CORPORALE.................1
si fuit, quale fuerit corporale atque visibile regenerationis signum CD, 15/ 16
 
 CORPORALEM................8
quam corpus, ipsamque excellentiam corporalem, quam daemones habere nossemusCD, 8/ 15
iustitia; quoniam non per corporalem altitudinem, sed per spiritalem CD, 9/ 18
per aliquam creaturam loquitur corporalem, corporalibus instrepens auribus, utCD, 11/ 2
non possent mortem perpeti corporalem. Cum parvulis autem baptizandis CD, 13/ 4
per eius oportebat praesentiam corporalem, sancto Evangelio passus est CD, 18/ 49
tunc innotuit per eius corporalem praesentiam doctrina et religio CD, 18/ 54
resurrectionem futuram suspicati sunt corporalem, inter cetera maxime numeroCD, 20/ 7
Deum per hanc faciem corporalem, ubi sunt oculi corporales CD, 22/ 29
 
 CORPORALEMQUE.............1
qui fecit omnem spiritalem corporalemque creaturam, propter vitam, quae CD, 6/ 1
 
 CORPORALES................5
creati spiritus, maxime rationales. Corporales autem causae, quae magis CD, 5/ 9
corporalis currit per species corporales, nusquam tenebras videt, nisi CD, 12/ 7
se fecit. Quaelibet igitur corporales vel seminales causae gignendis CD, 12/ 26
corporalem, ubi sunt oculi corporales, nos visuros esse credamus CD, 22/ 29
quam per oculos cernimus corporales. Sed sicut homines, inter CD, 22/ 29
 
 CORPORALI.................14
et in ipsa via corporali (quae falsissima est et CD, 9/ 18
in ipsa tamen via corporali, quam daemonum amici per CD, 9/ 18
ipse in eadem specie corporali videbatur, sicut illa sententia CD, 10/ 13
invisibilem Deum in specie corporali, quod ipse non erat CD, 10/ 13
qualitatem, sed manente substantia corporali non hoc est, quod CD, 11/ 10
adhibetur extrinsecus cuicumque materiae corporali, sicut operantur homines figuliCD, 12/ 26
lignum vitae in paradiso corporali, sicut in spiritali, hoc CD, 13/ 20
veritate narrationis historicae de corporali loco." Unde nonnulli totum CD, 13/ 21
Deum in paradiso et corporali et spiritali. Neque enim CD, 14/ 11
invidebat, colubrum in paradiso corporali, ubi cum duobus illis CD, 14/ 11
non cognovit Christus praesentia corporali, in quem tamen Christum CD, 17/ 16
habentes corpora in aliquo corporali loco esse necesse sit CD, 20/ 18
malorum tormenta conspiciant praesentia corporali? Absit; sed egredientur perCD, 20/ 22
ratione uniuscuiusque materiae indita corporali iam quodam modo, ut CD, 22/ 14
 
 CORPORALIA................15
ideo, cum ea, quod corporalia visibiliaque essent, perire contingeret CD, 3/ 18
alii quoque philosophi, qui corporalia naturae principia corpori deditis CD, 8/ 5
si autem animorum indicia corporalia, qualia sunt locutio vultus CD, 8/ 21
doctos homines, qui cuncta corporalia et sensibilia prae incorporalibus CD, 9/ 17
per quos ostenderetur omnia corporalia mala pro fide pietatis CD, 10/ 32
et haec et omnia corporalia latentes in natura causas CD, 11/ 27
non abhorruimus. Etsi enim corporalia hic commemorata sunt opera CD, 11/ 33
enim aliter potest ipsa corporalia, quae post resurrectionem futura CD, 13/ 2
convertunt; tamquam visibilia et corporalia illa non fuerint, sed CD, 13/ 21
divini operis reperitur incorporalibus corporalia quodam modo attexere quamCD, 22/ 4
corporis sensibilia, id est corporalia, ut nec intellegibilia per CD, 22/ 29
intellegibilia per corpus nec corporalia per se ipsam mens CD, 22/ 29
ut dicere audeat Deum corporalia ista nescire? Numquid ergo CD, 22/ 29
spiritu, non per corpus, corporalia posse cerni? Quando enim CD, 22/ 29
praesentem et universa etiam corporalia gubernantem per corpora quae CD, 22/ 29
 
 CORPORALIBUS..............13
continentiae bonum in bonis corporalibus deputandum et tunc manere CD, 1/ 28
potest ad comparandas amicitias corporalibus commodis necessarias, nulli faciatCD, 5/ 20
esse fines in rebus corporalibus, temporalibus, mutabilibus atque mortalibusCD, 7/ 19
aliquam creaturam loquitur corporalem, corporalibus instrepens auribus, ut interCD, 11/ 2
ex materia quacumque terrena corporalibus membris, quod artis industria CD, 12/ 24
ipsa plerique magis naturae corporalibus causis quam operibus divinae CD, 12/ 24
illa specie, quam forinsecus corporalibus opifices rebus imponunt, urbem CD, 12/ 26
moriantur, neque ullis aliis corporalibus alimentis, quibus esuriendi ac CD, 13/ 22
imaginibus nostro spiritui sive corporalibus vocibus corporis sensui. IlludCD, 16/ 6
ad animum translato a corporalibus ad incorporalia vocabulo existimet CD, 21/ 9
et nunc potuerunt includi corporalibus membris et tunc poterunt CD, 21/ 10
poenam, non impertiendo vitam corporalibus ignibus. Unus quippe utrisque CD, 21/ 10
videbunt. Sed utrum etiam corporalibus ibi oculis videatur, hoc CD, 22/ 29
 
 CORPORALIS................19
probant, sed eas voluptatis corporalis fine metiuntur et illam CD, 5/ 20
Nulla est enim pulchritudo corporalis sive in statu corporis CD, 8/ 6
artem quandam visibilibus rebus corporalis materiae copulare, ut sint CD, 8/ 23
creatura, vel spiritalis et corporalis, quod est credibilius, vel CD, 11/ 33
enim acies etiam oculi corporalis currit per species corporales CD, 12/ 7
non potuerit esse paradisus corporalis, quia potest etiam spiritalis CD, 13/ 21
mortis in eis etiam corporalis necessitas facta est, cum CD, 13/ 23
Iesus appellavit, quando eum corporalis sui oris flatu significans CD, 13/ 24
Neque enim erat paradisus corporalis propter corporis bona et CD, 14/ 11
interiores et non erat corporalis quo per exteriores sensus CD, 14/ 11
quantacumque vel spiritalis vel corporalis elatio? Tutam veramque in CD, 16/ 4
non solum a tempore corporalis praesentiae Christi et Apostolorum CD, 18/ 51
An ignis gehennae, si corporalis est, possit malignos spiritus CD, 21/ 10
est animi dolor, sed corporalis, tactu noxius, ut eo CD, 21/ 10
spiritus incorporeos posse poena corporalis ignis affligi, si spiritus CD, 21/ 10
deest utique perfectio magnitudinis corporalis, quae cum accesserit, staturaCD, 22/ 14
tamen indecora excrementa substantiae corporalis, nulla eius deminutione tollunturCD, 22/ 19
simul, quod nulla natura corporalis potest. Vis itaque praepollentior CD, 22/ 29
qui nunc latent, harmoniae corporalis numeri non latebunt, intrinsecus CD, 22/ 30
 
 CORPORALITER..............6
loquendo et audiendo dii corporaliter misceri hominibus possent. Hoc CD, 9/ 16
in sua natura non corporaliter, sed spiritaliter, non sensibiliter CD, 10/ 15
angeli, cum spiritus sint, corporaliter coire cum feminis. Scriptum CD, 15/ 23
in eius fetu iam corporaliter appareret; sicut Iacob de CD, 18/ 5
depraventur, si accipiunt potestatem corporaliter affligendi, exercent eius patientiamCD, 18/ 51
ille munera accepit, utique corporaliter gestum est; quod tamen CD, 22/ 29
 
 CORPORALIUM...............13
eis etiam in ipsis corporalium rerum necessitatibus sat est CD, 7/ 12
est; qui solem fecit corporalium clarissimum luminum eique vim CD, 7/ 30
agitur de beata vita, corporalium contrectationum facere mentionem. Ubi CD, 9/ 17
multis effectibus clareant, per corporalium tamen locorum intervalla et CD, 9/ 18
igitur Angelis bonis omnis corporalium temporaliumque rerum scientia, qua CD, 9/ 22
corporum; sed spiritali, qua corporalium rerum capiuntur imagines. Hanc CD, 10/ 9
loquitur et velut interposito corporalium locorum intervallo; multum enim CD, 11/ 2
quae dicuntur locorum quorumque corporalium tenebrae quam aer carens CD, 11/ 10
vel etiam saluti rerum corporalium consuluisse artificem Deum, sed CD, 11/ 23
provisione mirabili ad rerum corporalium salutem decoremque consultum est CD, 11/ 23
similitudo; cetera autem rerum corporalium, non quia sentiunt, sed CD, 11/ 27
in artificibus quorumque operum corporalium, ubi ad exercendam infirmiorem CD, 14/ 23
qua credimus, quam rerum corporalium species, quam per oculos CD, 22/ 29
 
 CORPORATI.................1
aliqui spiritus elemento aerio corporati (nam hoc elementum etiam CD, 15/ 23
 
 CORPORATIS................1
praecepit saltem ne diis corporatis religionis obsequio subderentur. Quid CD, 13/ 19
 
 CORPORATUM................1
phantasticum autem illud veluti corporatum in alicuius animalis effigie CD, 18/ 18
 
 CORPORE...................242
cum occidunt, quia in corpore sensus est occidendo; postea CD, 1/ 12
nullus sensus est in corpore occiso. Multa itaque corpora CD, 1/ 12
permanente, quidquid alius de corpore vel in corpore fecerit CD, 1/ 16
de corpore vel in corpore fecerit, quod sine peccato CD, 1/ 16
ad libidinem pertinet, in corpore alieno perpetrari potest: quidquid CD, 1/ 16
libidine, quam in oppresso corpore mens invita perpetitur." At CD, 1/ 18
bonum est, etiam oppresso corpore non amittitur. Quin etiam CD, 1/ 18
persistit, nec de ipso corpore perit sanctitas, quia eo CD, 1/ 18
eam pergentem sanctam vel corpore dicimus, ea sanctitate animi CD, 1/ 18
manente animi sanctitate etiam corpore oppresso, sicut amittitur et CD, 1/ 18
violata animi sanctitate etiam corpore intacto. Quam ob rem CD, 1/ 18
perspicuae rationi, qua dicimus corpore oppresso nequaquam proposito castitatisCD, 1/ 19
magnis efferunt laudibus. Huius corpore cum violenter oppresso Tarquinii CD, 1/ 19
absque culpa est in corpore non consentientis, si absque CD, 1/ 25
absque culpa est in corpore dormientis! 26 "De his CD, 1/ 25
non denique in ipso corpore, quod menti subditur, sed CD, 2/ 6
vulneribus, cum percussus in corpore et percussor in animo CD, 3/ 22
religiosum, benignum mente, sanum corpore, vita parcum, moribus castum CD, 4/ 3
constans ex animo et corpore, atque iste Deus est CD, 4/ 12
quoniam parentes ut erant corpore affecti, dum concumberent, ita CD, 5/ 2
ut consecutis ex materno corpore prioribus incrementis paris valetudinis CD, 5/ 2
animal ex anima et corpore, qui eum peccantem nec CD, 5/ 11
et quae ab universo corpore aliena importune illi conexa CD, 6/ 7
alter fecit deum sine corpore, alter sine animo? Et CD, 6/ 10
animus, qui est in corpore humano, simillimus est immortalis CD, 7/ 5
sapientem, cum sit ex corpore et animo, tamen ab CD, 7/ 6
sit ex animo et corpore. Hic videtur quoquo modo CD, 7/ 6
sit ex animo et corpore, tamen ex animo dici CD, 7/ 9
sit ex animo et corpore. Solum itaque mundi corpus CD, 7/ 9
ut non sit a corpore, sed ab animo deus CD, 7/ 9
hanc vim in nostro corpore permanare dicit in ossa CD, 7/ 23
viventia, sed tamen a corpore corpora. Nam Stoici ignem CD, 8/ 5
nefas est. Sed dicunt: corpore mutatur animae natura, nam CD, 8/ 5
est. Poterant isti dicere: corpore aliquo vulneratur caro, nam CD, 8/ 5
ac per hoc quod corpore mutari potest, aliqua re CD, 8/ 5
beatificum bonum alii a corpore, alii ab animo, alii CD, 8/ 8
constare ex animo et corpore et ideo ab alterutro CD, 8/ 8
ab animo vel a corpore vel ab utroque expetiverunt CD, 8/ 8
qui id appetiverunt a corpore, a parte hominis deteriore CD, 8/ 8
beatum esse hominem fruentem corpore vel fruentem animo, sed CD, 8/ 8
fruentem Deo; non sicut corpore vel se ipso animus CD, 8/ 8
animo passiva, mente rationalia, corpore aeria, tempore aeterna; horum CD, 8/ 16
cum hominibus solis; quod corpore aeria, ipsi sunt soli CD, 8/ 16
nisi miseri essemus? Quod corpore aeria, quanti aestimandum est CD, 8/ 16
qui eos non terreno corpore, sed electo in auxilium CD, 8/ 22
naturadicit ex anima et corpore, ut pro anima sit CD, 8/ 26
anima sit daemon, pro corpore simulacrum. Unde contigit, inquit CD, 8/ 26
animo passiva, mente rationalia, corpore aeria, tempore aeterna? In CD, 9/ 8
non habent homines, quia corpore sunt mortales: propterea ergo CD, 9/ 8
ergo daemones habent, quia corpore sunt immortales. 9 "An CD, 9/ 8
ex anima constet et corpore, quorum duorum anima est CD, 9/ 9
duorum anima est utique corpore melior, etsi vitiosa et CD, 9/ 9
et infirma, melior certe corpore etiam sanissimo atque firmissimo CD, 9/ 9
per daemones iungi, in corpore sit, non in animo CD, 9/ 9
dicere de animo et corpore: alterum nobis cum diis CD, 9/ 9
animi eorum solvuntur a corpore: nec sic existimandum est CD, 9/ 9
miseri sint homines in corpore mortali quam daemones in CD, 9/ 10
quod mortales sunt homines corpore, ad misericordiam Dei patris CD, 9/ 10
mente rationalia, animo passiva, corpore aeria, tempore aeterna. Nempe CD, 9/ 12
et unum proprium, quod corpore aeria. Quo modo ergo CD, 9/ 13
animi quantum licuit a corpore removerunt, intellectum huius Dei CD, 9/ 16
se quantum licuit a corpore removerunt, nec ab eis CD, 9/ 16
Sicut enim in uno corpore multa membra habemus, omnia CD, 10/ 6
homines volunt; et si corpore et incorporalitate dii a CD, 10/ 11
nec umquam solvetur a corpore, nec umquam carebit beatitudine CD, 10/ 29
ad audiendum mente, non corpore. Ad illud enim hominis CD, 11/ 2
per hoc quamvis a corpore incorruptibili inseparabilis incorruptibilitas sitCD, 11/ 10
ex animo constat et corpore; nec aliter nunc et CD, 11/ 21
sic peccaverat, ut tali corpore mereretur includi? Ac per CD, 11/ 23
aequaliter affecti animo et corpore videant unius corporis pulchritudinem CD, 12/ 6
enim et animo et corpore aequaliter affectos fuisse praediximus CD, 12/ 6
ad illicite utendum pulchro corpore, quod videndum ambobus pariter CD, 12/ 6
similes ambo animo et corpore fuerint, ipsum sibi fecisse CD, 12/ 6
est vivendi in hoc corpore nisi propter pendenda supplicia CD, 12/ 27
cum anima vivit in corpore, seu vivat ipsa seu CD, 13/ 2
quae animam seiungit a corpore; in secundam vero illam CD, 13/ 3
animae experimentum separationis a corpore, quamvis ablato iam criminis CD, 13/ 4
potius curreret, ne a corpore solveretur? Atque ita non CD, 13/ 4
est separationem animae a corpore, cum eam patiuntur, qui CD, 13/ 6
Suscipitur enim animae a corpore separatio, ne Deo ab CD, 13/ 8
etiam ipsa separetur a corpore, ac sic totius hominis CD, 13/ 8
enim animae piorum a corpore separatae, impiorum autem poenas CD, 13/ 8
tempus, quo animae a corpore separatae aut in bonis CD, 13/ 9
quia nondum abscessit a corpore. Sed si, cum abscesserit CD, 13/ 9
Quamdiu quippe anima in corpore est, non possumus negare CD, 13/ 9
est, in cuius iam corpore agitur ut moriatur, nec CD, 13/ 9
enim quisque in isto corpore morituro esse coeperit, numquam CD, 13/ 10
esse incipit in hoc corpore, in morte est. Quid CD, 13/ 10
quo est in isto corpore moriente potius quam vivente CD, 13/ 10
quippe est anima in corpore, maxime si etiam sensus CD, 13/ 11
constat ex anima et corpore, ac per hoc adhuc CD, 13/ 11
sine Deo et sine corpore ad tempus poenas luit CD, 13/ 12
anima sine Deo cum corpore poenas aeternas luit. Quando CD, 13/ 12
a Deo et a corpore separata punitur; sed quidquid CD, 13/ 12
qui animae separationem a corpore non putant esse poenalem CD, 13/ 16
quod dicimus animae a corpore separationem inter poenas eius CD, 13/ 16
existimant, cum omni prorsus corpore exuta ad Deum simplex CD, 13/ 16
utique corruptibile non qualicumque corpore, sed quale factum est CD, 13/ 16
poena est in qualicumque corpore colligari, quid est quod CD, 13/ 16
id est dissolvantur a corpore, de sua facit immortalitate CD, 13/ 16
semper esse velimus in corpore, velut aerumnoso vinculo colligatam CD, 13/ 16
causae est, ut in corpore maioris animantis tamquam medium CD, 13/ 17
qua fit animae a corpore separatio, qua certe corpus CD, 13/ 19
omni modo esse sine corpore beatissimum existimant, hanc opinionem CD, 13/ 19
Quid intellegendum sit de corpore animali et de corpore CD, 13/ 23
corpore animali et de corpore spiritali, et qui moriantur CD, 13/ 23
dumtaxat vita, quam in corpore licet animali, donec spiritale CD, 13/ 23
qua fit animae a corpore separatio, intellegamus simul significatam CD, 13/ 23
eo prorsus die a corpore sunt soluti, quo cibum CD, 13/ 23
Dei gratia liberavit. In corpore ergo animali primum hominem CD, 13/ 23
factus est homo in corpore animali; sed: Factus est CD, 13/ 23
venit, ut terrenae mortalitatis corpore vestiretur, quod caelesti immortalitateCD, 13/ 23
vivificabuntur; iam utique in corpore spiritali quod erit in CD, 13/ 23
omnes, quia, sicut nemo corpore animali nisi in Adam CD, 13/ 23
Adam moritur, ita nemo corpore spiritali nisi in Christo CD, 13/ 23
et anima constat et corpore. Hoc quidem verum est CD, 13/ 24
hoc nisi de solo corpore non possit intellegi? An CD, 13/ 24
tamen factum, ut in corpore animali, quod fit anima CD, 13/ 24
Apostolo, ubi ab spiritali corpore corpus animale discernens, id CD, 13/ 24
agens de hoc corruptibili corpore, de quo paulo ante CD, 14/ 3
Et aggravamur ergo corruptibili corpore, et ipsius aggravationis causam CD, 14/ 3
eius corruptionem scientes nolumus corpore spoliari, sed eius immortalitateCD, 14/ 3
omnia mala animae ex corpore putant accidisse, in errore CD, 14/ 3
vitiorum volens intellegi ex corpore accidere subiungat et dicat CD, 14/ 3
adeo non est ex corpore, ut ab omni corporea CD, 14/ 5
ipsa esse compellat in corpore. Unde etiam illis fatentibus CD, 14/ 5
in animo, stuporis in corpore. Quocirca illa, quae apatheia CD, 14/ 9
animo quippe, non in corpore accipitur), ut sine his CD, 14/ 9
habebant istos affectus in corpore animali ante peccatum, quales CD, 14/ 10
ante peccatum, quales in corpore spiritali non habebimus omni CD, 14/ 10
ante peccatum, licet in corpore animali esset, utique non CD, 14/ 12
mortuus spiritu volens et corpore moriturus invitus, desertor aeternae CD, 14/ 15
concupiscentia ferveat, friget in corpore; atque ita mirum in CD, 14/ 16
commotoque animo in commovendo corpore se ipsa non sequitur CD, 14/ 16
animum resisti sibi a corpore, quod ei natura inferiore CD, 14/ 23
nonnulla ut volunt de corpore facientium, quae alii nullo CD, 14/ 24
dissolveret. Nihil corruptionis in corpore vel ex corpore ullas CD, 14/ 26
in corpore vel ex corpore ullas molestias ullis eius CD, 14/ 26
regnat in nostro mortali corpore ad oboediendum desideriis eius CD, 15/ 6
peccatum in tuo mortali corpore ad oboediendum desideriis eius CD, 15/ 7
et sua matre, quae corpore quodammodo giganteo longe ceteris CD, 15/ 23
huius est, etiam speciosos corpore bonos vocare. Sed et CD, 15/ 23
ipse, qui etiam de corpore suo dixit: Solvite templum CD, 16/ 41
quae in hoc agitur corpore, superesse tempus iudicium iustitiamque CD, 17/ 4
cum quisque vivit in corpore. In hac quippe vita CD, 17/ 4
nostra isto terreno clauditur corpore, faciendum est iudicium atque CD, 17/ 4
tempus, quo vixit in corpore. Neque enim si quis CD, 17/ 4
et terreno habitavit in corpore. Deinde posteaquam prophetatum est CD, 17/ 4
coherceri; sed in eius corpore ac membris, quod populus CD, 17/ 9
quodammodo, quod de eius corpore dicitur. Propter quod etiam CD, 17/ 9
enim verbis translatis a corpore vitia intelleguntur animorum. Ista CD, 17/ 19
secundum ordinem Melchisedech de corpore et sanguine suo? Id CD, 17/ 20
tamen semper; alii in corpore constituentes finem boni, alii CD, 18/ 41
suo resuscitato a mortuis corpore ascendit in caelum. Iudaei CD, 18/ 46
Non enim ait: In corpore meo. Sed rursus quoniam CD, 18/ 51
in animo, alii in corpore, alii in utroque fines CD, 19/ 1
et alia, vel in corpore, ut membrorum integritas et CD, 19/ 1
autem currere, pulchrum esse corpore, viribus ingentibus praevalere et CD, 19/ 3
esse putaverunt, sive in corpore sive in animo sive CD, 19/ 4
et anima eorum et corpore malignus utitur spiritus? Et CD, 19/ 4
sapientiam, verum etiam in corpore, quod resurrectione renovabitur; ibi CD, 19/ 10
ullius terrorve turbaret. Cum corpore denique suo pacem habere CD, 19/ 12
dissociandam atque excludendam de corpore animam concitantem quanta posset CD, 19/ 12
est in isto mortali corpore, peregrinatur a Domino: ambulat CD, 19/ 14
alium animum, inque ipso corpore ad alium caput, ad CD, 19/ 17
tamen condicione mortali et corpore corruptibili, quod aggravat animam CD, 19/ 27
in anima mortui in corpore mortuos sepelirent. Propter istos CD, 20/ 6
conscientiam quisque ab eodem corpore separatus est. Cur enim CD, 20/ 9
quisque eorum vixit in corpore, non revixit a morte CD, 20/ 9
in anima, non in corpore casus iste cavendus est CD, 20/ 10
hic inveniet Christus in corpore constitutos simul significaret cum CD, 20/ 15
vivente atque in hoc corpore constituto esse demonstrans, et CD, 20/ 15
tam multi, quos in corpore inventurus est Christus, nec CD, 20/ 20
qui foris ab eius corpore praecisi sunt, non illi CD, 20/ 30
animam nolentem pellit e corpore, secunda mors animam nolentem CD, 21/ 3
animam nolentem tenet in corpore; ab utraque morte communiter CD, 21/ 3
vult anima de suo corpore patiatur. Attendunt autem isti CD, 21/ 3
tamen aliquid tale quod corpore maius sit. Ipse quippe CD, 21/ 3
dolendi causa exsistit a corpore, cum in eo loco CD, 21/ 3
Dolet itaque anima cum corpore in eo loco eius CD, 21/ 3
sola, quamvis sit in corpore, cum aliqua causa etiam CD, 21/ 3
invisibili tristis est ipsa corpore incolumi; dolet etiam non CD, 21/ 3
dolet etiam non in corpore constituta; nam utique dolebat CD, 21/ 3
etiamsi non dicatur, ut corpore sic dolente animus quoque CD, 21/ 9
quae constent spiritu et corpore, sed, ut dixi, miris CD, 21/ 10
arsuros sine ullo suo corpore spiritus, sicut ardebat apud CD, 21/ 10
homo cum spiritu, non corpore, sit in talibus visis CD, 21/ 10
ingravescente et animam de corpore excludente finierint. 15 "Quod CD, 21/ 14
Christi, in ipso eius corpore constituti, de quo dicit CD, 21/ 20
fuerint, tantum quia in corpore Christi, id est in CD, 21/ 20
inimicis suis in hoc corpore constitutis; nec tamen pro CD, 21/ 24
qui cum esset in corpore non est translatus ad CD, 21/ 24
usque adeo vita in corpore male gesta est, ut CD, 21/ 24
inquirit, quod in hoc corpore sibi comparare neglexit. Illud CD, 21/ 24
in ipso scilicet eius corpore constituti; de quo corpore CD, 21/ 25
corpore constituti; de quo corpore ait Apostolus:Unus panis CD, 21/ 25
corpus Christi, qui in corpore non est Christi, non CD, 21/ 25
Christi in vero Christi corpore primitus acceperunt; cum peior CD, 21/ 25
Apostolus voluit, in suo corpore perpetrando, sive turpitudine luxuriae CD, 21/ 25
id est sine ullo corpore spiritus, et in caelo CD, 22/ 4
per hoc etiam caelesti corpore praestabilior terreno corpori potuit CD, 22/ 4
exigua potuit aliquid caelesti corpore melius apud se tenere CD, 22/ 4
admiramur incorporeos animos, caelesti corpore potiores, terrenis illigari corporibusCD, 22/ 4
praecidi solet et a corpore separari membrum ubi nascitur CD, 22/ 8
mali nihil habuisset in corpore, de fonte regenerationis ascendit CD, 22/ 8
deinceps eam in suo corpore non invenit. Eucharius est CD, 22/ 8
per homines adhuc in corpore constitutos, sive omnia ista CD, 22/ 9
terreno ergo quid facit corpore? In hac mole quid CD, 22/ 11
itaque omnes tam magni corpore, quam vel erant vel CD, 22/ 16
id est Christo, et corpore eius, id est Ecclesia CD, 22/ 18
membra, et alibi: Pro corpore, inquit, eius quod est CD, 22/ 18
eadem mensura in quo corpore intellegenda esset, ostenderet dicens CD, 22/ 18
nihil periturum esse de corpore, ut deforme nihil sit CD, 22/ 19
deforme nihil sit in corpore, simul intellegitur ea, quae CD, 22/ 19
Quae claritas in Christi corpore, cum resurrexit, ab oculis CD, 22/ 19
et quaedam, quamvis in corpore, non corporis, sed virtutis CD, 22/ 19
angelis Dei, si non corpore, non aetate, certe felicitate CD, 22/ 20
vita dicitur, ut tamen corpore adhuc carnalis sit et CD, 22/ 21
suae; erit autem etiam corpore spiritalis, cum eadem caro CD, 22/ 21
Iam vero de ipso corpore tot exsistunt morborum mala CD, 22/ 22
peccatum in nostro mortali corpore ad oboediendum desideriis eius CD, 22/ 23
quamdiu sumus in hoc corpore, nobis deesse non posse CD, 22/ 23
Iam vero in ipso corpore, quamvis nobis sit cum CD, 22/ 24
nihil videmus creatum in corpore utilitatis causa, quod non CD, 22/ 24
quaedam ita posita in corpore, ut tantummodo decorem habeant CD, 22/ 24
quanta sit futura in corpore incorruptibili facilitas motus, de CD, 22/ 25
in quo convenientius incorruptibili corpore laetabuntur, quam in quo CD, 22/ 26
quale nos habemus in corpore atque isto nomine nuncupamus CD, 22/ 29
sint sancti in illo corpore spiritali, non dico quod CD, 22/ 29
sunt Deum in ipso corpore; sed utrum per ipsum CD, 22/ 29
puerum suum Giezi absens corpore vidit accipientem munera, quae CD, 22/ 29
quanto magis in illo corpore spiritali videbunt sancti omnia CD, 22/ 29
verum etiam unde sunt corpore absentes! Tunc enim erit CD, 22/ 29
enim tantum poterunt in corpore spiritali eo modo utique CD, 22/ 29
etiam in isto mortali corpore oculis sancti viri Iob CD, 22/ 29
Dei", qui utique in corpore visus est et in CD, 22/ 29
visus est et in corpore videbitur, quando vivos et CD, 22/ 29
potentia spiritalis corporis, ut corpore videatur et spiritus? Spiritus CD, 22/ 29
qua nunc vivit in corpore et haec terrena membra CD, 22/ 29
per corpora in omni corpore, quocumque fuerint spiritalis corporis CD, 22/ 29
obstrictus, quam nec in corpore vult oculus esse qui CD, 22/ 30
morbos novit; sicut autem corpore sentiuntur, plurimos nescit, quos CD, 22/ 30