AARON.....................23
Non erat de filiis Aaron," dicendum potius fuit: Non CD, PR
fuit. Nam in filiis Aaron reperitur pater Samuelis, sed CD, PR
ut eum ipse genuerit Aaron, sed sicut omnes illius CD, PR
cedit errori. Sicut enim Aaron erranti populo ad idolum CD, 14/ 11
non scilicet secundum ordinem Aaron, qui ordo fuerat auferendus CD, 16/ 22
significans sacerdotium quod secundum Aaron institutum fuerat auferendum." SedCD, 17/ 5
non erat de filiis Aaron, cuius progenies fuerat deputata CD, 17/ 5
postea sacerdotes ex genere Aaron, sicut Sadoc et Abiathar CD, 17/ 5
quibus, ut de semine Aaron ordinaretur, in Dei fuerat CD, 17/ 5
dicere, sed de illo Aaron, qui primus sacerdos est CD, 17/ 5
est ad sacerdotium, nisi Aaron? De huius ergo stirpe CD, 17/ 5
sacerdos est secundum ordinem Aaron; et quicumque ex eius CD, 17/ 5
est mutandum sacerdotium domus Aaron. Mors quippe filiorum huius CD, 17/ 5
ipsius sacerdotii de filiis Aaron. Quod autem sequitur, ad CD, 17/ 5
superius dixerat de domo Aaron: Dixi: Domus tua et CD, 17/ 5
huius Heli, sed illius Aaron, de qua usque ad CD, 17/ 5
totius sacerdotii secundum ordinem Aaron. Ergo si de illis CD, 17/ 5
illo sacerdotio secundum ordinem Aaron ad hoc veniebant homines CD, 17/ 5
sacrificium; non secundum ordinem Aaron, sed secundum ordinem Melchisedech CD, 17/ 5
dedisse se cibos domui Aaron de victimis Veteris Testamenti CD, 17/ 5
etiam ipsum secundum ordinem Aaron sacerdotium tamquam umbram futuri CD, 17/ 6
et sacrificium secundum ordinem Aaron et ubique offertur sub CD, 17/ 17
erat primum secundum ordinem Aaron; sed, sicut oportebat in CD, 20/ 21
 
 AB........................984
recti saperent, illa, quae ab hostibus aspera et dura CD, 1/ 1
ante conditam Romam vel ab eius exortu et imperio CD, 1/ 2
et proferant sic aut ab alienigenis aliquam captam esse CD, 1/ 2
a simulacro, sed simulacrum ab hominibus servabatur. Quo modo CD, 1/ 2
ubi propter eum illaesi ab hostibus fuerant, inde in CD, 1/ 3
non potuit cives suos ab ignibus ferroque Graecorum, eosdem CD, 1/ 4
putaremus. Et haec non ab alienigenis hostibus, sed a CD, 1/ 5
bellorum, nec uspiam legitur ab imperatore tam casto atque CD, 1/ 6
autem meam non dispergam ab eis." 8 "De commodis CD, 1/ 7
eorum ista cogitantes paenitendo ab impietate se corrigant, quidam CD, 1/ 8
est vivendum? Plerumque enim ab eis docendis ac monendis CD, 1/ 9
atque impetus malorum timent, ab eorum reprehensione sese abstinent CD, 1/ 9
peccata. Nec ideo tamen ab huius modi culpa penitus CD, 1/ 9
eas sic habebant, quemadmodum ab isto foris paupere, intus CD, 1/ 10
Nolam barbari vastaverunt, cum ab eis teneretur, sic in CD, 1/ 10
in corde suo, ut ab eo postea cognovimus, precabatur CD, 1/ 10
Quapropter etsi non meruit ab hostibus credi, non potuit CD, 1/ 10
virtutem, qua recte vivitur, ab animi sede membris corporis CD, 1/ 16
in captivitate compressis alieni ab omni cogitatione sanctitatis insultant CD, 1/ 19
unus admisit." Talis enim ab eis Lucretia magis credita CD, 1/ 19
habent amplius, ne devient ab auctoritate legis divinae, cum CD, 1/ 19
quisquam falsum testimonium dixerit, ab hoc crimine se putaverit CD, 1/ 20
De interfectionibus hominum quae ab homicidii crimine excipiuntur." QuasdamCD, 1/ 21
victore Caesare vivere; alioquin ab hac turpitudine paterno ferro CD, 1/ 23
gloriae ipsius Caesaris, ne ab illo etiam sibi parceretur CD, 1/ 23
hostibus laudandam victoriam reportaverat; ab eis tamen postea victus CD, 1/ 24
nec victum auferens corpus ab hostibus nec invictum animum CD, 1/ 24
belli ferire potuerunt, hi ab hostibus victi se ipsos CD, 1/ 24
et supernae patriae suspirantes, ab hoc facinore temperabunt, si CD, 1/ 24
cum habeamus meliora et ab omnibus peccandi periculis remota CD, 1/ 27
intellectum eorum, ita quiddam ab istis vi raptum est CD, 1/ 28
auderetis aspicere, ipse vos ab hac impudentia cohiberet. Cur CD, 1/ 30
vita integriore mala metuebant ab hostibus, perdita integritate vitae CD, 1/ 30
theatri senatum construere molientem ab hac dispositione et cupiditate CD, 1/ 31
adponi. Quanto studio iste ab urbe Roma ludos ipsos CD, 1/ 31
quando vos securos esse ab hostili terrore nolebat. Neque CD, 1/ 33
vos ille Scipio terreri ab hoste, ne in luxuriam CD, 1/ 33
luxuriam flueretis: nec contriti ab hoste luxuriam repressistis, perdidistisCD, 1/ 33
perhibentur, quo quisquis confugeret ab omni noxa liber esset CD, 1/ 34
voluminis, ut deinceps disposita ab alio sumamus exordio. LIBER CD, 1/ 36
plene redditam, quanta homini ab homine debetur, sive nimia CD, 2/ 1
pie castas, in quibus ab hoste aliquid perpetratum est CD, 2/ 2
nequissimi et irreverentissimi, longe ab eis ipsis Romanis degeneres CD, 2/ 2
civitas illa perpessa sit ab origine sua sive apud CD, 2/ 2
posset, optaret. Porro si ab illo deinde quaereremus, utrum CD, 2/ 5
resisteret, ut viam pietatis ab humilitate in superna surgentem CD, 2/ 7
gremium imbrem aureum, atque ab hac tanta auctoritate adhibet CD, 2/ 7
agerentur in theatris atque ab eorum cultoribus utinam solo CD, 2/ 9
ac turpia perpetranda velut ab ipso caelo traduci in CD, 2/ 10
quod placatores deorum iniuste ab hominibus spernerentur." Ad hanc CD, 2/ 11
bonos putant, si ludi ab eis solis amantur, facere CD, 2/ 11
indignos esse duxerunt seque ab eis etiam lege munierunt CD, 2/ 12
consentanea ratione homines scaenici ab omni honore repelluntur, et CD, 2/ 13
maledicendi licentiam; ille poetas ab urbis ipsius habitatione, isti CD, 2/ 14
deposcunt ludos scaenicos, isti ab honoribus omnibus repellunt homines CD, 2/ 14
poeticis opprobria deorum, isti ab opprobriis hominum deterrent impudentiamCD, 2/ 14
deorum libidini restitit, et ab indole Romanorum quid perficiendum CD, 2/ 14
ulla esset cura iustitiae, ab eis Romani accipere debuerint CD, 2/ 16
vivendi potius quam leges ab aliis hominibus mutuari." Si CD, 2/ 16
annos post Romam conditam ab Atheniensibus mutuarentur leges Solonis CD, 2/ 16
reticerent, ac non etiam ab illo probrosa et ignominiosa CD, 2/ 19
eum libera multitudo avertat ab auribus, evertat a sedibus CD, 2/ 20
ut tali felicitati nihil ab hoste, nihil a peste CD, 2/ 20
nihil a peste, nihil ab ulla clade timeatur". Quis CD, 2/ 20
ac iuste geritur sive ab uno rege sive a CD, 2/ 21
a paucis optimatibus sive ab universo populo. Cum vero CD, 2/ 21
publica fuit, et melius ab antiquioribus Romanis quam a CD, 2/ 21
alibi aliterque vulgatum est, ab usu nostrae locutionis est CD, 2/ 21
iam pridem moribus suis ab Urbis altaribus tam multos CD, 2/ 22
animi malis, quae vel ab hostibus vel alia clade CD, 2/ 22
istorum ora claudenda eosque ab errore liberandos, qui non CD, 2/ 23
ulcisci, iterum mandatum est ab eodem Iove per militem CD, 2/ 24
se potestatem, qua recuperaret ab inimicis rem publicam non CD, 2/ 24
recordatus est, quam prius ab illo audierat, qui de CD, 2/ 24
qui de Mithridatica victoria ab eodem mandata pertulerat. Quid CD, 2/ 24
loquebatur; non tamen clamavit: "ab sceleribus parce, Sulla", quae CD, 2/ 24
elegit quam divina gratia ab eorum societate separari, quantum CD, 2/ 25
eorumque sibi celebratione petita ab impudentibus, extorta a pudentibus CD, 2/ 26
Nonnullae pudentiores avertebant faciem ab impuris motibus scaenicorum et CD, 2/ 26
ut averteretur quod metuebatur ab hoste in corporibus, eo CD, 2/ 27
De Christianae religionis salubritate." Ab istarum immundissimarum potestatum tartareoCD, 2/ 28
in lucem saluberrimae pietatis ab illa perniciosissimae impietatis nocte CD, 2/ 28
haec potius concupisce, haec ab illa turpissima vanitate et CD, 2/ 29
Actores criminum divinorum removisti ab honoribus tuis: supplica Deo CD, 2/ 29
devita daemonum societatem. Indigne ab honestis coluntur, qui per CD, 2/ 29
formidant, dii eorum, quando ab eis libere colebantur, ne CD, 3/ 1
rapuit, ut dicit, ne ab Achille occideretur, Cuperet cum CD, 3/ 2
occideretur, Cuperet cum vertere ab imo, (quod apud Vergilium CD, 3/ 2
servabatur antiquus, non ut ab sceleribus metu religionis prohiberentur CD, 3/ 2
palam constat occisum, non ab hostibus, non ab alienis CD, 3/ 6
non ab hostibus, non ab alienis. Si aut perpetravit CD, 3/ 6
ergo Ilium etiam tunc, ab eis cum desereretur, eversum CD, 3/ 7
post tam multos annos ab Urbe condita usque ad CD, 3/ 9
neque Troianum neque Laviniense ab ipso Aenea conditum regnum CD, 3/ 11
Capitolium fabricavit; Aesculapius autem ab Epidauro ambivit ad Romam CD, 3/ 12
strage socerorum manibus cruentis ab eorum filiabus amplexus miserabiles CD, 3/ 13
a Romanis tres Horatii, ab Albanis autem tres Curiatii CD, 3/ 14
Curiatiis tribus Horatii duo, ab uno autem Horatio tres CD, 3/ 14
in victore fratre conspexit, ab eodem fratre, quoniam flevit CD, 3/ 14
flendo miseratus est? Quaeso ab humano impetremus affectu, ut CD, 3/ 14
tertium domicilium Troianorum deorum, ab urbe filia mater eversa CD, 3/ 14
attrivit, postea quam desertus ab eis quorum fidebat auxilio CD, 3/ 15
ferentes. Nam scelus occisi ab eo soceri optimi regis CD, 3/ 15
illud imperium intra viginti ab Urbe milia dilataverint; quantum CD, 3/ 15
infirmiores imperitioresque mentes alienentur ab ea civitate, in qua CD, 3/ 17
erant, quando Valerius consul ab exulibus et servis incensum CD, 3/ 17
alia intolerabili pestilentia Aesculapium ab Epidauro quasi medicum deum CD, 3/ 17
et Senonibus Gallis primo ab eis legati perempti sunt CD, 3/ 17
vel pugnantium militum vel ab armis vacantium populorum! quanta CD, 3/ 18
fuerant, presserant civitates, cum ab illo incendio liberare non CD, 3/ 18
qui vicit. Hannibale quippe ab Hispania surgente et Pyrenaeis CD, 3/ 19
legati ad Hannibalem, ut ab eius obsidione discederet. Contempti CD, 3/ 20
et gloriae, tam grave ab ea crimen Saguntinae calamitatis CD, 3/ 20
Hannibalis domitorque Carthaginis, cuius ab adulescentia vita describitur diisCD, 3/ 21
invenit, aemula imperii Romani ab stirpe deleta est, ac CD, 3/ 21
suae, verum etiam perpetrandi, ab illa blanda comitate humanitatis CD, 3/ 22
Troianum excidium recoluerunt originem ab eius offensione sumpsisse. Ipsa CD, 3/ 25
apud eos Aetnaeis ignibus ab ipso montis vertice usque CD, 3/ 31
Nam iustis quidquid malorum ab iniquis dominis irrogatur, non CD, 4/ 3
ducentos et quadraginta annos ab anno primo, quo Ninus CD, 4/ 6
se belligerant, non dii ab hominibus, sed dii ab CD, 4/ 7
ab hominibus, sed dii ab aliis diis forte vincuntur CD, 4/ 7
temporibus ei contigit et ab illa est afflictione recreatum CD, 4/ 7
illa Segetia, quamdiu seges ab initiis herbidis usque ad CD, 4/ 8
hunc Varro credit etiam ab his coli, qui unum CD, 4/ 9
aboleri et exstingui utique ab illo oportuit, qui est CD, 4/ 10
Deus, quo modo bestias ab eius partibus separent; sed CD, 4/ 13
rex praesidet, ipsum credo ab eis putari regnum constituisse CD, 4/ 13
proficiunt cultores eius, ut ab illa videantur et amentur CD, 4/ 18
donum Dei est, ipsa ab illo impetretur, a quo CD, 4/ 20
possunt aliquid, quod praestari ab aliquo deo possit homini CD, 4/ 21
veteribus definita est. Unde ab eo, quod Graece arete CD, 4/ 21
ei dignior aptiorque videbatur, ab diis aliis cerneret praeoccupatum CD, 4/ 23
se ipsa peteretur, quae ab omnibus petebatur. Quis enim CD, 4/ 23
petebatur. Quis enim aliquid ab aliquo deo nisi felicitatem CD, 4/ 23
quae tandem stultitia est ab aliquo eam deo petere CD, 4/ 23
panem pictum lingit et ab homine, qui verum habet CD, 4/ 23
nominibus appellabant deos, quas ab eis sentiebant dari, aliqua CD, 4/ 24
infirmitas sensit non nisi ab aliquo deo dari posse CD, 4/ 25
rei nomine, quam credebant ab illo dari, eum appellare CD, 4/ 25
satis ergo indicarunt nec ab ipso Iove dari posse CD, 4/ 25
iam colebant, sed utique ab illo, quem nomine ipsius CD, 4/ 25
Castorem, Pollucem; proditur enim ab doctis, quod homines fuerint CD, 4/ 27
non ibi reperiatur atque ab deorum natura longe absit CD, 4/ 27
vetere populo esset, acceptam ab antiquis nominum et cognominum CD, 4/ 31
regna terrena et bonis ab illo dantur et malis CD, 4/ 33
provectu animi parvuli haec ab eo munera quasi magnum CD, 4/ 33
De regno Iudaeorum, quod ab uno et vero Deo CD, 4/ 34
gens illa incredibiliter cresceret, ab Aegyptiorum persequentium et infantesCD, 4/ 34
turbae Romani supplicandum putarunt, ab uno vero Deo multo CD, 4/ 34
nullum deum colendum esse ab hominibus, nisi qui potest CD, 5/ Pr
postea dicturus est, cum ab illo quisquam quaesierit quid CD, 5/ 1
bonorum habeamus malorumve patiamur, ab auribus omnium repellendi sunt CD, 5/ 1
minutias, quae non possunt ab eis comprehendi, qui constitutionem CD, 5/ 4
hora conceptionalis inveniatur, multa ab istis dici posse divinius CD, 5/ 5
nascentium, facere potuisse, ut ab eo tam multum virginali CD, 5/ 6
die constituerit, non poterit ab alia potestate mutari? Deinde CD, 5/ 7
sunt omnes potestates, quamvis ab illo non sint omnium CD, 5/ 8
omnia sic veniunt, ut ab illo ventura praescita sunt CD, 5/ 9
voluntati, ipsasque naturales nequaquam ab illius voluntate seiungimus, quiCD, 5/ 9
voluntatum. Malae quippe voluntates ab illo non sunt, quoniam CD, 5/ 9
contra naturam sunt, quae ab illo est. Corpora igitur CD, 5/ 9
metus coepit urgere atque ab illis perturbationibus alia maiore CD, 5/ 12
ipsis philosophiae libris Tullius ab hac peste dissimulet, ubi CD, 5/ 13
Deo similior, quanto est ab hac immunditia mundior. Quae CD, 5/ 14
modo potestis credere gloriam ab invicem exspectantes et gloriam CD, 5/ 14
coram hominibus, ut videamini ab eis; alioquin mercedem non CD, 5/ 14
Non ergo ut videamini ab eis, id est hac CD, 5/ 14
facere videntur, ut glorificentur ab hominibus, etiam Dominus ait CD, 5/ 15
regnare promissum est, tantum ab hac distet, quantum distat CD, 5/ 17
temporali laetitia vita aeterna, ab inanibus laudibus solida gloria CD, 5/ 17
vera libertate, quae nos ab iniquitatis et mortis et CD, 5/ 18
quod imperaverat pater imperator, ab hoste provocatus iuvenali ardore CD, 5/ 18
Veientium iugum depulerat damnatusque ab aemulis fuerat, a Gallis CD, 5/ 18
qui forte in Ecclesia ab inimicis carnalibus gravissimam exhonorationis CD, 5/ 18
eam potius quantum valuit ab haereticorum perniciosissima pravitate defenditCD, 5/ 18
sine ulla dubitatione se ab illo bello facta pace CD, 5/ 18
talem mortem mittens, sed ab illo missus obierit; quando CD, 5/ 18
Iunonis, Minervae falso sibi ab invidis morte filii nuntiata CD, 5/ 18
iurando falleret, ad eos ab ipsa Roma reversus est CD, 5/ 18
ea suis manibus coleret, ab aratro esse adductum, ut CD, 5/ 18
praemio mundi huius fuerit ab aeternae illius patriae societate CD, 5/ 18
tanta luxuries, ut nihil ab eo putaretur virile metuendum CD, 5/ 19
serviatur. Nec illi se ab ista foeditate defenderint, qui CD, 5/ 20
Pompeio, bellum Punicum tertium ab Scipione incredibili celeritate et CD, 5/ 22
vinci omnino non posset ab eis, qui talia diis CD, 5/ 23
eum supplicare constabat; deinde ab his barbaris Roma caperetur CD, 5/ 23
sacrificia illa monstravit, ut ab his qui non pervicaciter CD, 5/ 23
misericordia factum est, ne ab illo ista qui in CD, 5/ 24
post eius mortem pulsum ab eius interfectore Maximo Valentinianum CD, 5/ 26
crebrescente didicerat, misit atque ab eo nuntium victoriae certissimum CD, 5/ 26
dilecte deo, cui fundit ab antris Aeolus armatas hiemes CD, 5/ 26
permittebat) cursoribus et se ab eis fulminari velle dicentibus CD, 5/ 26
prudentibus emendari quam laudari ab impudentibus eligant. Nam si CD, 5/ 26
contradicere et, quantum possunt, ab eis quos consulit amica CD, 5/ 26
sed multos deos, quos ab illo uno factos et CD, 6/ 1
ac potestate est, petatur ab altero, tam sit inconveniens CD, 6/ 1
simillimum. Quod cum fit ab scientibus mimis, digne ridentur CD, 6/ 1
vel comparatione praeferenda est, ab istorum quoquam dari cuiquam CD, 6/ 1
sunt, qui eis, ut ab insipientibus populis colerentur, ista CD, 6/ 1
divinis identidem rebus eadem ab illo divisionis forma servata CD, 6/ 3
exhibenda sunt. Exhibentur enim ab hominibus in locis et CD, 6/ 3
prius exstiterint civitates, deinde ab eis haec instituta sint CD, 6/ 4
divinis, quia divinae istae ab hominibus institutae sunt, haec CD, 6/ 4
sicut pictura, sicut structura, ab hominibus institutae sint. Restat CD, 6/ 4
aliter hoc factum eius ab aliis fortasse defenderetur. In CD, 6/ 4
fabulosum atque naturale, discernamus ab hoc civili, de quo CD, 6/ 5
quam sint res divinae ab humanis nugis atque mendaciis CD, 6/ 6
esse deos naturales, alios ab hominibus institutos, sed de CD, 6/ 6
aeternam peti aut sperari ab diis poeticis, theatricis, ludicris CD, 6/ 6
immanem sacrilegamque dementiam. Quid? ab eis diis, quibus haec CD, 6/ 6
histriones, sed sacerdotes agunt, ab omni esse dedecore purgata CD, 6/ 6
ex utraque temperatam quam ab utraque separatam intellegi voluit CD, 6/ 6
ostendere institui, et quae ab universo corpore aliena importune CD, 6/ 7
Apollo citharista est et ab hac arte Delphicus vacat CD, 6/ 7
a se ipso tamquam ab Hercule victus esset, debitam CD, 6/ 7
quam sibi credere deberet ab Hercule persolutam. Ac sic CD, 6/ 7
ubi Attis pulcher adulescens ab ea dilectus et muliebri CD, 6/ 7
ad urbem volunt, quasi ab honestis et dignis indigna CD, 6/ 7
infames agunt; neque enim ab honestis agi debuerunt. Quae CD, 6/ 7
usque adeo ut, quod ab eis immanissimum et infandissimum CD, 6/ 8
philosophorum est, verum etiam ab ista civili, de qua CD, 6/ 8
fruges coacervantur sine scopis; ab his autem tribus rebus CD, 6/ 9
Pilumnum a pilo, Deverram ab scopis, quibus diis custodibus CD, 6/ 9
in illo opere virum ab diis adiuvari oportebat, non CD, 6/ 9
urbes a theatris, templa ab scaenis, sacra pontificum a CD, 6/ 9
theatricam et fabulosam theologian ab ista civili pendere noverunt CD, 6/ 9
veris religiosis, ut sive ab hac sive ab illa CD, 6/ 9
sive ab hac sive ab illa vita speretur aeterna CD, 6/ 9
coarguit, quis credat nisi ab irridentibus aut furentibus fieri CD, 6/ 10
tamen ille atque laetitia ab eis, qui nihil perdiderunt CD, 6/ 10
vere sancta divinitas, quamvis ab ea nobis etiam huic CD, 7/ Pr
dii selecti, et an ab officiis viliorum deorum habeantur CD, 7/ 2
propterea, quia opera maiora ab his administrantur in mundo CD, 7/ 2
quoque hominis non posse ab eius operatione seiungi, omnium CD, 7/ 3
atque Sentino? Quod si ab illo, qui vitae ac CD, 7/ 3
atque meliora administrari quam ab illis, qui selecti vocantur CD, 7/ 3
sit Virtus, cum ambarum ab istis consecrata sint numina CD, 7/ 3
multos artifices transit, cum ab uno perfecto perfici posset CD, 7/ 4
et quid opus erat ab ea civilem tanta cura CD, 7/ 5
commemorare me oportet, tanta ab ipsis exquisitae et enucleatae CD, 7/ 5
corpore et animo, tamen ab animo dici sapientem, ita CD, 7/ 6
ita mundum deum dici ab animo, cum sit ex CD, 7/ 6
aqua et terra mortalium. Ab summo autem circuitu caeli CD, 7/ 6
ita mundum deum dici ab animo, cum sit ex CD, 7/ 9
sit a corpore, sed ab animo deus. Si ergo CD, 7/ 9
eo libro, quem seorsum ab istis de cultu deorum CD, 7/ 9
omnibus omnino rebus, quae ab hominibus nomine pecuniae possidentur CD, 7/ 12
deus mundi rector non ab eis Pecunia, sed Sapientia CD, 7/ 12
sordibus avaritiae, hoc est ab amore pecuniae! 13 "Quod CD, 7/ 12
Iuppiter loquitur aut loquendi ab illo accepit facultatem; quod CD, 7/ 14
immundis supplicando spiritibus possidentur ab eis, qui non dii CD, 7/ 14
illa omnium clarissima, quae ab eis appellatur Venus, et CD, 7/ 15
dicant, quod stella eius ab stella Veneris tanta vincitur CD, 7/ 15
pollicetur dicturus ea, quae ab hominibus instituta sunt. Neque CD, 7/ 17
fuisse et unicuique eorum ab his, qui eos adulando CD, 7/ 18
ut iuvenis impius vel ab impio patre interfici metuens CD, 7/ 18
pro eventibus seminum, sic ab agris fascinatio repellenda, ut CD, 7/ 21
immunda anima reperiret, et ab uno vero Deo merito CD, 7/ 21
praeclarae theologiae, quae nos ab ista reprehensione reddita ratione CD, 7/ 22
esse Neptunum. Redeat ergo ab hac, quam theologiam naturalem CD, 7/ 23
quo velut requiescendi causa ab his ambagibus atque anfractibus CD, 7/ 23
est commemoratus nec eius ab isto interpretatio requisita est CD, 7/ 25
quod Vergilius ait: Primus ab aetherio venit Saturnus Olympo CD, 7/ 27
debuerint." Namque omnia, quae ab eis ex istorum deorum CD, 7/ 29
ipso, sicut angelos, beatificat. Ab hoc uno et vero CD, 7/ 30
veritatis utantur." Habemus enim ab illo praeter huiusce modi CD, 7/ 31
vitae aeternae iam inde ab exordio generis humani per CD, 7/ 32
pro meritis eorum, quos ab eis vel affligi tantum CD, 7/ 35
mortem beatam, sed multos ab illo sane uno conditos CD, 8/ 1
aut tacuit; non tamen ab ipsis aerem factum, sed CD, 8/ 2
divina conari. Quando quidem ab eis causas rerum videbat CD, 8/ 3
etiam illa, quae vel ab aliis didicerat, vel ipse CD, 8/ 4
quae dixit, sive quae ab aliis dicta esse narravit CD, 8/ 4
non esse posse nisi ab illo, qui vere est CD, 8/ 6
est in angelis, nisi ab illo esse non posse CD, 8/ 6
manifestavit eis ipse, cum ab eis invisibilia eius per CD, 8/ 6
versatur pars altera, quae ab eis logica, id est CD, 8/ 7
ea, quae mente conspiciuntur, ab his, quae sensibus attinguntur CD, 8/ 7
alii a corpore, alii ab animo, alii ab utroque CD, 8/ 8
alii ab animo, alii ab utroque homini esse dixerunt CD, 8/ 8
et corpore et ideo ab alterutro istorum duorum aut CD, 8/ 8
alterutro istorum duorum aut ab utroque bene sibi esse CD, 8/ 8
bonum hominis qui vel ab animo vel a corpore CD, 8/ 8
vel a corpore vel ab utroque expetiverunt, nihil aliud CD, 8/ 8
expetiverunt, nihil aliud quam ab homine expetendum esse putaverunt CD, 8/ 8
hominis deteriore; qui vero ab animo, a parte meliore CD, 8/ 8
parte meliore; qui autem ab utroque, a toto homine CD, 8/ 8
a toto, non nisi ab homine. Nec istae differentiae CD, 8/ 8
luce oculus, si aliquid ab his ad illa similitudinis CD, 8/ 8
et bonum agendarum, quod ab illo nobis sit et CD, 8/ 9
tales esse arbitretur, audit ab eodem Apostolo dici de CD, 8/ 10
malorumque vitandis, ideo nescit ab uno vero Deo atque CD, 8/ 10
octoginta et unum vixisset, ab anno mortis eius usque CD, 8/ 11
nunc quaestio est, primum ab eis quaero, quibus diis CD, 8/ 13
solitus admoneri, ut desisteret ab agendo, quando id quod CD, 8/ 14
etiamsi non diis, quos ab omni humana contagione semovit CD, 8/ 14
aruspicum, vatum atque somniorum; ab his quoque esse miracula CD, 8/ 16
dignum sit eos spiritus ab homine coli, a quorum CD, 8/ 17
sapientiae beati, quae nobis ab hac mortalitate liberatis in CD, 8/ 17
ipsos habere perhibent, sed ab omni labe ac peste CD, 8/ 17
cum per veram religionem ab ea vitiositate, in qua CD, 8/ 17
videlicet homo castus et ab artium magicarum sceleribus alienus CD, 8/ 18
et innocentia si quid ab diis impetrare voluerit, non CD, 8/ 18
negando, quae non possunt ab innocente committi. At omnia CD, 8/ 19
et homines agere, ut ab hominibus afferant desiderata, et CD, 8/ 20
dii utantur fallique se ab eis aut ignorent aut CD, 8/ 21
divinitas! si enim animo ab obstaculo corporis libero animum CD, 8/ 21
summo Deo factos, alios ab hominibus. Hoc qui audit CD, 8/ 23
verissimi Salvatoris liberet hominem ab eis diis, quos facit CD, 8/ 23
ut diis, quos confitetur ab hominibus fieri, semper velit CD, 8/ 23
Quapropter merito homo deficit ab illo qui eum fecit CD, 8/ 23
haec omnia deorum figmenta ab hominibus instituta etiam legibus CD, 8/ 24
homo faciebat, ideo non ab eis possidebatur ipse qui CD, 8/ 24
fidelibus et religiosis, sed ab errantibus et incredulis et CD, 8/ 24
ostendit colendos non esse ab eis, qui tales non CD, 8/ 24
illigatos cum appellaret factos ab hominibus deos, non tamen CD, 8/ 24
simulacro arte impia colligatus ab homine factus est deus CD, 8/ 24
hoc est visibilibus simulacris, ab eis hominibus, qui hac CD, 8/ 24
miseri sumus, in tantum ab eis longe sumus vitae CD, 8/ 25
illis interim propinquamus, si ab illo nos fieri beatos CD, 8/ 25
quod Varro dicit omnes ab eis mortuos existimari manes CD, 8/ 26
irasci, utpote qui sint ab hominibus ex utraque natura CD, 8/ 26
simulacrum. Unde contigit, inquit, ab Aegyptiis haec sancta animalia CD, 8/ 26
Deum; sed fortasse homini ab illa arte faciendi deos CD, 8/ 27
regem ac principem ceterorum, ab Homero fateantur daemonem nuncupatum CD, 9/ 1
et daemonum, quorum illos ab hominibus longe alteque seiungunt CD, 9/ 2
vel perpetrandum, quod exorbitet ab itinere sapientiae et lege CD, 9/ 3
Ex quo fit, ut ab utrisque quodlibet vocentur, seu CD, 9/ 4
sapienti passiones animi, an ab eis sit prorsus alienus CD, 9/ 4
expalluit. Id animadversum est ab eis, qui aderant, quamvis CD, 9/ 4
re simili eadem verba ab homine simili audisset, respondit CD, 9/ 4
enim mentem rationemque sapientis ab earum dominatione defendunt. Et CD, 9/ 4
fluctuare. Si enim mente ab his libera eisque dominante CD, 9/ 6
impunita licentia, cum deos ab his daemonum moribus et CD, 9/ 7
a daemonibus mediis, sed ab ipsis diis, quorum nomina CD, 9/ 7
bonos beatosque credi voluit, ab eorum passionibus atque, ut CD, 9/ 8
intellegi, non utique homines ab huius rei consortio separaret CD, 9/ 8
adquirerent aliquid pietatis, ut ab aerumnis vel in morte CD, 9/ 10
interim bina animalia: deos ab hominibus plurimum differentes loci CD, 9/ 12
cum et habitacula summa ab infimis tanta intercapedo fastigii CD, 9/ 12
et habitacula, inquit, summa ab infimis tanta intercapedo fastigii CD, 9/ 12
naturae perfectionem. Tria igitur ab eo posita sunt deorum CD, 9/ 12
medietas videtur exposcere. Sed ab eis aliena esse non CD, 9/ 13
cum diis comparat multumque ab hominibus separat. Unde frustra CD, 9/ 13
non potius remoti sunt ab hominibus diisque coniuncti, quam CD, 9/ 13
per suam fidem mundans ab illorum immundissima dominatione liberavit CD, 9/ 15
et miser longe seiunctus ab immortalibus et beatis quid CD, 9/ 15
a corpore removerunt, nec ab eis contaminari potest: quid CD, 9/ 16
ut fame adacti cibos ab hominibus quaerant. Tactus vero CD, 9/ 16
potestate est. Nam licet ab eo potissimum sensu contrectatio CD, 9/ 16
An forte dii possunt ab hominibus contaminatos mundare daemones CD, 9/ 16
contaminatos mundare daemones, nec ab eis contaminari, et eo CD, 9/ 16
et videre contaminat, videntur ab hominibus dii, quos visibiles CD, 9/ 16
sidera, tutioresque sunt daemones ab ista hominum contaminatione, qui CD, 9/ 16
sed videre contaminat, negent ab istis clarissimis mundi luminibus CD, 9/ 16
quisque propinquior: nulla est ab illo alia longinquitas quam CD, 9/ 17
Ita daemones contaminari potius ab hominibus, quam homines mundari CD, 9/ 18
magis daemones evitentur et ab incontaminabili Deo ad ineundam CD, 9/ 18
Labeo est, eosdem perhibent ab aliis angelos dici, quos CD, 9/ 19
quoniam vocabulum Graecum est) ab scientia nominati. Apostolus autem CD, 9/ 20
Poenam suam quippe formidabant ab illo, non in illo CD, 9/ 21
ipsa ita clareat, ut ab scrupulo dubitationis aliena sit CD, 9/ 23
deos sublimiter collocatos et ab humana contrectatione semotos, quamvis CD, 9/ 23
fuit, Tyrii tenuere coloni. Ab incolendo enim colonos vocavit CD, 10/ 1
enim colonos vocavit, non ab agricultura. Hinc et civitates CD, 10/ 1
videri poterit, eique cohaerendum ab omni peccatorum et cupiditatum CD, 10/ 3
si viderit. Nec quod ab antiquis patribus alia sacrificia CD, 10/ 5
nolle dixit, quo modo ab stultis ea velle creditur CD, 10/ 5
intellegi; quoniam illud, quod ab omnibus appellatur sacrificium, signum CD, 10/ 5
est sacrificium. Etsi enim ab homine fit vel offertur CD, 10/ 6
cucurrisse, eidemque Abrahae praedictum ab Angelis caeleste incendium SodomorumCD, 10/ 8
populo Dei ac sese ab ordinata divinitus societate dividentes CD, 10/ 8
Apuleius attribuit; deos tamen ab eis aetheriae sedis altitudine CD, 10/ 9
purgationem, et ita terreri ab eo, qui imperabat malum CD, 10/ 10
qui imperabat malum, ut ab alio, qui poscebat bonum CD, 10/ 10
videbatur indignus, non utique ab invido territi nec, sicut CD, 10/ 10
cogeret territos deos, vel ab eis terrentem compesceret, ut CD, 10/ 10
invocabat animae purgatores, prius ab illa timoris peste purgaret CD, 10/ 10
siderum fabricari in terra ab hominibus potestates idoneas variis CD, 10/ 11
epistulae finem petit se ab eo doceri, quae sit CD, 10/ 11
religionemque commendent, ea vere ab eis vel per eos CD, 10/ 12
contemnenda, non tamen nisi ab uno Deo exspectare consuescit CD, 10/ 14
Deo exspectare consuescit, ut ab illius cultu etiam in CD, 10/ 14
quem contemptu eorum et ab eis aversione perveniat. 15 CD, 10/ 14
propter eorum peccata fuisset ab hostibus capta, hi, qui CD, 10/ 17
deos suos esse arbitrentur) ab eis facta esse miracula CD, 10/ 18
sibique sacrificia non solum ab offerentibus sumant et a CD, 10/ 21
volentibus expetant, verum etiam ab invitis persequendo violenter extorqueantCD, 10/ 21
eum illa dicat: Vincor ab Aenea, ipsum Aenean admoneat CD, 10/ 21
nequaquam percipere possemus, nisi ab eo mundaremur atque sanaremur CD, 10/ 24
ipsa terrena non nisi ab uno vero Deo quaerere CD, 10/ 25
mei, defectu utique bono ab inferioribus ad superna; unde CD, 10/ 25
ipsum Deum, non aliquid ab eo, sed ipsum. Deus CD, 10/ 25
quod inter multa, quae ab hominibus eliguntur, ipse illi CD, 10/ 25
qui Patris annuntiant voluntatem, ab eis angelis, qui ad CD, 10/ 26
ut dicis, purgare cupiente ab illis vinculis solvi et CD, 10/ 26
sive invisibiles, quos putabat, ab omni labe istarum perturbationum CD, 10/ 27
vestigia, quae non nisi ab illo Salvatore sanantur, de CD, 10/ 27
Dei sapientiam cognovisses nec ab eius saluberrima humilitate tumore CD, 10/ 28
medio, qua ad illum ab hominibus veniretur, qui tam CD, 10/ 29
incommutabilis a commutabilibus, iustus ab impiis beatus a miseris CD, 10/ 29
parva emendavit, quod mundatam ab omnibus malis animam et CD, 10/ 30
quasi necessarius orbis ille ab eisdem abeundi et ad CD, 10/ 30
prius esset, quamvis alterum ab altero factum esset: sic CD, 10/ 31
philosophia verissima aliqua vel ab Indorum moribus ac disciplina CD, 10/ 32
addit et dicit: Vel ab Indorum moribus ac disciplina CD, 10/ 32
moribus ac disciplina, vel ab inductione Chaldaeorum vel alia CD, 10/ 32
testatur neque illis quae ab Indis neque illis quae CD, 10/ 32
religio Christiana, oppugnari permittebatur ab idolorum daemonumque cultoribus regibusqueCD, 10/ 32
per omnes gentes incipientibus ab Hierusalem. Haec est igitur CD, 10/ 32
eos non fugerint et ab eis saepe praedicta sint CD, 10/ 32
proficientium purgatio et liberatio ab omni malo, iudicii dies CD, 10/ 32
quo modo eum alienum ab ea, quae illis quoque CD, 11/ 4
semel expertam miserias, si ab eis fuerit liberata, numquam CD, 11/ 4
eis non videtur Deus ab opere cessare potuisse, similiter CD, 11/ 5
locis, cur in eis ab opere Deus cesset, hoc CD, 11/ 5
temporibus, cur in eis ab opere Deus cessaverit. Et CD, 11/ 5
die septimo requiescit Deus ab omnibus operibus suis et CD, 11/ 8
Deum in die septimo ab omnibus operibus suis quae CD, 11/ 9
illo die factum sit. Ab aquis utique terra discreta CD, 11/ 9
incommutabile, quod est Deus. Ab hoc bono creata sunt CD, 11/ 10
beatitudinis quam sancti angeli ab initio sui semper habuerunt CD, 11/ 11
ut sapienter beateque viverent. Ab hac illuminatione aversi quidam CD, 11/ 11
sciat, nisi aliqua revelatione ab illo fiat certus, qui CD, 11/ 12
sed aequalis felicitatis omnes ab initio creati sunt, et CD, 11/ 13
qui nunc mali sunt, ab illo bonitatis lumine sua CD, 11/ 13
evangelio: Ille homicida erat ab initio et in veritate CD, 11/ 13
non solum homicida fuerit ab initio, id est initio CD, 11/ 13
posset occidere, verum etiam ab initio suae conditionis in CD, 11/ 13
beatus Ioannes apostolus ait: Ab initio diabolus peccat, hoc CD, 11/ 13
dixisset: Ego clamavi, tamquam ab eo quaereretur, unde se CD, 11/ 14
unde se clamasse monstraret, ab effectu exauditionis Dei clamoris CD, 11/ 14
eo quod dictum est: Ab initio diabolus peccat." Illud CD, 11/ 15
ait de diabolo Ioannes: Ab initio diabolus peccat, non CD, 11/ 15
permanserit; et illud, quod ab initio diabolus peccat, non CD, 11/ 15
initio diabolus peccat, non ab initio, ex quo creatus CD, 11/ 15
peccare putandus est, sed ab initio peccati, quod ab CD, 11/ 15
ab initio peccati, quod ab ipsius superbia coeperit esse CD, 11/ 15
quod fecit ad illudendum ab angelis suis (cui consonare CD, 11/ 15
est, ut existimemus talem ab initio creatum, cui ab CD, 11/ 15
ab initio creatum, cui ab angelis illuderetur, sed in CD, 11/ 15
in inferioribus ordinatus illuderetur ab angelis eius, id est CD, 11/ 17
dicantur: non mihi videtur ab operibus Dei absurda sententia CD, 11/ 19
sive ista legerit, sive ab his qui legerant forte CD, 11/ 21
sunt, intellecta conspexerit, sive ab his qui ista conspexerant CD, 11/ 21
quod eius non potuerit ab illa inquinatione purgari, tegmen CD, 11/ 22
quae Dei est, sed ab illo conditam longe imparem CD, 11/ 22
quod Deus est, nisi ab illo conditore esse non CD, 11/ 23
nihil sit in rebus ab eo factis natura propinquius CD, 11/ 26
reprehenderer et recte prohiberer ab amore falsorum, si me CD, 11/ 26
quoniam stulti, verum et ab his, qui se beatos CD, 11/ 27
non est ista cogitare, ab immensis draconibus usque ad CD, 11/ 27
appeterent vel tenerent, nisi ab illo facta essent, qui CD, 11/ 28
in Verbo Dei cognoscuntur ab angelis, ubi habent causas CD, 11/ 29
tertia, quarta et deinceps ab aliquo numero denominatae. Neque CD, 11/ 30
tenentes iam lux dicti ab apostolo sumus: Fuistis enim CD, 11/ 33
bona quidem esse, quod ab illo, verumtamen mutabilia, quod CD, 12/ 1
hoc contra naturam est. Ab illa igitur, quae adhaeret CD, 12/ 1
Deo esse contrariam, quia ab eo qui summe et CD, 12/ 2
gradibus ordinavit (sicut enim ab eo, quod est sapere CD, 12/ 2
sapere, vocatur sapientia, sic ab eo, quod est esse CD, 12/ 2
lucis, qua discernitur iustum ab iniusto. 4 "De naturis CD, 12/ 3
suo genere atque ordine ab universitatis decore non discrepant CD, 12/ 4
est atque ob hoc ab illo facta est omnis CD, 12/ 4
modo esse posset, si ab illo facta non esset CD, 12/ 4
ea merito occurrit, quod ab illo, qui summe est CD, 12/ 6
ut hoc quoque impedimentum ab ista quaestione tollatur, si CD, 12/ 6
sed defectio. Deficere namque ab eo, quod summe est CD, 12/ 7
amore perverso, quo voluntas ab incommutabili bono ad mutabile CD, 12/ 8
quia contra ordinem naturarum ab eo quod summe est CD, 12/ 8
animae perverse amantis laudari ab hominibus spreto testimonio conscientiaeCD, 12/ 8
essentialis nulla sit causa (ab ipsa quippe incipit spirituum CD, 12/ 9
ipsis, non dubium quod ab illo facta sit, a CD, 12/ 9
adhaeserunt; eoque sunt isti ab illorum societate discreti, quod CD, 12/ 9
bona voluntate manserunt, isti ab ea deficiendo mutati sunt CD, 12/ 9
a se ipsis quam ab illo facti sunt? Absit CD, 12/ 9
eis inerat (neque enim ab ea, quam nondum coeperant CD, 12/ 9
cum ex Litteris sacris ab institutione hominis nondum completa CD, 12/ 11
ferme et trecentos habet ab ipsius Beli principatu, quem CD, 12/ 11
cui totus orbis, sicut ab ea praedictum est, credidit CD, 12/ 11
non fecerit. Dei quippe ab hominis creatione cessatio retrorsus CD, 12/ 13
vero temporis spatium, quod ab aliquo initio progreditur et CD, 12/ 13
tamquam si hominis dies ab illo, in quo nunc CD, 12/ 13
aeternus et sine initio, ab aliquo tamen initio exorsus CD, 12/ 15
de ipso genitam, sed ab ipso de nihilo factam CD, 12/ 16
aliquem natura similem. Neque ab hac fide me philosophorum CD, 12/ 18
est (quod nescio quemadmodum ab homine possit intellegi): hoc CD, 12/ 18
gravis, ut mors, quae ab hac liberat, mortis huius CD, 12/ 21
et eos, qui deserunt, ab illa aeternitate veritate felicitate CD, 12/ 21
mala traditam mundo, ut ab eis liberata atque purgata CD, 12/ 21
autem et haec novitas ab ordinatione providentiae non excluditur CD, 12/ 21
rerum ordine includeret et ab hac eam non improvide CD, 12/ 21
fierent, quorum essent animae ab ista semper mortalitate liberandae CD, 12/ 21
Platoni suo credunt non ab illo summo Deo, qui CD, 12/ 25
fabricatus est mundum, sed ab aliis minoribus, quos quidem CD, 12/ 25
ceterorum, ut immortalem partem ab ipso sumerent, ipsi vero CD, 12/ 27
In quibus terrenis praecipuus ab illo ad eius imaginem CD, 12/ 28
non transeunt. 4 "Cur ab his qui per gratiam CD, 13/ 4
corpore separatio, ne Deo ab anima separato etiam ipsa CD, 13/ 8
cetera talia declinantur. Namque ab eo quod est oritur CD, 13/ 11
temporis praeteriti participia declinantur. Ab eo vero, quod est CD, 13/ 11
hominibus fuerit comminatus, si ab eo mandatum transgrederentur acceptum CD, 13/ 12
suis corporibus permanebunt nec ab eis ulla morte solventur CD, 13/ 16
a Deo summo diis ab illo factis dicat esse CD, 13/ 16
Hanc enim animam Plato ab intimo terrae medio, quod CD, 13/ 17
in quibus animae nulla ab eis morte separatae, nullis CD, 13/ 17
Plato, potuerunt, sicut dicit, ab igne removere urendi qualitatem CD, 13/ 18
Porphyrium et non solum ab animis humanis removisse corpora CD, 13/ 19
quia meminerunt quid sibi ab eo sit promissum, qui CD, 13/ 20
Apostolus loquitur. Volens enim ab spiritali, quod in resurrectione CD, 13/ 23
loquenti resistamus Apostolo, ubi ab spiritali corpore corpus animale CD, 13/ 24
animale discernens, id est ab illo in quo futuri CD, 13/ 24
tribuenda sunt carni, ne ab his omnibus purgemus diabolum CD, 14/ 3
et a quo peccatum, ab illo coepit esse mendacium CD, 14/ 3
a parte totum. Et ab anima namque et a CD, 14/ 4
illi praedicatissimae puritati? Nonne ab huiusmodi corporeis, ut dicit CD, 14/ 5
est ex corpore, ut ab omni corporea peste purgatam CD, 14/ 5
nisi voluntas in dissensione ab his quae nolumus? Sed CD, 14/ 6
vocatur. Itemque cum dissentimus ab eo quod accidere nolumus CD, 14/ 6
est; cum autem dissentimus ab eo quod nolentibus accidit CD, 14/ 6
inhonesta velit sibi fieri ab hominibus, ut de turpioribus CD, 14/ 8
praecipi hominibus, ut quaecumque ab aliis sibi fieri cupiunt CD, 14/ 8
eos tantum, qui praesentes ab illo videbantur, verum etiam CD, 14/ 9
virum, athletam Christi, doctum ab illo, unctum de illo CD, 14/ 9
Dei prohibet concupiscere atque ab his abstinere timore poenae CD, 14/ 10
Dei; cum ea quippe ab illo factus est homo CD, 14/ 11
defectus potius fuit quidam ab opere Dei ad sua CD, 14/ 11
esset, accepit, ille autem ab unico noluit consortio dirimi CD, 14/ 11
vero ita placet, cum ab illo bono immutabili deficit CD, 14/ 13
cibo prohibito vescerentur, nisi ab eis qui iam mali CD, 14/ 13
ille fructus malus nisi ab arbore mala. Ut autem CD, 14/ 13
facta est; ut autem ab eo quod est deficiat CD, 14/ 13
respuit subiectionem et cadit ab illo, quo non est CD, 14/ 13
dum sibi sufficere deligit, ab illo, qui ei vere CD, 14/ 13
et ipse lumen, avertitur ab eo lumine, quod ei CD, 14/ 13
ex carne et quaedam ab eius passione dissensio, sicut CD, 14/ 15
tristitia nuncupatur, dissensio est ab his rebus, quae nobis CD, 14/ 15
hoc omnes gentes, quoniam ab illa stirpe procreatae sunt CD, 14/ 17
licitus et honestus, remotum ab arbitris cubile conquirit ? Nonne CD, 14/ 18
esse vitiosas, ut eas ab his rebus, ad quas CD, 14/ 19
nunc ita moventur et ab eis, qui temperanter et CD, 14/ 19
Deus ante peccatum hominis ab initio constituit, creando masculum CD, 14/ 22
legistis, quia, qui fecit ab initio, masculum et feminam CD, 14/ 22
ei corpus, quod alterum ab illo est atque infra CD, 14/ 23
omnino non possint. Nonnulli ab imo sine paedore ullo CD, 14/ 24
autem ut hoc faceret ab eis, qui rem mirabilem CD, 14/ 24
agnoscit erutum malis, cum ab eorum hominum consortio fit CD, 14/ 26
cur non permitteret, ut ab illo primus homo, qui CD, 14/ 27
Dei, nec tamen ideo ab his divinae gratiae beneficiis CD, 14/ 27
nihilo minus praescius quod ab eius semine adiuto sua CD, 14/ 27
gloriatur. Illa enim quaerit ab hominibus gloriam; huic autem CD, 14/ 28
humanae in diversos fines ab initio procurrentis." De felicitate CD, 15/ 1
mens debeat imperare eamque ab illicitis operibus ratione cohibere CD, 15/ 7
auferri. Quiesce, inquit; manus ab scelere contine, ne regnet CD, 15/ 7
incredibilis, quae dicit aedificatam ab uno homine civitatem eo CD, 15/ 8
nuncupata est. Non enim ab re est, ut propter CD, 15/ 8
quia nec constitui tunc ab uno poterat civitas, quae CD, 15/ 8
detractis nongentis quinquaginta quinque ab ortu Mathusalae usque ad CD, 15/ 11
numerus centum appellabantur anni ab illis hominibus; sed in CD, 15/ 12
possit, rerum gestarum fides ab ea lingua repetenda est CD, 15/ 14
Non enim ambigendum est ab homine, qui ex primo CD, 15/ 14
peregrinantis civitatis Dei, quod ab impiis et quodammodo terrigenis CD, 15/ 15
causa propinquitatis reverendum honorem, ab ea contineat, quamvis generatricemCD, 15/ 16
Cain, quae sunt omnes ab Adam octo annumerato ipso CD, 15/ 17
quis vacare hoc existimet ab altitudine sacramenti? Numquid enim CD, 15/ 18
annumerato Adam. Septimus enim ab illo natus est Enoch CD, 15/ 19
consecratum est, septimo scilicet ab Adam. Ab ipso autem CD, 15/ 19
septimo scilicet ab Adam. Ab ipso autem patre istarum CD, 15/ 19
Troiani cum Italiam venissent ab eis condita est Roma CD, 15/ 19
Cain successio in octo ab Adam generationes clauditur et CD, 15/ 20
clauditur et in posteris ab eodem patre Adam Noe CD, 15/ 20
multa civium milia, quae ab opere generandi se abstineant CD, 15/ 20
pertinent etiam, qui deviantes ab huius fide diversas haereses CD, 15/ 20
etiam ipse Enoch septimus ab Adam, qui translatus refertur CD, 15/ 20
ad centenariam pubertatem patribus ab officio generandi, si non CD, 15/ 20
Mathusael, qui est septimus ab Adam per Cain. Non CD, 15/ 20
per tam longam aetatem ab Adam usque diluvium non CD, 15/ 20
enim, ut iam dixi, ab Adam Lamech, decimus Noe CD, 15/ 20
quod, cum Lamech septimus ab Adam fuisset inventus, tot CD, 15/ 20
interpretatur. Per Seth autem ab Adam usque ad Noe CD, 15/ 20
ut hinc rursus inciperet ab ipso Adam dinumeratio temporum CD, 15/ 21
Deo bono, sed mutabilis ab immutabili, quia ex nihilo CD, 15/ 21
quidem illo modo quo ab initio (non enim cuiusquam CD, 15/ 22
persuaserunt peccatum viris); sed ab initio quae pravis moribus CD, 15/ 22
deserta et aurum amatur ab avaris, nullo peccato auri CD, 15/ 22
multique se expertos vel ab eis, qui experti essent CD, 15/ 23
divine illum Enoch, septimum ab Adam, negare non possumus CD, 15/ 23
recentiora sub nominibus Apostolorum ab haereticis proferuntur, quae omnia CD, 15/ 23
quae omnia nomine apocryphorum ab auctoritate canonica diligenti examinationeCD, 15/ 23
gigantes illi nominati, qui ab initio fuerunt staturosi, scientes CD, 15/ 23
feci, a facie terrae, ab homine usque ad pecus CD, 15/ 24
quam latitudo, quae est ab uno latere ad alterum CD, 15/ 26
peregrinantem omnia referantur, si ab eius sensu, qui ista CD, 15/ 26
haec appellavit tricamerata), ut ab imo sursum versus tertia CD, 15/ 26
facta, nec aliena esse ab Ecclesia significanda probabiliter dici CD, 15/ 27
Noe filius, tamquam se ab utroque discernens et inter CD, 16/ 2
et instantius praedicantur, et ab adversario mota quaestio discendi CD, 16/ 2
est, esse referenda; cuius ab initio generis humani non CD, 16/ 2
Heber genuit Sem, sed ab illo quintus in progenitorum CD, 16/ 3
est, cum moverent ipsi ab Oriente, invenerunt campum in CD, 16/ 4
dissoluta est, cum quisque ab eo, quem non intellegebat CD, 16/ 4
est cogitationibus piis, quibus ab eis consulitur incommutabilis Veritas CD, 16/ 6
gentes in diversitatibus corporum ab usitato naturae cursu, quem CD, 16/ 8
animalia sint atque mortalia, ab eodem ipso uno primo CD, 16/ 8
etiam ex illa parte ab aquarum congerie nuda sit CD, 16/ 9
est igitur series generationum ab ipso Sem, ut ipsa CD, 16/ 10
sicut eam series generationum ab illo, qui est appellatus CD, 16/ 10
tendunt ad Abraham; sed ab illa superbia aedificandae turris CD, 16/ 10
fuerit quae postea Hebraea ab Heber nomine nuncupata est CD, 16/ 11
abnepos ipsius, hoc est ab illo quintus inveniatur exortus CD, 16/ 11
opus erat eam distingui ab aliis linguis nomine proprio CD, 16/ 11
pium genus hominum, quando ab impiis Babylonia condebatur, non CD, 16/ 11
procursum civitatis Dei etiam ab illo articulo temporis, qui CD, 16/ 12
et hic enumeratis generationibus ab illo, qui est appellatus CD, 16/ 12
qua unus et verus ab eis colebatur Deus. 14 CD, 16/ 13
autem ordo, qui dirigitur ab Adam usque ad Noe CD, 16/ 14
quia Eusebius in Chronicis ab anno huius promissionis computat CD, 16/ 16
occidentem, atque inde Africa ab occidente usque ad meridiem CD, 16/ 17
sunt, quia inter utramque ab Oceano ingreditur, quidquid aquarum CD, 16/ 17
est unius Israeliticae gentis; ab hoc enim semine terra CD, 16/ 18
tunc Loth fratris filius ab illo in terram Sodomorum CD, 16/ 20
potest esse hominum omnium ab ipso Adam usque ad CD, 16/ 21
Abrahae. 22 "De superatis ab Abraham hostibus Sodomorum, quando CD, 16/ 22
quae erat Chebron. Deinde ab hostibus, qui Sodomis irruerant CD, 16/ 22
sint insignes articuli temporum ab Adam usque ad Noe CD, 16/ 24
magna, qualis non fuit ab initio. Quod vero dictum CD, 16/ 24
sicut superius iam diximus, ab anno septuagesimo et quinto CD, 16/ 24
lasciviae, nulla nequitiae turpitudo. Ab uxore causa prolis ancilla CD, 16/ 25
marito causa prolis accipitur; ab utroque non culpae luxus CD, 16/ 25
vestras. Vernaculus et empticius ab omni filio alieno, qui CD, 16/ 26
testamentum, quia licet non ab illo, tamen in illo CD, 16/ 27
sed sicut eos nos ab initio vocavimus, quoniam sic CD, 16/ 28
quoniam sic iam vocantur ab omnibus, Abraham et Sarra CD, 16/ 28
procucurrit in obviam illis ab ostio tabernaculi sui, et CD, 16/ 29
prohibiti sunt qui liberabantur ab angelis retro respicere, nisi CD, 16/ 30
fidei non fuit, post ab eodem angelo in fide CD, 16/ 31
autem illam duceret, quando ab eius patre in Mesopotamiam CD, 16/ 33
dationes et dimisit eos ab Isaac filio suo adhuc CD, 16/ 34
sanguine; sed etiam ipsa ab alienis, cognito quod uxor CD, 16/ 36
quam est illud, unde ab alio superatur. Ac per CD, 16/ 36
per os Iudaeorum Christus ab illa benedicitur, velut a CD, 16/ 37
alius benedici putatur, qui ab eis errantibus exspectatur. Ecce CD, 16/ 37
intulit mihi? Et manducavi ab omnibus, antequam tu venires CD, 16/ 37
intellegimus segregatum semen Iacob ab alio semine Isaac, quod CD, 16/ 38
chrismate est, id est ab unctione, profecto figuratum est CD, 16/ 38
suum Ioseph, qui venditus ab invidentibus fratribus eo perductus CD, 16/ 38
Hoc autem nomen illi ab angelo impositum est, qui CD, 16/ 39
Iudaei. Et tamen benedictionem ab eodem angelo, quem superaverat CD, 16/ 39
est ille pronepos eius ab Ephraem tertius. Generationem quippe CD, 16/ 40
hoc est reges Israel, ab illa stirpe defuerunt. Et CD, 16/ 41
introduxit eamque populo divisit. Ab his duobus mirabilibus ducibus CD, 16/ 43
quaedam velut adulescentia ducebatur ab ipso Abraham usque ad CD, 16/ 43
intervallum quattuordecim generationibus commendaret, ab Abraham scilicet usque adCD, 16/ 43
scilicet usque ad David. Ab adulescentia quippe incipit homo CD, 16/ 43
factus est finis, nunc ab eodem regno, quantum suscepto CD, 17/ 1
In praecedente libro diximus ab initio ad Abraham promissionum CD, 17/ 2
sunt, ita etiam ceterae ab isto regum tempore prophetiae CD, 17/ 3
revocet, si possit, aut ab eo qui potest revocanda CD, 17/ 3
se sibi partam, non ab illo impertitam, iustitiae Dei CD, 17/ 4
si hominum sunt et ab illo non sunt. Et CD, 17/ 4
videret corruptionem. Nec illud ab illo alienabo, quod additum CD, 17/ 4
unde hoc eis, nisi ab illo, de quo hic CD, 17/ 4
rectum voveret, nisi qui ab illo acciperet quod voveret CD, 17/ 4
et virum exterminabo tibi ab altari meo, ut deficiant CD, 17/ 5
et virum exterminabo tibi ab altari meo, ut deficiant CD, 17/ 5
quo unctus est et ab eo chrismate christus est CD, 17/ 6
perpetua divisio Israelis spiritalis ab Israele carnali." Rursus peccavit CD, 17/ 7
Samuel: Disrupit Dominus regnum ab Israel de manu tua CD, 17/ 7
et: Disrupit Dominus regnum ab Israel de manu tua CD, 17/ 7
graecis:Disrupit Dominus regnum ab Israel de manu tua CD, 17/ 7
manu tua, quod est ab Israel. Populi ergo Israel CD, 17/ 7
ad novam, id est ab intentione, qua exspectabatur in CD, 17/ 7
dixisset Deus, quod non ab ipso David sibi aedificaretur CD, 17/ 8
iniquitatis humiliare eum, sicut ab initio a diebus, quibus CD, 17/ 8
et requiem tibi dabo ab omnibus inimicis tuis, et CD, 17/ 8
autem meam non amoveam ab eo, sicut amovi, a CD, 17/ 8
deos falsos et ipsum ab eis regem aliquando sapientem CD, 17/ 8
autem meam non amoveam ab eo; tactibus significans plagas CD, 17/ 9
autem meam non dispergam ab eo. Non dixit: Ab CD, 17/ 9
ab eo. Non dixit: Ab eis, cum loqueretur de CD, 17/ 9
de ipso; sed dixit: ab eo, quod bene intellectum CD, 17/ 9
in regno terrenae Hierusalem ab his quae promiserat Deus CD, 17/ 10
David et deinceps, sed ab illo etiam Saule, qui CD, 17/ 10
in bello; dissolvisti eum ab emundatione, sedem eius in CD, 17/ 10
est, qui solus eruendi ab inferis animam suam habuit CD, 17/ 11
iniquitatis humiliare eum, sicut ab initio a diebus quibus CD, 17/ 12
continuo subiunctum est: Sicut ab initio a diebus quibus CD, 17/ 13
item qui putant non ab eo factos, nisi qui CD, 17/ 14
in titulis: Ipsi David, ab aliis factos personae ipsius CD, 17/ 14
quae ibi dicuntur velut ab eis dici videntur. Neque CD, 17/ 14
a chrismate, hoc est ab unctione appellatum esse non CD, 17/ 16
ipsos enim veniens et ab eis Christus occisus magis CD, 17/ 16
eradicatos videt? Occisus enim ab eis resurrexit et reddidit CD, 17/ 18
nec ipse Dominus aliter ab illa exiret, nisi per CD, 17/ 18
Tamquam nugaces aestimati sumus ab illo, et abstinet se CD, 17/ 20
a viis nostris quasi ab immunditiis; praefert novissima iustorum CD, 17/ 20
fuerit pronuntiatum, consuevit intellegi ab eis, qui Christum sapientiam CD, 17/ 20
et hoc nomine discernebantur ab Israel, quod appellabantur proprie CD, 17/ 21
prophetas inspirare et multos ab idolatriae crimine custodire." Verum CD, 17/ 22
genti veniendum fuit, seduceretur ab eo populus et stirpi CD, 17/ 22
digestus exortus, deinde procursus ab homine primo usque ad CD, 18/ 1
in genere humano, sicut ab initio, simul suo procursu CD, 18/ 1
regibus atque temporibus, quibus ab exortu Abrahae sanctorum tempora CD, 18/ 2
antiquo tempore, exorsus est. Ab his enim Sicyoniorum regibus CD, 18/ 2
post matrem Samiramidem, quae ab illo interfecta perhibetur, ausa CD, 18/ 2
beneficia multa contulerint, honores ab eis meruisse divinos. Minerva CD, 18/ 8
supplicio dicit idem auctor ab Atheniensibus affectas esse mulieres CD, 18/ 9
illis temporibus instituerunt, quae ab exitu Israel ex Aegypto CD, 18/ 12
haec tempora, id est ab exitu Israel ex Aegypto CD, 18/ 12
quae memoriam diluvii et ab eo liberationis hominum vitaeque CD, 18/ 12
descensum sic interpretantur, ut ab eis significari dicant homines CD, 18/ 12
de illis haec negant, ab omni eos crimine purgare CD, 18/ 12
facie quadrupedem, soluta quae ab illa proponi soleret velut CD, 18/ 13
ficta sunt, aut facta ab aliis et ficta de CD, 18/ 13
animalium agri fecundarentur, quod ab eius nomine stercus est CD, 18/ 15
exponere noluisset. Et cum ab eodem philosopho quaesitum fuisset CD, 18/ 18
dicuntur mandatumque est litteris ab diis vel potius daemonibus CD, 18/ 18
tempore fuit propheta Samuel. Ab illo igitur tempore hi CD, 18/ 20
coeperunt, quos cognominabant Silvios; ab eo quippe, qui filius CD, 18/ 20
Faustulum pervenisse pastorem atque ab eius Acca uxore nutritos CD, 18/ 21
Deiciet colles, valles extollet ab imo. Non erit in CD, 18/ 23
tum sonitum tristem demittet ab alto Orbe, gemens facinus CD, 18/ 23
latina verba inveniri, quae ab eadem littera inciperent et CD, 18/ 23
somno suscepto; et tunc ab inferis regressus ad lucem CD, 18/ 23
mortuos non instituerunt, tamen ab antiquis institutos colere ut CD, 18/ 24
faciens haec. 29 "Quae ab Isaia de Christo et CD, 18/ 29
multi, ita gloria privabitur ab hominibus species tua et CD, 18/ 29
tua et gloria tua ab hominibus; ita mirabuntur gentes CD, 18/ 29
de terra vita eius. Ab iniquitatibus populi mei ductus CD, 18/ 29
Israel; et egressus eius ab initio et ex diebus CD, 18/ 30
enim positus est quidem ab eis cum Michaea, sed CD, 18/ 31
ex tribulatione. Quis ascenderit ab inferis et insufflaverit in CD, 18/ 31
veniet, alii interpretati sunt ab Austro vel ab Africo CD, 18/ 32
sunt ab Austro vel ab Africo; per quod significatur CD, 18/ 32
non facient escam. Defecerunt ab esca oves, et non CD, 18/ 32
ad te gentes venient ab extremo terrae et dicent CD, 18/ 33
est computando monstrare, et ab aliis factitatum est ante CD, 18/ 34
suscipiam de manu vestra. Ab ortu enim solis usque CD, 18/ 35
mecum et multos convertit ab iniquitate; quoniam labia sacerdotis CD, 18/ 35
laudem Dei non longe ab his temporibus invenitur; nisi CD, 18/ 36
Christum esse cognoscimus veritatem. Ab hoc tempore apud Iudaeos CD, 18/ 36
fuit. Quid Enoch septimus ab Adam, nonne etiam in CD, 18/ 38
quae ipsorum esse dicantur ab eis, qui pro suo CD, 18/ 38
non dissonat. Cum enim ab ipso primo homine, qui CD, 18/ 40
se de rebus gestis ab aetatis nostrae memoria remotissimis CD, 18/ 40
dissentientes sacrarum Litterarum veraces ab eis agnoscebantur et tenebanturCD, 18/ 41
templum Dei misit petivitque ab Eleazaro tunc pontifice dari CD, 18/ 42
in verborum ordine alter ab altero discreparet; sed tamquam CD, 18/ 42
Christi tot hominum auctoritati ab Eleazaro tunc pontifice ad CD, 18/ 43
utraque auctoritate non spreta ab historia sese attollere ad CD, 18/ 44
multa demonstrem, in quibus ab hebraica veritate putantur Septuaginta CD, 18/ 44
multis cladibus afflicta est ab alienigenis regibus ipsisque Romanis CD, 18/ 45
est appellatus Epiphanes; inde ab Antiocho rege Syriae multis CD, 18/ 45
est, Antiochi ducibus pulsis ab omni illa idolatriae contaminatione CD, 18/ 45
provocavere Romanas. Hyrcanus namque ab eis contra fratrem poposcit CD, 18/ 45
ex Israel progenitus nec ab illo populo in canonem CD, 18/ 47
personas; sicut dictum est ab Apostolo: Petra erat Christus CD, 18/ 48
per omnes gentes, incipientibus ab Ierusalem, et ubi rursus CD, 18/ 50
fines terrae, primum se ab Ierusalem diffudit Ecclesia, et CD, 18/ 50
atque ita temperatur utrumque ab alterutro, ut in Psalmo CD, 18/ 51
temporibus. Quia et cum ab eis, qui foris sunt CD, 18/ 51
et Apostolorum eius, sed ab ipso Abel, quem primum CD, 18/ 51
undecima eademque novissima sit ab Antichristo. Primam quippe computant CD, 18/ 52
a Traiano tertiam, quartam ab Antonino, a Severo quintam CD, 18/ 52
septimam, octavam a Valeriano, ab Aureliano nonam, decimam a CD, 18/ 52
esse non arbitror; quamvis ab eis, qui hoc putant CD, 18/ 52
sive destruentes, sed tantummodo ab affirmandi quodlibet horum audaci CD, 18/ 52
sane novissimam persecutionem, quae ab Antichristo futura est, praesentia CD, 18/ 53
a quo melius quam ab ipso Deo magistro interrogantibus CD, 18/ 53
quingentos, alii etiam mille ab ascensione Domini usque ad CD, 18/ 53
quippe utuntur humanis, non ab eis aliquid certum de CD, 18/ 53
effusos, ubi Christum quidem ab huius tamquam sacrilegii crimine CD, 18/ 53
quod eius discipulus Petrus ab eo magicas artes non CD, 18/ 53
et propter aeternam vitam ab illo accipiendam et usque CD, 18/ 53
paenitentiam, sed tamen incipientibus ab Ierusalem. Ibi ergo exorsus CD, 18/ 54
ipsius Petri quidam mendicus ab utero matris ita claudus CD, 18/ 54
matris ita claudus, ut ab aliis portaretur et ad CD, 18/ 54
civitatum, caelestis atque terrenae, ab initio usque in finem CD, 18/ 54
infelicitate moliti sunt, ut ab eorum rebus vanis spes CD, 19/ 1
naturae limes in tantum ab itinere veritatis deviare permisit CD, 19/ 1
usque ad Polemonem, qui ab illo quartus eius scholam CD, 19/ 1
et ob hoc distinguit ab Academicis novis, quibus incerta CD, 19/ 1
omnia, quod philosophiae genus ab Arcesila coepit successore Polemonis CD, 19/ 1
fidem dedit, qua nos ab illo adiuvandos esse credamus CD, 19/ 4
ut morte fugienda sint ab ipso sibimet illata, qui CD, 19/ 4
dicis, quia licet tibi ab his malis morte discedere CD, 19/ 4
non potuerit aliunde contingere, ab homine ipso sibimet inferatur CD, 19/ 4
linguarum diversitas hominem alienat ab homine. Nam si duo CD, 19/ 7
Dominus ait: Vae mundo ab scandalis; et iterum: Quoniam CD, 19/ 8
velut ad mundum venientes ab orbe terrarum, ut sic CD, 19/ 9
talium tantorumque dedecorum, satis ab eis qui colantur apertum CD, 19/ 9
veri Dei summique cultores ab eorum fallaciis et multiformi CD, 19/ 10
est, quae naturae nostrae ab omnium naturarum Creatore donantur CD, 19/ 10
illam nullus intrabit nec ab illa ullus exibit. Ac CD, 19/ 11
rursus quia vita aeterna ab eis, qui familiaritatem non CD, 19/ 11
decendus est, ut facilius ab omnibus possit intellegi. Tantum CD, 19/ 11
intentione geruntur et bella, ab his etiam, qui virtutem CD, 19/ 12
etsi per seditionem se ab aliis separaverint, cum eis CD, 19/ 12
et atrorum ignium vomitus ab eo deterrebat hominum societatem CD, 19/ 12
serviunt; etsi mortuorum carnes ab aliis animalibus devorentur, easdem CD, 19/ 12
quidem coniuncti beatis, sed ab eis tamen ordinis lege CD, 19/ 13
sed secundum id, quod ab eis vel in eis CD, 19/ 13
ex fide et adhuc ab illa caelesti civitate peregrinantis CD, 19/ 14
habere communes proque his ab ea dissentire haberet necesse CD, 19/ 17
dilexerit, non prodesse. Itaque ab studio cognoscendae veritatis nemo CD, 19/ 19
nosse Deum nec dona ab diis accipere, his fataliter CD, 19/ 23
ut non intellegat aut ab homine callido eoque Christianis CD, 19/ 23
conficta aut consilio simili ab impuris daemonibus ista fuisse CD, 19/ 23
Christianus, ac sic quamvis ab illo laudatus ab istorum CD, 19/ 23
quamvis ab illo laudatus ab istorum tamen daemonum dominatu CD, 19/ 23
eum talem crediderit, qualis ab eis praedicatur, Christianus verus CD, 19/ 23
quia, nisi Christiani erunt, ab eorum erui potestate non CD, 19/ 23
malorum daemonum potestati subiecti. Ab his sapientes Hebraeorum (quorum CD, 19/ 23
quae superius dicta sunt) ab his ergo Hebraei daemonibus CD, 19/ 23
vere fatum non concessit ab diis dona obtinere neque CD, 19/ 23
apertumque mendacium, quod daemones ab Hebraeis coli prohibitos revereanturCD, 19/ 23
minaciter, sed veraciter dictum ab illo Deo, quem tam CD, 19/ 23
vivere: sic non est ab homine sed super hominem CD, 19/ 25
ipsius. Miser igitur populus ab isto alienatus Deo. Diligit CD, 19/ 26
vel resistendo, atque ut ab ipso Deo petatur et CD, 19/ 27
nec unicuique nostrum vel ab alio vel a se CD, 19/ 27
et nunc iudicat et ab humani generis initio iudicavit CD, 20/ 1
iudicabuntur, verum etiam quaecumque ab initio iudicata et quaecumque CD, 20/ 2
opus, id est, quod ab homine fit in hac CD, 20/ 3
quae tertia decima est, ab eis iudicanda non erit CD, 20/ 5
gentes, et separabit eos ab invicem, sicut pastor segregat CD, 20/ 5
sicut pastor segregat oves ab haedis, et statuet oves CD, 20/ 5
hoc est, eius potestatem ab eis seducendis ac possidendis CD, 20/ 7
sit surrecturus, incertum est. Ab eis autem gentibus seducendis CD, 20/ 7
ita se habet, ut ab huius ordinis connexione sit CD, 20/ 7
possit? Absit; numquam enim ab illo Ecclesia seducetur praedestinata CD, 20/ 8
a temptatione sanctorum, quamvis ab eorum interioribus hominibus, ubi CD, 20/ 8
quia et nunc homines ab infidelitate, in qua eos CD, 20/ 8
fortis tunc alligatur, quando ab illo tamquam vas eius CD, 20/ 8
piorum animae mortuorum separantur ab Ecclesia, quae nunc etiam CD, 20/ 9
paenitentiam malamve conscientiam quisque ab eodem corpore separatus est CD, 20/ 9
in manu propter operationem. Ab his igitur malis alieni CD, 20/ 9
non audiunt: Non recedatis ab illo, ne cadatis; et CD, 20/ 10
universa scilicet civitas Christi ab universa diaboli civitate, quantacumqueCD, 20/ 11
Deo civitas eius, ibi ab omnibus inimicis suis, quia CD, 20/ 11
novissima, quae futura est ab Antichristo (sicut iam diximus CD, 20/ 13
sedentem super eum, et ab eius facie fugit caelum CD, 20/ 14
et vitam suam quisque ab angelo sibi adhibito audiet CD, 20/ 14
Et absterget omnem lacrimam ab oculis eorum: et mors CD, 20/ 17
Et de caelo quidem ab initio sui descendit, ex CD, 20/ 17
dicat: Absterget omnem lacrimam ab oculis eorum; et mors CD, 20/ 17
ait: Absterget omnem lacrimam ab oculis eorum, et mors CD, 20/ 17
dormierunt, sic omnia perseverant ab initio creaturae. Latet enim CD, 20/ 18
iudicium Dei pertineat, quod ab illo seducentur. Praesentia quippe CD, 20/ 19
iustis, iuste occultis, quibus ab initio peccati rationalis creaturae CD, 20/ 19
antiquissimorum cadaverum pulverem? Nec ab illa sententia, qua homini CD, 20/ 20
peccatores impiosque significans recapitulat ab initio gratiam Novi TestamentiCD, 20/ 21
facit Ecclesia; et promisit ab ipsis se accepturum sibi CD, 20/ 21
est et illud, quod ab eodem Propheta dictum iam CD, 20/ 21
eos etiam quae foris ab eis erunt utique non CD, 20/ 22
ignis et vivacissimus vermis ab aliis atque aliis aliter CD, 20/ 22
stantibus, et veritatem quaerebam ab eo de omnibus his CD, 20/ 23
veritatem. Deinde, quid audierit ab illo, a quo de CD, 20/ 23
et ipsis numinibus terribilis ab eis colitur Deus, Christianos CD, 20/ 24
peribunt, quam nullum eorum ab opere Dei, tam nullum CD, 20/ 24
qui prius venit occultus ab iniustis iudicandus iniuste. Ipse CD, 20/ 24
a malis, tamquam oves ab haedis? Deinde conversio sermonis CD, 20/ 24
canonem scripta recepta sunt, ab aliquibus creditur (nam de CD, 20/ 25
eliquari quodam modo, cum ab eis mali per poenale CD, 20/ 25
enim puri atque integri ab omni sorde ac labe CD, 20/ 26
atque poenarum iustos dirimens ab iniustis, quae sub isto CD, 20/ 27
tamquam ipsi fecerint, quod ab illis factum est. Non CD, 20/ 30
nec auditur, quando quidem ab eis, qui foris ab CD, 20/ 30
ab eis, qui foris ab eius corpore praecisi sunt CD, 20/ 30
eos iudicare, sed iudicari ab eis. In veritate sane CD, 20/ 30
nolentem tenet in corpore; ab utraque morte communiter id CD, 21/ 3
et corpora viventia, cum ab anima sit corpori sensus CD, 21/ 3
cum dolor corpori nisi ab anima esse non possit CD, 21/ 3
habere animas secundum ipsos ab omni etiam corporis labe CD, 21/ 3
istam carnis substantia qualitatem ab illo inditam, qui tam CD, 21/ 4
taetra redduntur, etiam occultissime ab igne ignem concipit eumque CD, 21/ 4
ac recursu infra lapis ab homine, supra ferrum rapiebatur CD, 21/ 4
ipse conspexi, dixi quod ab illo audivi, cui tamquam CD, 21/ 4
rationem. Quod si fieri ab homine non posse perviderint CD, 21/ 5
prematur, adurere, propter quod ab igne nomen accepit. In CD, 21/ 5
de quibus ratio reddi ab homine non potest, et CD, 21/ 5
quae futura esse dicimus, ab infidelibus ratio posceretur. Ac CD, 21/ 5
quoniam ratio de utrisque ab homine non potest reddi CD, 21/ 5
rituum. Ut autem illiciantur ab hominibus, prius eos ipsi CD, 21/ 6
Veneris de lapide asbesto ab artifice fieri potuisse iam CD, 21/ 6
est mundus, et deos ab illo factos, per quos CD, 21/ 7
illo factos, per quos ab illo administratur mundus, et CD, 21/ 7
non habent testem et ab eis conscripta sunt, qui CD, 21/ 7
promisit et fecit ut ab incredulis gentibus incredibilia crederentur CD, 21/ 7
cuius natura innotuit, aliquid ab eo quod erat notum CD, 21/ 8
Quid ita dispositum est ab auctore naturae caeli et CD, 21/ 8
non discerneretur species eorum ab animalibus ceteris; et rursum CD, 21/ 8
essent, non discernerentur singuli ab hominibus ceteris? Quos ergo CD, 21/ 8
attestatur historia et nunc ab eis qui veniunt ad CD, 21/ 8
significando demonstrent, et ostenta ab ostendendo, et portenta a CD, 21/ 8
esse credamus, ut nullis ab igne afficiantur doloribus. 10 CD, 21/ 9
mirus est nec comprehendi ab homine potest, et hoc CD, 21/ 10
punitus est, ut nullus ab hoc iusto debitoque supplicio CD, 21/ 12
parvuli per lavacrum regenerationis ab originalis peccati, quo solo CD, 21/ 14
Nec quisquam se debet ab isto ad illum transisse CD, 21/ 15
sunt tantae felicitatis, ut ab ipsa ineunte adulescentia nulla CD, 21/ 16
et statutis saeculorum intervallis ab istis ad illas atque CD, 21/ 17
istis ad illas atque ab illis ad istas itus CD, 21/ 17
in ira sua, ut ab ea poena supplicibus parceret CD, 21/ 18
misereatur, quo significaret, quod ab illo nemo damnabitur. Nec CD, 21/ 18
Christi." Item sunt alii ab aeterno supplicio liberationem nec CD, 21/ 19
pane, vivet in aeternum. Ab aeterna ergo morte, inquiunt CD, 21/ 19
sive parvum sive prolixum ab illa damnatione liberetur. Ideo CD, 21/ 22
custodire meminerint, ut quando ab eis veniam petunt, qui CD, 21/ 22
non pepercisse, et sic ab illo esse interim praedamnatos CD, 21/ 23
si ita est, quomodo ab huius aeternitate poenae vel CD, 21/ 23
reflectat in melius eosque ab illo igne faciat alienos CD, 21/ 24
quidem omnibus hominibus liberationem ab aeterno igne promittunt, verum CD, 21/ 25
accipiendum, merito quaeritur. Et ab istis quidem, quibus nunc CD, 21/ 25
hoc haeretici et schismatici ab huius unitate corporis separati CD, 21/ 25
unitate labuntur, liberationem quandoque ab aeterni igne supplicii; primum CD, 21/ 25
tamen poterit eos quandoque ab illius ignis perpetuitate salvare CD, 21/ 26
quia nulla eum tribulatio ab illius fundamenti stabilitate semovit CD, 21/ 26
quod super Christum fundamentum ab eis invenerit esse constructum CD, 21/ 26
ignem aeternum. Nemo quippe ab illo igne salvabitur, quia CD, 21/ 26
tempus quod eam sequitur ab unoquoque sentiatur. Persecutiones quoque CD, 21/ 26
voluptatem, sed ipsa quae ab eiusmodi delectationibus aliena sunt CD, 21/ 26
etiamsi quotidie perpetrentur nec ab eis vita discedat in CD, 21/ 27
existimant, ut licentiam malefactorum ab illo se emisse vel CD, 21/ 27
Dominus et dextris elemosynas ab eis factas et sinistris CD, 21/ 27
Pater vester dimittet vobis. Ab hoc enim valet quod CD, 21/ 27
essent, misericordia liberati sunt ab eo, qui iustificat impium CD, 21/ 27
quam in homine, qui ab illo iustificatur, facit. Sic CD, 22/ 2
potius est hominum, sed ab ipso data; nam utique CD, 22/ 2
volunt fieri sancti eius ab illo inspirata sancta voluntate CD, 22/ 2
mirabilius quam illud, quod ab istis non creditur, fecit CD, 22/ 4
loquentes mirabiliter audiebant; claudum ab uberibus matris ad eorum CD, 22/ 5
non tamen eum, quoniam ab illo condita est, Deum CD, 22/ 6
quamlibet levis indignationis, quae ab animis Romanorum, si non CD, 22/ 6
quo suo facto laudantur ab omnibus terrenae rei publicae CD, 22/ 6
ferre non posset eludensque ab auribus cordibusque respueret, nisi CD, 22/ 7
ut ipse faceret quod ab illis fieri nolebat iratus CD, 22/ 8
orando. Surreximus et accepta ab episcopo benedictione discessimus, roganteCD, 22/ 8
tali inspectione cognoverat, quaesivit ab ea vehementer quid adhibuisset CD, 22/ 8
Hippocratis definitio vinceretur. Cumque ab ea quid factum esset CD, 22/ 8
se inde tacuisse, quaesivi ab eis, quas forte tunc CD, 22/ 8
iunguntur. Et quia breviter ab ea quaesiveram, feci ut CD, 22/ 8
a paralysi, verum etiam ab informi pondere genitalium, cum CD, 22/ 8
miserante cessavit. Acceperat autem ab amico suo terram sanctam CD, 22/ 8
At ubi domus eius ab illa infestatione purgata est CD, 22/ 8
abscessit. Victoriana dicitur villa, ab Hippone regio minus triginta CD, 22/ 8
inter haec verba discessit ab homine. Sed oculus eius CD, 22/ 8
maxillam fusus tenui venula ab interiore quasi radice pendebat CD, 22/ 8
Sed cum orante illo ab amicis eius exciperentur, prohibuerunt CD, 22/ 8
prius quam apud nos ab episcopo Evodio constituta est CD, 22/ 8
destitutae, quae iniuriam sibi ab eis factam acerbissime tulit CD, 22/ 8
loco. Tum vero tantus ab utroque sexu admirationis clamor CD, 22/ 8
ipsos volunt haberi deos ab his quibus ea faciunt CD, 22/ 10
plumbum, et formam tamen ab artifice accipiant, qua natare CD, 22/ 11
Ad haec ergo, quae ab eorum parte contraria, me CD, 22/ 13
vitae congruunt, abhorrent autem ab illa futura felicitate sanctorum CD, 22/ 19
Christi corpore, cum resurrexit, ab oculis discipulorum potius abscondita CD, 22/ 19
soluta et libera, secreta ab omni concretione mortali, omnia CD, 22/ 20
caro humana primitus coepit. Ab illo quippe altero tamquam CD, 22/ 20
illi, quem fames exinanierat, ab eo, qui potest etiam CD, 22/ 20
sinu suscepit, ut homo ab illo liberari sine labore CD, 22/ 22
haec hominum sunt malorum, ab illa tamen erroris et CD, 22/ 22
est metus, quanta calamitas ab orbitatibus atque luctu, a CD, 22/ 22
hominum, a suspicionibus falsis, ab omnibus violentis facinoribus et CD, 22/ 22
sceleribus alienis! Quando quidem ab eis et depraedatio et CD, 22/ 22
horrenda saepe contingunt. Quid? ab innumeris casibus quae forinsecus CD, 22/ 22
hiatibusque terrarum, oppressionibus ruinarum, ab offensionibus et pavore velCD, 22/ 22
qualitercumque persuadendae falsitatis illudant. Ab huius tam miserae quasiCD, 22/ 22
dederunt; nec hominibus, inquit, ab his aut datum est CD, 22/ 22
dari credendum est, nisi ab illo, quo et ipsi CD, 22/ 22
bonum esse credatur, ne ab his quae agenda sunt CD, 22/ 23
utique dubitant diis factis ab illo Deo qui eos CD, 22/ 26
aliqua similitudine ostenderet, quantum ab illa quae futura est CD, 22/ 29
in singulis nobis, videatur ab altero in altero, videatur CD, 22/ 29
a se ipso nec ab aliquo quisque patietur. Praemium CD, 22/ 30
satientur, ego ero quaecumque ab hominibus honeste desiderantur, et CD, 22/ 30
potest: particeps vero Dei ab illo accepit, ut peccare CD, 22/ 30
in singulis voluntas libera, ab omni malo liberata et CD, 22/ 30
requievit Deus die septimo ab omnibus operibus suis, quae CD, 22/ 30
quia in eo requievit ab omnibus operibus suis, quae CD, 22/ 30
ipsi esse voluimus, quando ab illo cecidimus, audientes a CD, 22/ 30
tamquam primus dies sit ab Adam usque ad diluvium CD, 22/ 30
et quaternis generationibus explicantur: ab Abraham usque ad David CD, 22/ 30