CORDIBUSQUE...............2
celeberrimum est in sermonibus cordibusque fidelium. Ipse quippe ante CD, 20/ 29
posset eludensque ab auribus cordibusque respueret, nisi eam fieri CD, 22/ 7
 
 CORDIS....................26
Dei" contemnentes, "secundum duritiam cordis sui et cor impaenitens CD, 1/ 8
inimicos. Postremo omnem motum cordis et salum mentis omnesque CD, 8/ 17
quo modo illa obscuratione cordis ad ista delabitur, ut CD, 8/ 23
habitamus, sed si immunditia cordis terrena sapimus, non eis CD, 8/ 25
faciem pati, simili motu cordis et salo mentis per CD, 9/ 3
diceret Apuleius simili motu cordis et salo mentis per CD, 9/ 6
quos hominibus simili motu cordis et salo mentis per CD, 9/ 7
et laudis in ara cordis igne fervidam caritatis. Ad CD, 10/ 3
et vult sacrificium contriti cordis. Illo igitur quod eum CD, 10/ 5
daemones potestas et unde cordis vera purgatio." Vera pietate CD, 10/ 22
et caro mea, Deus cordis mei, defectu utique bono CD, 10/ 25
deficiente, non subiecit: Deus cordis et carnis meae, sed CD, 10/ 25
carnis meae, sed Deus cordis mei. Per cor quippe CD, 10/ 25
sed ipsum. Deus, inquit, cordis mei, et pars mea CD, 10/ 25
tristitiam et continuum dolorem cordis de Israelitis habentem, quod CD, 14/ 9
referuntur, quod super duritia cordis Iudaeorum cum ira contristatus CD, 14/ 9
uxorem, quoniam propter duritiam cordis Israelitarum Moyses dari permisit CD, 14/ 22
vocem suam, an profunditas cordis humani quid ei videretur CD, 18/ 32
eius cum magno dolore cordis auditur, quia etsi quisque CD, 19/ 5
luctus quoddam non inhumani cordis quasi vulnus aut ulcus CD, 19/ 8
operibus Dei deficiat ratio cordis et sermonis humani, sicut CD, 21/ 5
cogitatio firmissimi ac patientissimi cordis tot ac tantos martyres CD, 22/ 6
nihil hic prohibeat oculum cordis intellegi, de quibus oculis CD, 22/ 29
Apostolus: Illuminatos oculos habere cordis vestri. Ipsis autem videri CD, 22/ 29
acceditur ad Deum, quam cordis constat esse, non corporis CD, 22/ 29
tenebrarum et manifestabit cogitationes cordis, et tunc laus erit CD, 22/ 29
 
 CORINTHII.................1
timebat apostolus Paulus, ne Corinthii serpentina seducerentur astutia; huncCD, 14/ 9
 
 CORINTHIOS................5
apostolus in secunda ad Corinthios epistula illum locum suaviter CD, 11/ 18
Apertissime quippe Paulus ad Corinthios dicit: Cum enim sint CD, 14/ 4
nostros. Nam laudat Apostolus Corinthios, quod contristati fuerint secundumCD, 14/ 8
in ceteris gentibus, aemulantem Corinthios et ipsa aemulatione metuentem CD, 14/ 9
de resurrectione corporum ad Corinthios loqueretur: Omnes resurgemus, vel CD, 20/ 20
 
 CORINTHIUS................1
Atheniensis, Chilon Lacedaemonius, Periandrus Corinthius, Cleobulus Lindius, Bias PrienaeusCD, 18/ 25
 
 CORIO.....................1
in fumum ac favillam corio fatiscente vanescere. Pyriten lapidem CD, 21/ 5
 
 CORNIBUS..................2
quando eum vidit Abraham, cornibus in frutice tenebatur. Quis CD, 16/ 32
suis conculcans), et de cornibus eius decem, quae erant CD, 20/ 23
 
 CORNICULAE................1
irridet homines corvi et corniculae vocibus vitae consilia moderantes CD, 4/ 30
 
 CORNU.....................3
Vere confirmatum cor et cornu vere exaltatum, quia non CD, 17/ 4
excussit de prioribus tria; cornu illud in quo erant CD, 20/ 23
maior ceteris. Videbam, et cornu illud faciebat bellum cum CD, 20/ 23
 
 CORNUA....................2
Fama eius credentes illuminabit? Cornua in manibus eius sunt CD, 18/ 32
et concidet. Et decem cornua eius decem reges surgent CD, 20/ 23
 
 CORNUM....................10
in Domino, exaltatum est cornum meum in Deo meo CD, 17/ 4
regibus nostris, et exaltabit cornum christi sui. Itane vero CD, 17/ 4
regibus nostris, et exaltabit cornum christi sui, unde dicebat CD, 17/ 4
in Domino, exaltatum est cornum meum in Deo meo CD, 17/ 4
sanguinem, vincant.Et exaltabit cornum christi sui. Quomodo Christus CD, 17/ 4
sui. Quomodo Christus exaltabit cornum christi sui? De quo CD, 17/ 4
sicut hic dicitur, exaltabit cornum christi sui. Quis ergo CD, 17/ 4
est christus Christi ? An cornum exaltabit uniuscuiusque fidelis sui CD, 17/ 4
hymni ait: Exaltatum est cornum meum in Deo meo CD, 17/ 4
in nomine meo exaltabitur cornum eius. Et ponam in CD, 17/ 9
 
 CORONA....................3
tam horrenda commisit, cui corona aurea ipsius victoriae illustrissimum CD, 2/ 24
ut inferis loquatur et corona spinea coronetur. Ad cibum CD, 18/ 23
non cedendi, tanto densior corona martyrii? Aut si propter CD, 20/ 13
 
 CORONABAT.................1
honesta matrona pudenda virilia coronabat spectante multitudine, ubi rubensCD, 7/ 24
 
 CORONAE...................1
capite vitulini iecoris similitudinem coronae aureae. Tunc postumius haruspexCD, 2/ 24
 
 CORONAM...................1
matrem familias honestissimam palam coronam necesse erat imponere. Sic CD, 7/ 21
 
 CORONARUM.................1
nos ad imitationem talium coronarum atque palmarum eodem invocato CD, 8/ 27
 
 CORONASTI.................1
mentibus, sed et spinis coronasti et horridum fel miscuisti CD, 18/ 23
 
 CORONATI..................2
catholici, quorum plurimi martyrio coronati sunt, sicut a quibusdam CD, 18/ 52
Persecutiones quoque, quibus martyres coronati sunt et quas patiuntur CD, 21/ 26
 
 CORONATIONE...............1
monstrositate simulacrorum, sacrificiis homicidiorum, coronatione virilium pudendorum, mercede stuprorumCD, 7/ 27
 
 CORONATO..................1
vestis induto et spinis coronato et calamo in capite CD, 20/ 30
 
 CORONATUS.................1
antequam immolaretur, spinis Iudaicis coronatus? Sed divina per angelum CD, 16/ 32
 
 CORONETUR.................1
loquatur et corona spinea coronetur. Ad cibum autem fel CD, 18/ 23
 
 CORPORA...................181
corpore occiso. Multa itaque corpora Christianorum terra non texit CD, 1/ 12
Quae sit ratio sanctorum corpora sepeliendi." Nec ideo tamen CD, 1/ 13
contemnenda et abicienda sunt corpora defunctorum maximeque iustorum atque CD, 1/ 13
modo ipsa spernenda sunt corpora, quae utique multo familiarius CD, 1/ 13
etiam talia pietatis officia, corpora quoque mortuorum pertinere significantCD, 1/ 13
tantum mentes, verum etiam corpora sancta defendimus? Lucretiam certe CD, 1/ 19
Quo iudicio Dei in corpora continentium libido hostilis peccare CD, 1/ 28
exercitationibus assuefacti tam similia corpora gererent, ut etiam ad CD, 5/ 2
quae ab illo est. Corpora igitur magis subiacent voluntatibus CD, 5/ 9
ipsorum tela in eorum corpora retorqueret. Unde et poeta CD, 5/ 26
etiam mentem diceret, quae corpora aeterna, id est illas CD, 8/ 2
sive simplicia sive coniuncta corpora, sive vita carentia sive CD, 8/ 5
sive viventia, sed tamen corpora, causam principiumque rerum esse CD, 8/ 5
sed tamen a corpore corpora. Nam Stoici ignem, id CD, 8/ 5
Deum, et ideo cuncta corpora transcenderunt quaerentes Deum. Viderunt CD, 8/ 6
ad terram et quaecumque corpora in eis sunt, sive CD, 8/ 6
non solum super omnia corpora est incorporeus, verum etiam CD, 8/ 10
Quod neque propter aeria corpora neque propter superiora habitacula CD, 8/ 15
esse meliores, quod habeant corpora meliora. Alioquin multas sibi CD, 8/ 15
et contrectabilia simulacra velut corpora deorum esse asserit; inesse CD, 8/ 23
ut sint quasi animata corpora illis spiritibus dicata et CD, 8/ 23
daemonum medietatem propter aeria corpora inter deos et homines CD, 9/ 7
hominum daemones esse post corpora." Dicit quidem et animas CD, 9/ 11
humana? Quasi vero aliud corpora illa aetheria quam videre CD, 9/ 16
miserationem Dei, ut exhibeatis corpora vestra hostiam vivam, sanctam CD, 10/ 6
esset Apostolus, ut exhibeamus corpora nostra hostiam vivam, sanctam CD, 10/ 6
cetera in caelo, quae corpora esse non dubitat; et CD, 10/ 11
solum in libris vestris corpora esse fatemini, quod vobiscum CD, 10/ 29
superbi estis? Qualia sanctorum corpora in resurrectione futura sint CD, 10/ 29
esse in caelestibus immortalia corpora immortaliter beatorum: quid est CD, 10/ 29
mortem revolvi usque ad corpora bestiarum scripsisse certissimum est CD, 10/ 30
dimiserant, sed alia nova corpora redire humanas animas arbitratus CD, 10/ 30
reverti animas semel ad corpora propria quam reverti totiens CD, 10/ 30
Rursus et incipiant in corpora velle reverti. Merito displicuit CD, 10/ 30
usque ad terras diversa corpora quasi vincula meruisse, et CD, 11/ 23
ergastula, quibus poenaliter includerentur, corpora acciperent, superiora et levioraCD, 11/ 23
deterius nihil est, terrena corpora, quibus inferius et gravius CD, 11/ 23
esse conservent? Ipsa postremo corpora, quibus non solum sensus CD, 11/ 27
propter luendas poenas ad corpora redire mortalia, Plato quidem CD, 12/ 27
poena est ad ista corpora, id est ad divina CD, 12/ 27
mortem, quae secunda dicitur, corpora revivescant. 9 "Tempus mortis CD, 13/ 8
Deo factos habere immortalia corpora praedicet eisque ipsum Deum CD, 13/ 16
Contra eos qui adserunt corpora terrena incorruptibilia fieri et CD, 13/ 17
Contendunt etiam isti terrestria corpora sempiterna esse non posse CD, 13/ 17
et aliorum animantium terrestrium corpora, si Deus sicut illud CD, 13/ 17
animalium terrestria sumpta sunt corpora; ex quo fit, inquiunt CD, 13/ 17
reddenda esse universo igni corpora, quae inde sumpta sunt CD, 13/ 17
voluntate atque potentia immortalia corpora fieri posse terrena, in CD, 13/ 17
consequendam omnia fugienda sunt corpora; sed corruptibilia molesta, graviaCD, 13/ 17
est, inquiunt, ut terrena corpora naturale pondus vel in CD, 13/ 18
incorporea corporeis quam quaecumque corpora quibuscumque corporibus copulentur, potestCD, 13/ 18
terrena, tamen incorruptibilia iam corpora ubi volunt ponant et CD, 13/ 18
sistere ubi voluerint sua corpora non credamus? Nam cum CD, 13/ 18
aut carentes corporibus aut corpora relicturos, diis immortalibus anteponereCD, 13/ 19
ipsorum deorum, qui sua corpora numquam deserunt, recipiantur sinum CD, 13/ 19
Rursus et incipiant in corpora velle reverti; quod Virgilius CD, 13/ 19
stultam duxerint vitam, ad corpora suis meritis debita sive CD, 13/ 19
animas, quibus non talia corpora distributa sunt, cum quibus CD, 13/ 19
ab animis humanis removisse corpora bestiarum, verum etiam sapientium CD, 13/ 19
in quibus hic laboraverunt, corpora, ut nec eorum carni CD, 13/ 19
sicut Platoni visum est, corpora oblivione desiderant, sed potius CD, 13/ 20
spiritalia, sed adhuc animalia corpora terrena gestantes. Quae licet CD, 13/ 20
quae sumebant, ne animalia corpora molestiae aliquid esuriendo ac CD, 13/ 20
in spiritum caro vertatur." Corpora ergo iustorum, quae in CD, 13/ 22
spiritalia erunt, non quia corpora esse desistent, sed quia CD, 13/ 22
spiritum vivificantem, animalia dicuntur corpora, nec tamen animae sunt CD, 13/ 23
tamen animae sunt, sed corpora: ita illa spiritalia vocantur CD, 13/ 23
ita illa spiritalia vocantur corpora; absit tamen ut spiritus CD, 13/ 23
ea credamus futura, sed corpora carnis habitura substantiam, sed CD, 13/ 23
mortuis, vivificabit et mortalia corpora vestra per inhabitantem Spiritum CD, 13/ 23
quamvis earum praesentia vivere corpora videantur. Sed non ita CD, 13/ 24
animalia, id est animata corpora, vellet intellegi, quibus inesset CD, 13/ 24
Seminibus, quantum non noxia corpora tardant Terrenique hebetant artus CD, 14/ 3
tamquam mali naturam terrena corpora detestentur, cum omnia elementa CD, 14/ 5
inferos animas rursus ad corpora redituras, hanc opinionem miratur CD, 14/ 5
iterumque ad tarda reverti Corpora? Quae lucis miseris tam CD, 14/ 5
cum rursus incipiunt in corpora velle reverti? Unde colligitur CD, 14/ 5
Qualia nunc hominum producit corpora tellus, significans maiora tunc CD, 15/ 9
tellus, significans maiora tunc corpora producere solere tellurem. Quanto CD, 15/ 9
quam nostra maiora tunc corpora, gigantes longe ceteris anteibant CD, 15/ 9
praeterit saeculi excursus, minora corpora naturam ferre testatur; quod CD, 15/ 9
interpretatur. Sed utrum eorum corpora consequenter adiunxerit dicendo: Et CD, 15/ 23
esse natos. Quasi vero corpora hominum modum nostrum longe CD, 15/ 23
scriptum est, aves supra corpora quae divisa erant, et CD, 16/ 24
Aves autem descendentes supra corpora, quae divisa erant, non CD, 16/ 24
posse perduci; ita ut corpora ipsa hominum alicubi iaceant CD, 18/ 18
onera si vera sunt corpora, portantur a daemonibus, ut CD, 18/ 18
hominibus, partim vera onerum corpora, partim iumentorum falsa cernentibus CD, 18/ 18
putant resurrectionem ad sola corpora, non etiam ad animas CD, 20/ 10
est resurgere. Cadunt autem corpora moriendo; nam et a CD, 20/ 10
ideo putant resurrectionem ad corpora, non ad animas pertinere CD, 20/ 10
sunt in inferno, aut corpora eorum servantur in mari CD, 20/ 15
dici, quod mortalia gerunt corpora; unde Apostolus: Corpus quidem CD, 20/ 15
paulo post etiam mortalia corpora, sicut usitatius vocantur, appellet CD, 20/ 15
vetustatis; quando quidem et corpora ad incorruptionem atque immortalitatemCD, 20/ 17
sancti, cum eos habentes corpora in aliquo corporali loco CD, 20/ 18
Talia quippe illis inerunt corpora, ut illic sint, ubi CD, 20/ 18
si virorum trium corruptibilia corpora atque mortalia in camino CD, 20/ 18
est, sic erimus habentes corpora sempiterna, ubicumque cum illo CD, 20/ 20
dicimus seminari nisi ea corpora hominum, quae moriendo quoquo CD, 20/ 20
in terram non recident corpora, sed, sicut in ipso CD, 20/ 20
et antequam putrescant omnia corpora mortuorum; quod erunt et CD, 20/ 20
cadet, bene intellegitur dictum: "Corpora vero impiorum ruina damnationis CD, 20/ 21
illa vero animata erunt corpora, alioquin nulla poterunt sentire CD, 20/ 21
forte, quia mortuorum erunt corpora, id est eorum, qui CD, 20/ 21
propter animas, terram propter corpora. Discernere porro populum suum CD, 20/ 24
videtur esse in aeternis corpora durare cruciatibus quam sine CD, 21/ 1
dixi. 2 "An possint corpora in ustione ignis esse CD, 21/ 2
convincantur increduli, posse humana corpora animata atque viventia non CD, 21/ 2
occidat dolor, quia nec corpora ista mortalia et utique CD, 21/ 3
corpus. Sicut ergo dicimus corpora sentientia et corpora viventia CD, 21/ 3
dicimus corpora sentientia et corpora viventia, cum ab anima CD, 21/ 3
sensus et vita: ita corpora dicimus et dolentia, cum CD, 21/ 3
momenti affert cur illa corpora, quoniam futura sunt in CD, 21/ 3
qua rursus incipiunt in corpora velle reverti. Ubi autem CD, 21/ 3
ideo mori poterunt illa corpora, quia dolebunt. Postremo si CD, 21/ 3
quia dolebunt. Postremo si corpora faciunt, ut animae doleant CD, 21/ 3
non mortem, sicut ipsa corpora dolere animas faciunt, quas CD, 21/ 3
posse inter cruciatus viventia corpora permanere." Quapropter si, ut CD, 21/ 4
esse incredibile, ut hominum corpora sempiterno supplicio punitorum et CD, 21/ 4
dicimus futura hominum viva corpora, quae semper arsura atque CD, 21/ 5
Deus, ut et resurgant corpora mortuorum et igne aeterno CD, 21/ 7
et igne aeterno crucientur corpora damnatorum, qui fecit mundum CD, 21/ 7
tamen nullo modo illa corpora talia futura esse credamus CD, 21/ 9
noxius, ut eo possint corpora cruciari; quomodo in eo CD, 21/ 10
quaedam sua etiam daemonibus corpora, sicut doctis hominibus visum CD, 21/ 10
autem quisquam nulla habere corpora daemones adseverat, non est CD, 21/ 10
si eis nulla sunt corpora, spiritus daemonum, immo spiritus CD, 21/ 10
ignis erit et cruciabit corpora damnatorum, aut et hominum CD, 21/ 10
daemonum, aut tantum hominum corpora cum spiritibus, daemones autem CD, 21/ 10
qui putant terrena hominum corpora ad caeleste habitaculum non CD, 22/ 4
factos asseveraret: Quorum non corpora, inquit, sunt in caelum CD, 22/ 4
terrenis illigari corporibus quam corpora licet terrena sedibus quamvis CD, 22/ 4
caelestia, ista terrestria, tamen corpora et corpora copulare. 5 CD, 22/ 4
terrestria, tamen corpora et corpora copulare. 5 "De resurrectione CD, 22/ 4
gesta est concurrente ad corpora martyrum Protasii et Gervasii CD, 22/ 8
Platone didicerunt mundi duo corpora maxima atque postrema duobus CD, 22/ 11
in aere terrena tot corpora, cum a terra sit CD, 22/ 11
multa gravia terrena sint corpora, sicut plumbum, et formam CD, 22/ 11
animae levare sursum terrena corpora non valebunt? Iam si CD, 22/ 11
lapidibus nascitur, quae sunt corpora sine dubitatione terrena. Sed CD, 22/ 11
omnipotenti Deo, quominus faciat corpora nostra talia, ut etiam CD, 22/ 11
multas itidem per diversa corpora revolutiones aliquando tamen eam CD, 22/ 12
corporibus in aeternum, quae corpora humana, quamvis intra viscera CD, 22/ 13
humanae recipient resurgentia sua corpora, quae habuerunt, ubicumque viventiaCD, 22/ 13
omnium mortuorum resurrectura sint corpora." Sed utique Christus in CD, 22/ 15
modum etiam quorumque maiora corpora redigenda, peribit de multorum CD, 22/ 15
ultra iuvenilem formam resurgant corpora mortuorum, sed in eius CD, 22/ 15
qua forma resurrectura sint corpora, sumus admoniti, sicut illa CD, 22/ 16
resuscitanda atque mansura sint corpora feminarum." Nonnulli propter hoc CD, 22/ 17
autem, ut ad resuscitanda corpora vitaeque reddenda non possit CD, 22/ 20
quos anatomicos appellant, laniavit corpora mortuorum sive etiam inter CD, 22/ 24
opera stupemus quam immensa corpora ballaenarum), in ipsius quoque CD, 22/ 24
ut beati sint, sua corpora fugituros, id est, esse CD, 22/ 26
Rursus et incipiant in corpora velle reverti; sic, inquam CD, 22/ 26
inquam, cupiditatem revertendi ad corpora non habebunt, cum corpora CD, 22/ 26
corpora non habebunt, cum corpora, in quae reverti cupiunt CD, 22/ 26
longum tempus, tamen ad corpora redituras. Porphyrius autem dixit CD, 22/ 27
purgatissimas animas ad humana corpora redituras; rursus quod verum CD, 22/ 27
et redirent animae ad corpora et talia reciperent corpora CD, 22/ 27
corpora et talia reciperent corpora, in quibus beate atque CD, 22/ 27
sanctae animae ad humana corpora redibunt; secundum Porphyrium ad CD, 22/ 27
Platone Porphyrius: Redibunt ad corpora; dicat Plato cum Porphyrio CD, 22/ 27
mala: et ad ea corpora redire consentient, in quibus CD, 22/ 27
qui faterentur ad immortalia corpora redituras animas esse sanctorum CD, 22/ 27
quodam compito, deinde ad corpora sua iussos fuisse remeare CD, 22/ 28
enim semel ad eadem corpora quae gesserunt animae redierint CD, 22/ 28
cinerem, in humores, in corpora vescentium bestiarum vel ipsorum CD, 22/ 28
etiam sanctas animas ad corpora redituras, sicut ait Plato CD, 22/ 28
fides praedicat Christiana, talia corpora recepturas, in quibus sine CD, 22/ 28
Varrone, ut ad eadem corpora redeant, in quibus antea CD, 22/ 28
dicere, quod sancti talia corpora tunc habebunt, ut non CD, 22/ 29
aliud possunt videre quam corpora), sed ut videant et CD, 22/ 29
vidit. Sicut ergo constat corpora videri spiritu, quid si CD, 22/ 29
discernimus a non viventibus corpora, nisi corpora simul vitasque CD, 22/ 29
non viventibus corpora, nisi corpora simul vitasque videamus, quas CD, 22/ 29
nos visuros mundana tunc corpora caeli novi et terrae CD, 22/ 29
etiam corporalia gubernantem per corpora quae gestabimus et quae CD, 22/ 29
tamen in eis per corpora remota omni ambiguitate conspicimus CD, 22/ 29
omnia regentem etiam per corpora contuebimur. Aut ergo sic CD, 22/ 29
creatura, videatur et per corpora in omni corpore, quocumque CD, 22/ 29