DATAE.....................1
De modo potestatis daemonibus datae ad glorificandos sanctos per CD, 10/ 21
 
 DATAM.....................2
tunc animam primo homini datam, sed eam, quae iam CD, 13/ 24
generi humano abstulit semel datam primis duobus coniugibus benedictione CD, 22/ 24
 
 DATAS.....................3
fuit iniquius rapere non datas! iustius autem bellum cum CD, 2/ 17
autem iure pacis non datas rapuit et iniustum bellum CD, 2/ 17
deorum leges illi civitati datas contempserint Gracchi, ut seditionibus CD, 2/ 22
 
 DATE......................1
vinum non habetis, saltem date mihi vitam aeternam? Quid CD, 6/ 1
 
 DATI......................3
etiam interpretes postulavit; et dati sunt septuaginta duo, de CD, 18/ 42
tantum de quibus libelli dati sunt, qui recitarentur in CD, 22/ 8
sunt, illi ipsi qui dati sunt ad septuaginta ferme CD, 22/ 8
 
 DATIONES..................1
concubinarum suarum dedit Abraham dationes et dimisit eos ab CD, 16/ 34
 
 DATIS.....................3
equitibus Romanis sescentis obsidibus datis ceteri amissis armis aliisque CD, 3/ 17
deverrere scopis, ut his datis culturae signis deus Silvanus CD, 6/ 9
nobis certissimum est, non datis libellis de his, quae CD, 22/ 8
 
 DATO......................2
fumo suo tamquam signo dato ad tuitionem congregaverat, quibus CD, 3/ 12
ut ex illa vita dato sibi consortio civitatis poenas CD, 4/ 5
 
 DATOQUE...................1
veracem promisso sibi regno datoque probaverat, timuit ne veniendo CD, 17/ 22
 
 DATOR.....................8
nomine ignoretur, tamen felicitatis dator esse sentitur." Ista nobis CD, 4/ 25
sufficiat ad colendum Deus dator felicitatis, cui non sufficit CD, 4/ 25
ille felicitatis auctor et dator, quia solus est verus CD, 4/ 33
est, ita omnium potestatum dator, non voluntatum. Malae quippe CD, 5/ 9
est aeterna felicitas, cuius dator est Deus solis veraciter CD, 5/ 26
et docet verus Deus, dator vitae aeternae, veris cultoribus CD, 6/ 4
admissor et Saturnus seminis dator vel sator et Liber CD, 7/ 3
visus est neque intellegentiae dator neque amoris, quo bene CD, 11/ 25
 
 DATORE....................1
maxime quarto de felicitatis datore Deo plurima disputata sunt CD, 6/ 12
 
 DATOREM...................6
felicitatem colit et Deum datorem felicitatis relinquit, sicut carere CD, 4/ 23
Iovem. Nam si eum datorem felicitatis agnoscerent, non utique CD, 4/ 25
regem deorum suorum et datorem regni sui, ut eum CD, 4/ 29
eos, qui magnis vitiis datorem verae gloriae et civitatis CD, 5/ 18
diligimus? Non autem esse datorem felicitatis quemquam istorum deorum CD, 6/ 12
operibus bonis, audiunt: Hilarem datorem diligit Deus. Item sicuti CD, 14/ 9
 
 DATORI....................2
debeat), serviat uni Deo datori felicitatis. Non est ipse CD, 4/ 25
Dei: cui Deo nisi datori felicitatis consecrandi sumus, qui CD, 6/ 12
 
 DATREIAN..................1
insinuo quid velim dicere. Datreian quippe nostri, ubicumque sanctarum CD, 10/ 1
 
 DATUM.....................11
sociantur, quam non eis datum est nobiscum habere communem CD, 1/ 20
quam civilia campos Iusque datum sceleri canimus. Vicerunt ergo CD, 3/ 13
omnia etiam irrationalia, quibus datum non est ista cogitare CD, 11/ 27
peccatisque non servit. Tale datum est a Deo; quod CD, 14/ 11
Sarra promitteretur Abrahae, divinum datum est etiam tale responsum CD, 16/ 29
super eas, et iudicium datum est. Et animae occisorum CD, 20/ 7
super eas, et iudicium datum est. Non hoc putandum CD, 20/ 9
Ecclesia gubernatur. Iudicium autem datum nullum melius accipiendum videturCD, 20/ 9
inquit, ab his aut datum est donum maius aut CD, 22/ 22
Porro si paucis divinitus datum est verae philosophiae contra CD, 22/ 22
liberum arbitrium, quod homini datum est, quando primo creatus CD, 22/ 30
 
 DATUR.....................13
ratio postulat si facultas datur. 1 "De adversariis nominis CD, 1/ Pr
sunt? Cur ergo aether datur Iovi, aer Iunoni? Postremo CD, 4/ 10
dicitur, non ipsa quae datur, sed numen illud attenditur CD, 4/ 24
attenditur a quo felicitas datur. 25 "De uno tantum CD, 4/ 24
inspicienda conceptionalis hora non datur. Si autem ideo praenuntiant CD, 5/ 5
tamen dominandi potestas non datur nisi summi Dei providentia CD, 5/ 19
Hoc propterea, quantum intellegi datur, quia nihil in caelo CD, 7/ 19
sed potius, si facultas datur, pro iustitia perferendam. Ideo CD, 10/ 24
philosophiae disciplina." Quantum intellegi datur, hinc philosophi sapientiae disciplinamCD, 11/ 25
illi per Sanctum Spiritum datur? Hoc quid est aliud CD, 13/ 24
fratris autem eius iusta: datur intellegi propterea Deum non CD, 15/ 7
terrena felicitate, quae plerumque datur et malis: Ingravastis, inquit CD, 18/ 35
curationis, cupiens, quantum intellegi datur, nosse medicamentum, quo HippocratisCD, 22/ 8
 
 DATURAM...................1
nemini locum quem teneret daturam, Romanos quoque terminos propter CD, 4/ 29
 
 DATURUM...................1
victoriam, et tunc promittere daturum se potestatem, qua recuperaret CD, 2/ 24
 
 DATURUS...................2
Quibus ergo non erat daturus Deus vitam aeternam cum CD, 5/ 15
dextris, quibus est vitam daturus aeternam, sive sinistris, quos CD, 21/ 22
 
 DATUS.....................5
victuri gignimur, ordo quis datus aut metae qua mollis CD, 2/ 6
per Spiritum Sanctum, qui datus est eis; nec tantum CD, 12/ 9
praelatus est; et ipsi datus est principatus et honor CD, 18/ 34
sumimus; praesertim quia tunc datus est etiam Spiritus Sanctus CD, 18/ 54
servi forma suscepta est. Datus est in eum Spiritus CD, 20/ 30
 
 DAVID.....................98
patre Abraham atque ad David primitus ut perveniret intendens CD, 15/ 15
scilicet per illos ad David pervenire non posset. Deinde CD, 15/ 15
generationum, per quos ad David atque inde quo intenderat CD, 15/ 15
et inde usque ad David, qui reprobato Saule primus CD, 16/ 24
ex Abraham usque ad David, tamquam tertiam aetatem gerens CD, 16/ 24
Saul primus est, sed David praecipuus et sacramento habetur CD, 16/ 43
ne inde reges orerentur, David successit in regnum, cuius CD, 16/ 43
Abraham usque ad hunc David. Neque enim frustra Matthaeus CD, 16/ 43
Abraham scilicet usque ad David. Ab adulescentia quippe incipit CD, 16/ 43
libri usque ad regnum David factus est finis, nunc CD, 17/ 1
et eo reprobato ipsum David Deo praecipiente unxit in CD, 17/ 1
Impletum est autem per David et eius filium Salomonem CD, 17/ 2
Nathan propheta, qui regem David argueret de peccato gravi CD, 17/ 3
ad Reguqu tempora, quando David Saule reprobato ita regnum CD, 17/ 4
et Saule abiecto rex David fundatus in regno hoc CD, 17/ 4
Sadoc et Abiathar, regnante David, et alii deinceps, antequam CD, 17/ 5
tantum veneratus est ipse David, ut percusso corde pavitaverit CD, 17/ 6
animo eius, qua sanctum David putans inimicum suum vehementer CD, 17/ 6
est: Et percussit cor David super eum, quia abstulit CD, 17/ 6
Dominus sibi hominem; sive David sive ipsum Mediatorem significans CD, 17/ 6
quo unctus est ipse David et progenies eius. Non CD, 17/ 6
temporis, quanto et ipse David, et audivit hoc primo CD, 17/ 7
et respiciamus ad stirpem David, unde exortus est secundum CD, 17/ 7
aliquid comminandum esset, ipsi David fuerit potius comminandum, cuius CD, 17/ 7
8 "De promissionibus ad David in filio eius, quae CD, 17/ 8
esse monstrandum, quid ipsi David, qui Sauli successit in CD, 17/ 8
agimus pertinet. Cum regi David multa prospera provenissent, cogitavit CD, 17/ 8
quod non ab ipso David sibi aedificaretur domus, neque CD, 17/ 8
haec dices servo meo David: Haec dicit Dominus omnipotens CD, 17/ 8
factus est ex semine David secundum carnem, iam videremus CD, 17/ 8
quem loco isto regi David promissum legunt, intellegunt non CD, 17/ 8
vivente adhuc patre suo David regnare coepit Salomon, quod CD, 17/ 8
iste, sed post mortem David praenuntiatus est suscitandus? Quamlibet CD, 17/ 8
dubio post mortem regis David, cui sic est promissus CD, 17/ 8
promissiones Dei factae regi David, et istis, quae in CD, 17/ 9
dicuntur, sicut est: Iuravi David servo meo: Usque in CD, 17/ 9
de populo meo. Inveni David servum meum, in oleo CD, 17/ 9
recte intelleguntur, sub nomine David propter formam servi, quam CD, 17/ 9
servi, quam de semine David idem Mediator assumpsit ex CD, 17/ 9
cum ageret tamquam de David, ut quiddam eiusmodi etiam CD, 17/ 9
in sancto meo, si David mentiar; id est, nequaquam CD, 17/ 9
mentiar; id est, nequaquam David mentiar. Solet enim sic CD, 17/ 9
Salomon, sed nec ipse David, si dilatus est christus CD, 17/ 10
non solum a rege David et deinceps, sed ab CD, 17/ 10
est unctus; ipse quippe David eum christum Domini appellat CD, 17/ 10
qui eum putabant in David vel in Salomone intellegendum CD, 17/ 10
misericordiam tuam, quam promisisti David. Quod autem dixit: In CD, 17/ 11
illa Israel ex semine David, Christus Iesus? De quo CD, 17/ 11
antiquae, Domine, quas iurasti David in veritate tua? Memento CD, 17/ 12
quae facta est ad David, an potius Christianorum, qui CD, 17/ 12
et idem tempus regni David fuit; ac per hoc CD, 17/ 12
antiquae, Domine, quas iurasti David in veritate tua? nisi CD, 17/ 12
esset antiquum, quando regi David ista promissa sunt. Potest CD, 17/ 12
potuerunt excelsum regnum semini David fuisse promissum, et eius CD, 17/ 12
antiquae, Domine, quas iurasti David in veritate tua? Memento CD, 17/ 12
reddas celsitudinem, quam iurasti David in veritate tua? Si CD, 17/ 12
quippe Domini in semine David non ad aliquod tempus CD, 17/ 12
iteratio. Hoc ergo intellegens David ait in secundo Regnorum CD, 17/ 12
domus Dei. Domus enim David propter genus David; domus CD, 17/ 12
enim David propter genus David; domus autem Dei eadem CD, 17/ 12
dictum est in verbis David: Quoniam tu Dominus omnipotens CD, 17/ 12
est. 14 "De studio David in dispositione mysterioque psalmorum CD, 17/ 14
terrena scilicet Ierusalem, regnavit David. Erat autem David vir CD, 17/ 14
regnavit David. Erat autem David vir in canticis eruditus CD, 17/ 14
solos factos esse a David, qui eius nomine inscripti CD, 17/ 14
nisi qui praenotantur: Ipsius David; qui vero habent in CD, 17/ 14
habent in titulis: Ipsi David, ab aliis factos personae CD, 17/ 14
ubi ait, quod ipse David in spiritu Christum dixerit CD, 17/ 14
habet in titulo: Ipsius David, sed: Ipsi David, sicut CD, 17/ 14
Ipsius David, sed: Ipsi David, sicut plurimi. Mihi autem CD, 17/ 14
Prophetarum, qui longe post David regis tempora fuerunt, quibusdam CD, 17/ 14
propheticus spiritus prophetanti regi David haec etiam futurorum ProphetarumCD, 17/ 14
aperiam quid in Psalmis David de Domino Iesu Christo CD, 17/ 15
quot et quanta rex David idemque propheta de Christo CD, 17/ 15
de propheta et rege David. Clamat et sexagesimus septimus CD, 17/ 18
est de prophetia regis David, satis dicta sint, ut CD, 17/ 19
De regno ac merito David et de filio ipsius CD, 17/ 20
dubium est." Regnavit ergo David in terrena Ierusalem, filius CD, 17/ 20
et Beniamin, quae propter David, ne penitus regnum stirpis CD, 17/ 21
ipsa erat tribus unde David. Beniamin vero tribus altera CD, 17/ 21
fuit Saul rex ante David. Sed simul istae duae CD, 17/ 21
eo populus et stirpi David tamquam regio semini redderetur CD, 17/ 22
stirpe regnaret, eoque defuncto David successit in regnum post CD, 18/ 20
administrandae rei publicae. Post David, qui etiam ipse quadraginta CD, 18/ 20
Dominum Deum suum et David regem suum, et stupescent CD, 18/ 28
ista prophetia manifestius, cum David regis nomine significatus intellegiturCD, 18/ 28
dicit Apostolus, ex semine David secundum carnem. Praenuntiavit iste CD, 18/ 28
die, inquit, resuscitabo tabernaculum David, quod cecidit, et reaedificabo CD, 18/ 28
ait Dominus, et suscitabo David germen iustum, et regnabit CD, 18/ 33
quoque more prophetico per David Christum significans, quia carnem CD, 18/ 34
significans, quia carnem de David semine assumpsit; propter quam CD, 18/ 34
pascat ea, servum meum David; et ipse pascet ea CD, 18/ 34
Deum, et servus meus David princeps in medio eorum CD, 18/ 34
Deus; et servus meus David rex super eos, et CD, 18/ 34
et effundam super domum David et super habitatores Hierusalem CD, 20/ 30
aut effundere super domum David et super habitatores eiusdem CD, 20/ 30
Et effundam super domum David et super habitatores Hierusalem CD, 20/ 30
ab Abraham usque ad David una, altera inde usque CD, 22/ 30