DEORUMQUE.................3
viri terrenae patriae defensores deorumque licet falsorum, non tamen CD, 1/ 24
inquit, et consortio hominum deorumque nobis indicitur sermo, potestatem CD, 8/ 23
quam velut conciliatricem Angelorum deorumque commendat, apud tales agere CD, 10/ 9
 
 DEOS......................433
eos, qui conditori eius deos suos praeferunt, fili carissime CD, 1/ Pr
sint, ut victores propter deos eorum, quos vicerunt, parcerent CD, 1/ 2
3 "Quam inprudenter Romani deos penates, qui Troiam custodire CD, 1/ 3
sacerdos, Sacra manu victosque deos parvumque nepotem Ipse trahit CD, 1/ 3
ad limina tendit?" Nonne deos ipsos, quos victos non CD, 1/ 3
si igitur Vergilius tales deos et victos dicit et CD, 1/ 3
vastari? Immo vero victos deos tamquam praesides ac defensores CD, 1/ 3
perisse, quia custodes perdidit deos, cum vel sola esse CD, 1/ 3
ferroque Graecorum, eosdem ipsos deos colentium; quin etiam, "Iunonis CD, 1/ 4
armata: "Relinquamus, inquit, "Tarentinis deos iratos." Cum igitur nec CD, 1/ 6
exemplum, quod tamen illi deos colenti prodesse non potuit CD, 1/ 15
infelicitate maiorem. Et per deos ille iuraverat, quorum cultu CD, 1/ 15
potius ad utrumque concludam? Deos certe ille sic coluit CD, 1/ 15
quippe docuit exemplo nihil deos ad istam temporalem felicitatem CD, 1/ 15
accidisse illam calamitatem, quia deos suos colere destitit, cum CD, 1/ 15
contendere audeat universam civitatem deos colentem infelicem esse non CD, 1/ 15
extrinsecus homini accidunt, colendos deos, quando quidem ille carere CD, 1/ 15
his omnibus maluit quam deos per quos iuravit offendere CD, 1/ 15
tam diligenter quam ille deos colenti accidere potuisse fateantur CD, 1/ 15
si fructuosam posset apud deos falsos agere paenitentiam. Verum CD, 1/ 19
terribilis est super omnes deos, quoniam omnes dii gentium CD, 1/ 29
si auctoritati eorum, quos deos putabat, resistere auderet, quos CD, 1/ 31
deferretis illi Scipioni quam deos huius modi coleretis. Neque CD, 1/ 32
eos adiuverint hi, quos deos putant, et potius quantum CD, 1/ 36
mortem futura est, colendos deos. Quae, nisi fallor, quaestio CD, 1/ 36
adversus falsos et fallaces deos eorum testificatione liberrima personaret CD, 2/ 2
mala acciderint Romanis, cum deos colerent, antequam religio Christiana CD, 2/ 3
nominis Christiani, quod contra deos suos ingenti fama et CD, 2/ 3
his defendant, si possunt, deos suos, si propterea coluntur CD, 2/ 3
tamen pertinebat ad consultores deos vitae bonae praecepta non CD, 2/ 4
suis adhibere conviviis? 6 "Deos paganorum numquam bene vivendi CD, 2/ 6
intulisse Romanos, sed ipsos deos, ut sibi sollemniter ederentur CD, 2/ 8
non illa vera in deos dici, sed falsa atque CD, 2/ 10
maligni spiritus, quos isti deos putant, etiam flagitia, quae CD, 2/ 10
homines ista commiserint, quos deos haberi gaudent, qui humanis CD, 2/ 10
diversitate distinguat, ut malos deos propitiari caedibus et tristibus CD, 2/ 11
neque enim esse decet deos malos, cum potius isti CD, 2/ 11
homines, quam dederunt in deos, melius de se quam CD, 2/ 12
honeste constituerunt, sed erga deos suos superbe et irreligiose CD, 2/ 12
lege prohiberentur, et in deos tuos securi tanta convicia CD, 2/ 12
noxia premerentur, ut illos deos colerent, quos videbant sibi CD, 2/ 13
colunt ludorum scaenicorum flagitatores deos; Romani vero hominibus scaenicisCD, 2/ 13
non dederit, quam hos deos, qui se ludis scaenicis CD, 2/ 14
civium, tam probrosa in deos convicia iaculantes cur non CD, 2/ 14
civitatis; et si contra deos ludorum scaenicorum expetitores aliquid CD, 2/ 14
Quod Romani quosdam sibi deos non ratione, sed adulatione CD, 2/ 15
et falsos ac fallaces deos coli vetat et istas CD, 2/ 18
tam multos ac minutos deos tamquam muscas abegerunt. Sed CD, 2/ 22
videat, nisi qui tales deos imitari magis elegit quam CD, 2/ 25
noxii daemones, quos illi deos putantes colendos et venerandos CD, 2/ 25
quis itaque existimaret in deos convicia potius quam eis CD, 2/ 25
homines committerent, quae apud deos etiam religiose discerent iratos CD, 2/ 26
ullam quae ad placandos deos pertineret praetermissam; quasi non CD, 2/ 27
non satius erat tales deos irritare temperantia quam placare CD, 2/ 27
numinum placationem, fabulas in deos illecebrosas atque criminosas, haec CD, 2/ 27
sine fine dabit. Noli deos falsos fallacesque requirere; abice CD, 2/ 29
isti daemones, quos adhuc deos putas, omni generi hominum CD, 2/ 29
a te removeat illos deos, qui delectantur criminibus suis CD, 2/ 29
inquinatur. Quo igitur pacto deos, qui talibus delectantur obsequiis CD, 2/ 29
in sua societate tales deos, si tu in tua CD, 2/ 29
passus est mundus, cum deos coleret." Iam satis dictum CD, 3/ 1
praecipue cavenda sunt, nihil deos falsos populo cultori suo CD, 3/ 1
quos alios quam istos deos mundus colebat, excepto uno CD, 3/ 1
libro attigi) eosdem habens deos et colens cur a CD, 3/ 2
ne gravius si tales deos credere quam diis talibus CD, 3/ 2
Troiana periuria, aut mirentur deos periuria punisse Troiana, amasse CD, 3/ 2
3 "Non potuisse offendi deos Paridis adulterio, quod inter CD, 3/ 3
non et illud? An deos fas est hominibus feminis CD, 3/ 3
sub Numae regno fuit, deos praestitisse credendum sit." Hi CD, 3/ 9
sit et quibus artibus deos tales sibi vel illi CD, 3/ 9
terrena, atque recoleret Troianos deos, quos Aeneas advexerat, neque CD, 3/ 11
adiutores. 12 "Quantos sibi deos Romani praeter constitutionem Numae CD, 3/ 12
debuit. Nimis enim multos deos grandi fumo suo tamquam CD, 3/ 12
et Cicero illam inter deos Romuli receptionem putatam magis CD, 3/ 15
istum non creditum in deos receptum tali morte, quia CD, 3/ 15
urbem condidit, Romulum ad deos immortales benivolentia famaque sustulimus CD, 3/ 15
quispiam sic defendat istos deos, ut dicat eos ideo CD, 3/ 15
vivendum est? Nec in deos eorum horribiliora nos dicimus CD, 3/ 17
et mors crudelissima si deos illos non cogit erubescere CD, 3/ 18
omnes auguria contempserant? Num deos et domesticos et publicos CD, 3/ 22
Ipsa quippe quia inter deos non fuerat invitata, trium CD, 3/ 25
forte indignata, quod inter deos in Urbe nullum templum CD, 3/ 25
incommoda Christo inputent, qui deos colere non sinuntur, cum CD, 3/ 31
tempore quo colebantur extiterint." Deos suos accusent de tantis CD, 3/ 31
fuit et simul docendum deos falsos, quos vel palam CD, 4/ 1
eos adiuverint hi, quos deos putant, et potius quantum CD, 4/ 2
fallacia daemonum, quos velut deos colebant, quantum malorum invexerit CD, 4/ 2
eorum, qui sub Romulo deos coluerunt et olim sunt CD, 4/ 5
subegit, alios tunc colebant deos. Aut si proprios habuerunt CD, 4/ 7
ita fortes sunt, ut deos esse fortes decet, qui CD, 4/ 7
parte suscipiunt. Non itaque deos suos debuit colere civitas CD, 4/ 7
quem potissimum vel quos deos credant illud imperium dilatasse CD, 4/ 8
est, omnino sufficit: tres deos isti posuerunt, Forculum foribus CD, 4/ 8
secuti sint qui diversos deos diversis mundi partibus praefecerunt CD, 4/ 10
putant, et hos omnes deos habent suis nominibus appellatos CD, 4/ 10
est, quae omnes continet deos, quasi suas virtutes vel CD, 4/ 11
et ideo sine controversia deos esse, non vident quam CD, 4/ 11
ergo ut dicant omnes deos suas habere vitas, sibi CD, 4/ 13
rebus et omnibus motibus deos singulos deputantes aedem Quietis CD, 4/ 16
autem plurimum, quod, cum deos singulos singulis rebus et CD, 4/ 16
non erit. Certe omnes deos utriusque sexus (si et CD, 4/ 18
humanis minutatim singillatimque digestis deos minutos et singulos providereCD, 4/ 21
quia non solum commemorat deos, quos coli oporteat a CD, 4/ 22
quid ergo constituit Romanis deos Ianum, Iovem, Martem, Picum CD, 4/ 23
Ut quid Numa tot deos et tot deas sine CD, 4/ 23
potuit? Hostilius certe rex deos et ipse novos Pavorem CD, 4/ 23
ferat, quod neque inter deos Consentes, quos dicunt in CD, 4/ 23
Iovis adhiberi, nec inter deos, quos Selectos vocant, Felicitas CD, 4/ 23
Hanc ergo deam super deos ceteros honorare etiam loci CD, 4/ 23
vana sectatur, Dei dona deos sibi faciens et ipsum CD, 4/ 23
defendant pagani, quod inter deos colant ipsa dona divina CD, 4/ 24
munera divina esse, non deos? Sed quoniam sciebant nemini CD, 4/ 24
earum rerum nominibus appellabant deos, quas ab eis sentiebant CD, 4/ 24
qui tam multos colebant deos, in quibus et ipsum CD, 4/ 25
Tullius, et humana ad deos transferebat: divina mallem ad CD, 4/ 26
haec, inquit, non esse deos Herculem, Aesculapium, Castorem, Pollucem CD, 4/ 27
tacetur: quia sic videlicet deos deformant, ut nec bonis CD, 4/ 27
nobis importastis ista pontifices: deos ipsos roga, quibus instigantibus CD, 4/ 27
a morsibus poetarum, quibus deos dilacerari videbant, se non CD, 4/ 28
ad commenticios et fictos deos? Quae res genuit falsas CD, 4/ 30
quae confitentur qui defendunt deos gentium. Deinde cum haec CD, 4/ 30
proprio, posuisse, cum ad deos colendos multis locis velut CD, 4/ 31
ex naturae potius formula deos nominaque eorum se fuisse CD, 4/ 31
annos centum et septuaginta deos sine simulacro coluisse.Quod CD, 4/ 31
errorem addidisse, prudenter existimans deos facile posse in simulacrorum CD, 4/ 31
artibus seducti ad alienos deos et ad idola defluendo CD, 4/ 34
pro defensione eorum, quos deos putant, Christianae religioni adversantur CD, 5/ 1
excepta una populi Hebraeorum deos falsos colerent et non CD, 5/ 12
a quibus solos duos deos coli, unum bonum, alterum CD, 5/ 21
sacrificiis placabat atque invitabat deos, quod Romanos facere christiana CD, 5/ 23
Pompeium colentem velut romanos deos. Nam ille vindicari a CD, 5/ 25
mortem futura est, colendos deos. Nam istis, qui propter CD, 5/ 26
videor disputasse, qui multos deos et falsos, quos esse CD, 6/ Pr
De his qui dicunt deos a se non propter CD, 6/ 1
post mortem futura est, deos gentium, quos christiana religio CD, 6/ 1
multaque de his, quos deos immortales vocant, falsa atque CD, 6/ 1
coli oporteat, sed multos deos, quos ab illo uno CD, 6/ 1
ferat dici atque contendi deos illos, quorum in quarto CD, 6/ 1
supplicaretur, quantum ad illos deos attinet quos instituerunt civitates CD, 6/ 1
terreno quaereremus, quosnam illud deos vel deas hominibus credendum CD, 6/ 1
futura est existimant colendos deos, iam nec propter illa CD, 6/ 1
detestanda conscriberet. Cum vero deos eosdem ita coluerit colendosque CD, 6/ 2
illis tribus novissimis libris deos certos et incertos et CD, 6/ 4
In quo est, quos deos publice colere, quae sacra CD, 6/ 5
his angustiis suffragatur? Naturales deos colere cupis, civiles cogeris CD, 6/ 6
divideres, dicens alios esse deos naturales, alios ab hominibus CD, 6/ 6
delectant et populos et deos. Delectationis enim causa, sicut CD, 6/ 6
Euhemero, qui omnes tales deos non fabulosa garrulitate, sed CD, 6/ 7
mortalesque conscripsit? Epulones etiam deos, parasitos Iovis, ad eius CD, 6/ 7
dixit! non cum irrideret deos, sed cum commendaret hoc CD, 6/ 7
fatetur, sicut forma humana deos fecerunt, ita eos delectari CD, 6/ 7
qui dicunt omnes istos deos homines fuisse? Sic enim CD, 6/ 8
ibi, non furiunt; quamvis deos habere, qui etiam ludis CD, 6/ 9
a superstitioso dicat timeri deos, a religioso autem tantum CD, 6/ 9
fetae post partum tres deos custodes commemorat adhiberi, ne CD, 6/ 9
tribus rebus tres nuncupatos deos, Intercidonam a securis intercisione CD, 6/ 9
cum credunt coniugati tot deos utriusque sexus esse praesentes CD, 6/ 9
in se contineat commenticios deos, una pars eius sit CD, 6/ 9
Varro commemorare et enumerare deos coepit a conceptione hominis CD, 6/ 9
decrepiti hominis mortem, et deos ad ipsum hominem pertinentes CD, 6/ 9
senum cantatur; deinde coepit deos alios ostendere, qui pertinerent CD, 6/ 9
nullos demonstravit vel nominavit deos, a quibus vita aeterna CD, 6/ 9
ego caelum et terram deos esse et supra lunam CD, 6/ 10
lacertos secat. Ubi iratos deos timent, qui sic propitios CD, 6/ 10
qui ad vadimonia sua deos advocent, sunt qui libellos CD, 6/ 10
enim potest, ut saltem deos selectos atque praecipuos, quos CD, 7/ 1
habeantur excepti." Hos certe deos selectos Varro unius libri CD, 7/ 2
igitur causa tot selectos deos ad haec opera minima CD, 7/ 3
praeferuntur. Inter selectos itaque deos Vitumnus vivificator et Sentinus CD, 7/ 3
autem atque sentire etiam deos sidereos opinantur. Si autem CD, 7/ 3
Minerva est inter selectos deos; Mentem autem deam turba CD, 7/ 3
eis locum inter selectos deos dare voluerunt, ubi dederunt CD, 7/ 3
ideo fortasse inter selectos deos esse non debuit, quod CD, 7/ 3
disertissimus Sallustius etiam ipsos deos fortassis attendit, cum diceret CD, 7/ 3
si tantum et in deos valuit, ut temerario iudicio CD, 7/ 3
quae in ipsos quoque deos tam praecipuae est potestatis CD, 7/ 3
partes eius, id est deos veros, animo videre; quorum CD, 7/ 5
deum volunt esse vel deos. Haec sunt mysteria doctrinae CD, 7/ 5
et errorem addiderunt, castiusque deos sine simulacris veteres observasse CD, 7/ 5
partes eius esse veros deos; unde intellegitur totam eius CD, 7/ 5
ac stellas, eos caelestes deos non modo intellegi esse CD, 7/ 6
de civili, quantum ad deos selectos attinet, opitulante Deo CD, 7/ 6
quem iam locum inter deos huic Iovi tribuant, si CD, 7/ 9
si Ianus est mundus. Deos enim veros animam mundi CD, 7/ 9
num propterea illum duos deos esse necesse est putari CD, 7/ 10
etiam ipsum Iovem tot deos esse dicant, quotquot ei CD, 7/ 10
quae non ad multos deos, sed ad unum eundemque CD, 7/ 11
tot res etiam tot deos eum esse coegerunt: quod CD, 7/ 11
res unum mundum duos deos esse voluerunt, Iovem atque CD, 7/ 11
est. Sed cum sibi deos faciunt eos, qui nec CD, 7/ 14
mundi putant, ut eos deos habere possint, quia utique CD, 7/ 15
nulla templa fecerunt, nec deos, non dico inter hos CD, 7/ 15
hoc omnes istos selectos deos hunc esse mundum volunt CD, 7/ 16
plures, aliquando unam rem deos plures faciunt. Nam unus CD, 7/ 16
existimant. Unam vero rem deos plures ita faciunt: et CD, 7/ 16
his, qui eos adulando deos esse voluerunt, ex eius CD, 7/ 18
et partes eius, quos deos esse veros existimatis. Partem CD, 7/ 22
astra, ea quoque facere deos, et per ea quod CD, 7/ 23
qui hos in mundo deos dicit, quam stultus est CD, 7/ 23
quis dicat simul istos deos Orcum atque Proserpinam unam CD, 7/ 23
cognomina, non quattuor facere deos; sicut tot cognominibus unus CD, 7/ 24
et immundis spiritibus prostitutam deos sibi multiplicare, quibus contaminandaCD, 7/ 24
et cognominibus quod nominarunt, deos existimatos esse complures. Tellurem CD, 7/ 24
Vicit Matris Magnae omnes deos filios non numinis magnitudo CD, 7/ 26
vera divinitas." Istos vero deos selectos videmus quidem clarius CD, 7/ 27
subtili disputatione hos omnes deos in caelum et terram CD, 7/ 28
Caelo enim tribuit masculos deos, feminas terrae; inter quas CD, 7/ 28
coniugem. Quo modo ergo deos ad caelum, deas ad CD, 7/ 28
turpissima et scelestissima interpretari, deos multos falsosque fecerunt: illumCD, 7/ 30
et veram potuit aperiri deos gentium esse immundissimos daemones CD, 7/ 33
vel creaturarum specie mundanarum deos se putari cupientes et CD, 7/ 33
fere omnes populi gentium deos immortales esse crediderant, cum CD, 7/ 35
pro ipsis mortuis, quos deos putari fecerant, quibusdam fallacium CD, 7/ 35
aeri infinito dedit, nec deos negavit aut tacuit; non CD, 8/ 2
sibi debuit praeferre tamquam deos eas res, quibus ipsam CD, 8/ 5
sententia Platonis, qua definivit deos non esse nisi bonos CD, 8/ 13
sententiam Platonis dicentis omnes deos bonos esse nec esse CD, 8/ 13
opinio, qua nonnulli putant deos malos sacris placandos esse CD, 8/ 13
Ille quippe non patitur deos falsis criminibus infamari; isti CD, 8/ 13
ista Platonici, qui omnes deos secundum auctoris sui sententiam CD, 8/ 13
tripartita divisio est, in deos, homines, daemones. Dii excelsissimum CD, 8/ 14
potiores; homines vero infra deos et daemones constituti sunt CD, 8/ 14
et prohibendo figmenta non deos, qui omnes boni et CD, 8/ 14
secundum suam disputationem, qua deos a daemonibus tam diligenter CD, 8/ 14
habere voluisse, et cum deos se putari velint, deorum CD, 8/ 14
quippe esse dicit et deos, suaque cuique elementa distribuens CD, 8/ 16
aeriis daemones, in aetheriis deos. Ac per hoc quod CD, 8/ 16
liberatis in fine promittitur. Deos vero ideo dicunt istas CD, 8/ 17
dixisse perhibent, isti ad deos perferant preces hominum et CD, 8/ 18
misceri homines diis et deos hominibus; dignum autem misceri CD, 8/ 18
poeta clarissimus: Testor, cara, deos et te, germana, tuumque CD, 8/ 19
necessarios asserens perferendis ad deos precibus nostris, quorum debemus CD, 8/ 19
cogit daemones medios inter deos et homines agere, ut CD, 8/ 20
magna necessitas, quod scilicet deos aetherios humana curantes quid CD, 8/ 21
indicaverint, et religiosam erga deos Platonis prudentiam et in CD, 8/ 21
Platonis prudentiam et in deos iniuriosam libidinem suam, an CD, 8/ 21
quidem Platonis, qua noluit deos per impiam licentiam poetarum CD, 8/ 21
esse medios daemones inter deos et homines tamquam internuntios CD, 8/ 22
sive factorum sive praedictorum deos se esse persuaserunt. Quibusdam CD, 8/ 22
dii sint, atque inter deos et homines internuntios ac CD, 8/ 22
putarunt, qui illos nec deos esse credebant, quia malos CD, 8/ 22
credebant, quia malos videbant, deos autem omnes bonos volebant CD, 8/ 22
et scripsit. Apuleius enim deos quidem illos negat; sed CD, 8/ 23
cum dicit ita inter deos et homines quadam medietate CD, 8/ 23
ut hominibus apud ipsos deos necessarii videantur, cultum eorum CD, 8/ 23
Ille autem Aegyptius alios deos esse dicit a summo CD, 8/ 23
simulacra, hoc esse dicit deos facere eamque magnam et CD, 8/ 23
eamque magnam et mirabilem deos faciendi accepisse homines potestatem CD, 8/ 23
ut sui similes essent, deos fecit aeternos, ita humanitas CD, 8/ 23
fecit aeternos, ita humanitas deos suos ex sui vultus CD, 8/ 23
sit facilius, ut tamquam deos colendo, quos fecit, nec CD, 8/ 23
dicebant: Si faciet homo deos, et ecce ipsi non CD, 8/ 23
invenerunt artem, qua efficerent deos. Cui inventae adiunxerunt virtutem CD, 8/ 24
invenerunt artem qua efficerent deos. Numquidnam saltem mediocriter eos CD, 8/ 24
hanc artem invenirent faciendi deos, aut contentus fuit dicere CD, 8/ 24
invenit artem, qua efficeret deos. Et tamen quod multus CD, 8/ 24
ut homo arte faceret deos, hoc dolet vir sapiens CD, 8/ 24
invenerunt artem, qua efficerent deos: quid mirum, si, haec CD, 8/ 24
invenisse artem, qua facerent deos: nostrum fuit utique, si CD, 8/ 24
perventuros fuisse, qua homo deos facit, si a veritate CD, 8/ 24
in homine, qua illi deos facere concessum est, et CD, 8/ 24
hanc artem, qua facerent deos: nos quid oportet dicere CD, 8/ 24
possidebant. Neque enim, quia deos homo faciebat, ideo non CD, 8/ 24
terribilis est super omnes deos. Quia omnes dii gentium CD, 8/ 24
Qui quamvis eos appellet deos, tamen cum dicit a CD, 8/ 24
importasse, ut eos haberent deos, qui non erant dii CD, 8/ 24
propheticum: Si faciet homo deos, et ecce ipsi non CD, 8/ 24
ipsi non sunt dii. Deos ergo tales, talium deos CD, 8/ 24
Deos ergo tales, talium deos, arte factos a talibus CD, 8/ 24
appellaret factos ab hominibus deos, non tamen eis dedit CD, 8/ 24
interpretes et intercessores inter deos, quos fecit Deus, et CD, 8/ 24
enim stultum est credere deos, quos fecerunt homines, plus CD, 8/ 24
homines, plus valere apud deos, quos fecit Deus, quam CD, 8/ 24
qui hac arte fecerunt deos, cum aberrarent aversique essent CD, 8/ 24
interpretes inter homines et deos, et propter suos pessimos CD, 8/ 24
dubio meliores sunt, quos deos ipsi arte fecerunt: restat CD, 8/ 24
medii inter homines et deos per amicitiam deorum multum CD, 8/ 24
a pagani scultos fuisse deos in templis, a nobis CD, 8/ 26
inveniri aut vix inveniri deos, qui non homines fuerint CD, 8/ 26
eis mortuos existimari manes deos et probat per ea CD, 8/ 26
sepulcrorum erit mortuorumque plenissima, deos Aegypti homines mortuos esseCD, 8/ 26
invenisse artem, qua efficerent deos: Cui inventae, inquit, adiunxerunt CD, 8/ 26
esse perhibetur. Ecce duos deos dicit homines fuisse, Aesculapium CD, 8/ 26
ex hoc genere esse deos, quos illa arte homines CD, 8/ 26
quia hi, qui tales deos faciebant, animas facere non CD, 8/ 26
colimus, sicut colunt illi deos suos, nec sacrificia illis CD, 8/ 27
Absit ut eos, quamvis deos habeant, sanctis martyribus nostris CD, 8/ 27
martyribus nostris, quos tamen deos non habemus, ulla ex CD, 8/ 27
ab illa arte faciendi deos alieno et innocenti illi CD, 8/ 27
Sed fortasse dicturi sunt deos quidem esse omnes bonos CD, 8/ 27
Et bonos et malos deos esse quidam opinati sunt CD, 9/ 1
auderent. Sed illi, qui deos quosdam bonos, quosdam malos CD, 9/ 1
nomine deorum, quamquam et deos, sed rarius, nomine daemonum CD, 9/ 1
Hi autem, qui omnes deos non nisi bonos esse CD, 9/ 1
posse existimantes differentiam inter deos et daemones adhibere coguntur CD, 9/ 1
daemones inter homines et deos ita medios constitutos putant CD, 9/ 1
alteque seiungunt, istos inter deos et homines collocant; sed CD, 9/ 2
et amatores quorumdam hominum deos fingere; hos prosperare et CD, 9/ 3
quorum ope homines apud deos asserit adiuvari." Qua interim CD, 9/ 6
Platonici medios daemones inter deos et homines constitutos istis CD, 9/ 6
figmentis poetarum infamatos asserant deos de contrariorum studiorum certamineCD, 9/ 7
hominum osores et amatores deos non procul a veritate CD, 9/ 7
propter aeria corpora inter deos et homines describebat? Hoc CD, 9/ 7
ex istorum daemonum numero deos faciunt et eis deorum CD, 9/ 7
carminis impunita licentia, cum deos ab his daemonum moribus CD, 9/ 7
est ergo fictio poetarum deos dicere, qui dii non CD, 9/ 7
deam putat eamque inter deos, quos omnes bonos beatosque CD, 9/ 7
idem poeta commemorat, quos deos iste talia non agentes CD, 9/ 7
sentire deberent, quando quidem deos, quos omnes bonos beatosque CD, 9/ 8
sunt inter homines et deos, per quos ad deorum CD, 9/ 9
quos inter nos et deos mediatores nobis philosophi providerunt CD, 9/ 9
voluit ex daemonibus fieri deos, cum apertissime dixerit daemones CD, 9/ 10
seu larvas; manes autem deos dici, si incertum est CD, 9/ 11
opinantur, vel dum manes deos, tanto peiores fiunt, quanto CD, 9/ 11
natura propria descripsit inter deos et homines genere animalia CD, 9/ 12
aeterna. Nempe cum prius deos in sublimi caelo, homines CD, 9/ 12
inquit, interim bina animalia: deos ab hominibus plurimum differentes CD, 9/ 12
et non solent isti deos nisi rationales mente perhibere CD, 9/ 13
quos inter homines et deos isti in medio locaverunt CD, 9/ 13
qui supra homines, infra deos istis praebeant adiutorium, illis CD, 9/ 13
recte medii constituantur inter deos immortales ac beatos et CD, 9/ 13
An rationabiliter Platonici definierint deos caelestes declinantes terrena contagiaCD, 9/ 16
sidera, cum videntur, quos deos omnes visibiles dicit: nec CD, 9/ 16
dicunt daemones et contaminabiles deos. Si autem contaminantur et CD, 9/ 16
post mortem non ad deos homines per daemones transeant CD, 9/ 16
clarissimis mundi luminibus, quos deos opinantur, videri homines, cum CD, 9/ 16
gradus ordinant inter aetherios deos et terrenos homines aeriis CD, 9/ 18
daemonibus mediis constitutis, hoc deos opinantur habere praecipuum, ut CD, 9/ 18
a daemonibus credunt, et deos ipsos contaminari potuisse, nisi CD, 9/ 18
qui pagani appellantur et deos multos ac daemones colendos CD, 9/ 19
Hos si Platonici malunt deos quam daemones dicere eisque CD, 9/ 23
a summo Deo conditos deos scribit eorum auctor et CD, 9/ 23
modi immortalem beatamque creaturam deos appellant, ideo inter nos CD, 9/ 23
Rex magnus super omnes deos. Illud autem ubi scriptum CD, 9/ 23
Terribilis est super omnes deos, cur dictum sit, deinceps CD, 9/ 23
fecit. Super omnes ergo Deos dixit, sed gentium, id CD, 9/ 23
Rex magnus super omnes deos absit ut dicatur rex CD, 9/ 23
populo Dei eadem Scriptura deos appellat. Ego, inquit, dixi CD, 9/ 23
deorum, et super hos deos Rex magnus, qui dictus CD, 9/ 23
Rex magnus super omnes deos. Verum tamen cum a CD, 9/ 23
sanctis expressius homines nuncupatos deos, quam illos immortales et CD, 9/ 23
non per illos, quos deos appellant, id est immortales CD, 9/ 23
tamen daemones bonos, non deos sublimiter collocatos et ab CD, 9/ 23
in cogitationibus suis multos deos colendos ita putaverunt vel CD, 10/ 1
potestatibus constituti, quos isti deos et ex quibus quosdam CD, 10/ 1
incolae vocantur, et ipsos deos non ob aliud appellant CD, 10/ 1
Deus facitque suos cultores deos. Quicumque igitur sunt in CD, 10/ 1
Angelorum et ad videndos deos. Ex quibus tamen theurgicis CD, 10/ 9
quam mali et apud deos et apud homines disciplinam CD, 10/ 9
homines disciplinam; pati etiam deos et ad illas perturbationes CD, 10/ 9
et hominibus Apuleius attribuit; deos tamen ab eis aetheriae CD, 10/ 9
theurgicam disciplinam etiam ipsos deos obstrictos passionibus et perturbationibusCD, 10/ 10
Nam si haec apud deos agerentur bonos, plus ibi CD, 10/ 10
bene faciendum cogeret territos deos, vel ab eis terrentem CD, 10/ 10
sacra defuerunt, quibus ipsos deos, quos invocabat animae purgatores CD, 10/ 10
daemonibus distinguuntur, quo modo deos esse existimandum sit solem CD, 10/ 11
fallax, omniforme, multimodum, simulans deos et daemones et animas CD, 10/ 11
tamquam divinorum et ad deos colendos pertinentium admiratores verecundaturCD, 10/ 11
maximam vim habere cogendi deos, ut faciant imperata, quando CD, 10/ 11
vitio fallaces, qui simulant deos et animas defunctorum, daemones CD, 10/ 11
satis idoneum monerent, nec deos illos esse nec benignos CD, 10/ 11
quoque populorum, qui tales deos coluerunt, legibus iudicata sunt CD, 10/ 16
hostilis occurrit more gentium deos plurimos colens, septiens eadem CD, 10/ 17
potest etiam dicere nec deos ullos curare mortalia. Non CD, 10/ 18
sanctae et gloriosissimae civitatis deos suos praeferunt, nescientes eum CD, 10/ 18
multorum deorum cultores (qualescumque deos suos esse arbitrentur) ab CD, 10/ 18
purgant, quos inter caelestes deos praecipuos habent? Denique eodem CD, 10/ 23
loquimur, sicut nec duos deos vel tres nobis licitum CD, 10/ 24
in talium rerum desiderio deos alios non quaesivi. Ac CD, 10/ 25
eos colamus tamquam nostros deos, sed cum eis et CD, 10/ 25
in caelum et inter deos vestros etiam sidereos collocare CD, 10/ 26
volens nolensque confessus est; deos tamen caeli superiores ad CD, 10/ 27
enim tibi immundissimi daemones, deos aetherios se esse fingentes CD, 10/ 27
super aerias plagas inter deos aetherios habitabunt. Non audit CD, 10/ 27
more vestro appellas tres deos. Ubi, etsi verbis indisciplinatis CD, 10/ 29
his, quos in mundo deos a Deo factos scribit CD, 10/ 31
de qua disputare instituimus, deos suos praeferunt. Quorum decem CD, 10/ 32
propter bona vitae huius deos colendos putant; quinque autem CD, 10/ 32
civitatis, cives terrenae civitatis deos suos praeferunt, ignorantes eum CD, 11/ 1
tamen omnes non tres deos esse, sed unum Deum CD, 11/ 29
Angeli autem, quos illi deos libentius appellant, etiamsi adhibent CD, 12/ 25
a summo Deo factos deos effectores esse voluit animalium CD, 12/ 27
sequitur eos, ut dicant deos istos, quos a nobis CD, 12/ 27
comminari, aut eos nobis deos colendos non praedicent, quorum CD, 12/ 27
Sed cum apertissime Plato deos a summo Deo factos CD, 13/ 16
quibus inducit summum Deum deos quos fecit alloquentem ac CD, 13/ 16
cum gignebamini, colligati. Ecce deos Plato dicit et corporis CD, 13/ 16
corpus esse fugiendum, et deos rursus dicentes habere beatissimas CD, 13/ 17
ac feliciter vivant, quod deos suos posse asserunt in CD, 13/ 17
proprium civitatis, Deum vel deos colere, quibus adiuvantibus regnet CD, 15/ 7
Mesopotamiam, quia noluerunt sequi deos patrum suorum, qui fuerunt CD, 16/ 13
plenam mulieribus alienigenis colentibus deos falsos et ipsum ab CD, 17/ 8
qui conditori eius Christo deos suos praeferunt et livore CD, 18/ 1
sacella constituerat ad colendos deos et docuerat observari tempora CD, 18/ 3
non vult fabulosis adversus deos fidem adhibere figmentis, ne CD, 18/ 10
et ad placandos ludis deos, qui delectantur seu veris CD, 18/ 10
tamen illi religiosi tamquam deos colunt, et cum de CD, 18/ 12
in theatris agerent, ipsos deos potius iratos habere timuerunt CD, 18/ 13
Linus. Verum isti theologi deos coluerunt, non pro diis CD, 18/ 14
et opinione hominum in deos relati sunt, sicut alii CD, 18/ 14
post excidium Troiae in deos relato, cuius socii crediti CD, 18/ 16
decipiendos homines, ut falsos deos cum veri Dei iniuria CD, 18/ 18
appellant, Sanctum, rettulerunt in deos. Per idem tempus Codrus CD, 18/ 19
ipse non comparuisset, in deos, quod et vulgo notissimum CD, 18/ 24
Sed etiamsi posteriora tempora deos homines mortuos non instituerunt CD, 18/ 24
antiquis institutos colere ut deos et habere non destiterunt CD, 18/ 24
eos, et exterminabit omnes deos terrae, et adorabit eum CD, 18/ 33
conati sunt, et falsos deos inciperent persequi, quorum causa CD, 18/ 50
daemonum responsis, quos tamquam deos colunt, definitum esse quanto CD, 18/ 53
etiam ex hominibus falsos deos, quibus sacrificando serviret; illa CD, 18/ 54
peregrinatur in terra, falsos deos non facit, sed a CD, 18/ 54
terrae, sicut esse dicunt deos, quos volunt amicos esse CD, 19/ 3
inciderunt, qui multos sibi deos colendos putarunt." In societate CD, 19/ 9
philosophi illi, qui nobis deos amicos esse voluerunt, quarto CD, 19/ 9
in impia civitate, qui deos sibi amicos esse dixerunt CD, 19/ 9
a daemonibus crederent multos deos conciliandos esse rebus humanis CD, 19/ 17
per eorum oracula, quos deos putat, deum magnum Porphyrius CD, 19/ 22
venerari autem magis caelestes deos, amplius autem venerari Deum CD, 19/ 23
notionem, non audientes et deos et divinos viros, deos CD, 19/ 23
deos et divinos viros, deos quidem omnes recusaverunt, prohibitos CD, 19/ 23
volunt daemones, quos opinatur deos; quasi cuiquam difficile sit CD, 19/ 23
factus est mundus, et deos ab illo factos, per CD, 21/ 7
et Romulum ex hominibus deos esse factos asseveraret: Quorum CD, 22/ 4
quod sit receptus in deos, creditum tenent litterae, non CD, 22/ 6
aut alios tales homines deos dicere et mori maluit CD, 22/ 6
aliqua gentium coleret inter deos suos Romulum, nisi Romani CD, 22/ 6
forte dicturi sunt etiam deos suos aliqua mira fecisse CD, 22/ 10
Bene, si iam incipiunt deos suos nostris mortuis hominibus CD, 22/ 10
dicent etiam se habere deos ex hominibus mortuis, sicut CD, 22/ 10
proficiat, qua eos non deos nostros esse, sed unum CD, 22/ 10
se ipsos volunt haberi deos ab his quibus ea CD, 22/ 10
et ipsi qui multos deos colunt, nullum dicunt esse CD, 22/ 22
Plato et dicat eorum deos, ut beati sint, sua CD, 22/ 26