DEIQUE....................1
vivunt, mutationes temporum praevidere Deique voluntatem, quae tam certissimaCD, 9/ 22
 
 DEIS......................1
Plato non semideis, sed deis, et hoc bonis, illa CD, 8/ 13
 
 DEITATE...................1
trinitatem in ipsa eius deitate noverunt et qua operum CD, 11/ 29
 
 DEITATEM..................3
cum in theologia civili deitatem non esse constiterit, in CD, 7/ 1
vel, ut sic dixerim, deitatem (nam et hoc verbo CD, 7/ 1
hanc ergo divinitatem sive deitatem non esse in ea CD, 7/ 1
 
 DEITATI...................1
si expressius dicendum est, deitati debitus cultus, propter quem CD, 10/ 1
 
 DEITATIS..................1
ambiguum, cum de cultu deitatis vertitur quaestio, ut fidenter CD, 10/ 1
 
 DELABITUR.................1
obscuratione cordis ad ista delabitur, ut diis, quos confitetur CD, 8/ 23
 
 DELATI....................1
fuerint mortuisque divini honores delati sint. Omitto, quod Varro CD, 8/ 26
 
 DELATIS...................1
habere segetes in agricultura, delatis aliunde seminibus. Argus quoque CD, 18/ 6
 
 DELATUS...................1
eo regnante ante illum delatus est homini privato et CD, 18/ 6
 
 DELEAM....................1
recogitavit, et dixit Deus: Deleam hominem, quem feci, a CD, 15/ 24
 
 DELEANTUR.................1
omnibus, ita ut penitus deleantur de sensibus eorum. Ea CD, 22/ 30
 
 DELEAT....................1
naturam est, ut naturae deleat etiam extrema vestigia. Itaque CD, 19/ 12
 
 DELEATUR..................1
peccatum non committatur commissumque deleatur magnaeque victoriae debita iustitiaeCD, 13/ 7
 
 DELECTABAT................2
ditatos inferos etiam ludere delectabat, cum profecto miseri homines CD, 3/ 18
vita propter amicitiae solacia delectabat, unde fieri potest, ut CD, 19/ 8
 
 DELECTABATUR..............1
suis criminibus etiam fictis delectabatur, quando coleretur, nisi diabolo CD, 4/ 26
 
 DELECTABERIS..............1
dedissem utique; holocaustis non delectaberis. Sacrificium Deo spiritus contritusCD, 10/ 5
 
 DELECTABILI...............1
ex miti et ex delectabili molestus efficitur, cum ipse CD, 22/ 2
 
 DELECTABILIA..............1
significari, quae velut sibi delectabilia desiderare putatus est: non CD, 10/ 5
 
 DELECTABILIBUS............1
ipsi, sed Deus condidit, delectabilibus pro sua diversitate diversis CD, 21/ 6
 
 DELECTABILIORES...........1
immundissimis excitantes et sibi delectabiliores ludos de ipsis spectatoribusCD, 8/ 5
 
 DELECTABILITER............2
appetunt, aut voluptatem, qua delectabiliter movetur corporis sensus, aut CD, 19/ 1
caeruleum est. Quam porro delectabiliter spectatur etiam quandocumque turbaturCD, 22/ 24
 
 DELECTAMENTA..............1
talia commiserunt, vel conficta delectamenta daemonum noxiorum, si homines CD, 8/ 27
 
 DELECTANDOS...............1
et litterae tenent; ad delectandos animos quos elocutionis ornatus CD, 22/ 24
 
 DELECTANT.................2
alimentorum et si qua delectant, ne per immoderationem noxium CD, 5/ 20
sunt deorum, quae tamen delectant et populos et deos CD, 6/ 6
 
 DELECTANTUR...............9
removeat illos deos, qui delectantur criminibus suis, seu veris CD, 2/ 29
pacto deos, qui talibus delectantur obsequiis, haberi putas in CD, 2/ 29
humanis, qui etiam falsis delectantur suis. Huc accedit, quoniam CD, 3/ 5
miris modis maligni daemones delectantur, qui et deceptores et CD, 4/ 31
obscenitatibus et poetarum figmentis delectantur, quando quidem humanis capiunturCD, 8/ 14
fumo, sed supplicantis animo delectantur, cui decepto subiectoque dominenturCD, 10/ 19
quam pro Deo coli delectantur. Sed huius sanctae civitatis CD, 11/ 1
contrario etiam haec, quibus delectantur, sicut cibus et potus CD, 11/ 22
placandos ludis deos, qui delectantur seu veris seu falsis CD, 18/ 10
 
 DELECTARE.................3
beatitudini copuletur? Quod possit delectare in daemonum immortalitate, miserumCD, 9/ 15
otio non iners vacatio delectare debet, sed aut inquisitio CD, 19/ 19
habebunt, quia peccata eos delectare non poterunt. Magis quippe CD, 22/ 30
 
 DELECTARET................2
scaenicus autem ludendo potius delectaret, quam fallendo deciperet. 11 CD, 6/ 10
nullum ostentant decus, ita delectaret pulchritudo rationis, ut omni CD, 22/ 24
 
 DELECTARETUR..............1
Abraham, quod victimis Deus delectaretur humanis; quamvis divino intonante CD, 16/ 32
 
 DELECTARI.................2
deos fecerunt, ita eos delectari humanis voluptatibus credidisse. Non CD, 6/ 7
cantat crimen numinum falsum, delectari tamen falso crimine crimen CD, 18/ 12
 
 DELECTAT..................6
ea potius infirmitate, qua delectat lingua blandiens et humanus CD, 1/ 9
quantum studiosum verborum Cicero delectat. Denique et ipse Tullius CD, 6/ 2
referenda per se ipsa delectat; uti vero ea re CD, 11/ 25
maxime quia hoc me delectat plurimum, quod etiam in CD, 11/ 32
decus nos propterea non delectat, quoniam parti eius pro CD, 12/ 4
in eo quod male delectat vel visio vel cogitatio CD, 22/ 23
 
 DELECTATA.................1
libertate in perversum propria delectata et Deo dedignata servire CD, 13/ 13
 
 DELECTATAE................1
extulistis et humanis laudibus delectatae in hoc etiam aliquibus CD, 1/ 28
 
 DELECTATI.................1
alii sua potestate potius delectati, velut bonum suum sibi CD, 12/ 1
 
 DELECTATIO................1
sic omni modo veritatis delectatio deserenda est, ne subtrahatur CD, 19/ 19
 
 DELECTATIONE..............6
ut peccandi cupiditas eius delectatione vincatur. Ut autem diligatur CD, 13/ 5
amissa, sed non permissa delectatione peccati. Hunc renisum, hanc CD, 14/ 23
atque sinceriter nisi verae delectatione iustitiae; haec est autem CD, 21/ 16
quidquid eis posset carnali delectatione dominari. Plurimi vero praecepto CD, 21/ 16
artificis laudem rationabilis pulchritudinis delectatione succendent. Qui motus illicCD, 22/ 30
quippe erit liberum a delectatione peccandi usque ad delectationem CD, 22/ 30
 
 DELECTATIONEM.............3
legem et daemonum sacrilegam delectationem: quid in rebus humanis CD, 8/ 21
Quantum itaque pertinet ad delectationem praesentis boni, beatior erat CD, 11/ 12
delectatione peccandi usque ad delectationem non peccandi indeclinabilem liberatumCD, 22/ 30
 
 DELECTATIONI..............1
spiritus signis, quae cuiusque delectationi congruunt, per varia genera CD, 21/ 6
 
 DELECTATIONIBUS...........2
fere sub omnibus vitiosis delectationibus iacet, quia, licet fari CD, 21/ 16
ipsa quae ab eiusmodi delectationibus aliena sunt nomina pietatis CD, 21/ 26
 
 DELECTATIONIS.............2
utilitatis causa scripsisse, poetas delectationis. Ac per hoc ea CD, 6/ 6
et populos et deos. Delectationis enim causa, sicut dicit CD, 6/ 6
 
 DELECTATUR................3
sed plus quam debuit delectatur. Deinde habent aliam causam CD, 1/ 9
qui humana gloria nimium delectatur, etiam dominari ardenter affectet CD, 5/ 19
nutum obtemperantibus sine dubio delectatur. Nam si non fiat CD, 19/ 12
 
 DELECTAVERUNT.............1
eburneis; ex quibus te delectaverunt filiae regum in honore CD, 17/ 16
 
 DELECTAVIT................1
coepisset. Hinc enim et delectavit quod dictum est: Eritis CD, 14/ 13
 
 DELECTEMUR................1
omnia erunt, quibus ineffabiliter delectemur, nihil erit autem, quod CD, 19/ 4
 
 DELECTENTUR...............4
modi spiritus talibus obscenitatibus delectentur, nisi vel nesciens, utrum CD, 2/ 4
etiam, suis tamen criminibus delectentur, quae sibi celebrari per CD, 4/ 1
qui etiam ludis talibus delectentur, simile sit furoris. Quale CD, 6/ 9
in hac quaestione Stoici delectentur nisi novitate verborum. Videtur CD, 9/ 4
 
 DELECTET..................2
Ut autem diligatur et delectet vera iustitia, non nisi CD, 13/ 5
in fallacibus ludis daemones delectet impuros; quos tamen illi CD, 18/ 12
 
 DELECTETUR................2
omnibus bono an proprio delectetur. Se quippe amans donatur CD, 13/ 21
eo fine, ut omnibus delectetur atque perfruatur, magis minusque CD, 19/ 3
 
 DELEGERUNT................1
negando temporales poenas evadere delegerunt, sed potius confitendo profitendoCD, 8/ 19
 
 DELEGIT...................1
concessa suam per flagitia delegit explere libidinem! Si quis CD, 21/ 26
 
 DELENDA...................1
valeant elemosynae ad priora delenda, non ad perpetua impune CD, 21/ 27
 
 DELENDAM..................1
constantissimam piissimamque servantem, eamque delendam reliquerunt non Graecorum virisCD, 3/ 7
 
 DELENDO...................1
nec docere aliquem nec delendo vel quoquo modo consumendo CD, 7/ 34
 
 DELENIRET.................1
naturalium causarum reddita ratio deleniret. 34 "De libris Numae CD, 7/ 33
 
 DELERENTUR................4
tamquam ea tollerentur atque delerentur, quorum observatione caelestis similitudoCD, 8/ 23
facti fuerant, ut diluvio delerentur, excepto uno iusto, cui CD, 15/ 8
periturorum, quibus transactis diluvio delerentur. Nec frustra creditur sicCD, 15/ 24
eis venisse, ut Sodomitae delerentur, cum adhuc Abraham ad CD, 16/ 29
 
 DELERETUR.................1
atque universa propago diluvio deleretur; cum vero filius Seth CD, 15/ 21
 
 DELERI....................2
unam Noe iusti domum deleri diluvio meruerunt: ita, quando CD, 16/ 11
quam bellica omnifariam vastatione deleri. Hinc factum est, ut CD, 18/ 2
 
 DELERUNT..................1
postea Troiam ferro ignibusque delerunt, postea confugientem ad aras CD, 1/ 2
 
 DELET.....................1
unde et dominica nominatur, delet quidem quotidiana peccata, cum CD, 21/ 27
 
 DELETA....................11
peccata, cum sunt omnia deleta praeterita. Quod si morte CD, 1/ 27
est quam verum diceret. Deleta quippe Carthagine magno scilicet CD, 1/ 30
iam fortasse migraverant, ideo deleta est. Discesserant videlicet omnes CD, 3/ 14
nono a Poenis mense deleta est. Cuius interitum legere CD, 3/ 20
imperii Romani ab stirpe deleta est, ac deinde tantis CD, 3/ 21
rapta Helena et Troia deleta. Quapropter, si forte indignata CD, 3/ 25
progenies Cain diluvio sit deleta? Unde videri potest in CD, 15/ 20
arca non erant, cuncta deleta sunt, etiam in insulis CD, 16/ 7
prima generis humani est deleta diluvio. Quotus enim quisque CD, 16/ 43
diebus universa diluvio terra deleta est, et alios supra CD, 17/ 1
utique prior facies fuerat deleta diluvio. Qui autem nunc CD, 20/ 18