CUNCTAS...................2
re dominatur; ea res cunctas ex libidine magis quam CD, 7/ 3
re dominatur et res cunctas ex libidine magis quam CD, 7/ 3
 
 CUNCTATIO.................1
ipsa de tanta felicitate cunctatio eam beatae vitae plenitudinem CD, 11/ 11
 
 CUNCTATIONE...............1
de sociali vita, de cunctatione Academicorum, de vestitu et CD, 19/ 2
 
 CUNCTATUR.................2
quaelibet anicula christiana nec cunctatur esse, et liberrime detestatur CD, 10/ 11
formam, vitae summam nemo cunctatur. Tria etiam sunt, quae CD, 11/ 25
 
 CUNCTETUR.................1
mansurum nec ulla dubitatione cunctetur nec ullo errore fallatur CD, 11/ 13
 
 CUNCTI....................3
fortuna caduca, singillatim mortales, cuncti tamen universo genere perpetuiCD, 9/ 8
genus describeret: Singillatim mortales, cuncti tamen universo genere perpetuiCD, 12/ 10
facere velint, ut uni cuncti et cuncta deserviant; quo CD, 19/ 12
 
 CUNCTIS...................10
et ipsius hominis, qui cunctis in terra rebus excelleret CD, 11/ 29
et abominationibus et in cunctis iniquitatibus suis. Et salvos CD, 18/ 34
gentes, et veniet desideratus cunctis gentibus. Haec prophetia partim CD, 18/ 35
sequitur: Et veniet desideratus cunctis gentibus, de novissimo eius CD, 18/ 35
gentes, et veniet desideratus cunctis gentibus. Quo loco Septuaginta CD, 18/ 45
electa sunt Domini de cunctis gentibus, id est homines CD, 18/ 45
Tunc enim veniet desideratus cunctis gentibus, sicut legitur in CD, 18/ 48
electa sunt Domini de cunctis gentibus. Tunc enim vere CD, 18/ 48
sint, essentque stupenda considerantibus cunctis, si solerent homines mirariCD, 21/ 8
rationale et ex hoc cunctis terrenis animantibus excellentius atque CD, 22/ 24
 
 CUNCTORUM.................4
moles, vitae atque animae cunctorum viventium pro cuiusque nascendi CD, 4/ 12
secundo incerti, in tertio cunctorum novissimo dii praecipui atque CD, 6/ 3
unus Iuppiter, rex ipse cunctorum, et hoc agat non CD, 7/ 11
ubique recitari et memoriae cunctorum inhaerere populorum; haec autem CD, 22/ 8
 
 CUNCTOSQUE................1
parceretur, atque urbem totam cunctosque in ea homines incendio CD, 3/ 7
 
 CUNINA....................3
licebat? Quando de armis Cunina cogitaret, cuius praepositura parvulorum CD, 4/ 8
tueatur et vocetur dea Cunina; non sit alius, sed CD, 4/ 11
dea Rumina suxerunt, sine Cunina in cunis fuerunt, sine CD, 4/ 34
 
 CUNINAE...................2
infantum vagitibus praesidet, aut Cuninae, quae cunas eorum administrat CD, 4/ 8
deo Vaticano vagientes, deae Cuninae iacentes, deae Ruminae sugentes CD, 4/ 21
 
 CUNINAM...................1
Bellum; sicut a cunis Cuninam, non Cunam; sicut a CD, 4/ 24
 
 CUNIS.....................2
non Bellum; sicut a cunis Cuninam, non Cunam; sicut CD, 4/ 24
suxerunt, sine Cunina in cunis fuerunt, sine Educa et CD, 4/ 34
 
 CUPERE....................3
stultum autem non nisi cupere, laetari, metuere, contristari; et CD, 14/ 8
vel turpiter velle, sed cupere. Denique propter consuetudinem locutionis CD, 14/ 8
animae et metuere et cupere et dolere atque gaudere CD, 21/ 3
 
 CUPERENT..................1
eam, quamvis honorem habere cuperent, quem malis artibus conabantur CD, 5/ 12
 
 CUPERET...................1
ne ab Achille occideretur, Cuperet cum vertere ab imo CD, 3/ 2
 
 CUPIAMUS..................1
ut beati immortalesque esse cupiamus, manens beatus suscipiensque mortalem CD, 10/ 29
 
 CUPIANT...................4
sub qualibus diis esse cupiant, qui blasphemant Salvatorem voluntates CD, 2/ 24
refrigescet caritas multorum; ut cupiant perseverare, audiunt quod scriptumCD, 14/ 9
tu tempteris; ut autem cupiant temptari, audiunt quemdam virum CD, 14/ 9
inquietudines ad pacis finem cupiant pervenire, sine cuius appetitu CD, 19/ 12
 
 CUPIAS....................1
venerando humilem, cui te cupias vivendo dissimilem; et religione CD, 8/ 17
 
 CUPIAT....................1
tantum afficitur anima, ut cupiat, metuat, laetetur, aegrescat, verum CD, 14/ 5
 
 CUPIDI....................1
sed interius egeni, si cupidi: item dicuntur pauperes pecunia CD, 7/ 12
 
 CUPIDINE..................2
suam, qui eius ingenti cupidine arserunt et ardentia bella CD, 5/ 17
flagitiosus adulescens insana flagrans cupidine: Nihil volo aliud, inquit CD, 14/ 8
 
 CUPIDIOR..................1
quanto rerum temporalium mutabiliumque cupidior. Hoc ut sanetur, quoniam CD, 9/ 17
 
 CUPIDIORES................3
torqueat homines Graeculos contentionis cupidiores quam veritatis. Sed adhucCD, 9/ 5
fiunt, quanto sunt nocendi cupidiores, ut etiam quibusdam sacrificiis CD, 9/ 11
rebus, quam de verbis cupidiores esse contentionis quam veritatis CD, 14/ 9
 
 CUPIDISSIMOS..............1
sed esse spiritus nocendi cupidissimos, a iustitia penitus alienos CD, 8/ 22
 
 CUPIDITAS.................25
refrenabatur immanitas et captivandi cupiditas frangebatur. Sic evaserunt multiCD, 1/ 1
adipisci adhuc adpetit nostra cupiditas, sive quas amittere formidat CD, 1/ 9
manifesto confert non adempta cupiditas, sed addita impunitas. Eleganter CD, 4/ 4
quibus maxima est fallendi cupiditas. Sicut enim daemones nisi CD, 4/ 32
temptare non cessat: saltem cupiditas gloriae superetur dilectione iustitiaeCD, 5/ 14
maior in corde sit cupiditas gloriae quam Dei timor CD, 5/ 14
duo illa, libertas et cupiditas laudis humanae, quae ad CD, 5/ 18
corde orbitatis dolorem gloriae cupiditas vicerat): quid magnum se CD, 5/ 18
Quo inter se differant cupiditas gloriae et cupiditas dominationis CD, 5/ 19
differant cupiditas gloriae et cupiditas dominationis." Interest sane interCD, 5/ 19
eam magis possidet nocendi cupiditas? 7 "Quod Platonici figmentis CD, 9/ 6
sic diligitur, ut peccandi cupiditas eius delectatione vincatur. Ut CD, 13/ 5
sunt. Nam quid est cupiditas et laetitia nisi voluntas CD, 14/ 6
appetendo ea quae volumus, cupiditas; cum autem consentimus fruendo CD, 14/ 6
inhians habere quod amatur, cupiditas est, id autem habens CD, 14/ 7
obtinuit consuetudo, ut, si cupiditas vel concupiscentia dicatur nec CD, 14/ 7
ac per hoc et cupiditas et metus iam tunc CD, 14/ 10
ubi praesertim nondum voluntati cupiditas resistebat, quod de poena CD, 14/ 12
sentitur in carne quasi cupiditas eius, sicut fames et CD, 14/ 15
cum eadem in illo cupiditas et malitia permaneret. Pacem CD, 19/ 12
Ubi autem potest esse cupiditas, profecto etiam dolor potest CD, 21/ 3
dolor potest. Frustrata quippe cupiditas, sive non perveniendo quo CD, 21/ 3
debelletur imperitia et prava cupiditas infrenetur, cum quibus malis CD, 22/ 22
sequatur concupiscentiam, ne vindicandi cupiditas vincat, ne in eo CD, 22/ 23
eis erit illa dira cupiditas, quam posuit ex Platone CD, 22/ 26
 
 CUPIDITATE................29
praeponerent Christo, aliquantula tamen cupiditate cohaerebant, quantum haec amandoCD, 1/ 10
tantus sanguis effunderetur, tanta cupiditate proscriptionum ac rapinarum ferveretCD, 1/ 30
ab hac dispositione et cupiditate compescuit persuasitque oratione gravissimaCD, 1/ 31
detestandi spiritus intellecti, qui cupiditate fallendi inter suos honores CD, 2/ 13
tum vita hominum sine cupiditate agitabatur, sua cuique satis CD, 3/ 10
quando vita hominum sine cupiditate agitabatur et sua cuique CD, 3/ 14
tenebroso timore et cruenta cupiditate versantium, ut vitrea laetitia CD, 4/ 3
timoribus anxium, maeroribus tabescentem, cupiditate flagrantem, numquam securum, semperCD, 4/ 3
maiora veniamus. 6 "De cupiditate Nini regis, qui ut CD, 4/ 6
gentibus morem nova imperii cupiditate mutavit. Hic primus intulit CD, 4/ 6
non molestos sola regni cupiditate conterere et subdere, quid CD, 4/ 6
cupiditates huius unius ingenti cupiditate presserunt. Ipsam denique patriamCD, 5/ 12
post etiam dominationis et cupiditate laudis et gloriae multa CD, 5/ 12
gloria est, cuius illi cupiditate flagrabant, iudicium hominum bene CD, 5/ 12
non refrenant, melius saltem cupiditate humanae laudis et gloriae CD, 5/ 13
mira atque praeclara gloriae cupiditate fecisse. Huic igitur vitio CD, 5/ 13
pro libertate moriturorum et cupiditate laudum, quae a mortalibus CD, 5/ 18
dominatu liberos facit, nec cupiditate humanarum laudum, sed caritate CD, 5/ 18
nititur. Quisquis autem sine cupiditate gloriae, qua veretur homo CD, 5/ 19
cura existimationis amissa dominationis cupiditate caruerunt. Multos tales fuisseCD, 5/ 19
auferre, si latius regnandi cupiditate magis quam benefaciendi caritate CD, 5/ 26
miseriae pristinae oblitus et cupiditate habendi corporis victus redeat CD, 13/ 19
in animo sapientis, pro cupiditate voluntatem, pro laetitia gaudium CD, 14/ 8
aliquando, quamvis non culpabili cupiditate, sed laudabili caritate moveamurCD, 14/ 9
qui regit et irrationali cupiditate quae regitur, aut de CD, 14/ 22
eius habitatore nulla ex cupiditate vel timore accidebat bonae CD, 14/ 26
caritate consulendi, sed dominandi cupiditate. Boni quippe ad hoc CD, 15/ 7
societatem, forte non nocendi cupiditate, sed vivendi necessitate saeviebatCD, 19/ 12
imperare. Neque enim dominandi cupiditate imperant, sed officio consulendi CD, 19/ 14