DEFICITUR.................1
defectus iusta poena consequitur. Deficitur enim non ad mala CD, 12/ 8
 
 DEFICIUNT.................3
intellegendo conspicit; sed ubi deficiunt, nesciendo condiscit. Delicta enimCD, 12/ 7
efficientes; in quantum autem deficiunt et ex hoc mala CD, 12/ 8
illum magnum esse subtractum, deficiunt oculi eius et defluit CD, 17/ 5
 
 DEFIGIT...................1
pacem appetit in eoque defigit imperandi oboediendique concordiam civium CD, 19/ 17
 
 DEFINIAT..................1
quaerentibus quam eligendam Varro definiat sequens veteris Academiae AntiochoCD, 19/ 3
 
 DEFINIATUR................1
non isto, sed alio definiatur modo, velut si dicatur CD, 19/ 24
 
 DEFINIENDO................1
earum rerum scilicet quas definiendo explicant; hinc propagari atque CD, 8/ 7
 
 DEFINIENDUS...............1
cogitanti non videtur esse definiendus numerus persecutionum, quibus exerceriCD, 18/ 52
 
 DEFINIENS.................1
magorum. Breviter autem eos definiens ait daemones esse genere CD, 8/ 16
 
 DEFINIERINT...............1
16 "An rationabiliter Platonici definierint deos caelestes declinantes terrenaCD, 9/ 16
 
 DEFINIERUNT...............2
quam ulciscendi libidinem veteres definierunt; quamvis nonnumquam homo, ubiCD, 14/ 15
circa triginta quippe annos definierunt esse etiam saeculi huius CD, 22/ 15
 
 DEFINIRE..................8
illius sapientiae fuerint participes, definire quis potest? In eius CD, 11/ 11
transeunt, tamquam efficientia saeculorum, definire non audeo. Fortassis enimCD, 12/ 20
sive aliquid in ea definire valeamus, sive nos faciat CD, 12/ 20
non hinc aliquid audeo definire, utrum aliqui spiritus elemento CD, 15/ 23
huic saeculo, computare ac definire conamur, cum hoc scire CD, 18/ 53
difficillimum est invenire, periculosissimum definire. Ego certe usque ad CD, 21/ 27
certe volens, sicut poterat, definire Cicero, tantus auctor ipsorum CD, 22/ 20
corporum sint futuri, temere definire non audeo, quod excogitare CD, 22/ 30
 
 DEFINISSE.................2
Deum tribui etiam Platonicos definisse; sed utrum hi quos CD, 10/ 1
haec Petrum arte magica definisse. Talem deum habent, qui CD, 18/ 53
 
 DEFINIT...................2
Breviter enim rem publicam definit esse rem populi. Quae CD, 19/ 21
perseverare; quaefides, ut eam definit idem Apostolus, per dilectionem CD, 21/ 25
 
 DEFINITA..................5
vivendi virtus a veteribus definita est. Unde ab eo CD, 4/ 21
habeat nec aetatem nec definita corporis membra. Haec pontifex CD, 4/ 27
et omnia saeculorum spatia definita, si aeternitati interminae comparentur CD, 12/ 13
nondum fides omnibus fuerat definita (in resurrectione quippe Christi CD, 18/ 54
in resurrectione quippe Christi definita est, nam sic apostolus CD, 18/ 54
 
 DEFINITE..................1
et tamen absolute ac definite eorum eversionem futuram esse CD, 21/ 18
 
 DEFINITIO.................9
fortuito venit. Ubi est definitio illa Fortunae? Ubi est CD, 4/ 18
hominibusque terrenis Apulei Platonici definitio." Quid? Illa ipsa definitioCD, 9/ 8
definitio." Quid? Illa ipsa definitio daemonum parumne intuenda est CD, 9/ 8
Unde mihi videtur, quod definitio brevis et vera virtutis CD, 15/ 22
esse rem populi. Quae definitio si vera est, numquam CD, 19/ 21
sicut sese habet ista definitio, populus nuncupatur? Quamvis enim CD, 19/ 21
vera est haec populi definitio. Ergo nec respublica est CD, 19/ 23
nosse medicamentum, quo Hippocratis definitio vinceretur. Cumque ab ea CD, 22/ 8
legerunt. 26 "Quomodo Porphyrii definitio, qua beatis animis putat CD, 22/ 26
 
 DEFINITIONE...............3
quinque illis, quae in definitione daemonum posuit, non eos CD, 9/ 13
velut exorbitasse traduntur, si definitione illa includuntur, ut rationaliaCD, 16/ 8
non est. 24 "Qua definitione constet populi et rei CD, 19/ 24
 
 DEFINITIONEM..............7
commendat brevem rei publicae definitionem, qua dixerat eam esse CD, 2/ 21
hominis voluntate contra Ciceronis definitionem." Hos Cicero ita redarguereCD, 5/ 9
ad tripertitam summi boni definitionem Varro perveniat, quarum tamen CD, 19/ 2
fuit res populi, quam definitionem voluit esse rei publicae CD, 19/ 21
illam Scipionis vel Ciceronis definitionem; et si non populus CD, 19/ 21
unde appareat per hanc definitionem non esse populum, cuius CD, 19/ 21
deterioribus concors. Secundum istam definitionem nostram Romanus populus populusCD, 19/ 24
 
 DEFINITIONES..............4
loco, ut ostendam secundum definitiones ipsius Ciceronis, quibus quid CD, 2/ 21
iustitia. Secundum probabiliores autem definitiones pro suo modo quodam CD, 2/ 21
perfecta. 21 "An secundum definitiones Scipionis, quae in dialogo CD, 19/ 21
demonstraturum esse promisi, secundum definitiones, quibus apud Ciceronem utiturCD, 19/ 21
 
 DEFINITIONIBUS............3
atque ex illis suis definitionibus colligit tunc esse rem CD, 2/ 21
sicut ratio ex illis definitionibus conexa docuisset, omnino nullam CD, 2/ 21
deponant. 27 "De contrariis definitionibus Platonis atque Porphyrii, in CD, 22/ 27
 
 DEFINITIONIS..............1
quanta sit in disputando definitionis utilitas, atque ex illis CD, 2/ 21
 
 DEFINITIS.................1
ut possint Deo circuitibus definitis euntibus semper atque redeuntibus CD, 12/ 21
 
 DEFINITO..................1
consuerunt, sine ullo numero definito esse potuisse; aut si CD, 15/ 27
 
 DEFINITUM.................5
constans, quid sobrium quid definitum habet haec disputatio? Illa CD, 7/ 28
carent. Praescriptum enim atque definitum est: Masculus et femina CD, 15/ 27
quos tamquam deos colunt, definitum esse quanto tempore mansura CD, 18/ 53
Neque id quasi regulariter definitum est; nam e contrario CD, 21/ 4
quippe sacrarum litterarum, quem definitum esse oportebat, illa facit CD, 22/ 8
 
 DEFINITUR.................2
nollemus. Si autem illa definitur esse necessitas, secundum quam CD, 5/ 10
est in morte, difficillime definitur. Quamdiu quippe est anima CD, 13/ 11
 
 DEFINITUS.................2
sociata, sicut populus fuerat definitus. Quando ergo res publica CD, 2/ 21
fuerint, quam qui est definitus, cum hoc imperaret Deus CD, 15/ 27
 
 DEFINIUNT.................1
fidei fundamentum salvandos esse definiunt." Sunt autem, qui propter CD, 21/ 21
 
 DEFINIVIT.................6
ac partes eius iste definivit; ac per hoc, quidquid CD, 7/ 9
De sententia Platonis, qua definivit deos non esse nisi CD, 8/ 13
Ieremias, qui etiam numerum definivit annorum. Eo tempore Pittacus CD, 18/ 25
Christus atque passurus, numero definivit annorum; quod longum est CD, 18/ 34
aequitate in viro quo definivit fidem omnibus resuscitans illum CD, 18/ 54
publicae. Populum enim esse definivit coetum multitudinis iuris consensu CD, 19/ 21
 
 DEFIT.....................1
est vulgare proverbium: pluvia defit, causa Christiani sunt. Nam CD, 2/ 3
 
 DEFIXI....................1
sed media tamen compositione defixi. Vano igitur augurio deus CD, 4/ 29
 
 DEFLEANT..................1
bonorum damna in cruciatibus defleant, sentientes eorum ablatorem iustissimumCD, 19/ 13
 
 DEFLEVIT..................1
oportebant, quae superius aerumnosa deflevit. Propter quae et hic CD, 17/ 11
 
 DEFLUAT...................2
deficiant oculi eius et defluat anima eius; et omnis CD, 17/ 5
deficiant oculi eius et defluat anima eius. Ecce dies CD, 17/ 5
 
 DEFLUENDO.................1
deos et ad idola defluendo, et postremo Christum occidendo CD, 4/ 34
 
 DEFLUENTIBUS..............1
et in nationes alias defluentibus. Proinde sicut per aquarum CD, 16/ 12
 
 DEFLUIT...................1
deficiunt oculi eius et defluit anima eius tabe maeroris CD, 17/ 5
 
 DEFLUXERIT................1
petra Moyse percutiente aqua defluxerit, quia potest illic figurata CD, 13/ 21
 
 DEFLUXERUNT...............3
beatifico bono ad propria defluxerunt et habentes elationis fastum CD, 12/ 1
in mores societatis terrigenae defluxerunt, deserta pietate, quam in CD, 15/ 22
elatorum est contrita superbia. Defluxerunt colles aeternales, hoc est CD, 18/ 32
 
 DEFLUXIT..................1
inde sanguis et aqua defluxit; quae sacramenta esse novimus CD, 22/ 17
 
 DEFODIEBANT...............1
Vestae sacerdotes vivas etiam defodiebant, adulteras autem feminas, quamvisCD, 3/ 5
 
 DEFORMANT.................1
quia sic videlicet deos deformant, ut nec bonis hominibus CD, 4/ 27
 
 DEFORME...................2
esse de corpore, ut deforme nihil sit in corpore CD, 22/ 19
naturaliter inerat; sed quod deforme natum fuerat (non utique CD, 22/ 19
 
 DEFORMEM..................4
supplices ad nullam vel deformem barbam pervenire potuerunt, et CD, 6/ 1
deformitatem, ista in sacris deformem crudelitatem; ille membra in CD, 7/ 26
simul intellegitur ea, quae deformem factura fuerant enormitatem, massae CD, 22/ 19
quam propter aliquam causam deformem fecerat, conflare et pulcherrimam CD, 22/ 19
 
 DEFORMI...................1
utriusque unum stantem sine deformi motu, alteram membris omnibus CD, 22/ 8
 
 DEFORMIORA................1
infelicitate deploratur. Haec cum deformiora sint omni scaenica foeditate CD, 6/ 7
 
 DEFORMIS..................2
atque utrum pulchra an deformis sit iudicatur, profecto est CD, 8/ 5
corporis voluptatem; quae vita deformis est quidem, quippe ubi CD, 19/ 1
 
 DEFORMITAS................7
se ipsos consideratos sua deformitas turpet. Deinde videre debuit CD, 11/ 23
debilitas hominis expugnat incolumitatem, deformitas pulchritudinem, imbecillitas sanitatem, viresCD, 19/ 4
ut servata integritate substantiae deformitas pereat. Si enim statuam CD, 22/ 19
inde substantiae, sed sola deformitas pereat, ac si quid CD, 22/ 19
nimium. Proinde nulla erit deformitas, quam facit incongruentia partium CD, 22/ 19
fortasse videbimus. Non enim deformitas in eis, sed dignitas CD, 22/ 19
est; tantum absit omnis deformitas, omnis infirmitas, omnis tarditas CD, 22/ 20