COAEQUANDA................1
enim caelestibus fuerant terrena coaequanda, aut ideo universitati deesse CD, 12/ 4
 
 COAEQUANDUM...............1
tempus illi fini esse coaequandum, quando igne iudicii novissimi CD, 20/ 26
 
 COAEQUARI.................1
piorum factis videantur opere coaequari, finis ipse, quo discernuntur CD, 10/ 16
 
 COAEQUETUR................1
ei homo suorum temporum coaequetur. Quae tempora eius quamvis CD, 18/ 47
 
 COAETERNA.................3
non facta, sed Deo coaeterna esse credatur. Cum ergo CD, 12/ 9
et non potius creatori coaeterna est, si semper fuit CD, 12/ 16
tamen non fuerint Deo coaeterna, si quidem ille ante CD, 12/ 17
 
 COAETERNAM................6
humanam Deo asserunt esse coaeternam." Cur ergo non potius CD, 10/ 31
quoque ipsam non Deo coaeternam, sed creatam dicit esse CD, 10/ 31
anima, quam si Deo coaeternam esse contenderint, unde illi CD, 11/ 4
valde longeque distantem, neque coaeternam et, quo brevius totum CD, 11/ 26
spatia, ne aliquam Creatori coaeternam esse dicamus, quod fides CD, 12/ 16
nihilo factam nec ei coaeternam; erat quippe ante illam CD, 12/ 16
 
 COAETERNI.................4
semper fuisse dicuntur, Deo coaeterni esse credantur. Si autem CD, 12/ 16
mihi: Quomodo ergo non coaeterni Creatori, si semper ille CD, 12/ 16
semper fuerunt, ideo Creatori coaeterni sunt. Ille enim semper CD, 12/ 16
esse quod nondum sit, coaeterni esse non possunt. Quapropter CD, 12/ 16
 
 COAETERNO.................1
ipso Verbo eius eidem coaeterno iam praedestinatione fixum erat CD, 12/ 17
 
 COAETERNOS................1
sedibus non quidem Deo coaeternos, sed tamen de sua CD, 11/ 32
 
 COAETERNUM................6
incommutabile bonum est et coaeternum. Et haec Trinitas unus CD, 11/ 10
Filium, unus unum, aeternus coaeternum, summe bonus aequaliter bonum CD, 11/ 24
quod dici non potest coaeternum." Ego quidem sicut Dominum CD, 12/ 16
immutabili non potest esse coaeternum. Ac per hoc etiamsi CD, 12/ 16
omnino creaturae Creatori esse coaeternum. Dicit etiam Apostolus tempora CD, 12/ 17
hoc est Verbum Patri coaeternum, in utero virginali domum CD, 17/ 20
 
 COAETERNUS................1
et ipse consubstantialis et coaeternus ambobus; atque hoc totum CD, 11/ 24
 
 COAEVAS...................1
tamen inde spicas ceteris coaevas atque, ut ita dixerim CD, 5/ 7
 
 COAGULUM..................1
populis unum facerent, miserabile coagulum multus ante fusus utriusque CD, 3/ 14
 
 COALESCENTES..............1
eminentius in Dei populum coalescentes Dei Testamenta et stirpem CD, 16/ 11
 
 COAPOSTOLIS...............1
et plus omnibus suis coapostolis laboravit et pluribus epistulis CD, 14/ 9
 
 COAPTAMUR.................1
pulchrioribus et incorruptibiliter suavioribus coaptamur; nec iactantia vitium estCD, 12/ 8
 
 COAPTANTUR................1
quibus sunt, quantacumque congruentia coaptantur; ac per hoc inest CD, 19/ 13
 
 COAPTARI..................1
et incommutabili aeternaeque veritati coaptari atque inhaerere non possit CD, 6/ 4
 
 COAPTATA..................1
cuncta connexa sunt et coaptata, nossemus; quos forsitan data CD, 22/ 24
 
 COAPTATIO.................1
de quibus loquor, quibus coaptatio, quae armonia Graece dicitur CD, 22/ 24
 
 COAPTATIS.................2
supponentem, haedinis sibi pelliculis coaptatis velut aliena peccata portantemCD, 16/ 37
Icaro filio, quod sibi coaptatis pinnis volaverint; de Oedipo CD, 18/ 13
 
 COAPTATOS.................1
factos personae ipsius fuisse coaptatos. Quae opinio voce evangelica CD, 17/ 14
 
 COAPTATUR.................1
Christus, incongrue vox ista coaptatur:Memento, Domine, opprobrii servorum CD, 17/ 12
 
 COAPTATUS.................1
infimis ex corporis mortalitate coaptatus immortali spiritus iustitia, per CD, 9/ 17
 
 COAPTETUR.................1
ut paci unde dissiluerat coaptetur. Sicut enim non est CD, 19/ 16
 
 COARGUIT..................1
commemorat et intrepide omnino coarguit, quis credat nisi ab CD, 6/ 10
 
 COARTAMUR.................1
non solum in nullas coartamur angustias, verum etiam latitudinis CD, 21/ 6
 
 COARTANDA.................1
quaestio in sermonis angustias coartanda, in eum qui sequitur CD, 13/ 24
 
 COARTAT...................1
atque in has angustias coartat animum religiosum, ut unum CD, 5/ 9
 
 COARTATA..................1
in quemdam sunt aggerem coartata, si vellem velut colligata CD, 22/ 24
 
 COARTATI..................1
civitatibus in angustum fuerant coartati. Ita evacuata est pulchritudo CD, 4/ 29
 
 COARTATUM.................1
se non in paucitate coartatum, sed latius atque numerosius CD, 15/ 16
 
 COARTATUR.................2
pudorem atque rationem quibusdam coartatur angustiis. Nec tantum hic CD, 1/ 16
causa ex utroque latere coartatur, ut, si extenuatur homicidium CD, 1/ 19
 
 COARTETUR.................1
pro cuiusque peccati celeritate coartetur, ut tanta vindicetur morula CD, 21/ 11
 
 COCTA.....................2
ut apud Carthaginem nobis cocta apponeretur haec avis, de CD, 21/ 4
quanto alia caro quaecumque cocta putesceret, prolatum atque oblatum CD, 21/ 4
 
 CODICE....................1
tale fieri potuisse in codice uno, sed primitus inde CD, 15/ 13
 
 CODICEM...................2
de bibliotheca supradicti regis codicem describendum primus accepit. Nam CD, 15/ 13
Christo colloqueremur, graecum nobis codicem protulit, carmina esse dicens CD, 18/ 23
 
 CODICES...................17
de terra, sicut graeci codices habent, unde in latinam CD, 13/ 24
inter Hebraeos et nostros codices videntur annorum numeri dissonare CD, 15/ 10
inter hebraeos et nostros codices de ipso numero annorum CD, 15/ 10
autem generatione nusquam utrique codices discrepant. In septima vero CD, 15/ 10
antequam transferretur, secundum utrosque codices trecentos sexaginta quinque. OctavaCD, 15/ 10
Mathusalam non fuit. Secundum codices enim nostros Mathusalam priusquam CD, 15/ 11
sufficit quaestioni secundum utrosque codices tam longas habuisse vitas CD, 15/ 11
hic nulla esset inter codices utrosque varietas. Sed rursus CD, 15/ 13
numerorum varietas, quae inter codices hebraeos invenitur et nostros CD, 15/ 14
diluvium computantur anni secundum codices nostros duo milia ducenti CD, 15/ 20
quod quidem non omnes codices habent; nam quidam nisi CD, 15/ 23
me?. Nam ideo quidam codices hic non habent avertis CD, 17/ 11
autem mihi videntur quidam codices habere: Gaudebo in Deo CD, 18/ 32
regebat interpretis. Nonnulli autem codices graecos interpretationis Septuaginta exCD, 18/ 43
unciae, signaverunt. Et multi codices has notas habentes usquequaque CD, 18/ 43
nobis inviti perhibent eosdem codices habendo atque servando, per CD, 18/ 46
resurgemus, vel sicut alii codices habent: Omnes dormiemus. Cum CD, 20/ 20
 
 CODICIBUS.................24
et sacrificia prohibentur, de codicibus eorum probetur, quem ad CD, 4/ 34
vixisse annos reperitur in codicibus nostris, in hebraeis autem CD, 15/ 10
hebraeis quam in nostris codicibus invenitur. Namque antequam gigneret CD, 15/ 10
arbitrantur, nolentes derogare fidem codicibus, quos in auctoritatem celebrioremCD, 15/ 11
transierint, mutasse quaedam in codicibus suis, ut nostris minueretur CD, 15/ 11
numero annorum in hebraeis codicibus invenitur. De illis autem CD, 15/ 11
nullus fere in nostris codicibus invenitur, qui, cum esset CD, 15/ 12
hanc asseverationem ex hebraeis codicibus redarguere atque convincere, ubi CD, 15/ 12
tantum potuisse credat in codicibus tam multis et tam CD, 15/ 13
aliter se habentium in codicibus graecis et latinis, aliter CD, 15/ 13
viginti minus inveniuntur in codicibus nostris, ubi potius addi CD, 15/ 13
ad summam, quae in codicibus utrisque non discrepat. Si CD, 15/ 13
diversum aliquid in utrisque codicibus invenitur, quando quidem ad CD, 15/ 13
Nam in quibusdam etiam codicibus graecis tribus et uno CD, 15/ 13
dicere videntur, ex hebraeis codicibus emendare ausus est nemo CD, 15/ 14
Septuaginta. In hebraeis autem codicibus longe pauciores annos perhibent CD, 16/ 10
quod in plerisque latinis codicibus legitur: Disrupit Dominus regnum CD, 17/ 7
vero alios commemoratos in codicibus Chronicorum, quos habuimus, non CD, 18/ 31
interpretationis Septuaginta ex hebraeis codicibus emendandos putarunt; nec tamenCD, 18/ 43
explicare monstrentur, nisi utrisque codicibus inspectis nequeunt reperiri. SiCD, 18/ 43
quidquid est in hebraeis codicibus et non est apud CD, 18/ 43
Septuaginta, in hebraeis autem codicibus non est, per istos CD, 18/ 43
quae de nostrorum inimicorum codicibus proferuntur, quos agnoscimus propterCD, 18/ 46
proferantur, quae in Iudaeorum codicibus scripta sunt; quibus avulsis CD, 18/ 47
 
 CODICUM...................1
hanc autem discrepantiam hebraeorum codicum atque nostrorum exoritur illa CD, 15/ 11
 
 CODRI.....................2
ait Virgilius: Et iurgia Codri. Et hunc Athenienses tamquam CD, 18/ 19
habere deinde reges post Codri interitum destiterunt et magistratus CD, 18/ 20
 
 CODRUS....................1
deos. Per idem tempus Codrus rex Atheniensium Peloponnensibus eiusdem CD, 18/ 19
 
 COEANT....................1
eo quod in eum coeant quaeque graviora, etiam argumentatio CD, 13/ 18
 
 COEGERUNT.................1
tot deos eum esse coegerunt: quod omnia vinceret, quod CD, 7/ 11