DEBENTUR..................2
uni haec rite gesta debentur, offenderet. Et felicior quidem CD, 3/ 12
Deo vivo et vero debentur) inserviant. 19 "Quod eo CD, 18/ 18
 
 DEBEO.....................3
opiniones posuero, reprehendi non debeo. Qui enim putabit iudicari CD, 7/ 17
creatum esse dubitare non debeo. Sed cum cogito cuius CD, 12/ 16
forte non possunt, nec debeo derogare quod possunt. Creationem CD, 12/ 26
 
 DEBERE....................17
qui corpus occidunt, non debere timeri ante mortem, ne CD, 1/ 12
corpus occidant, et timeri debere post mortem, ne corpus CD, 1/ 12
spontaneam mortem sibi inferre debere velut fugiendo molestias temporales CD, 1/ 26
tenere, ut tradita est, debere si dicit, et ad CD, 4/ 31
dominis suis subditos esse debere, alio nomine Graece nuncupari CD, 10/ 1
liberationis suae praeterita desiderare debere? Illa vero quae et CD, 10/ 8
aliter putaverunt posse vel debere dissolvere, nisi ut circuitus CD, 12/ 14
cui se etiam ipsi debere quod sunt cum gratiarum CD, 12/ 26
boni Apostolus dicit esse debere, quem regendo populo praecipit CD, 14/ 7
ipsum hominem conversionem esse debere peccati, ut nulli alii CD, 15/ 7
quam sibi sciat tribuere debere quod peccat. Haec est CD, 15/ 7
in numero existimant esse debere: rex fuit Herodes, qui CD, 18/ 52
cum illam poenam non debere esse incredibilem demonstravero, adiuvabit CD, 21/ 1
possit ostendi eisque puto debere sufficere, quo commoneantur, cum CD, 21/ 8
non se inde Deo debere praescribere, quasi eam non CD, 21/ 8
quisque iudicandus est esse debere, quamdiu fecit unde meruit CD, 21/ 11
frequentari et ea non debere multorum notitiae deperire. Nondum CD, 22/ 8
 
 DEBEREMUS.................4
potestatem (quamquam si haberent, deberemus potius etiam ista contemnere CD, 2/ 29
haec tamquam Deum colere deberemus, sed potius ipsum, a CD, 8/ 16
addidisset, nihil aliud intellegere deberemus. Sed cum apertissime Plato CD, 13/ 16
praescire. Non hinc autem deberemus ambigere, nec si non CD, 17/ 8
 
 DEBERENT..................12
fato suo, cum potius deberent, si quid recti saperent CD, 1/ 1
quae dedocere aut obiurgare deberent, dum eorum offensiones cavent CD, 1/ 9
simul, quam boni contemnere deberent, ut illi correpti atque CD, 1/ 9
et quo modo thesaurizare deberent, nec ipsas terrenas divitias CD, 1/ 10
daemonibus, cum potius hoc deberent tribuere Christo, quod propter CD, 2/ 2
ortu esse dicuntur, non deberent inspectis natalium constellationibus de CD, 5/ 5
demonstrans quo fine innotescere deberent: Luceant, inquit, opera vestra CD, 5/ 14
quibus danda atque servanda deberent vel ista committi. Ac CD, 6/ 1
quid de illis sentire deberent, quando quidem deos, quos CD, 9/ 8
in auctoritate religionis esse deberent, Sanctus utique Spiritus revelabat CD, 18/ 38
gentibus. Non enim quem deberent desiderare sciebant, in quem CD, 18/ 48
unde dignus probatur, cui deberent obtemperare Romani, ut nullum CD, 19/ 22
 
 DEBERET...................10
esset imperium, cur esse deberet inquietum? Nonne in corporibus CD, 3/ 10
non magis ideo credi deberet occisus ipsumque scelus aversione CD, 3/ 15
mercedem, quam sibi credere deberet ab Hercule persolutam. Ac CD, 6/ 7
sacris constituere atque observare deberet. Quod genus divinationis idem CD, 7/ 35
tantum iuberent Deo: satis deberet pietas ipsa discernere, quid CD, 10/ 16
neque illi aequalis esse deberet, quae de nihilo facta CD, 12/ 4
non posset, fides irridere deberet. Huc accedit, quod in CD, 12/ 18
malis posset accidere, non deberet bonis bona esse, sed CD, 13/ 3
si non occurrit qui deberet intendi, ad quem praetermissis CD, 15/ 20
ille a suis ita deberet attendi, ut posset agnosci CD, 22/ 19
 
 DEBERETUR.................1
sic ostendatur quid omnibus deberetur. Quod si omnibus redderetur CD, 21/ 12
 
 DEBERI....................11
servitutem, quam vero Deo deberi sciunt, sibi satis egerint CD, 9/ 20
dicatur, non soli Deo deberi videtur. Dicimur enim colere CD, 10/ 1
hoc cultum quidem non deberi nisi Deo propria quadam CD, 10/ 1
hanc ei tantum Deo deberi dicimus, qui verus est CD, 10/ 1
est qui audeat dicere deberi nisi Deo. Multa denique CD, 10/ 4
uni Deo creatori omnium deberi dicunt eique reddendum vera CD, 10/ 16
nisi quia vero Deo deberi sciunt. Non enim re CD, 10/ 19
nisi uni vero Deo deberi sciunt, cui et ipsi CD, 10/ 26
qui etiam noster est, deberi sciunt, nec iubent, ut CD, 10/ 31
verum sacrificium vero Deo deberi sciunt. 17 "De duobus CD, 15/ 16
carnem et omnes gentes deberi secundum fidem Deo pollicente CD, 17/ 1
 
 DEBET.....................48
sua nece se abstinere debet, qui tali supplicio quod CD, 1/ 17
ipse occidit, qui ministerium debet iubenti, sicut adminiculum gladius CD, 1/ 21
hoc quisque committat, se debet occidere. Nullo modo quidem CD, 1/ 25
si se quisque interimere debet, ne unius captivantis dominatu CD, 1/ 27
et certior, tanto maior debet esse libertas, cum mala CD, 3/ 17
putaverunt." Quid? Illud nonne debet movere acutos homines vel CD, 4/ 12
voluntatem patitur homo, non debet tribuere humanis vel angelicis CD, 5/ 10
pervenire nitebantur boni, non debet sequi virtus, sed ipsa CD, 5/ 12
maioris deliramenti esse intellegi debet, si cuiquam istorum pro CD, 6/ 1
explicet. Video quidem, cur debet discerni fabulosum: quia falsum CD, 6/ 5
e quibus maior societas debet esse nobis cum philosophis CD, 6/ 6
Quoniam qui operatur utrumque debet intendere; in omni enim CD, 7/ 7
Qualis ergo ista theologia debet esse sapienti, ubi rex CD, 7/ 12
appetere vel fugere rationabiliter debet, veram et stabilem inconcussa CD, 9/ 4
ferre cernentes." Nec movere debet, quod, cum sit invisibilis CD, 10/ 13
ex virgine? Neque hoc debet offendere, immo potius ad CD, 10/ 29
potius ad pietatem suscipiendam debet adducere, quod mirabilis mirabiliter CD, 10/ 29
non ideo bonum videri debet, quia in tantam utilitatem CD, 13/ 7
morte moriemini; non ideo debet absurdum videri, quia non CD, 13/ 23
malus est: perfectum odium debet malis, qui secundum Deum CD, 14/ 6
cautio devitat malum, quod debet sapiens devitare; tristitia porro CD, 14/ 8
dolet, quod esse non debet. Stoici autem non stultum CD, 14/ 8
ut dixi, non ideo debet existimare leve ac parvum CD, 14/ 12
celsitudo deserto eo, cui debet animus inhaerere, principio sibi CD, 14/ 13
Nec ideo tamen incredibile debet videri etiam illud unum CD, 14/ 23
nongentos annos quemque vixisse, debet intellegere nonaginta; decem quippe CD, 15/ 12
oportebat, ideo consequens videri debet solos fuisse tunc generatos CD, 15/ 15
atque laudabile, ut, cui debet causa propinquitatis reverendum honorem CD, 15/ 16
Non tamen quisquam putare debet aut frustra haec esse CD, 15/ 27
Non itaque nobis videri debet absurdum, ut, quemadmodum in CD, 16/ 8
sit. Nec movere nos debet, quomodo potuerit gigans Nebroth CD, 16/ 11
Dominus inspiravit. Nec movere debet ad hoc non credendum CD, 17/ 14
de contextione totius Psalmi debet habere suffragium, ut certe CD, 17/ 15
est, quoquo modo intellegatur, debet his rebus manifestissimis convenire CD, 17/ 16
credantur ipsorum. Nec mirum debet videri, quod suspecta habentur CD, 18/ 38
etiam propter socium, cui debet hoc velle quod sibi CD, 19/ 1
brevis est, nulla miseria debet videri aut, quod est CD, 19/ 4
ipsa insuper cogatur occidere. Debet quidem etiam mortem sapiens CD, 19/ 4
Ad hoc enim velle debet nec dolore molestari nec CD, 19/ 14
domus initium sive particula debet esse civitatis, omne autem CD, 19/ 16
Nec sic esse quisque debet otiosus, ut in eodem CD, 19/ 19
non iners vacatio delectare debet, sed aut inquisitio aut CD, 19/ 19
propter ipsum iudicium Christus debet intellegi, quia etsi Pater CD, 20/ 30
veniemus. Nec quisquam se debet ab isto ad illum CD, 21/ 15
utrumque sine fine perpetuum debet intellegi. Par pari enim CD, 21/ 23
fecit misericordiam. Venire quippe debet in mentem etiam servus CD, 21/ 27
placet, immo quia placere debet, addamus hoc tertium. Iam CD, 22/ 5
a poena singulos vindicare. Debet enim constituta sic esse CD, 22/ 6