DENIS.....................2
milibus arietum aut in denis milibus hircorum pinguium? Si CD, 10/ 5
subsequuntur adventum, quae singulae denis et quaternis generationibus explicanturCD, 22/ 30
 
 DENOMINATAE...............1
deinceps ab aliquo numero denominatae. Neque enim exempli gratia CD, 11/ 30
 
 DENOTET...................1
refugiat, non naturam; facta denotet suae turpitudinis, non verba CD, 14/ 23
 
 DENSIOR...................1
gloria non cedendi, tanto densior corona martyrii? Aut si CD, 20/ 13
 
 DENSIS....................1
ipse, Cum iacet incultus densis in vepribus orbis. Reicient CD, 18/ 23
 
 DENSISSIMIS...............1
subvenire? Ubi erant, quando densissimis fatigata civitas seditionum malis CD, 3/ 17
 
 DENT......................1
bonorum, nisi eis placata dent locum, malisque nolentibus bona CD, 10/ 21
 
 DENTE.....................2
amatus eius Adon aprino dente exstinctus iuvenis formosissimus plangitur CD, 6/ 7
pro oculo, dentem pro dente. Fieri enim potest, ut CD, 21/ 11
 
 DENTEM....................2
Uticensi litore molarem hominis dentem tam ingentem, ut, si CD, 15/ 9
Legis:Oculum pro oculo, dentem pro dente. Fieri enim CD, 21/ 11
 
 DENTES....................5
foras esse aditum ad dentes versus et introrsus ad CD, 7/ 8
eius a vino et dentes candidiores lacte. Exposui haec CD, 16/ 41
quam praeclarus est!. Et dentes eius candidiores lacte, quod CD, 16/ 41
omni bestia, terribilis amplius (dentes eius ferrei et ungues CD, 20/ 23
nonnulla adhuc desint, sicut dentes ac si quid eiusmodi CD, 22/ 14
 
 DENTIBUS..................3
ipsi, inter quos dominatur, dentibus frendendo et tabescendo et CD, 17/ 17
erit et luctus, stridebunt dentibus omnes. Eripitur solis iubar CD, 18/ 23
quoniam negare non possunt, dentibus suis frendent et tabescunt CD, 20/ 30
 
 DENTIUM...................3
ut, si in nostrorum dentium modulos minutatim concideretur, centum CD, 15/ 9
erit fletus et stridor dentium. Tunc iusti fulgebunt sicut CD, 20/ 5
erit fletus et stridor dentium; tunc iusti fulgebunt sicut CD, 21/ 1
 
 DENUNTIANS................1
Postremo se exiturum esse denuntians membra eius singula nominabat CD, 22/ 8
 
 DENUNTIANTEM..............1
verum etiam luctum suum denuntiantem quibusdam, qui ante peccaverunt CD, 14/ 9
 
 DENUNTIASSE...............1
ergo hanc intellegamus Deum denuntiasse mortem in eo quod CD, 13/ 15
 
 DENUNTIAT.................1
omnium animalium terrenorum volatiliumque denuntiat: magnitudinem futurae cladis effaturCD, 15/ 25
 
 DENUNTIATAE...............1
ea morte etiam ceterae denuntiatae sunt, quae procul dubio CD, 13/ 15
 
 DENUNTIATIO...............1
de Ninevitarum excidio, cuius denuntiatio in hebraeo quadraginta dierum CD, 18/ 44
 
 DENUNTIENT................1
suos antistites oportere abstinere denuntient, ne vaporibus profecto corporeisCD, 10/ 11
 
 DENUO.....................2
posse ad eosdem usus denuo reparari. Nunc vero caecitate CD, 3/ 18
cum ad istam vitam denuo revolvuntur, et omnium viventium CD, 12/ 27
 
 DEO.......................517
tribuere temporibus Christianis, hinc Deo agere gratias, hinc ad CD, 1/ 1
flagellentur et boni, quando Deo placet perditos mores etiam CD, 1/ 9
incerto divitiarum, sed in Deo vivo, qui praestat nobis CD, 1/ 10
corrupta violatoque proposito, quod Deo voverat, pergat vitianda ad CD, 1/ 18
est: "Non occides," qui Deo auctore bella gesserunt aut CD, 1/ 21
id se vovisset immolaturum Deo, quod ei redeunti de CD, 1/ 21
aliena libidine concitatae, qui Deo potius eiusque sapientiae quam CD, 1/ 25
a mente Christiana, quae Deo suo fidit in eoque CD, 1/ 25
sine scelere facit, quisquis Deo filium immolare decreverit, quia CD, 1/ 26
enim cogitant, qua conscientia Deo servierint, et fide inconcussa CD, 1/ 28
vestris, quanto minus de Deo meo, qui terribilis est CD, 1/ 29
igitur supplicia sufficiunt, cum Deo fit ista tam nefaria CD, 2/ 10
cuius nostrae sententiae ratio Deo prosperante suo loco explicabitur CD, 2/ 14
in te, sed in Deo vero sine ullo errore CD, 2/ 29
ab honoribus tuis: supplica Deo vero, ut a te CD, 2/ 29
quorum spes quanto in Deo melior et certior, tanto CD, 3/ 17
agrorum munus uni alicui deo committendum arbitrati sunt, sed CD, 4/ 8
deae Rusinae, iuga montium deo Iugatino; collibus deam Collatinam CD, 4/ 8
colle Capitolium. De isto deo quamvis a poeta dictum CD, 4/ 9
nominarent); ipse in Iugatino deo coniuges iungat, et cum CD, 4/ 11
quod praestari ab aliquo deo possit homini habenti virtutem CD, 4/ 21
venire, quid opus erat deo Catio patre, qui catos CD, 4/ 21
Opi deae commendare nascentes, deo Vaticano vagientes, deae Cuninae CD, 4/ 21
iacentes, deae Ruminae sugentes, deo Statilino stantes, deae Adeonae CD, 4/ 21
ut bonam haberent mentem, deo Volumno et deae Volumnae CD, 4/ 21
deae Victoriae, ut vincerent; deo Honori, ut honorarentur, deae CD, 4/ 21
Pecuniae, ut pecuniosi essent, deo Aesculano et filio eius CD, 4/ 21
enim aliquid ab aliquo deo nisi felicitatem velit accipere CD, 4/ 23
est ab aliquo eam deo petere, quam possis a CD, 4/ 23
nemini talia nisi aliquo deo largiente concedi, quorum deorum CD, 4/ 24
De uno tantum colendo Deo, qui licet nomine ignoretur CD, 4/ 25
non nisi ab aliquo deo dari posse felicitatem, et CD, 4/ 25
Confirmo prorsus a quodam deo, quem nesciebant, eos credidisse CD, 4/ 25
optare debeat), serviat uni Deo datori felicitatis. Non est CD, 4/ 25
et regnum invito quidem Deo vero nullo modo habere CD, 4/ 28
constitutae religiosum cultum, qui Deo debetur, exhibendum putabant: ServientesCD, 4/ 29
Agamus itaque Christiani Domino Deo nostro gratias, non caelo CD, 4/ 30
ab uno et vero Deo institutum atque servatum est CD, 4/ 34
putarunt, ab uno vero Deo multo felicius acceperunt. Et CD, 4/ 34
iudicium de hominum factis Deo relinquitur, quibus caelestis necessitas CD, 5/ 1
quidem potestate a summo deo, arbitrio suo ista decernere CD, 5/ 1
complere: itane de ipso Deo sentiendum est, quod indignissimum CD, 5/ 1
in homine vel in Deo, nullamque rerum praedictionem. Ita CD, 5/ 9
est ordo rerum praescienti deo; et si certus est CD, 5/ 9
certus est ordo praescienti Deo, quae fieri non possunt CD, 5/ 9
si rerum ordo praescienti Deo certus non est, non CD, 5/ 9
non est, inquit, in Deo praescientia omnium futurorum. Nos CD, 5/ 9
autem consequens, ut, si Deo certus est omnium ordo CD, 5/ 9
sunt, qui certus est Deo eiusque praescientia continetur, quoniam CD, 5/ 9
qui praescienti certus est deo, id efficit, ut nihil CD, 5/ 9
autem vivitur, si de Deo non bene creditur. Unde CD, 5/ 10
falsos colerent et non Deo victimas, sed daemoniis immolarent CD, 5/ 12
habentes quae dantur a deo. Unde intellegi potest quem CD, 5/ 12
iustorum gloria omnis in Deo sit." Huic igitur cupiditati CD, 5/ 14
Tanto enim quisque est Deo similior, quanto est ab CD, 5/ 14
gloriam quae a solo Deo est non quaerentes? Item CD, 5/ 14
vocant, nisi uni vero Deo, si neque hanc eis CD, 5/ 15
apertissime alio loco de Deo dictum est: Quia regnare CD, 5/ 19
diversa merita generis humani, Deo magis nota quam nobis CD, 5/ 19
rebus humanis, quam si Deo miserante habeant potestatem. Tales CD, 5/ 19
21 "Romanum regnum a Deo vero esse dispositum, a CD, 5/ 21
atque imperii potestatem nisi Deo vero, qui dat felicitatem CD, 5/ 21
miserationis et orationis sacrificium Deo suo vero immolare non CD, 5/ 24
dixit: O nimium dilecte deo, cui fundit ab antris CD, 5/ 26
dicitur et uni vero Deo debetur, venerandos et colendos CD, 6/ Pr
ut sciretur quare cuique deo supplicandum esset, quid a CD, 6/ 1
in mundo. Cui ergo deo vel deae propter quid CD, 6/ 1
et nobilissimam meretricem Larentinam Deo Herculi dedit. At illa CD, 6/ 7
attribuit officii. Alius nomina Deo subicit, alius horas Iovi CD, 6/ 10
non turpem nec infamem deo promittunt. Sedent quaedam in CD, 6/ 10
quarto de felicitatis datore Deo plurima disputata sunt. Nam CD, 6/ 12
munus est Dei: cui Deo nisi datori felicitatis consecrandi CD, 6/ 12
volumen, quod huic opitulante Deo coniungendum est, animum intendat CD, 6/ 12
deos selectos attinet, opitulante Deo vero quod restat implevero CD, 7/ 6
Ianum et Terminum in deo numina separari." Ianus igitur CD, 7/ 7
autem cognomina imposuerunt uni deo propter causas potestatesque diversas CD, 7/ 11
et ab uno vero Deo merito immunditiae destituta ac CD, 7/ 21
at nunc cum pro Deo vero, quo solo anima CD, 7/ 27
sacerdote sacrificio, quod vero Deo debetur, colatur aliquod elementum CD, 7/ 27
Quod etsi possent, pro Deo vero mundum nemo pius CD, 7/ 28
ullo scrupulo sacrilegae opinionis Deo potius vero, qui fecit CD, 7/ 29
hoc uno et vero Deo vitam speramus aeternam. 31 CD, 7/ 30
eam servitutem pertinet, quae Deo debetur et Graece proprie CD, 7/ 32
ad istam de uno Deo et pluribus pertinet quaestionem CD, 8/ 4
laudantur, aliquid tale de Deo sentiunt, ut in illo CD, 8/ 4
ordine constituta sunt, pro Deo suo colenda non essent CD, 8/ 5
fruentem animo, sed fruentem Deo; non sicut corpore vel CD, 8/ 8
est philosophus), cum frui Deo coeperit. Quamvis enim non CD, 8/ 8
beatam vitam tendit, fruens Deo sit beatus qui Deum CD, 8/ 8
Quicumque igitur philosophi de Deo summo et vero ista CD, 8/ 9
cum rem magnam de Deo dixisset et quae a CD, 8/ 10
nobis consentiunt de uno Deo huius universitatis auctore, qui CD, 8/ 10
nescit ab uno vero Deo atque optimo et naturam CD, 8/ 10
discendi atque vivendi, isti Deo cognito reppererunt ubi esset CD, 8/ 10
quarumlibet gentium philosophi de Deo ista sentiunt, nobiscum sentiunt CD, 8/ 10
vel legunt Platonem de Deo ista sensisse, quae multum CD, 8/ 11
licet de uno vero Deo bene senserint, multis tamen CD, 8/ 12
mortem futura est, uni Deo an pluribus sacra facere CD, 8/ 12
elegi, quoniam de uno Deo qui fecit caelum et CD, 8/ 12
esse titulum voluit De deo Socratis, ubi disserit et CD, 8/ 14
Apuleius erubuit, ut De deo Socratis praenotaret librum, quem CD, 8/ 14
discernit, non appellare de deo, sed de daemone Socratis CD, 8/ 14
veraciter religiosus et vero Deo subditus ideo arbitretur daemones CD, 8/ 15
sed electo in auxilium Deo vero pia mente facillime CD, 8/ 22
esse dicit a summo Deo factos, alios ab hominibus CD, 8/ 23
facit homo, et ei Deo subdat, a quo factus CD, 8/ 23
dicit de uno vero Deo fabricatore mundi, qualia veritas CD, 8/ 23
aberrarent, si ea, quae Deo digna sunt, crederent, si CD, 8/ 24
quantas possumus gratias Domino Deo nostro, qui haec contrariis CD, 8/ 24
daemoniis immolant, et non deo; nolo vos socios fieri CD, 8/ 24
et aversus a vero Deo? Porro si daemones, qui CD, 8/ 24
dixit mortuum coli pro deo in eo loco, ubi CD, 8/ 26
apud eorum memorias offeratur Deo, qui eos et homines CD, 8/ 27
ut ea celebritate et Deo vero de illorum victoriis CD, 8/ 27
illicitum est atque uni Deo tantummodo debitum, ut nec CD, 8/ 27
longe aberret a vero deo, cum quo solo et CD, 9/ 2
qua Christiana eruditio continetur. Deo quippe illa ipsam mentem CD, 9/ 5
classis aut fuga? Similem Deo fieri. Si ergo Deo CD, 9/ 17
Deo fieri. Si ergo Deo quanto similior, tanto fit CD, 9/ 17
evitentur et ab incontaminabili Deo ad ineundam societatem incontaminatorumCD, 9/ 18
religionis servitutem, quam vero Deo deberi sciunt, sibi satis CD, 9/ 20
annumerare, quos a summo Deo conditos deos scribit eorum CD, 9/ 23
ut tamen a summo Deo factos, et si non CD, 9/ 23
est, et alibi: Confitemini Deo deorum, et alibi: Rex CD, 9/ 23
colendos putant uni tantum Deo, an etiam sibi sacrificari CD, 10/ 1
utrum ad eam uni Deo vero, qui etiam effector CD, 10/ 1
etiam sibi an tantum Deo suo, qui etiam noster CD, 10/ 1
ipse dicatur, non soli Deo deberi videtur. Dicimur enim CD, 10/ 1
quidem non deberi nisi Deo propria quadam notione verbi CD, 10/ 1
uno verbo significari cultus Deo debitus non potest. Nam CD, 10/ 1
appellare: hanc ei tantum Deo deberi dicimus, qui verus CD, 10/ 1
Fuit homo missus a Deo, cui nomen erat Ioannes CD, 10/ 2
autem finis est adhaerere Deo. Iam igitur scienti diligere CD, 10/ 3
recta pietas, haec tantum Deo debita servitus. Quaecumque igitur CD, 10/ 3
misera est, quia privatur Deo; si autem colit Deum CD, 10/ 3
vult se coli pro Deo. Illi enim potius divinae CD, 10/ 3
4 "Quod uni vero Deo sacrificium debeatur." Nam, ut CD, 10/ 4
audeat dicere deberi nisi Deo. Multa denique de cultu CD, 10/ 4
Deus homini prodesse, non Deo. Neque enim fonti se CD, 10/ 5
ad hoc ut inhaereamus Deo et ad eumdem finem CD, 10/ 5
holocaustis non delectaberis. Sacrificium Deo spiritus contritus; cor contritumCD, 10/ 5
iam tempore, ne ipsi Deo desiderabilia vel certe in CD, 10/ 5
illa significent: Immola, inquit, Deo sacrificium laudis et redde CD, 10/ 5
esse ire cum Domino Deo tuo? Et in huius CD, 10/ 5
talibus enim sacrificiis placetur Deo. Ac per hoc ubi CD, 10/ 5
Talibus enim sacrificiis placetur Deo. Quaecumque igitur in ministerio CD, 10/ 5
ut sancta societate inhaereamus Deo, relatum scilicet ad illum CD, 10/ 6
Dei nomine consecratus et Deo votus, in quantum mundo CD, 10/ 6
quantum mundo moritur ut Deo vivat, sacrificium est. Nam CD, 10/ 6
Miserere animae tuae placens Deo. Corpus etiam nostrum cum CD, 10/ 6
peccato, sed arma iustitiae Deo, sacrificium est. Ad quod CD, 10/ 6
vestra hostiam vivam, sanctam, Deo placentem, rationabile obsequium vestrumCD, 10/ 6
est: Mihi autem adhaerere Deo bonum est): profecto efficitur CD, 10/ 6
sanctorum, universale sacrificium offeratur Deo per sacerdotem magnum, qui CD, 10/ 6
nostra hostiam vivam, sanctam, Deo placentem, rationabile obsequium nostrumCD, 10/ 6
Ezechias rex religiosa potestate Deo serviens cum magna pietatis CD, 10/ 8
pietatemque diligunt, fieri ipso Deo in illis operante credendum CD, 10/ 12
conspecta. 13 "De invisibili Deo, qui se visibilem saepe CD, 10/ 13
creaturam. 14 "De uno Deo colendo non solum propter CD, 10/ 14
disputat eamque a summo Deo, cuius est intellegibilis atque CD, 10/ 14
tamen nisi ab uno Deo exspectare consuescit, ut ab CD, 10/ 14
non sibi, sed uni Deo sancta praecipiunt religione serviri CD, 10/ 16
hunc omnem cultum uni Deo creatori omnium deberi dicunt CD, 10/ 16
sed uni tantum iuberent Deo: satis deberet pietas ipsa CD, 10/ 16
prohibent et uni tantum Deo sacrificari iubent, nequaquam ista CD, 10/ 16
qui non sibi, sed Deo creatori omnium, cui serviunt CD, 10/ 16
Haec atque huius modi Deo parva sunt, sed magna CD, 10/ 17
infernis sacrificari vetat, uni Deo tantum iubens, qui solus CD, 10/ 17
sed eos, qui nostro Deo conditori sanctae et gloriosissimae CD, 10/ 18
ait: Mihi autem adhaerere Deo bonum est. De fine CD, 10/ 18
sed: Mihi, inquit, adhaerere Deo bonum est. Hoc eum CD, 10/ 18
uni vero et invisibili Deo offerri docet vera religio CD, 10/ 19
vel sacrificando, qui debetur Deo, et eorum sunt admonitione CD, 10/ 19
exigunt, nisi quia vero Deo deberi sciunt. Non enim CD, 10/ 19
placando ipsos, sed in Deo permanendo vicerunt." Moderatis autem CD, 10/ 21
facta peccatorum purgatione reconciliamur Deo. Non enim nisi peccatis CD, 10/ 22
peccatis homines separantur a Deo, quorum in hac vita CD, 10/ 22
tria principia, cum de Deo loquimur, sicut nec duos CD, 10/ 24
commemoravi: Mihi autem adhaerere Deo bonum est. In quo CD, 10/ 25
gressus suos, tamquam frustra Deo ipse servisset, cum ea CD, 10/ 25
nisi ab uno vero Deo quaerere, in cuius potestate CD, 10/ 25
luteam felicitatem a suo Deo quaesivit in terra. Defecit CD, 10/ 25
sunt: Mihi autem adhaerere Deo bonum est, non longe CD, 10/ 25
plurima fornicari. Adhaerere autem Deo tunc perfectum erit, cum CD, 10/ 25
quod sequitur: Ponere in Deo spem meam. Spes enim CD, 10/ 25
cum dixisset: Ponere in Deo spem meam, ut annuntiem CD, 10/ 25
cum ipsis sacrificium simus Deo. Nullo itaque dubitante, qui CD, 10/ 25
immortales et beatos uni Deo subditos non eis sacrificando CD, 10/ 26
non nisi uni vero Deo deberi sciunt, cui et CD, 10/ 26
diversa est pietas subditorum Deo nec aliunde quam illi CD, 10/ 26
per sapientiam Deum, placuit Deo per stultitiam praedicationis salvos CD, 10/ 28
possit beata permanere cum Deo? Sed ipse potius ista CD, 10/ 29
animae contemplationem, qua in Deo figitur, impedientia praedicentur vosqueCD, 10/ 29
Platonicorum quo animam humanam Deo asserunt esse coaeternam." Cur CD, 10/ 31
animam quoque ipsam non Deo coaeternam, sed creatam dicit CD, 10/ 31
in mundo deos a Deo factos scribit Plato, apertissime CD, 10/ 31
honorem non expetunt, quem Deo suo, qui etiam noster CD, 10/ 31
humani distributione, sicut eam Deo sapienti placuit ordinare, mirabilium CD, 10/ 32
Deum colere quam pro Deo coli delectantur. Sed huius CD, 11/ 1
praecesserint. 2 "De cognoscendo Deo, ad cuius notitiam nemo CD, 11/ 2
parte est propinquior superiori Deo, qua superat inferiores suas CD, 11/ 2
Filius, homine adsumpto, non Deo consumpto, eamdem constituit et CD, 11/ 2
tutius credimus, quam ipsi Deo. Ubi eum audivimus? Nusquam CD, 11/ 4
testis est, per quem Deo credendum sit, ut eodem CD, 11/ 4
Sed quid placuit aeterno Deo tunc facere caelum et CD, 11/ 4
et ideo nec a Deo factum videri volunt, nimis CD, 11/ 4
et non nisi a Deo ineffabiliter atque invisibiliter magno CD, 11/ 4
proclamat. Qui autem a Deo quidem factum fatentur, non CD, 11/ 4
in anima, quam si Deo coaeternam esse contenderint, unde CD, 11/ 4
sed eam, sicut de Deo sentire dignum est, fatentur CD, 11/ 5
suo determinatum, et operante Deo factum esse dicant: quod CD, 11/ 5
non est consequens, ut Deo aliquid existimemus accidisse fortuitum CD, 11/ 5
eorum qui requiescunt in Deo, sicut laetitia domus, laetitiam CD, 11/ 8
suppetant, quantum satis videbitur, Deo largiente, explicare curabo. Ubi CD, 11/ 9
Etiam hic apertissime a Deo factos esse angelos divinitus CD, 11/ 9
se ipso, sed in Deo; a quo si avertitur CD, 11/ 9
non posset, nisi esset; Deo autem nisi notus esset CD, 11/ 10
esset vitium recedere a Deo, nisi naturae, cuius id CD, 11/ 17
potius competeret esse cum Deo. Quapropter etiam voluntas mala CD, 11/ 17
Nec auctor est excellentior Deo, nec ars efficacior Dei CD, 11/ 21
ut bonum crearetur a Deo bono. Hanc etiam Plato CD, 11/ 21
dicit, ut a bono Deo bona opera fierent; sive CD, 11/ 21
Dei, sed factas a Deo, peccasse a Conditore recedendo CD, 11/ 23
bona fierent a bono Deo. Ubi si nemo peccasset CD, 11/ 23
unde sit sapiens: a Deo illuminatur; si unde sit CD, 11/ 24
si unde sit felix: Deo fruitur; subsistens modificatur, contemplans CD, 11/ 24
volunt nummo, uti autem Deo; quoniam non nummum propter CD, 11/ 25
Deus est, tamen qua Deo nihil sit in rebus CD, 11/ 26
est de angelis sanctis Deo cohaerentibus, qui nec fuerunt CD, 11/ 28
perfecta narrantur, non quia Deo fuerit necessaria mora temporum CD, 11/ 30
Dei, qua requiescitur in Deo. In toto quippe, id CD, 11/ 31
sublimibus sedibus non quidem Deo coaeternos, sed tamen de CD, 11/ 32
angelicas societates, unam fruentem Deo, alteram tumentem typho; unam CD, 11/ 33
negent quidam factas a Deo, quoniam nusquam scriptum est CD, 11/ 34
illorum causa est adhaerere Deo; quocirca istorum miseriae causa CD, 12/ 1
quod est non adhaerere Deo. Quam ob rem si CD, 12/ 1
sint, recte respondetur: Quia Deo adhaerent; et cum quaeritur CD, 12/ 1
respondetur: Quia non adhaerent Deo: non est creaturae rationalis CD, 12/ 1
bono, id est summo Deo, beatitudinem consequatur nec expleat CD, 12/ 1
illa igitur, quae adhaeret Deo, non natura differt ista CD, 12/ 1
dicitur, quo non adhaeret Deo, hinc apertissime declaratur, eius CD, 12/ 1
declaratur, eius naturae ut Deo adhaereat convenire. Quam porro CD, 12/ 1
magna sit laus adhaerere Deo, ut ei vivat, inde CD, 12/ 1
angelorum, quo non adhaerent Deo, quoniam omne vitium naturae CD, 12/ 1
sit non esse cum Deo. 2 "Nullam essentiam Deo CD, 12/ 1
Deo. 2 "Nullam essentiam Deo esse contrariam, quia ab CD, 12/ 2
contrarium est. Et propterea Deo, id est summae essentiae CD, 12/ 2
Idcirco vitium, quo resistunt Deo qui eius appellantur inimici CD, 12/ 3
appellantur inimici, non est Deo, sed ipsis malum, neque CD, 12/ 3
igitur contraria non est Deo, sed vitium quia malum CD, 12/ 3
Vitium ergo contrarium est Deo, tamquam malum bono. Porro CD, 12/ 3
utique contrarium est; sed Deo tantummodo tamquam bono malum CD, 12/ 3
noxium. Nulla quippe mala Deo noxia, sed mutabilibus corruptibilibusque CD, 12/ 3
angelorum non facta, sed Deo coaeterna esse credatur. Cum CD, 12/ 9
eamque in se ipsi Deo non operante fecerunt: ergo CD, 12/ 9
est: Mihi autem adhaerere Deo bonum est. Hoc bonum CD, 12/ 9
receptaculis sedibusque requiescit, eodem Deo creante quem ad modum CD, 12/ 9
numquidnam existimandum est subito Deo placuisse hominem facere, quem CD, 12/ 15
si semper fuisse dicuntur, Deo coaeterni esse credantur. Si CD, 12/ 16
sit promissa homini a Deo vita aeterna ante tempora CD, 12/ 17
quae tamen non fuerint Deo coaeterna, si quidem ille CD, 12/ 17
longae sine initio diuturnitatis, Deo tribuitur, nec improvida temeritas CD, 12/ 18
fabricantem. Et apud nos Deo dictum legitur: Omnia in CD, 12/ 19
infinitas quodam ineffabili modo Deo finita est, quia scientiae CD, 12/ 19
hoc propterea, ut possint Deo circuitibus definitis euntibus semper CD, 12/ 21
in rebus, quas, ut Deo notae esse possint, finitas CD, 12/ 21
credere non esse impossibile Deo et ea, quae numquam CD, 12/ 21
non ab illo summo Deo, qui fabricatus est mundum CD, 12/ 25
artifici, creatori et conditori Deo, qui mundum ipsum et CD, 12/ 26
eis quoque faventibus illi Deo tribuo, cui se etiam CD, 12/ 26
putaverunt angelos quidem a Deo conditos, sed ipsos esse CD, 12/ 27
minores et a summo Deo factos deos effectores esse CD, 12/ 27
mors est, cum anima Deo deserta deserit corpus. Ita CD, 13/ 2
Ita enim nec ex Deo vivit ipsa nec corpus CD, 13/ 2
quia non vivit ex Deo; mors autem corporis quonam CD, 13/ 2
Vivit itaque anima ex Deo, cum vivit bene; non CD, 13/ 2
potest bene vivere nisi Deo in se operante quod CD, 13/ 2
seu non vivat ex Deo. Impiorum namque in corporibus CD, 13/ 2
etiam mortuae, hoc est Deo desertae, quantulacumque propria vita CD, 13/ 2
a corpore separatio, ne Deo ab anima separato etiam CD, 13/ 8
mors, cum anima sine Deo et sine corpore ad CD, 13/ 12
vero, ubi anima sine Deo cum corpore poenas aeternas CD, 13/ 12
priorem, ubi anima privatur Deo, nec tantum posteriorem, ubi CD, 13/ 12
ubi anima et a Deo et a corpore separata CD, 13/ 12
perversum propria delectata et Deo dedignata servire pristino corporis CD, 13/ 13
semper habere potuisset, si Deo subdita ipsa mansisset. Tunc CD, 13/ 13
homo sit factus a Deo et in quam sortem CD, 13/ 14
Deum quam relinqueretur a Deo, et primam fuisse animae CD, 13/ 15
fuisse animae mortem a Deo recessisse." Quamobrem etiamsi in CD, 13/ 15
Plato deos a summo Deo factos habere immortalia corpora CD, 13/ 16
magister Plato donum a Deo summo diis ab illo CD, 13/ 16
quam talibus diis, velut Deo summo loquente, promisit Plato CD, 13/ 17
per oculos emicaret: itane Deo summo concedere dubitabimus, cuius CD, 13/ 18
et terra producentibus, sed Deo flante creatam voluit intellegi CD, 13/ 24
audiant vel legant quod Deo dicente scriptum est: Quoniam CD, 13/ 24
necessario pertractanda et Domino Deo veritatis adiuvante solvenda: Si CD, 13/ 24
resolvatur, aedificationem habemus ex Deo, domum non manu factam CD, 14/ 3
hoc, nisi quia de Deo potest bene esse homini CD, 14/ 4
sed spiritum qui ex Deo est, ut sciamus quae CD, 14/ 4
ut sciamus quae a Deo donata sunt nobis; quae CD, 14/ 4
compactus est, qualitatesque eorum Deo artifici tribuant; verum tamen CD, 14/ 5
Tale datum est a Deo; quod amissum proprio vitio CD, 14/ 11
per eamdem superbiam a Deo ad semetipsum conversus et CD, 14/ 11
eo habet quod a Deo facta est; ut autem CD, 14/ 13
est inhaerebat. Relicto itaque Deo esse in semetipso, hoc CD, 14/ 13
nihil est autem superius Deo; et ideo exaltat humilitas CD, 14/ 13
humilitas, quae facit subditum Deo. Elatio autem, quae in CD, 14/ 13
impertiente commisit, quasi quicquam Deo, cui vel crederetur vel CD, 14/ 14
molesta sit, quamvis nos Deo non serviendo molesti nobis CD, 14/ 15
quod felicius ignorarent, si Deo credentes et oboedientes non CD, 14/ 17
De copula coniugali a Deo primitus instituta atque benedicta CD, 14/ 22
per hoc primum, quod Deo instituente praecessit, exemplum singulos CD, 14/ 22
si tamen et illa Deo subdita est, laudis atque CD, 14/ 23
inoboedientia perdidit. Neque enim Deo difficile fuit sic illum CD, 14/ 24
sibi, et non oboediens Deo non potuit oboedire nec CD, 14/ 24
Deus iusserat; vivebat fruens Deo, ex quo bono erat CD, 14/ 26
Gaudium verum perpetuabatur ex Deo, in quem flagrabat caritas CD, 14/ 26
ratio cogitantem. Verumtamen omnipotenti Deo, summo ac summe bono CD, 14/ 26
caput suum; haec dicit Deo suo: Gloria mea et CD, 14/ 28
virtutem suam; haec dicit Deo suo: Diligam te, Domine CD, 14/ 28
in aeternum regnare cum Deo, altera aeternum supplicium subire CD, 15/ 1
patiuntur et a quibus Deo medente sanantur." Languor est CD, 15/ 6
non sibi ad mala, Deo regente, consentientem et eam CD, 15/ 6
offertur sacrificium, cum offertur Deo vero, cui uni tantummodo CD, 15/ 7
sunt ea, quae offert Deo, sive eius rei, quae CD, 15/ 7
In quo autem horum Deo displicuerit Cain, facile non CD, 15/ 7
ipso male dividebat, dans Deo aliquid suum, sibi autem CD, 15/ 7
corde viventes, offerunt tamen Deo munus, quo putant eum CD, 15/ 7
utuntur mundo, ut fruantur Deo; mali autem contra, ut CD, 15/ 7
fruantur mundo, uti volunt Deo; qui tamen eum vel CD, 15/ 7
suam, in qua se Deo displicuisse didicerat, an fratris CD, 15/ 7
fratris doluerit bonitatem, quae Deo placuit, cum in sacrificium CD, 15/ 7
muliere, quando post peccatum Deo interrogante atque iudicante damnationis CD, 15/ 7
non mortuus, sed quod Deo placuerit translatus esse narratur CD, 15/ 10
historia tacet. Sacrificasse tamen Deo etiam illos antiquissimos homines CD, 15/ 16
arca fuisset egressus, hostias Deo legitur immolasse. De qua CD, 15/ 16
quia verum sacrificium vero Deo deberi sciunt. 17 "De CD, 15/ 16
sacrificium Scriptura tam acceptum Deo fuisse commemorat? Numquid ipse CD, 15/ 18
ille translatus, quoniam placuit Deo, et insigni numero in CD, 15/ 19
facta est bona a Deo bono, sed mutabilis ab CD, 15/ 21
enim corporis pulchritudo, a Deo quidem factum, sed temporale CD, 15/ 22
bonum, male amatur postposito Deo, aeterno interno sempiterno bono CD, 15/ 22
qui primum apostatantes a Deo cum zabulo suo principe CD, 15/ 23
sic caderent filii Dei, Deo generabant, non sibi, id CD, 15/ 23
Dei, ut ponerent in Deo spem suam, similes illius CD, 15/ 23
aeternorum bonorum et sub Deo patre fratres filiorum. Non CD, 15/ 23
evaderet? Quid denique noceret Deo quantacumque vel spiritalis vel CD, 16/ 4
noluit intellegere ut oboediret Deo iubenti. Sic illa conspiratio CD, 16/ 4
dispersaeque per terras, sicut Deo placuit, qui hoc modis CD, 16/ 4
nos invicem nobis vel Deo vel angelis vel ipsi CD, 16/ 6
quae spes et desiderium Deo iubente ac iuvante et CD, 16/ 15
ibi altari et invocato Deo Abraham profectus est inde CD, 16/ 19
coniugis tuendam pudicitiam committens Deo et humanas insidias cavens CD, 16/ 19
quae promittitur Abrahae, non Deo est innumerabilis, sed hominibus CD, 16/ 21
est innumerabilis, sed hominibus; Deo autem nec harena terrae CD, 16/ 21
nunc a Christianis offertur Deo toto orbe terrarum, impleturque CD, 16/ 22
gratiam commendandam: Credidit Abraham Deo, et deputatum est illi CD, 16/ 23
dictum est credidisse Abraham Deo et deputatum illi ad CD, 16/ 24
inquit: testamentum confirmatum a Deo post quadringentos triginta annos CD, 16/ 24
vernaculum suum adoptare voluisset, Deo dicente: Non erit heres CD, 16/ 26
in notitiam proferenda, non Deo. Neque enim omnis est CD, 16/ 32
filii quaerebantur, cum iam Deo promittente tanta multiplicatio filiorum CD, 16/ 34
coniugatus fidelissimus et oboedientissimus Deo quam continens minoris fideiCD, 16/ 36
regiam, ingentia per eum Deo preparante, pervenit nutritusque et CD, 16/ 43
ac mirabiliter gesta sunt, Deo contestante non tam propter CD, 16/ 43
Iesus, cui etiam nomen Deo praecipiente mutatum fuerat ut CD, 16/ 43
gentes deberi secundum fidem Deo pollicente didicimus, quemadmodum compleanturCD, 17/ 1
eo reprobato ipsum David Deo praecipiente unxit in regem CD, 17/ 1
puerum natum et ablactatum Deo reddit eadem pietate, qua CD, 17/ 4
est cornum meum in Deo meo. Dilatatum est super CD, 17/ 4
est cornum meum in Deo meo. Vere confirmatum cor CD, 17/ 4
se, sed in Domino Deo suo. Dilatatum est super CD, 17/ 4
Dei, posse placere se Deo, qui est Deus scientiarum CD, 17/ 4
est cum Christo in Deo; ecce quomodo eosdem ipsos CD, 17/ 4
quo vitam nostram in Deo Apostolus dixit absconditam. Nam CD, 17/ 4
sumimus. Sed hoc alterum Deo largitore non sumitur, nisi CD, 17/ 4
vivit, qui obtemperat praecipienti Deo; et finis praecepti, id CD, 17/ 4
Ioannes apostolus testatur, ex Deo est. Facere igitur iudicium CD, 17/ 4
iudicium et iustitiam ex Deo est. Sed quid est CD, 17/ 4
est cornum meum in Deo meo? Omnes quippe unctos CD, 17/ 4
sed ita hoc de Deo tropice, non proprie dicitur CD, 17/ 5
habet homo, et dicitur Deo: Sub umbra alarum tuarum CD, 17/ 5
sacerdoti Dei et sacerdoti Deo? Iacta me in partem CD, 17/ 5
quaerit. Non solum enim Deo Patri, verum ipsi quoque CD, 17/ 6
prospera provenissent, cogitavit facere Deo domum, templum illud scilicet CD, 17/ 8
oportebat, qui aedificaret domum Deo, non de lignis et CD, 17/ 8
in aeternum populus cum Deo et in Deo suo CD, 17/ 12
cum Deo et in Deo suo, et Deus cum CD, 17/ 12
suum, et populus plenus Deo suo, cum Deus erit CD, 17/ 12
fideli voluntate dilexerit eaque Deo suo, qui verus est CD, 17/ 14
saeculorum, et unctum a Deo, utique sicut unguit Deus CD, 17/ 16
patri successit in regnum, Deo vindicante divisus est. Proinde CD, 17/ 21
cum fratribus suis dicente Deo per prophetam se hoc CD, 17/ 21
mente perversa non credens Deo, quem veracem promisso sibi CD, 17/ 22
non defuerunt Prophetae; sicut Deo placebat eos mittere vel CD, 17/ 23
quid de uno vero Deo inter multa vana et CD, 18/ 14
qui uni tantum debetur Deo, non ei utique rite CD, 18/ 14
quod Arcades immolato puero deo suo Lycaeo facere solerent CD, 18/ 17
tenus, quae a vero Deo sunt creata, commutant, ut CD, 18/ 18
recta sunt nonnisi uni Deo vivo et vero debentur CD, 18/ 18
filia Babylonis, per quam Deo placuit orbem debellare terrarum CD, 18/ 22
postea veniet; dabunt autem Deo alapas manibus incestis et CD, 18/ 23
Domino exsultabo, gaudebo in Deo salutari meo. Dominus Deus CD, 18/ 32
meum canticum novum, hymnum Deo nostro. Ipse ergo vincit CD, 18/ 32
codices habere: Gaudebo in Deo Iesu meo, quam hi CD, 18/ 32
ortu usque ad occasum Deo iam videamus offerri, sacrificium CD, 18/ 35
habentes plurimi infirmi et Deo vero talium rerum mercede CD, 18/ 35
est omnis qui servit Deo, et quid plus, quia CD, 18/ 35
iniqua; et adversati sunt Deo, et salvi facti sunt CD, 18/ 35
iniustum, et inter servientem Deo et non servientem. Quoniam CD, 18/ 35
quod eorum hominum, qui Deo placuerunt, reprobetur auctoritas, sed CD, 18/ 38
ipsis, ista vero tamquam Deo per ipsos loquenti iudicarentur CD, 18/ 38
virgine, Deus occultus ex Deo Patre. Sic enim propheta CD, 18/ 46
toto orbe Evangelium, contestante Deo signis et ostentis et CD, 18/ 50
melius quam ab ipso Deo magistro interrogantibus discipulis diceretur CD, 18/ 53
enim alicui daemoni, sed deo dicunt illi versus haec CD, 18/ 53
facit, sed a vero Deo ipsa fit, cuius verum CD, 18/ 54
naturae, ut anima subdatur Deo et animae caro, ac CD, 19/ 4
caro, ac per hoc Deo et anima et caro CD, 19/ 4
minus quippe anima subditur Deo, quanto minus Deum in CD, 19/ 4
peccato, servi autem facti Deo, habetis fructum vestrum in CD, 19/ 11
et concordissima societas fruendi Deo et invicem in Deo CD, 19/ 13
Deo et invicem in Deo, pax omnium rerum tranquillitas CD, 19/ 13
vita aeterna ad fruendum Deo et proximo in Deo CD, 19/ 13
Deo et proximo in Deo; qui autem perperam, nec CD, 19/ 13
mortali est cum immortali Deo, ut ei sit ordinata CD, 19/ 14
peccata populi sui confitetur Deo et hanc esse causam CD, 19/ 15
quod non fit nisi Deo iudicante, apud quem non CD, 19/ 15
dicitur et non nisi Deo debetur, fideli pietate censeret CD, 19/ 17
et concordissima societas fruendi Deo et invicem in Deo CD, 19/ 17
Deo et invicem in Deo; quo cum ventum erit CD, 19/ 17
hominis, quae ipsum hominem Deo vero tollit et immundis CD, 19/ 21
se ipsum aufert dominanti Deo, a quo factus est CD, 19/ 21
esse utilem servitutem, et Deo quidem ut serviatur utile CD, 19/ 21
esse omnibus. Serviens autem Deo animus recte imperat corpori CD, 19/ 21
inque ipso animo ratio Deo Domino subdita recte imperat CD, 19/ 21
ceteris. Quapropter ubi homo Deo non servit, quid in CD, 19/ 21
esse iustitiae? quando quidem Deo non serviens nullo modo CD, 19/ 21
omnis, qui non servit Deo servitque daemonibus, tanto magis CD, 19/ 21
audiantur in ecclesiis, vel Deo vero quid offeratur, et CD, 19/ 23
veraciter dictum ab illo Deo, quem tam excellenter eorum CD, 19/ 23
civitatem pertinentibus atque oboedientibus Deo animus etiam corpori atque CD, 19/ 23
vitiis laudabiliter imperare, si Deo animus et ratio ipsa CD, 19/ 25
pace populi alienati a Deo, qua utitur ad pietatem CD, 19/ 26
populus ab isto alienatus Deo. Diligit tamen etiam ipse CD, 19/ 26
oboedienter irent in Babyloniam Deo suo etiam ista patientia CD, 19/ 26
27 "De pace servientium Deo, cuius perfecta tranquillitas in CD, 19/ 27
et hic est cum Deo per fidem et in CD, 19/ 27
dilectionem operatur. Quia enim Deo quidem subdita, in hac CD, 19/ 27
se praesumat, ut dicere Deo: Dimitte nobis debita nostra CD, 19/ 27
atque ut ab ipso Deo petatur et meritorum gratia CD, 19/ 27
a summo ac vero Deo per animas sanctas dicta CD, 20/ 1
solum est alienatus a Deo, verum etiam gratis odit CD, 20/ 7
etiam gratis odit servientes Deo. Et clausit, inquit, et CD, 20/ 7
ignis de caelo a Deo et comedit eos; et CD, 20/ 8
sanctorum, ibi erit dilecta Deo civitas eius, ibi ab CD, 20/ 11
eos, et hoc a Deo, quia Dei munere insuperabiles CD, 20/ 12
est cum Christo in Deo, et malos, de quibus CD, 20/ 15
descendentem de caelo a Deo, aptatam, quasi novam nuptam CD, 20/ 17
vocat, utique a Domino Deo. Quod si de omnibus CD, 20/ 19
est, in fide sub Deo Patre fratres Israelitarum electorum CD, 20/ 21
litteris pietatis Hebraeorum dicitur Deo, quem confitente tanto philosopho CD, 20/ 24
sunt sacrificia, quibus placetur Deo, sicut in libro huius CD, 20/ 24
erunt. Quid enim acceptius Deo tales offerunt quam se CD, 20/ 25
ut, cum obtulerint acceptumque Deo fuerit, tunc dimittantur. 26 CD, 20/ 25
sacrificiis, quae sancti offerent Deo sic placitura, quomodo in CD, 20/ 26
labe peccati se ipsos Deo mundissimas hostias offerebant; ceterum CD, 20/ 26
iniquum, et inter servientem Deo et eum qui non CD, 20/ 27
Vanus est qui servit Deo, et quid amplius, quia CD, 20/ 28
Vanus est qui servit Deo. 30 "Quod in libris CD, 20/ 29
cum hoc a Domino Deo petivisset vir sanctus Iesus CD, 21/ 8
fecerint, non se inde Deo debere praescribere, quasi eam CD, 21/ 8
ergo non fuit impossibile Deo, quas voluit instituere, sic CD, 21/ 8
enim magis homo fruebatur Deo, tanto maiore impietate dereliquit CD, 21/ 12
quae pacem felix cum Deo habere noluit, secum pugnat CD, 21/ 15
et vehementius pugnando prius Deo subdita atque ita carni CD, 21/ 16
maiorem quam isti misericordiam Deo tribuunt erga humanum genus CD, 21/ 18
Cum ad haec omnia Deo donante respondero, liber iste CD, 21/ 22
est tamen quod fuerat Deo praesciente praedictum, quoniam noverat CD, 21/ 24
dicit Apostolus, sapientia a Deo et iustitia et sanctificatio CD, 21/ 24
inquit,aliquando non credidistis Deo, nunc autem misericordiam consecuti CD, 21/ 24
sunt Dei, quomodo placeat Deo. Vide alium aedificantem ligna CD, 21/ 26
sunt Dei, quomodo placeat Deo), quod superaedificavit mercedem accipiet CD, 21/ 26
Miserere animae tuae placens Deo. Hanc elemosynam, id est CD, 21/ 27
elemosynam, id est, ut Deo placeat, non faciens animae CD, 21/ 27
bona et a summo Deo atque incommutabili bono, qui CD, 22/ 1
ita natura, quae fruebatur Deo, optimam se institutam docet CD, 22/ 1
est quia non fruitur Deo; qui casum angelorum voluntarium CD, 22/ 1
Deum, immo cogniti a Deo, fas est ut credamus CD, 22/ 2
Cur ergo eodem volente Deo, qui fecit hoc animal CD, 22/ 4
Romulum; a Christo autem Deo non solum colendo, verum CD, 22/ 6
quidem clericos, sed iam Deo servientes, ut erat cum CD, 22/ 8
et hortati, ut in Deo fideret eiusque voluntatem viriliter CD, 22/ 8
actio misericordi et omnipotenti Deo, quae fusa est ore CD, 22/ 8
ut cessaret illa vexatio: Deo protinus miserante cessavit. Acceperat CD, 22/ 8
nunc multa miracula eodem Deo faciente per quos vult CD, 22/ 8
gaudente et apud me Deo gratias agente ingreditur etiam CD, 22/ 8
ecclesia, personabat vocibus gaudiorum: Deo gratias, Deo laudes! nemine CD, 22/ 8
vocibus gaudiorum: Deo gratias, Deo laudes! nemine tacente hinc CD, 22/ 8
sacrificemus martyribus, sed uni Deo et martyrum et nostro CD, 22/ 10
sacerdote, qui sacrificat, invocantur. Deo quippe, non ipsis sacrificat CD, 22/ 10
deus, numquid maior est Deo, qui fecit hunc mundum CD, 22/ 11
potentior est angelo, qui Deo servit, a quo factus CD, 22/ 11
ordine elementorum, unde omnipotenti Deo, quominus faciat corpora nostra CD, 22/ 11
modo deserente damnatos et Deo non continente in ira CD, 22/ 22
ut in eis maxime Deo ista sinente monstretur huius CD, 22/ 22
donum, sic a nullo deo dari credendum est, nisi CD, 22/ 22
ait Apostolus: Gratias autem Deo, qui dat nobis victoriam CD, 22/ 23
non posse unde dicamus Deo: Dimitte nobis debita nostra CD, 22/ 23
conscripta, iniuriam faciant illi Deo, cui tam magnum perhibent CD, 22/ 25
malum est atque indignum Deo? Sed de omnipotentia eius CD, 22/ 25
diis factis ab illo Deo qui eos fecit secundum CD, 22/ 26
quod promisit Deus, quod Deo promittenti credidit mundus, qui CD, 22/ 26
laus erit unicuique a Deo. 30 "De aeterna felicitate CD, 22/ 29
et recedentes a vero Deo, quo faciente dii essemus CD, 22/ 30
erimus, in se ipso Deo faciet requiescere. De istis CD, 22/ 30
est, non mihi, sed Deo mecum gratias congratulantes agant CD, 22/ 30