DOLENDA...................3
animum bonum. O multum dolenda necessitas, an potius irridenda CD, 8/ 21
esse, quam misera, quam dolenda? Quando quidem hi iudicant CD, 19/ 6
iniquitas utique homini est dolenda, quia hominum est, etsi CD, 19/ 7
 
 DOLENDAM..................1
imperator non ex civibus dolendam, sed ex hostibus laudandam CD, 1/ 24
 
 DOLENDI...................2
vivendi causa est, sed dolendi? Vivit itaque anima ex CD, 13/ 2
corporis, etiam quando ei dolendi causa exsistit a corpore CD, 21/ 3
 
 DOLENDO...................1
terra. Praenuntiabat illa Hermes dolendo; praenuntiabat haec Propheta gaudendoCD, 8/ 24
 
 DOLENDUM..................3
et, quod est graviter dolendum, his, qui dii non CD, 7/ 23
significationibus ageretur, esset quidem dolendum non his verum Deum CD, 7/ 27
bonum est bonique amissione dolendum est potius quam laetandum CD, 19/ 13
 
 DOLENS....................2
forte etiam ipsum fratrem dolens, qui eum occiderat cui CD, 3/ 14
est ergo ut vivat dolens, non est necesse ut CD, 21/ 3
 
 DOLENT....................14
dicat: Hinc metuunt cupiuntque, dolent gaudentque, nec auras Suspiciunt CD, 14/ 3
autem Virgilius, ubi ait: Dolent gaudentque (sed ideo malui CD, 14/ 7
est: Hinc metuunt cupiuntque, dolent gaudentque. Dixit etiam idem CD, 14/ 8
Deum viventes metuunt cupiuntque, dolent gaudentque, et quia rectus CD, 14/ 9
aeternam, cupiunt vitam aeternam; dolent in re, quia ipsi CD, 14/ 9
metuunt peccare, cupiunt perseverare; dolent in peccatis, gaudent in CD, 14/ 9
metuunt temptari, cupiunt temptari; dolent in temptationibus, gaudent in CD, 14/ 9
ne pereant metuunt, et dolent si pereunt et gaudent CD, 14/ 9
in Christo, tanto magis dolent, quod per malos intus CD, 18/ 51
in aliqua securitate non dolent, non tamen ibi sunt CD, 19/ 13
ordo administratur. Cum autem dolent, ex qua parte dolent CD, 19/ 13
dolent, ex qua parte dolent, pacis perturbatio facta est CD, 19/ 13
corporis membris) metuunt cupiuntque, dolent gaudentque. Sed convicimus eosCD, 21/ 3
animae Hinc metuunt cupiuntque, dolent gaudentque, nec auras Suspiciunt CD, 21/ 13
 
 DOLENTE...................1
dicatur, ut corpore sic dolente animus quoque sterili paenitentia CD, 21/ 9
 
 DOLENTES..................1
qui in dolore, utique dolentes, et qui in vita CD, 13/ 11
 
 DOLENTIA..................1
ita corpora dicimus et dolentia, cum dolor corpori nisi CD, 21/ 3
 
 DOLENTIBUS................2
malorum sive falsorum, prodest dolentibus, quoniam de caritate descendit CD, 18/ 51
atque aliis paventibus, aliis dolentibus, cum eum quidam vellent CD, 22/ 8
 
 DOLERE....................20
thalamis. Illa victori subdita dolere tantum suorum mortem potuit CD, 3/ 13
ut eorum quoque vanitatem dolere cogamur. 19 "De interpretationibus CD, 7/ 18
diabolica poenam daemonum futuram dolere compellitur. Si enim proavi CD, 8/ 24
mortuorum. Sed hoc videtur dolere, quod memoriae martyrum nostrorum CD, 8/ 26
dolet quam lapis qui dolere nullo modo potest: ita CD, 12/ 1
fuit. Nam omnino non dolere, dum sumus in hoc CD, 14/ 9
Quid autem timere aut dolere poterant illi homines in CD, 14/ 10
concupiscere caro dicitur vel dolere, aut ipse homo est CD, 14/ 15
ubi securi esse ac dolere non debeant; miseriores autem CD, 19/ 13
relictum esset, bonum amissum dolere non posset. Nam qui CD, 19/ 13
rebus. Mirabile est enim dolere in ignibus et tamen CD, 21/ 2
vivere in ignibus nec dolere. Si autem hoc creditur CD, 21/ 2
est, inquiunt, corpus, quod dolere possit nec possit mori CD, 21/ 3
nullam esse carnem, quae dolere possit morique non possit CD, 21/ 3
pertinet. Animae est enim dolere, non corporis, etiam quando CD, 21/ 3
quam magis pertinet et dolere. Cum vero illa, quae CD, 21/ 3
vero illa, quae magis dolere potest, non possit mori CD, 21/ 3
metuere et cupere et dolere atque gaudere; unde Virgilius CD, 21/ 3
mortem, sicut ipsa corpora dolere animas faciunt, quas tamen CD, 21/ 3
indicat non omne, quod dolere potest, posse etiam mori CD, 21/ 4
 
 DOLERET...................2
modo iste Aegyptius, cum doleret tempus esse venturum, quo CD, 8/ 26
revelationem, quid adhiberet quando doleret, audivit; et cum hoc CD, 22/ 8
 
 DOLET.....................21
Vergilium pius Aeneas laudabiliter dolet hostem etiam sua peremptum CD, 3/ 14
et falsis vera permiscens dolet quasi perituram religionem, quem CD, 8/ 23
arte faceret deos, hoc dolet vir sapiens tamquam religionem CD, 8/ 24
facere concessum est, et dolet venturum esse tempus, quo CD, 8/ 24
natura sentiens et cum dolet quam lapis qui dolere CD, 12/ 1
qua homo esse se dolet, quod esse non debet CD, 14/ 8
plerumque turbatur et caro dolet et veterescit et moritur CD, 14/ 15
ipsam sine anima vel dolet vel concupiscit? Sed quod CD, 14/ 15
portat et pro nobis dolet; et nos existimavimus illum CD, 18/ 29
nihil inde adquirat boni, dolet damnum salutis. Et quoniam CD, 19/ 13
sanitas); profecto convenientius iniustus dolet in supplicio, quam laetatusCD, 19/ 13
naturae bonae. Qui enim dolet amissam naturae suae pacem CD, 19/ 13
aliquibus reliquiis pacis id dolet, quibus fit, ut sibi CD, 19/ 13
est vivere omne quod dolet doloremque omnem nisi in CD, 21/ 3
cum in eo loco dolet, ubi laeditur corpus. Sicut CD, 21/ 3
anima esse non possit. Dolet itaque anima cum corpore CD, 21/ 3
aliquid contingit ut doleat; dolet et sola, quamvis sit CD, 21/ 3
est ipsa corpore incolumi; dolet etiam non in corpore CD, 21/ 3
Corpus autem nec exanime dolet nec animatum sine anima CD, 21/ 3
nec animatum sine anima dolet. Si ergo a dolore CD, 21/ 3
vel sola vel maxime dolet, habet tamen quamdam pro CD, 21/ 3
 
 DOLIS.....................4
honores et gloriam, sed dolis atque fallaciis ambiebant. Unde CD, 5/ 12
quia bonae artes desunt, dolis atque fallaciis contendit. Hae CD, 5/ 12
conabantur adipisci, id est dolis atque fallaciis. Melius laudatus CD, 5/ 12
via nititur aut certe, dolis atque fallaciis contendit, volens CD, 5/ 19
 
 DOLITURA..................1
quae semper arsura atque dolitura nec tamen aliquando moritura CD, 21/ 5
 
 DOLO......................6
huius inopiae, ut ea dolo raperent moxque compellerentur pugnare CD, 3/ 13
portis se tuebantur; quibus dolo apertis admissisque hostibus intra CD, 3/ 13
quidam interpretati sunt sine dolo. Sive autem sine dolo CD, 16/ 37
dolo. Sive autem sine dolo sive simplex sive potius CD, 16/ 37
benedictione dolus hominis sine dolo? Quis est dolus simplicis CD, 16/ 37
potest vel vi vel dolo ad seducendos homines in CD, 20/ 8
 
 DOLOR.....................34
fortitudini iubeat, ut, si dolor corpori acciderit, qui non CD, 5/ 20
perditio eius inventioque fingatur, dolor tamen ille atque laetitia CD, 6/ 10
colebant, fuisse plenissimam. Sed dolor daemonum per eum loquebatur CD, 8/ 26
qualiscumque aliquod bonum est, dolor autem malum, ideo nec CD, 13/ 2
dicere, quia aegritudo vel dolor usitatius in corporibus dicitur CD, 14/ 7
ullus exterret nec angit dolor, aversanda est in hac CD, 14/ 9
lenis, ut voluptatem. Sed dolor carnis tantum modo offensio CD, 14/ 15
passione dissensio, sicut animi dolor, quae tristitia nuncupatur, dissensioCD, 14/ 15
amplius eis labor et dolor. Illa vero numerorum varietas CD, 15/ 14
tuae iucundaverunt animam meam. Dolor autem ipse, qui fit CD, 18/ 51
casibus fluctuent? Quis enim dolor contrarius voluptati, quae inquietudo CD, 19/ 4
est, in qua nec dolor urit nec compago ipsa CD, 19/ 13
quaedam vita sine dolore, dolor autem sine aliqua vita CD, 19/ 13
quod ademit. Et ipse dolor testimonium est boni adempti CD, 19/ 13
est voluntatis malae, ita dolor amissi boni in supplicio CD, 19/ 13
contingit iste conflictus, aut dolor vincit et sensum mors CD, 19/ 28
tollit. Ibi autem et dolor permanet ut affligat, et CD, 19/ 28
neque clamor, sed nec dolor ullus, quia priora abierunt CD, 20/ 17
neque clamor, sed nec dolor ullus. Quis vero tam CD, 20/ 17
absconditus a te, et Dolor meus renovatus est? Aut CD, 20/ 17
erat magna et continuus dolor cordi eius? Quando autem CD, 20/ 17
neque clamor, sed nec dolor ullus; tanta luce dicta CD, 20/ 17
est necesse ut occidat dolor, quia nec corpora ista CD, 21/ 3
et utique moritura omnis dolor occidit, et ut dolor CD, 21/ 3
dolor occidit, et ut dolor aliquis possit occidere, illa CD, 21/ 3
Si autem consideremus diligentius dolor, qui dicitur corporis, magis CD, 21/ 3
dicimus et dolentia, cum dolor corpori nisi ab anima CD, 21/ 3
quia potuit accidere et dolor, magis ad animam pertineret CD, 21/ 3
esse cupiditas, profecto etiam dolor potest. Frustrata quippe cupiditas CD, 21/ 3
necessarium futurae mortis argumentum dolor. 4 "De naturalibus exemplis CD, 21/ 3
incorporalis, sicut est animi dolor, sed corporalis, tactu noxius CD, 21/ 10
tantum necesse est urat dolor, quantum haeserat amor. Porro CD, 21/ 26
in domo illa exortus dolor, ut tamquam funeris planctus CD, 22/ 8
et cum hoc fecerit, dolor continuo conquiescit. Audurus nomen CD, 22/ 8