CUICUMQUE.................3
soli et lunae aut cuicumque caelestium homo vitio cuilibet CD, 10/ 11
nullus eorum par esse cuicumque alteri possit. Ergo et CD, 12/ 19
species, quae adhibetur extrinsecus cuicumque materiae corporali, sicut operanturCD, 12/ 26
 
 CUIDAM....................7
gloriae dignitate tamquam imperiosae cuidam et inhonestae mulierculae servientCD, 5/ 20
sed potius illum qui cuidam famulo suo dixit: Priusquam CD, 12/ 26
annos amplius quam trecentos cuidam prophetae, qui etiam facta CD, 17/ 14
homini privato et fulminato cuidam Homogyro, eo quod primus CD, 18/ 6
versus graecos tamquam consulenti cuidam divino oraculo effusos, ubi CD, 18/ 53
esse non posse, nisi cuidam principio, quod ipse in CD, 19/ 12
atque adiuvantibus adprehendit et cuidam coquo, Cattoso nomine, bene CD, 22/ 8
 
 CUILIBET..................6
nec Apostolo alicui nec cuilibet Christi martyri nec cuiquam CD, 2/ 14
nascentium: quo modo dicerent cuilibet eorum geminorum ex nativitatis CD, 5/ 5
dicere: Daemonem habes; sed cuilibet hoc dicere voluerit, non CD, 9/ 19
cuicumque caelestium homo vitio cuilibet obnoxius intendit minas eosque CD, 10/ 11
hac occasione quisquam existimaret cuilibet sacrificandum esse creaturae. PerCD, 10/ 20
possessio quaecumque terrena aeterna cuilibet genti esse non possit CD, 16/ 26
 
 CUIPIAM...................3
Lymphis vinum, auctores erunt cuipiam hominum diis immortalibus supplicantiCD, 6/ 1
cum dicimus, videri fortasse cuipiam nimis harum rerum ignaro CD, 6/ 6
illius sacrificium, dum sacrificatur cuipiam praeter illum. 20 "De CD, 10/ 19
 
 CUIQUAM...................22
habebant, nescio quidem utrum cuiquam talium acciderit, ut dum CD, 1/ 10
tremore exultasse, nec invidisse cuiquam paris excellentiam sanctitatis et CD, 1/ 28
negatam esse licentiam, ut cuiquam opprobrium infligerent Romanorum, cum CD, 2/ 12
cuilibet Christi martyri nec cuiquam Christiano homini comparamus; cuius CD, 2/ 14
rei domui saluti vel cuiquam invito fuerit importunus aut CD, 2/ 20
indulgentem nec in eis cuiquam ulla severitate adversantem, huic CD, 2/ 20
magis doluit exorta quam cuiquam nocere voluit terminata. Inter CD, 5/ 26
expedit. Facile est enim cuiquam videri respondisse, qui tacere CD, 5/ 26
esse intellegi debet, si cuiquam istorum pro vita supplicetur CD, 6/ 1
ab istorum quoquam dari cuiquam posse credatur? Neque enim CD, 6/ 1
vitae aeternae dandae potestas cuiquam deorum istorum tribuitur, quos CD, 6/ 8
cymbalorum, confictio leonum vitam cuiquam pollicentur aeternam? Itane proptereaCD, 7/ 24
vera religio praecipit, ne cuiquam donorum acceptione faveamus. Cum CD, 8/ 17
Deum hanc artem praestare cuiquam negat; ut videas eum CD, 10/ 9
terrenis vitae transitoriae beneficiis cuiquam nisi vero animae Creatori CD, 10/ 14
tantum tempus se mandasse cuiquam in populo suo, ut CD, 17/ 8
ipse non genuit; nihil cuiquam daret, sed a quo CD, 19/ 12
quos opinatur deos; quasi cuiquam difficile sit recolere, quae CD, 19/ 23
unus et summus, ne cuiquam sacrificet nisi tantum sibi CD, 19/ 23
vel ignorantia vel iniustitia cuiquam mali aliquid facit; sed CD, 21/ 13
nimiae praesumptionis est dicere cuiquam eorum aeternum supplicium non CD, 21/ 24
improbat Christus. Nam quid cuiquam prodest, quod baptizatur, si CD, 21/ 27
 
 CUIQUE....................29
opipara convivia frequententur, ubi cuique libuerit et potuerit, die CD, 2/ 20
sine cupiditate agitabatur, sua cuique satis placebant. An ut CD, 3/ 10
cupiditate agitabatur et sua cuique satis placebant: Postea vero CD, 3/ 14
mos erat, intra suam cuique patriam regna finiebantur. Primus CD, 4/ 6
ut distribuatur unicuique, sicut cuique opus est, et nemo CD, 5/ 18
distribuuntur officia, vitam aeternam cuique praestare? An vero peritissimiCD, 6/ 1
gloriantur, ut sciretur quare cuique deo supplicandum esset, quid CD, 6/ 1
munus et propter quid cuique debeat supplicari; in qua CD, 6/ 9
ut temere acciderit, sua cuique dona conferre. Haec in CD, 7/ 3
non evidenter apparuit: quod cuique placuit inde sumpserunt et CD, 8/ 3
inde sumpserunt et ubi cuique visum est constituerunt finem CD, 8/ 3
dicit et deos, suaque cuique elementa distribuens in terrestribus CD, 8/ 16
nisi quae non suae cuique genti propria, sed universis CD, 10/ 32
providenter atque omnipotenter sua cuique distribuit, non solum bonis CD, 14/ 27
etiam divinitus admonitus, quid cuique congrueret, sine carnibus aptam CD, 15/ 27
congrueret, sine carnibus aptam cuique generi alimoniam praeparavit et CD, 15/ 27
cuius munus est sua cuique tribuere (unde fit in CD, 19/ 4
parium dispariumque rerum sua cuique loca tribuens dispositio. Proinde CD, 19/ 13
usus; sed finis utendi cuique suus proprius multumque diversus CD, 19/ 17
virtus est, quae sua cuique distribuit. Quae igitur iustitia CD, 19/ 21
subdit? Hoccine est sua cuique distribuere? An qui fundum CD, 19/ 21
divina, qua fiet, ut cuique opera sua, vel bona CD, 20/ 14
falli forte potuerunt, licet cuique sine recta reprehensione non CD, 21/ 7
si aut parcatur hic cuique aut ita plectatur ut CD, 21/ 13
ore christiano, cum se cuique sanctorum humilis quisque commendat CD, 21/ 27
non ferentes, quaqua versum cuique ire visum est, toto CD, 22/ 8
eorum noverant, aliis, ut cuique poterant, indicabant. Venit et CD, 22/ 8
non redibunt; nec tamen cuique resurgenti peribunt, quia in CD, 22/ 19
quod aliquid existimem corpori cuique periturum, quod naturaliter inerat CD, 22/ 19
 
 CUIQUEN...................1
et Novo, quod licet cuiquen legendo cognoscere. Testamentum autem CD, 16/ 27
 
 CUIUS.....................390
magnae cladis eversa est, cuius eversionem deorum falsorum multorumque CD, PR
iocando condivit. Quaesivit enim cuius modi essent, et cum CD, 1/ 6
cum eis, amaram sentiunt, cuius amando dulcedinem peccantibus eis CD, 1/ 9
huic vitae utile existimabat, cuius tam horrendum exitum meruit CD, 1/ 15
hominem occidere vel nocentem, cuius occidendi licentiam lex nulla CD, 1/ 17
non facile reperiunt de cuius auctoritate praescribant, nisi illum CD, 1/ 23
posse quod fecit. De cuius facto quid potissimum dicam CD, 1/ 23
occidere, faciat, si iussit cuius non licet iussa contemnere CD, 1/ 26
quaereretur, universus senatus elegit, cuius os fortasse non auderetis CD, 1/ 30
ipsis inimicis adversus Deum, cuius sacramentum gerunt, murmurare non CD, 1/ 35
adiuvare dignatus est, in cuius potestate sunt regna omnia CD, 1/ 36
Berecynthiae matri omnium, ante cuius lecticam die sollemni lavationis CD, 2/ 4
Quis enim non sentiat cuius modi spiritus talibus obscenitatibus CD, 2/ 4
a senatu electus est, cuius manibus eiusdem daemonis simulacrum CD, 2/ 5
cuiquam Christiano homini comparamus; cuius nostrae sententiae ratio Deo CD, 2/ 14
liberis suis regem Tarquinium, cuius filius Lucretiam stupro violenter CD, 2/ 17
fuerint, religioni increpitant Christianae. Cuius praecepta de iustis probisqueCD, 2/ 19
publicam regi non posse. Cuius quaestionis explicatio cum in CD, 2/ 21
ipsi interierunt virorum penuria, cuius tanti mali non modo CD, 2/ 21
in ea re publica, cuius conditor rectorque Christus est CD, 2/ 21
quas denique Sulla ipse, cuius vitam mores facta describente CD, 2/ 22
animi et probitati vitae, cuius praemia post mortem speranda CD, 2/ 23
quantum illius ordinatione sinitur, cuius plene iudicia nemo comprehendit CD, 2/ 23
adiutores." Sulla certe ipse, cuius tempora talia fuerunt, ut CD, 2/ 24
impurissimam impudentissimam nequissimam immundissimam, cuius actores laudanda Romanae virtutisCD, 2/ 27
eius adiciaris numero civium, cuius quodam modo asylum est CD, 2/ 29
de stirpe Aeneae, a cuius posteris Roma est, cum CD, 3/ 2
De simulacro Cumani Apollinis, cuius fletus creditus est cladem CD, 3/ 11
maximo atque optimo rege, cuius templum liberaverat, subvenire? Ubi CD, 3/ 17
etiam Regulus ille caperetur, cuius in primo et in CD, 3/ 18
vivebat; sed etiam saeviebat. Cuius impetu exterritae virgines sacra CD, 3/ 18
ignem non repellebant, civitatem, cuius salutem tueri putabantur, quid CD, 3/ 18
Poenis mense deleta est. Cuius interitum legere, quanto magis CD, 3/ 20
victor Hannibalis domitorque Carthaginis, cuius ab adulescentia vita describiturCD, 3/ 21
ut ille ipse iuvenis, cuius dignitatem ac potestatem fovebat CD, 3/ 30
adiuvare dignatus est, in cuius potestate sunt regna omnia CD, 4/ 2
de armis Cunina cogitaret, cuius praepositura parvulorum cunas non CD, 4/ 8
faciat vincere quem voluerit; cuius consilium occultum esse potest CD, 4/ 17
illi quid sit fides, cuius primum et maximum officium CD, 4/ 20
et unus Deus coli, cuius partes ceteri dii putantur CD, 4/ 20
sibi faciens et ipsum, cuius ea dona sunt, obstinatione CD, 4/ 23
caelo faciunt iniuriam, in cuius velut clarissimo senatu ac CD, 5/ 1
concipi et nasci, nescio cuius sit insolentiae. Nos autem CD, 5/ 2
generis eadem vel nobilitas, cuius maximam diversitatem non nisi CD, 5/ 2
praecipue Dei summi voluntatem, cuius potestas insuperabiliter per cuncta CD, 5/ 8
nos facturos ille praescivit, cuius praescientia falli non potest CD, 5/ 9
atque facturas ille praescivit, cuius praescientia falli non potest CD, 5/ 9
cum peccat, quia ille, cuius praescientia falli non potest CD, 5/ 10
De universali providentia Dei, cuius legibus omnia continentur." Deus CD, 5/ 11
animae atque omnis corporis, cuius sunt participatione felices, quicumque CD, 5/ 11
adiuvare dignatus est, in cuius potestate sunt etiam regna CD, 5/ 12
Quando quidem gloria est, cuius illi cupiditate flagrabant, iudicium CD, 5/ 12
ad Dei gloriam referentes, cuius gratia tales erant, isto CD, 5/ 14
sua civitate caelesti, ad cuius societatem pietas vera perducit CD, 5/ 15
finitur, quid interest sub cuius imperio vivat homo moriturus CD, 5/ 17
etiam ingratam patriam, a cuius cervicibus acerrimorum hostium Veientium CD, 5/ 18
in eius exitium coniurasse, cuius ille fortitudinem et coniurationem CD, 5/ 18
illius patriae contemnendi, ad cuius beatitudinem fides ipsa perducit CD, 5/ 18
Nero Caesar primus obtinuit, cuius fuit tanta luxuries, ut CD, 5/ 19
est omnis potestas et cuius providentia reguntur universa." Quae CD, 5/ 21
christiano, ipse apostatae Iuliano, cuius egregiam indolem decepit amore CD, 5/ 21
sacrilega et detestanda curiositas, cuius vanis deditus oraculis erat CD, 5/ 21
qua persona Deum timeret? Cuius non sanguinem fusum, cuius CD, 5/ 23
Cuius non sanguinem fusum, cuius pudicitiam vellet intactam? Quas CD, 5/ 23
fide certus oppressit, contra cuius robustissimum exercitum magis orando CD, 5/ 26
favens Arianis vehementer afflixerat; cuius Ecclesiae se membrum esse CD, 5/ 26
merces est aeterna felicitas, cuius dator est Deus solis CD, 5/ 26
exordium disputationis meae: Beatus, cuius est Dominus Deus spes CD, 6/ 1
hanc vitam esse sperandum, cuius in hac vita potestas CD, 6/ 1
Priapus nimius masculus, super cuius immanissimum et turpissimum fascinum CD, 6/ 9
et hanc ipsam faciem, cuius illa imago est, detestentur CD, 6/ 9
reprehenderunt, neque de civili, cuius illa pars esse convincitur CD, 6/ 12
mens non est bona, cuius muneris deam selectores isti CD, 7/ 3
deorum omnis dedecoris appetitores, cuius vitam minus turpem invenerunt CD, 7/ 4
natura ista soleat contineri, cuius naturae deum volunt esse CD, 7/ 5
quo facta est, nec cuius portio, sed cuius conditio CD, 7/ 5
nec cuius portio, sed cuius conditio est, nec qui CD, 7/ 5
Iano propter solum palatum, cuius similitudinem Ianus non habet CD, 7/ 8
nominis! Immo vero ille, cuius sunt omnia, vilissime et CD, 7/ 12
Pecunia, sed Sapientia vocaretur, cuius amor purgat a sordibus CD, 7/ 12
Libero totus mensis tribuebatur, cuius diebus omnes verbis flagitiosissimisCD, 7/ 21
aethera porro animum eius; cuius vim, quae pervenit in CD, 7/ 23
interpretatio requisita est, in cuius dilectionis memoriam Gallus absciditurCD, 7/ 25
sunt ad tantum malum, cuius magnitudo Magnae Matri tantummodo CD, 7/ 26
Sed quia res ipsa, cuius hoc nomen est, non CD, 8/ 1
qui rationalem et intellectualem, cuius generis anima humana est CD, 8/ 1
amatorem dixit esse sapientem, cuius participatione sit beatus, quid CD, 8/ 5
verum tamen eiusdem naturae, cuius ille est, animos nostros CD, 8/ 5
esse philosophari, amare Deum, cuius natura sit incorporalis. Unde CD, 8/ 8
sola unum scripsit librum, cuius esse titulum voluit De CD, 8/ 14
deinde aliud: Hermes, inquit, cuius avitum mihi nomen est CD, 8/ 26
plenissima? Nempe spiritus fallax, cuius instinctu Hermes ista dicebat CD, 8/ 26
hoc non sapientiae bono, cuius et homines possunt esse CD, 9/ 8
Dei participatione fit beata; cuius participationis privatione misera multitudoCD, 9/ 15
et hoc eo ipso, cuius participatione simus beati, hoc CD, 9/ 15
sed ad illam Trinitatem, cuius et Angeli participatione beati CD, 9/ 15
homo Christus Iesus, de cuius et divinitate, qua Patri CD, 9/ 17
caritas cara est, prae cuius non tantum incorporali, verum CD, 9/ 22
incommutabili et ineffabili pulchritudine, cuius sancto amore inardescunt, omniaCD, 9/ 22
a quo creati et cuius participatione beati sunt, adiuvante CD, 9/ 23
Bonum enim nostrum, de cuius fine inter philosophos magna CD, 10/ 3
aliud quam illi cohaerere, cuius unius anima intellectualis incorporeo CD, 10/ 3
Creatoris sui participatione congaudent, cuius aeternitate firmi, cuius veritateCD, 10/ 7
congaudent, cuius aeternitate firmi, cuius veritate certi, cuius munere CD, 10/ 7
firmi, cuius veritate certi, cuius munere sancti sunt, quoniam CD, 10/ 7
sibi sacrificari, sed ei, cuius et ipsi nobiscum sacrificium CD, 10/ 7
de te, civitas Dei; cuius pars in nobis peregrinatur CD, 10/ 7
Loth filii fratris eius, cuius uxor in via retro CD, 10/ 8
hac re Chaldaei nescio cuius expromens: Conqueritur, inquit, vir CD, 10/ 9
penes ipsum est, in cuius dispositione iam tempora facta CD, 10/ 12
eamque a summo Deo, cuius est intellegibilis atque ineffabilis CD, 10/ 14
reddendum vera pietate praecipiunt, cuius et ipsi contemplatione beati CD, 10/ 16
quod virgo Vestalis, de cuius corruptione quaestio vertebatur, aqua CD, 10/ 16
ei nos subdere volunt, cuius et ipsi contemplatione beati CD, 10/ 16
iubent ut sacrificio serviamus, cuius nos ipsi sacrificium esse CD, 10/ 16
Unde hoc opere nostro, cuius hunc iam decimum librum CD, 10/ 18
sacrificium eius factus erat, cuius igne intellegibili correptus ardebat CD, 10/ 18
esse noverimus quam illi, cuius in cordibus nostris invisibile CD, 10/ 19
offerens, ipse et oblatio. Cuius rei sacramentum cotidianum esse CD, 10/ 20
teletis hominem posse purgari. Cuius enim teletae purgant, si CD, 10/ 23
Dominum Christum esse principium, cuius incarnatione purgamur. Eum quippe CD, 10/ 24
ex illorum numero erat, cuius tam magnam divinamque sententiam CD, 10/ 25
vero Deo quaerere, in cuius potestate sunt omnia, satis CD, 10/ 25
nos subdi nisi ei, cuius nobis annuntiant voluntatem? Unde CD, 10/ 26
faciamus, nisi ei tantum, cuius et nos cum illis CD, 10/ 31
gentibus divina miseratione concessa, cuius profecto notitia ad quoscumque CD, 10/ 32
maxime in Hebraea gente, cuius erat ipsa quodam modo CD, 10/ 32
demonstrari." Civitatem Dei dicimus, cuius ea Scriptura testis est CD, 11/ 1
esse quamdam civitatem Dei, cuius cives esse concupivimus illo CD, 11/ 1
De cognoscendo Deo, ad cuius notitiam nemo hominum pervenit CD, 11/ 2
retro per aeternitatem accidisset. Cuius novitatis causam si Deum CD, 11/ 4
aliquid aliqua motione mutaret, cuius motionis et mutationis cum CD, 11/ 6
Cum igitur Deus, in cuius aeternitate nulla est omnino CD, 11/ 6
iam aliquam fuisse creaturam, cuius motibus tempora currerent. Porro CD, 11/ 6
quia nulla erat creatura, cuius mutabilibus motibus ageretur. Cum CD, 11/ 6
vacatio commendetur. Qui dies cuius modi sint, aut perdifficile CD, 11/ 6
quae diei nomen accepit, cuius unitas ut commendaretur, non CD, 11/ 9
esse non possit, in cuius comparatione, quod angeli beati CD, 11/ 11
sunt suae felicitatis aeternae. Cuius illi alii quia certi CD, 11/ 13
erat eorum aeterna felicitas cuius certi essent, quae finem CD, 11/ 13
a Deo, nisi naturae, cuius id vitium est, potius CD, 11/ 17
in cogitationem transit, in cuius incorporeo contuitu simul adsunt CD, 11/ 21
ita esse potius invenerunt), cuius una pars appellaretur physica CD, 11/ 25
dicitur, non eiusdem substantiae, cuius Deus est, tamen qua CD, 11/ 26
nostri Creatoris imaginem creati, cuius est vera aeternitas, aeterna CD, 11/ 28
omnes angeli eius, aliam cuius princeps dicit: Haec omnia CD, 11/ 33
laudabilis ostenditur ipsa natura. Cuius enim recte vituperatur vitium CD, 12/ 1
eorum naturae auctorem Deum. Cuius erroris impietate tanto quisque CD, 12/ 2
rerum est ordo transeuntium. Cuius ordinis decus nos propterea CD, 12/ 4
quarum nulla omnino est, cuius non sit auctor et CD, 12/ 4
malam nisi natura bona, cuius auctor Deus, qui est CD, 12/ 6
defectio, qua deseritur Deus, cuius defectionis etiam causa utique CD, 12/ 9
eius vivumque templum eius. Cuius pars, quae coniungenda immortalibus CD, 12/ 9
vera beatitudo est, de cuius numquam aeternitate confiditur, dum CD, 12/ 14
debeo. Sed cum cogito cuius rei dominus semper fuerit CD, 12/ 16
dixero semper fuisse creaturam, cuius dominus esset, qui semper CD, 12/ 16
in aliquo mutabili motu, cuius aliud prius, aliud posterius CD, 12/ 16
enim nulla creatura est, cuius mutabilibus motibus tempora peragantur CD, 12/ 16
et ideo Creatori, in cuius motu dicendum non est CD, 12/ 16
sit temporalis eius operatio, cuius retro fuerit aeterna cessatio CD, 12/ 18
notus sit omnis numerus, cuius intellegentiae, sicut in Psalmo CD, 12/ 19
est tamen incomprehensibilis ei, cuius intellegentiae non est numerus CD, 12/ 19
vel scire cum fecerit? cuius sapientia simpliciter multiplex et CD, 12/ 19
participationem immutabilis immortalitatis eius, cuius adipiscendae amore flagramus, utCD, 12/ 21
veraciter promittitur vera felicitas, cuius erit semper retinenda et CD, 12/ 21
iussit existere. Hominem vero, cuius naturam quodammodo mediam inter CD, 12/ 22
terram ego impleo, et cuius sapientia est, quae attingit CD, 12/ 26
facit nisi summus Deus, cuius occulta potentia cuncta penetrans CD, 12/ 26
sanctis martyribus maxime eminuit; cuius profecto certaminis esset nulla CD, 13/ 4
illa mors esse apparebit, cuius gravem ac molestum in CD, 13/ 9
potius dicendus est, in cuius iam corpore agitur ut CD, 13/ 9
vocari vel esse gloriantur, cuius superbia nominis erubescunt esse CD, 13/ 16
quia Deus non vult, cuius voluntatem, ut ait Plato CD, 13/ 17
animal maximum beatissimum sempiternum, cuius anima et perfectam sapientiaeCD, 13/ 17
aliquis modus operationis Dei, cuius omnipotentissima voluntate Plato dicitCD, 13/ 18
Deo summo concedere dubitabimus, cuius ille voluntati potestatique concessitCD, 13/ 18
in secundam quoque mortem, cuius nullus est finis, poena CD, 14/ 1
qualitate voluntatis humanae, sub cuius iudicio affectiones animi aut CD, 14/ 6
sacras litteras inveniri." Nam cuius propositum est amare Deum CD, 14/ 7
concupiscentia dicatur nec addatur cuius rei sit, non nisi CD, 14/ 7
et voluntas mala, a cuius pravitate illa distinguitur, quam CD, 14/ 8
peccatum in eum cadit, cuius paenitentia contristetur, nec ullum CD, 14/ 8
autem ita Dominus Iesus, cuius et infirmitas fuit ex CD, 14/ 9
est eius generis timor, cuius ille, quo timebat apostolus CD, 14/ 9
tamen eius naturae est, cuius est vitium, quod nisi CD, 14/ 11
spiritali paradiso cecidit (de cuius lapsu sociorumque eius, qui CD, 14/ 11
16 "De libidinis malo, cuius nomen, cum multis vitiis CD, 14/ 16
cum libido dicitur neque cuius rei libido sit additur CD, 14/ 16
ipsi turpes turpitudinem vocant, cuius licet sint amatores, ostentatores CD, 14/ 18
est mutata peccato; a cuius nexu nullus eruitur, nisi CD, 14/ 20
infra illum est et cuius sine illo natura non CD, 14/ 23
non illa operetur Deus, cuius opifex sapientia attingit, sicut CD, 15/ 3
hic habet bonum suum, cuius societate laetatur, qualis esse CD, 15/ 4
terrenae civitatis auctore, fratricida cuius impietati Romanae urbis conditorCD, 15/ 5
occidit fratrem suum; et cuius rei gratia occidit ? Quia CD, 15/ 7
recte vivendo, et indignus cuius approbaretur oblatio, quam esset CD, 15/ 7
illius. Numquid fratris? Absit. Cuius igitur, nisi peccati? Dixerat CD, 15/ 7
concupiscit adversus spiritum, in cuius carnis fructibus et invidiam CD, 15/ 7
eius filius Enoch, ex cuius nomine ipsa civitas nuncupata CD, 15/ 8
omnia, quae de civitate, cuius aeternum erit regnum, et CD, 15/ 8
huic historiae deroganda est, cuius tanto impudentius narrata non CD, 15/ 9
11 "De annis Mathusalae, cuius aetas quattuordecim annis diluvium CD, 15/ 11
ad ortum vitamque Noe, cuius tempore diluvium factum est CD, 15/ 15
pater, id est et cuius series ad terrenam, et CD, 15/ 17
series ad terrenam, et cuius series ad caelestem pertinet CD, 15/ 17
quippe genuit Enoch, in cuius nomine condidit civitatem, terrenam CD, 15/ 17
et filius eius, in cuius nomine condita est, Enoch CD, 15/ 17
invocare nomen Domini Dei, cuius sacrificium Scriptura tam acceptum CD, 15/ 18
Nam et ista propago, cuius est pater Seth, in CD, 15/ 19
altera dedicatio universae domus, cuius ipse Christus est fundamentum CD, 15/ 19
perducit ad alterum saeculum, cuius filii nec generant nec CD, 15/ 20
perveniretur ad Lamech, in cuius filiis finitur illa contextio CD, 15/ 20
filius eius Enoch, in cuius nomine, ubi regnaretur, condita CD, 15/ 20
posteros eius illo, in cuius nomine condita est civitas CD, 15/ 21
hoc est filius possessionis (cuius nisi terrenae?), habeat nomen CD, 15/ 21
beatus est enim vir, cuius est nomen Domini spes CD, 15/ 21
recapitulatione ex Adam, ex cuius origine damnata, veluti massa CD, 15/ 21
quo libro haec legimus, cuius verba ista sunt: Et CD, 15/ 23
cuiusquam facti sui paenitet, cuius est de omnibus omnino CD, 15/ 25
significant corpus humanum, in cuius veritate ad homines praenuntiatus CD, 15/ 26
deciens tantum quam altitudo, cuius altitudinis mensura est in CD, 15/ 26
Christo? Sem quippe, de cuius semine in carne natus CD, 16/ 2
Quid autem nominatius Christo, cuius nomen ubique iam fragrat CD, 16/ 2
unguento comparetur effuso; in cuius domibus, id est ecclesiis CD, 16/ 2
Dei est, esse referenda; cuius ab initio generis humani CD, 16/ 2
qui vocatus est Iapheth, cuius filii octo nominati sunt CD, 16/ 3
est in filiis Cham, cuius quinque filii iam fuerant CD, 16/ 3
regnum eius commemoratum est, cuius initium erat illa nobilissima CD, 16/ 3
conditor Ninivae civitatis magnae; cuius civitatis nomen ex illius CD, 16/ 3
nobismetipsis civitatem et turrem, cuius caput erit usque ad CD, 16/ 4
Confusio, ipsa est Babylon, cuius mirabilem constructionem etiam gentium CD, 16/ 4
scit ille quid egerit, cuius opera iuste nemo reprehendit CD, 16/ 8
De generatione Sem, in cuius progenie tendens ad Abraham CD, 16/ 10
cum genuit Phalech, in cuius diebus divisa est terra CD, 16/ 10
nomine nuncupata est, in cuius familia remansit cum diversitas CD, 16/ 11
sed in eam tantum, cuius generationes perducantur ad Abraham CD, 16/ 11
huius gente remanserit, a cuius nomine nomen accepit, et CD, 16/ 11
suum Iectan fuisse natum, cuius Iectan duodecim filii tam CD, 16/ 11
eius, quando emit terram, cuius ibi iam suae rei CD, 16/ 15
caput erat illa Babylon, cuius terrigenae civitatis nomen aptissimum CD, 16/ 17
sane illa sententia ponitur, cuius Apostolus meminit propter Dei CD, 16/ 23
nulla culpa sit parvuli, cuius dixit animam perituram, nec CD, 16/ 27
de illo testamento dictum, cuius dissipatio pertinere posset ad CD, 16/ 27
consumptis et de Abimelech, cuius consupiscentia castitati Sarrae nocere CD, 16/ 30
et in similitudinem adduxit; cuius similitudinem, nisi illius unde CD, 16/ 32
scala stabilita super terram, cuius caput pertingebat ad caelum CD, 16/ 38
peccatis in sanguine suo, cuius sanguinis sacramentum baptizati sciunt CD, 16/ 41
Evangelii fides fuerat impletura. Cuius rei praefiguratio facta est CD, 16/ 43
David successit in regnum, cuius maxime Christus dictus est CD, 16/ 43
quodammodo iuventutis populi Dei; cuius generis quaedam velut adulescentia CD, 16/ 43
factae sunt ad Abraham cuius semini et gentem Israeliticam CD, 17/ 1
ipsum Noe patriarcham, in cuius diebus universa diluvio terra CD, 17/ 1
unxit in regem, de cuius ceteri stirpe succederent, quousque CD, 17/ 1
et eius filium Salomonem, cuius regnum tanto, quantum promissum CD, 17/ 2
Ierusalem aeternam in caelis, cuius filii homines secundum Deum CD, 17/ 3
sine dubio superna prophetatur, cuius Deus ipse praemium est CD, 17/ 3
agnoscit per hanc mulierem, cuius etiam nomen, id est CD, 17/ 4
christianam, ipsam civitatem Dei, cuius rex est et conditor CD, 17/ 4
totus habet sermo huius, cuius nomen interpretatur Gratia eius CD, 17/ 4
missus loquitur homo Dei, cuius quidem nomen tacetur, sed CD, 17/ 5
erat de filiis Aaron, cuius progenies fuerat deputata, unde CD, 17/ 5
sacerdos est institutus, de cuius progenie ceteri sequerentur, superiora CD, 17/ 5
illum iam pertinet sacerdotem, cuius figuram gessit huic succedendo CD, 17/ 5
hic ipsam plebem dicit, cuius plebis ille sacerdos est CD, 17/ 5
David fuerit potius comminandum, cuius erat filius Salomon? Postremo CD, 17/ 7
Sauli successit in regnum, cuius mutatione finalis illa mutatio CD, 17/ 8
Psalmo octogesimo et octavo, cuius est titulus: Intellectus ipsi CD, 17/ 9
tamen unus verus Christus, cuius illi figuram prophetica unctione CD, 17/ 10
regnum autem caelestis Ierusalem, cuius erant filii, in vera CD, 17/ 10
quo fit Aethan, de cuius nomine titulum iste Psalmus CD, 17/ 12
vanum laboraverunt aedificantes eam. Cuius domus cum venerit ultima CD, 17/ 12
nomen interpretatur Videns Deum; cuius praemii desiderio pia per CD, 17/ 13
agnoscat, cum audiat Deum, cuius sedes est in saecula CD, 17/ 16
et domum patris tui. Cuius civitatis impiae portio sunt CD, 17/ 16
Vae tibi, terra, inquit, cuius rex adulescens, et principes CD, 17/ 20
comedunt. Beata tu, terra, cuius rex tuus filius ingenuorum CD, 17/ 20
sine Dei providentia, in cuius potestate est, ut quisque CD, 18/ 2
successit in regnum, ex cuius nomine et Argi et CD, 18/ 6
annorum centum decem. Post cuius mortem populus Dei mirabiliter CD, 18/ 7
mons eius nomine nuncupetur, cuius altitudine potius caeli portatio CD, 18/ 8
Ogygus ipse quando fuerit, cuius temporibus etiam diluvium magnum CD, 18/ 8
inde exorsus est librum, cuius mentionem superius feci, et CD, 18/ 8
in civium potestate, ex cuius potius nomine duorum deorum CD, 18/ 9
difficile daemonibus non est. Cuius ut iracundia placaretur, triplici CD, 18/ 9
suis litteris inserit, de cuius nomine potius illa civitas CD, 18/ 10
a rege Xantho Cretensium, cuius apud alios aliud nomen CD, 18/ 12
Hercules. Hunc sane Herculem, cuius ingentia duodecim facta numerant CD, 18/ 12
placentur. Erichthonii regis Atheniensium, cuius novissimis annis Iesus NaveCD, 18/ 12
Apollinem peperit, non illum, cuius oracula solere consuli superius CD, 18/ 13
nam etiam prophetissa erat, cuius prophetia minus aperta est CD, 18/ 15
Troiae in deos relato, cuius socii crediti sunt in CD, 18/ 16
nisi quod ille permiserit, cuius iudicia occulta sunt multa CD, 18/ 18
nobilissimum Dei Hierosolymitanum condidit. Cuius tempore apud Latinos conditaCD, 18/ 20
Procas, Troianae gloria gentis. Cuius tempore quia iam quodammodo CD, 18/ 21
eius Numitor, avus Romuli, cuius Numitoris primo anno condita CD, 18/ 21
tunc erat in Iuda, cuius nomen erat Achaz vel CD, 18/ 22
stantibus legimus per nescio cuius interpretis imperitiam, sicut post CD, 18/ 23
in toto carmine suo, cuius exigua ista particula est CD, 18/ 23
Sibyllae, quamvis non exprimat cuius. Sed quae ipse singillatim CD, 18/ 23
posui de Testamento Novo, cuius est mediator Christus. Ipse CD, 18/ 33
liber, qui appellatur Esther, cuius res gesta in laudem CD, 18/ 36
verum Deum veraciter praedicavit, cuius nunc scripta in auctoritatis CD, 18/ 37
quem recepit populus Dei. Cuius rei, fateor, causa me CD, 18/ 38
maternus avus Mercurii maioris, cuius nepos fuit Trismegistus iste CD, 18/ 39
etiam illa est interpretatio, cuius auctor non apparet et CD, 18/ 43
sit de Ninevitarum excidio, cuius denuntiatio in hebraeo quadraginta CD, 18/ 44
est in Ecclesia gentium, cuius illa Ninive figuram gerebat CD, 18/ 44
regina Iudaeorum fuit, ex cuius tempore deinceps mala sunt CD, 18/ 45
misit promissum Spiritum Sanctum; cuius venientis in eos qui CD, 18/ 49
vero Deo ipsa fit, cuius verum sacrificium ipsa sit CD, 18/ 54
percipiat unaquaeque suum finem, cuius nullus est finis; de CD, 18/ 54
simul utrumque sit homo, cuius sit pars una sive CD, 19/ 3
non bono eius sunt, cuius sunt, ac per hoc CD, 19/ 3
huic vitae. Quid iustitia, cuius munus est sua cuique CD, 19/ 4
Iam vero illa virtus, cuius nomen est fortitudo, in CD, 19/ 4
amara mors non sit, cuius dulcis est vita? Hinc CD, 19/ 8
finem cupiant pervenire, sine cuius appetitu nulla natura sit CD, 19/ 12
ipsa sua spelunca solitaria, cuius, ut describitur, semper recenti CD, 19/ 12
id est, ordinata concordia, cuius hic ordo est, primum CD, 19/ 14
naturali et de servitute, cuius prima causa peccatum est CD, 19/ 15
omnis pars ad universi, cuius pars est, integritatem refertur CD, 19/ 16
nisi sequatur imperiosa civitas, cuius est magna res publica CD, 19/ 21
hominum multitudinem populum facit, cuius res dicitur esse respublica CD, 19/ 21
de utilitate quid dicam, cuius etiam communione sociatus coetus CD, 19/ 21
definitionem non esse populum, cuius respublica esse dicatur, in CD, 19/ 21
Deus. Ipse est Deus, cuius Prophetae praedixerunt ista quae CD, 19/ 22
cognoscunt. Ipse est Deus, cuius divinus Spiritus per eos CD, 19/ 22
hoc est civitas eius, cuius rei mysterium celebramus oblationibus CD, 19/ 23
litterae Hebraeorum: Beatus populus, cuius est Dominus Deus ipsius CD, 19/ 26
De pace servientium Deo, cuius perfecta tranquillitas in hac CD, 19/ 27
finali, quo referenda et cuius adipiscendae causa habenda est CD, 19/ 27
illud Dei iudicium venerimus, cuius tempus iam proprie dies CD, 20/ 2
Hesychium, Salonitanae urbis episcopum, cuius epistolae titulus est: De CD, 20/ 5
miliario tamquam sexto die, cuius nunc spatia posteriora volvuntur CD, 20/ 7
videt (si tamen videt, cuius cor non videt), qualis CD, 20/ 7
vasa ista eripientur, in cuius domum nemo intrat, ut CD, 20/ 8
Firmamentum est enim caelum, cuius firmitate illi cruciabuntur ardentissimoCD, 20/ 12
et sedentem super eum, cuius a facie fugit caelum CD, 20/ 14
in throno sedentem, a cuius facie fugit caelum et CD, 20/ 14
dixisset sedentem super thronum, cuius a facie, quod postea CD, 20/ 14
se super thronum sedentem, cuius a facie fugit caelum CD, 20/ 16
in hoc quidem libro, cuius nomen est Apocalypsis, obscure CD, 20/ 17
modo cum terra perierat, cuius terrae utique prior facies CD, 20/ 18
scripserit de manifestatione Antichristi, cuius tempus dies Domini subsequeturCD, 20/ 19
illuminatione praesentiae suae eum, cuius est praesentia secundum operationemCD, 20/ 19
operatur, Neronem voluerit intellegi, cuius iam facta velut Antichristi CD, 20/ 19
profecto post resurrectionem carnis, cuius fides his rerum vocabulis CD, 20/ 21
quando caeli peribunt, mundus, cuius idem caeli superior pars CD, 20/ 24
haec sententia Iovi displicet, cuius, ut scribit iste philosophus CD, 20/ 24
qui etiam Esdras sacerdos, cuius alia in canonem scripta CD, 20/ 25
scriptum est, nec infans, cuius est unius diei vita CD, 20/ 26
plantaverit lignum vitae, a cuius cibo separatis illis hominibus CD, 20/ 26
adventu Eliae ante iudicium, cuius praedicatione Scripturarum secreta reseranteCD, 20/ 29
Iacob et Israel, de cuius semine corpus accepit? quod CD, 20/ 30
eum significandum posuerunt, de cuius genere eadem servi forma CD, 20/ 30
esse posse arbitrentur. Nam cuius rationis est dolorem facere CD, 21/ 3
sit. Ipse quippe animus, cuius praesentia corpus vivit et CD, 21/ 3
apponeretur haec avis, de cuius pectore pulparum, quantum visum CD, 21/ 4
gigni etiam lapidem seleniten, cuius interiorem candorem cum luna CD, 21/ 5
crepitare; aut futurum fontem, cuius aqua in refrigerio noctis CD, 21/ 5
cum in aliqua re, cuius natura innotuit, aliquid ab CD, 21/ 8
aere crasso atque umido, cuius impulsus vento flante sentitur CD, 21/ 10
hic pignore accepto illud cuius hoc pignus est suo CD, 21/ 15
sit ignis probabit. Si cuius opus permanserit quod superaedificavit CD, 21/ 21
superaedificavit, mercedem accipiet. Si cuius autem opus arserit, damnum CD, 21/ 21
in Christianorum compage membrorum, cuius corporis sacramentum fideles communicantesCD, 21/ 25
in fundamento Christum, a cuius unitate non recesserunt, tametsi CD, 21/ 26
sit, ignis probabit. Si cuius opus permanserit (permanet enim CD, 21/ 26
cogitavit, hoc sumet); si cuius autem opus arserit, damnum CD, 21/ 26
probabit ignis, ut, si cuius opus permanserit, id est CD, 21/ 26
superaedificavit mercedem accipiat; si cuius autem opus arserit, damnum CD, 21/ 26
autem, non dico uxorem, cuius etiam commixtione carnis ad CD, 21/ 26
eorum diligentia peritiaque promisit. Cuius ille factus auctoritate securusCD, 22/ 8
aliquis eorum illo pergeret, cuius orationibus cederent. Perrexit unus CD, 22/ 8
atque sequente portabat. Fistula, cuius molestia iam diu laboraverat CD, 22/ 8
eumdem martyrem facta cognovimus; cuius ibi memoria longe prius CD, 22/ 8
Domino impetrare possunt, propter cuius nomen occisi sunt; pro CD, 22/ 9
difficillima illa proponitur, in cuius carnem reditura sit caro CD, 22/ 12
ergo illi redeat homini cuius caro prius fuit, an CD, 22/ 12
fuit, an illi potius cuius postea facta est, ad CD, 22/ 12
viri mors erat Christi, cuius exanimis in cruce pendentis CD, 22/ 17
Sadducaeis, qui negabant resurrectionem, cuius septem fratrum erit uxor CD, 22/ 17
corpus multi sumus. De cuius corporis aedificatione et hic CD, 22/ 18
tamen spiritus, non caro. Cuius rei habemus experimentum in CD, 22/ 21
in qua adhuc sumus, cuius temptationes, immo quam totam CD, 22/ 21
de gente populi Romani, cuius putavi verba ipsa ponenda CD, 22/ 28
ergo corpus habet, per cuius oculos ea possit addiscere CD, 22/ 29
in gloriam gratiae Christi, cuius sanguine liberati sumus, nihil CD, 22/ 30
septima erit sabbatum nostrum, cuius finis non erit vespera CD, 22/ 30
nisi pervenire ad regnum, cuius nullus est finis? Videor CD, 22/ 30