DICTURAM..................1
aliquid te mihi fuisse dicturam". Atque illa iam exhorrescente CD, 22/ 8
 
 DICTURI...................16
istis alias constellationes fuisse dicturi sunt, quas tam diversos CD, 5/ 7
Deus. Num igitur ita dicturi sunt Iovem animam mundi CD, 7/ 9
aliquam partem Iani esse dicturi sunt? Magis enim Iovi CD, 7/ 9
prudens ambigit. Sed fortasse dicturi sunt deos quidem esse CD, 8/ 27
autem opere Dei factos dicturi sunt, si eum per CD, 11/ 5
mundum spatiis absentem esse dicturi sunt, et uno tantum CD, 11/ 5
aeternitate falluntur, quo modo dicturi sumus? quando quidem si CD, 11/ 11
ad miserias revolvantur, consequenter dicturi sunt infinitas. Quantuslibet namqueCD, 12/ 21
non possit intellegi? An dicturi sunt sic loqui Scripturam CD, 13/ 24
enim, qui hoc sentiunt, dicturi sunt de persecutione, qua CD, 18/ 52
quibusdam videatur esse quod dicturi sumus. Christum enim dii CD, 19/ 23
et ideo credita esse dicturi sunt? Cur ergo ipsi CD, 22/ 8
esse credantur." Hic forte dicturi sunt etiam deos suos CD, 22/ 10
aetate moriuntur. Neque enim dicturi sumus eos non resurrecturos CD, 22/ 12
Quid ergo de infantibus dicturi sumus, nisi quia non CD, 22/ 14
ego impleo), aliam partem dicturi sumus eum in caelo CD, 22/ 29
 
 DICTUROS..................1
ergo quaedam nos esse dicturos adversus eos, qui Romanae CD, 4/ 2
 
 DICTURUM..................3
libro me suo loco dicturum esse promiseram. Nam, sicut CD, 7/ 34
aliud commemorare se esse dicturum sive dextris, quibus est CD, 21/ 22
in iudicio prolaturum atque dicturum: Discedite a me, maledicti CD, 21/ 23
 
 DICTURUS..................15
Cur enim ea, quae dicturus sum, permiserunt accidere cultoribus CD, 2/ 3
primum dicit, quod postea dicturus est, cum ab illo CD, 5/ 1
pro aeterna patria fecisse dicturus est, qui aliquem fidei CD, 5/ 18
et colliguntur erroribus, fecisse dicturus est, cui Dominus de CD, 5/ 18
Ianum, ita quisquam geminum dicturus est mundum? Non habent CD, 7/ 8
dubitandarum sermonem trepidus pollicetur dicturus ea, quae ab hominibus CD, 7/ 17
resiliunt, labuntur et decidunt. Dicturus enim de feminis, hoc CD, 7/ 28
fuerat iudicandum quod erat dicturus: Mulier, quam dedisti mecum CD, 14/ 11
personuit? Nisi quisquam forte dicturus est nihil istam prophetasse CD, 17/ 4
de quo in fine dicturus est: Venite, benedicti Patris CD, 20/ 9
Dei; subauditur quod postea dicturus est: Regnaverunt cum Iesu CD, 20/ 9
est. Neque enim quisquam dicturus est praevaricatrices feminas in CD, 20/ 21
constitutis novissimo utique iudicio dicturus est Christus: Venite, benedictiCD, 20/ 24
ex fide vivit); numquid dicturus est quispiam hoc fidei CD, 20/ 26
sanae fidei dixit, nemo dicturus est. Alioquin nulla causa CD, 21/ 24
 
 DICTUS....................28
genetrixque deum. Quare ergo dictus est et Ruminus, cum CD, 7/ 11
ad Iovem, qui propterea dictus est progenitor genetrixque quod CD, 7/ 16
quippe et finis est dictus, quia propter hunc cetera CD, 8/ 8
horum deorum Deus, qui dictus est: Deus deorum, et CD, 9/ 23
deos Rex magnus, qui dictus est Rex magnus super CD, 9/ 23
esse Deum suum, qui dictus est Deus deorum; quia CD, 9/ 23
ut commendaretur, non est dictus dies primus, sed dies CD, 11/ 9
vel beata sunt. Ceterum dictus est in Scripturis sanctis CD, 11/ 10
inspirasse vel insufflasse convenientissime dictus est, incorporeus incorporeum, sedCD, 13/ 24
castus in saeculum saeculi dictus est permanere, quia id CD, 14/ 9
eo putandum est, quia dictus est cognovisse uxorem suam CD, 15/ 8
proprie sibi impertita gratia dictus est angelus. Verum hoc CD, 15/ 23
non contra Dominum, sicut dictus est gigans iste venator CD, 16/ 4
filius, frater eius est dictus. Itaque uxorem tacuit, non CD, 16/ 19
caelo Spiritus Sanctus, qui dictus est in Evangelio digitus CD, 16/ 43
regnum, cuius maxime Christus dictus est filius. In quo CD, 16/ 43
eo chrismate christus est dictus, mystice accipiendum et magnum CD, 17/ 6
fieri assolet, commutata Serapis dictus est. Et constitutum est CD, 18/ 5
qui etiam Liber pater dictus est et post mortem CD, 18/ 12
vectus, qui equus Pegasus dictus est; de Amphione, quod CD, 18/ 13
qui filius Aeneae primus dictus est Silvius, ceteris subsecutis CD, 18/ 20
quia Domini omnipotentis angelus dictus est Christus Iesus. Sicut CD, 18/ 35
Iudas, qui etiam Machabaeus dictus est, Antiochi ducibus pulsis CD, 18/ 45
feritatis (nam et semiferus dictus est), genus proprium quadam CD, 19/ 12
qui tunc erat perisse dictus est mundus, satis clarum CD, 20/ 24
accipitur, quod diluvio perisse dictus est mundus, quamvis sola CD, 20/ 24
Malachi, qui et angelus dictus est, qui etiam Esdras CD, 20/ 25
mundi; sed tunc cognovisse dictus est, quod tunc ut CD, 22/ 2
 
 DICUNT....................95
ex singulis. Si autem dicunt M. Regulum etiam in CD, 1/ 15
probitati eius insultant eique dicunt, cum forte in aliqua CD, 1/ 29
quare dii, quibus, ut dicunt, steterat illud imperium, cum CD, 3/ 3
regem parricidio perpetrato, quos dicunt, ut hoc miserae Troiae CD, 3/ 15
inaestimabili nube in mare dicunt esse deiectam; qua mortua CD, 3/ 31
partem superiorem Minervam tenere dicunt et hac occasione fingere CD, 4/ 10
quae sunt innumerabilia, cum dicunt omnia sidera partes Iovis CD, 4/ 11
debuerit aestimari." An forte dicunt, quod deam victoriam Iuppiter CD, 4/ 17
inter deos Consentes, quos dicunt in consilium Iovis adhiberi CD, 4/ 23
sive opinionem, qui ea dicunt esse fortuita, quae vel CD, 5/ 1
hominum? Aut si non dicunt stellas, accepta quidem potestate CD, 5/ 1
Si autem propterea talia dicunt in aliorum genituris, quia CD, 5/ 3
Quid est ergo quod dicunt, si hora conceptionalis inveniatur CD, 5/ 5
sit, in ortu valere dicunt; numquid et in conceptu CD, 5/ 6
ceteris, qui constellationibus inspectis dicunt non esse hominem natum CD, 5/ 7
putant, a quo connexionem dicunt pendere fatorum. 9 "De CD, 5/ 8
qui hunc causarum ordinem dicunt esse fatalem vel potius CD, 5/ 9
voluptati. Nihil hac pictura dicunt esse ignominiosius et deformius CD, 5/ 20
possit aspectus; et verum dicunt. Sed non existimo satis CD, 5/ 20
1 "De his qui dicunt deos a se non CD, 6/ 1
evidentius suffragatur eis, qui dicunt omnes istos deos homines CD, 6/ 8
concisa, propter quod eis dicunt pro uniuscuiusque proprio munere CD, 6/ 9
tres theologias, quas Graeci dicunt mythicen physicen politicen, latine CD, 6/ 12
sidereos opinantur. Si autem dicunt Vitumno atque Sentino haec CD, 7/ 3
illis Fortuna poneretur, quam dicunt deam non rationabili dispositione CD, 7/ 3
eodem mense Februario celebrari dicunt, cum fit sacrum purgatorium CD, 7/ 7
in hoc mundo fieri dicunt, in hoc etiam mundo CD, 7/ 7
ante et retro habere dicunt, quod hiatus noster, cum CD, 7/ 8
Austri, sicut illi quadrifrontem dicunt geminum Ianum, ita quisquam CD, 7/ 8
visibilis mundus? Hoc si dicunt, non erit quem ad CD, 7/ 9
dicant deum Genium, quem dicunt mundi animum ac per CD, 7/ 13
enim quidam Veneris, quidam dicunt esse Iunonis; sed, ut CD, 7/ 15
volunt, quam nihil aliud dicunt esse quam terram, eamque CD, 7/ 16
inferior perhibetur? Quod si dicunt animi mundani partem, cum CD, 7/ 23
esse Tellurem. Eamdem, inquit, dicunt Matrem Magnam; quod tympanum CD, 7/ 24
tribuere nefas est. Sed dicunt: corpore mutatur animae natura CD, 8/ 5
moralis, quam Graeco vocabulo dicunt rathos ubi quaeritur de CD, 8/ 8
bonis porro debitus, ut dicunt, honor sacrorum est deferendus CD, 8/ 13
promittitur. Deos vero ideo dicunt istas perturbationes non perpeti CD, 8/ 17
se, quos omnes bonos dicunt, nec de differentia deorum CD, 9/ 2
sive passiones quidam philosophi dicunt etiam in sapientem cadere CD, 9/ 4
defendunt. Et ideo fortasse dicunt eas in sapientem non CD, 9/ 4
non possint, malle se dicunt haec amittere, quibus natura CD, 9/ 4
contaminarentur, si miscerentur: incontaminabiles dicunt daemones et contaminabiles deosCD, 9/ 16
sunt, adhaerendo beatos esse dicunt: hoc dicunt quod dicimus CD, 9/ 23
beatos esse dicunt: hoc dicunt quod dicimus, quolibet eos CD, 9/ 23
enim ad goetian pertinere dicunt), alios autem laudabiles videri CD, 10/ 9
Deo creatori omnium deberi dicunt eique reddendum vera pietate CD, 10/ 16
non fecisset? Qui hoc dicunt, si mundum aeternum sine CD, 11/ 4
intellegibili semper sit factus, dicunt quidem aliquid, unde sibi CD, 11/ 4
eligendo praeponeretur. Quod si dicunt inanes esse hominum cogitationes CD, 11/ 5
sacrae maximeque veraces ita dicunt, in principio fecisse Deum CD, 11/ 6
bonus Deus; sed animas dicunt, non quidem partes Dei CD, 11/ 23
existere omnino non posse. Dicunt autem quod putant, non CD, 12/ 10
acutissimum illud putatur, quod dicunt nulla infinita ulla scientia CD, 12/ 18
19 "Contra eos qui dicunt ea quae infinita sunt CD, 12/ 19
Illud autem aliud quod dicunt, nec Dei scientia quae CD, 12/ 19
amittenda cognoscitur. Si autem dicunt neminem posse ad illam CD, 12/ 21
non posse contenditur? Si dicunt non fieri in anima CD, 12/ 21
habuerit improvisas? Si autem dicunt liberatas quidem animas ad CD, 12/ 21
si antiquas eas esse dicunt et retrorsum sempiternas, ex CD, 12/ 21
sive caritatem, aliud amorem. Dicunt enim dilectionem accipiendam esse CD, 14/ 7
partem animi etiam philosophi dicunt esse vitiosam, non quae CD, 15/ 7
saltem ad tempus exiguum? Dicunt etiam non potuisse capere CD, 15/ 27
Dominum Deum. Propter hoc dicunt: Sicut Nebroth gigans venator CD, 16/ 3
plures Pauli apostoli esse dicunt, quidam vero negant, multa CD, 16/ 22
Ambacum, nec tempora sua dicunt ipsi, nec in Chronicis CD, 18/ 31
magico, quo puer, ut dicunt, anniculus occisus et dilaniatus CD, 18/ 53
alicui daemoni, sed deo dicunt illi versus haec Petrum CD, 18/ 53
et terrae, sicut esse dicunt deos, quos volunt amicos CD, 19/ 3
Phrenetici multa absurda cum dicunt vel faciunt, plerumque a CD, 19/ 4
si homines, qui hoc dicunt, sicut victi malis ingravescentibus CD, 19/ 4
non est. Si enim dicunt non spiritibus immundis, sed CD, 19/ 21
et errore implicatos esse dicunt et multis talibus adversus CD, 19/ 23
Deus est, de quo dicunt sacrae litterae Hebraeorum: Beatus CD, 19/ 26
dicit alio loco: Quoniam dicunt, et non faciunt), nisi CD, 20/ 9
Sed quid contra Apostolum dicunt, qui eam resurrectionem appellat CD, 20/ 10
te Christus. Quod autem dicunt non posse resurgere, nisi CD, 20/ 10
suorum, quod istum mundum dicunt esse periturum? Ecce in CD, 20/ 24
inimici eius dixerunt vel dicunt: Quando morietur et peribit CD, 20/ 30
non ad corporis pertinere, dicunt etiam uri dolore animi CD, 21/ 9
tribuunt erga humanum genus. Dicunt enim de malis et CD, 21/ 18
magis isti pro se dicunt esse, ubi legitur: Numquid CD, 21/ 18
tamen quasi per ignem. Dicunt ergo cuiuslibet vitae catholicum CD, 21/ 21
Contra opinionem eorum, qui dicunt nec diaboli nec hominum CD, 21/ 23
Restat eis respondere, qui dicunt aeterno igne illos tantummodo CD, 21/ 27
perpetrandorum quotidie scelerum quaerunt, dicunt Dominum significasse etiam magnaCD, 21/ 27
credit. Verum hoc ideo dicunt, ut nec tunc illa CD, 22/ 8
habebat, rem, sicut medici dicunt, nullis medicamentis sanabilem. Aut CD, 22/ 8
rem etiam philosophiam prodesse dicunt docti huius saeculi, quam CD, 22/ 22
multos deos colunt, nullum dicunt esse maiorem. 23 "De CD, 22/ 22
noluerunt? Si enim propterea dicunt alio modo esse credenda CD, 22/ 25
faciunt iniuriam, si aliter dicunt esse intellegenda, non sicut CD, 22/ 25
etiam illud evertit quod dicunt, quoniam est impossibilis, ideo CD, 22/ 26
veraciter sensit, amantes Platonem dicunt eum aliquid simile nobis CD, 22/ 28