DEA.......................78
iaceret, quam ad hoc dea viveret, ut illa libenter CD, 2/ 5
matrem suam, ut talibus dea sacris propitiaretur, qualibus matrona CD, 2/ 5
igitur nisi insidiose quaereret dea illa optimum virum, cum CD, 2/ 5
ex Aegypto. Utrum etiam dea Febris ex illa nata CD, 3/ 12
ratio redditur, cur Concordia dea sit, et Discordia dea CD, 3/ 25
dea sit, et Discordia dea non sit, ut secundum CD, 3/ 25
itaque Romani tam mala dea irata vivere voluerunt nec CD, 3/ 25
ad diem; ipse sit dea Mena, quam praefecerunt menstruis CD, 4/ 11
de terra et vocetur dea Levana, ipse cunas tueatur CD, 4/ 11
cunas tueatur et vocetur dea Cunina; non sit alius CD, 4/ 11
nimium actum homo impellitur, dea Stimula nominetur; Strenia dea CD, 4/ 11
dea Stimula nominetur; Strenia dea sit strenuum faciendo, Numeria CD, 4/ 11
Consus praebendo consilia et dea Sentia sententias inspirando; ipse CD, 4/ 11
Sentia sententias inspirando; ipse dea Iuventas, quae post praetextam CD, 4/ 11
solvitur, ipse invocetur et dea Virginensis vocetur; ipse sit CD, 4/ 11
si Victoria ut volunt dea est, ipsa huic negotio CD, 4/ 14
ita sit, si Victoria dea est? Aut quid ipso CD, 4/ 14
vult esse victores? Hac dea favente et propitia, etiam CD, 4/ 14
potuerunt, numquid tamquam aliqua dea colenda est eis etiam CD, 4/ 15
Cur autem et iniquitas dea non sit vel externarum CD, 4/ 15
est aliena iniquitate et dea Victoria, dum bellorum causas CD, 4/ 15
potestas est, etiam Victoria dea debuerit aestimari." An forte CD, 4/ 17
potest. Nam si victoria dea est, cur non deus CD, 4/ 17
quo misisset Victoriam, si dea est et sub illo CD, 4/ 17
Quid, quod et Felicitas dea est? Aedem accepit, aram CD, 4/ 18
vult, quod et Fortuna dea putatur et colitur? An CD, 4/ 18
rectores. Quo modo ergo dea Fortuna aliquando bona est CD, 4/ 18
forte quando mala est, dea non est, sed in CD, 4/ 18
aliud? An illa, quae dea est, semper est bona CD, 4/ 18
nolunt habere merita, quibus dea possit Felicitas invitari. 19 CD, 4/ 18
advertere debuerunt, quod illa dea locuta est, quae fortuito CD, 4/ 19
fecerunt; quae quidem si dea esset, multis fuerat praeferenda CD, 4/ 20
praeferenda. Et nunc quia dea non est, sed donum CD, 4/ 20
Sed cur et Fides dea credita est et accepit CD, 4/ 20
multitudinis deorum, si fides dea est, quare aliis tam CD, 4/ 20
dedicare potuerunt? Cur temperantia dea esse non meruit, cum CD, 4/ 20
compararint? Cur denique fortitudo dea non est, quae adfuit CD, 4/ 20
a nondum nato coli dea Felicitas, ut hoc ei CD, 4/ 21
magno facilique compendio una dea Felicitas cuncta conferre, nec CD, 4/ 21
ex agris eradicaret; nec dea Robigo, ut non accederet CD, 4/ 21
virtutis est praemium, non dea, sed Dei donum est CD, 4/ 21
donum est; si autem dea est, cur non dicatur CD, 4/ 21
vera sunt et Felicitas dea est, cur non ipsa CD, 4/ 23
cum turba indignissima tanta dea colenda visa est, cur CD, 4/ 23
locis propriis eminere. Ita dea Felicitate in loco amplissimo CD, 4/ 23
sit (habet autem, si dea est): quae tandem stultitia CD, 4/ 23
meminerit. Si autem felicitas dea non est, quoniam, quod CD, 4/ 23
ut Pecunia dicta est dea, quae dat pecuniam, non CD, 4/ 24
pecuniam, non omnino pecunia dea ipsa putata est; ita CD, 4/ 24
Ita, inquiunt, cum felicitas dea dicitur, non ipsa quae CD, 4/ 24
manibus ipse servavit. Sine dea Rumina suxerunt, sine Cunina CD, 4/ 34
felicitatem, quae non est dea, sed donum Dei, et CD, 5/ Pr
felices (unde si illa dea esset, sola colenda merito CD, 5/ Pr
et plena felicitas, non dea, sed donum Dei; inde CD, 5/ 16
maneat cum viro, additur dea Manturna. Quid ultra quaeritur CD, 6/ 9
virginitas auferatur. Adest enim dea Virginensis et deus pater CD, 6/ 9
deus pater Subigus, et dea mater Prema et dea CD, 6/ 9
dea mater Prema et dea Pertunda, et Venus et CD, 6/ 9
certe si adest Virginensis dea, ut virgini zona solvatur CD, 6/ 9
viro subigatur; si adest dea Prema, ut subacta, ne CD, 6/ 9
ne se commoveat, comprimatur: dea Pertunda ibi quid facit CD, 6/ 9
forte ideo toleratur, quia dea dicitur esse, non deus CD, 6/ 9
consecrandi homines essent, si dea felicitas esset? Quia vero CD, 6/ 12
esset? Quia vero non dea, sed munus est Dei CD, 6/ 12
Sed ibi est et dea Mena, quae menstruis fluoribus CD, 7/ 2
Virtutem: cur celebrata est dea Minerva et obscurata est CD, 7/ 3
Minerva et obscurata est dea Pecunia? Cum in genere CD, 7/ 3
deorum ista selectio, cur dea Pecunia Minervae praelata non CD, 7/ 3
revocant. Si ergo una dea est, quae quidem consulta CD, 7/ 24
plures? Sic in una dea esse res plures, numquid CD, 7/ 24
crudelia exigere potuerunt. Si dea terra non esset, manus CD, 7/ 24
perderent propter illam; si dea non esset, ita fecunda CD, 7/ 24
Iside, uxore Osiris, Aegyptia dea, et de parentibus eorum CD, 8/ 27
Isis appellata ut magna dea culta est in Aegypto CD, 18/ 3
inventrix et tanto proclivius dea credita, quanto minus origo CD, 18/ 8
iam tamen Minerva tamquam dea colebatur regnante Atheniensibus Cecrope CD, 18/ 8
damnatus est? oraculo respondit dea: Corpus quidem debilitantibus tormentisCD, 19/ 23
vero eorum deus et dea inter se de Christo CD, 19/ 23
 
 DEABUS....................10
feminis, mares autem homines deabus misceri nefas? Dura vel CD, 3/ 3
sed ipse in illis deabus, quae fata nascentibus canunt CD, 4/ 11
his omnibus diis et deabus publica sacra facere susceperunt CD, 4/ 16
quare aliis tam multis deabus iniuriam fecerint praetermittendo eas CD, 4/ 20
quoniam de duabus istis deabus Virtute et Felicitate tractamus CD, 4/ 21
et opus facit cum deabus ignobilissimis Abeona et Adeona CD, 7/ 3
diis quibusdam patribus et deabus matribus, sicut hominibus, ignobilitas CD, 7/ 3
opinio maiorum de his deabus, quod plures eas putarunt CD, 7/ 24
de feminis, hoc est deabus: Quoniam, inquit, ut in CD, 7/ 28
illud quod de tribus deabus, Iunone scilicet et Minerva CD, 18/ 10
 
 DEABUSQUE.................1
ludis turpissimis, qui diis deabusque exhibebantur, oblectabamur, Caelesti virginiCD, 2/ 4
 
 DEAE......................24
est videlicet locus tantae deae sacratus, non unde captivos CD, 1/ 4
a miserantibus Minturnensibus Maricae deae in luco eius commendatus CD, 2/ 23
quam irrisio deorum, illi deae templum construere, quae si CD, 3/ 25
dignitatis audent aliquas partes deae Cloacinae tribuere aut Volupiae CD, 4/ 8
arbitrati sunt, sed rura deae Rusinae, iuga montium deo CD, 4/ 8
convertitur? Quot sunt ergo deae istae? Profecto quotquot homines CD, 4/ 18
sunt, non ipsae sunt deae. Verum tamen ubi est CD, 4/ 21
Si autem putatae sunt deae, saltem alia tanta deorum CD, 4/ 21
Quid necesse erat Opi deae commendare nascentes, deo Vaticano CD, 4/ 21
nascentes, deo Vaticano vagientes, deae Cuninae iacentes, deae Ruminae CD, 4/ 21
vagientes, deae Cuninae iacentes, deae Ruminae sugentes, deo Statilino CD, 4/ 21
sugentes, deo Statilino stantes, deae Adeonae adeuntes, Abeonae abeuntes CD, 4/ 21
Adeonae adeuntes, Abeonae abeuntes; deae Menti, ut bonam haberent CD, 4/ 21
mentem, deo Volumno et deae Volumnae, ut bona vellent CD, 4/ 21
Bellonae, ut bene belligerarent, deae Victoriae, ut vincerent; deo CD, 4/ 21
deo Honori, ut honorarentur, deae Pecuniae, ut pecuniosi essent CD, 4/ 21
tam sero huic tantae deae post tot Romanos principes CD, 4/ 23
dedit segetes sine cultu deae Segetiae, qui alia dona CD, 5/ 21
Cui ergo deo vel deae propter quid supplicaretur, quantum CD, 6/ 1
salum redit. Cur ergo deae fiunt duae, cum sit CD, 7/ 22
moveri. Quod Gallos huic deae ut servirent fecerunt, significat CD, 7/ 24
multa numina, non tam deae multae quam nomina. Sed CD, 7/ 24
Galli abscisi huic Magnae deae serviunt, ut significent, qui CD, 7/ 24
vocari liceret et eius deae mereri vocabulum, quam viri CD, 18/ 9