DABIS.....................1
meam in inferno, nec dabis sanctum tuum videre corruptionem CD, 17/ 18
 
 DABIT.....................7
ponit, Imperium sine fine dabit. Noli deos falsos fallacesque CD, 2/ 29
manu tua hodie et dabit proximo tuo bono super CD, 17/ 7
quo cum dicitur: Et dabit illud proximo tuo, ad CD, 17/ 7
ore exspuent venenatos sputus; dabit vero ad verbera simpliciter CD, 18/ 23
ex diebus aeternitatis. Propterea dabit eos usque ad tempus CD, 18/ 30
est vera beatitudo, quam dabit, non tantum auctoritate divina CD, 19/ 1
tanta sunt ista? Quid dabit eis quos praedestinavit ad CD, 22/ 24
 
 DABITUR...................4
resurgentes, quando eis promissum dabitur regnum, ubi cum suo CD, 15/ 1
aeternam beatitudinem, quae non dabitur nisi bonis, distingueret a CD, 18/ 35
significat eorum, quibus aeterna dabitur vita. Neque enim nescit CD, 20/ 15
tempora et legem; et dabitur in manu eius usque CD, 20/ 23
 
 DABO......................20
dicit: Haec omnia tibi dabo, si prostratus adoraveris me CD, 11/ 33
dixit illi: Semini tuo dabo terram hanc. Nihil hic CD, 16/ 18
quam tu vides, tibi dabo eam et semini tuo CD, 16/ 21
in latitudinem, quia tibi dabo eam. In hac promissione CD, 16/ 21
quod dictum est: Tibi dabo eam et semini tuo CD, 16/ 21
Abram, dicens: Semini tuo dabo terram hanc, a flumine CD, 16/ 24
tuo post te. Et dabo tibi et semini tuo CD, 16/ 26
Benedicam autem illam et dabo tibi ex ea filium CD, 16/ 26
Duodecim gentes generabit, et dabo illum in magnam gentem CD, 16/ 26
quod dictum est: Et dabo tibi et semini tuo CD, 16/ 26
ex te exibunt. Et dabo tibi ex Sarra filium CD, 16/ 28
enim et semini tuo dabo omnem terram hanc, et CD, 16/ 36
tamquam stellas caeli, et dabo semini tuo omnem terram CD, 16/ 36
dormis super eam, tibi dabo illam et semini tuo CD, 16/ 38
Israel; et requiem tibi dabo ab omnibus inimicis tuis CD, 17/ 8
est ad mortem. Et dabo malignos pro sepultura eius CD, 18/ 29
per memoratum prophetam: Et dabo pacem in loco isto CD, 18/ 48
accipiatur, quod dictum est: Dabo pacem in loco isto CD, 18/ 48
in loco isto, nisi: Dabo pacem in loco, quem CD, 18/ 48
dictum est: Nomen aeternum dabo eis. Erit eis mensis CD, 20/ 22
 
 DABUNT....................1
inquit, infidelium postea veniet; dabunt autem Deo alapas manibus CD, 18/ 23
 
 DAEDALO...................1
et attraxerit; de fabro Daedalo et eius Icaro filio CD, 18/ 13
 
 DAEMON....................10
bonis magis notus est daemon per corpus vicinum quam CD, 8/ 21
idem ipse fecit Deus. Daemon quippe simulacro arte impia CD, 8/ 24
ut pro anima sit daemon, pro corpore simulacrum. Unde CD, 8/ 26
mortalium; quod autem, aliquis daemon fuerit Graecis favens Troianisque CD, 9/ 7
indigere hominem qualis est daemon, sed tali qualis est CD, 9/ 17
esse pensanda, aerium pessimus daemon, homo autem, et nunc CD, 11/ 23
mirarentur in templo, aut daemon quispiam sub nomine Veneris CD, 21/ 6
Aliquis deus aut aliquis daemon". Si deus, numquid maior CD, 22/ 11
fecit hunc mundum? Si daemon, numquid potentior est angelo CD, 22/ 11
minor vel angelus vel daemon potuit pondus umidi elementi CD, 22/ 11
 
 DAEMONE...................3
de deo, sed de daemone Socratis debuit. Maluit autem CD, 8/ 14
commendatur, titulum libri de daemone Socratis legeret, nequaquam illum CD, 8/ 14
vidit, orasse illumque ilico daemone caruisse. Erat quidam senex CD, 22/ 8
 
 DAEMONEM..................7
est, sed in malignum daemonem repente convertitur? Quot sunt CD, 4/ 18
illum deum fuisse, sed daemonem, diligenti disputatione pertractans istam CD, 8/ 14
ceterorum, ab Homero fateantur daemonem nuncupatum. Hi autem, qui CD, 9/ 1
invitum tangere deum vel daemonem, qui nisi captum non CD, 9/ 16
vel servo suo dicere: Daemonem habes; sed cuilibet hoc CD, 9/ 19
ablueret in fluminis gurgite, daemonem incurrit. Ibi cum iaceret CD, 22/ 8
sanctorum orationibus, qui fugavit daemonem, lumen reddere". Tum, sicut CD, 22/ 8
 
 DAEMONES..................185
auderet, quos esse noxios daemones non intellegebat aut, si CD, 1/ 31
vobis plus valuit quod daemones impii seduxerunt, quam quod CD, 1/ 33
10 "Qua nocendi arte daemones velint vel falsa de CD, 2/ 10
celebritatibus colebantur; ubi nihil daemones nisi negotium suum egerunt CD, 2/ 22
aliquid in his rebus daemones possunt, tantum possunt, quantum CD, 2/ 23
Sullanis actibus, quorum se daemones ostentaverint adiutores." Sulla certe CD, 2/ 24
rem publicam? Nempe intelleguntur daemones, sicut saepe dixi notumque CD, 2/ 24
dare solerent ac non daemones impii, profecto illis extis CD, 2/ 24
magisque ardor incresceret, noxii daemones, quos illi deos putantes CD, 2/ 25
est, quod idem ipsi daemones, qui se huiuscemodi voluptatibus CD, 2/ 26
invidisse Romanas, quam isti daemones, quos adhuc deos putas CD, 2/ 29
quam putantur habere isti daemones potestatem (quamquam si haberent CD, 2/ 29
desereretur, eversum est. Nam daemones ad decipiendum semper vigilantissimiCD, 3/ 7
mentes quatenus sinantur isti daemones vel terrere vel excitare CD, 3/ 10
et malignissimos ac fallacissimos daemones, usque adeo, ut aut CD, 4/ 1
Sed non te audiunt, daemones sunt, prava docent, turpibus CD, 4/ 27
fallacia miris modis maligni daemones delectantur, qui et deceptores CD, 4/ 31
colere, sed imitari etiam daemones, quibus maxima est fallendi CD, 4/ 32
fallendi cupiditas. Sicut enim daemones nisi eos, quos fallendo CD, 4/ 32
et principes civitatis et daemones? 33 "Quod iudicio et CD, 4/ 32
angelos diaboli vel etiam daemones appellamus: sic et hominum CD, 5/ 9
non affectent fallere ut daemones, supplici respondebunt: o homo CD, 6/ 1
non quales vocant illi daemones bonos, sed ut loquar CD, 6/ 4
faciunt eos, qui nec daemones sunt, immundis supplicando spiritibus CD, 7/ 14
qui non dii, sed daemones sunt. Item quia nec CD, 7/ 14
Nec attenditur, quantum maligni daemones praevaluerint, qui nec aliqua CD, 7/ 24
remotis constat ambagibus nefarios daemones atque immundissimos spiritus hacCD, 7/ 27
homines mortuos et ad daemones pessimos, et nulla quaestio CD, 7/ 28
deos gentium esse immundissimos daemones, sub defunctarum occasionibus animarumCD, 7/ 33
violare autem timuit, ne daemones iratos haberet, obruit, ubi CD, 7/ 34
talibus sacris idem illi daemones oblectarentur, qui se colendos CD, 7/ 35
illa civilis, ubi impuri daemones terrestribus gaudiis deditos populos CD, 8/ 5
est, in deos, homines, daemones. Dii excelsissimum locum tenent CD, 8/ 14
locum tenent, homines infimum daemones medium. Nam deorum sedes CD, 8/ 14
vero infra deos et daemones constituti sunt, ut elementorum CD, 8/ 14
ordine, sic differentia meritorum. Daemones igitur medii, quem ad CD, 8/ 14
ludorum scaenicorum voluptate, sed daemones. Haec si ita sunt CD, 8/ 14
arguit et prohibuit, profecto daemones turpissime poposcerunt atque iusseruntCD, 8/ 14
se sentit Plato modo daemones honorando, modo eorum delicias CD, 8/ 14
neque propter superiora habitacula daemones hominibus antecellant." Quam obCD, 8/ 15
Deo subditus ideo arbitretur daemones se ipso esse meliores CD, 8/ 15
ipsamque excellentiam corporalem, quam daemones habere nossemus, prae bonitateCD, 8/ 15
de loci altitudine, quod daemones in aere, nos autem CD, 8/ 15
vel ad pastu, quod daemones, inquiunt, non faciunt. Numquid CD, 8/ 15
eis, ut volatilia nobis, daemones autem etiam volatilibus antecellant CD, 8/ 15
superioris elementi dignos esse daemones existimemus, quibus nos religionisCD, 8/ 15
ita fieri potuit, ut daemones, quamvis magis aerii sint CD, 8/ 15
autem eos definiens ait daemones esse genere animalia, animo CD, 8/ 16
alia natatilia, in aeriis daemones, in aetheriis deos. Ac CD, 8/ 16
Ac per hoc quod daemones genere sunt animalia, non CD, 8/ 16
solum pertractem, quod nobiscum daemones dixit habere commune, id CD, 8/ 17
nec misera: restat ut daemones sicut homines ideo perturbentur CD, 8/ 17
similes, liberemur? Cum enim daemones, quod et iste Apuleius CD, 8/ 17
ei potius resistamus. Cum daemones donis invitentur, nobis vera CD, 8/ 17
donorum acceptione faveamus. Cum daemones honoribus mulceantur, nobis vera CD, 8/ 17
nullo modo moveamur. Cum daemones quorumdam hominum osores, quorumdam CD, 8/ 17
et tempestates animi, quibus daemones aestuare atque fluctuare asserit CD, 8/ 17
hominibus; dignum autem misceri daemones et diis et hominibus CD, 8/ 18
multarent, digna animae illius daemones dona rependerent, pro quorum CD, 8/ 19
hominum diis bonis per daemones allegari putat, magicas an CD, 8/ 19
culpam? An et ipsi daemones, ut possint paenitentibus mereri CD, 8/ 19
causa et artissima cogit daemones medios inter deos et CD, 8/ 20
agerent utique lateret, nisi daemones aerii nuntiarent; quoniam aether CD, 8/ 21
humana nescire, ut credantur daemones necessarii et ob hoc CD, 8/ 21
inde colligunt quid etiam daemones nuntient, possunt et mendaciis CD, 8/ 21
isti dicerent, utrum diis daemones nuntiaverint de criminibus deorum CD, 8/ 21
non nisi per malos daemones nossent, quos vicinos nosse CD, 8/ 21
rebus humanis per internuntios daemones dii nosse utiliter possunt CD, 8/ 21
iniuriis exsultantem per eosdem daemones nuntios diis innotuisse responderintCD, 8/ 21
ut non solum malignos daemones deorum dignitati et Platonis CD, 8/ 21
et suavissimam voluptatem diis daemones nuntiaverunt, et quod Plato CD, 8/ 21
philosophi, ita esse medios daemones inter deos et homines CD, 8/ 22
utrum sic confiterentur ipsi daemones adiurati, quo modo iste CD, 8/ 24
Hermes, id est idolis daemones per artem nescio quam CD, 8/ 24
vero Deo? Porro si daemones, qui coluntur in templis CD, 8/ 24
ut, quod possunt, tamquam daemones possint, vel quasi beneficia CD, 8/ 24
faciunt (unde dat intellegi daemones se opinari ex hominum CD, 8/ 26
quidem esse omnes bonos, daemones autem alios malos, alios CD, 8/ 27
quosdam malos esse dixerunt, daemones quoque appellaverunt nomine deorum CD, 9/ 1
differentiam inter deos et daemones adhibere coguntur, ut, quidquid CD, 9/ 1
deorum. Sed quia eosdem daemones inter homines et deos CD, 9/ 1
superiore quaesivimus, quo pacto daemones, qui talibus gaudent, qualia CD, 9/ 1
est. 2 "An inter daemones, quibus dii superiores sunt CD, 9/ 2
alios bonos alios malos daemones; quae sive sit etiam CD, 9/ 2
discussio, ne quisquam velut daemones bonos sequendos sibi esse CD, 9/ 2
affectus. 6 "Quibus passionibus daemones confitente Apuleio exagitentur, quorumCD, 9/ 6
modum dicant Platonici medios daemones inter deos et homines CD, 9/ 6
sunt, tales tamen describuntur daemones, quales sunt. Denique hinc CD, 9/ 7
caelestibus ponit, et hi daemones pro eis, quos amabant CD, 9/ 7
complexus est), quod ait daemones esse genere animalia, animo CD, 9/ 8
nihil dixit omnino, quo daemones cum bonis saltem hominibus CD, 9/ 8
excellere. Proinde si aliquos daemones bonos vellet intellegi, aliquid CD, 9/ 8
diis, sed hominibus similes daemones apertissime inculcans; et hoc CD, 9/ 8
aeternitatem cum diis habere daemones vellet intellegi, non utique CD, 9/ 8
sunt mortales: propterea ergo daemones habent, quia corpore sunt CD, 9/ 8
volunt diis homines per daemones iungi, in corpore sit CD, 9/ 9
in corpore mortali quam daemones in aeterno." Plotinus certe CD, 9/ 10
deos, cum apertissime dixerit daemones aeternos. 11 "De opinione CD, 9/ 10
qua putant animas hominum daemones esse post corpora." Dicit CD, 9/ 11
quidem et animas hominum daemones esse et ex hominibus CD, 9/ 11
quippe dicit esse noxios daemones ex hominibus factos. Sed CD, 9/ 11
animi, hoc est boni daemones, animos quoque hominum daemones CD, 9/ 11
daemones, animos quoque hominum daemones esse confirmans. 12 "De CD, 9/ 11
miseria. 13 "Quo modo daemones, si nec cum diis CD, 9/ 13
deorum et hominum quoniam daemones medios posuit, de loco CD, 9/ 13
esse nec infimum, ita daemones, cum sint animalia rationalia CD, 9/ 13
dicere nec mortales esse daemones nec aeternos. Omnia namque CD, 9/ 13
vero iste tempore aeternos daemones dixit. Quid igitur restat CD, 9/ 13
eudaemones, non sunt eudaemones daemones, quos inter homines et CD, 9/ 13
conabuntur ostendere, quo modo daemones boni, si et immortales CD, 9/ 13
quibus ad amicitiam deorum daemones suffragentur." Non enim verum CD, 9/ 16
attrectatione hominum contaminantur. Ergo daemones contaminari fatetur, et ideoCD, 9/ 16
immundi pariter fiunt, et daemones contrectatione hominum et homines CD, 9/ 16
hominibus, nec tamen contaminari daemones possunt, diis profecto meliores CD, 9/ 16
omnes visibiles dicit: nec daemones hominum contaminantur aspectu, quamvis CD, 9/ 16
contaminantur oculorum, et ideo daemones medios habent, per quos CD, 9/ 16
adessent, vel cum adsunt daemones possunt vivorum corporum vaporibus CD, 9/ 16
possent. Hoc autem modo daemones si miscentur, ut dixi CD, 9/ 16
si miscerentur: incontaminabiles dicunt daemones et contaminabiles deos. SiCD, 9/ 16
Si autem contaminantur et daemones, quid conferunt hominibus ad CD, 9/ 16
ad deos homines per daemones transeant, sed simul vivant CD, 9/ 16
huiusce modi rerum mundare daemones amicos suos, ut tanto CD, 9/ 16
ab hominibus contaminatos mundare daemones, nec ab eis contaminari CD, 9/ 16
sentiat, nisi quem fallacissimi daemones deceperunt? Quid quod, si CD, 9/ 16
cetera sidera, tutioresque sunt daemones ab ista hominum contaminatione CD, 9/ 16
divinitatem, nec ideo putandos daemones nobis esse meliores, quia CD, 9/ 17
autem illi fallacesque mediatores daemones, qui, cum per spiritus CD, 9/ 18
non contaminentur humana. Ita daemones contaminari potius ab hominibus CD, 9/ 18
existimet, ubi homines contaminantes, daemones contaminati, dii contaminabiles praedicanturCD, 9/ 18
viam, ubi contaminantes magis daemones evitentur et ab incontaminabili CD, 9/ 18
angelos dici, quos ipsi daemones nuncupant, iam mihi de CD, 9/ 19
negant, sed eos bonos daemones vocare quam Angelos malunt CD, 9/ 19
malos, numquam vero bonos daemones legimus; sed ubicumque illarum CD, 9/ 19
nomen positum reperitur, sive daemones, sive daemonia dicantur, nonnisi CD, 9/ 19
et deos multos ac daemones colendos esse contendunt, nullus CD, 9/ 19
De qualitate scientiae quae daemones superbos facit." Quamquam etiam CD, 9/ 20
aliquid affert cognitione dignissimum. Daemones enim Daimones dicuntur (quoniamCD, 9/ 20
daemonibus innotescere." Ipsi autem daemones etiam hoc ita sciunt CD, 9/ 21
rerum scientia, qua inflantur daemones, vilis est; non quod CD, 9/ 22
quaedam reprobantur, cuncta ordinantur. Daemones autem non aeternas temporumCD, 9/ 22
Platonici malunt deos quam daemones dicere eisque annumerare, quos CD, 9/ 23
et beatos, sed per daemones fieri credunt, quos immortales CD, 9/ 23
et beatos, ut tamen daemones bonos, non deos sublimiter CD, 9/ 23
quibus quosdam vel bonos daemones vel nobiscum Angelos nominant CD, 10/ 1
mali angeli, hoc est daemones, dediti; Moyses autem tanto CD, 10/ 8
Et ibi quidem omnes daemones reprobat, quos dicit ob CD, 10/ 11
dare. Quosdam namque benignos daemones more appellat aliorum, cum CD, 10/ 11
multimodum, simulans deos et daemones et animas defunctorum, et CD, 10/ 11
deos et animas defunctorum, daemones autem non, ut ait CD, 10/ 11
hoc ad eosdem ipsos daemones pertinet ludificatores animarum sibimet CD, 10/ 11
favent, sed ad deceptores daemones pertinere monstrentur; aut, ut CD, 10/ 11
illos esse nec benignos daemones, sed aut illum, qui CD, 10/ 11
deorum angeli sunt, sed daemones mali, qui non unum CD, 10/ 16
societas, sed quod eosdem daemones, id est aerias vincerent CD, 10/ 21
Unde sit sanctis adversum daemones potestas et unde cordis CD, 10/ 22
Apuleius erravit, qui tantummodo daemones a luna et infra CD, 10/ 27
Hoc enim tibi immundissimi daemones, deos aetherios se esse CD, 10/ 27
vero illi vel potius daemones deorum speciem figurasque fingentes CD, 10/ 27
valetudini praevidentur; vel immundi daemones sua disposita facta praenuntiantCD, 10/ 32
graviora quae amplius peccaverunt, daemones, quibus deterius nihil est CD, 11/ 23
diximus, non ob aliud daemones arrogantes sibi divinitatem deosque CD, 15/ 16
peregisse concubitum; et quosdam daemones, quos Dusios Galli nuncupant CD, 15/ 23
et corporibus veris, hoc daemones figuris fictis facillime possunt CD, 18/ 5
illud in fallacibus ludis daemones delectet impuros; quos tamen CD, 18/ 12
dei nomine per immundos daemones Bacchanalia sacra vel potius CD, 18/ 13
vindicando sive praestando, nec daemones aliquid operari secundum naturae CD, 18/ 18
iniusta nulla. Nec sane daemones naturas creant, si aliquid CD, 18/ 18
habere putat, habeat malos daemones fictos amicos, eosque tanto CD, 19/ 9
amicos esse dixerunt, in daemones malignos incidisse certissimum est CD, 19/ 9
et laudatores Christi fallaces daemones vitaremus. Cum vero eorum CD, 19/ 23
omnes recusaverunt, prohibitos autem daemones et hos non odisse CD, 19/ 23
tantum calumniatur, quantum volunt daemones, quos opinatur deos; quasi CD, 19/ 23
vanum apertumque mendacium, quod daemones ab Hebraeis coli prohibitos CD, 19/ 23
arbitrio voluntatis. Nam et daemones ne torqueantur precantur, nec CD, 20/ 1
diutius permaneret. Illiciuntur autem daemones ad inhabitandum per creaturasCD, 21/ 6
Si enim haec immundi daemones possunt, quanto potentiores sunt CD, 21/ 6
incantatores vocat, in tantum daemones extollere potuerunt, ut congruere CD, 21/ 6
malignos spiritus, id est daemones incorporeos, tactu suo adurere CD, 21/ 10
quisquam nulla habere corpora daemones adseverat, non est de CD, 21/ 10
spiritus daemonum, immo spiritus daemones, licet incorporei corporeis ignibusCD, 21/ 10
hominum corpora cum spiritibus, daemones autem spiritus sine corporibus CD, 21/ 10
nigris cirratis, quos intellegebat daemones, baptizari eodem anno prohibitusCD, 22/ 8
Deus verus colatur, quam daemones, qui ob hoc quaedam CD, 22/ 10
nostris. Fecerunt autem illa daemones eo fastu impurae superbiae CD, 22/ 10
homines etiam sanos maligni daemones nonnumquam decipiant talibus visis CD, 22/ 22