CORPORISQUE...............3
id est omnis animae corporisque Creatorem, colere se quisque CD, 7/ 27
verum, id est animae corporisque factorem, sed creaturam quamvis CD, 7/ 27
amore societas, concors mentis corporisque vigilia et mandati sine CD, 14/ 26
 
 CORPORUM..................79
12 "De sepultura humanorum corporum, quae Christianis etiamsi fuerit CD, 1/ 12
Intuens enim in duorum corporum commixtione unius inquinatissimam cupiditatemCD, 1/ 19
permittit! Dii propter sedandam corporum pestilentiam ludos sibi scaenicos CD, 1/ 32
Neque enim et illa corporum pestilentia ideo comquievit, quia CD, 1/ 32
sideribus dare, quod de corporum simili temperatione veniebat? Cur CD, 5/ 5
sint inter se similes corporum species, quantum in diverso CD, 5/ 6
dici posset ad solas corporum differentias afflatus quosdam valere CD, 5/ 6
civilis, quae maxime circa corporum est occupata naturam, sicut CD, 7/ 5
cum diis communem immortalitatem corporum, animorum autem cum hominibus CD, 8/ 14
praeter subtilitatem et firmitatem corporum et habitationis altiorem locum CD, 8/ 14
virium et annosissima firmitate corporum vincunt. Quis hominum videndo CD, 8/ 15
data sunt quaedam potiora corporum munera, ut illud, quo CD, 8/ 15
habituri et nos immortalitatem corporum, non quam suppliciorum aeternitas CD, 8/ 15
esse ordo in gradibus corporum; sed fieri posse, ut CD, 8/ 15
qui usque ad mortem corporum suorum pro veritate certarunt CD, 8/ 27
modo separavit, sola illos corporum aeternitate coniungens, animo autem CD, 9/ 8
vincere. Nam si non corporum, sed animorum aeternitatem cum CD, 9/ 8
adsunt daemones possunt vivorum corporum vaporibus humanorum, si tantis CD, 9/ 16
intervalla et per aeriorum corporum levitatem a provectu animorum CD, 9/ 18
veritas, nullas habentium similitudines corporum; sed spiritali, qua corporaliumCD, 10/ 9
certissima, desiderare animas corruptibilium corporum labem et inde ad CD, 10/ 30
malorum autem oblivio facit corporum desiderium, ubi rursus implicentur CD, 10/ 30
eius modi spiritalem, quae corporum similitudinibus figuratur, sicut in CD, 11/ 2
animarum merita non qualitatibus corporum esse pensanda, aerium pessimus CD, 11/ 23
appetitus. Nam velut amores corporum momenta sunt ponderum, sive CD, 11/ 28
vitium est pulchrorum suaviumque corporum, sed animae perversae amantis CD, 12/ 8
quae non solum naturales corporum species, verum etiam ipsas CD, 12/ 26
creatores noluit esse, sed corporum. Unde quoniam Porphyrius propter CD, 12/ 27
est et animarum et corporum, conditorem agnoscit et praedicat CD, 12/ 28
vita non animarum, sed corporum vita est; quam possunt CD, 13/ 2
gratia deserente divina de corporum suorum nuditate confusi sunt CD, 13/ 13
Christiana reprehendant, exagitant aeternitatem corporum, tamquam haec sint interCD, 13/ 16
credamus? Nam cum terrenorum corporum, sicut onera in gestando CD, 13/ 18
redarguunt philosophi de ponderibus corporum. Nolo enim quaerere, cur CD, 13/ 18
Christo adversaretur, resurrectionem incorruptibilium corporum negans non solum sineCD, 13/ 19
integritate securitatem dedit, resurrectionem corporum, in quibus multa duraCD, 13/ 20
agitabantur perturbationibus animorum, nullis corporum laedebantur incommodis: tam felixCD, 14/ 10
haec omnia in incorruptione corporum reddita resurrectione mortuorum. 11 CD, 14/ 10
et de amplior humanorum corporum forma." Quamobrem nullus prudens CD, 15/ 9
non credunt etiam magnitudines corporum longe ampliores tunc fuisse CD, 15/ 9
diffamatumque diluvium! Sed de corporum magnitudine plerumque incredulos nudataCD, 15/ 9
ut dixi, antiquorum magnitudines corporum inventa plerumque ossa, quoniam CD, 15/ 9
etiam magnitudines et fortitudines corporum non magni pendendas esse CD, 15/ 23
quaecumque gentes in diversitatibus corporum ab usitato naturae cursu CD, 16/ 8
cum corpus non sit, corporum tamen similes mira celeritate CD, 18/ 18
secunda resurrectione, id est corporum, loquitur, quae in fine CD, 20/ 6
est. Non autem ista corporum, sed animarum est. Habent CD, 20/ 6
mortem post secundam, quae corporum futura est, resurrectionem praecipitabunturCD, 20/ 6
est, nec animarum, sed corporum est, quae per ultimum CD, 20/ 6
venerit, quo fiat et corporum resurrectio, non ad vitam CD, 20/ 9
dici non posse nisi corporum ideoque istam quoque primam CD, 20/ 10
resurrectio potest esse, sed corporum. Sed quid contra Apostolum CD, 20/ 10
ad animas pertinere, quia corporum est cadere: cur non CD, 20/ 10
sed illud quod facta corporum resurrectione passuri sunt. 13 CD, 20/ 12
secunda resurrectione mortuorum, quae corporum est, recapitulando narrans quomodoCD, 20/ 14
de ipsa loquens resurrectione corporum dicat: Tu quod seminas CD, 20/ 20
Apostolus, cum de resurrectione corporum ad Corinthios loqueretur: Omnes CD, 20/ 20
incredibile videatur illam multitudinem corporum in aere quodam modo CD, 20/ 20
herba exorientur; ubi resurrectionem corporum strinxit, velut quod non CD, 20/ 21
per cadavera significantes evidentem corporum poenam; quamvis cadaver nisi CD, 20/ 21
simillimus de resurrectione dumtaxat corporum mortuorum. Nam qui illic CD, 20/ 23
corporibus dicimus, quia humanorum corporum naturam novimus longe aliter CD, 21/ 8
membris et tunc poterunt corporum suorum vinculis insolubiliter alligari CD, 21/ 10
incorporales, habentes tamen similitudinem corporum. Nam et ipse homo CD, 21/ 10
veniatur, qui post resurrectionem corporum futurus est damnationis et CD, 21/ 26
sibi argumentari videntur adversus corporum resurrectionem et dicere quod CD, 22/ 4
cum valeat nunc natura corporum terrenorum deprimere animas deorsum CD, 22/ 11
nolunt, ut credamus naturam corporum terrenorum aliquando incorruptibilem factamCD, 22/ 11
sint omnibus an diversae corporum quantitates. Si enim aequalitas CD, 22/ 12
Si enim aequalitas erit corporum, unde habebunt quod hic CD, 22/ 12
regno eius erunt, humanorum corporum sit futurus: "Multis erit CD, 22/ 12
etiam corruptionibus et dilapsionibus corporum mortuorum, cum aliud vertaturCD, 22/ 12
si hoc de resurrectione corporum dictum est, sic accipiamus CD, 22/ 15
et ad ipsam resurrectionem corporum pertinet. Si autem etiam CD, 22/ 16
poterit quasque deformitates humanorum corporum, non modo usitatas, verum CD, 22/ 19
in resurrectione mortuorum natura corporum quibuslibet modis dissipatorum inCD, 22/ 20
aeternum eas mensuras habeat corporum magnitudo, quas habebat perficiendae CD, 22/ 20
quaecumque spiritalia illa lumina corporum nostrorum circumferemus, incorporeum DeumCD, 22/ 29
Qui motus illic talium corporum sint futuri, temere definire CD, 22/ 30
 
 CORPOSUM..................1
sed ipsos esse humanorum corposum conditores." Ita sane Plato CD, 12/ 27
 
 CORPULENTIAE..............1
annum, nisi quod aliquantum corpulentiae siccioris et contractioris fuit CD, 21/ 4
 
 CORPUS....................282
constituit edicto, ne quis corpus liberum violaret. Eversa est CD, 1/ 6
Nolite timere eos, qui corpus occidunt, animam autem non CD, 1/ 12
ut contendat eos, qui corpus occidunt, non debere timeri CD, 1/ 12
timeri ante mortem, ne corpus occidant, et timeri debere CD, 1/ 12
debere post mortem, ne corpus occisum sepeliri non sinant CD, 1/ 12
quod ait Christus: "Qui corpus occidunt, et postea non CD, 1/ 12
commemorantur in Evangelio qui corpus eius de cruce acceptum CD, 1/ 13
membris corporis imperare sanctumque corpus usu fieri sanctae voluntatis CD, 1/ 16
non cedit, et ipsum corpus sanctificatur, et ideo, cum CD, 1/ 18
facultas. Neque enim eo corpus sanctum est, quod eius CD, 1/ 18
permanente, per quod etiam corpus sanctificari meruit, nec ipsi CD, 1/ 18
sanctitate animi, per quam corpus sanctificabatur, amissa atque destructa CD, 1/ 18
constantiam, nec victum auferens corpus ab hostibus nec invictum CD, 1/ 24
ne libidini hostili subditum corpus illecebrosissima voluptate animum alliciatCD, 1/ 25
manere, si nullius libidine corpus attrectaretur; non autem esse CD, 1/ 28
ut sit sanctum et corpus et spiritus; nec tale CD, 1/ 28
iam ad eius quasi corpus rei publicae pertinerent. 2 CD, 3/ 1
diversi pars ingenium, alii corpus exercebant; etiam tum vita CD, 3/ 10
animam mundi et mundum corpus Dei esse putaverunt." Quid CD, 4/ 12
eique animo mundus ut corpus est, ut sit unum CD, 4/ 12
aquarum plurimum valere ad corpus vel bene vel male CD, 5/ 2
Quid enim tam ad corpus pertinens quam corporis sexus CD, 5/ 6
dicitur spiritus; sed quoniam corpus est, non est spiritus CD, 5/ 9
aliquo patiens totum flammis corpus impenderit? Si Curtius armatus CD, 5/ 18
Nolite timere eos, qui corpus occidunt, animam autem non CD, 5/ 18
fructus ipsiusque hominis animam corpus, sensus, mentem, vitam, bonis CD, 5/ 26
mundi, ut Ianus sit corpus eius, id est iste CD, 7/ 9
deum dicant, quoniam mundi corpus non est deus vel CD, 7/ 9
corpore. Solum itaque mundi corpus non est deus, sed CD, 7/ 9
anima eius aut simul corpus et animus, ita tamen CD, 7/ 9
verum tamen ipsam magnum corpus in elementis mundique infimam CD, 7/ 23
nefas sit colere aut corpus aut animam, quanto magis CD, 7/ 27
salutem nec decus humanum corpus aut anima colentis obtineat CD, 7/ 27
illa sit anima sive corpus sive anima simul et CD, 7/ 27
sive anima simul et corpus, bis peccat in Deum CD, 7/ 27
Stoici ignem, id est corpus unum ex his quattuor CD, 8/ 5
cogitationis iam non est corpus, sed similitudo corporis; illud CD, 8/ 5
haec similitudo corporis, nec corpus est nec similitudo corporis CD, 8/ 5
natura est, quae utique corpus non est, si iam CD, 8/ 5
atque iudicatur, nec ipsa corpus est. Non est ergo CD, 8/ 5
Porro si noster animus corpus non est, quo modo CD, 8/ 5
modo Deus creator animi corpus est? Cedant ergo et CD, 8/ 5
quidem puduit dicere Deum corpus esse, verum tamen eiusdem CD, 8/ 5
gloria praelatos videmus, nullum corpus esse Deum, et ideo CD, 8/ 6
hoc sive universi mundi corpus figuras, qualitates ordinatumque motum CD, 8/ 6
enim, quidquid est, vel corpus esse vel vitam, meliusque CD, 8/ 6
aliquid vitam esse quam corpus, speciemque corporis esse sensibilem CD, 8/ 6
in eorum conspectu et corpus et animus magis minusque CD, 8/ 6
cura excolendum esse quam corpus, ipsamque excellentiam corporalem, quam CD, 8/ 15
fatigantur vel reficiendum alimentis corpus habent, terram repetunt vel CD, 8/ 15
fieri posse, ut inferius corpus anima melior inhabitet deteriorque CD, 8/ 15
notus est daemon per corpus vicinum quam homo per CD, 8/ 21
locutio vultus motus, per corpus suum aetherii dii sentiunt CD, 8/ 21
mundanus homo, id est corpus; reliquus enim, vel potius CD, 8/ 26
altare, etiam super sanctum corpus martyris ad Dei honorem CD, 8/ 27
animante deterius, id est corpus? Cum enim animans, id CD, 9/ 9
iunguntur, cum diis habent corpus aeternum, vitiosum autem cum CD, 9/ 9
animalis partem, id est corpus, cum superioribus, superiorem vero CD, 9/ 9
parte dominante sint miseri? Corpus quippe servum est, sicut CD, 9/ 9
quibus sicut beluis mortale corpus est. Isti autem, quos CD, 9/ 9
ligati atque suspensi, servum corpus cum diis beatis, Dominum CD, 9/ 9
sic existimandum est eorum corpus tamquam honoratorum aeternum vehiculum CD, 9/ 9
sicut homines, sed aeternum corpus accepit. Essent quippe feliciores CD, 9/ 10
mortale cum eis haberent corpus et cum diis animum CD, 9/ 10
si cum animo misero corpus saltem mortale cum eis CD, 9/ 10
habeant proprium, quod est corpus aerium, sicut et illi CD, 9/ 13
infimis singula propria, dii corpus aetherium hominesque terrenum; duo CD, 9/ 13
non tamen tali, qui corpus quidem habeat immortale propinquum CD, 9/ 17
animae tuae placens Deo. Corpus etiam nostrum cum temperantia CD, 10/ 6
obsequium vestrum. Si ergo corpus, quo inferiore tamquam famulo CD, 10/ 6
nobis, ut tanti capitis corpus essemus, secundum formam servi CD, 10/ 6
habent: ita multi unum corpus sumus in Christo; singuli CD, 10/ 6
sacrificium Christianorum: Multi unum corpus in Christo. Quod etiam CD, 10/ 6
quae cum ipsius capitis corpus sit, se ipsam per CD, 10/ 20
contemnis enim eum propter corpus ex femina acceptum et CD, 10/ 28
assumpsisse humanam animam et corpus? Vos certe tantum tribuitis CD, 10/ 29
multorum salute suscepta est? Corpus vero animae cohaerere, ut CD, 10/ 29
habetis, incorporeum incorporeo, quam corpus incorporeo cohaerere. An forteCD, 10/ 29
An vero quod ipsum corpus morte depositum et in CD, 10/ 29
tam crebro praecipere omne corpus esse fugiendum, ut anima CD, 10/ 29
ut beata sit anima, corpus est omne fugiendum? Solem CD, 10/ 29
ut beati simus, omne corpus fugiendum esse opinamini, ut CD, 10/ 29
loquitur, quia velut per corpus loquitur et velut interposito CD, 11/ 2
vas aliquem liquorem aut corpus colorem aut aer lucem CD, 11/ 10
vas liquor est nec corpus color nec aer lux CD, 11/ 10
quo plenum est, et corpus decoloretur et aer tenebrescat CD, 11/ 10
desipiat. Sed etsi sit corpus incorruptibile, quale sanctis in CD, 11/ 10
est incorruptior quam altera; corpus vero ipsum maius est CD, 11/ 10
minor. Aliud est itaque corpus, quod non ubique sui CD, 11/ 10
est tamen substantia, qua corpus dicitur, aliud qualitas eius CD, 11/ 10
Dei, sicut illuminatur aeris corpus luce corporea; et sicut CD, 11/ 10
ante peccatum, tamen luteum corpus accepit. Quid autem stultius CD, 11/ 23
progressione peccantis, ut sola corpus tale mereretur. Non plane CD, 11/ 23
levitate nitantur. Ita enim corpus pondere, sicut animus amore CD, 11/ 28
adinventiones nostrae. Corruptibile enim corpus aggravat animam, et deprimitCD, 12/ 16
legamus: Deus illi dat corpus quomodo voluerit et unicuique CD, 12/ 26
et unicuique seminum proprium corpus. Ita nec feminam sui CD, 12/ 26
propter animae purgationem dicit corpus omne fugiendum simulque cum CD, 12/ 27
potest et ea cui corpus obnoxium est." Sed de CD, 13/ 2
desinit vivere atque sentire; corpus autem ideo mortale, quoniam CD, 13/ 2
anima Deo deserta deserit corpus. Ita enim nec ex CD, 13/ 2
Deo vivit ipsa nec corpus ex ipsa. Huiusmodi autem CD, 13/ 2
qui habet potestatem et corpus et animam perdere in CD, 13/ 2
videri potest quo modo corpus ea morte dicatur occidi CD, 13/ 2
malum, ideo nec vivere corpus dicendum est, in quo CD, 13/ 2
bonum est; vivit autem corpus ex anima, cum anima CD, 13/ 2
qua separantur anima et corpus, bonis sit bona; quia CD, 13/ 3
nec tantum posteriorem, ubi corpus privatur anima, nec solam CD, 13/ 12
non esset. Cum vero corpus anima ipsa deseruit aetate CD, 13/ 15
gratiam liberetur. Neque enim corpus, quod de terra est CD, 13/ 15
esset, quo demonstrarem non corpus esse animae, sed corruptibile CD, 13/ 16
esse animae, sed corruptibile corpus onerosum. Unde illud est CD, 13/ 16
in superiore libro commemoravimus: Corpus enim corruptibile aggravat animamCD, 13/ 16
terrenum tantum, sed omne corpus esse fugiendum, et deos CD, 13/ 17
sapientiae felicitatem teneret et corpus proprium non relinqueret, cuiusqueCD, 13/ 17
proprium non relinqueret, cuiusque corpus et in aeternum ex CD, 13/ 17
animae, ut beata sit, corpus est omne fugiendum, fugiant CD, 13/ 17
est vel propter Christi corpus cum quo ascendit in CD, 13/ 18
ipse tamen ad suum corpus movendum atque portandum agilior CD, 13/ 18
credant terrenum esse posse corpus in caelo, cum terra CD, 13/ 18
corpore separatio, qua certe corpus animantis, quod evidenter vivebat CD, 13/ 19
corporeis nexibus liberari, ut corpus omne fugientes beatae apud CD, 13/ 19
quod scriptum est: Seminatur corpus animale, surget corpus spiritale CD, 13/ 20
Seminatur corpus animale, surget corpus spiritale, sed quia spiritui CD, 13/ 20
homo erit; non quia corpus, quod de terra factum CD, 13/ 23
oboedientiae meritum servabatur. Ideo corpus eius, quod cibo ac CD, 13/ 23
quod Apostolus non ait: Corpus quidem moriturum est propter CD, 13/ 23
propter peccatum; sed ait: Corpus quidem mortuum est propter CD, 13/ 23
vobis. Tunc ergo erit corpus in spiritum vivificantem, quod CD, 13/ 23
surget in virtute; seminatur corpus animale, surget corpus spiritale CD, 13/ 23
seminatur corpus animale, surget corpus spiritale. Deinde ut hoc CD, 13/ 23
probaret: Si est, inquit, corpus animale, est et spiritale CD, 13/ 23
ut quid esset animale corpus ostenderet: Sic, inquit, et CD, 13/ 23
voluit ostendere quid sit corpus animale, quamvis Scriptura non CD, 13/ 23
viventem, voluit Apostolus intellegi corpus hominis animale. Spiritale autemCD, 13/ 23
apertius declaravit se animale corpus insinuasse in eo quod CD, 13/ 23
Prius est enim animale corpus, quale habuit primus Adam CD, 13/ 23
Christus, velut caput et corpus. Hoc in eadem epistula CD, 13/ 23
nos in resurrectione tale corpus habituros, quale habuit homo CD, 13/ 23
prius, quam peccasset, spiritale corpus habuisse et peccati merito CD, 13/ 23
qui ait: Si est corpus animale, est et spiritale CD, 13/ 23
qua beatissimus Paulus ad corpus animale monstrandum hoc testimonium CD, 13/ 23
pulverem de terra animale corpus factum esse docet Apostolus CD, 13/ 24
quoniam homo non est corpus solum vel anima sola CD, 13/ 24
est; nec totus homo corpus, sed inferior hominis pars CD, 13/ 24
animam scilicet interiorem hominem, corpus autem exteriorem hominem vocans CD, 13/ 24
corpori; hoc autem secundum corpus, qualem hominem Deus finxit CD, 13/ 24
est anima, ut fieret corpus animale, id est homo CD, 13/ 24
ubi ab spiritali corpore corpus animale discernens, id est CD, 13/ 24
nunc sumus, ait: Seminatur corpus animale, surget corpus spiritale CD, 13/ 24
Seminatur corpus animale, surget corpus spiritale; si est corpus CD, 13/ 24
corpus spiritale; si est corpus animale, est et spiritale CD, 13/ 24
verbis superius locuti sumus. Corpus igitur animale, in quo CD, 13/ 24
quippe appellat non solum corpus terreni atque mortalis animantis CD, 14/ 2
naturam diligenter advertit. Nam corpus quidem corruptibile aggravat animamCD, 14/ 3
Aggravat ergo nunc animam corpus corruptibile, et deprimit terrena CD, 14/ 3
purgatam et extra omne corpus animam constitutam ipsa esse CD, 14/ 5
quo verum erat hominis corpus et verus hominis animus CD, 14/ 9
sibi non solum totum corpus nec solum extrinsecus, verum CD, 14/ 16
impudens amissa potestate, cui corpus ex omni parte serviebat CD, 14/ 21
obtemperat, quam cum ei corpus, quod alterum ab illo CD, 14/ 23
est, ut tegmen, quo corpus omne vestitur, si quid CD, 14/ 24
non sentiendo non movere corpus eo probabatur, quod tamquam CD, 14/ 24
postea referebat. Cum itaque corpus etiam nunc quibusdam, licet CD, 14/ 24
apparent ad Christum et corpus eius, id est ecclesiam CD, 15/ 18
et latitudinis eius significant corpus humanum, in cuius veritate CD, 15/ 26
patris tui, non ut corpus inde eiceret, quod iam CD, 16/ 15
dicit Abrahae iam fuisse corpus emortuum, quoniam non ex CD, 16/ 28
Ad aliquid enim emortuum corpus intellegere debemus, non ad CD, 16/ 28
secundum ea, quae per corpus gessit, sive bonum sive CD, 17/ 4
bonum sive malum. Per corpus quippe ibi dixit Apostolus CD, 17/ 4
gesserit, quo gessit et corpus. Isto modo congruenter intellegi CD, 17/ 4
totum cum suo capite corpus unus est Christus. Haec CD, 17/ 4
Paulus:Unus panis, unum corpus multi sumus. Quod ergo CD, 17/ 5
ipse de caelo, cum corpus eius, quod sunt fideles CD, 17/ 9
utique verbis in cruce corpus significavit extentum manibus pedibusque CD, 17/ 17
illorum, quia caput et corpus unus est Christus; unde CD, 17/ 18
virginali domum sibi aedificasse corpus humanum et huic, tamquam CD, 17/ 20
Sacrificium et oblationem noluisti, corpus autem perfecisti mihi; quia CD, 17/ 20
omnibus sacrificiis et oblationibus corpus eius offertur et participantibusCD, 17/ 20
solum animum, sed nec corpus quidem ulla ratione crediderim CD, 18/ 18
genera variatur et, cum corpus non sit, corporum tamen CD, 18/ 18
alii mox interire post corpus, alii vivere etiam postea CD, 18/ 41
bona ad animum et corpus addentes; alii sensibus corporis CD, 18/ 41
Nolite timere eos, qui corpus occidunt, animam autem non CD, 18/ 50
nullo infestante neque vexante corpus illorum. Patiuntur quippe hanc CD, 18/ 51
numerandae sint, quae ad corpus pertinent, non qua ipsum CD, 18/ 52
natura duo esse quaedam, corpus et animam, et horum CD, 19/ 3
ut ita sit ei corpus tamquam equus equiti (eques CD, 19/ 3
habet ad equum), an corpus solum sit homo, aliquo CD, 19/ 3
anima sola nec solum corpus, sed simul utrumque sit CD, 19/ 3
una sive anima sive corpus, ille autem totus ex CD, 19/ 3
animam solam nec solum corpus, sed animam simul et CD, 19/ 3
sed animam simul et corpus esse arbitratur. Proinde summum CD, 19/ 3
inquietudo contraria quieti in corpus cadere sapientis non potest CD, 19/ 4
in veraci libro Sapientiae: Corpus corruptibile aggravat animam et CD, 19/ 4
pendeat. Et quod terrenum corpus in terram nititur et CD, 19/ 12
alendum, tegendum, curandum ornandumque corpus congruit), eo pacto aequissimoCD, 19/ 13
se habent anima et corpus, id est, ordinatae vitae CD, 19/ 14
sibi conciliantur anima et corpus. Sed quia homini rationalis CD, 19/ 14
subdita pertinere, ad alium corpus, ad alium animum, inque CD, 19/ 17
plane certeque vitalis, nec corpus animale, quod dum corrumpitur CD, 19/ 17
comprehendit, etiamsi parvam propter corpus corruptibile, quod aggravat animamCD, 19/ 18
cuiusque evidentia, quibus per corpus animus utitur, quoniam miserabilius CD, 19/ 18
quidem immortalis anima post corpus ut incedit, nosti; a CD, 19/ 23
est? oraculo respondit dea: Corpus quidem debilitantibus tormentis semper CD, 19/ 23
Dei alienata erit, nec corpus, quod aeternis doloribus subiacebit CD, 19/ 28
atque paulatim, quoniam tota corpus est eius; sive ad CD, 20/ 5
gerunt corpora; unde Apostolus: Corpus quidem, inquit, mortuum est CD, 20/ 15
constituto esse demonstrans, et corpus mortuum et spiritum vitam CD, 20/ 15
vitam. Nec tamen dixit corpus mortale, sed mortuum, quamvis CD, 20/ 15
sed universum quodam modo corpus eius, id est ad CD, 20/ 19
Alii quippe utrumque ad corpus, alii utrumque ad animum CD, 20/ 22
rettulerunt; alii proprie ad corpus ignem, tropice ad animum CD, 20/ 22
Israel, de cuius semine corpus accepit? quod ita scriptum CD, 20/ 30
Sed nullum est, inquiunt, corpus, quod dolere possit nec CD, 21/ 3
Quod si respondetur terrenum corpus solidum scilicet atque conspicuum CD, 21/ 3
quippe animus, cuius praesentia corpus vivit et regitur, et CD, 21/ 3
loco dolet, ubi laeditur corpus. Sicut ergo dicimus corpora CD, 21/ 3
Crucior in hac flamma. Corpus autem nec exanime dolet CD, 21/ 3
non dubitant, igne uri corpus, animum autem rodi quodam CD, 21/ 9
facilius est ut ad corpus dicam utrumque pertinere quam CD, 21/ 9
utrum et vermem ad corpus proprie an ad animum CD, 21/ 9
sed re ipsa manducaverunt corpus Christi, in ipso eius CD, 21/ 20
Apostolus: Unus panis, unum corpus multi sumus; ut, etiamsi CD, 21/ 20
baptismum Christi et manducaverunt corpus Christi, non moriantur in CD, 21/ 20
itaque homo post hoc corpus inquirit, quod in hoc CD, 21/ 24
sed re ipsa manducaverunt corpus Christi, in ipso scilicet CD, 21/ 25
Apostolus:Unus panis, unum corpus multi sumus. Qui ergo CD, 21/ 25
vere dicendus est manducare corpus Christi et bibere sanguinem CD, 21/ 25
non dicendum esse manducare corpus Christi, qui in corpore CD, 21/ 25
ergo dicendi sunt manducare corpus Christi, quoniam nec in CD, 21/ 25
tenus, sed re vera corpus Christi manducare et eius CD, 21/ 25
dicat aut existimet manducare corpus meum aut bibere sanguinem CD, 21/ 25
meretricem eique adhaerens unum corpus efficitur, iam in fundamento CD, 21/ 26
animal, non poterit terrenum corpus in caeleste corpus attolli CD, 22/ 4
terrenum corpus in caeleste corpus attolli, si animus omni CD, 22/ 4
ista meliore, quam est corpus omne caeleste? Sed ideo CD, 22/ 4
mundus sublatum terrenum Christi corpus in caelum; resurrectionem carnis CD, 22/ 5
esset et super iacentis corpus missa ipsius presbyteri tunica CD, 22/ 8
aegritudine exstinctus est. Cumque corpus iaceret exanime atque a CD, 22/ 8
ut eiusdem martyris oleo corpus perungueretur. Factum est, et CD, 22/ 8
illorum. Ipsum vero sacrificium corpus est Christi, quod non CD, 22/ 10
elementorum ponderibus argumentantur terrenum corpus in caelo esse non CD, 22/ 11
non potest esse terrenum corpus in caelo; momentis enim CD, 22/ 11
et ut accipiat qualitatem corpus humanum, qua ferri in CD, 22/ 11
Nam et Aristoteles quintum corpus eam dixit esse et CD, 22/ 11
non poterit effici, ut corpus eius levetur in caelum CD, 22/ 11
eodem elemento habitet vivificatum corpus, in quo voluerit vivificans CD, 22/ 11
nihil tale redire in corpus hominis dixerimus, responsionem nostram CD, 22/ 12
reditura sit caro, qua corpus alterius vescentis humana viscera CD, 22/ 12
redire fateantur; non tamen corpus habendo immortale, sed corpus CD, 22/ 12
corpus habendo immortale, sed corpus omne fugiendo. 13 "An CD, 22/ 12
Christus; ex quo totum corpus connexum et compactum per CD, 22/ 18
vir perfectus, caput et corpus, quod constat omnibus membris CD, 22/ 18
dicitur: Vos autem estis corpus Christi et membra, et CD, 22/ 18
alibi: Unus panis, unum corpus multi sumus. De cuius CD, 22/ 18
Christus; ex quo totum corpus connexum et compactum per CD, 22/ 18
omnia Ecclesiae, quae est corpus eius, plenitudo eius, qui CD, 22/ 18
quod scriptum est: Seminatur corpus animale, resurget corpus spiritale CD, 22/ 21
Seminatur corpus animale, resurget corpus spiritale. Quae sit autem CD, 22/ 21
ut serviret tale sit corpus adiunctum? quamquam et detractis CD, 22/ 24
ulla difficultate! Quale erit corpus, quod omni modo spiritui CD, 22/ 24
qua beatis animis putat corpus omne fugiendum, ipsius Platonis CD, 22/ 26
ut beata sit anima, corpus esse omne fugiendum. Nihil CD, 22/ 26
quia incorruptibile diximus futurum corpus, si anima beata non CD, 22/ 26
non erit, nisi omne corpus effugerit. Sed iam et CD, 22/ 26
ut beatae sint animae, corpus est omne fugiendum, sed CD, 22/ 26
est omne fugiendum, sed corpus incorruptibile recipiendum. Et in CD, 22/ 26
quadringentis quadraginta, ut idem corpus et eadem anima, quae CD, 22/ 28
per ipsum, sicut per corpus nunc videmus solem, lunam CD, 22/ 29
perfectum est nec iam corpus corruptibile adgravabit animam, sed CD, 22/ 29
illis spiritus per spiritale corpus. Neque enim et ille CD, 22/ 29
corporis. Sed quia spiritale corpus nescimus quantos habebit accessus CD, 22/ 29
ut nec intellegibilia per corpus nec corporalia per se CD, 22/ 29
ista nescire? Numquid ergo corpus habet, per cuius oculos CD, 22/ 29
etiam spiritu, non per corpus, corporalia posse cerni? Quando CD, 22/ 29
tamen Propheta non per corpus, sed per spiritum vidit CD, 22/ 29
cum sint invisibiles, per corpus videt. Nam unde viventia CD, 22/ 29
videamus, quas nisi per corpus videre non possumus? Vitas CD, 22/ 29
spiritus, ibi erit protinus corpus; nec volet aliquid spiritus CD, 22/ 30
spiritum posset decere nec corpus. Vera ibi gloria erit CD, 22/ 30