DEUMQUE...................2
Iuppiter omnipotens regum rerumque deumque Progenitor genetrixque deum, deusCD, 7/ 9
Iuppiter omnipotens regum rerumque deumque progenitor genetrixque deum. QuareCD, 7/ 11
 
 DEUS......................765
opus et arduum, sed Deus adiutor noster est. Nam CD, 1/ Pr
aperuit, qua dictum est:"Deus superbis resistit, humilibus autem CD, 1/ Pr
felicitate corrumpitur. Ostendit tamen Deus saepe etiam in his CD, 1/ 8
secundis, si non eas Deus quibusdam petentibus evidentissima largitate CD, 1/ 8
quod ipsa peccata, quibus Deus indignatus implevit tantis calamitatibus CD, 1/ 9
execrabiles iniquitates et impietates, Deus, sicut minando praedixit, conteritCD, 1/ 9
fuerunt alii prophetae; nec Deus defuit consolator. Sic ergo CD, 1/ 14
Sed his exceptis, quos Deus occidi iubet sive data CD, 1/ 21
vel ipse fons iustitiae Deus specialiter occidi iubet, quisquis CD, 1/ 21
est credere. Cum autem Deus iubet seque iubere sine CD, 1/ 26
mala devenerit: Ubi est Deus tuus? ipsi dicant, ubi CD, 1/ 29
contendunt. Nam ista respondet: Deus meus ubique praesens est CD, 1/ 29
et quam ob causam Deus verus ad augendum imperium CD, 1/ 36
animae immortalitate et quod Deus verus mundum condiderit et CD, 1/ 36
contradictionibus pro viribus, quas Deus impertiet, asseramus civitatem DeiCD, 1/ 36
dii eorum curare noluerunt? Deus enim verus eos, a CD, 2/ 4
largiri deceat, quem te Deus esse iussit et humana CD, 2/ 6
quale sit, postea, si Deus iuverit, diligentius disseremus. Nunc CD, 2/ 11
scaenicus, per quem colitur Deus? Et theatricae illius turpitudinis CD, 2/ 13
expressit. Sed alias, si Deus voluerit, hoc videbimus. Enitar CD, 2/ 21
non lapis Capitolinus, sed Deus unus et verus Nec CD, 2/ 29
ipso interfecto, ut maior deus esset, regnum solus obtinuit CD, 3/ 13
et quam ob causam Deus verus ad augendum imperium CD, 4/ 2
bellicis malis quantum solaciorum Deus per Christi nomen, cui CD, 4/ 2
felicitas. Quapropter si verus Deus colatur eique sacris veracibus CD, 4/ 3
vastaverunt. Dicant, quis istos Deus adiuverit, ut ex parvo CD, 4/ 5
necesse per cuncta discurrere) deus unus, de quo multi CD, 4/ 11
os aperiat et vocetur deus Vaticanus; ipse levet de CD, 4/ 11
canere; ipse sit et deus Consus praebendo consilia et CD, 4/ 11
attendant, si mundi animus Deus est eique animo mundus CD, 4/ 12
et corpore, atque iste Deus est sinu quodam naturae CD, 4/ 12
si totus mundus est Deus, quo modo bestias ab CD, 4/ 13
etiam ipsum regnum aliquis deus est? Cur enim non CD, 4/ 14
dea est, cur non deus est et triumphus, et CD, 4/ 17
ergo posset et unus Deus coli, cuius partes ceteri CD, 4/ 20
esset grande periculum? Nec deus Spiniensis, ut spinas ex CD, 4/ 21
si sciatur quam quisque Deus vim et facultatem ac CD, 4/ 22
nec ut putant, postea deus fieret, si hanc deam CD, 4/ 23
munus est Dei: ille Deus quaeratur, qui eam dare CD, 4/ 23
illi non sufficiat hic deus, cui non sufficit munus CD, 4/ 25
non sufficiat ad colendum Deus dator felicitatis, cui non CD, 4/ 25
vera simulacra, quod verus Deus nec sexum habeat nec CD, 4/ 27
Persarum concessit imperio, ut deus ille Terminus, qui Romanos CD, 4/ 29
defixi. Vano igitur augurio deus Terminus non cessit Iovi CD, 4/ 29
videantur animadvertisse quid esset Deus, qui crediderunt eum esse CD, 4/ 31
tenebat quod veritas habet (Deus enim verus non anima CD, 4/ 31
dicit animadvertisse quid esset Deus, qui eum crederent animam CD, 4/ 31
regnorum ordinata sint tempora." Deus igitur ille felicitatis auctor CD, 4/ 33
quia solus est verus Deus, ipse dat regna terrena CD, 4/ 33
et quasi fortuito, quia Deus est, non fortuna, sed CD, 4/ 33
consequenter videamus, qua causa Deus, qui potest et illa CD, 5/ Pr
omnino colatur aut rogetur Deus? Contra quos modo nobis CD, 5/ 1
quibus solis in terra Deus dedit liberas voluntates? His CD, 5/ 7
corde suo: non est Deus; sed non ex sua CD, 5/ 9
sanctis: Semel locutus est Deus, duo haec audivi, quoniam CD, 5/ 9
creati spiritus, ipse est Deus, spiritus utique non creatus CD, 5/ 9
quae facit nec fit, Deus est; aliae vero causae CD, 5/ 9
corde suo: Non est Deus. Qui enim non est CD, 5/ 9
futurorum, non est utique Deus. Quapropter et voluntates nostrae CD, 5/ 9
nostrae tantum valent, quantum Deus eas valere voluit atque CD, 5/ 9
in nostra voluntate, quia Deus praescivit quid futurum esset CD, 5/ 10
non peccat homo, quia Deus illum peccaturum esse praescivit CD, 5/ 10
cuius legibus omnia continentur." Deus itaque summus et verus CD, 5/ 11
quae tria unum sunt, Deus unus omnipotens, creator et CD, 5/ 11
antiqui Romani meruerint ut Deus verus, quamvis non eum CD, 5/ 12
et quam ob causam Deus verus ad augendum imperium CD, 5/ 12
regna Orientis illustria, voluit Deus et occidentale fieri, quod CD, 5/ 13
De mercede temporali, quam Deus reddidit bonis moribus Romanorum CD, 5/ 15
ergo non erat daturus Deus vitam aeternam cum sanctis CD, 5/ 15
quibus nolumus possidendae; sed Deus felices facit, qui est CD, 5/ 18
patriam, ubi verae divitiae Deus ipse est, cum audiat CD, 5/ 18
supernae civitatis societate colatur Deus unus et verus, rectissime CD, 5/ 18
satis exposuerim, qua causa Deus unus verus et iustus CD, 5/ 19
Ille igitur unus verus Deus, qui nec iudicio nec CD, 5/ 21
moverentur. Cessit enim Terminus deus necessitati, qui non cesserat CD, 5/ 21
cesserat Iovi. Haec plane Deus unus et verus regit CD, 5/ 21
nostra memoria recentissimo tempore Deus mirabiliter et misericorditer fecitCD, 5/ 23
quas Constantino imperatori Christiano Deus contulit." Nam bonus Deus CD, 5/ 25
Deus contulit." Nam bonus Deus, ne homines, qui eum CD, 5/ 25
felicitas, cuius dator est Deus solis veraciter piis. Cetera CD, 5/ 26
Beatus, cuius est Dominus Deus spes ipsius et non CD, 6/ 1
libris pertractata docuerunt) nullus Deus ex illa turba vel CD, 6/ 1
inspirat et docet verus Deus, dator vitae aeternae, veris CD, 6/ 4
hoc enim est, ut Deus alius ex capite, alius CD, 6/ 5
sed tamen homo, non Deus, nec spiritu Dei ad CD, 6/ 6
scaenicis? Absit; immo avertat Deus verus tam immanem sacrilegamque CD, 6/ 6
Quamvis enim qui verus Deus est non opinione, sed CD, 6/ 8
non opinione, sed natura Deus sit: non tamen omnis CD, 6/ 8
non tamen omnis natura deus est, quia et hominis CD, 6/ 8
est, quorum nihil est Deus. Si autem interpretationis huius CD, 6/ 8
commemorat adhiberi, ne Silvanus deus per noctem ingrediatur et CD, 6/ 9
his datis culturae signis deus Silvanus prohibeatur intrare, quod CD, 6/ 9
et femina coniunguntur, adhibetur deus Iugatinus; sit hoc ferendum CD, 6/ 9
quae nubit; adhibetur et deus Domiducus; ut in domo CD, 6/ 9
in domo sit, adhibetur deus Domitius; ut maneat cum CD, 6/ 9
enim dea Virginensis et deus pater Subigus, et dea CD, 6/ 9
zona solvatur; si adest deus Subigus, ut viro subigatur CD, 6/ 9
dea dicitur esse, non deus. Nam si masculus crederetur CD, 6/ 9
qui hoc ut verus Deus potest, pro meo modulo CD, 7/ Pr
sensibus adminiculantur: cur non deus ille, qui facit omnia CD, 7/ 3
pertinent, ut alter illis deus praeficeretur? Nonne omnia, quae CD, 7/ 7
solas salivas colatur hic deus, quibus partim gluttiendis partim CD, 7/ 8
quem velint intellegi, exponant. Deus est, inquiunt, habens potestatem CD, 7/ 9
utique secundum istos verus Deus. Num igitur ita dicturi CD, 7/ 9
mundi corpus non est deus vel secundum ipsos, sed CD, 7/ 9
mundi corpus non est deus, sed aut sola anima CD, 7/ 9
corpore, sed ab animo deus. Si ergo Ianus est CD, 7/ 9
Ianus est mundus et deus est Ianus, numquid Iovem CD, 7/ 9
Ianus, numquid Iovem, ut deus esse possit, aliquam partem CD, 7/ 9
Ergo et Iovem, ut Deus sit et maxime rex CD, 7/ 9
deumque Progenitor genetrixque deum, deus unus et omnes. Exponuntur CD, 7/ 9
Sic ergo et unus Deus cum ipse habeat potestatem CD, 7/ 10
pertineret aeternam salubriter disceretur, deus mundi rector non ab CD, 7/ 12
Unus, inquit, de principibus deus, penes quem sationum omnium CD, 7/ 13
est. Quid est Genius? Deus, inquit, qui praepositus est CD, 7/ 13
Nam si omnis genius deus et omnis viri animus CD, 7/ 13
sit omnis viri animus deus; quod si et ipsos CD, 7/ 13
est, etiam ipsis confitentibus deus non est. Sed cum CD, 7/ 14
est, quod non sit deus, tam non sit et CD, 7/ 14
quod vel falso vocetur deus. 15 "De stellis quibusdam CD, 7/ 14
plures faciunt. Nam unus deus res plures sunt, sicut CD, 7/ 16
imponere. Sic videlicet Liber deus placandus fuerat pro eventibus CD, 7/ 21
naturam, qui solus est Deus, sed saltem secundum animam CD, 7/ 22
nullo modo est verus Deus. Hoc autem si saltem CD, 7/ 27
ante posuerat. Deinde masculus deus Neptunus in mari est CD, 7/ 28
masculus frater amborum terrenus deus esse perhibetur, superiorem terram CD, 7/ 28
atque agit unus verus Deus, sed sicut Deus, id CD, 7/ 30
verus Deus, sed sicut Deus, id est ubique totus CD, 7/ 30
nato atque passo, quanti Deus hominem penderet, nosceremus atque CD, 7/ 31
profitetur. Porro si sapientia Deus est, per quem facta CD, 8/ 1
quibus ipsam praetulit verus Deus), et ea, quae Numa CD, 8/ 5
non est, quo modo Deus creator animi corpus est CD, 8/ 5
quod quale sit, si Deus ipse adiuverit, alio loco CD, 8/ 8
manifestum est in illis; Deus enim illis manifestavit. Invisibilia CD, 8/ 10
ea, quae facta sunt, Deus illis manifestavit intellectu conspicienda CD, 8/ 10
incipit: In principio fecit Deus caelum et terram. Terra CD, 8/ 11
est: In principio fecit Deus caelum et terram. Deinde CD, 8/ 11
manifestum est in illis; Deus enim illis manifestavit; invisibilia CD, 8/ 12
constituens, ut, quoniam nullus deus miscetur homini, quod Platonem CD, 8/ 18
necessitas? Quia nullus, inquiunt, Deus miscetur homini. Praeclara igitur CD, 8/ 20
vel quod est summum Deus ut effector est deorum CD, 8/ 23
inter deos, quos fecit Deus, et homines, quos idem CD, 8/ 24
homines, quos idem fecit Deus; hinc afferentes vota, inde CD, 8/ 24
apud deos, quos fecit Deus, quam valent ipsi homines CD, 8/ 24
quos idem ipse fecit Deus. Daemon quippe simulacro arte CD, 8/ 24
ab homine factus est deus, sed tali homini, non CD, 8/ 24
Qualis est ergo iste deus, quem non faceret homo CD, 8/ 24
sicut Aesculapius, ex homine deus secundum testimonium tanti apud CD, 8/ 26
quoniam non ipsi, sed Deus eorum nobis est Deus CD, 8/ 27
Deus eorum nobis est Deus. Honoramus sane memorias eorum CD, 8/ 27
constitutos putant, tamquam nullus deus homini misceatur, ut hinc CD, 9/ 1
affectionum infirmitatem, sicut ipse Deus secundum Scripturas irascitur, necCD, 9/ 5
solum homo, verum etiam deus sit, ut homines ex CD, 9/ 15
quia beatus et beatificus Deus factus particeps humanitatis nostrae CD, 9/ 15
ait Platonem dixisse: Nullus Deus miscetur homini; et hoc CD, 9/ 16
supra omnia vere summus Deus intellegibili et ineffabili quadam CD, 9/ 16
adiutorium. Qui profecto incontaminabilis Deus absit ut contaminationem timeretCD, 9/ 17
autem, quo beati sunt, Deus illis est, a quo CD, 9/ 22
nostris sacris Litteris legitur: Deus deorum Dominus locutus est CD, 9/ 23
Illud vero, ubi dicitur: Deus deorum, non potest intellegi CD, 9/ 23
deorum, non potest intellegi deus daemoniorum; et Rex magnus CD, 9/ 23
itaque intellegi horum deorum Deus, qui dictus est: Deus CD, 9/ 23
Deus, qui dictus est: Deus deorum, et super hos CD, 9/ 23
vel per homines alloquitur Deus, quanto magis immortales eo CD, 9/ 23
suum, qui dictus est Deus deorum; quia etsi appellentur CD, 9/ 23
multi: nobis tamen unus Deus Pater, ex quo omnia CD, 9/ 23
optimo, quod est incommutabilis Deus, puritate casti amoris adhaeserit CD, 10/ 1
ac disserendum est, quantum Deus donat, immortales ac beati CD, 10/ 1
haec fieri praecipue mandat Deus eaque sibi vel pro CD, 10/ 1
factum est, ut et Deus ipse dicatur pius; quem CD, 10/ 1
dicimus, qui verus est Deus facitque suos cultores deos CD, 10/ 1
quodam lumine intellegibili, quod Deus est illis et aliud CD, 10/ 2
religionis obsequium, quo colitur Deus, sacrificium certe nullus hominum CD, 10/ 4
satis indicant, quorum maioris Deus reprobavit sacrificium, minoris aspexitCD, 10/ 4
5 "De sacrificiis quae Deus non requirit, sed ad CD, 10/ 5
ipsa quidem iustitia hominis Deus egere credendus est, totumque CD, 10/ 5
totumque quod recte colitur Deus homini prodesse, non Deo CD, 10/ 5
cor contritum et humiliatum Deus non spernet. Intueamur quem CD, 10/ 5
haec sacrificia, quae requirit Deus. In Epistula, quae inscribitur CD, 10/ 5
ad temperantiam; sicut unicuique Deus partitus est mensuram fidei CD, 10/ 6
8 "De miraculis quae Deus ad conroborandam fidem piorum CD, 10/ 8
misso in eas, sicut Deus praeceperat, ligno amaritudine caruisse CD, 10/ 8
enim causae est, cur deus potentior adhiberi possit a CD, 10/ 10
quo purgentur? An invenitur deus qui exaudiat invidum et CD, 10/ 10
bene faciant; nec invenitur Deus qui exaudiat benevolum et CD, 10/ 10
per sanctorum angelorum ministerium Deus verus operatur." Verum quia CD, 10/ 12
eis sunt, quae certe Deus fecit. Sicut autem ipse CD, 10/ 12
miraculum est homo. Quapropter Deus, qui fecit visibilia caelum CD, 10/ 12
species, qua visus est Deus in natura invisibili constitutus CD, 10/ 13
qua coli unus iubebatur Deus, in conspectu ipsius populi CD, 10/ 13
unus tamen colendus commendaretur Deus, ne mens humana vel CD, 10/ 14
cras in clibanum mittitur, Deus sic vestit: quanto magis CD, 10/ 14
esset auctoritas. Cum vero Deus id egerit ad commendanda CD, 10/ 16
his vero unus commendatur Deus, qui se nullis talibus CD, 10/ 16
Angelorum, in qua unus Deus deorum religione sacrorum iussus CD, 10/ 17
cum quo et unus Deus est, tamen in forma CD, 10/ 20
dabatur, qua et unus Deus coli iubebatur et hic CD, 10/ 24
neque enim eis praedicator Deus vel Angeli defuerunt), sed CD, 10/ 25
meum et caro mea, Deus cordis mei, defectu utique CD, 10/ 25
carne deficiente, non subiecit: Deus cordis et carnis meae CD, 10/ 25
et carnis meae, sed Deus cordis mei. Per cor CD, 10/ 25
ab eo, sed ipsum. Deus, inquit, cordis mei, et CD, 10/ 25
mei, et pars mea Deus in saecula; quod inter CD, 10/ 25
saeculi? Nonne stultam fecit Deus sapientiam huius mundi? Nam CD, 10/ 28
incredibile dicitur, cum dicitur Deus assumpsisse humanam animam et CD, 10/ 29
erat apud Deum, et Deus erat Verbum. Hoc erat CD, 10/ 29
Sed ideo viluit superbis Deus ille magister, quia Verbum CD, 10/ 29
sancta prophetia dictum est: Deus misereatur nostri et benedicat CD, 10/ 32
quorundam studio, quantum verus Deus et Dominus adiuvare dignatus CD, 10/ 32
in civitate Dei nostri; Deus fundavit eam in aeternum CD, 11/ 1
sanctificavit tabernaculum suum Altissimus; Deus in medio eius non CD, 11/ 1
nisi ipse. Sic enim Deus cum homine non per CD, 11/ 2
melius, et quo ipse Deus solus est melior. Cum CD, 11/ 2
ad veritatem, ipsa veritas, Deus Dei Filius, homine adsumpto CD, 11/ 2
ut idem ipse sit Deus et homo; quo itur CD, 11/ 2
et homo; quo itur Deus, qua itur homo. 3 CD, 11/ 2
est, invisibilium omnium maximus Deus est. Sed mundum esse CD, 11/ 4
esse credimus. Quod autem Deus fecerit mundum, nulli tutius CD, 11/ 4
eius: In principio fecit Deus caelum et terram. Numquidnam CD, 11/ 4
iste propheta, quando fecit Deus caelum et terram? Non CD, 11/ 4
scripsit: In principio fecit Deus caelum et terram. Qui CD, 11/ 4
quibus eis non videtur Deus ab opere cessare potuisse CD, 11/ 5
in eis ab opere Deus cesset, hoc sibi respondeant CD, 11/ 5
in eis ab opere Deus cessaverit. Et sicut non CD, 11/ 5
potius quam ratione divina Deus, non alio, sed isto CD, 11/ 5
tempus sequeretur? Cum igitur Deus, in cuius aeternitate nulla CD, 11/ 6
omnia, quae his diebus Deus fecit, sexto perficiantur die CD, 11/ 6
inter ipsam et tenebras Deus separasse narratur, et eamdem CD, 11/ 7
in die septimo requiescit Deus ab omnibus operibus suis CD, 11/ 8
est accipiendum pueriliter, tamquam Deus laboraverit operando, qui dixit CD, 11/ 8
et per eos operatur Deus, si ad illum prius CD, 11/ 8
est: In principio fecit Deus caelum et terram, vel CD, 11/ 9
exorsus: In principio fecit Deus caelum et terram; ut CD, 11/ 9
Scriptura paris auctoritatis, ubi Deus dicit: Quando facta sunt CD, 11/ 9
scilicet operum, quae fecit Deus, et septimam quietis Dei CD, 11/ 9
Dei. Cum enim dixit Deus Fiat lux, et facta CD, 11/ 9
solum incommutabile, quod est Deus. Ab hoc bono creata CD, 11/ 10
Spiritu suo unus est Deus; qui Spiritus Patris et CD, 11/ 10
haec Trinitas unus est Deus; nec ideo non simplex CD, 11/ 10
ipsam factae sunt. Quoniam Deus non aliquid nesciens fecit CD, 11/ 10
et bono incommutabili, quod Deus est, sine ulla molestia CD, 11/ 13
clamavi, quoniam exaudisti me Deus; cum dicendum fuisse videatur CD, 11/ 14
fuisse videatur: Exaudisti me Deus, quoniam clamavi. Sed cum CD, 11/ 14
quae omnia cetera, quae Deus condidit, naturae dignitate praecedit CD, 11/ 15
et non sunt quod Deus est a quo facta CD, 11/ 16
est naturae bonae. Sed Deus sicut naturarum bonarum optimus CD, 11/ 17
obesse desiderat. Et quoniam Deus, cum eum conderet, futurae CD, 11/ 17
oppositione luculentior." Neque enim Deus ullum, non dico angelorum CD, 11/ 18
quod scriptum est: Divisit Deus inter lucem et tenebras CD, 11/ 19
dictum est: Et divisit Deus inter lucem et tenebras CD, 11/ 19
et tenebras; et vocavit Deus lucem diem et tenebras CD, 11/ 19
post: Et fecit, inquit, Deus duo luminaria magna, luminare CD, 11/ 19
stellas; et posuit illa Deus in firmamento caeli lucere CD, 11/ 19
dictum est: Et vidit Deus lucem quia bona est CD, 11/ 20
silentio, quod, ubi dixit Deus: Fiat lux, et facta CD, 11/ 20
subiunctum est: Et vidit Deus lucem quia bona est CD, 11/ 20
post infertur: Et vidit Deus quia bonum est. Posuit CD, 11/ 20
et tenebras. Et vidit Deus quia bonum est. Utrumque CD, 11/ 20
est. Ubi autem dixit Deus: Fiat lux, et facta CD, 11/ 20
est lux. Et vidit Deus lucem quia bona est CD, 11/ 20
postmodum infertur: Et separavit Deus inter lucem et tenebras CD, 11/ 20
et tenebras; et vocavit Deus lucem diem et tenebras CD, 11/ 20
additum est: Et vidit Deus quia bonum est, ne CD, 11/ 20
per omnia dicitur: Vidit Deus quia bonum est, nisi CD, 11/ 21
quae Sapientia Dei est? Deus autem usque adeo non CD, 11/ 21
lucem, sufficeret dicere, fecit Deus lucem; si autem non CD, 11/ 21
ita enuntiari: Et dixit Deus: Fiat lux, et facta CD, 11/ 21
fecerit, quare fecerit: Dixit Deus, inquit: Fiat lux, et CD, 11/ 21
est lux. Et vidit Deus lucem quia bona est CD, 11/ 21
ergo quaerimus, quis fecerit: Deus est; si per quid CD, 11/ 21
inaequalia, ut essent omnia; Deus autem ita est artifex CD, 11/ 22
creationis rerum, ut bonus Deus conderet bona, credentes eum CD, 11/ 22
quae non est quod Deus est, nisi ab illo CD, 11/ 23
ac simpliciter credere, ut Deus bonus conderet bona et CD, 11/ 23
non essent quod est Deus, bona tamen, quae non CD, 11/ 23
non faceret nisi bonus Deus; sed animas dicunt, non CD, 11/ 23
Dei subiungens: Et vidit Deus, quia bonum est, completisque CD, 11/ 23
omnibus inferens: Et vidit Deus omnia, quae fecit, et CD, 11/ 23
quare fecerit, ut respondeatur: Deus, per Verbum, quia bona CD, 11/ 23
proprietatem personarum et unus Deus propter inseparabilem divinitatem, sicutCD, 11/ 24
quaeritur unusquisque eorum et Deus et omnipotens esse respondeatur CD, 11/ 24
tres omnipotentes, sed unus Deus omnipotens; tanta ibi est CD, 11/ 24
vero quod dicitur: Vidit Deus, quia bonum est, satis CD, 11/ 24
si quaeratur unde sit: Deus eam condidit; si unde CD, 11/ 24
naturarum omnium auctor nisi Deus visus est neque intellegentiae CD, 11/ 25
non eiusdem substantiae, cuius Deus est, tamen qua Deo CD, 11/ 26
perficitur; in quo perfecit Deus opera sua. Unde ratio CD, 11/ 30
primum sanctificatio sonat. Ita Deus noluit istum diem in CD, 11/ 31
est: In principio fecit Deus caelum et terram; atque CD, 11/ 32
dicitur: In principio fecit Deus caelum et terram, ut CD, 11/ 32
dictum esset, qualem terram Deus primitus fecerit, vel quam CD, 11/ 32
apertissime ostendit dicens, quod Deus angelis peccantibus non pepercerit CD, 11/ 33
est, ubi legimus: Dixit Deus: Fiat lux, et facta CD, 11/ 33
quod scriptum est: Divisit Deus inter lucem et tenebras CD, 11/ 33
quoniam, sicut scriptum est, Deus superbis resistit, humilibus autem CD, 11/ 33
sit: In principio fecit Deus caelum et terram; quibus CD, 11/ 33
nusquam scriptum est: Dixit Deus: Fiant aquae. Quod possunt CD, 11/ 34
nusquam enim legitur: Dixit Deus: Fiat terra. Sed, inquiunt CD, 11/ 34
est: In principio fecit Deus caelum et terram. Illic CD, 11/ 34
similiter scriptum esset, quod Deus umorem fluidum et frigidum CD, 11/ 34
naturis principiisque diversis, cum Deus omnium substantiarum bonus auctor CD, 12/ 1
bono, quod ipse illis Deus est, atque in eius CD, 12/ 1
quo beata sit, nisi Deus. Ita quamvis non omnis CD, 12/ 1
non sint, quibus est Deus maius bonum: magna sunt CD, 12/ 1
explendae non sufficiat nisi Deus, profecto non illi adhaerere CD, 12/ 1
potuerit, quod per angelum Deus dixit, quando Moysen mittebat CD, 12/ 2
qui sum. Cum enim Deus summa essentia sit, hoc CD, 12/ 2
voluntate, non potestate laedendi. Deus namque immutabilis est et CD, 12/ 3
sit auctor et conditor Deus, si prudenter attendamus, eadem CD, 12/ 4
Quae cum ita sint, Deus, qui summe est atque CD, 12/ 4
natura bona, cuius auctor Deus, qui est immutabile bonum CD, 12/ 6
nisi defectio, qua deseritur Deus, cuius defectionis etiam causa CD, 12/ 9
quippe homine, quem primum Deus condidit, humanum genus sumpsit CD, 12/ 9
nomen haberemus, ex quo Deus hominem fecit: similiter quaeri CD, 12/ 13
conditione generis humani, quam Deus nec novo consilio instituerit CD, 12/ 15
inscrutabilem perscrutari, secundum quam Deus hominem temporalem, ante quemCD, 12/ 15
mutasse. 16 "An ut Deus semper etiam dominus fuisse CD, 12/ 16
est: In principio fecit Deus caelum et terram, cum CD, 12/ 16
et ipsos fuisse, quorum Deus dominus esset, qui numquam CD, 12/ 16
siderum coeperint; unde et Deus, cum haec institueret, dixit CD, 12/ 16
non possunt. Quapropter si Deus semper dominus fuit, semper CD, 12/ 16
ad temperantiam, unicuique sicut Deus partitus est mensuram fidei CD, 12/ 16
quam promisit non mendax Deus ante tempora aeterna; manifestavit CD, 12/ 17
comprehendi; ac per hoc Deus, inquiunt, rerum quas facit CD, 12/ 18
quod non omnes numeros Deus noverit. Eos quippe infinitos CD, 12/ 19
propter infinitatem nescit omnes Deus, et usque ad quamdam CD, 12/ 19
temporalia repetantur, non potest Deus cuncta quae facit vel CD, 12/ 19
caeli caelorum. Nam caelum Deus vocavit firmamentum super quod CD, 12/ 20
miseriis exsecrabilibus implicari, ubi Deus amittatur, ubi odio veritas CD, 12/ 21
humanum. 23 "Quod praescierit Deus hominem quem primum condidit CD, 12/ 23
gratia translaturus." Nec ignorabat Deus hominem peccaturum et morti CD, 12/ 23
quod ex uno homine Deus ad commendandum hominibus, quam CD, 12/ 23
imaginem Dei." Fecit ergo Deus hominem ad imaginem suam CD, 12/ 24
osse detracto fecit, ut Deus. Neque enim haec carnali CD, 12/ 24
sed qui incrementum dat Deus; sed ne ipsam quidem CD, 12/ 26
continet, cum itidem legamus: Deus illi dat corpus quomodo CD, 12/ 26
non facit nisi summus Deus, cuius occulta potentia cuncta CD, 12/ 26
beneficia, remeare? Et si Deus, quod assidue Plato commemorat CD, 12/ 27
humani, in qua praeviderit Deus quae pars honoranda esset CD, 12/ 28
illius parentis, quem propterea Deus creare voluit unum, de CD, 12/ 28
alio loco, quantum me Deus adiuverit. Nunc quoniam liber CD, 12/ 28
modo, quo angelos, condiderat Deus homines, ut etiam si CD, 13/ 1
fit, cum eam deserit Deus, sicut corporis, cum id CD, 13/ 2
ille redactus est (quae Deus voluit esse tamquam primordia CD, 13/ 3
malum fuit; sed tantam Deus fidei praestitit gratiam, ut CD, 13/ 4
Quam mortem primis hominibus Deus, si mandatum eius transgrederentur CD, 13/ 12
ergo requiritur, quam mortem Deus primis hominibus fuerit comminatus CD, 13/ 12
luit. Quando ergo dixit Deus primo illi homini, quem CD, 13/ 12
deciderit suae voluntatis arbitrio." Deus enim creavit hominem rectum CD, 13/ 14
sua vita, quod illi Deus est (non enim deserta CD, 13/ 15
in qua deseruit animam Deus. Ea significata est verbis CD, 13/ 15
ubi esset, in quo Deus non esset. Cum vero CD, 13/ 15
mors altera, de qua Deus peccatum adhuc puniens homini CD, 13/ 15
qua nullam mortem homini Deus fecit, sed merito inflictam CD, 13/ 15
peccati, quoniam peccatum vindicans Deus dixit homini, in quo CD, 13/ 15
est quod eos alloquens Deus tamquam sollicitos, ne forte CD, 13/ 16
non dubitent. Cum ergo Deus ille summus fecerit eis CD, 13/ 17
quorum iuncturam, ne umquam deus eorum tam magnus moriatur CD, 13/ 17
animantium terrestrium corpora, si Deus sicut illud velit, aeterna CD, 13/ 17
propterea non fit, quia Deus non vult, cuius voluntatem CD, 13/ 17
etiam de terrestribus corporibus Deus possit efficere, quandoquidem, ut CD, 13/ 17
nec terrestria moriantur? An Deus non est potens quousque CD, 13/ 17
eorum immortalibus diligentius, si Deus voluerit, in fine huius CD, 13/ 18
diis immortalibus anteponere, quibus Deus summus apud Platonem munus CD, 13/ 19
utique, quoniam iuste, constituit Deus, sed non suo bono CD, 13/ 21
significatam in eo quod Deus dixerat: Qua die ederitis CD, 13/ 23
non posset. Cum vero Deus et dicendo: Adam, ubi CD, 13/ 23
eo quod legitur: Inspiravit Deus in faciem eius spiritum CD, 13/ 24
se habent: Et formavit Deus hominem pulverem de terra CD, 13/ 24
putantes dixerunt: Et finxit Deus hominem de limo terrae CD, 13/ 24
continuo sequitur: Et formavit Deus hominem pulverem de terra CD, 13/ 24
animam rationalem dicitur, qualem Deus insufflando vel, si commodius CD, 13/ 24
secundum corpus, qualem hominem Deus finxit ex pulvere, cui CD, 13/ 24
ubi legitur: Et finxit Deus hominem pulverem de terra CD, 13/ 24
loco apud Isaiam, ubi Deus dicit: Omnem flatum ego CD, 13/ 24
est, et ubi legitur: Deus spiritus est, et aliis CD, 13/ 24
cum sufflamus: ita omnipotens Deus non de sua natura CD, 13/ 24
fontem vitae deseruerunt, qui Deus est, quem potando sapienter CD, 13/ 24
ipsum, sed secundum Deum. Deus est enim qui dixit CD, 14/ 4
eius auctor et creator Deus, qui non est utique CD, 14/ 4
audiunt: Hilarem datorem diligit Deus. Item sicuti se infirmitas CD, 14/ 9
auctore reparari." Sed quia Deus cuncta praescivit et ideo CD, 14/ 11
statuerat mutare compulerit; cum Deus praesciendo utrumque praevenerit, id CD, 14/ 11
illo esset ipse facturus. Deus enim etsi dicitur statuta CD, 14/ 11
esse praesciverat. Fecit itaque Deus. sicut scriptum est, hominem CD, 14/ 11
etsi de terrae pulvere Deus finxit hominem, eadem terra CD, 14/ 11
malis esse possint, sicut Deus ipse verus et summus CD, 14/ 11
neque enim quicquam mali Deus in illo tantae felicitatis CD, 14/ 12
ubi factum est quod Deus fieri prohibuerat, diabolus hominem CD, 14/ 13
indubitata transgressio? Propter hoc Deus illud prohibuit, quod cum CD, 14/ 13
Quia ergo contemptus est Deus iubens, qui creaverat, qui CD, 14/ 15
quod in sua benedictione Deus dixit: Crescite et multiplicamini CD, 14/ 21
donum esse nuptiarum, quas Deus ante peccatum hominis ab CD, 14/ 22
subdidit: Et benedixit eos Deus dicens: Crescite et multiplicamini CD, 14/ 22
una caro. Quod ergo Deus coniunxit, homo non separet CD, 14/ 22
quamdiu hoc volebat quod Deus iusserat; vivebat fruens Deo CD, 14/ 26
Cur ergo non crearet Deus, quos peccaturos esse praescivit CD, 14/ 26
non haberet, bene utens Deus cur non permitteret, ut CD, 14/ 27
huius futuri casus humani Deus non esset ignarus, cur CD, 14/ 27
hominibus gloriam; huic autem Deus conscientiae testis maxima est CD, 14/ 28
qua recte colitur verus Deus, id exspectans praemium in CD, 14/ 28
etiam angelorum, ut sit Deus omnia in omnibus. LIBER CD, 14/ 28
damnata; sed tamquam figulus Deus (hanc enim similitudinem non CD, 15/ 1
aut non illa operetur Deus, cuius opifex sapientia attingit CD, 15/ 3
adhibetur extrinsecus. Alioquin etiamsi Deus ipse utens creatura sibi CD, 15/ 6
veritatis. Facit autem hoc Deus a vasis misericordiae irae CD, 15/ 6
sicut potuimus exposuimus, cum Deus locutus esset ad Cain CD, 15/ 7
et hoc ideo fecisset Deus, quia mala erant opera CD, 15/ 7
admonitione vel monitu, quem Deus protulit ad Cain, illud CD, 15/ 7
nec super suum respexerat Deus, utique fratrem bonum mutatus CD, 15/ 7
Hoc peccatum maxime arguit Deus, tristitiam de alterius bonitate CD, 15/ 7
Quia enim fratri invidebat, Deus videbat et hoc arguebat CD, 15/ 7
aspexit. Sed rationem reddens Deus, cur eius oblationem accipere CD, 15/ 7
gratis odisset, ostendit. Cain Deus monuit ut quiesceret. 7 CD, 15/ 7
ratio dominetur. Hoc praecepit Deus huic, qui facibus invidiae CD, 15/ 7
eo quod sex diebus Deus perfecerit opera sua, ut CD, 15/ 12
me opportuniore loco, si Deus adiuverit, promisi diligentius locuturum CD, 15/ 14
est: Suscitavit enim mihi Deus semen aliud pro Abel CD, 15/ 15
est: Suscitavit enim mihi Deus semen aliud pro Abel CD, 15/ 15
est: Suscitavit enim mihi Deus semen aliud pro Abel CD, 15/ 18
est homo et consummavit Deus omnia opera sua. Sed CD, 15/ 19
fidem summi boni, qui Deus est. Hoc tamen nemo CD, 15/ 20
qui est super omnia Deus benedictus in saecula, supernae CD, 15/ 20
hominum, qua die fecit Deus Adam, ad imaginem Dei CD, 15/ 21
civitate terrena; tamquam eam Deus sic commemoraret, ut non CD, 15/ 21
meritae damnationi tradita, facit Deus alia in contumeliam vasa CD, 15/ 21
apostolum Petrum: Si enim Deus angelis peccantibus non pepercit CD, 15/ 23
elegerunt. Et dixit Dominus Deus: Non permanebit spiritus meus CD, 15/ 23
est: Et dixit Dominus Deus: Non permanebit spiritus meus CD, 15/ 23
anni." Quod autem dixit Deus: Erunt dies eorum centum CD, 15/ 24
narratur: Videns, inquit, Dominus Deus, quia multiplicatae sunt malitiae CD, 15/ 24
omnes dies, et cogitavit Deus, quia fecit hominem super CD, 15/ 24
et recogitavit, et dixit Deus: Deleam hominem, quem feci CD, 15/ 24
hac peregrinatione perfecti), imperat Deus, ut arcam faciat, in CD, 15/ 26
utraque servari? Aut vero Deus, qui propter genus reparandum CD, 15/ 27
definitus, cum hoc imperaret Deus, prius admonendi sunt, quos CD, 15/ 27
ac salubre facere posset Deus, qui etiam, ut sine CD, 15/ 27
filiorum dicens: Benedictus Dominus Deus Sem, et erit Chanaan CD, 16/ 1
Chanaan puer illius; laetificet Deus Iapheth, et habitet in CD, 16/ 1
hominum. Et dixit Dominus Deus: Ecce genus unum et CD, 16/ 4
inde dispersit illos Dominus Deus super faciem omnis terrae CD, 16/ 4
civitatem: non loco movetur Deus, qui semper est ubique CD, 16/ 5
illa civitas, quomodo eam Deus videri fecit, quando sibi CD, 16/ 5
ostendit. Quamvis possit intellegi Deus ad illam civitatem descendisse CD, 16/ 5
est: Et dixit Dominus Deus: Ecce genus unum et CD, 16/ 5
sit esse locutio, qua Deus angelis loquitur." Poterat et CD, 16/ 6
tamen Trinitas quia unus Deus est, etiam cum dixisset CD, 16/ 6
Faciamus, Et fecit, inquit, Deus hominem ad imaginem Dei CD, 16/ 6
Nec sic loquitur angelis Deus, quomodo nos invicem nobis CD, 16/ 6
nobis sive per illos Deus nobis, sed ineffabili suo CD, 16/ 6
originem primam, quando dixit Deus: Producat terra animam vivam CD, 16/ 7
quibusdam gentibus reddi potest. Deus enim creator est omnium CD, 16/ 8
sunt: quid, si propterea Deus voluit etiam nonnullas gentes CD, 16/ 8
genuit Abram; quem postea Deus mutato vocabulo nominavit Abraham CD, 16/ 10
Dei. Nam praemissum est: Deus de caelo prospexit super CD, 16/ 10
exposita diluvii causa, priusquam Deus inciperet de arca fabricanda CD, 16/ 12
dies multos. Dixitque illis Deus eorum, ut exirent de CD, 16/ 13
verus ab eis colebatur Deus. 14 "De annis Tharae CD, 16/ 13
Apostolorum cum ista narraret: Deus, inquit, gloriae apparuit Abrahae CD, 16/ 15
patris eius locutus est Deus Abrahae, qui utique in CD, 16/ 15
posteaquam locutus est illi Deus (neque enim post illa CD, 16/ 15
de terra Chaldaeorum, dicit Deus: Exi de terra tua CD, 16/ 15
ergo contradicitur Stephano dicenti: Deus gloriae apparuit Abrahae patri CD, 16/ 16
visu cum loqueretur ei Deus, etiam hoc ait ad CD, 16/ 24
ait ad illum: Ego Deus, qui eduxi te de CD, 16/ 24
eius erit, dixit illi Deus: Accipe mihi iuvencam trimam CD, 16/ 24
die illa disposuit Dominus Deus testamentum ad Abram, dicens CD, 16/ 24
et quinque remanerent, quos Deus quadringentos voluit nominare. Et CD, 16/ 24
dixit illi: Ego sum Deus, place in conspectu meo CD, 16/ 26
Et locutus est illi Deus dicens: Et ego, ecce CD, 16/ 26
aeternum, ut sim tibi Deus et semini tuo post CD, 16/ 26
aeternam, et ero illis Deus. Et dixit Deus ad CD, 16/ 26
illis Deus. Et dixit Deus ad Abraham: Tu autem CD, 16/ 26
meum dissipavit. Et dixit Deus ad Abraham: Sara uxor CD, 16/ 26
conspectu tuo. Dixit autem Deus ad Abraham: Ita, ecce CD, 16/ 26
testamentum aeternum, esse illi Deus et semini eius post CD, 16/ 26
et naturalem procreationis excursum Deus operetur: ubi tamen evidens CD, 16/ 26
Abrahae Dominus indicatur." Item Deus apparuit Abrahae ad quercum CD, 16/ 29
crederet Abraham, quod victimis Deus delectaretur humanis; quamvis divino CD, 16/ 32
est. Dixerat namque illi Deus, cum de ancilla et CD, 16/ 32
semen, cum et Ismaelem Deus semen eius vocaverit? Exponens CD, 16/ 32
hunc oportebat impleri, quem Deus iubebat occidi, non haesitavit CD, 16/ 32
ex mortuis suscitare potest Deus. Proinde addidit: Pro hoc CD, 16/ 32
enim hoc nondum sciebat Deus. Deinde ariete illo immolato CD, 16/ 32
ut propter illum dicat Deus huic se facere bona CD, 16/ 36
oraculo: Ego sum, inquit, Deus Abraham patris tui, noli CD, 16/ 36
Dominus. Et det tibi Deus de rore caeli et CD, 16/ 37
Laban, fratris matris tuae. Deus autem meus benedicat te CD, 16/ 38
incolatus tui, quam dedit Deus Abrahae. Hic iam intellegimus CD, 16/ 38
et dixit: Ego sum Deus Abraham patris tui et CD, 16/ 38
Abraham patris tui et Deus Isaac, noli timere; terram CD, 16/ 38
extraheret, immo per eum Deus, qui hoc promiserat Abrahae CD, 16/ 43
testimonii nuncupatum est, ubi Deus sacrificiis futura praenuntiantibus colebaturCD, 16/ 43
eam duodecim tribubus, quibus Deus iusserat, divisit et mortuus CD, 17/ 2
legibus oboediret. Sed quoniam Deus noverat hoc eam non CD, 17/ 2
dubio superna prophetatur, cuius Deus ipse praemium est, eumque CD, 17/ 3
non est iustus sicut Deus noster; non est sanctus CD, 17/ 4
de ore vestro. Quoniam Deus scientiarum Dominus, et Deus CD, 17/ 4
Deus scientiarum Dominus, et Deus praeparans adinventiones suas. Arcum CD, 17/ 4
non est iustus, sicut Deus noster; tamquam sanctus et CD, 17/ 4
de ore vestro; quoniam Deus scientiarum Dominus. Ipse vos CD, 17/ 4
est quam dat homini Deus, qui solus est iustus CD, 17/ 4
se Deo, qui est Deus scientiarum atque ideo et CD, 17/ 4
ecce quomodo salubriter mortificat Deus; deinde sequitur: Et vita CD, 17/ 4
quomodo eosdem ipsos vivificat Deus. Sed numquid eosdem deduxit CD, 17/ 4
Quod enim alibi legitur: Deus superbis resistit, humilibus autem CD, 17/ 4
quod in Psalmo legitur: Deus autem rex noster ante CD, 17/ 4
ut Dominus Iesus accipiatur Deus noster, qui est ante CD, 17/ 4
hoc haec dicit Dominus Deus Israel: Dixi: Domus tua CD, 17/ 5
propheta: Haec dicit Dominus Deus Israel: Dixi: Domus tua CD, 17/ 5
mortalitas. Quod autem ait Deus: Qui omnia quae in CD, 17/ 5
illi sacerdoti, qui et Deus est? Neque enim in CD, 17/ 5
ac si ipsum Saulem Deus in aeternum praeparaverit regnaturum CD, 17/ 6
sit, ita sibi hominem Deus quaerit; sed per hominem CD, 17/ 6
Divisio vero illa, quam Deus sub persona Saulis, illius CD, 17/ 7
non permanet; non autem Deus, quem non paenitet, sicut CD, 17/ 7
melius, huc usque adiuvat Deus. 8 "De promissionibus ad CD, 17/ 7
dicta, cuncta conscripta sunt, Deus promiserit, quod ad rem CD, 17/ 8
regem. Ubi cum dixisset Deus, quod non ab ipso CD, 17/ 8
Pater meus es tu, Deus meus et susceptor salutis CD, 17/ 9
ab his quae promiserat Deus, ut intellegeretur promissionis veritas CD, 17/ 10
ne ob hoc putaretur Deus contra sua promissa fecisse CD, 17/ 10
praetereunt; sed non vane Deus constituit omnes filios hominum CD, 17/ 11
in Deo suo, et Deus cum populo atque in CD, 17/ 12
populo suo; ita ut Deus sit implens populum suum CD, 17/ 12
plenus Deo suo, cum Deus erit omnia in omnibus CD, 17/ 12
Quoniam tu Dominus omnipotens Deus Israel, revelasti aurem servi CD, 17/ 12
aedificamus bene vivendo, et Deus ut bene vivamus opitulando CD, 17/ 12
per Nathan locutus est Deus dicens: Et ponam locum CD, 17/ 12
suo, qui verus est Deus, mystica rei magnae figuratione CD, 17/ 14
tuis, propterea benedixit te Deus in aeternum. Accingere gladio CD, 17/ 16
inimicorum regis. Sedes tua, Deus, in saecula saeculorum, virga CD, 17/ 16
iniquitatem; propterea unxit te Deus, Deus tuus oelo exsultationis CD, 17/ 16
propterea unxit te Deus, Deus tuus oelo exsultationis tuae CD, 17/ 16
Deo, utique sicut unguit Deus, non visibili, sed spiritali CD, 17/ 16
tuam, quia ipse est Deus tuus. Et adorabunt eum CD, 17/ 16
dictum est: Sedes tua, Deus, in saecula saeculorum; virga CD, 17/ 16
iniquitatem; propterea unxit te Deus, Deus tuus oleo exsultationis CD, 17/ 16
propterea unxit te Deus, Deus tuus oleo exsultationis prae CD, 17/ 16
est iste Altissimus nisi Deus? Ac per hoc Christus CD, 17/ 16
Ac per hoc Christus Deus, antequam in illa civitate CD, 17/ 16
Clamat et sexagesimus septimus : Deus noster Deus salvos faciendi CD, 17/ 18
sexagesimus septimus : Deus noster Deus salvos faciendi, et Domini CD, 17/ 18
mortis. Quid apertius diceretur? Deus enim salvos faciendi Dominus CD, 17/ 18
Ideo cum dictum esset: Deus noster, Deus salvos faciendi CD, 17/ 18
dictum esset: Deus noster, Deus salvos faciendi, continuo subiunctum CD, 17/ 18
modo: Miserere nostri, dominator Deus omnium, et immitte timorem CD, 17/ 20
te, quia non est Deus praeter te, Domine. Hanc CD, 17/ 20
quo tamen non destitit Deus et prophetas inspirare et CD, 17/ 22
Nec tamen omnimodo cessavit Deus non solum illum regem CD, 17/ 22
de Babylonia promisit ei Deus ex illo magnam gentem CD, 18/ 2
et primo Argivorum Inacho, Deus locutus est ad Isaac CD, 18/ 3
in quo coleretur ut Deus et ei boves immolarentur CD, 18/ 3
Serapis omnium maximus Aegyptiorum deus. Nominis autem huius, cur CD, 18/ 5
Argus quoque post obitum deus haberi coepit, templo et CD, 18/ 6
accepit, et quo regnante Deus per Moysen eduxit ex CD, 18/ 8
est et post mortem deus habitus, vitem ferunt ostendisse CD, 18/ 12
qui tamen sic est deus creditus, ut plurimi ac CD, 18/ 13
mundi huius, quem verus Deus fecit, elementa sunt aut CD, 18/ 14
regem secundum; etiam iste deus illis vel est vel CD, 18/ 15
attestatione confirmant; quibus nec deus, ut putant, factus humanam CD, 18/ 16
reges habuit, quorum nullus deus factus est. Aventinus autem CD, 18/ 21
Post hunc non est deus factus in Latio nisi CD, 18/ 21
liberatis per lactantem feram Deus voluit subvenire, quid mirum CD, 18/ 21
quisque loquetur Secreta, atque Deus reserabit pectora luci. Tunc CD, 18/ 23
qui eruit te, ipse Deus Israel universae terrae vocabitur CD, 18/ 29
propheta, immo per illum Deus: Exterminabo, inquit, sculptilia et CD, 18/ 31
quia nesciunt quod faciunt? Deus de Theman veniet et CD, 18/ 32
dicitur: Exaltare super caelos, Deus, et super omnem terram CD, 18/ 32
Deo salutari meo. Dominus Deus meus virtus mea, statuet CD, 18/ 32
Item alio loco: Hic Deus meus, inquit, et non CD, 18/ 33
sic locutus est: Domine Deus meus et refugium meum CD, 18/ 33
et ego ero eis Deus; et servus meus David CD, 18/ 34
quo suo loco, si Deus voluerit, loquemur uberius. 36 CD, 18/ 35
si prohibitum est sacrilegium, Deus prohibuit. Si dictum est CD, 18/ 41
tuum et matrem tuam, Deus iussit. Si dictum est CD, 18/ 41
sunt, quod mundum istum Deus fecerit eumque ipse providentissimus CD, 18/ 41
manifestus ex homine virgine, Deus occultus ex Deo Patre CD, 18/ 46
quod est interpretatum: Nobiscum Deus. Qui ut in se CD, 18/ 46
est, ubi scriptum est: Deus meus, misericordia eius praeveniet CD, 18/ 46
misericordia eius praeveniet me; Deus meus demonstravit mihi in CD, 18/ 46
virtute tua. Demonstravit ergo Deus Ecclesiae in eius inimicis CD, 18/ 46
appellatur Novum. Quod ergo Deus dixit per memoratum prophetam CD, 18/ 48
in templo suo sit Deus omnia in omnibus. Proinde CD, 18/ 49
malo suo prosunt, dum Deus utitur et malis bene CD, 18/ 51
permitterent? Quis postremo est deus, non noster utique, sed CD, 18/ 53
nostra quid differat, quam Deus nobis dedit, et res CD, 19/ 1
in poena; nec ibi Deus bonum insequitur quod creavit CD, 19/ 13
quem contempserunt benignissimum largitorem. Deus ergo naturarum omnium sapientissimusCD, 19/ 13
dilectionem proximi, docet magister Deus, in quibus tria invenit CD, 19/ 14
naturalis ordo praescribit, ita Deus hominem condidit. Nam: Dominetur CD, 19/ 15
ut etiam sic insinuaret Deus, quid postulet ordo creaturarum CD, 19/ 15
natura, in qua prius Deus hominem condidit, servus est CD, 19/ 15
potestas humana et sit Deus omnia in omnibus. 16 CD, 19/ 15
unus summus et verus Deus colendus docetur, non impedit CD, 19/ 17
dirigit finem, ubi erit Deus omnia in omnibus, aeternitate CD, 19/ 20
dictum est: "Cur igitur Deus homini, animus imperat corpori CD, 19/ 21
22 "An verus sit Deus, cui Christiani serviunt, cui CD, 19/ 22
responderi potest: "Quis iste Deus est aut unde dignus CD, 19/ 22
quaerere, quis iste sit Deus. Ipse est Deus, cuius CD, 19/ 22
sit Deus. Ipse est Deus, cuius Prophetae praedixerunt ista CD, 19/ 22
quae cernimus. Ipse est Deus, a quo responsum accepit CD, 19/ 22
nolintve, cognoscunt. Ipse est Deus, cuius divinus Spiritus per CD, 19/ 22
superioribus posui. Ipse est Deus, quem Varro doctissimus Romanorum CD, 19/ 22
deum. Postremo ipse est Deus, quem doctissimus philosophorum, quamvis CD, 19/ 22
pessima excruciandum esse censuerint. Deus itaque Iudaeorum, cui perhibet CD, 19/ 23
numina perhorrescant. Cum ergo Deus iste dixerit: Sacrificans diis CD, 19/ 23
inquit, interrogantibus si est Deus, ait Hecate: Quoniam quidem CD, 19/ 23
vitaremus. Cum vero eorum deus et dea inter se CD, 19/ 23
ea sola, per quae Deus adoratur, non agunt. Nam CD, 19/ 23
adoratur, non agunt. Nam Deus quidem, utpote omnium Pater CD, 19/ 23
quam oderint Christiani? Sed Deus ille, quem coluerunt sapientes CD, 19/ 23
scripturis Graecis facillime reperitur. Deus igitur Hebraeorum, cui tam CD, 19/ 23
litteris Hebraeorum: Dixi Domino: Deus meus es tu, quoniam CD, 19/ 23
suam gratiam civitati oboedienti Deus imperet unus et summus CD, 19/ 23
Deum, sicut diligendus est Deus, et proximum sicut semetipsum CD, 19/ 23
impiorum, cui non imperat Deus oboedienti sibi, ut sacrificium CD, 19/ 24
sibi esse serviendum ipse Deus praecepit, nullo modo corpori CD, 19/ 25
ita beata vita hominis Deus est, de quo dicunt CD, 19/ 26
populus, cuius est Dominus Deus ipsius. Miser igitur populus CD, 19/ 26
Propter quod scriptum est: Deus superbis resistit, humilibus autem CD, 19/ 27
iustitia est, ut oboedienti Deus homini, animus corpori, ratio CD, 19/ 27
erunt, imperet; sed imperabit Deus homini, animus corpori, tantaque CD, 19/ 27
de hoc iudicio, quantum Deus donaverit, in consequenti volumine CD, 19/ 28
Quod, quamvis omni tempore Deus iudicet, in hoc tamen CD, 20/ 1
ergo nesciamus quo iudicio Deus ista vel faciat vel CD, 20/ 2
quia omne hoc opus Deus adducet in iudicium in CD, 20/ 3
sive bonum sive malum, Deus adducet in iudicium in CD, 20/ 3
ideo nec videtur; quoniam Deus et ipsum videt nec CD, 20/ 3
vel tenebat. Has enim Deus elegit ante mundi constitutionem CD, 20/ 7
eos novit Dominus, ut Deus, quem nihil latet etiam CD, 20/ 7
multorum, plurimos tales, quales Deus id perpeti non vult CD, 20/ 8
in illis ostenderetur, quae Deus fieri sua mandata iussisset CD, 20/ 14
Neque enim nescit eos Deus et in hoc libro CD, 20/ 15
populus eius, et ipse Deus erit cum eis. Et CD, 20/ 17
caelestis est gratia, qua Deus eam fecit. Propter quod CD, 20/ 17
supra omne, quod dicitur Deus aut quod colitur, ita CD, 20/ 19
ostentans se tamquam sit Deus. Non retinetis in memoria CD, 20/ 19
Et ideo mittet illis Deus operationem erroris, ut credant CD, 20/ 19
fuerunt opera satanae, cui Deus dederat hanc potestatem. Propter CD, 20/ 19
dicere: Ideo mittet illis Deus operationem erroris ut credant CD, 20/ 19
erroris ut credant mendacio. Deus enim mittet, quia Deus CD, 20/ 19
Deus enim mittet, quia Deus diabolum facere ista permittet CD, 20/ 19
et resurrexit: ita et Deus eos, qui dormierunt per CD, 20/ 20
animatus (terrae quippe insufflavit Deus in faciem flatum vitae CD, 20/ 20
per hoc, quod erat Deus, quantulumcumque erat, in eorum CD, 20/ 22
facta tunc nescient, cum Deus erit omnia in omnibus CD, 20/ 22
terribilis ab eis colitur Deus, Christianos ob hoc arguit CD, 20/ 24
Dei novissimo intellegitur dictum: Deus manifestus veniet, Deus noster CD, 20/ 24
dictum: Deus manifestus veniet, Deus noster, et non silebit CD, 20/ 24
omnipotens; quoniam ego Dominus Deus vester, et non mutor CD, 20/ 25
prioribus placuerunt." Volens autem Deus ostendere civitatem suam tunc CD, 20/ 26
adtigit et ignorat ubi Deus plantaverit lignum vitae, a CD, 20/ 26
addidit: Quoniam ego Dominus Deus vester, et non mutor CD, 20/ 26
in die, qua iudicabit Deus occulta hominum, secundum Evangelium CD, 20/ 26
cetera diceret: Quomodo scivit Deus, et si est scientia CD, 20/ 28
nunc aversum cor habet Deus a Christo nostro, quia CD, 20/ 29
sit in forma Dei Deus noster, formam servi accipiens CD, 20/ 29
libris Veteris Testamenti, cum Deus legitur iudicaturus, non evidenter CD, 20/ 30
quibusdam testimoniis, ubi Dominus Deus loquitur, appareat non dubie CD, 20/ 30
cum ibi dicit Dominus Deus se esse venturum vel CD, 20/ 30
intellegitur Christus. Dominus enim Deus et Pater est et CD, 20/ 30
Iesus Christus tamquam Dominus Deus loquatur in propheticis libris CD, 20/ 30
illud ultimum iudicium Dominus Deus dicitur esse venturus, possit CD, 20/ 30
quod dico evidenter ostendit. Deus enim per Prophetam: Audi CD, 20/ 30
eram. Et nunc Dominus Deus misit me et Spiritus CD, 20/ 30
qui loquebatur sicut Dominus Deus; nec tamen intellegeretur Iesus CD, 20/ 30
addidisset: Et nunc Dominus Deus misit me et Spiritus CD, 20/ 30
omnipotens: quis quem, nisi Deus Pater Deum Filium? Nam CD, 20/ 30
ad novissimum iudicium faciendum Deus legitur esse venturus, etsi CD, 20/ 30
alius, de quo item Deus loquitur et Isaiam sub CD, 20/ 30
in quibus maxime, sicut Deus donaverit, argumenta refellentur humana CD, 20/ 30
miremur. Quis enim nisi Deus creator omnium dedit carni CD, 21/ 4
quas non ipsi, sed Deus condidit, delectabilibus pro sua CD, 21/ 6
quanto potentior his omnibus Deus, qui tantorum miraculorum effectores CD, 21/ 6
montibus ornos; quanto magis Deus potens est facere quae CD, 21/ 6
itaque facere non possit Deus, ut et resurgant corpora CD, 21/ 7
sufficiensque responsio. Sed cum Deus auctor sit naturarum omnium CD, 21/ 7
praedicere, quod facturus sit Deus, quae de corporibus hominum CD, 21/ 8
damnatorum per suum Prophetam Deus dixit, fiet, omnino fiet CD, 21/ 9
ignorat. Ipse est enim Deus, qui omnia in hoc CD, 21/ 9
facit; sed non peccat Deus, qui iusto, quamvis occulto CD, 21/ 13
amore vincuntur, quem nisi Deus ipse non donat nec CD, 21/ 16
enim eos, inquiunt, misericors Deus precibus et intercessionibus sanctorum CD, 21/ 18
habere peccatum. Aut vero Deus tunc eos non exaudiet CD, 21/ 18
legitur: Numquid obliviscetur misereri Deus aut continebit in ira CD, 21/ 18
putant, quia hoc praedixit Deus quod vere digni erant CD, 21/ 18
dixisse Apostolum:Conclusit enim Deus omnes in infidelitate, ut CD, 21/ 18
erit, si non quod Deus dixit, sed quod suspicantur CD, 21/ 23
est ignis aeternus, ut Deus sententiam suam mitiget et CD, 21/ 24
oret Ecclesia, quam Magister Deus pro inimicis suis iussit CD, 21/ 24
nisi ut det illis Deus, sicut dicit Apostolus, paenitentiam CD, 21/ 24
supplicium non futurum, quo Deus ituros in supplicium dixit CD, 21/ 24
canentem: Numquid obliviscetur misereri Deus, aut continebit in ira CD, 21/ 24
dixisset: Numquid obliviscetur misereri Deus aut continebit in ira CD, 21/ 24
ira non obliviscitur misereri Deus, faciendo solem suum oriri CD, 21/ 24
praenuntiata supplicio, non contineat Deus in hac ira sua CD, 21/ 24
agro seminantes, in quo Deus voluit cum lacrimis seminari CD, 21/ 24
parum advertat, quemadmodum peccatores Deus non solum iratus, verum CD, 21/ 24
est ergo quod praedixit Deus; eversa est Nineve quae CD, 21/ 24
illi putant, dulcedinem suam Deus abscondit timentibus eum, qua CD, 21/ 24
quoque apostolicum: Conclusit enim Deus omnes in infidelitate, ut CD, 21/ 24
atque ait: Conclusit enim Deus omnes in infidelitate, ut CD, 21/ 24
Et vos et illos? Deus ergo et gentiles et CD, 21/ 24
est, non negarent; quoniam Deus, non cui detur, sed CD, 21/ 27
veteris sacerdotes hoc ipsum Deus de sacrificiis admonuit, quae CD, 21/ 27
angeli perdiderunt. Faciet hoc Deus omnipotentissimus eius conditor. PromisitCD, 22/ 1
qua sustententur beatique sint, Deus ipse illis est, tamquam CD, 22/ 1
Ac per hoc cum Deus mutare dicitur voluntatem, ut CD, 22/ 2
de qua dicit Apostolus: Deus enim est, qui operatur CD, 22/ 2
Secundum hanc voluntatem, quam Deus operatur in hominibus, etiam CD, 22/ 2
quod eos tunc cognoverit Deus praecognitos ante constitutionem mundi CD, 22/ 2
modo locutionis dicere: "Vult Deus et non facit"; ut CD, 22/ 2
disposuit, dicimus: "Fiet quando Deus voluerit"; si autem non CD, 22/ 2
ignoramus, dicimus: "Fiet, si Deus voluerit"; non quia Deus CD, 22/ 2
Deus voluerit"; non quia Deus novam voluntatem, quam non CD, 22/ 2
esse ventura. Idem quippe Deus utraque promisit, utraque ventura CD, 22/ 3
mundum esse crediturum, idem Deus, antequam vel unum eorum CD, 22/ 5
tamen eius non habetur deus. Quis autem prohibitus est CD, 22/ 6
habere potuit quando est deus creditus Romulus. 7 "Quod CD, 22/ 6
detulerat: "Potens est, inquit, Deus sanctorum orationibus, qui fugavit CD, 22/ 8
quantum posset oraret, ut Deus illi daret mentem bonam CD, 22/ 8
ut iam sibi placaretur Deus et salutem pristinam redderet CD, 22/ 8
occisi sunt? Sive enim Deus ipse per se ipsum CD, 22/ 9
multa mira obtinent, ut Deus verus colatur, quam daemones CD, 22/ 10
ista martyres vel potius Deus aut cooperantibus aut orantibus CD, 22/ 10
permisit? Responsuri sunt: "Aliquis deus aut aliquis daemon". Si CD, 22/ 11
aut aliquis daemon". Si deus, numquid maior est Deo CD, 22/ 11
est mundus? Si ergo deus minor vel angelus vel CD, 22/ 11
mutata fuisse natura: itane Deus omnipotens, qui omnia ipsa CD, 22/ 11
virili omnes aiunt, quoniam Deus solum virum fecit ex CD, 22/ 17
Sic ergo creavit hominem Deus, ut ei adderet fertilitatem CD, 22/ 24
voluit hominibus abstulit eam Deus, et steriles fuerunt; non CD, 22/ 24
homines et nihilo minus Deus vellet implere terras hominibus CD, 22/ 24
sed qui incrementum dat Deus: ita etiam hic dici CD, 22/ 24
aliquid, sed qui format Deus; nec mater, quae conceptum CD, 22/ 24
sed qui incrementum dat Deus". Ipse namque operatione, qua CD, 22/ 24
Conditor cum sit utique Deus verus et summus, ipso CD, 22/ 24
credidit mundus, quod praedixit Deus, qui etiam hoc praedixit CD, 22/ 25
est. Ille est enim Deus, quem (sicut iam dixi CD, 22/ 25
dixit inclusos; quibus tamen Deus, a quo facti sunt CD, 22/ 26
a se factis promisit Deus non factus immortalitatem, quod CD, 22/ 26
Quid adhuc, quod promisit Deus, quod Deo promittenti credidit CD, 22/ 26
nisi illa quae promittit Deus, beatas animas in aeternum CD, 22/ 27
quia pacem Dei, qua Deus ipse pacatus est, sicut CD, 22/ 29
ipse pacatus est, sicut Deus novit, non eam nos CD, 22/ 29
munere isto abundabunt, cum Deus erit omnia in omnibus CD, 22/ 29
procul dubio per eos Deus videri non poterit. Longe CD, 22/ 29
fideliter accipit, quod ait Deus ille magister: Beati mundicordes CD, 22/ 29
quidem si dixisset, posset Deus Christus intellegi, qui per CD, 22/ 29
spiritus? Spiritus enim est Deus. Deinde vitam quidem suam CD, 22/ 29
per illos oculos videbitur Deus, ut aliquid habeant in CD, 22/ 29
ad intellegendum facilius, ita Deus nobis erit notus atque CD, 22/ 29
Prophetam dixit: Ero illorum Deus, et ipsi erunt mihi CD, 22/ 30
ait Apostolus: Ut sit Deus omnia in omnibus. Ipse CD, 22/ 30
Deum, aliud participem Dei. Deus natura peccare non potest CD, 22/ 30
perdita felicitate perdidimus. Certe Deus ipse numquid, quoniam peccare CD, 22/ 30
videte quoniam ego sum Deus; quod erit vere maximum CD, 22/ 30
ubi legitur: Et requievit Deus die septimo ab omnibus CD, 22/ 30
quae fecit, et benedixit Deus diem septimum et sanctificavit CD, 22/ 30
operibus suis, quae inchoavit Deus facere. Dies enim septimus CD, 22/ 30
videbimus quoniam ipse est Deus; quod nobis nos ipsi CD, 22/ 30
videntes quia ipse est Deus, quo pleni erimus quando CD, 22/ 30
videbimus quia ipse est Deus. Ipse etiam numerus aetatum CD, 22/ 30
in die septimo requiescet Deus, cum eumdem diem septimum CD, 22/ 30