CONSENSUM.................4
quibuslibet carnis voluptatibus ad consensum turpitudinis cedat. Quod si CD, 1/ 25
aut iniusti optimates, quorum consensum dixit esse factionem, aut CD, 2/ 21
in eorum verbis fuisse consensum, ut, cum ad hoc CD, 18/ 42
Quid autem dicat iuris consensum, disputando explicat, per hoc CD, 19/ 21
 
 CONSENSUS.................1
hic ergo iuris ille consensus, qui hominum multitudinem populum CD, 19/ 21
 
 CONSENTANEA...............1
sed respondeatur mihi: qua consentanea ratione homines scaenici ab CD, 2/ 13
 
 CONSENTANEUM..............1
saepe miserunt. Non enim consentaneum putabatur, cum easdem artes CD, 2/ 11
 
 CONSENTANEUS..............1
Spiritu, ubi sensus esset consentaneus veritati et praedicans veritatem CD, 15/ 14
 
 CONSENTES.................1
quod neque inter deos Consentes, quos dicunt in consilium CD, 4/ 23
 
 CONSENTIANT...............3
etiam excitatae suae forte consentiant, vim sibi, qua moriantur CD, 1/ 25
divinitatem et humana curare consentiant, non tamen sufficere unius CD, 8/ 1
vel amando vel timendo consentiant? Sic enim superbia perverse CD, 19/ 12
 
 CONSENTIAT................4
hoc faciet animus, ut consentiat libidini carnis suae aliena CD, 1/ 25
videtur, ne fatum esse consentiat et perdat liberam voluntatem CD, 5/ 9
unus ei cedat atque consentiat, alter idem qui fuerat CD, 12/ 6
non eis cedat atque consentiat, sive id etiam ore CD, 20/ 1
 
 CONSENTIENDO..............3
pudicitiae superbisse, sed humilibus consentiendo de dono Dei cum CD, 1/ 28
ipsa dominatur eisque non consentiendo et potius resistendo regnum CD, 9/ 4
adiuti possumus, non ei consentiendo subdamus, vigiliis continuis excubantesCD, 22/ 23
 
 CONSENTIENDUM.............1
diluvio nec illis esse consentiendum qui solam historiam recipiunt CD, 15/ 27
 
 CONSENTIENT...............1
ad ea corpora redire consentient, in quibus nulla patiantur CD, 22/ 27
 
 CONSENTIENTEM.............2
ad mala, Deo regente, consentientem et eam regentem tranquillius CD, 15/ 6
in quaeque flagitia mentem consentientem trahant? Neque enim nullum CD, 19/ 4
 
 CONSENTIENTIBUS...........1
etiam syro inter se consentientibus inventus est Mathusalam sex CD, 15/ 13
 
 CONSENTIENTIS.............1
est in corpore non consentientis, si absque culpa est CD, 1/ 25
 
 CONSENTIMUS...............2
quae nolumus? Sed cum consentimus appetendo ea quae volumus CD, 14/ 6
volumus, cupiditas; cum autem consentimus fruendo his quae volumus CD, 14/ 6
 
 CONSENTIRE................6
mala tolerare quam malo consentire decernit, nullus autem magnanimus CD, 1/ 18
illecebrosissima voluptate animum alliciat consentire peccato. Proinde, inquiunt, nonCD, 1/ 25
labefactandam enervandamque Romanam peregrinae consentire nequitiae, tantumque auctoritate valuitCD, 1/ 31
malum esse ad peccandum consentire bonumque esse ad peccandum CD, 19/ 4
esse ad peccandum non consentire libidini. Illud tamen malum CD, 19/ 4
malum, cui nos non consentire docet prudentia, facit temperantia CD, 19/ 4
 
 CONSENTIRI................1
nec approbari ista eisque consentiri. Hoc enim esse volunt CD, 9/ 4
 
 CONSENTIUNT...............6
alii scriptores in haec consentiunt, quamvis eloquio multum impari CD, 2/ 18
In quo autem nobis consentiunt de uno Deo huius CD, 8/ 10
Deum conditorem mundi esse consentiunt, et tamen quaerunt de CD, 11/ 5
adorant enim est non consentiunt, non subiciuntur; neque accipiunt CD, 20/ 9
id, quod senserunt illi, consentiunt et isti; ubi Septuaginta CD, 20/ 29
adhuc vivunt, si nobis consentiunt etiam sanctas animas ad CD, 22/ 28
 
 CONSENUIT.................1
habuit et cum uxore consenuit, optabiliore fortassis exitu quam CD, 3/ 15
 
 CONSEQUAMUR...............1
pignus est suo tempore consequamur, nunc autem ambulemus in CD, 21/ 15
 
 CONSEQUANTUR..............4
sunt. Haec ergo ne consequantur indigna et absurda et CD, 5/ 9
aeternum, sed vitam quandoque consequantur aeternam; atque illa omnis CD, 21/ 20
ut et ipsi misericordiam consequantur. Deinde subiecit, unde isti CD, 21/ 24
quos amicos fecerint, misericordiam consequantur. (Mirari autem soleo etiamCD, 21/ 27
 
 CONSEQUATUR...............4
quanta impietas et irreligiositas consequatur, ut, quod calcaverit quisque CD, 4/ 12
est summo Deo, beatitudinem consequatur nec expleat indigentiam suam CD, 12/ 1
diligantur: necesse est miseria consequatur et quae inerat augeatur CD, 15/ 4
impleatur, ne inoboedientes eradicatio consequatur. Sacrificans, inquit, diis eradicabiturCD, 19/ 23
 
 CONSEQUENDA...............1
quando hic aeterna vita consequenda exspectatur; ibi autem beata CD, 12/ 21
 
 CONSEQUENDAM..............7
consequerentur aeternam, ad quam consequendam si nollent esse socii CD, 1/ 9
ad tanti imperii gloriam consequendam: potest tamen et alia CD, 5/ 19
plurimorum deorum prosit ad consequendam vitam beatam quae post CD, 9/ 1
miseris, quantum possunt, ad consequendam beatitudinem consulunt, ut etiam CD, 9/ 14
contaminat lucem. 17 "Ad consequendam vitam beatam, quae in CD, 9/ 17
Non ergo ad beatitudinem consequendam omnia fugienda sunt corpora CD, 13/ 17
virtus agat nisi ad consequendam vel conservandam corporis voluptatem CD, 19/ 1
 
 CONSEQUENDUM..............1
vel facilitatem afferat ad consequendum vel retinendum finem boni CD, 19/ 2
 
 CONSEQUENS................27
non possunt, vident esse consequens nequaquam illum fuisse permissurum CD, 1/ 28
aut quid non esset consequens vel etiam repugnaret. Et CD, 2/ 7
scientia futurorum ita esse consequens fatum, ut negari omnino CD, 5/ 9
inclinari. Non est autem consequens, ut, si Deo certus CD, 5/ 9
omnino ullum deorum malum. Consequens est igitur, ut bonis CD, 8/ 13
liberum volunt. Unde fit consequens, ut haec ipsa non CD, 9/ 5
potuisse vacare omnipotentem, nonne consequens erit, ut innumerabiles mundosCD, 11/ 5
Et sicut non est consequens, ut fortuito potius quam CD, 11/ 5
comprehendere: ita non est consequens, ut Deo aliquid existimemus CD, 11/ 5
strinximus; non quo sit consequens, ut isti in his CD, 11/ 25
novi esse, non fallor. Consequens est autem, ut etiam CD, 11/ 26
fuit: ita non est consequens, ut, si semper fuerunt CD, 12/ 16
posuisset, nec sic esset consequens, ut Creatorem Spiritum, qui CD, 13/ 24
quem si animam crediderimus, consequens erit, ut eiusdem fateamur CD, 13/ 24
amator boni; unde fit consequens ut malum oderit. Et CD, 14/ 6
Enoch: non est quidem consequens, ut istum primum filium CD, 15/ 8
quas commemorare oportebat, ideo consequens videri debet solos fuisse CD, 15/ 15
Cain. Non autem erat consequens, ut primogeniti regum regnantibus CD, 15/ 20
monstretur, non tamen esse consequens, ut etiam ex illa CD, 16/ 9
errat, qui Deum diligit: consequens est, ut etiam proximo CD, 19/ 14
refertur, satis apparet esse consequens, ut ad pacem civicam CD, 19/ 16
non dicendi sunt regnaturi; consequens erit, ut etiam superioribus CD, 20/ 13
non et illud? "An consequens sit, ut corporeum dolorem CD, 21/ 3
nisi quia non est consequens, ut mortem faciat quod CD, 21/ 3
verbis animi dolorem, quoniam consequens esse intellegitur, etiamsi non CD, 21/ 9
quod viderent esse iam consequens, ut et redirent animae CD, 22/ 27
ut ex his fiat consequens, quod fides praedicat Christiana CD, 22/ 28
 
 CONSEQUENTE...............2
non praecedente sapientia, certe consequente experientia didicerunt. At enimCD, 1/ 10
factum est ex peccato consequente vindicta, animam perhibuit aggravari CD, 13/ 16
 
 CONSEQUENTEM..............2
explicatio cum in diem consequentem dilata esset, in tertio CD, 2/ 21
res dilata est in consequentem diem. Sed cum abissent CD, 22/ 8
 
 CONSEQUENTER..............13
colenda merito diceretur): iam consequenter videamus, qua causa Deus CD, 5/ Pr
alendum esse gloria, et consequenter commemorat maiores suos multa CD, 5/ 13
loqueretur, apposuit. Quo absoluto consequenter ex illa quinquepertita distributioneCD, 6/ 3
sacrificium! quod idem Apostolus consequenter adiungens: Et nolite, inquit CD, 10/ 6
primitus fecit, sicut Scriptura consequenter eloquitur, invisibilis et incompositaCD, 11/ 9
ut non inde fiat consequenter quod esse debebat. Quae CD, 12/ 4
eam quae fecerit res consequenter interrogo, atque ita, ut CD, 12/ 6
numquam ad miserias revolvantur, consequenter dicturi sunt infinitas. QuantuslibetCD, 12/ 21
Sed utrum eorum corpora consequenter adiunxerit dicendo: Et ministros CD, 15/ 23
in regnum Dei? Quod consequenter expressit addendo: Et erit CD, 18/ 31
Domine. De quo iudicio consequenter adiunxit atque ait: Et CD, 20/ 6
dicitur esse venturum, non consequenter intellegitur Christus. Dominus enimCD, 20/ 30
quod ait idem Apostolus consequenter adiungens: Superexsultat autem misericordiaCD, 21/ 27
 
 CONSEQUENTES..............2
concordat. Ac deinde per consequentes generationes antequam gignatur, qui CD, 15/ 10
futuros, quorum abundantiam praepollentem consequentes alii septem steriles fuerantCD, 18/ 4