CREATORE..................9
imperatore, quanto magis iubente Creatore! Qui ergo audit non CD, 1/ 26
universitate rerum a bono Creatore bene conditarum quaedam displicent CD, 11/ 22
est rationalis creaturae sub Creatore Domino constitutae. Nam ubi CD, 13/ 20
in creatura quam in Creatore frequentius legitur; unde nonnulli CD, 13/ 24
est, non solum de Creatore, sed etiam de creatura CD, 13/ 24
bona est; sed deserto Creatore bono vivere secundum creatum CD, 14/ 5
proposita et res a Creatore facilis imperata, quisnam satis CD, 14/ 15
ostendere, nec sub illo creatore ac dispositore perversa inordinatio CD, 14/ 26
nostrae ab omnium naturarum Creatore donantur, non solum bona CD, 19/ 10
 
 CREATOREM.................12
non potius et animae Creatorem. Dicit etiam antiquos Romanos CD, 4/ 31
vel certe creaturas, non Creatorem veritas Christiana convincit, propter CD, 6/ Pr
est omnis animae corporisque Creatorem, colere se quisque contendat CD, 7/ 27
Deum quidem summum omnium creatorem, quem nos verum Deum CD, 9/ 16
a quo Platonici, quamvis creatorem universitatis intellexerint, deviarunt colendoCD, 10/ 3
non sunt quod ipse, creatorem nobiscum sentiunt; alios autem CD, 11/ 5
laudandum et amandum refertur Creatorem, recurrit in mane. Et CD, 11/ 7
naturae quamlibet minimae mortalisque creatorem nisi Deum credere ac CD, 12/ 25
iam non creatum, sed Creatorem, sicut est de quo CD, 13/ 24
sic esset consequens, ut Creatorem Spiritum, qui proprie dicitur CD, 13/ 24
angelum vinceret; si autem creatorem atque adiutorem Deum superbe CD, 14/ 27
numero humanorum digitorum errasse Creatorem, quamvis nesciens cur hoc CD, 16/ 8
 
 CREATORES.................4
creaturae possint dici angeli creatores." Sed cum his nullum CD, 12/ 25
tam non eos dicimus creatores animalium, quam nec agricolas CD, 12/ 25
non dicimus fructuum quorumque creatores, cum legamus: Neque qui CD, 12/ 26
Proinde animarum nostrarum eos creatores noluit esse, sed corporum CD, 12/ 27
 
 CREATORI..................20
Apostolus, creaturae potius quam Creatori, qui est benedictus in CD, 4/ 29
ad eamdem legem dandam Creatori servire creaturam. 14 "De CD, 10/ 13
cuiquam nisi vero animae Creatori et Domino subderetur. Omnia CD, 10/ 14
certis indiciis per subiectam Creatori creaturam visibiliter appareret et CD, 10/ 15
omnem cultum uni Deo creatori omnium deberi dicunt eique CD, 10/ 16
non sibi, sed Deo creatori omnium, cui serviunt. Hinc CD, 10/ 16
suo recusans esse subditus Creatori et sua per superbiam CD, 11/ 13
temporum spatia, ne aliquam Creatori coaeternam esse dicamus, quod CD, 12/ 16
Quomodo ergo non coaeterni Creatori, si semper ille, semper CD, 12/ 16
si semper fuerunt, ideo Creatori coaeterni sunt. Ille enim CD, 12/ 16
praeteritum transeunt, et ideo Creatori, in cuius motu dicendum CD, 12/ 16
est et non potius creatori coaeterna est, si semper CD, 12/ 16
dubito nihil omnino creaturae Creatori esse coaeternum. Dicit etiam CD, 12/ 17
bestiasque condebat, ut, si Creatori suo tamquam vero domino CD, 12/ 22
non nisi uni artifici, creatori et conditori Deo, qui CD, 12/ 26
angeli cuiusmodi ministerium praebuerint Creatori cetera facienti nescio; necCD, 12/ 26
summo ac summe bono creatori omnium naturarum, voluntatum autem CD, 14/ 26
servierunt creaturae potius quam Creatori, qui est benedictus in CD, 14/ 28
Quos propterea creare placuit Creatori, ut etiam hinc ostenderetur CD, 15/ 23
capillum capitis esse periturum, Creatori utique, qui creavit cuncta CD, 22/ 14
 
 CREATORIS.................26
communem (unde iustissima ordinatione Creatoris et vita et mors CD, 1/ 20
alta quidem est providentia Creatoris mundi atque Rectoris, et CD, 1/ 28
immortales et beati, qui Creatoris sui participatione congaudent, cuius CD, 10/ 7
creaturae in comparatione scientiae Creatoris quodam modo vesperascit, itemqueCD, 11/ 7
refertur ad laudem dilectionemque Creatoris; nec in noctem vergitur CD, 11/ 7
homines sumus ad nostri Creatoris imaginem creati, cuius est CD, 11/ 28
opera cum ad ipsius Creatoris laudem venerationemque referuntur, tamquam CD, 11/ 29
creaturae eum modum nutu Creatoris acceperint, ut cedendo ac CD, 12/ 4
usu motuque rerum, quibus Creatoris lege subduntur, in melius CD, 12/ 4
essent, nisi operante adiutorio Creatoris habere non possent. Et CD, 12/ 9
igitur cum debita laude Creatoris non ad solos sanctos CD, 12/ 9
extrinsecus adhiberi, sed intima Creatoris potentia, qui dixit: Caelum CD, 12/ 26
eius prior est voluntas Creatoris eius; sive ut eam CD, 13/ 15
peccatis vitiisque nostris ad Creatoris iniuriam carnis accusare naturam CD, 14/ 5
bene uti iustitia providentissima Creatoris, bona tamen sine malis CD, 14/ 11
eum ad desiderandum sui Creatoris auxilium sic exerceri oportebat CD, 18/ 8
et potestatibus pro voluntate Creatoris et suis meritis ordinati CD, 18/ 14
aliquid legibus summi illius Creatoris Ordinatorisque subtrahitur, a quo CD, 19/ 12
minuta nascantur, eadem lege Creatoris quaeque corpuscula in salutis CD, 19/ 12
credendi ratio sit omnipotentia Creatoris." Cur itaque facere non CD, 21/ 7
morte, per miraculum omnipotentissimi Creatoris; cui hoc possibile esse CD, 21/ 9
reddenda non possit omnipotentia Creatoris omnia revocare, quae vel CD, 22/ 20
sensibus nostris, ut omnium Creatoris aut cognitionem lateat aut CD, 22/ 20
modo subtrahi poterit omnipotentiae Creatoris, sed capillus in eo CD, 22/ 21
mentis ingerat laudemque pariat Creatoris. Ipse itaque animae humanae CD, 22/ 24
bonitas, quanta providentia tanti Creatoris apparet! Nonne ita sunt CD, 22/ 24
 
 CREATORQUE................2
vitae, qui vivificat omnia creatorque est omnis corporis et CD, 5/ 9
non est utique auctor creatorque mendacii, sed quia homo CD, 14/ 4
 
 CREATORUM.................2
summa potestas est, quae creatorum spirituum bonas voluntates adiuvat CD, 5/ 9
sancti angeli, quem habent creatorum naturae, eundem habeant bonae CD, 12/ 9
 
 CREATOS...................3
dixero non in tempore creatos angelos, sed ante omnia CD, 12/ 16
sunt tempora, et tamen creatos? Neque enim et ipsa CD, 12/ 16
masculum et feminam ita creatos, ut prolem generando crescerent CD, 14/ 22
 
 CREATRICEM................1
nec feminam sui puerperii creatricem appellare debemus, sed potius CD, 12/ 26
 
 CREATRICIS................1
ipsi sunt veritas, sed creatricis participes Veritatis ad illam CD, 16/ 6
 
 CREATUM...................11
existimemus talem ab initio creatum, cui ab angelis illuderetur CD, 11/ 15
quo modo dicatur semper creatum quod dici non potest CD, 12/ 16
quodam tempore primum hominem creatum esse dubitare non debeo CD, 12/ 16
dixerit? Sicut ergo dicimus creatum tempus, cum ideo semper CD, 12/ 16
potuisse quod numquam antea creatum esset, si liberatarum animarum CD, 12/ 21
87 ) sive iam non creatum, sed Creatorem, sicut est CD, 13/ 24
mutabilem, quia non creatus creatum. Verum tamen ut sciant CD, 13/ 24
Creatore bono vivere secundum creatum bonum non est bonum CD, 14/ 5
vas in hoc opus creatum seminaret, ut nunc terram CD, 14/ 23
lumen videndum esse oculum creatum ac per hoc etiam CD, 22/ 1
Certe enim nihil videmus creatum in corpore utilitatis causa CD, 22/ 24
 
 CREATURA..................23
tempora non fuissent, nisi creatura fieret, quae aliquid aliqua CD, 11/ 6
praeteritum, quia nulla erat creatura, cuius mutabilibus motibus ageretur CD, 11/ 6
potest; quanto magis angelica creatura, quae omnia cetera, quae CD, 11/ 15
quaedam maxime scienda de creatura nobis oportuit intimari, quis CD, 11/ 21
commendavi, cum in unaquaque creatura requirantur, quis eam fecerit CD, 11/ 23
vesperam; neque enim ulla creatura est, ut etiam ipsa CD, 11/ 31
nominibus universalis est significata creatura, vel spiritalis et corporalisCD, 11/ 33
omnis beata possit esse creatura (neque enim hoc munus CD, 12/ 1
semper fuerit, si semper creatura non fuit, affirmare aliquid CD, 12/ 16
potuerunt. Ubi enim nulla creatura est, cuius mutabilibus motibus CD, 12/ 16
semper dominus fuit, si creatura serviens non semper fuit CD, 12/ 16
et Spiritus Sanctus, non creatura, sed Creator. Neque enim CD, 13/ 24
pnoen, quod nomen in creatura quam in Creatore frequentius CD, 13/ 24
Creatore, sed etiam de creatura dici solere manifestum est CD, 13/ 24
sua natura neque subiacenti creatura, sed etiam de nihilo CD, 13/ 24
aerem caelestis invisibilis visibilisque creatura; mala vero sine bonis CD, 14/ 11
praecepto, quae virtus in creatura rationali mater quodammodo est CD, 14/ 12
etiamsi Deus ipse utens creatura sibi subdita in aliqua CD, 15/ 6
Ita se habet omnis creatura. Cum enim bona sit CD, 15/ 22
quia et ipsa angelica creatura est, licet proprio vitio CD, 18/ 18
quae mechanemata appellant, Dei creatura utentibus humanis artibus fiunt CD, 21/ 6
Christi, quod est Ecclesia. Creatura est ergo Dei femina CD, 22/ 17
omni, quae tunc fuerit, creatura, videatur et per corpora CD, 22/ 29