DICES.....................4
Falsum," inquit, "testimonium non dices adversus proximum tuum." Nec CD, 1/ 20
sum qui sum, et dices filiis Israel: qui est CD, 8/ 11
sum qui sum, et dices eis: qui est, misit CD, 8/ 11
Et nunc, inquit, haec dices servo meo David: Haec CD, 17/ 8
 
 DICET.....................10
malis plerumque communia sunt." Dicet aliquis: "Cur ergo ista CD, 1/ 8
libris esse credendum." An dicet aliquis ista falsa esse CD, 10/ 18
sole. Qui loquetur et dicet ba : Ecce hoc novum CD, 12/ 14
referuntur a concubitu continuisse." Dicet ergo aliquis: Itane credendum CD, 15/ 15
Adam Noe decimus invenitur." Dicet aliquis: Si hoc intendebat CD, 15/ 20
alius ait: Mater Sion, dicet homo, et homo natus CD, 17/ 16
autem a sinistris. Tunc dicet Rex his, qui a CD, 20/ 5
te? Et respondens Rex dicet illis: Amen dico vobis CD, 20/ 5
minimis, mihi fecistis. Tunc dicet, inquit, et his qui CD, 20/ 5
accipere, de quo Dominus dicet sinistris: Discedite a me CD, 21/ 26
 
 DICETUR...................9
nocuerint. Postremo adversus eos dicetur, qui manifestissimis documentis confutatiCD, 1/ 36
illa non esse facta dicetur? Porro quia facta est CD, 12/ 9
Sed si hoc respondero, dicetur mihi: Quomodo ergo non CD, 12/ 16
quodammodo prodigium quid praefiguraverit, dicetur alio loco, quantum me CD, 12/ 28
supplicium, quod erit, cum dicetur: Discedite a me, maledicti CD, 20/ 12
ista civitate, nisi quando dicetur: Ubi est, mors, contentio CD, 20/ 17
utique non erit, quando dicetur: Ubi est? Nunc vero CD, 20/ 17
supplicium? Si enim quibus dicetur: Discedite a me, maledicti CD, 21/ 23
quid arbitrabimur dextros quibus dicetur: Venite, benedicti Patris mei CD, 21/ 26
 
 DICI......................103
amatque sibi in laudibus dici: "Parcere subiectis et debellare CD, 1/ Pr
a litteratis eius defensoribus dici non esse apud inferos CD, 1/ 19
illa vera in deos dici, sed falsa atque conficta CD, 2/ 10
non admiserunt, de se dici volunt, dum tamen humanas CD, 2/ 10
civitatis? Vides quanta hinc dici et quam multa possent CD, 3/ 13
Qua lege quid iniquius dici aut cogitari possit, ignoro CD, 3/ 21
crudelitatem postea Sulla, ne dici quidem opus est quanta CD, 3/ 27
quae possunt occurrere cogitantibus, dici autem sine verecundia non CD, 4/ 12
et a iuris peritis dici: superflua non nocent. Quae CD, 4/ 27
inveniatur, multa ab istis dici posse divinius? Unde etiam CD, 5/ 5
igitur non usquequaque absurde dici posset ad solas corporum CD, 5/ 6
potuerunt. Unde quid insipientius dici aut credi potest, quam CD, 5/ 6
senserunt. Ceterum quis ferat dici atque contendi deos illos CD, 6/ 1
physicen politicen, latine autem dici possunt fabulosa, naturalis, civilis CD, 6/ 12
animo, tamen ab animo dici sapientem, ita mundum deum CD, 7/ 6
sapientem, ita mundum deum dici ab animo, cum sit CD, 7/ 6
corpore, tamen ex animo dici sapientem, ita mundum deum CD, 7/ 9
sapientem, ita mundum deum dici ab animo, cum sit CD, 7/ 9
esset inventa. Saturnus ergo dici debuit ipsa terra, non CD, 7/ 19
eius activa, altera contemplativa dici potest (quarum activa ad CD, 8/ 4
et ideo incommutabile recte dici non potest. 6 "De CD, 8/ 5
audit ab eodem Apostolo dici de quibusdam: Quia quod CD, 8/ 10
sectandus placuit, noluerint se dici Peripateticos aut Academicos, sed CD, 8/ 12
me positum est, putat dici de simulacris, quia opera CD, 8/ 23
plerosque enim usitatum est dici, alios bonos alios malos CD, 9/ 2
larvas; manes autem deos dici, si incertum est bonorum CD, 9/ 11
perhibent ab aliis angelos dici, quos ipsi daemones nuncupant CD, 9/ 19
est evitare. Et evidentius dici debuerunt homines dii in CD, 9/ 23
anima intellectualis incorporeo, si dici potest, amplexu veris impletur CD, 10/ 3
vincunt. Non omnino, si dici usitate posset, heroes nostri CD, 10/ 21
debuit nec debebit ei dici: quare modo? et: Quare CD, 10/ 32
opinione sit beata; quo dici stultius nihil potest. Si CD, 11/ 4
vespera quam nox congruentius dici potest; quae tamen, ut CD, 11/ 7
quolibet homine artifice recte dici potest; porro si sciens CD, 11/ 10
ita aeterna vita veraciter dici poterit, si finem habitura CD, 11/ 11
scripsit. Ubi plus quam dici potest miror hominem in CD, 11/ 23
accepit. Quid autem stultius dici potest, quam istum solem CD, 11/ 23
ambobus est, recte bonitas dici possit amborum, non audeo CD, 11/ 24
sunt, quae quotae sint dici potest; sicut dimidia, tertia CD, 11/ 30
aliqua eius est, ideo dici potest quota eius sit CD, 11/ 30
eius; sed quota sit dici non potest; unum autem CD, 11/ 30
septenarii porro numeri perfectione dici quidem plura possunt; sed CD, 11/ 31
Hoc etiam isto modo dici potest, vitium esse nec CD, 12/ 3
eius privatione sciuntur, si dici aut intellegi potest, quodam CD, 12/ 7
efficiens naturalis vel, si dici potest, essentialis nulla sit CD, 12/ 9
de sanctis angelis posse dici, quod caritas Dei diffusa CD, 12/ 9
comprehendit annorum, quae iam dici a quibuslibet computatoribus non CD, 12/ 13
dicatur semper creatum quod dici non potest coaeternum." Ego CD, 12/ 16
atque alio intellegatur, potest dici aliquo modo, hoc est CD, 12/ 16
audeo. Fortassis enim possit dici saeculum, quae sunt saecula CD, 12/ 20
vel minimae creaturae possint dici angeli creatores." Sed cum CD, 12/ 25
prima igitur corporis morte dici potest, quod bonis bona CD, 13/ 2
si qua alia commodius dici possunt de intellegendo spiritaliter CD, 13/ 21
vivificantem, ut tamen mortuum dici non recte posset, quia CD, 13/ 23
anima sola possit hoc dici, et: Illo aut illo CD, 13/ 24
Graecus pneuma, quod solet dici Spiritus Sanctus, sed pnoen CD, 13/ 24
sed etiam de creatura dici solere manifestum est. Sed CD, 13/ 24
advertunt, non hoc solum dici exire ex ore Dei CD, 13/ 24
pertinet voluptates, non potest dici, cum sit etiam talium CD, 14/ 3
mendacius? Unde non frustra dici potest omne peccatum esse CD, 14/ 4
potest etiam isto modo dici quod alii secundum hominem CD, 14/ 4
humanae doctis verbis, potuit dici: Non in sapientiae carnalis CD, 14/ 4
Secundum hominem ambulatis, potuit dici: Secundum carnem. Magis autem CD, 14/ 4
inquinatio, non potuisse veraciter dici omnes culpabiles atque vitiosos CD, 14/ 5
et amorem in bono dici iam ostendimus. Sed ne CD, 14/ 7
Potest ergo non absurde dici perfectam beatitudinem sine stimulo CD, 14/ 9
immutabilis est, profecto, si dici potest, mali cavendi timor CD, 14/ 9
paradiso? Quis tandem absolute dici beatus potest, qui timore CD, 14/ 10
et novimus, unum autem dici vel propter coniunctionem vel CD, 14/ 22
videtur habere quamdam, si dici potest, error ipse constantiam CD, 15/ 13
civitatis huius intellegi et dici potest. Hoc etiam de CD, 15/ 26
intellegitur ad reparandum genus dici; ac per hoc nec CD, 15/ 27
ab Ecclesia significanda probabiliter dici potest; sed magis credendum CD, 15/ 27
sicut solet a comminantibus dici, quemadmodum ait quidam: Non CD, 16/ 6
translatis rerum vocabulis ista dici. Quod vero adiungitur: Et CD, 17/ 5
Quomodo ergo hic vere dici potuit: Et erit, qui CD, 17/ 5
ut intellegamus de ipso dici quodammodo, quod de eius CD, 17/ 9
dicuntur velut ab eis dici videntur. Neque enim non CD, 17/ 14
Quae et quanta hinc dici possent, nisi sermo ad CD, 18/ 9
et ficta de Iove, dici non potest quantum mali CD, 18/ 13
ex quo Latinorum regnum dici coepit Laurentumque cessavit, Graeci CD, 18/ 16
Scriptura grammatoeisagoni, qui latine dici possunt litterarum inductores velCD, 18/ 39
non potuisse utrumque tunc dici a Propheta, qui missus CD, 18/ 44
qui rex est possit dici princeps a principatu imperandi CD, 18/ 45
duces sunt, etiam reges dici possunt, quod iste Aristobolus CD, 18/ 45
his ergo duodecim nihil dici potest, cur sectae non CD, 19/ 2
quid aliud talium malorum dici aut cogitari potest, incidat CD, 19/ 4
fidelissime sperat, non absurde dici etiam nunc beatus potest CD, 19/ 20
quibusdam non recte sentientibus dici solet, id esse ius CD, 19/ 21
humanarum, cui non potest dici deesse iudicium Dei, quamvis CD, 20/ 2
Quid brevius, verius, salubrius dici potuit? Deum, inquit, time CD, 20/ 3
de ultimo iudicio ita dici videntur, ut diligenter considerata CD, 20/ 5
est de ultimo iudicio dici; sed sedes praepositorum et CD, 20/ 9
Sunt qui putant resurrectionem dici non posse nisi corporum CD, 20/ 10
mortui etiam propter hoc dici, quod mortalia gerunt corpora CD, 20/ 15
de omnibus impiis merito dici potest, quanto magis de CD, 20/ 19
rectiusque putant etiam Latine dici, sicut in Graeco est CD, 20/ 19
aliud isto locutionis genere dici solet. Quod autem ait CD, 20/ 19
non absurde etiam cadavera dici possunt. Unde est et CD, 20/ 21
respondetur etiam eos merito dici posse offerre hostias in CD, 20/ 26
naturis mirabilibus reddebatur, ut dici possit: "Vis ista naturalis CD, 21/ 8
et vermis. Potuit brevius dici: Vindicta impii. Cur ergo CD, 21/ 9
Deus: ita etiam hic dici potest: "Nec qui concumbit CD, 22/ 24