AETATEM...................13
nec sexum habeat nec aetatem nec definita corporis membra CD, 4/ 27
esset, ut eamdem saltem aetatem, quae barba induitur, ipsa CD, 6/ 1
ubi essemus agnoscere. Tu aetatem patriae, tu descriptiones temporum CD, 6/ 2
dubitaverit per unius hominis aetatem tantum multiplicari potuisse genus CD, 15/ 8
filiis habilem non invenit aetatem, eosdemque post genitos filios CD, 15/ 13
iam debebat, quia invenerat aetatem idoneam generationi filiorum, propter CD, 15/ 13
viros usque ad eam aetatem qua filios generasse referuntur CD, 15/ 15
interposita per tam longam aetatem ab Adam usque diluvium CD, 15/ 20
ad David, tamquam tertiam aetatem gerens ille populus adolevit CD, 16/ 24
quia vividam eius invenit aetatem. Hoc ergo est, quod CD, 16/ 28
non potest. Quam profecto aetatem primam demergit oblivio, sicut CD, 16/ 43
autem ventum fuerit ad aetatem, quae praeceptum iam capit CD, 21/ 16
credendum impellerentur; Romuli autem aetatem minus his sexcentis annis CD, 22/ 6
 
 AETATES...................6
enim nobis deorum et aetates et vestitus ornatusque noti CD, 4/ 30
ostendunt illa simulacra, formae, aetates, sexus, habitus deorum? Numquid CD, 6/ 7
numero non fraudaret universas aetates viventium singulorum. Quod autem CD, 15/ 13
eamdemque primam, ita duas aetates secundam et tertiam liber CD, 16/ 43
legibus omnes regeneratorum habeantur aetates." Verum tanta est Dei CD, 21/ 16
Matthaeus evangelista determinat, tres aetates usque ad Christi subsequunturCD, 22/ 30
 
 AETATI....................2
non aetas fecunditati, sed aetati fecunditas defuit. Quod ergo CD, 15/ 3
ceteraque vitia, quae huic aetati adsolent abundare; Christum autem CD, 17/ 20
 
 AETATIBUS.................4
reprobatis esse simillimos formis, aetatibus, sexu habitu, coniugiis, generationibusCD, 6/ 8
certamine, in maioribus dumtaxat aetatibus, etiam mortis fuerat superandus CD, 13/ 4
simul plures, sed suis aetatibus singulos, quos genuissent sibi CD, 15/ 20
requiescere. De istis porro aetatibus singulis nunc diligenter longum CD, 22/ 30
 
 AETATIS...................28
regibus incredibiliter civitas brevi aetatis spatio plurimum crevit, idem CD, 2/ 18
Romanum nondum sit eius aetatis. Nam sicut scribunt, qui CD, 4/ 6
post praetextam excipiat iuvenalis aetatis exordia, ipse sit et CD, 4/ 11
dies septimam fere partem aetatis suae perdant vacando et CD, 6/ 11
nondum habebat undecim annos aetatis. Quid dicam de Cainan CD, 15/ 12
gigans Nebroth ad illud aetatis occurrere, quo Babylon condita CD, 16/ 11
gentium, sed etiam eius aetatis fuisse, ut numerosas familias CD, 16/ 11
civitate; agebat enim annum aetatis suae septuagesimum quintum, ac CD, 16/ 15
et quintum annum agebat aetatis; tunc enim fuit huius CD, 16/ 15
Eusebius septuagesimo quinto anno aetatis Abrahae, tamquam mox ut CD, 16/ 16
Charra septuagesimo quinto anno aetatis suae, centesimo autem quadragesimo CD, 16/ 18
femina ita sit provectioris aetatis, ut ei solita mulierum CD, 16/ 28
vivente et centum sexaginta aetatis annos agente, qui expletis CD, 18/ 3
de rebus gestis ab aetatis nostrae memoria remotissimis discrepantes CD, 18/ 40
occultari in vigore ipsius aetatis, in qua fuit, cum CD, 20/ 19
continebit, quae non propter aetatis per multa saecula longitudinem CD, 22/ 1
nos omnes in mensuram aetatis plenitudinis Christi, et illud CD, 22/ 12
corporis, quam habituri erant aetatis accessu." Quid ergo de CD, 22/ 14
commemoravit Apostolus de mensura aetatis plenitudinis Christi, aut propterCD, 22/ 15
accedente omnium perfectione membrorum aetatis eius mensura compleatur, autCD, 22/ 15
vergere gravioris ac senilis aetatis); et ideo non esse CD, 22/ 15
staturae, sed in mensuram aetatis plenitudinis Christi. 16 "Qualis CD, 22/ 15
quantitatis intellegenda est, sed aetatis. Resurgent itaque omnes tam CD, 22/ 16
virum perfectum, in mensuram aetatis plenitudinis Christi; et: Conformes CD, 22/ 17
virum perfectum, in mensuram aetatis plenitudinis Christi; ut ultra CD, 22/ 18
virum perfectum, in mensuram aetatis plenitudinis Christi, et cetera CD, 22/ 18
dictum est: In mensuram aetatis plenitudinis Christi. Quam plenitudinem CD, 22/ 18
excitanda scilicet atque exserenda aetatis accessu, qua sit scientiae CD, 22/ 24
 
 AETATUM...................4
quosdam articulos temporum tamquam aetatum profecit accessibus, ut a CD, 10/ 14
sunt significata temporibus, pro aetatum generis humani distributione, sicutCD, 10/ 32
idonearum generandae proli convenientias aetatum, ut tamen numero non CD, 15/ 13
Deus. Ipse etiam numerus aetatum, veluti dierum, si secundum CD, 22/ 30
 
 AETERNA...................136
qui pro se passos aeterna felicitate ditaret, non aurum CD, 1/ 10
nec secum futuros in aeterna sorte sanctorum, qui partim CD, 1/ 35
maligni sunt spiritus, quibus aeterna tua felicitas poena est CD, 2/ 29
agatur et postea percipiatur aeterna. In hac ergo terra CD, 4/ 3
terra; non in vita aeterna, sed in decessione morientium CD, 5/ 14
a temporali laetitia vita aeterna, ab inanibus laudibus solida CD, 5/ 17
magnum est pro illa aeterna caelestique patria cuncta saeculi CD, 5/ 18
sed ubi vita adquiratur aeterna? Si Mucius, ut cum CD, 5/ 18
quid se magnum pro aeterna patria fecisse dicturus est CD, 5/ 18
patriae participatione fecerint, ubi aeterna est et vera felicitas CD, 5/ 18
malisque concedit, sed pro aeterna vita muneribusque perpetuis et CD, 5/ 18
quorum operum merces est aeterna felicitas, cuius dator est CD, 5/ 26
istorum pro vita supplicetur aeterna! Quam ob rem si CD, 6/ 1
insanissimae impietatis est, si aeterna vita, quae terrenis omnibus CD, 6/ 1
illic crimina frequententur, vita aeterna poscenda est? Nemo, ut CD, 6/ 6
turpitudine ornatur. Hincine vita aeterna sperabitur, unde ista brevis CD, 6/ 6
ab illa vita speretur aeterna. Denique et ipse Varro CD, 6/ 9
deos, a quibus vita aeterna poscenda sit, propter quam CD, 6/ 9
deterior invenitur, speranda est aeterna vita, si cui satis CD, 6/ 12
mors est illa potius aeterna quam vita. Nulla quippe CD, 6/ 12
beatam, quae non nisi aeterna est, quaerenda et colenda CD, 7/ Pr
beatam, quae non nisi aeterna est, opinetur. Qua in CD, 7/ 1
propter testimonium Scripturarum, quibus aeterna salus in Christo futura CD, 7/ 32
mentem diceret, quae corpora aeterna, id est illas particulas CD, 8/ 2
animus naturali vigore in aeterna se attolleret naturamque incorporei CD, 8/ 3
rationalia, corpore aeria, tempore aeterna; horum vero quinque tria CD, 8/ 16
et hominibus; quod tempore aeterna, cum diis solis; quod CD, 8/ 16
et nos; quod tempore aeterna, quid boni est, si CD, 8/ 16
diceret habere cum diis aeterna atque communia, profecto aliquid CD, 8/ 16
misera sint, ad hoc aeterna ut miseriam finire non CD, 8/ 16
ante tempus iudicii, quo aeterna damnatione puniendi sunt cum CD, 8/ 23
ira puniant, quos accipiunt aeterna Dei lege puniendos, et CD, 9/ 5
rationalia, corpore aeria, tempore aeterna? In quibus quinque commemoratis CD, 9/ 8
passiva, corpore aeria, tempore aeterna. Nempe cum prius deos CD, 9/ 12
dispescat, et vivacitas illic aeterna et indefecta sit, hic CD, 9/ 12
Et vivacitas, inquit, illic aeterna et indefecta sit, hic CD, 9/ 12
vel beata aeternitas vel aeterna beatitudo 29; hominum vero CD, 9/ 13
vel misera aeternitas vel aeterna miseria. Nam et quinque CD, 9/ 13
autem unum, quod tempore aeterna; et unum proprium, quod CD, 9/ 13
animo passiva et tempore aeterna; quorum habent unum cum CD, 9/ 13
daemonum misera aeternitas vel aeterna miseria. Qui enim ait CD, 9/ 13
mundus, numquam esset istorum aeterna miseria, nisi esset magna CD, 9/ 13
profecto et beati sunt. Aeterna autem beatitudo medios eos CD, 9/ 13
id, quod est vita aeterna et lumen incommutabile, quod CD, 9/ 21
eiusque temporaliter fiunt iussa aeterna eius lege conspecta. 13 CD, 10/ 12
colendo non solum propter aeterna, sed etiam propter temporalia CD, 10/ 14
ut a temporalibus ad aeterna capienda et a visibilibus CD, 10/ 14
terrena, quibus tamen significarentur aeterna, quae visibilibus sacramentis celebrarentCD, 10/ 15
resurrectio mortuorum, societatis impiorum aeterna damnatio regnumque aeternum gloriosissimaeCD, 10/ 32
est Ierusalem, mater nostra aeterna in caelis; ait quippe CD, 11/ 7
procul dubio non nisi aeterna est aeternitatisque suae certa CD, 11/ 11
vita, quamdiucumque fuerit, ita aeterna vita veraciter dici poterit CD, 11/ 11
quidem vita tantummodo vivendo, aeterna vero finem non habendo CD, 11/ 11
beata vita non nisi aeterna est, non erat talis CD, 11/ 11
desitura et propterea non aeterna, sive id scirent, sive CD, 11/ 11
quam diuturna vel utrum aeterna esset incertos (esset autem CD, 11/ 12
esset incertos (esset autem aeterna, nisi peccassent), cum hodie CD, 11/ 12
non enim erat eorum aeterna felicitas cuius certi essent CD, 11/ 13
fuerant approbandae. 21 "De aeterna et incommutabili scientia Dei CD, 11/ 21
cuius est vera aeternitas, aeterna veritas, aeterna et vera CD, 11/ 28
vera aeternitas, aeterna veritas, aeterna et vera caritas, estque CD, 11/ 28
vera caritas, estque ipse aeterna et vera et cara CD, 11/ 28
hominis creatione cessatio retrorsus aeterna sine initio tanta est CD, 12/ 13
homini a Deo vita aeterna ante tempora aeterna." Quae CD, 12/ 17
vita aeterna ante tempora aeterna." Quae saecula praeterierint antequam CD, 12/ 17
Dicit etiam Apostolus tempora aeterna, nec ea futura, sed CD, 12/ 17
mendax Deus ante tempora aeterna; manifestavit autem temporibus suis CD, 12/ 17
retro quod fuerint tempora aeterna, quae tamen non fuerint CD, 12/ 17
quidem ille ante tempora aeterna non solum erat, verum CD, 12/ 17
Hoc est enim vita aeterna. Quomodo autem promisit, cum CD, 12/ 17
nondum erant ante tempora aeterna, nisi quia in eius CD, 12/ 17
operatio, cuius retro fuerit aeterna cessatio, quasi paenituerit eum CD, 12/ 18
ex proximo tempore, sed aeterna praescientia contineret. 20 "De CD, 12/ 19
permanente, sive saecula saeculorum aeterna sint temporalium tamquam dominantiaCD, 12/ 20
habent, quos maxime refellit aeterna vita sanctorum. 21 "De CD, 12/ 20
summi boni; quando hic aeterna vita consequenda exspectatur; ibi CD, 12/ 21
autem beata, sed non aeterna, quandoque amittenda cognoscitur. Si CD, 12/ 21
est quae numquam desinat aeterna felicitas. Si autem in CD, 12/ 21
Sancto sanctis angelis in aeterna pace sociandum, novissima inimica CD, 12/ 23
ita omnium animalium species aeterna intellegentia continebat: quomodo non CD, 12/ 27
terrena incorruptibilia fieri et aeterna non posse." Contendunt etiam CD, 13/ 17
animantis tamquam medium membrum aeterna sit terra, et aliorum CD, 13/ 17
Deus sicut illud velit, aeterna esse non possint? Sed CD, 13/ 17
sine his possint in aeterna puritate durare. De quo CD, 13/ 19
miserias pristinas reditu in aeterna felicitate constituit; et ut CD, 13/ 19
in aeternum. Neque enim aeterna erit ipsa patientia, quae CD, 14/ 9
perversos. Beata vero eademque aeterna amorem habebit et gaudium CD, 14/ 9
desertor aeternae vitae etiam aeterna, nisi gratia liberaret, morte CD, 14/ 15
igitur beata erit, quando aeterna erit. 26 "Quod felicitas CD, 14/ 25
ubi erit victoria in aeterna et summa pace secura CD, 15/ 4
sine ullo peccato in aeterna pace regnabit. 7 "De CD, 15/ 6
incommutabilis Veritas, tamquam lex aeterna in illa eorum curia CD, 16/ 6
et heredes regni in aeterna felicitate mansuri. Aves autem CD, 16/ 24
cum possessio quaecumque terrena aeterna cuilibet genti esse non CD, 16/ 26
domum fidelem. Ipsa est aeterna et superna Ierusalem. Et CD, 17/ 5
regno populoque minatus est, aeterna atque immutabilis significata est CD, 17/ 7
futura erat domus eius aeterna eademque domus Dei. Domus CD, 17/ 12
libera carni Tradetur, sontes aeterna flamma cremabit. Occultos actus CD, 18/ 23
utique non est vita aeterna, propterea finem civitatis huius CD, 19/ 11
Sed rursus quia vita aeterna ab eis, qui familiaritatem CD, 19/ 11
vel pax in vita aeterna vel vita aeterna in CD, 19/ 11
vita aeterna vel vita aeterna in pace decendus est CD, 19/ 11
ordinata in fide sub aeterna lege oboedientia, pax hominum CD, 19/ 13
et honorem in vita aeterna ad fruendum Deo et CD, 19/ 13
ordinata in fide sub aeterna lege oboedientia. Iam vero CD, 19/ 14
autem colendum, in quo aeterna bona speranda sunt, omnibus CD, 19/ 16
ea, quae in futurum aeterna promissa sunt, terrenisque rebus CD, 19/ 17
Dei cum sit pax aeterna atque perfecta, non per CD, 19/ 20
suo Domino cohaerentem in aeterna beatitudine retineret. Iudicat etiam CD, 20/ 1
non erant assecuturi bona aeterna, quae faciunt beatos, temporalibus CD, 20/ 2
qui non erant passuri aeterna tormenta, temporalibus vel pro CD, 20/ 2
praedestinationem significat eorum, quibus aeterna dabitur vita. Neque enimCD, 20/ 15
cum diabolo quam de aeterna felicitate sanctorum." Cum per CD, 21/ 1
sine dolore ullo in aeterna beatitudine permanere; ac per CD, 21/ 1
perpetratis, poena quisque damnetur aeterna, quasi ullius id umquam CD, 21/ 11
videntur aeternis? Ideo quippe aeterna esse non possunt, quia CD, 21/ 11
praevaricationis primae, ob quam aeterna paena omnibus debeatur, qui CD, 21/ 12
fuerint Salvatoris." Sed poena aeterna ideo dura et iniusta CD, 21/ 12
vivet in aeternum. Ab aeterna ergo morte, inquiunt, necesse CD, 21/ 19
supplicium aeternum, inde vita aeterna. Dicere autem in hoc CD, 21/ 23
uno eodemque sensu: "Vita aeterna sine fine erit, supplicium CD, 21/ 23
est. Unde, quia vita aeterna sanctorum sine fine erit CD, 21/ 23
vel desperetur vel dubitetur aeterna. Nemo itaque sic intellegat CD, 21/ 24
quoque recipiant in tabernacula aeterna, a quibus amici facti CD, 21/ 27
a talibus in tabernacula aeterna, fatendum est quod non CD, 21/ 27
mutatus, recipi in tabernacula aeterna, quoniam obsecutus est sanctis CD, 21/ 27
alios recipiunt in tabernacula aeterna. Est itaque quidam vitae CD, 21/ 27
amici qui in tabernacula aeterna suscipiant, nec tam bonae CD, 21/ 27
recipiant vos in tabernacula aeterna; cui est et illa CD, 21/ 27
disputationem de civitatis Dei aeterna beatitudine continebit, quae non CD, 22/ 1
uberiore laetetur. 2 "De aeterna Dei et incommutabili voluntate CD, 22/ 2
sic esse civitas, ut aeterna sit. Itaque nullus interitus CD, 22/ 6
hic civitas, sicut dicit, aeterna, quamvis morientibus et nascentibus CD, 22/ 6
in aeternum cum sua aeterna carne victuras. Hoc enim CD, 22/ 27
a Deo. 30 "De aeterna felicitate civitatis Dei sabbatoque CD, 22/ 30
omnibus, sicut ipsa vita aeterna, communis. Ceterum qui futuri CD, 22/ 30