DOLORE....................29
vel blandiente voluptate vel dolore saeviente. Quam causam si CD, 1/ 27
multi pudore dubitant, multi dolore dissimulant. Nec nos itaque CD, 3/ 6
cor contritum et humiliatum dolore paenitendi) nollet eis sacrificiis CD, 10/ 5
nec quiete salubris, sed dolore poenalis est, non immerito CD, 13/ 2
languentes, et qui in dolore, utique dolentes, et qui CD, 13/ 11
Stoici esse voluerunt, excluso dolore sive tristitia, quam virtus CD, 14/ 8
pro aegritudine vero vel dolore, quam nos vitandae ambiguitatis CD, 14/ 8
qui timore afficitur vel dolore? Quid autem timere aut CD, 14/ 10
existimavimus illum esse in dolore et in plaga et CD, 18/ 29
Dominus vult auferre a dolore animam eius, ostendere illi CD, 18/ 29
domestici eius cum magno dolore cordis auditur, quia etsi CD, 19/ 5
tam saeva quisquis cum dolore considerat, miseriam fateatur; quisquis CD, 19/ 7
patitur ea sine animi dolore vel cogitat, multo utique CD, 19/ 7
quamvis et hoc sine dolore non possimus audire. Quorum CD, 19/ 8
est quaedam vita sine dolore, dolor autem sine aliqua CD, 19/ 13
enim velle debet nec dolore molestari nec desiderio perturbari CD, 19/ 14
causam illius captivitatis pio dolore testatur. Prima ergo servitutis CD, 19/ 15
super carissimum, et dolebunt dolore quasi super unigenitum. Numquid CD, 20/ 30
sive dilectum) et dolebunt dolore quasi super unigenitum. Paenitebit CD, 20/ 30
durare cruciatibus quam sine dolore ullo in aeterna beatitudine CD, 21/ 1
longitudine solvetur, ita nullo dolore rumpatur. Proinde etiamsi caro CD, 21/ 3
dolet. Si ergo a dolore argumentum recte sumeretur ad CD, 21/ 3
pertinere, dicunt etiam uri dolore animi sero atque infructuose CD, 21/ 9
ideo ignem pro isto dolore urente non incongrue poni CD, 21/ 9
ustione sine consumptione, in dolore sine morte, per miraculum CD, 21/ 9
suavitas voluptatis exiguae diuturno dolore punitur? Quid, in vinculis CD, 21/ 11
non habuit, sine urente dolore non perdit). Ecce, quantum CD, 21/ 26
baptismate ipso non solum dolore, quo ultra solitum cruciabatur CD, 22/ 8
illo liberari sine labore, dolore, timore non possit? Quid CD, 22/ 22
 
 DOLOREM...................26
non solum quod ad dolorem, verum etiam quod ad CD, 1/ 16
est, quod intulit verecundiae dolorem, etsi non abstulit pudicitiae CD, 2/ 2
timorem habentes liberum nec dolorem. Nam propter interitum civium CD, 3/ 13
in eius corde orbitatis dolorem gloriae cupiditas vicerat): quid CD, 5/ 18
Cicero magis aegritudinem appellat, dolorem autem Virgilius, ubi ait CD, 14/ 7
magnam tristitiam et continuum dolorem cordis de Israelitis habentem CD, 14/ 9
essent subiecti; nec solum dolorem, verum etiam luctum suum CD, 14/ 9
certum; timorem autem ac dolorem nullum. Unde iam apparet CD, 14/ 9
vel aspera, ut faciat dolorem, vel lenis, ut voluptatem CD, 14/ 15
est, non in carne. Dolorem autem carnis non praecedit CD, 14/ 15
metus carnis, qui ante dolorem in carne sentiatur. Voluptatem CD, 14/ 15
Scripturas et professionem, magnum dolorem faciunt in cordibus piorum CD, 18/ 51
ostendunt animantia, cum fugiunt dolorem, et pacem animae, cum CD, 19/ 14
aut natura vincit et dolorem sanitas tollit. Ibi autem CD, 19/ 28
consequens sit, ut corporeum dolorem sequatur carnis interitus." Sed CD, 21/ 3
Nam cuius rationis est dolorem facere mortis argumentum, cum CD, 21/ 3
quae magnum vel summum dolorem facit, non valeat sustinere CD, 21/ 3
esse nunc carnem, quae dolorem pati possit mortemque non CD, 21/ 3
vivit et regitur, et dolorem pati potest et mori CD, 21/ 3
quo pervenerat, vertitur in dolorem. Quapropter si anima, quae CD, 21/ 3
animae doleant, cur eis dolorem possunt, mortem vero inferre CD, 21/ 3
ut mortem faciat quod dolorem facit? Cur ergo incredibile CD, 21/ 3
ita ignes illis corporibus dolorem posse inferre, non mortem CD, 21/ 3
utique absurdum est, ibi dolorem aut corporis aut animi CD, 21/ 9
divinae Scripturae verbis animi dolorem, quoniam consequens esse intellegiturCD, 21/ 9
conculcantibus pedes eius in dolorem acerrimum, qualem numquam expertus CD, 22/ 8
 
 DOLOREMQUE................1
vivere omne quod dolet doloremque omnem nisi in re CD, 21/ 3
 
 DOLORES...................4
maiores tumores, quo minores dolores. Et si nonnulli tanto CD, 14/ 9
illius poena quod fecimus. Dolores porro, qui dicuntur carnis CD, 14/ 15
nullas habentem lacrimas et dolores: cum potius quanto est CD, 20/ 17
et diuturnos et acerbos dolores. Sed unus inter multos CD, 22/ 8
 
 DOLORI....................1
suo funeri potius quam dolori. Tantus enim eum metus CD, 22/ 8
 
 DOLORIBUS.................14
pererraverunt et inseruerunt se doloribus multis." Quibus ergo terrenae CD, 1/ 10
quippe doluerunt, quantum se doloribus inseruerant, sicut Apostolum dixisseCD, 1/ 10
captivitate servitute inopia, vigiliis doloribus excruciari et emori diis CD, 2/ 23
etiam sensu, cum in doloribus futuri sunt, non carebunt CD, 13/ 24
tanta iucunditate perfundunt, quantis doloribus de sua perditione cruciaverantCD, 18/ 51
obsurdescat, obmutescat, membris debilitetur, doloribus crucietur et, si quidCD, 19/ 4
nec corpus, quod aeternis doloribus subiacebit; ac per hoc CD, 19/ 28
victrices gloriosissimorum martyrum omnibus doloribus ac laboribus superatis atqueCD, 20/ 13
in illis fervoribus sine doloribus vivunt; suae quippe naturae CD, 21/ 2
huic corpori, ut summis doloribus cedat atque discedat; quoniam CD, 21/ 3
Deum non habendo nec doloribus corporis carere moriendo. Prima CD, 21/ 3
quoniam futura sunt in doloribus, ideo etiam moritura esse CD, 21/ 3
nullis ab igne afficiantur doloribus. 10 "An ignis gehennae CD, 21/ 9
iudicatur, ut per poenas doloribus plenas pueri cogantur quaeque CD, 21/ 14
 
 DOLORIS...................10
quanto et quam iusto doloris instinctu Lucanus exclamat: Bella CD, 3/ 13
suarum recordationem mitiget praesentis doloris aculeos; temperantiae iubeat, utCD, 5/ 20
nec eorum beatitudini aliquid doloris et infelicitatis possit accidere CD, 13/ 19
sanctorum post nullum laboris, doloris, mortis experimentum, qualis erit CD, 14/ 10
ureretur admoto sine ullo doloris sensu nisi postmodum ex CD, 14/ 24
enim ad pariendum non doloris gemitus, sed maturitatis impulsus CD, 14/ 26
hi, qui arguuntur, vi doloris plerumque superati et de CD, 19/ 6
ipsa natura corporis vis doloris, ut neutrum alteri cedat CD, 19/ 28
nulla est, quae sensum doloris perpeti possit mortemque non CD, 21/ 3
est, quae, cum sensum doloris habeat, immortalis est. Hoc CD, 21/ 3
 
 DOLORUM...................5
celsitudinem et timorum stimulis, dolorum tormentis, laborum molestiis, temptationumCD, 18/ 49
agnoscamus exortam: Secundum multitudinem dolorum meorum in corde meo CD, 18/ 51
vox est: Secundum multitudinem dolorum meorum in corde meo CD, 18/ 51
contra vim periculorum, laborum, dolorum, tanto fideliora testimonia miseriarumCD, 19/ 4
etiam ipsae laborum et dolorum. Quid enim sibi volunt CD, 22/ 22
 
 DOLUERANT.................1
eam similem fratri, cui doluerant remansisse dissimilem, et nondum CD, 22/ 8
 
 DOLUERIT..................2
confessus errorem, quem tamen doluerit destruendum." Post multa enim CD, 8/ 24
displicuisse didicerat, an fratris doluerit bonitatem, quae Deo placuit CD, 15/ 7
 
 DOLUERUNT.................1
perdendo senserunt. Tantum quippe doluerunt, quantum se doloribus inseruerantCD, 1/ 10
 
 DOLUISSE..................1
diu postea vixisset, pedes doluisse quis novit? Nos tamen CD, 22/ 8
 
 DOLUIT....................4
in se puniens ita doluit, ut morte putaret expiandum CD, 1/ 19
poetarum. Nam Camillam Diana doluit apud Vergilium et Pallantem CD, 3/ 11
finire voluerunt, sed magis doluit exorta quam cuiquam nocere CD, 5/ 26
caelos fecit. Qui ergo doluit venturum fuisse tempus, quo CD, 8/ 24
 
 DOLUM.....................1
iniquitatem non fecit nec dolum in ore suo; et CD, 18/ 29
 
 DOLUS.....................6
aliena peccata portantem. Iste dolus Iacob ne putaretur fraudulentus CD, 16/ 37
Iacob ne putaretur fraudulentus dolus et non in eo CD, 16/ 37
in ista percipienda benedictione dolus hominis sine dolo? Quis CD, 16/ 37
sine dolo? Quis est dolus simplicis, quae fictio non CD, 16/ 37
vere Israelita, in quo dolus non est, quia Israel CD, 16/ 38
et Israel, in quo dolus non erat, quoddam quasi CD, 17/ 7