AETERNAMQUE...............1
posse asseris, immortalem tamen aeternamque non posse hac arte CD, 10/ 27
 
 AETERNARUM................2
9 "De gehenna et aeternarum qualitate paenarum." Quod igitur CD, 21/ 9
corrigant vel prolixarum vel aeternarum timore poenarum, et sint CD, 21/ 18
 
 AETERNAS..................4
emigrarent, quibus migrantibus mansiones aeternas praeparaturum esse se promisitCD, 1/ 22
ordinantur. Daemones autem non aeternas temporum causas et quodam CD, 9/ 22
Deo cum corpore poenas aeternas luit. Quando ergo dixit CD, 13/ 12
solos qui liberabuntur in aeternas esset itura, nisi nimis CD, 22/ 24
 
 AETERNI...................9
ut effugiant poenas ignis aeterni, quod nomen multi eorum CD, 1/ 1
aliam veriorem, quo cives aeterni legendi sunt, non haberent CD, 3/ 17
perpeti, quia non solum aeterni, verum etiam beati sunt CD, 8/ 17
est. Itaque non solum aeterni, verum etiam beati sunt CD, 9/ 22
est et natura ignis aeterni sine ulla dubitatione laudabilis CD, 12/ 4
sacerdotium tamquam umbram futuri aeterni sacerdotii constitutum; ac per CD, 17/ 6
quo figura regni esset aeterni. Ideo addidit: Et nunc CD, 17/ 6
possint privilegio sacramentorum remissionem aeterni sperare supplicii." Sed iamCD, 21/ 25
labuntur, liberationem quandoque ab aeterni igne supplicii; primum, quia CD, 21/ 25
 
 AETERNIQUE................1
ministerium? Si enim boni aeternique sunt, profecto et beati CD, 9/ 13
 
 AETERNIS..................11
temporalibus instituta, sed significandis aeternis, et ideo, cum ea CD, 3/ 18
anima in poenis vivit aeternis, quibus et ipsi spiritus CD, 6/ 12
est; aliud autem in aeternis atque incommutabilibus Dei legibus CD, 9/ 22
fruendum, ut frui mereamur aeternis; non sicut perversi, qui CD, 11/ 25
beatissimas animas et tamen aeternis corporibus illigatas, caelestes quidemCD, 13/ 17
beatissimis et tamen in aeternis corporibus constitutis humanas animas CD, 13/ 19
erit, nec corpus, quod aeternis doloribus subiacebit; ac per CD, 19/ 28
tamen eorum quamvis in aeternis poenis sit mansura natura CD, 20/ 18
incredibilius videtur esse in aeternis corpora durare cruciatibus quam CD, 21/ 1
modo similia poenis videntur aeternis? Ideo quippe aeterna esse CD, 21/ 11
solum poenis non praeparetur aeternis, sed ne ulla quidem CD, 21/ 16
 
 AETERNISQUE...............1
securae habitationis, aeternus est aeternisque debetur in matre Ierusalem CD, 17/ 13
 
 AETERNITAS................14
pax felicitas, ubi vita aeternitas. Multo minus habet in CD, 2/ 29
illis temporalibus rebus significaretur aeternitas, et in quibus Dei CD, 4/ 33
corporum, non quam suppliciorum aeternitas torqueat, sed quam puritas CD, 8/ 15
temporalis felicitas quam misera aeternitas. Quod animo passiva, quo CD, 8/ 16
id est locus sublimis, aeternitas, beatitudo; et his contraria CD, 9/ 12
sublimium deorum vel beata aeternitas vel aeterna beatitudo 29 CD, 9/ 13
autem mediorum vel misera aeternitas vel aeterna miseria. Nam CD, 9/ 13
autem illa daemonum misera aeternitas vel aeterna miseria. Qui CD, 9/ 13
Si enim recte discernuntur aeternitas et tempus, quod tempus CD, 11/ 6
creati, cuius est vera aeternitas, aeterna veritas, aeterna et CD, 11/ 28
et beatitudinis animae servatur aeternitas, continuo subiciens: In circuituCD, 12/ 15
angelica immortalitas et beata aeternitas sequeretur; inoboedientes autem morsCD, 13/ 1
alia intellegantur, quorum spondetur aeternitas." Cum igit haec tanta CD, 17/ 6
ac per hoc, quando aeternitas ei promissa est, non CD, 17/ 6
 
 AETERNITATE...............29
a vita Dei in aeternitate supplicii. Vitam igitur aeternam CD, 6/ 12
separavit, sola illos corporum aeternitate coniungens, animo autem non CD, 9/ 8
voluit, et beatus in aeternitate persistere potuit; ac sic CD, 9/ 15
Dei Verbum est, participata aeternitate perfruuntur, sed sicut eis CD, 9/ 21
sui participatione congaudent, cuius aeternitate firmi, cuius veritate certiCD, 10/ 7
nisi de sua fuerit aeternitate certissima, desiderare animas corruptibiliumCD, 10/ 30
inquiunt, si pes ex aeternitate semper fuisset in pulvere CD, 10/ 31
mutabilitate non est, in aeternitate autem nulla mutatio est CD, 11/ 6
igitur Deus, in cuius aeternitate nulla est omnino mutatio CD, 11/ 6
nequaquam de suae beatitudinis aeternitate falluntur, quo modo dicturi CD, 11/ 11
etiam isti in eius aeternitate mansissent pariter beati, quia CD, 11/ 11
est, videt, amat; in aeternitate Dei viget, in veritate CD, 11/ 24
est, atque in eius aeternitate veritate caritate persistunt; alii CD, 12/ 1
elationis fastum pro excelsissima aeternitate, vanitatis astutiam pro certissimaCD, 12/ 1
est, de cuius numquam aeternitate confiditur, dum anima venturam CD, 12/ 14
numquam antea infinita retro aeternitate fecisset, cui nihil novi CD, 12/ 15
Ille enim semper fuit aeternitate immutabili; isti autem facti CD, 12/ 16
nisi quia in eius aeternitate atque in ipso Verbo CD, 12/ 17
qui opera Dei ex aeternitate repetita per eosdem semper CD, 12/ 18
cum sine illis ex aeternitate initio carente in non CD, 12/ 18
qui deserunt, ab illa aeternitate veritate felicitate deiectos tartareae CD, 12/ 21
fuerunt. Sed ante dico aeternitate, non tempore. Quis enim CD, 12/ 26
regni erat umbra in aeternitate mansuri. Oleum quippe illud CD, 17/ 6
resurrectione quid sperare in aeternitate debeamus, excepta altitudine sacramentiCD, 18/ 49
Deus omnia in omnibus, aeternitate certa et pace perfecta CD, 19/ 20
et de immortalitate atque aeternitate sanctorum (tunc enim solum CD, 20/ 17
eos tantummodo arsuros illius aeternitate supplicii, qui pro peccatis CD, 21/ 22
est, quomodo ab huius aeternitate poenae vel universi vel CD, 21/ 23
quia id, quod ex aeternitate in eius immutabili praeparatum CD, 22/ 2
 
 AETERNITATEM..............11
non corporum, sed animorum aeternitatem cum diis habere daemones CD, 9/ 8
propterea communem cum diis aeternitatem non habent homines, quia CD, 9/ 8
propter hoc eos putaverit aeternitatem habere cum diis, quia CD, 9/ 9
infimis habere non possunt aeternitatem, quae ibi non est CD, 9/ 13
quod numquam retro per aeternitatem accidisset. Cuius novitatis causam CD, 11/ 4
ita ut veritate certissima aeternitatem suae beatitudinis nossent, sed CD, 11/ 13
suspiramus, sicut habent permanendi aeternitatem, ita cognoscendi facilitatem etCD, 11/ 31
igitur quaestione difficillima propter aeternitatem Dei nova creantis sine CD, 12/ 22
doctrina Christiana reprehendant, exagitant aeternitatem corporum, tamquam haec sintCD, 13/ 16
futuros fuisse non credunt, aeternitatem animarum volunt carere corporibus CD, 13/ 19
non eis valeat ad aeternitatem, sed ad diuturnitatem magnitudinemque CD, 21/ 20
 
 AETERNITATEMQUE...........1
ex hoc ad immortalitatem aeternitatemque perveniat. Quamquam itaque discernatCD, 10/ 9
 
 AETERNITATI...............2
saeculorum spatia definita, si aeternitati interminae comparentur, non exiguaCD, 12/ 13
autem quoniam mutabilitate transcurrit, aeternitati immutabili non potest esseCD, 12/ 16
 
 AETERNITATIS..............5
mercede brevissimi temporis, sed aeternitatis interminae. Pro istis autem CD, 3/ 20
temporali fastigio nutabundum, sed aeternitatis firmitate securum. Cum autemCD, 10/ 32
initio et ex diebus aeternitatis. Propterea dabit eos usque CD, 18/ 30
est, non sine mercede aeternitatis laborem caritatis aspexi. Tabernacula CD, 18/ 32
longitudinem tamen quandocumque finiendam aeternitatis nomen accepit, sed quemadmodumCD, 22/ 1
 
 AETERNITATISQUE...........1
non nisi aeterna est aeternitatisque suae certa atque secura CD, 11/ 11
 
 AETERNO...................22
mortali quam daemones in aeterno." Plotinus certe nostrae memoriae CD, 9/ 10
dissimilitudo. Incorporali vero illi aeterno et incommutabili tanto est CD, 9/ 17
in illa, quod ex aeterno non fuit, esse coepit CD, 10/ 31
praedixerit. Sed quid placuit aeterno Deo tunc facere caelum CD, 11/ 4
si Deum negabunt in aeterno habuisse consilio, simul eum CD, 11/ 4
carceribus caliginosi huius aeris aeterno supplicio destinatus. Haec autem CD, 14/ 3
male amatur postposito Deo, aeterno interno sempiterno bono, quemadmodum CD, 15/ 22
carne vestra in testamento aeterno. Et qui non fuerit CD, 16/ 26
quo discernatur a regno aeterno." Interea dum mille annis CD, 20/ 9
corpora mortuorum et igne aeterno crucientur corpora damnatorum, qui CD, 21/ 7
temporale peccatum supplicio punitur aeterno? Nec attendunt non propter CD, 21/ 11
factus est malo dignus aeterno, qui hoc in se CD, 21/ 12
est, ne futuri saeculi aeterno supplicio puniantur, iam supra CD, 21/ 13
Item sunt alii ab aeterno supplicio liberationem nec ipsis CD, 21/ 19
aeternam, sive sinistris, quos aeterno supplicio damnaturus, nisi elemosynasCD, 21/ 22
eius (sic quippe ostendit aeterno igne diabolum et angelos CD, 21/ 23
iudicio etiam pro hominibus aeterno igne cruciandis, quamvis perfecta CD, 21/ 24
oretur tunc pro hominibus aeterno igne puniendis, quae causa CD, 21/ 24
ira Dei, quae in aeterno est praenuntiata supplicio, non CD, 21/ 24
omnibus hominibus liberationem ab aeterno igne promittunt, verum eis CD, 21/ 25
Dei possessione numquam erunt, aeterno supplicio tenebuntur; quoniam non CD, 21/ 25
eis respondere, qui dicunt aeterno igne illos tantummodo arsuros CD, 21/ 27