, 8/ 8
magis agere placuit hanc causam, quia eorum sunt litterae CD, 8/ 10
boni. Tacuit ergo beatitudinis causam, indicium vero miseriae tacere CD, 9/ 3
nollent credere, hanc utique causam idoneam sibi videbantur afferre CD, 10/ 31
aeternitatem accidisset. Cuius novitatis causam si Deum negabunt in CD, 11/ 4
bono. Hanc etiam Plato causam condendi mundi iustissimam dicit CD, 11/ 21
esse naturam." Hanc tamen causam, id est ad bona CD, 11/ 22
bonitatem Dei, hanc, inquam, causam tam iustam atque idoneam CD, 11/ 22
principio, nolunt accipere istam causam creationis rerum, ut bonus CD, 11/ 22
posse, noluerunt tamen istam causam fabricandi mundi tam bonam CD, 11/ 23
hunc esse mundum eamque causam mundi fuisse faciendi, non CD, 11/ 23
bona valde, nullam aliam causam faciendi mundi intellegi voluit CD, 11/ 23
esse tamen aliquam naturae causam, scientiae formam, vitae summam CD, 11/ 25
sit aliquis inquirendi modus, causam primae malae voluntatis inquiro CD, 12/ 6
malum et bonum esse causam mali? si quidem a CD, 12/ 6
ipsam voluntatem malam? 7 "Causam efficientem malae voluntatis non CD, 12/ 7
Nemo igitur quaerat efficientem causam malae voluntatis; non enim CD, 12/ 7
dixerimus nullam esse efficientem causam etiam voluntatis bonae, cavendum CD, 12/ 9
imaginem homo propter eam causam, quam dixi, et si CD, 12/ 28
carnis intellegi? 3 "Peccati causam ex anima, non ex CD, 14/ 3
si quisquam dicit carnem causam esse in malis moribus CD, 14/ 3
corpore, et ipsius aggravationis causam non naturam substantiamque corporisCD, 14/ 3
est, ut propter aliquam causam, cum et alios haberet CD, 15/ 8
ut propter aliquam secretiorem causam, quae me latet, usque CD, 15/ 20
malum a sexu femineo causam rursus invenit; non quidem CD, 15/ 22
neque enim aliam ob causam sic eos susceperunt, ut CD, 16/ 29
civitas condita, et quam causam nominis eius Varro perhibeat CD, 18/ 9
Graece Athena dicitur, hanc causam Varro indicat. Cum apparuisset CD, 18/ 9
de obscurarum notitia litterarum causam nominis huius conatur astruere CD, 18/ 10
homini nato ob eam causam tale inditum nomen. Graeca CD, 18/ 12
innocentium testium ad alienam causam pertinentem quaerere veritatem. Quid CD, 19/ 6
Deo et hanc esse causam illius captivitatis pio dolore CD, 19/ 15
improbandi sunt et agendo causam suam multo maiorem quam CD, 21/ 18
homines moventur misericordia et causam maxime agunt suam, per CD, 21/ 18
homo, quam propter aliquam causam deformem fecerat, conflare et CD, 22/ 19
 
 CAUSAMQUE.................2
bellum Carthaginiense commemorasset egisse causamque huius boni non amorem CD, 2/ 18
qui eos alibi viderant causamque tremoris eorum noverant, aliis CD, 22/ 8
 
 CAUSANTUR.................1
conditionem hominis tardam esse causantur." Quod autem respondimus, cum CD, 12/ 13
 
 CAUSARUM..................25
deinde mox malarum conexione causarum bellis etiam civilibus tantae CD, 1/ 30
sunt, et sceleratarum concatenatione causarum a bello Mariano atque CD, 3/ 30
astrorum positionem, sed conexionem causarum ex Dei voluntate pendentem CD, 5/ 8
sed omnium connexionem seriemque causarum, qua fit omne quod CD, 5/ 8
est, quando quidem ipsum causarum ordinem et quandam connexionem CD, 5/ 8
rerum, certus est ordo causarum; non enim fieri aliquid CD, 5/ 9
autem certus est ordo causarum, quo fit omne quod CD, 5/ 9
est omnium certus ordo causarum; si certus causarum ordo CD, 5/ 9
ordo causarum; si certus causarum ordo non est, nec CD, 5/ 9
valere monstramus. Ordinem autem causarum, ubi voluntas Dei plurimum CD, 5/ 9
certus est omnium ordo causarum, ideo nihil sit in CD, 5/ 9
quippe nostrae voluntates in causarum ordine sunt, qui certus CD, 5/ 9
Quo modo igitur ordo causarum, qui praescienti certus est CD, 5/ 9
voluntate, cum in ipso causarum ordine magnum habeant locum CD, 5/ 9
cum eis, qui hunc causarum ordinem dicunt esse fatalem CD, 5/ 9
vero negat ordinem omnium causarum esse certissimum et Dei CD, 5/ 9
in potestate, quam illo causarum ordine, quem non usitato CD, 5/ 9
est, inquiunt, habens potestatem causarum, quibus aliquid fit in CD, 7/ 9
vis est primordiorum, alia causarum, et illa Iani, illa CD, 7/ 10
habeat potestatem primordiorum, ipse causarum, num propterea illum duos CD, 7/ 10
dicitur; itemque Iuno secundarum causarum domina et Iuno aer CD, 7/ 16
rebus offensum velut naturalium causarum reddita ratio deleniret. 34 CD, 7/ 33
ipse quod didicit), quarum causarum proditos libros senatus incendit CD, 7/ 35
vel inferiorum fiunt praesensione causarum, sicut arte medicinae quibusdam CD, 10/ 32
homo speraverat vel naturalium causarum ordo gestabat, non iuxta CD, 14/ 11