CREDEBANT.................6
ipsius rei nomine, quam credebant ab illo dari, eum CD, 4/ 25
bene sibi esse posse credebant, finali quodam bono, quo CD, 8/ 8
illos nec deos esse credebant, quia malos videbant, deos CD, 8/ 22
divinitus sibi procuratum esse credebant. Non enim magnum erat CD, 18/ 5
ad credendum quod non credebant futuros esse firmiores et CD, 20/ 8
etiam mirifica facientibus signa credebant. Homines quippe, quos unius CD, 22/ 5
 
 CREDEBAT..................4
sed sibi quoque imitanda credebat, non illud nescio quid CD, 2/ 27
Ita quod medicus pertinere credebat ad simillimam temperiem valetudinis CD, 5/ 2
administrari certa animi stabilitate credebat: ita poterat affirmare de CD, 7/ 17
summi Dei voluntate esse credebat; unde non eas putabat CD, 8/ 3
 
 CREDENDA..................14
noscuntur, qua ratione facta credenda sint." Sed quaedam, inquiunt CD, 1/ 26
Dura vel potius non credenda condicio, quod ex iure CD, 3/ 3
modo de deorum maiestate credenda, maior est deorum iniuria CD, 4/ 27
minus idonei sumus, rectissime credenda praecipitur providentia Conditoris, neCD, 12/ 4
eius numquam vacua fuisse credenda est, ne sit temporalis CD, 12/ 18
erubescendo appetitu generandi officium credenda sit implere potuisse." VivebatCD, 14/ 26
iudicantur non ipsius esse credenda; sicut multa sub nominibus CD, 15/ 23
ut non illic fuisse credenda sint, quae sexu carent CD, 15/ 27
potuit permanere. Et ideo credenda est ipsa fuisse prima CD, 16/ 11
dixerimus ea non esse credenda, non desunt etiam nunc CD, 18/ 18
altitudo ibi prophetica esse credenda est. Spiritus enim, qui CD, 18/ 43
atque dicentes: "Si talia credenda sunt, credite et vos CD, 21/ 6
abscondita fuisse quam defuisse credenda est. Non enim eam CD, 22/ 19
dicunt alio modo esse credenda, ne, si dixerint vana CD, 22/ 25
 
 CREDENDAM.................1
resurrectionem carnis non esse credendam. Apertissime quippe iuxta eumdem CD, 22/ 26
 
 CREDENDI..................3
Angelos nominant, quo modo credendi sint velle a nobis CD, 10/ 1
egerunt ante peccatum, profecto credendi sunt. Aut si durum CD, 11/ 13
in rebus miris summa credendi ratio sit omnipotentia Creatoris CD, 21/ 7
 
 CREDENDIS.................1
nisi ostenderentur aut a credendis hodieque dicerentur testibus, profecto CD, 21/ 7
 
 CREDENDO..................9
fuerant nescituri et falsum credendo beati futuri? Quod si CD, 10/ 30
mortem. Iusti enim malunt credendo perpeti, quod sunt primi CD, 13/ 4
sunt primi iniqui non credendo perpessi. Nisi enim peccassent CD, 13/ 4
Quid ergo pluribus? Etsi credendo non sunt ambo decepti CD, 14/ 11
videmus, unde oportet ut credendo quaeramus, neque ipsum recte CD, 19/ 4
ad dulcedinem misericordiae Dei credendo conversi clamarent illud in CD, 21/ 24
Ecclesia autem Christum Deum credendo dilexerit." Recolamus etiam hoc CD, 22/ 6
ista istum Deum esse credendo amavit. Sicut ergo praecessit CD, 22/ 6
ergo quod potest non credendo quod non potest. Non CD, 22/ 25
 
 CREDENDUM.................65
regno fuit, deos praestitisse credendum sit." Hi etiam Numam CD, 3/ 9
maiores nostros insipientes fuisse credendum est, ut haec nescirent CD, 4/ 24
deos vel deas hominibus credendum esset posse conferre, discussis CD, 6/ 1
de diis gentium sensisse credendum sit, quorum talia et CD, 6/ 2
diis eam inveniri posse credendum sit." Hanc divinitatem vel CD, 7/ 1
persuadent illud potius esse credendum, quod de homine castrato CD, 7/ 25
humilitas miseranda. 20 "An credendum sit quod dii boni CD, 8/ 20
restat, ut nullo modo credendum sit, quod Apuleius persuadere CD, 8/ 22
Deo in illis operante credendum est. Neque enim audiendi CD, 10/ 12
vita his angelis sit credendum qui se coli exigunt CD, 10/ 16
beata et sempiterna vita credendum esse censemus? Utrum eis CD, 10/ 16
audeant: quibus potius sit credendum, respondeant Platonici, respondeant quicumqueCD, 10/ 16
negant ecclesiasticis libris esse credendum." An dicet aliquis ista CD, 10/ 18
omnino ullis litteris esse credendum, potest etiam dicere nec CD, 10/ 18
est declarare voluntatem Patris, credendum est velle nos subdi CD, 10/ 26
sapitis, quibus ad hoc credendum vos ipsos admonere debeatis CD, 10/ 29
est, per quem Deo credendum sit, ut eodem spiritu CD, 11/ 4
tamen sine ulla haesitatione credendum est. Aut enim aliqua CD, 11/ 7
non steterunt participes fuisse credendum sit." Quae cum ita CD, 11/ 11
numquam sanctos angelos fuisse credendum est. Isti autem, qui CD, 12/ 9
fide rerum: quanto minus credendum est illis litteris, quas CD, 12/ 11
etiam dominus fuisse intellegatur, credendum sit creaturam quoque numquam CD, 12/ 16
posse aut onera sentire credendum est? Cur ergo sanctorum CD, 13/ 18
in phantasmate angelos edisse credendum est, quando eos homines CD, 13/ 22
priusquam delinquerent affectos fuisse credendum sit." Sed utrum primus CD, 14/ 10
sacrilegia fuisse compulsum: ita credendum est illum virum suae CD, 14/ 11
est, illud potius est credendum, quod sanctorum numerus quantus CD, 14/ 23
probari non potest, ideo credendum non est, quando illas CD, 14/ 26
et hoc neget esse credendum. Ita quippe non credunt CD, 15/ 9
libertate aliter dicere voluisse credendum est. Unde merito non CD, 15/ 14
Dicet ergo aliquis: Itane credendum est hominem filios generaturum CD, 15/ 15
meminerit, cum quaererem, quomodo credendum sit antiquos illos homines CD, 15/ 20
sed angelos. 23 "An credendum sit angelos substantiae spiritalis CD, 15/ 23
vero, quod potius est credendum, praeter carnes aliqua alimenta CD, 15/ 27
dici potest; sed magis credendum est et sapienter esse CD, 15/ 27
ipsi exstiterunt, propagata esse credendum sit quaedam monstrosa hominum CD, 16/ 8
contraria est, antipodas habere credendum sit." Quod vero et CD, 16/ 9
calcare vestigia: nulla ratione credendum est. Neque hoc ulla CD, 16/ 9
genus terris numquam defuisse credendum est. Si quidem et CD, 16/ 10
omnes eas videri posse credendum est. Nam quanto quisque CD, 16/ 23
debet ad hoc non credendum, quod nonnullorum nomina Prophetarum CD, 17/ 14
dicit exortos. 18 "Quid credendum sit de transformationibus, quae CD, 18/ 18
non credantur. Firmissime tamen credendum est omnipotentem Deum posse CD, 18/ 18
terra commota est ad credendum? Respexit et tabuerunt gentes CD, 18/ 32
non fuerint." Non itaque credendum est, quod nonnulli arbitrantur CD, 18/ 39
alii numquam putantes esse credendum. Has et alias paene CD, 18/ 41
Quod nemini concessum fuisse credendum est, nisi cui divinitus CD, 18/ 47
procurrit Ecclesia. 52 "An credendum sit, quod quidam putant CD, 18/ 52
puto esse dicendum sive credendum, quod nonnullis visum est CD, 18/ 52
fuerit vel, quod magis credendum est, non talis fuerit CD, 19/ 12
numquam putat eis esse credendum; credit etiam Scripturis sanctis CD, 19/ 18
vero id potius est credendum, nec qui cadant de CD, 20/ 8
venire iam sentiunt, ad credendum quod non credebant futuros CD, 20/ 8
peccatum iustos habituros esse credendum est, profecto illud tempus CD, 20/ 26
omnia quidem ventura esse credendum est; sed quibus modis CD, 20/ 30
si dixerimus non esse credendum, scripta illa miraculorum infirmabimus CD, 21/ 6
miraculorum infirmabimus; si autem credendum esse concesserimus, firmabimus numinaCD, 21/ 6
supplicesque prostratos! Neque enim credendum est, aiunt, tunc amissuros CD, 21/ 18
ante praedixit, in hoc credendum sperandumque convertit, acute sibi CD, 22/ 4
congerimus et nondum ad credendum horrenda duritia incredulos flectimus CD, 22/ 5
cum imperiti facile ad credendum impellerentur; Romuli autem aetatem CD, 22/ 6
sunt, et propter quod credendum facta sunt. Haec, ut CD, 22/ 8
ipsi. Quibus igitur potius credendum est miracula facientibus? Eisne CD, 22/ 10
a nullo deo dari credendum est, nisi ab illo CD, 22/ 22
in aeternum, an propterea credendum non est id eum CD, 22/ 25