DETESTANDAM...............1
veraeque religioni aversandam et detestandam talium numinum placationem, fabulasCD, 2/ 27
 
 DETESTANDI................1
sunt, quo modo non detestandi spiritus intellecti, qui cupiditate CD, 2/ 13
 
 DETESTANDO................1
quo colligitur, Platonem poetica detestando et prohibendo figmenta non CD, 8/ 14
 
 DETESTANDUS...............1
laudandus, verum etiam maxime detestandus est. Constituamus ambos bonos CD, 16/ 36
 
 DETESTANS.................1
flagitiosasque cupiditates divina auctoritate detestans atque condemnans his malisCD, 2/ 18
 
 DETESTANTUR...............1
eadem afflictione mali Deum detestantur atque blasphemant, boni autem CD, 1/ 8
 
 DETESTARI.................3
Hoc interpretari est an detestari? Nec attenditur, quantum maligni CD, 7/ 24
iussa contemnere eorumque immunditiam detestari? Nam si Plato haec CD, 8/ 14
inimicam Christianae fidei falsitatem detestari ac devitare debemus! His CD, 12/ 21
 
 DETESTATIONIS.............1
improbantur), verum etiam summae detestationis habebatur, tenentes quod audierantCD, 5/ 14
 
 DETESTATUR................3
debuit fieri quod Vergilius detestatur, dicens: Deterior donec paulatim CD, 3/ 10
cunctatur esse, et liberrime detestatur. Nisi forte iste et CD, 10/ 11
talem dubitationem tamquam dementiam detestatur, habens de rebus, quas CD, 19/ 18
 
 DETESTATUS................1
nudato cadavere agnovit ac detestatus bella civilia se ipsum CD, 2/ 25
 
 DETESTENTUR...............3
cuius illa imago est, detestentur; quam tamen dii ipsi CD, 6/ 9
mali naturam terrena corpora detestentur, cum omnia elementa, quibus CD, 14/ 5
vel prae ceteris hoc detestentur, quod in ea periturus CD, 20/ 24
 
 DETEXIT...................1
et genera et sacra detexit, ut reverentius cum eis CD, 6/ 2
 
 DETINEAT..................4
relinquat, congruentiam figurae membrorumque detineat, detrahat ponderis tarditatem? SedCD, 13/ 18
dicebantur vobis? etnunc quid detineat scitis, ut reveletur in CD, 20/ 19
ait: Et nunc quid detineat scitis, id est, quid CD, 20/ 19
et quod ait: Quid detineat scitis et mysterium operari CD, 20/ 19
 
 DETINENTUR................1
hominibus, qui eorum societate detinentur, sicut religio loquitur, quae CD, 8/ 23
 
 DETINERE..................1
terris propter usus alios detinere; illud vero, quod eis CD, 1/ 1
 
 DETINUERAT................1
abstulerat et apud inferos detinuerat; quae res cum fuisset CD, 7/ 20
 
 DETRACTA..................5
publica pugnaturis arma defuerunt. Detracta sunt templis, tamquam Romani CD, 3/ 19
vita fuerit corpori tota detracta, post mortem iam dicitur CD, 13/ 10
detraheretur. Nam si ea detracta non est homo in CD, 13/ 10
omni corruptibilitate et tarditate detracta. Non solum enim non CD, 13/ 20
latere viri dormientis costa detracta femina fieret, Christum et CD, 22/ 17
 
 DETRACTIO.................3
quandoque ad initium illa detractio perducetur. Si autem detrahantur CD, 12/ 13
mors, id est vitae detractio (quia, cum detrahendo finita CD, 13/ 10
quid est vitae ipsa detractio? Non enim frustra, cum CD, 13/ 10
 
 DETRACTIONE...............1
quae tamen momentorum minutatim detractione consumitur, et detrahantur haecCD, 12/ 13
 
 DETRACTIS.................4
nostris. Unde sex illis detractis restant viginti quattuor, ut CD, 15/ 10
sexaginta novem fiunt. Unde detractis nongentis quinquaginta quinque ab CD, 15/ 11
prius additis et postea detractis per tot generationes continuata CD, 15/ 13
corpus adiunctum? quamquam et detractis necessitatibus operandi ita omnium CD, 22/ 24
 
 DETRACTO..................2
ex eius latere osse detracto fecit, ut Deus. Neque CD, 12/ 24
de quantulocumque numero prius detracto, post reddito, tale aliquid CD, 15/ 13
 
 DETRACTORES...............1
ut suos osores vel detractores velit correctos habere consortes CD, 5/ 19
 
 DETRAHANTUR...............4
vel brevissima singillatim momenta detrahantur, decrescente numero licet tamCD, 12/ 13
detractio perducetur. Si autem detrahantur retrorsus in spatio, quod CD, 12/ 13
minutatim detractione consumitur, et detrahantur haec tanta spatia non CD, 12/ 13
sex annis ducenti quadraginta detrahantur: numquid credibile est per CD, 15/ 20
 
 DETRAHAS..................1
in quo natus est, detrahas) quandoque ad initium illa CD, 12/ 13
 
 DETRAHAT..................1
congruentiam figurae membrorumque detineat, detrahat ponderis tarditatem? Sed deCD, 13/ 18
 
 DETRAHATUR................1
qua vivit, donec tota detrahatur; in morte autem, quia CD, 13/ 10
 
 DETRAHENDO................1
vitae detractio (quia, cum detrahendo finita fuerit, post mortem CD, 13/ 10
 
 DETRAHENDUM...............1
de magnitudine et longitudine detrahendum corporis; et ubi iam CD, 22/ 12
 
 DETRAHENTES...............1
degeneres tuos Christo Christianisve detrahentes et accusantes velut temporaCD, 2/ 29
 
 DETRAHENTUR...............1
Corporibus ergo illis vitia detrahentur, natura servabitur. Non est CD, 22/ 17
 
 DETRAHERE.................3
post natum Enoch eos detrahere, quos non addiderat ante CD, 15/ 13
nihil addere, ita nihil detrahere iam debebat, quia invenerat CD, 15/ 13
nec tamen ausi sunt detrahere, quod Hebraei non habebant CD, 18/ 43
 
 DETRAHERET................1
quidam, dum occiso spolia detraheret, fratrem nudato cadavere agnovit CD, 2/ 25
 
 DETRAHERETUR..............2
mortem, quod, cum vita detraheretur, erat in morte? Numquam CD, 13/ 10
quia mors erat, cum detraheretur. Nam si ea detracta CD, 13/ 10
 
 DETRAHETUR................1
decet, materiae servata integritate detrahetur. Coloris porro suavitas quantaCD, 22/ 19
 
 DETRAHI...................2
boni naturae per vitium detrahi sive minui consuevit? Quod CD, 12/ 3
solent adici et postea detrahi, occultaretur industria, cum et CD, 15/ 13
 
 DETRAHITUR................5
corpori, et quam multum detrahitur pulchritudini, quoniam non mole CD, 11/ 22
iam moritur, cum vita detrahitur? Si enim non est CD, 13/ 10
vita, quid est quod detrahitur, donec eius fiat perfecta CD, 13/ 10
mortem: quando, nisi cum detrahitur, erit in morte? 11 CD, 13/ 10
sunt, utique bonae sunt. Detrahitur porro malum non aliqua CD, 14/ 11
 
 DETRAHUNT.................1
qui nunc Christianis temporibus detrahunt et mala, quae illa CD, 1/ 1
 
 DETRAHUNTUR...............1
duae partes huius numeri detrahuntur et sectae nonaginta sex CD, 19/ 2
 
 DETRAXERAT................1
nisi eos, sicut prius detraxerat, restituere postea curaret, ut CD, 15/ 13
 
 DETRAXIMUS................1
et dixistis: In quo detraximus de te? Dixistis: Vanus CD, 18/ 35
 
 DETRAXIT..................1
filios, ut congrueret summa, detraxit. Sic quippe voluit credibiles CD, 15/ 13
 
 DETRIMENTA................5
esse duxi; nec solum detrimenta, verum etiam stercora existimavi CD, 17/ 4
ea, quae macies ostenderat, detrimenta supplevit. Utrum ergo illi CD, 22/ 12
profecto in resurrectione corporis detrimenta corporis non timemus, quia CD, 22/ 14
inde iam hominem in detrimenta vergere gravioris ac senilis CD, 22/ 15
indicet quae illis escis detrimenta suppleta sint? Iam itaque CD, 22/ 20
 
 DETRIMENTIS...............2
et lunaribus incrementis atque detrimentis augeri et minui quaedam CD, 5/ 6
Punicum secundum cum maximis detrimentis et calamitate rei publicae CD, 5/ 22
 
 DETRIMENTO................3
amisit quod sine ullo detrimento posset amittere, ut et CD, 3/ 16
persistunt, non quidem tanto detrimento, quantum concesserat Hadrianus, sedCD, 4/ 29
non amittant et sine detrimento ardeant et sine interitu CD, 21/ 4
 
 DETRIMENTUM...............1
Deum, ut in nullo detrimentum patiamini ex nobis. Quae CD, 14/ 8
 
 DETRITA...................1
sunt, ac deinde una detrita littera Hebraei, quam linguam CD, 16/ 3
 
 DETRUSOS..................1
in huius mundi ima detrusos, qui eis velut carcer CD, 11/ 33
 
 DETULERAT.................1
eius, qui eum illo detulerat: "Potens est, inquit, Deus CD, 22/ 8
 
 DETULERUNT................3
cui tantum honoris barbari detulerunt praeter bellorum morem, bonis CD, 4/ 2
illi uni tantum debitos detulerunt: Quoniam cognoscentes Deum non CD, 8/ 10
divinos honores mortuis hominibus detulerunt. 16 "De Diomede post CD, 18/ 15
 
 DETULISSET................1
Quibus honorem locis martyrum detulisset? In qua persona Deum CD, 5/ 23
 
 DETULIT...................3
sententia ad magistratus rem detulit atque in lectica allatus CD, 4/ 26
inspexisset principia, rem tantam detulit ad senatum. Ubi cum CD, 7/ 34
quicumque ita sentiunt, hunc detulit honorem, sic eos in CD, 8/ 18
 
 DETUR.....................2
quoniam Deus, non cui detur, sed quo animo detur CD, 21/ 27
detur, sed quo animo detur, attendit. Qui ergo Christum CD, 21/ 27
 
 DEUCALIONIS...............3
maius quam postea tempore Deucalionis fuit, inter scriptores historiae CD, 18/ 8
Areopagi et de diluvio Deucalionis." Et tamen Marcus Varro CD, 18/ 10
fuit, quod appellatum est Deucalionis, eo quod ipse regnabat CD, 18/ 10
 
 DEUM......................474
solito acerbius et amarius Deum verum blasphemare coeperunt. Unde CD, PR
in eadem afflictione mali Deum detestantur atque blasphemant, boni CD, 1/ 8
quanta virtute pietatis gratis Deum diligat. 10 "Quod sanctis CD, 1/ 9
ait: "Scimus quia diligentibus Deum omnia cooperatur in bonum CD, 1/ 10
bona, qui est ante Deum dives? Hae sunt opes CD, 1/ 10
et Tobias sepeliendo mortuos Deum promeruisse, teste angelo, commendatur CD, 1/ 13
si neque hoc apud Deum perit, quod exanimis hominum CD, 1/ 13
aliquo duci potuerunt, ubi Deum suum non invenerunt. Sunt CD, 1/ 14
proponant gentes, quae ignorant Deum, manifestum est hoc non CD, 1/ 22
licere colentibus unum verum Deum. 23 "Quale exemplum sit CD, 1/ 22
quanto magis Christiani, verum Deum colentes et supernae patriae CD, 1/ 24
esse causentur, nec ideo Deum credant ista neglegere, quia CD, 1/ 28
cum ipsis inimicis adversus Deum, cuius sacramentum gerunt, murmurare CD, 1/ 35
per publicum agebant coram deum matre spectante atque audiente CD, 2/ 4
qua istos potius quam Deum verum et optet propitios CD, 2/ 4
De obscenitatibus quibus mater deum a cultoribus suis honorabatur CD, 2/ 5
liberi. Proinde talis mater deum, qualem habere matrem puderet CD, 2/ 5
ea se iactat imitari deum. At quem deum! inquit CD, 2/ 7
imitari deum. At quem deum! inquit; Qui templa caeli CD, 2/ 7
Nos quidem Platonem nec deum nec semideum perhibemus, nec CD, 2/ 14
ipsum semideum potius quam deum velut secretior eorum doctrina CD, 2/ 15
ut post illam iniquitatem deum sibi Romulum consecrarent, quam CD, 2/ 17
certissima felicitate praepollent boni Deum colentes, a quo solo CD, 2/ 23
et perniciosissima curiositate neglecta, Deum verum vera pietate perquirereCD, 3/ 9
illum atque omnipotentem summum Deum curare opinaretur ista terrena CD, 3/ 11
gloriosius exerceret; mater etiam deum nescio unde a Pessinunte CD, 3/ 12
atque praebendo summum verum deum, cui uni haec rite CD, 3/ 12
ab Epidauro quasi medicum deum Roma advocare atque adhibere CD, 3/ 17
germinantibus, geniculis nodisque culmorum deum Nodutum, involumentis folliculorum deamCD, 4/ 8
frumentis deam Floram, lactescentibus deum Lacturnum, maturescentibus deam MatutamCD, 4/ 8
fuerit adscribenda, quem summum deum cultores ipsius opinantur." Omissa CD, 4/ 9
his coli, qui unum Deum solum sine simulacro colunt CD, 4/ 9
Eamdem Terram etiam matrem deum vocant, ut iam poetae CD, 4/ 10
poeta nobilissimo dictum putant: Deum namque ire per omnes CD, 4/ 11
qualecumque numen saltem masculum deum vel a barba Barbatum CD, 4/ 11
quid perderent, si unum Deum colerent prudentiore compendio? Quid CD, 4/ 11
De opinione eorum qui Deum animam mundi et mundum CD, 4/ 12
non fecit, quem alium deum opus tam magnum potuisse CD, 4/ 13
ut in verum credatur Deum? Sed cur non sufficerat CD, 4/ 20
Quod unum non intellegentes Deum Virtute saltem et Felicitate CD, 4/ 21
aurea subsecuta est. Quem deum isti si haberent, sicut CD, 4/ 21
dicit nihil prodesse scire deum esse Aesculapium, si nescias CD, 4/ 22
scire quem cuiusque causa deum advocare atque invocare debeamus CD, 4/ 22
et si unum verum Deum, a quo essent omnia CD, 4/ 22
deam felicitatem colit et Deum datorem felicitatis relinquit, sicut CD, 4/ 23
scaenicis actitantur: nonne etiamsi Deum Iovem nuncupatis, a quo CD, 4/ 27
Romanos quoque terminos propter deum Terminum neminem commoturum, iuventutemCD, 4/ 29
non pervenerit, unum tamen deum colendum esse censuerit." Quid CD, 4/ 31
liber esse posset, unum Deum colendum fateretur atque suaderet CD, 4/ 31
erroris, profecto et unum deum, a quo mundum crederet CD, 4/ 31
ipsam quoque animam condidisset, Deum verum esse sentiret. Haec CD, 4/ 31
Dei, et ideo nullum deum colendum esse ab hominibus CD, 5/ Pr
Iovem appellant, quem summum deum putant, a quo connexionem CD, 5/ 8
Nam et confiteri esse deum et negare praescium futurorum CD, 5/ 9
confitemur summum et verum deum, ita voluntatem summamque potestatem CD, 5/ 9
ausus atque impios et Deum dicimus omnia scire antequam CD, 5/ 9
detestamur. Aut enim esse Deum negat, quod quidem inducta CD, 5/ 9
aut si esse confitetur deum, quem negat praescium futurorum CD, 5/ 9
si dicamus necesse esse Deum semper vivere et cuncta CD, 5/ 10
aut retento voluntatis arbitrio Deum (quod nefas est) negare CD, 5/ 10
autem vera pietate in Deum, quem diligit, credit et CD, 5/ 20
est, qui praeter unum Deum non coluit et quando CD, 5/ 21
fateantur, nec insanis adversus Deum linguis se interimant et CD, 5/ 22
detulisset? In qua persona Deum timeret? Cuius non sanguinem CD, 5/ 23
eius famulam faciunt; si Deum timent diligunt colunt; si CD, 5/ 24
daemonibus, sed ipsum verum Deum colentem tantis terrenis implevit CD, 5/ 25
tractatur: utrum non unum deum, qui fecit omnem spiritalem CD, 6/ 1
plangitur; sacra sunt Matris deum, ubi Attis pulcher adulescens CD, 6/ 7
agitur de sacris Matris deum, caput est certe quod CD, 6/ 8
est certe quod Mater deum terra est: quid ultra CD, 6/ 8
Stratonem, quorum alter fecit deum sine corpore, alter sine CD, 6/ 10
soleat contineri, cuius naturae deum volunt esse vel deos CD, 7/ 5
haec mysteria doctrinae ad Deum suum, id est a CD, 7/ 5
non usque ad verum Deum qui fecit et animam CD, 7/ 5
Varronis qua arbitratus est Deum animam esse mundi, qui CD, 7/ 6
de naturali theologia praeloquens deum se arbitrari esse animam CD, 7/ 6
hunc ipsum mundum esse deum; sed sicut hominem sapientem CD, 7/ 6
dici sapientem, ita mundum deum dici ab animo, cum CD, 7/ 6
quoquo modo unum confiteri Deum; sed ut plures etiam CD, 7/ 6
causa praecesserit. Hunc sane deum, penes quem sunt omnes CD, 7/ 9
si prorsus nullum putarent deum. Unde satius esset eis CD, 7/ 9
filio devoraret), quam istum deum dicere et tonantem et CD, 7/ 9
quem ad modum Ianum deum dicant, quoniam mundi corpus CD, 7/ 9
Unde apertissime idem dicit deum se arbitrari esse animam CD, 7/ 9
hunc ipsum mundum esse deum; sed sicut hominem sapientem CD, 7/ 9
dici sapientem, ita mundum deum dici ab animo, cum CD, 7/ 9
rerumque deumque Progenitor genetrixque deum, deus unus et omnes CD, 7/ 9
rerumque deumque progenitor genetrixque deum. Quare ergo dictus est CD, 7/ 11
amat pecuniam, non quemlibet deum, sed ipsum regem omnium CD, 7/ 12
egere non possunt. Et Deum ipsum verum recte dicimus CD, 7/ 12
talem autem mundi animum Deum esse: ad hoc idem CD, 7/ 13
singulariter et excellenter dicant deum Genium, quem dicunt mundi CD, 7/ 13
ageret opera qualiacumque naturae, deum belli esse dixerunt, quod CD, 7/ 14
sit dictum progenitor genetrixque deum, quia secundum eos totus CD, 7/ 16
Dianam. Et aliquando unum deum res plures, aliquando unam CD, 7/ 16
interpretationes non referri ad Deum verum, vivam, incorpoream incommutabilemqueCD, 7/ 19
mundi, quae mare permeat, deum vobis fecisse Neptunum utcumque CD, 7/ 22
animus mundi, quem opinatur deum, etiam hanc corporis sui CD, 7/ 23
partem animae mundi dicit Deum, in nobis autem genium CD, 7/ 23
in mare atque oceanum, deum esse Neptunum. Redeat ergo CD, 7/ 23
superiorem, ditem patrem facere deum; cum vero inferiorem, Proserpinam CD, 7/ 23
pars mundani animi, ut deum faciat Tellumonem? Non, inquit CD, 7/ 23
esse dicitur ad unum deum vel unam deam pertinens CD, 7/ 24
de abscisorum consecratione Mater deum coli meruit, non poetae CD, 7/ 26
religione confisus non tamquam deum suum adoret mundum, sed CD, 7/ 26
tamquam opus Dei propter Deum laudet mundum, et mundanis CD, 7/ 26
expiatus mundus perveniat ad Deum, qui condidit mundum. 27 CD, 7/ 26
dolendum non his verum Deum annuntiari atque praedicari, tamen CD, 7/ 27
obscenorumque ludorum unum verum Deum, id est omnis animae CD, 7/ 27
et scelestis, et non Deum verum, id est animae CD, 7/ 27
corpus, bis peccat in Deum, quod et pro ipso CD, 7/ 27
rettulerunt ad unum verum Deum referre debuerint." Namque omnia CD, 7/ 29
advertamus hoc modo: nos Deum colimus, non caelum et CD, 7/ 29
viventia quaecumque diffusas, sed Deum, qui fecit caelum et CD, 7/ 29
multos falsosque fecerunt: illum Deum colimus, qui naturis a CD, 7/ 30
laetantes atque ad verum Deum conversionem humanis animis invidentes CD, 7/ 33
essent, quamvis nihil ad Deum verum vitamque aeternam, quae CD, 7/ 33
omnem animae naturam confitentur Deum, qui non solum mundum CD, 8/ 1
est unum verum optimum Deum, sine quo nulla natura CD, 8/ 4
philosophis cedant, qui verum Deum et rerum auctorem et CD, 8/ 5
sunt, eumque omnino ignem deum esse putaverunt. Hi et CD, 8/ 5
quos quidem puduit dicere Deum corpus esse, verum tamen CD, 8/ 5
videmus, nullum corpus esse Deum, et ideo cuncta corpora CD, 8/ 6
cuncta corpora transcenderunt quaerentes Deum. Viderunt, quidquid mutabile estCD, 8/ 6
est, non esse summum Deum, et ideo animam omnem CD, 8/ 6
spiritus transcenderunt quaerentes summum Deum. Deinde viderunt omnem speciemCD, 8/ 6
discenda omnia eundem ipsum Deum, a quo facta sunt CD, 8/ 7
hoc esse philosophari, amare Deum, cuius natura sit incorporalis CD, 8/ 8
summum bonum Plato dicit Deum, unde vult esse philosophum CD, 8/ 8
Deo sit beatus qui Deum amaverit. 9 "De ea CD, 8/ 8
mundi philosophantur, non secundum Deum, a quo ipse factus CD, 8/ 10
est non illos ipsum Deum recte coluisse, quia et CD, 8/ 10
debitos detulerunt: Quoniam cognoscentes Deum non sicut Deum glorificaveruntCD, 8/ 10
cognoscentes Deum non sicut Deum glorificaverunt, aut gratias egerunt CD, 8/ 10
de mundi constitutione conscripsit, Deum dicit in illo opere CD, 8/ 11
copiosissime asserit non illum deum fuisse, sed daemonem, diligenti CD, 8/ 14
tamen propter haec tamquam Deum colere deberemus, sed potius CD, 8/ 16
opera devitare, si ad Deum verum preces nostras volumus CD, 8/ 19
dicit Apostolus, quod cognoscentes Deum non sicut Deum glorificaverunt CD, 8/ 23
cognoscentes Deum non sicut Deum glorificaverunt aut gratias egerunt CD, 8/ 23
abstulit ad unum verum Deum sanctumque conversio; nec in CD, 8/ 24
de quibus credentibus in Deum tamquam lapidibus vivis domus CD, 8/ 24
vivimus et cum illis Deum quem colunt colimus, etsi CD, 8/ 25
daemonum Socrates non haberet deum, si haberet Deum; sed CD, 8/ 27
haberet deum, si haberet Deum; sed fortasse homini ab CD, 8/ 27
innocenti illi importaverint talem deum, qui eadem arte excellere CD, 8/ 27
mediatorem inter nos et Deum et mortalitatem habere oportuit CD, 9/ 15
contrectatio contaminare non possit. Deum quidem summum omnium creatorem CD, 9/ 16
creatorem, quem nos verum Deum dicimus, sic a Platone CD, 9/ 16
quispiam posset invitum tangere deum vel daemonem, qui nisi CD, 9/ 16
intercessione viam spondet ad Deum, hoc adnitatur, ut homines CD, 9/ 18
non viam praebent ad Deum, sed, ne via teneatur CD, 9/ 18
est incorporalem, similitudinem ad Deum debemus ascendere) in ipsa CD, 9/ 18
fruuntur beatitudine, ad quam Deum colendo cupiunt homines pervenire CD, 9/ 23
aliquem eorum nobis constituere deum infidelis auderet infirmitas? Quod CD, 9/ 23
fidentes fierent eum esse Deum suum, qui dictus est CD, 9/ 23
religionis obsequium nisi unum Deum coli, a quo creati CD, 9/ 23
sive hominibus per unum Deum tribui etiam Platonicos definisse CD, 10/ 1
quae pertinet ad colendum Deum. Proinde si tantummodo cultus CD, 10/ 1
sed ea qua colimus Deum; vel quae Threskeia graece CD, 10/ 1
quae nobis est erga Deum; vel quam illi Theosebeian CD, 10/ 1
alii ista senserunt cognoscentes Deum sicut Deum glorificarent et CD, 10/ 3
senserunt cognoscentes Deum sicut Deum glorificarent et gratias agerent CD, 10/ 3
beati esse possimus, unum Deum deorum colendum, qui et CD, 10/ 3
et Prophetae: Diliges Dominum Deum tuum in toto corde CD, 10/ 3
quantum potest, commendet diligendum Deum? Hic est Dei cultus CD, 10/ 3
Si ergo non colit Deum, misera est, quia privatur CD, 10/ 3
Deo; si autem colit Deum, non vult se coli CD, 10/ 3
censuit nisi ei, quem Deum aut scivit aut putavit CD, 10/ 4
vel ipse Propheta quaerens Deum peccatis suis habere propitium CD, 10/ 5
quem ad modum, ubi Deum dixit nolle sacrificium, ibi CD, 10/ 5
dixit nolle sacrificium, ibi Deum ostendit velle sacrificium. Non CD, 10/ 5
subiecit. Sic itaque illa Deum nolle dixit, quo modo CD, 10/ 5
inquit, adprehendam Dominum, assumam Deum meum excelsum? Si apprehendam CD, 10/ 5
se ipsa non requirere Deum, quibus significantur haec sacrificia CD, 10/ 5
subvenitur, si non propter Deum fit, non est sacrificium CD, 10/ 6
ad modum debemus, propter Deum facimus, ut non exhibeamus CD, 10/ 6
et rectus usus ad Deum refertur, sacrificium est: quanto CD, 10/ 6
cum se refert ad Deum, ut igne amoris eius CD, 10/ 6
proximos, quae referuntur ad Deum; opera vero misericordiae non CD, 10/ 6
promittit; reversionem vero ad Deum hanc artem praestare cuiquam CD, 10/ 9
faciat idoneam ad videndum Deum suum et perspicienda ea CD, 10/ 9
non invenit aliquem superiorem deum, qui vel plus terreret CD, 10/ 10
enim audiendi sunt, qui Deum invisibilem visibilia miracula operari CD, 10/ 12
nec illi ignorabant invisibilem Deum in specie corporali, quod CD, 10/ 13
unum solum ac summum Deum, sed se ipsos sacrificiis CD, 10/ 16
nomine satis significatur non Deum, qui per illa omnia CD, 10/ 17
in quem crederent annuntiaverunt Deum. Nec ob aliud fallaces CD, 10/ 19
dominentur, intercludentes iter ad Deum verum, ne sit homo CD, 10/ 19
ex aliorum, dicit bonum deum vel genium non venire CD, 10/ 21
orando non ipsam, sed Deum suum adversus ipsam. Non CD, 10/ 22
Platonicus, novimus. Dicit enim Deum Patrem et Deum Filium CD, 10/ 23
enim Deum Patrem et Deum Filium, quem graece appellat CD, 10/ 23
Sancto, etiam singulum quemque Deum esse fateamur, nec dicamus CD, 10/ 24
deinde suam dicit ipsum Deum, non aliquid ab eo CD, 10/ 25
civitas Dei; haec unum Deum novit et colit; hanc CD, 10/ 25
et illorum et nostrum Deum; nec eis sacrificemus, sed CD, 10/ 25
plus adiuvant, quando unum Deum cum illis colimus, Patrem CD, 10/ 25
cognovit mundus per sapientiam Deum, placuit Deo per stultitiam CD, 10/ 28
gratiam, quando quidem ad Deum per virtutem intellegentiae pervenire CD, 10/ 29
et Verbum erat apud Deum, et Deus erat Verbum CD, 10/ 29
erat in principio apud Deum. Omnia per ipsum facta CD, 10/ 29
Dicit etiam ad hoc Deum animam mundo dedisse, ut CD, 10/ 30
superstitionibus liberatus unum verum Deum sequendo coluit, cui haec CD, 10/ 32
paenitentia hominum et ad Deum conversio voluntatum, remissio peccatorum CD, 10/ 32
viae rectitudinem usque ad Deum videndum eique in aeternum CD, 10/ 32
praeferunt, ignorantes eum esse Deum deorum, non deorum falsorum CD, 11/ 1
quam multos sibi, potiusque Deum colere quam pro Deo CD, 11/ 1
fidem, ut ad hominis Deum iter esset homini per CD, 11/ 2
esset homini per hominem Deum. Hic est enim mediator CD, 11/ 2
Sed mundum esse conspicimus, Deum esse credimus. Quod autem CD, 11/ 4
quidem aliquid, unde sibi Deum videntur velut a fortuita CD, 11/ 4
Cuius novitatis causam si Deum negabunt in aeterno habuisse CD, 11/ 4
potuisse, nec tamen ideo Deum in eo faciendo aeternum CD, 11/ 4
videndum est, isti, qui Deum conditorem mundi esse consentiunt CD, 11/ 5
enim agimus, qui et Deum incorporeum, et omnium naturarum CD, 11/ 5
dicunt, in principio fecisse Deum caelum et terram, ut CD, 11/ 6
laetos. Convenientissime itaque, cum Deum requievisse prophetica narrat auctoritasCD, 11/ 8
quod scriptum est, requievisse Deum in die septimo ab CD, 11/ 9
significationis angustias, ut solum Deum dicamus beatum; qui tamen CD, 11/ 11
dicere, elatum esse scilicet Deum gaudio mundi universitate perfecta CD, 11/ 21
adeo desipiebat, ut putaret Deum sui operis novitate factum CD, 11/ 21
lux; ut non tantum Deum, sed etiam per Verbum CD, 11/ 21
bona et essent post Deum quae non essent quod CD, 11/ 23
rerum corporalium consuluisse artificem Deum, sed hoc potius evenisse CD, 11/ 23
bonum est, satis significatur Deum nulla necessitate, nulla suae CD, 11/ 24
his tribus aliquid secundum Deum de Trinitate cogitaverint, quamvis CD, 11/ 25
quoniam non nummum propter Deum impendunt, sed Deum propter CD, 11/ 25
propter Deum impendunt, sed Deum propter nummum colunt); verumtamen CD, 11/ 25
natura nostra, ut esset, Deum habet auctorem, procul dubio CD, 11/ 25
deserentes tenebrae facti sunt, Deum primitus divisisse iam diximus CD, 11/ 28
non per verba sonantia Deum discunt, sed per ipsam CD, 11/ 29
deos esse, sed unum Deum, ita noverunt, ut eis CD, 11/ 29
hos ergo et illos Deum vel praescientia vel opere CD, 11/ 33
nisi unum verum beatum Deum; ea vero, quae fecit CD, 12/ 1
naturae nocet, satis manifestatur Deum tam bonam eorum creasse CD, 12/ 1
nec eorum naturae auctorem Deum. Cuius erroris impietate tanto CD, 12/ 2
bono. Quis autem neget Deum summe bonum? Vitium ergo CD, 12/ 3
continuo respondit ad ipsum Deum loquens: Secundum altitudinem tuam CD, 12/ 15
Ego quidem sicut Dominum Deum aliquando dominum non fuisse CD, 12/ 16
mentes gerunt): profecto non Deum, quem cogitare non possunt CD, 12/ 18
est credere, aliter affici Deum cum vacat, aliter cum CD, 12/ 18
pertinere, apud quos Plato Deum magna auctoritate commendat mundum CD, 12/ 19
quanto plus quisque amaverit Deum, tanto eum facilius ad CD, 12/ 21
consecutus; si autem Dominum Deum suum libera voluntate superbe CD, 12/ 22
minimae mortalisque creatorem nisi Deum credere ac dicere, et CD, 12/ 25
quanto potius non nisi Deum debemus conditorem dicere naturarum CD, 12/ 26
peccaturus prius ipse reliquerit Deum quam relinqueretur a Deo CD, 13/ 15
etiamsi ergo hanc intellegamus Deum denuntiasse mortem in eo CD, 13/ 15
cum Plato inducat summum deum diis minoribus promittentem quod CD, 13/ 16
prorsus corpore exuta ad Deum simplex et sola et CD, 13/ 16
corpora praedicet eisque ipsum Deum, a quo facti sunt CD, 13/ 16
vertit, quibus inducit summum Deum deos quos fecit alloquentem CD, 13/ 16
eis alterum quem putant deum, id est istum mundum CD, 13/ 17
sempiterna beatitudine perfruantur, posse Deum facere confitetur Plato? CurCD, 13/ 17
colligandum ex homine uno Deum voluisse homines instituere, neque CD, 14/ 1
hominem, quid autem secundum Deum vivere." Cum ergo vivit CD, 14/ 4
secundum hominem, non secundum Deum, similis est diabolo; quia CD, 14/ 4
secundum angelum, sed secundum Deum vivendum fuit, ut staret CD, 14/ 4
se ipsum, sed secundum Deum. Deus est enim qui CD, 14/ 4
secundum hominem, non secundum Deum, profecto secundum mendacium vivit CD, 14/ 4
secundum hominem, alii secundum Deum vivant. Apertissime quippe Paulus CD, 14/ 4
hominem vivitis, non secundum Deum, secundum quem si viveretis CD, 14/ 4
Quapropter homo, qui secundum Deum, non secundum hominem vivit CD, 14/ 6
debet malis, qui secundum Deum vivit, ut nec propter CD, 14/ 6
cuius propositum est amare Deum et non secundum hominem CD, 14/ 7
secundum hominem, sed secundum Deum amare proximum, sicut etiam CD, 14/ 7
rebus et erga ipsum Deum magni pendere, libri eorum CD, 14/ 7
quod contristati fuerint secundum Deum. Sed fortasse quis dixerit CD, 14/ 8
Contristati enim estis secundum Deum, ut in nullo detrimentum CD, 14/ 8
nobis. Quae enim secundum Deum est tristitia, paenitentiam in CD, 14/ 8
Ecce enim idipsum secundum Deum contristari, quantam perfecit in CD, 14/ 8
huius vitae peregrinatione secundum Deum viventes metuunt cupiuntque, dolentCD, 14/ 9
cum rectas et secundum Deum habemus has affectiones, huius CD, 14/ 9
recte, hoc est secundum Deum, vivere volumus; in illa CD, 14/ 9
carnem, hoc est secundum Deum, non secundum hominem, et CD, 14/ 9
societas, impiorum non secundum Deum, sed secundum hominem viventium CD, 14/ 9
Amor erat imperturbatus in Deum atque inter se coniugum CD, 14/ 10
potuit perturbare consilium, quasi Deum quod statuerat mutare compulerit CD, 14/ 11
Scripturis etiam paenituisse legitur Deum), iuxta id dicitur, quod CD, 14/ 11
secundum se, non secundum Deum; ut eorum operum tamquam CD, 14/ 11
Vivebat itaque homo secundum Deum in paradiso et corporali CD, 14/ 11
et gentes, quae ignorant Deum, non mallet, si posset CD, 14/ 16
homo sibi, quia deseruit Deum placendo sibi, et non CD, 14/ 24
autem creatorem atque adiutorem Deum superbe sibi placendo desereret CD, 14/ 27
malum vero in deserente Deum voluntate perversa. Quia et CD, 14/ 27
factum est, ut nec Deum aliquid futurorum lateret, nec CD, 14/ 27
aut qui potuerunt cognoscere Deum, non ut Deum honoraverunt CD, 14/ 28
cognoscere Deum, non ut Deum honoraverunt aut gratias egerunt CD, 14/ 28
alterum eorum, qui secundum Deum vivunt; quas etiam mystice CD, 15/ 1
qua nemo poterit videre Deum; ubi ille terror, quando CD, 15/ 6
iusta: datur intellegi propterea Deum non respexisse in munus CD, 15/ 7
est terrenae proprium civitatis, Deum vel deos colere, quibus CD, 15/ 7
civitates? Sed pertinuit ad Deum, quo ista inspirante conscripta CD, 15/ 8
id est hominum secundum Deum viventium, generationes contexerentur usque CD, 15/ 8
legitur: Adquisivi hominem per Deum, nisi illis duobus ipse CD, 15/ 15
eius: Acquisivi hominem per Deum. Enoch vero dedicatio; hic CD, 15/ 17
felicitatis terrenae, sed secundum Deum vivit in spe felicitatis CD, 15/ 18
Hic speravit in Dominum Deum; aut: Hic invocavit nomen CD, 15/ 18
quippe vivunt, non secundum Deum. Et Indorum gymnosophistae, qui CD, 15/ 20
et amoris, ordine perturbato Deum filii Dei neglexerunt et CD, 15/ 22
sed intellegendum est hoc Deum dixisse, cum circa finem CD, 15/ 24
enim sicut hominem, ita Deum cuiusquam facti sui paenitet CD, 15/ 25
viventis et caelestis secundum Deum, post diluvium et deinceps CD, 15/ 27
Abraham aliquae familiae secundum Deum viventium reperiantur." Post diluviumCD, 16/ 1
iustorum aliquorum, qui pie Deum colerent, commemoratione silentium est CD, 16/ 2
gigans venator contra Dominum Deum. Propter hoc dicunt: Sicut CD, 16/ 3
quantumlibet in caelum adversus Deum altitudinem molis extolleret, quando CD, 16/ 4
suis populis turrem contra Deum, qua est impia significata CD, 16/ 4
potius convenit venire ad Deum motibus sanctis, hoc est CD, 16/ 6
est intellegens aut requirens Deum, ac deinde illa subiuncta CD, 16/ 10
secundum hominem, non secundum Deum, reprobos esse demonstrant. 11 CD, 16/ 10
parentum suorum et adoraverunt Deum caeli, quem cognoverunt, et CD, 16/ 13
cum dicat ei locutum Deum cum esset in Mesopotamia CD, 16/ 15
Intellegendum est igitur locutum Deum fuisse ad Abraham, cum CD, 16/ 15
pudicitia in Aegypto per Deum custodita, quam Abraham non CD, 16/ 19
non caveret, magis temptaret Deum, quam speraret in Deum CD, 16/ 19
Deum, quam speraret in Deum. De qua re contra CD, 16/ 19
Dixit autem Abraham ad Deum: Ismael hic vivat in CD, 16/ 26
enim scivi quia times Deum tuum, et non pepercisti CD, 16/ 32
adiurabo te per Dominum Deum caeli et Dominum terrae CD, 16/ 33
filiabus Chananaeorum, nisi Dominum Deum caeli et Dominum terrae CD, 16/ 33
est, quod, cum illi Deum roganti ut pareret uxor CD, 16/ 35
Iacob, velut faciens illum Deum; neque enim adoravit eumdem CD, 16/ 38
Interpretatur autem Israel videns Deum, quod erit in fine CD, 16/ 39
cuius filii homines secundum Deum viventes peregrinantur in terris CD, 17/ 3
et ero illis in Deum, et ipsi erunt mihi CD, 17/ 3
istam prophetasse mulierem, sed Deum tantummodo propter filium, quem CD, 17/ 4
non arbitremur habere animam Deum, cum sit conditor animae CD, 17/ 5
cum illo ad placandum Deum: Non revertar, inquit, tecum CD, 17/ 7
in conversione eius magnificantes Deum. De qua re non CD, 17/ 7
et non audeat existimare Deum vel hoc promisisse mendaciter CD, 17/ 8
autem prophetata ad precandum Deum propheta convertitur; sed et CD, 17/ 11
enim nomen interpretatur Videns Deum; cuius praemii desiderio pia CD, 17/ 13
tardus, agnoscat, cum audiat Deum, cuius sedes est in CD, 17/ 16
iustorum et gloriatur patrem Deum se habere. Videamus ergo CD, 17/ 20
reges, qui suis impietatibus Deum graviter offenderent et moderatis CD, 17/ 23
ut eum defunctum velut deum colerent sacrificando et ludos CD, 18/ 2
adhuc homines morte obita deum esse factum sive opinati CD, 18/ 3
merito eum post mortem deum esse voluerunt sive etiam CD, 18/ 8
quoque homine, qui in Deum proficit, id agitur, quod CD, 18/ 11
Stercutium merito agriculturae fecerunt deum. Picum quoque similiter eius CD, 18/ 15
Nam et Diomeden fecerunt deum, quem poena divinitus irrogata CD, 18/ 16
per dilectionem operatur, in Deum vivum proficiendo fugiamus. Quanto CD, 18/ 18
tamen credendum est omnipotentem Deum posse omnia facere quae CD, 18/ 18
instinctu, quorum interest persuadere deum factum esse Diomeden ad CD, 18/ 18
mortuus est non comparuit, deum sibi fecerunt Latini. Sabini CD, 18/ 19
Et hunc Athenienses tamquam deum sacrificiorum honore coluerunt. Quarto CD, 18/ 19
Latium post Aenean, quem deum fecerunt, undecim reges habuit CD, 18/ 21
ut iudicet orbem. Unde Deum cernent incredulus atque fidelis CD, 18/ 23
Ipsa enim insipiens tuum Deum non intellexisti, ludentem mortalium CD, 18/ 23
prius non pertinebat ad Deum, etiam Apostoli intellexerunt. Et CD, 18/ 28
Israel et inquirent Dominum Deum suum et David regem CD, 18/ 28
inquit, te, ut invoces Deum tuum Israel; quia ecce CD, 18/ 28
Dominus ero eis in Deum, et servus meus David CD, 18/ 34
Moysen, qui unum verum Deum veraciter praedicavit, cuius nunc CD, 18/ 37
cum illa scriberent, eis Deum vel per eos locutum CD, 18/ 41
lapidem ardentem, negans utique deum, cum in eadem civitate CD, 18/ 41
solem vel ullum siderum deum esse non credens, sed CD, 18/ 41
secundum homines, sed secundum Deum, qui per eos locutus CD, 18/ 41
ut in se commendaret Deum, miracula multa fecit, ex CD, 18/ 46
contendere neminem pertinuisse ad Deum praeter Israelitas, ex quo CD, 18/ 47
esse potuisse, qui secundum Deum vixerunt eique placuerunt, pertinentes CD, 18/ 47
templum praedestinatos perducat ad Deum. Sed quaecumque aliorum prophetiae CD, 18/ 47
arte magica definisse. Talem deum habent, qui Christum non CD, 18/ 53
subditur Deo, quanto minus Deum in ipsis suis cogitationibus CD, 19/ 4
pie sapit, clamat ad Deum: De necessitatibus meis erue CD, 19/ 6
Lauda Hierusalem Dominum, collauda Deum tuum Sion; quoniam confirmavit CD, 19/ 11
enim superbia perverse imitatur Deum. Odit namque cum sociis CD, 19/ 12
sentientes eorum ablatorem iustissimum Deum, quem contempserunt benignissimum largitoremCD, 19/ 13
invenit homo quae diligat, Deum, se ipsum et proximum CD, 19/ 14
diligendo non errat, qui Deum diligit: consequens est, ut CD, 19/ 14
etiam proximo ad diligendum Deum consulat, quem iubetur sicut CD, 19/ 14
servorum condicione distinguerent; ad Deum autem colendum, in quo CD, 19/ 16
ad colendum et promerendum Deum consulunt, desiderantes atque optantes CD, 19/ 16
avertatur quo tendit in Deum, sed quibus sustentetur ad CD, 19/ 17
autem civitas cum unum Deum solum colendum nosset eique CD, 19/ 17
bonarum actionum gerit erga Deum et proximum, quoniam vita CD, 19/ 17
fidem, qua pervenitur ad Deum, quisque sectetur; unde ipsos CD, 19/ 19
salutem subditorum, quae secundum Deum est; unde iam superius CD, 19/ 19
scientiae nec nullum istum Deum potuit existimare nec vilem CD, 19/ 22
credidit, quem summum putavit deum. Postremo ipse est Deus CD, 19/ 22
oracula, quos deos putat, deum magnum Porphyrius confitetur. 23 CD, 19/ 22
ponam: Interroganti, inquit, quem deum placando revocare possit uxorem CD, 19/ 23
et lamentari fallaciis mortuum Deum cantans, quem iudicibus recta CD, 19/ 23
dicens, quoniam Iudaei suscipiunt Deum magis quam isti. Ecce CD, 19/ 23
confitens quod Iudaei suscipiant Deum. Sic enim exposuit versus CD, 19/ 23
et audiamus quam magnum Deum dicat esse Iudaeorum. Item CD, 19/ 23
est inde decerpam: In Deum vero, inquit, generatorem et CD, 19/ 23
Apollinis Porphyrius tam magnum Deum dixit Hebraeorum, ut eum CD, 19/ 23
fato non fuit nosse Deum nec dona ab diis CD, 19/ 23
tantummodo hominem, non etiam Deum noverit Christum, et ideo CD, 19/ 23
deos, amplius autem venerari Deum Patrem. Hoc autem, inquit CD, 19/ 23
quemadmodum animum advertere ad Deum monent et illum colere CD, 19/ 23
non odisse, sed revereri. Deum autem simulantes colere, ea CD, 19/ 23
operando. Bene quidem praedicavit Deum Patrem, et quibus sit CD, 19/ 23
omnino nisi tantum sibi Deum verum et summum voluisse CD, 19/ 23
dilectionem, qua homo diligit Deum, sicut diligendus est Deus CD, 19/ 23
tenendum rettulerit nisi ad Deum, etiam ipsae vitia sunt CD, 19/ 25
membra sua clamat ad Deum:Dimitte nobis debita nostra CD, 19/ 27
Non est iniquitas apud Deum; etiam sicut ipse alibi CD, 20/ 1
sic conclusit, ut diceret: Deum time et mandata eius CD, 20/ 3
verius, salubrius dici potuit? Deum, inquit, time et mandata CD, 20/ 3
oculi nostri ad Dominum Deum nostrum, donec misereatur nostri CD, 20/ 7
servorum eius ad Dominum Deum suum; aut certe iste CD, 20/ 7
interioribus hominibus, ubi in Deum creditur, foras missum, ut CD, 20/ 8
atque transeunter, insinuavit esse Deum Christum dicendo: Sacerdotes Dei CD, 20/ 10
in stagnum ignis. Non Deum liber iste commemorat, ne CD, 20/ 15
videbimus; sed quid nisi Deum? ut impleatur in nobis CD, 20/ 21
Beati mundicordes, quoniam ipsi Deum videbunt, et omnia illa CD, 20/ 21
Ad haec, inquam, contra Deum murmura pervenerunt legem Moysi CD, 20/ 28
ex quo vitio contra Deum murmura illa venerunt: Quia CD, 20/ 29
esse venturum vel Dominum Deum dicitur esse venturum, non CD, 20/ 30
quem, nisi Deus Pater Deum Filium? Nam ita scriptum CD, 20/ 30
Prophetam; et tamen hunc Deum haec tam magna et CD, 20/ 30
contemnunt. Qui vero secundum Deum sapiunt, omnium, quae incredibilia CD, 20/ 30
nec vivere anima poterit Deum non habendo nec doloribus CD, 21/ 3
quos agimus, qui et Deum esse credunt, a quo CD, 21/ 7
experientiam sensumque transgreditur, omnipotentem Deum dicimus esse facturum, necCD, 21/ 7
tanto maiore impietate dereliquit Deum et factus est malo CD, 21/ 12
per unum hominem eumdemque Deum iustificantem ad illud bonum CD, 21/ 15
neminem fallit, dicit eis Deum non pepercisse, et sic CD, 21/ 23
potest, non argumentari adversus Deum, sed divino potius, dum CD, 21/ 23
Dei; quoniam timent quidem Deum, sed illo timore servili CD, 21/ 24
et gentes quae ignorant Deum, etiam hoc secundum veniam CD, 21/ 26
proximum, cum audiat dicentem Deum: Diliges proximum tuum tamquam CD, 21/ 27
ut, si vellet, desereret Deum, beatitudinem scilicet suam, miseria CD, 22/ 1
Apostolo: Nunc autem cognoscentes Deum, immo cogniti a Deo CD, 22/ 2
hanc ergo voluntatem, qua Deum velle dicimus quod alios CD, 22/ 2
per hoc, quando secundum Deum volunt et orant sancti CD, 22/ 2
conditorem suum Romulum diligendo deum fecerit, Ecclesia autem Christum CD, 22/ 6
fecerit, Ecclesia autem Christum Deum credendo dilexerit." Recolamus etiam CD, 22/ 6
fabularum. Quis autem Romulum deum nisi Roma credidit, atque CD, 22/ 6
crederent, sed tamen dicerent deum Romulum, ne civitatem, cui CD, 22/ 6
ab illo condita est, Deum credidit, sed ideo potius CD, 22/ 6
constructa et dedicata tamquam deum coluit in templo; haec CD, 22/ 6
autem Hierusalem conditorem suum Deum Christum, ut construi posset CD, 22/ 6
Illa illum amando esse deum credidit; ista istum Deum CD, 22/ 6
deum credidit; ista istum Deum esse credendo amavit. Sicut CD, 22/ 6
tantis miraculis, quae persuaserunt Deum esse Christum, prophetiae quoque CD, 22/ 6
quantum est ad demonstrandum deum? Certe enim etsi non CD, 22/ 6
crudelitatis occidi quam Christum Deum negare maluerunt? Proinde metus CD, 22/ 6
sub iure Romano tamquam deum colere Romulum; a Christo CD, 22/ 6
acceperat et ad solum Deum se orando converterat. Admonetur CD, 22/ 8
multumque mirantibus et glorificantibus Deum, totum ex ordine, quemadmodum CD, 22/ 8
dii, quia unum eumdemque Deum et nostrum scimus et CD, 22/ 10
nostros esse, sed unum Deum nobiscum habere credamus. Denique CD, 22/ 10
hominibus mortuis, quorum apud Deum vivunt spiritus, fabricamus; nec CD, 22/ 10
eis qui, ut in Deum credatur, quod et Christus CD, 22/ 10
lateat aut effugiat potestatem. Deum certe volens, sicut poterat CD, 22/ 20
exhalatum, unde diximus omnipotentem Deum posse revocare, quod fugit CD, 22/ 20
laudavit, ut eum et Deum patrem et regem vocaret CD, 22/ 25
destruatur, qui dicit summum Deum diis promisisse, ut numquam CD, 22/ 26
clamant, quando quidem nos Deum, qui etiam secundum Platonem CD, 22/ 26
saeculi pertulerunt, in quibus Deum, ut his malis carerent CD, 22/ 27
in futuro saeculo sancti Deum videbunt." Nunc iam quid CD, 22/ 29
noster. Dei sunt, quia Deum non reliquerunt; nostri sunt CD, 22/ 29
Dico itaque: Visuri sunt Deum in ipso corpore; sed CD, 22/ 29
durius autem, quod ibi Deum, quisquis oculos clauserit, non CD, 22/ 29
sanctos in illa vita Deum clausis oculis non visuros CD, 22/ 29
Non enim quia dicimus Deum et in caelo esse CD, 22/ 29
Iob, quando ait ad Deum: In obauditu auris audiebam CD, 22/ 29
vestri. Ipsis autem videri Deum, cum videbitur, Christianus ambigit CD, 22/ 29
Beati mundicordes, quoniam ipsi Deum videbunt. Sed utrum etiam CD, 22/ 29
in carne mea videbo Deum, resurrectionem quidem carnis sine CD, 22/ 29
In carne mea videbo Deum, ac si dixisset: "In CD, 22/ 29
mea ero, cum videbo Deum". Et illud, quod ait CD, 22/ 29
faciem, non cogit ut Deum per hanc faciem corporalem CD, 22/ 29
Fide quippe acceditur ad Deum, quam cordis constat esse CD, 22/ 29
nullo modo posse videri Deum. Sed istam ratiocinationem et CD, 22/ 29
vero, ut dicere audeat Deum corporalia ista nescire? Numquid CD, 22/ 29
et terrae novae, ut Deum ubique praesentem et universa CD, 22/ 29
corporum nostrorum circumferemus, incorporeum Deum omnia regentem etiam perCD, 22/ 29
Aliud est enim esse Deum, aliud participem Dei. Deus CD, 22/ 30