DIVIDIT...................1
sed a parvo, quod dividit inter Aegyptum et Palaestinam CD, 16/ 24
 
 DIVIDITUR.................5
astringitur, placiti lege praeda dividitur. Hoc malum si in CD, 4/ 4
et adversus se ipsa dividitur commotoque animo in commovendo CD, 14/ 16
adversus se ipsam plerumque dividitur litigando, bellando atque pugnando CD, 15/ 4
est. Non autem recte dividitur, dum non discernuntur recte CD, 15/ 7
adversus se ipsam plerumque dividitur, et pars partem, quae CD, 18/ 2
 
 DIVIDUNT..................1
oculis conspicuam luminaria caeli dividunt, non ante, sed post CD, 11/ 20
 
 DIVIDUNTUR................1
quoniam carnales inter se dividuntur, spiritales autem nullo modo CD, 16/ 24
 
 DIVINA....................139
humano usurpata fastu, sed divina gratia donata celsitudo transcendat CD, 1/ Pr
aliquis: "Cur ergo ista divina misericordia etiam ad impios CD, 1/ 8
aperta divinitas, nulla esse divina providentia crederetur. Similiter in CD, 1/ 8
captivitate sanctorum, quibus numquam divina solacia defuerunt." Sed multi CD, 1/ 14
vero exceptiones eadem ipsa divina fecit auctoritas, ut non CD, 1/ 21
facinore temperabunt, si eos divina dispositio vel probandos vel CD, 1/ 24
earum memoriam sic honoret, divina persuaserit auctoritas, nescio; et CD, 1/ 26
contemnere; tantummodo videat utrum divina iussio nullo nutet incerto CD, 1/ 26
incidit quaestio, cur haec divina beneficia et ad impios CD, 2/ 2
inventa philosophica sine auctoritate divina, ubi quemque ad vitia CD, 2/ 7
eorum superbiae iuste providentia divina resisteret, ut viam pietatis CD, 2/ 7
quae actitantur ludis auctoritate divina institutis, quam ea, quae CD, 2/ 8
cupientes, ut tamquam auctoritate divina sua sponte nequissima libido CD, 2/ 14
hominum noxias flagitiosasque cupiditates divina auctoritate detestans atque condemnansCD, 2/ 18
imitari magis elegit quam divina gratia ab eorum societate CD, 2/ 25
modo his artibus placatur divina maiestas, quibus humana dignitas CD, 2/ 29
ipsum populum, ubicumque gratia divina digni occultissimo atque iustissimo CD, 3/ 1
gravius quae putabant adyta divina quam humana cubilia vindicabant CD, 3/ 5
ad haec imitanda velut divina praebetur auctoritas. Haec non CD, 4/ 1
vitiis cum ageret scriptura divina: A quo enim quis CD, 4/ 3
deos colant ipsa dona divina." Libet autem eorum considerare CD, 4/ 24
ut haec nescirent munera divina esse, non deos? Sed CD, 4/ 24
humana ad deos transferebat: divina mallem ad nos. Merito CD, 4/ 26
ordinis necessitate contingunt. Prorsus divina providentia regna constituuntur humanaCD, 5/ 1
humanae. Et quod eos divina facientes atque dicentes divineque CD, 5/ 14
et temporalibus beneficiis, quae divina providentia permixte bonis malisqueCD, 5/ 18
de hac re vox divina est loquente Dei sapientia CD, 5/ 19
et hominum scriberemus, prius divina absolvissemus, quam humana attigissemusCD, 6/ 4
est, ut aliqua pars divina praeponatur universis rebus humanis CD, 6/ 4
ad videnda et annuntianda divina in veritatem libertatemque subvectus CD, 6/ 6
quatenus instituta sint auctoritate divina, ac post modum a CD, 6/ 11
habeat animas multas quarum divina natura sit." Dicit ergo CD, 7/ 6
facta sunt omnia, sicut divina auctoritas veritasque monstravit, verus CD, 8/ 1
tam mirabile aspicimus, ex divina mente praeposuit. Huic successit CD, 8/ 2
animos se extendere in divina conari. Quando quidem ab CD, 8/ 3
hoc enim et providentia divina eis, quibus nos constat CD, 8/ 15
a cultu ac religione divina aversio animi invenit, ut CD, 8/ 24
si non et vi divina maiorum suorum errorem praeteritum CD, 8/ 24
a cultu ac religione divina invenerunt artem, qua efficerent CD, 8/ 24
fecit aversa a religione divina, aufertur religione divina, cum CD, 8/ 24
religione divina, aufertur religione divina, cum veritas emendat errorem CD, 8/ 24
errantis atque infidelis a divina religione aversionem, utcumque ferenda CD, 8/ 24
a cultu et religione divina, non sunt internuntii nec CD, 8/ 24
a cultu ac religione divina, tamen eis sine dubio CD, 8/ 24
istis passionibus doceat Scriptura divina, qua Christiana eruditio contineturCD, 9/ 5
locuti sunt qui nobis divina eloquia condiderunt, aut semper CD, 10/ 1
Quod cum multis locis divina Scriptura testetur, ne longum CD, 10/ 5
offertur, tamen sacrificium res divina est, ita ut hoc CD, 10/ 6
ipsius populi, quantum sufficere divina providentia iudicabat, mirabilibus rerumCD, 10/ 13
causis, verum tamen sub divina providentia constitutis et ordinatis CD, 10/ 16
fit nostra virtute, sed divina miseratione purgatio, per indulgentiam CD, 10/ 22
deorsum descendentes hominibus theurgicis divina pronuntient; alios autem, quiCD, 10/ 26
honoras, ut dicas pronuntiare divina? Quae tandem divina pronuntiant CD, 10/ 26
pronuntiare divina? Quae tandem divina pronuntiant, qui non voluntatem CD, 10/ 26
dii vestri theurgis pronuntiare divina; quibus divinis te tamen CD, 10/ 27
se a Chaldaeis oracula divina sumpsisse, quorum assiduam commemorationem CD, 10/ 32
id est universis gentibus divina miseratione concessa, cuius profecto CD, 10/ 32
caeli, ligna, elementa, sidera divina iussa fecerunt, inferna cesserunt CD, 10/ 32
erant vere magna atque divina, quae quantum dabatur cognita CD, 10/ 32
sibi genera ingeniorum humanorum divina excellens auctoritate subiecit. IbiCD, 11/ 1
fortuito potius quam ratione divina Deus, non alio, sed CD, 11/ 5
angelorum conditione quid secundum divina testimonia sentiendum sit." Nunc CD, 11/ 9
numquam peregrinata, quae hinc divina testimonia suppetant, quantum satis CD, 11/ 9
simplicia, quae principaliter vereque divina sunt, quod non aliud CD, 11/ 10
nec aliorum participatione vel divina vel sapientia vel beata CD, 11/ 10
sentiantur. Unde nos admonet divina providentia non res insipienter CD, 11/ 22
est. 24 "De trinitate divina, quae per omnia opera CD, 11/ 24
nihil est aliud bonitas divina quam sanctitas, profecto et CD, 11/ 24
deteriusve mutantur, in eum divina providentia tendentes exitum, quem CD, 12/ 4
non in rerum, quae divina providentia gubernantur, ordinem venit CD, 12/ 21
fecit. Qua enim vi divina et, ut ita dicam CD, 12/ 26
rutunditas solis: eadem vi divina et effectiva, quae fieri CD, 12/ 26
corpora, id est ad divina beneficia, remeare? Et si CD, 12/ 27
vera iustitia, non nisi divina subvenit gratia. Sed ne CD, 13/ 5
non vi sua, sed divina opitulatione conversa est, ut CD, 13/ 7
etiam sicut loquitur Scriptura divina, quae mortuos quoque non CD, 13/ 11
est, confestim gratia deserente divina de corporum suorum nuditate CD, 13/ 13
permittant, cur nolunt credere, divina voluntate atque potentia immortalia CD, 13/ 17
se ipso quippe homo divina voluntate contempta nisi perniciose CD, 13/ 21
pecoribus invenimus, sicut loqui divina Scriptura consuevit, et cum CD, 13/ 24
primis hominibus, cum illos divina gratia deseruisset, exorta est CD, 13/ 24
Sed sicut loquitur Scriptura divina, secundum carnem vivere utrique CD, 14/ 2
et colligere longum est, divina Scriptura nuncupet carnem: quid CD, 14/ 2
sentit humana, non veritate divina. Non quidem Platonici sicut CD, 14/ 5
eius stirpe cognoscimus et divina Scriptura testatur, homo vanitati CD, 14/ 15
clarescat. Cum igitur Scriptura divina, ubi et numerum annorum CD, 15/ 8
licebat, quia id nec divina prohibuit et nondum prohibuerat CD, 15/ 16
naturali ordine ponderum, magisque divina providentia quam humana prudentiaCD, 15/ 27
vel illorum hominum, sed divina. Non enim ea Noe CD, 15/ 27
ut sine cibo viverent, divina facilitate donaret, nisi ut CD, 15/ 27
Propter hoc ergo Scriptura divina cum terrenam civitatem in CD, 16/ 10
ubi clariora leguntur promissa divina, quae nunc in Christo CD, 16/ 12
intellegenda sunt haec verba divina, tamquam dictum sit: Qui CD, 16/ 27
spinis Iudaicis coronatus? Sed divina per angelum verba potius CD, 16/ 32
matris inclusis quid indicaverit divina responsio." Iam ex hoc CD, 16/ 35
concupisset illicite, indicat Scriptura divina. Ad unam quippe accipiendam CD, 16/ 38
Quocirca sicut oracula illa divina ad Abraham, Isaac et CD, 17/ 3
pro suis quisque rebus divina promereretur eloquia, quibus pro CD, 17/ 3
atque adiutorio humana sufficientia divina possint implere mandata, et CD, 17/ 4
significatur, immutabili praescientia manente divina. Ubi ergo non paenitereCD, 17/ 7
igitur pars, sicut iubebat divina providentia vel sinebat, variis CD, 17/ 23
populum collocavit ex auctoritate divina debellatis gentibus, a quibus CD, 18/ 11
quod eam nisi vi divina fieri non putarent. Lupus CD, 18/ 17
alia sicut Prophetas inspiratione divina scribere potuisse, atque haec CD, 18/ 38
et Prophetas nostros, quibus divina inerat sapientia, ulla se CD, 18/ 39
religionis historia fulti auctoritate divina, quidquid ei resistit, non CD, 18/ 40
se porrigit infelicitas, si divina non ducit auctoritas? Denique CD, 18/ 41
semper futurum; alii mente divina, alii fortuito et casibus CD, 18/ 41
ora humana, sed oracula divina fuderunt. Quidquid philosophi quidam CD, 18/ 41
sunt; qui profecto auctoritate divina et aliud dicere potuit CD, 18/ 43
quoniam utraque una atque divina est. Sed iam quae CD, 18/ 44
recte sapuerint, quam ut divina praedicta de Christo ea CD, 18/ 47
rursus quoniam cogitantur immutabilia divina promissa, et quod ait CD, 18/ 51
credere dubitant eadem virtute divina per totum mundum id CD, 18/ 54
dabit, non tantum auctoritate divina, sed adhibita etiam ratione CD, 19/ 1
potueris. Propter quod etiam divina vox illa: Et inimici CD, 19/ 5
quosdam suos sapientes, quos divina improbat disciplina, qui vel CD, 19/ 17
si non est contra divina praecepta, istam fidem, qua CD, 19/ 19
ad philosophiam pertinentium velut divina responsa, ut ipsa verba CD, 19/ 23
Iesus fuit, sicut audisti divina Apollinis, quae superius dicta CD, 19/ 23
Prophetas Hebraeos oracula increpuere divina; ex quibus quantum satis CD, 19/ 23
fundamento prius ponere testimonia divina debemus; quibus qui nolunt CD, 20/ 1
in quibus non apparet divina iustitia, salutaris est divina CD, 20/ 2
divina iustitia, salutaris est divina doctrina. Nescimus enim quo CD, 20/ 2
igitur vis est intellegenda divina, qua fiet, ut cuique CD, 20/ 14
iudicentur. Quae nimirum vis divina libri nomen accepit. In CD, 20/ 14
bene intelleguntur adiutoria esse divina per cuiusque generis ministeria CD, 20/ 21
quod in eum gratia divina contulerit, sacerdotes et Levitas CD, 20/ 21
tam magna et tam divina facientem se Christus ostendit CD, 20/ 30
contra praedicta ac promissa divina sapienter sibi miseri rodere CD, 20/ 30
libro nobis, quantum ope divina valebimus, diligentius disputandum est CD, 21/ 1
homines infideles, qui, cum divina vel praeterita vel futura CD, 21/ 5
qui nesciunt opinentur esse divina (unde factum est, ut CD, 21/ 6
sive sempiternae, sicut unusquisque divina providentia tractandus est, inferunturCD, 21/ 13
omni modo id eloquia divina tacuisse. Nam quo pertinet CD, 21/ 18
quibus verbis nihil Scriptura divina significare consuevit, nisi quod CD, 21/ 23
ego, quam ipsa Scriptura divina planissime atque plenissime redarguit CD, 21/ 24
vel multa perveniat? Sed divina gubernatione non omni modo CD, 22/ 22
damnato, spectanda atque sumenda divina largitate concessa est, quo CD, 22/ 24