AEQUALIA..................2
sed cum aequaliter et aequalia momenta raperentur ambobus, alter CD, 13/ 10
utrum statura et robur aequalia futura sint omnibus an CD, 22/ 12
 
 AEQUALIS..................11
Iovis, etsi non sublimior, aequalis certe sedes honoris? Quia CD, 4/ 10
qua Patri est semper aequalis, et humanitate, qua nobis CD, 9/ 17
inaequales manus et digitus, aequalis est tamen incorruptibilitas manus CD, 11/ 10
suae beatitudinis nossent, sed aequalis felicitatis omnes ab initio CD, 11/ 13
est (quia neque illi aequalis esse deberet, quae de CD, 12/ 4
requiro, an inferior, an aequalis. Sed superior utique melior CD, 12/ 6
Hoc idem profecto et aequalis. Duo quippe quamdiu sunt CD, 12/ 6
ore Dei, quod est aequalis eiusdemque naturae, audiant vel CD, 13/ 24
Adam usque diluvium non aequalis numeri generationes habuit utraque CD, 15/ 20
animalia quid cogebat, cum aequalis numeri possent utraque servari CD, 15/ 27
ut longissimis fieri possit aequalis. Si autem dixerimus ad CD, 22/ 15
 
 AEQUALITAS................3
corporum quantitates. Si enim aequalitas erit corporum, unde habebunt CD, 22/ 12
interrogant, quem modum ipsa aequalitas habitura sit. Si enim CD, 22/ 12
non timemus, quia, etsi aequalitas futura esset omnium, ita CD, 22/ 14
 
 AEQUALITATE...............2
quod habebat in temporis aequalitate conceptus? Aut si fata CD, 5/ 5
usque ad Abraham, non aequalitate temporum, sed numero generationum CD, 22/ 30
 
 AEQUALITATEM..............3
tanta vis est ad aequalitatem fatorum, non debuerunt nascendo CD, 5/ 5
fide viventes et eorum aequalitatem adhuc sperantes, utique nondum CD, 11/ 33
Odit namque cum sociis aequalitatem sub illo, sed imponere CD, 19/ 12
 
 AEQUALITER................11
temporalem vitam, non quidem aequaliter, sed tamen simul, quam CD, 1/ 9
et palleat, ea non aequaliter appellando, sed aequaliter aestimando CD, 9/ 4
non aequaliter appellando, sed aequaliter aestimando? Ambo sane, si CD, 9/ 4
tempore condidit mundum, cum aequaliter anteriora tempora per infinitum CD, 11/ 5
corporis etiam ceteris inaequalis aequaliter incorrupta est. Neque enim CD, 11/ 10
aeternus coaeternum, summe bonus aequaliter bonum; et quod Spiritus CD, 11/ 24
Si enim aliqui duo aequaliter affecti animo et corpore CD, 12/ 6
et animo et corpore aequaliter affectos fuisse praediximus. An CD, 12/ 6
aut si utrique boni aequaliter creati sunt, istis mala CD, 12/ 9
cui longior; sed cum aequaliter et aequalia momenta raperentur CD, 13/ 10
cuiusque varietur, sive ipse aequaliter ardeat sed non aequali CD, 21/ 16
 
 AEQUALITERQUE.............1
decem vel centum similiter aequaliterque peccassent, centum soles haberet CD, 11/ 23
 
 AEQUANIMITER..............1
superque sufficiunt, patienter et aequanimiter ferre debebunt et propter CD, 7/ Pr
 
 AEQUANTUR.................2
cum segetes novis aristis aequantur, quia veteres aequare hostire CD, 4/ 8
sublime vel altum. Iam aequantur campis montes et caerula CD, 18/ 23
 
 AEQUARE...................1
aristis aequantur, quia veteres aequare hostire dixerunt, deam Hostilinam CD, 4/ 8
 
 AEQUARENT.................1
etiamsi ter tantum computarentur, aequarent. Perhibentur enim Aegyptii quondamCD, 12/ 11
 
 AEQUAVERAT................1
fuerat eiusque potentiam vel aequaverat vel iam etiam superaverat CD, 3/ 30
 
 AEQUE.....................2
imperium bonus et ignavus aeque sibi exoptant; sed ille CD, 5/ 12
tamen bonus et ignavus aeque sibi exoptant; sed ille CD, 5/ 12
 
 AEQUISSIMO................1
corpus congruit), eo pacto aequissimo, ut, qui mortalis talibus CD, 19/ 13
 
 AEQUITAS..................3
cui dicitur in eodemCantico: Aequitas dilexit te, et sponsa CD, 17/ 20
damnum salutis. Et quoniam aequitas ac salus utrumque bonum CD, 19/ 13
melior est autem animi aequitas quam corporis sanitas); profecto CD, 19/ 13
 
 AEQUITATE.................1
diem iudicare orbem in aequitate in viro quo definivit CD, 18/ 54
 
 AEQUITATIS................3
duobus regnis regula sequitur aequitatis, qua vigilanter adhibita si CD, 4/ 3
si laetatur in damno aequitatis; qui vero cruciatur, si CD, 19/ 13
inamissibilis voluntas pietatis et aequitatis, quomodo est felicitatis. NamCD, 22/ 30
 
 AEQUO.....................12
cum Etruria positum est, aequo et modesto iure agitatum CD, 2/ 18
id est eiectis, aliquantum aequo et modesto iure ageretur CD, 2/ 18
adiuvare, ut bono et aequo more coniugia mererentur, cladesque CD, 3/ 13
quo usque dicit Sallustius aequo et modesto iure agitatum CD, 3/ 16
concussa est. Ideo dicit aequo et modesto iure gestam CD, 3/ 16
in illa re publica aequo et modesto iure agitatum CD, 3/ 16
finito scilicet tempore, quo aequo iure ac modesto agitatum CD, 3/ 17
a principio, neque amplius aequo et modesto iure, actum CD, 5/ 12
tam fortis sit, ut aequo animo perferat, vel tam CD, 19/ 5
in omnibus. 16 "De aequo iure dominandi." Quocirca etiamsi CD, 19/ 16
Nunc autem et mala aequo animo ferre discimus, quae CD, 20/ 2
mane adessent, illis ut aequo animo esset hortantibus. Illuxit CD, 22/ 8
 
 AEQUOR....................1
inimica mihi Tyrrhenum navigat aequor Ilium in Italiam portans CD, 1/ 3
 
 AEQUUM....................1
agerent amore vincendi, quam aequum et bonum quidquam cogitarent CD, 2/ 17
 
 AER.......................26
ergo aether datur Iovi, aer Iunoni? Postremo ipsi duo CD, 4/ 10
vitae est. Nam et aer iste seu ventus dicitur CD, 5/ 9
causarum domina et Iuno aer et Iuno terra et CD, 7/ 16
terra nec aqua, nec aer nec ignis, quibus quattuor CD, 8/ 5
Spiritum Dei, quoniam et aer spiritus dicitur, quattuor opinatus CD, 8/ 11
meliores sint, quia est aer quam terra superior; sed CD, 8/ 15
interserens, ut, quanto est aer aquis et aere ignis CD, 8/ 15
sunt, immortalibus ignis et aer, mortalibus aqua et terra CD, 8/ 17
terra est alteque suspensus, aer vero aetheri terraeque contiguus CD, 8/ 21
mysticum significante fabula, quod aer Iunoni deputetur, ubi volunt CD, 10/ 21
aut corpus colorem aut aer lucem sive fervorem aut CD, 11/ 10
nec corpus color nec aer lux sive fervor neque CD, 11/ 10
et corpus decoloretur et aer tenebrescat sive frigescat et CD, 11/ 10
ipsa. Neque enim si aer infusa luce numquam deseratur CD, 11/ 10
hoc ita dixerim, quasi aer sit anima, quod putaverunt CD, 11/ 10
luce corporea; et sicut aer tenebrescit ista luce desertus CD, 11/ 10
quorumque corporalium tenebrae quam aer carens luce), ita tenebrescere CD, 11/ 10
ut non ibi sit aer iste crassior, ubi venti CD, 15/ 27
totus aut paene totus aer iste ventosus (quod caelum CD, 20/ 18
superiora sunt elementa aqua, aer, ignis, ex aliquo istorum CD, 21/ 13
terrena contagione contractum est. Aer quippe accipitur in eo CD, 21/ 13
aqua super terram, tertius aer super aquam, quartum super CD, 22/ 11
cum a terra sit aer tertius? Nisi forte, qui CD, 22/ 11
prima, aqua secunda, tertius aer, quartum caelum, ut super CD, 22/ 11
inter quas et maria aer medius reperitur? Quonam, quaeso CD, 22/ 11
nubibus pendeant? Cur denique aer est medius inter summa CD, 22/ 11
 
 AERA......................15
Excudent alii spirantia mollius aera, Cedo equidem, vivos ducent CD, 5/ 12
bifariam, in aethera et aera; terram vero in aquam CD, 7/ 6
summum esse aethera, secundum aera, tertiam aquam, infimam terram CD, 7/ 6
significare volucrem ferri per aera sermonem; nuntium dictum, quoniam CD, 7/ 14
adinflans leves pinnas per aera avis volare, quam pollutae CD, 19/ 23
in obviam Christo in aera, et ita semper cum CD, 20/ 20
in obviam Christo in aera, ad immortalitatem per mortem CD, 20/ 20
posse, ut, dum per aera in sublime portantur, in CD, 20/ 20
resurgent, dum feruntur in aera. In terram quippe ibis CD, 20/ 20
in obviam Christo in aera. Nam secundum litterae superficiem CD, 20/ 24
hic intellegamus "rapiet in aera", sed "in iudiciarias eriget CD, 20/ 24
in obviam Christo in aera, sed caelum dictum propter CD, 20/ 24
super aquam, quartum super aera caelum, non potest esse CD, 22/ 11
vivificans spiritus? Deinde cum aera medium ponant inter ignem CD, 22/ 11
in terris currant, super aera in nubibus pendeant? Cur CD, 22/ 11