AETERNUMQUE...............1
in singulis aeternum erit aeternumque esse certum erit, et CD, 19/ 27
 
 AETERNUS..................9
enim etiam poenalis ignis aeternus); tamen si vere perfecteque CD, 11/ 11
unigenitum Filium, unus unum, aeternus coaeternum, summe bonus aequaliter CD, 11/ 24
qua, cum ipse sit aeternus et sine initio, ab CD, 12/ 15
pacatae ac securae habitationis, aeternus est aeternisque debetur in CD, 17/ 13
iudicio puniendi, quando eos aeternus ignis accipiet, ubi cruciabuntur CD, 21/ 23
quibus paratus est ignis aeternus, ut Deus sententiam suam CD, 21/ 24
profecto non est ipse aeternus ille ignis. In illum CD, 21/ 26
quo res temporales operatur aeternus, sive per suos ministros CD, 22/ 9
dominicus dies velut octavus aeternus, qui Christi resurrectione sacratus CD, 22/ 30
 
 AETHAN....................2
est titulus: Intellectus ipsi Aethan Israelitae, commemorantur promissiones DeiCD, 17/ 9
scripta tempore, quo fit Aethan, de cuius nomine titulum CD, 17/ 12
 
 AETHER....................6
simul sunt? Cur ergo aether datur Iovi, aer Iunoni CD, 4/ 10
pater omnipotens fecundis imbribus aether Coniugis in gremium laetae CD, 4/ 10
fratribus cedat; modo sit aether, ut aerem Iunonem subterfusam CD, 4/ 11
Aeolus armatas hiemes, militat aether, Et coniurati veniunt ad CD, 5/ 26
stella. Similiter Minerva summus aether et Minerva itidem luna CD, 7/ 16
daemones aerii nuntiarent; quoniam aether longe a terra est CD, 8/ 21
 
 AETHERA...................4
et caelum bifariam, in aethera et aera; terram vero CD, 7/ 6
e quibus summum esse aethera, secundum aera, tertiam aquam CD, 7/ 6
ponerent, eamdem vel summum aethera vel etiam lunam esse CD, 7/ 16
sentit, sensus esse eius; aethera porro animum eius; cuius CD, 7/ 23
 
 AETHERE...................4
Quia Iovem, inquiunt, in aethere accipimus, in aere Iunonem CD, 4/ 10
caelumque profundum; ipse in aethere sit Iuppiter, ipse in CD, 4/ 11
animarum esse plenas, in aethere et aere immortalium, in CD, 7/ 6
et ideo non in aethere, sed in aere esse CD, 10/ 11
 
 AETHEREM..................1
modo affirmaverunt aliud esse aetherem, aliud aerem. Aqua vero CD, 4/ 10
 
 AETHERI...................1
alteque suspensus, aer vero aetheri terraeque contiguus. O mirabilem CD, 8/ 21
 
 AETHERIA..................4
beatosque credit, in alta aetheria sede collocat, procul a CD, 9/ 7
vero aliud corpora illa aetheria quam videre sufficiat, quorum CD, 9/ 16
aeria loca esse daemonum, aetheria vel empyria disserens Angelorum CD, 10/ 9
tamen caeli superiores ad aetheria spatia pertinentes, sive visibiles CD, 10/ 27
 
 AETHERIAE.................1
deos tamen ab eis aetheriae sedis altitudine separans et CD, 10/ 9
 
 AETHERIAS.................2
caeli ad circulum lunae aetherias animas esse astra ac CD, 7/ 6
Chaldaeis magistris, ut in aetherias vel empyrias mundi sublimitates CD, 10/ 27
 
 AETHERII..................1
motus, per corpus suum aetherii dii sentiunt et inde CD, 8/ 21
 
 AETHERIIS.................1
in aeriis daemones, in aetheriis deos. Ac per hoc CD, 8/ 16
 
 AETHERIO..................1
Vergilius ait: Primus ab aetherio venit Saturnus Olympo, Arma CD, 7/ 27
 
 AETHERIOS.................4
necessitas, quod scilicet deos aetherios humana curantes quid terrestres CD, 8/ 21
elementorum gradus ordinant inter aetherios deos et terrenos homines CD, 9/ 18
tibi immundissimi daemones, deos aetherios se esse fingentes, quorum CD, 10/ 27
aerias plagas inter deos aetherios habitabunt. Non audit ista CD, 10/ 27
 
 AETHERIS..................2
sit amborum. Aut si aetheris partem superiorem Minervam tenere CD, 4/ 10
luna, quam esse in aetheris infimo limite existimant. Unam CD, 7/ 16
 
 AETHERIUM.................2
in aere medios inter aetherium caelum terramque constituens, ut CD, 8/ 18
singula propria, dii corpus aetherium hominesque terrenum; duo vero CD, 9/ 13
 
 AETHIOPIA.................1
alii scribant eam ex Aethiopia in Aegyptum venisse reginam CD, 18/ 3
 
 AETHIOPIAE................1
uno; a finibus fluminum Aethiopiae afferent hostias mihi. In CD, 18/ 33
 
 AETHIOPUM.................2
origo vocabuli; sicut nec Aethiopum, qui dicuntur ad eum CD, 16/ 11
laborem caritatis aspexi. Tabernacula Aethiopum expavescent et tabernacula terraeCD, 18/ 32
 
 AETNAE....................1
strages dedisse; sic ex Aetnae verticibus quondam effusis crateribus CD, 4/ 2
 
 AETNAEIS..................1
potuerunt. Legimus apud eos Aetnaeis ignibus ab ipso montis CD, 3/ 31
 
 AEVI......................2
longas habuisse vitas illius aevi homines, ut posset aetate CD, 15/ 11
fidelis Celsum cum sanctis aevi iam termino in ipso CD, 18/ 23
 
 AEVO......................2
deorum turbam, quam longo aevo longa superstitio congessit, sic CD, 6/ 10
suo primarius, nomine Martialis, aevo iam gravis et multum CD, 22/ 8
 
 AFER......................1
Graeca et Latina, Apuleius Afer exstitit Platonicus nobilis. Sed CD, 8/ 12
 
 AFFABRE...................1
tale de materiis licet affabre effigiatis, tamen vita sensuque CD, 8/ 24
 
 AFFECTA...................2
anima sic vel sic affecta praegnantis valeat aliquibus velut CD, 12/ 26
eo quod anima carne affecta sic vivit, profecto non CD, 14/ 3
 
 AFFECTABANT...............1
aut plebis nomine dominationes affectabant; bonique et mali cives CD, 3/ 17
 
 AFFECTAE..................1
Quod ergo naturae sic affectae fructus posteritatis non debebatur CD, 15/ 3
 
 AFFECTANS.................1
in hominis sensum serpere affectans, cui utique stanti, quoniam CD, 14/ 11
 
 AFFECTARE.................1
omnibus inquinatus atque corruptus affectare videbatur Antonius, cui vehementerCD, 3/ 30
 
 AFFECTARENT...............1
homines canibus esse similes affectarent. Unde et illum vel CD, 14/ 20
 
 AFFECTAS..................1
idem auctor ab Atheniensibus affectas esse mulieres, ut nulla CD, 18/ 9
 
 AFFECTAT..................4
quoque animae spiritus inflatus affectat amatque sibi in laudibus CD, 1/ Pr
vel opinionis suae servare affectat, quia et illi ipse CD, 8/ 4
bonos credit, dum conciliari affectat et studet, ut quasi CD, 9/ 2
tenere quod vere est, affectat per superbam elationem simulare CD, 11/ 13
 
 AFFECTATI.................1
frumenta largitus est, regni affectati crimen incurrit et eiusdem CD, 3/ 17
 
 AFFECTENT.................1
risum faciles), si non affectent fallere ut daemones, supplici CD, 6/ 1
 
 AFFECTET..................1
delectatur, etiam dominari ardenter affectet, tamen qui veram licet CD, 5/ 19
 
 AFFECTI...................2
parentes ut erant corpore affecti, dum concumberent, ita primordia CD, 5/ 2
enim aliqui duo aequaliter affecti animo et corpore videant CD, 12/ 6
 
 AFFECTIBUS................6
quando quidem humanis capiuntur affectibus, a quibus dii longe CD, 8/ 14
ridetur vel horretur, eorum affectibus convenire. 15 "Quod neque CD, 8/ 14
displicet in operibus vel affectibus pravis, quibus vim suam CD, 9/ 1
se ipsos his moventur affectibus, verum etiam propter eos CD, 14/ 9
hominum daemonumve sectantium his affectibus pravis tamquam morbis et CD, 14/ 9
contrariis perturbaretur et fluctuaret affectibus, qualis in paradiso ante CD, 14/ 12
 
 AFFECTIO..................2
tales pugnas civica trepidaret affectio, sed potius humanum scelus CD, 2/ 25
utroque corporis et animi affectio? Amborum oculis pariter visa CD, 12/ 6
 
 AFFECTIONE................2
tam longe absunt animi affectione, quam longe absunt a CD, 8/ 24
etiam esse dixit sine affectione. Culpavit etiam illos sacer CD, 14/ 9
 
 AFFECTIONEM...............1
purgat, inquit, imitatio deificat affectionem ad ipsum operando. Bene CD, 19/ 23
 
 AFFECTIONES...............7
sicut Cicero, perturbationes, quidam affectiones vel affectus, quidam vero CD, 9/ 4
Has ergo perturbationes sive affectiones sive passiones quidam philosophi CD, 9/ 4
humanae, sub cuius iudicio affectiones animi aut pravae habentur CD, 14/ 6
amor eorum, istas omnes affectiones rectas habent. Metuunt poenam CD, 14/ 9
rectam rationem sequantur istae affectiones, quando ubi oportet adhibentur CD, 14/ 9
secundum Deum habemus has affectiones, huius vitae sunt, non CD, 14/ 9
membra corporis non ipsae affectiones, sed, cum eis consenserit CD, 14/ 19
 
 AFFECTIONIBUS.............5
hominum, si se inserant affectionibus et assensionibus nostris, et CD, 6/ 6
qua turbulentis et pravis affectionibus repugnatur, ex ulla animi CD, 9/ 3
accipitur), ut sine his affectionibus vivatur, quae contra rationem CD, 14/ 9
est. In aliis quippe affectionibus cum sibi resistit, ideo CD, 14/ 23
in plerisque motionibus et affectionibus extra usitatum naturae modum CD, 14/ 24
 
 AFFECTIONIS...............1
enim nihil ei talis affectionis voluptatisque praeponat, quamvis superaedificetCD, 21/ 26
 
 AFFECTIONUM...............2
operum similitudinem, non propter affectionum infirmitatem, sicut ipse DeusCD, 9/ 5
autem irae opera aliarumque affectionum in quibusque dictis atque CD, 14/ 19
 
 AFFECTOS..................3
Christianos adversis illis rebus affectos et praecipue pudorem humiliatarumCD, 2/ 2
animo et corpore aequaliter affectos fuisse praediximus. An dicendum CD, 12/ 6
ullis perturbationibus priusquam delinquerent affectos fuisse credendum sit." SedCD, 14/ 10