CUIUSCUMQUE...............1
est quidquid naturaliter est, cuiuscumque generis est, cuiuslibet aestimationisCD, 5/ 11
 
 CUIUSDAM..................10
horret aspectus. Obstetrix virginis cuiusdam integritatem manu velut exploransCD, 1/ 18
et approbatio populi quasi cuiusdam magni et sapientis magistri CD, 2/ 14
Postea parvo intervallo servus cuiusdam Lucii Pontii vaticinando clamavit CD, 2/ 24
Dei et hominum voluntatem cuiusdam ordinis necessitate contingunt. Prorsus CD, 5/ 1
suam, quam scripsit narrationem cuiusdam Aegyptii sacerdotis insinuans, quamCD, 12/ 11
in carne. Unde per cuiusdam Psalmi prophetiam dicit ipse CD, 17/ 16
in figura ponens magni cuiusdam montis haec loquitur: Erit CD, 18/ 30
non possit exstingui. Lignum cuiusdam ficus Aegyptiae, non ut CD, 21/ 5
ibidem apud nos Irenaei cuiusdam collectarii filius aegritudine exstinctus CD, 22/ 8
armonia Graece dicitur, tamquam cuiusdam organi, extrinsecus atque intrinsecusCD, 22/ 24
 
 CUIUSLIBET................14
nunc asylum illud non cuiuslibet dei gregalis vel de CD, 1/ 4
sed puto esse satius cuiuslibet inertiae poenas luere quam CD, 3/ 14
adiuti? Quasi vero ipsa cuiuslibet hominis vita diuturna est CD, 4/ 5
est, cuiuscumque generis est, cuiuslibet aestimationis est; a quo CD, 5/ 11
ex isto temporali vapore cuiuslibet culminis et sublimitatis humanae CD, 5/ 26
sibi arrogant spiritus, non cuiuslibet corporis fumo, sed supplicantis CD, 10/ 19
hoc qui perverse amat cuiuslibet naturae bonum, etiamsi adipiscatur CD, 12/ 8
mentem divinam omnino immutabilem, cuiuslibet infinitatis capacem et innumeraCD, 12/ 18
ad imitatas quasi lamentantis cuiuslibet hominis voces ita se CD, 14/ 24
prudens quispiam vel Iudaeos cuiuslibet perversitatis atque malitiae tantumCD, 15/ 13
humana et vana praesumptio, cuiuslibet et quantumlibet in caelum CD, 16/ 4
credantur; multo minus itaque cuiuslibet regis alterius. Non enim CD, 17/ 13
est. Quis autem sectae cuiuslibet auctor sic est in CD, 18/ 41
per ignem. Dicunt ergo cuiuslibet vitae catholicum Christianum Christum CD, 21/ 21
 
 CUIUSMODI.................5
Proinde facti primitus angeli cuiusmodi ministerium praebuerint Creatori ceteraCD, 12/ 26
vero, quoniam non expressit cuiusmodi testamentum parvulus dissipaverit, liberumCD, 16/ 27
et librum; sed librum cuiusmodi non tacuit: Qui est CD, 20/ 14
ignem missis (qui ignis cuiusmodi et in qua mundi CD, 20/ 16
una Dei, altera diaboli, cuiusmodi supplicium sit futurum diaboli CD, 21/ 1
 
 CUIUSPIAM.................2
aliquibus hominibus in honorem cuiuspiam deorum suorum sic pepercissent CD, 1/ 6
fingit humanam, velut artem cuiuspiam minus perfecti opificis, putaremus CD, 16/ 8
 
 CUIUSQUAM.................9
Tullius non Scipionis nec cuiusquam alterius, sed suo sermone CD, 2/ 21
exstis, non auguriis, non cuiusquam somnio vel vaticinio praenuntiabant CD, 2/ 24
nullum eorum esse partem cuiusquam, sed omnes colendos, qui CD, 4/ 13
humanis vel angelicis vel cuiusquam creati spiritus voluntatibus, sed CD, 5/ 10
nulla necessitate, nulla suae cuiusquam utilitatis indigentia, sed sola CD, 11/ 24
ab initio (non enim cuiusquam etiam tunc fallacia seductae CD, 15/ 22
sicut hominem, ita Deum cuiusquam facti sui paenitet, cuius CD, 15/ 25
non invenimus usque Abraham cuiusquam pietatem evidenti divino eloquio CD, 16/ 1
facinoribus vel in nefariae cuiusquam impietatis errore, sed magna CD, 21/ 16
 
 CUIUSQUE..................25
ubi tot cives ordinis cuiusque ceciderunt, aedes Concordiae facta CD, 3/ 25
alios divinis pro sua cuiusque rei dignitate distribuens non CD, 4/ 1
animae cunctorum viventium pro cuiusque nascendi sorte sumantur, nihil CD, 4/ 12
et facultatem ac potestatem cuiusque rei habeat. Ex eo CD, 4/ 22
poterimus, inquit, scire quem cuiusque causa deum advocare atque CD, 4/ 22
in omnibus, quod sit cuiusque munus et propter quid CD, 6/ 9
atque alius pro suo cuiusque usu aestimationis modus, quo CD, 11/ 16
numerus, ut dixi, pro cuiusque rei universitate poni solet CD, 11/ 31
corpus proprium non relinqueret, cuiusque corpus et in aeternum CD, 13/ 17
spiritum vivere in sui cuiusque generis pace volentium et CD, 14/ 1
expetunt assequuntur, in sui cuiusque generis pace viventium. 2 CD, 14/ 1
quid interesset inter propriam cuiusque praesumptionem et suam tuitionem CD, 14/ 27
produnt. Annorum autem numerositas cuiusque hominis, quae temporibus illis CD, 15/ 9
diffusas ad salutem generis cuiusque mortalium congrua congruis pacificantesCD, 19/ 12
creditque sensibus in rei cuiusque evidentia, quibus per corpus CD, 19/ 18
adiutoria esse divina per cuiusque generis ministeria Dei, vel CD, 20/ 21
sacerdos est Christus, pro cuiusque merito, quod in eum CD, 20/ 21
ut spiritus signis, quae cuiusque delectationi congruunt, per varia CD, 21/ 6
utique Conditoris conditae rei cuiusque natura sit? Portentum ergo CD, 21/ 8
in breve tempus pro cuiusque peccati celeritate coartetur, ut CD, 21/ 11
ardor pro poena digna cuiusque varietur, sive ipse aequaliter CD, 21/ 16
certi temporis metas pro cuiusque peccati quantitate longioris sive CD, 21/ 17
concepta est, ut secundum cuiusque aedificium tempus quod eam CD, 21/ 26
commemorant, et requirunt, quaenam cuiusque deformitatis resurrectio sit futuraCD, 22/ 12
habebat perficiendae sive perfectae cuiusque indita corpori ratio iuventutisCD, 22/ 20
 
 CUIVIS....................4
habeant, ut istas observationes cuivis puero ridendas esse persuadeant CD, 5/ 7
quae deinceps dicenda sunt, cuivis hominum, qui corde obstinato CD, 6/ 4
acceperint qui steterunt." Quocirca cuivis iam non difficulter occurrit CD, 11/ 13
ipse sum expertus et cuivis facile est experiri; sicut CD, 21/ 7
 
 CULMEN....................4
publica, et vitae aeternae culmen beatissime regnatura conscenderet. Sed CD, 2/ 19
recolens eius paulo ante culmen et gloriam sub manus CD, 3/ 14
iniquitates suas; totumque illud culmen temporalis felicitatis ita eis CD, 10/ 25
supervenit, cum sibi bonorum culmen vindicet humanorum, quid hic CD, 19/ 4
 
 CULMINIS..................1
isto temporali vapore cuiuslibet culminis et sublimitatis humanae; quorum CD, 5/ 26
 
 CULMORUM..................1
frumentis germinantibus, geniculis nodisque culmorum deum Nodutum, involumentis folliculorumCD, 4/ 8
 
 CULPA.....................11
tamen ab huius modi culpa penitus alienus est, qui CD, 1/ 9
vastatione defuerunt, nec vivorum culpa est, qui non potuerunt CD, 1/ 13
movetur, quanto magis absque culpa est in corpore non CD, 1/ 25
non consentientis, si absque culpa est in corpore dormientis CD, 1/ 25
superstitiosa culpantur, implicat ista culpa maiores talium simulacrorum institutoresCD, 4/ 30
Quod itaque adversus damnatam culpa inoboedientiae voluntatem libido inoboedienterCD, 14/ 17
natura, sed languor ex culpa. Quod autem irae opera CD, 14/ 19
eis, et quid eorum culpa mereretur, et quid sua CD, 14/ 26
dissipavit, cum haec nulla culpa sit parvuli, cuius dixit CD, 16/ 27
vindicaret. Nomen itaque istud culpa meruit, non natura. Origo CD, 19/ 15
mutaverit et in deterius culpa vestra et in melius CD, 20/ 26
 
 CULPABAT..................1
agebat quod arguebat, quod culpabat adorabat; quia videlicet magnum CD, 6/ 10
 
 CULPABILE.................1
consilium caritatis. Illud est culpabile, quod hi, qui dissimiliter CD, 1/ 9
 
 CULPABILES................1
potuisse veraciter dici omnes culpabiles atque vitiosos motus animarum CD, 14/ 5
 
 CULPABILI.................1
Itaque aliquando, quamvis non culpabili cupiditate, sed laudabili caritate CD, 14/ 9
 
 CULPABILIS................1
indigentiam procul dubio, nisi culpabilis inoboedientia poenali inoboedientia plectereturCD, 14/ 23
 
 CULPABILITER..............1
promiserat, puto quod non culpabiliter fleverit. Unde enim apud CD, 3/ 14
 
 CULPAE....................2
nasceretur. Pro magnitudine quippe culpae illius naturam damnatio mutavit CD, 13/ 3
accipitur; ab utroque non culpae luxus, sed naturae fructus CD, 16/ 25
 
 CULPAM....................6
non valeat evitari, praeter culpam esse patientis. Sed quia CD, 1/ 16
se cecidisse plangit in culpam? An et ipsi daemones CD, 8/ 19
Factum est per illorum culpam, ut veniretur in poenam CD, 13/ 4
poenam, ne veniatur in culpam; non quia mors bonum CD, 13/ 4
has litteras impudicus accedit, culpam refugiat, non naturam; facta CD, 14/ 23
quis praesumat asserere, si culpam temeritatis evitat? Potuit quippe CD, 15/ 15
 
 CULPANDA..................2
haec tota, quae merito culpanda et respuenda iudicatur, pars CD, 6/ 7
Neque enim omnis est culpanda temptatio, quia et gratulanda CD, 16/ 32
 
 CULPANDAM.................2
a se putavit esse culpandam. Videamus quid de altera CD, 6/ 5
hanc non audebant; illam culpandam proposuerunt, hanc eius similem CD, 6/ 8