AGRORUM...................6
dispertientes officia numinum? Nec agrorum munus uni alicui deo CD, 4/ 8
perimatur. Ibi fascinatio timetur agrorum, hic membrorum amputatio non CD, 7/ 24
fructus iam proprie dicuntur agrorum, quibus utique omnes temporaliter CD, 11/ 25
ingenti lapide, quem in agrorum limite infixum vir fortis CD, 15/ 9
aviditate possidendi transgredi limitem agrorum, quanto est iniquius libidineCD, 15/ 16
perniciosis animalibus casus metuunt agrorum fructibus! Solent tamen de CD, 22/ 22
 
 AGROS.....................2
legibus excitatae. Volebant enim agros populo dividere, quos nobilitas CD, 3/ 24
plebs illa, quae suos agros non haberet, de publico CD, 5/ 17
 
 AGRUM.....................2
quod electo ad seminandum agrum die tam multa grana CD, 5/ 7
nonaginta pariet?. Tunc emit agrum Abraham, in quo sepelivit CD, 16/ 32
 
 AGUNT.....................15
simul, non quia simul agunt malam vitam, sed quia CD, 1/ 9
liberandos, qui non studiis agunt, sed haec prudenter advertunt CD, 2/ 23
quoquam permitterent. Et non agunt miseri gratias tantae misericordiae CD, 5/ 23
poetae canunt et histriones agunt, quae contra dignitatem ac CD, 6/ 5
non histriones, sed sacerdotes agunt, ab omni esse dedecore CD, 6/ 6
ipsa turpes et infames agunt; neque enim ab honestis CD, 6/ 7
paenitentibus mereri indulgentiam, priores agunt, quod eos deceperint, paenitentiamCD, 8/ 19
praedixi, quoniam qui talia agunt regnum Dei non possidebunt CD, 14/ 2
angeli et homines, nihil agunt, quo impediantur magna opera CD, 14/ 27
quae Deus adoratur, non agunt. Nam Deus quidem, utpote CD, 19/ 23
misericordia et causam maxime agunt suam, per generalem in CD, 21/ 18
praedixi, quoniam qui talia agunt regnum Dei non possidebunt CD, 21/ 25
praedicens: Quoniam qui talia agunt, regnum Dei non possidebunt CD, 21/ 25
ait:Quoniam qui talia agunt, regnum Dei non possidebunt CD, 21/ 25
ac per hoc, quicumque agunt talia, nisi in sempiterno CD, 21/ 25
 
 AGUNTUR...................8
homines, per quos eadem aguntur obsequia, non putasti habendos CD, 2/ 29
redeunt. Dum hae morae aguntur, misera illa civitas opulentissima CD, 3/ 20
sunt templa ubi haec aguntur, quam theatra ubi finguntur CD, 6/ 10
res fuisse significatas, quae aguntur in nobis, ad hoc CD, 10/ 5
in hoc saeculo sic aguntur, ut brevi etiam tempore CD, 16/ 26
poscentibus exhibent, ubi turpiter aguntur, quae velut sapienter negantur CD, 18/ 12
Isaias, istos qui nunc aguntur Ecclesiae Christi dies esse CD, 20/ 26
et quotquot Spiritu Dei aguntur, hi filii sunt Dei CD, 21/ 15
 
 AION......................1
a saeculo derivatum est; aion quippe graece saeculum nuncupatur CD, 16/ 26
 
 AIONION...................2
interpretari, quod Graeci appellant aionion, quod a saeculo derivatum CD, 16/ 26
brevi etiam tempore transeant; aionion autem quod dicitur, aut CD, 16/ 26
 
 AIT.......................306
illam vacare sententiam, ubi ait: "Scimus quia diligentibus Deum CD, 1/ 10
Falsum est ergo quod ait Christus: "Qui corpus occidunt CD, 1/ 12
ex hoc veraciterque declamans ait: "Mirabile dictu, duo fuerunt CD, 1/ 19
intellegendum est, ubi Lex ait: "Non occides," praesertim quia CD, 1/ 20
eos libido perpuleritferventi, ut ait Persius, tincta veneno, magis CD, 2/ 7
scripsit, ubi Scipio disputans ait: Numquam comoediae, nisi consuetudo CD, 2/ 9
qualia sunt, ut ipse ait, ludi convivia lectisternia. Quod CD, 2/ 11
constitutae, quia, sicut Sallustius ait: ius bonumque apud eos CD, 2/ 17
subiecit idem Sallustius et ait: At Discordia et avaritia CD, 2/ 18
Romani fuerint, de quibus ait: Ius bonumque apud eos CD, 2/ 18
Ex quo tempore, ut ait, Maiorum mores non paulatim CD, 2/ 18
ac flagitiosissima, sicut ipse ait, sed omnino nulla erat CD, 2/ 21
quae perstrinxit Sallustius, ubi ait: Igitur initio reges (nam CD, 3/ 10
mox deinde exclamavit et ait: Infelix, utcumque ferent ea CD, 3/ 16
ego dicerem, quod Sallustius ait? Plurimae turbae, seditiones et CD, 3/ 17
accidisset, ipse divinus haberetur (ait enim: Dico te, Pyrrhe CD, 3/ 17
quae puniebantur impunita relinquerentur, ait et Lucanus: Excessit medicinaCD, 3/ 27
ac faceret hominem, ut ait Pomponius, murcidum, id est CD, 4/ 16
Sed Fingebat haec Homerus, ait Tullius, et humana ad CD, 4/ 26
exhibendum putabant: Servientes, ut ait Apostolus, creaturae potius quam CD, 4/ 29
contemni. Quod vero non ait "errorem tradiderunt", sed "addiderunt CD, 4/ 31
insignis illorum; inde quippe ait: Nec non Tarquinium eiectum CD, 5/ 12
ac debellandi populos anteponeret, ait: Excudent alii spirantia mollius CD, 5/ 12
Cato. De illo quippe ait: Quo minus petebat gloriam CD, 5/ 12
poetam fugit Horatium, qui ait: Laudis amore tumes: sunt CD, 5/ 13
et verebantur palam confiteri, ait evangelista: Dilexerunt gloriam hominum CD, 5/ 14
solum improbabatur (sicut ille ait: Iacentque ea semper, quae CD, 5/ 14
ab hominibus, etiam Dominus ait:Amen dico vobis, perceperunt CD, 5/ 15
testimonium etiam poeta laudator. Ait enim: Natosque pater nova CD, 5/ 18
sepultura patris sui sollicito ait: Sequere me et sine CD, 5/ 18
vel dominationem, de quibus ait Sallustius: Sed ille vera CD, 5/ 19
fortes dicti existimentur, unde ait Vergilius: Pars mihi pacis CD, 5/ 19
ut eis eveniat quod ait Tullius de quodam, qui CD, 5/ 26
ulla dubitatione doctissimo. Non ait eloquentissimo vel facundissimo, quoniamCD, 6/ 2
Terentianus elegantissimo versiculo breviter ait: Vir doctissimus undecumque VarroCD, 6/ 2
Quid est ergo, quod ait: Si de omni natura CD, 6/ 4
quod civile appellatur. Deinde ait: Mythicon appellant, quo maxime CD, 6/ 5
an ex atomis, ut ait Epicurus. Sic alia, quae CD, 6/ 5
utraque separatam intellegi voluit. Ait enim ea, quae scribunt CD, 6/ 6
opposuit sibi quaestionem et ait: Hoc loco dicit aliquis CD, 6/ 10
sed in actibus fingat. Ait enim: Quae omnia sapiens CD, 6/ 10
sane Iudaeis cum loqueretur, ait: Cum interim usque eo CD, 6/ 11
illorum sacramentorum ratione sentiret. Ait enim: Illi tamen causas CD, 6/ 11
non dico quod facetius ait Tertullianus fortasse quam verius CD, 7/ 1
diis incertis dicere ingressus ait: Cum in hoc libello CD, 7/ 17
tradiderunt. Nam quod Vergilius ait: Primus ab aetherio venit CD, 7/ 27
et sumus, adiecit et ait: Sicut et vestri quidam CD, 8/ 10
Breviter autem eos definiens ait daemones esse genere animalia CD, 8/ 16
esse non dubium est, ait poeta clarissimus: Testor, cara CD, 8/ 19
religionis aversis esse instituta, ait inter cetera: Tunc terra CD, 8/ 26
quasi futura praenuntiando deplorans ait: Tunc terra ista, sanctissima CD, 8/ 26
errantes, increduli et irreligiosi, ait inditos simulacris, quia hi CD, 8/ 26
etiam Vergilius Aenean, ubi ait: Mens immota manet, lacrimae CD, 9/ 4
laude locutus est, ubi ait: Nulla de virtutibus tuis CD, 9/ 5
ipsorum Stoicorum, sed, ut ait Tullius, verbi controversia iam CD, 9/ 5
homines describebat? Hoc enim ait fingere poetas, quod ex CD, 9/ 7
determinando complexus est), quod ait daemones esse genere animalia CD, 9/ 8
eorum passionibus atque, ut ait ipse, turbelis omni modo CD, 9/ 8
est, sicut etiam Sallustius ait: Animi imperio, corporis servitio CD, 9/ 9
aeterna miseria. Qui enim ait animo passiva, etiam misera CD, 9/ 13
est, quod idem Platonicus ait Platonem dixisse: Nullus Deus CD, 9/ 16
hoc praecipuum eorum sublimitatis ait esse specimen, quod nulla CD, 9/ 16
est illud Plotini, ubi ait: Fugiendum est igitur ad CD, 9/ 17
autem Spiritu Sancto locutus ait: Scientia inflat, caritas vero CD, 9/ 20
omnes. Hinc est quod ait Apostolus: Etsi sunt qui CD, 9/ 23
errorique populorum sive, ut ait Apostolus, Evanescentes in cogitationibus CD, 10/ 1
dominio possessorum, sed, sicut ait quidam latini eloquii magnus CD, 10/ 1
Ad quod exhortans Apostolus ait: Obsecro itaque vos, fratres CD, 10/ 6
daemones autem non, ut ait ipse, simulant, sed plane CD, 10/ 11
Iesus ibi ostendit, ubi ait: Considerate lilia agri, non CD, 10/ 14
deponere, donec suppositas, ut ait Lucanus, propior despumet in CD, 10/ 16
Eius enim Propheta veracissimus ait: Mihi autem adhaerere Deo CD, 10/ 18
enim re vera, ut ait Porphyrius et nonnulli putant CD, 10/ 19
omnia, satis ostendit ubi ait: Velut pecus factus sum CD, 10/ 25
quis, quid et sperat? Ait Apostolus. Si autem quod CD, 10/ 25
ferme versu indicat, ubi ait: Ultima Cumaei venit iam CD, 10/ 27
non credit. Neque enim ait non esse, sed hoc CD, 10/ 32
suscepta de se ipso ait ipse Salvator: Ego sum CD, 10/ 32
resurrectionem suam discipulis trepidantibus ait: Oportebat impleri quae scriptaCD, 10/ 32
nostra aeterna in caelis; ait quippe et alio loco CD, 11/ 7
vocabulum noctis. Non enim ait alicubi: Facta est nox CD, 11/ 7
dicat id, quod Dominus ait de diabolo in evangelio CD, 11/ 13
quod beatus Ioannes apostolus ait: Ab initio diabolus peccat CD, 11/ 13
veritate non steterit, atque ait: Quia non est veritas CD, 11/ 14
peccat." Illud etiam, quod ait de diabolo Ioannes: Ab CD, 11/ 15
propheticis testimoniis, sive quod ait Isaias sub figurata persona CD, 11/ 15
ipse facturus: propterea Psalmus ait: Draco hic, quem finxisti CD, 11/ 17
Sanctus, de quo Dominus ait: Docebit vos omnem veritatem CD, 11/ 31
docens non solum illud ait: Erunt aequales angelis Dei CD, 11/ 32
contemplatione fruantur ostendit, ubi ait: Videte, ne contemnatis unum CD, 11/ 32
fuisse homines opinantur. Unde ait et Apuleius, cum hoc CD, 12/ 10
obtemperandum praecipienti salubriter, ubi ait: Dico autem per gratiam CD, 12/ 16
mirandum, praeterita. Sic enim ait: In spem vitae aeternae CD, 12/ 17
et fit illis quod ait Apostolus: Comparantes enim semetipsos CD, 12/ 18
causa lateat, frustra gignitur? Ait quidam Psalmus sacer: Venite CD, 12/ 28
Hanc Salvator significavit, ubi ait: Eum timete, qui habet CD, 13/ 2
ubi non minus generaliter ait:Qui me confessus fuerit CD, 13/ 7
mortem in eo quod ait: Qua die ederitis ex CD, 13/ 15
vult, cuius voluntatem, ut ait Plato, nulla vis vincit CD, 13/ 17
viderentur. Unde est quod ait angelus in libro Tobiae CD, 13/ 22
Propter quod Apostolus non ait: Corpus quidem moriturum est CD, 13/ 23
est propter peccatum; sed ait: Corpus quidem mortuum est CD, 13/ 23
praescivit et praedestinavit, sicut ait Apostolus, conformes imaginis FiliiCD, 13/ 23
autem in eo quod ait: Novissimus Adam in spiritum CD, 13/ 23
tanti verba doctoris, qui ait: Si est corpus animale CD, 13/ 23
spiritum vitae 83, non ait Graecus pneuma, quod solet CD, 13/ 24
sive hominis (de quo ait Apostolus: Quis enim scit CD, 13/ 24
flatu significans, et ubi ait: Ite, baptizate omnes gentes CD, 13/ 24
in quo nunc sumus, ait: Seminatur corpus animale, surget CD, 13/ 24
Quod apertius paulo post ait:In lege nemo iustificatur CD, 14/ 2
scripsit ad Galatas, ubi ait: Manifesta autem sunt opera CD, 14/ 2
alio loco idem Apostolus ait: Si autem veritas Dei CD, 14/ 4
illa, ut locutor nobilis ait, dira cupido usque adeo CD, 14/ 5
et ipse Iesus non ait: Diligis me? sed: Amas CD, 14/ 7
Amas me? ubi secutus ait Evangelista: Contristatus est Petrus CD, 14/ 7
est apud Apostolum, ubi ait: Cum timore et tremore CD, 14/ 7
dolorem autem Virgilius, ubi ait: Dolent gaudentque (sed ideo CD, 14/ 7
diligenter, illud inveni quod ait propheta: Non est gaudere CD, 14/ 8
intellegi bona. Non enim ait, Cupitis. Non tamen semper CD, 14/ 8
istorum verborum indifferentia reperitur. Ait enim Cicero orator amplissimusCD, 14/ 8
sanioris inducitur, satis indicat. Ait namque domino suo: Quanto CD, 14/ 8
sacer Psalmus, de quibus ait: Sustinui qui simul contristaretur CD, 14/ 9
quo ipse apostolus Paulus ait: Non enim accepistis spiritum CD, 14/ 9
quod de muliere Dominus ait: Si quis viderit mulierem CD, 14/ 10
Unde et Apostolus non ait: Non peccavit; sed: Non CD, 14/ 11
cum extollerentur. Non enim ait: Cum elati fuissent, ut CD, 14/ 13
incipiat? Et quoniam, sicut ait etiam quidam Romani maximus CD, 14/ 18
libellum repudii, respondit atque ait: Non legistis, quia, qui CD, 14/ 22
velle quod potest; sicut ait Terentius: Quoniam non potest CD, 14/ 25
filio meo Isaac, quod ait Apostolus: cum filio liberae CD, 15/ 2
Dominus Iesus adiecit atque ait: Sic et vobis faciet CD, 15/ 6
non incongrua, ut, ubi ait: Ad te enim conversio CD, 15/ 7
enim salvi facti sumus, ait Apostolus. Spes autem quae CD, 15/ 18
finem, de quo Dominus ait: Filii saeculi huius generant CD, 15/ 20
sunt gigantes. Sic enim ait: Gigantes autem erant super CD, 15/ 23
post illud. Quod autem ait: Et generabant sibi, satis CD, 15/ 23
rem alius propheta commendans ait: Ibi fuerunt gigantes illi CD, 15/ 23
de illo Scriptura loqueretur, ait initium regni eius fuisse CD, 16/ 4
erat? Et bene non ait: Venite et descendentes confundite CD, 16/ 5
a comminantibus dici, quemadmodum ait quidam: Non arma expedient CD, 16/ 6
habitaret in Charra, et ait ad illum: Exi de CD, 16/ 15
illud tempus pertinet quod ait: Tunc, id est, ex CD, 16/ 15
et patres vestri; non ait: Postquam mortuus est pater CD, 16/ 15
ei Deus, etiam hoc ait ad illum: Ego Deus CD, 16/ 24
erat hereditas. Non enim ait: Unde sciam? quasi adhuc CD, 16/ 24
adhuc non crederet; sed ait: Secundum quid sciam? ut CD, 16/ 24
virginis Mariae diffidentia quod ait: Quomodo fiet istud, quoniam CD, 16/ 24
haesisse, seminasse nec amasse. Ait enim: Ecce ancilla tua CD, 16/ 25
nomine vocato Sarra monstravit; ait quippe: Risum mihi fecit CD, 16/ 31
angelum verba potius audiamus. Ait quippe Scriptura: Et extendit CD, 16/ 32
illa promissus est filius, ait: Si mihi annorum centum CD, 16/ 32
enim Iacob), eodem loco ait: Amen, amen, dico vobis CD, 16/ 38
uno verbo intellegitur, quod ait: Ascendisti. Quod vero addidit CD, 16/ 41
ergo sibi vult quod ait: Arcum potentium fecit infirmum CD, 17/ 4
cum potentibus populi, quibus ait: Sedebitis super duodecim sedes CD, 17/ 4
Dominum. Quid enim habes, ait Apostolus, quod non accepisti CD, 17/ 4
in principio huius hymni ait: Exaltatum est cornum meum CD, 17/ 4
sequerentur, superiora demonstrant, ubi ait: Revelatus sum ad domum CD, 17/ 5
in aeternum. Quod autem ait: Coram Christo meo transibit CD, 17/ 5
ista mortalitas. Quod autem ait Deus: Qui omnia quae CD, 17/ 5
Quid est autem quod ait:Obolo argenti, nisi brevitate CD, 17/ 5
victimis Veteris Testamenti, ubi ait: Dedi domui patris tui CD, 17/ 5
Unde et illud, quod ait Sauli Samuel: Quoniam non CD, 17/ 6
Samuel in verbo Domini ait illi: Quia sprevisti verbum CD, 17/ 7
iste Psalmus adiunxit atque ait: Evertisti testamentum servi tui CD, 17/ 10
Hoc ergo intellegens David ait in secundo Regnorum libro CD, 17/ 12
Ideo autem post paululum ait: Nunc incipe et benedic CD, 17/ 12
Salvatoris ipsius refutatur, ubi ait, quod ipse David in CD, 17/ 14
qua civitate Psalmus alius ait: Mater Sion, dicet homo CD, 17/ 16
me calcaneum. Quod autem ait: In quem speravi, non CD, 17/ 18
mihi manducare, quod exponens ait: Quando uni ex minimis CD, 17/ 18
sit, de quibus ipse ait: Beati quorum remissae sunt CD, 17/ 20
qui vocatur Ecclesiastes, ubi ait: Non est bonum homini CD, 17/ 20
satis illud ostendit, ubi ait: Melius est ire in CD, 17/ 20
beatitudinis patienter exspectant. Hoc ait: In fortitudine, et non CD, 17/ 20
propter quod ipse Dominus ait: Lex et prophetae usque CD, 17/ 24
proficit, id agitur, quod ait Apostolus, ut non sit CD, 18/ 11
per iurgium provocando. Unde ait Virgilius: Et iurgia Codri CD, 18/ 19
altitudine praenuntiari oportebat, ubi ait: Sanabit nos post biduum CD, 18/ 28
de Christo agnoscere, quod ait inter cetera: In monte CD, 18/ 31
est abyssus. Quod autem ait: Phantasiae suae, subaudiendum est CD, 18/ 32
membrum eius agnovit atque ait: Requiescam in die tribulationis CD, 18/ 32
Ecce, inquit, dies veniunt, ait Dominus, et suscitabo David CD, 18/ 33
Christus. Ipse quippe Ieremias ait: Ecce dies veniunt, dicit CD, 18/ 33
primum scilicet, de quo ait: Et subito veniet in CD, 18/ 35
illud; secundum vero, ubi ait: Ecce venit, dicit Dominus CD, 18/ 35
testamentum, vel supra, ubi ait:Testamentum meum erat cum CD, 18/ 35
tridui brevitate concluditur." Sed ait aliquis: Quomodo sciam quid CD, 18/ 44
paulo superius demonstravit, ubi ait aperte Christum promittens: Et CD, 18/ 45
os patriarchae Iacob, ubi ait: Non deficiet princeps ex CD, 18/ 45
novissimo requirentibus respondit atque ait: Non est vestrum scire CD, 18/ 50
Nam et id, quod ait idem doctor: Quicumque volunt CD, 18/ 51
corde meo. Non enim ait: In corpore meo. Sed CD, 18/ 51
divina promissa, et quod ait Apostolus: Novit Dominus qui CD, 18/ 51
quas haberent, veras haberent, ait: Spe enim salvi facti CD, 19/ 4
cogat in gemitum, quod ait Tullius: Nullae sunt occultiores CD, 19/ 5
propter quod ipse Dominus ait: Vae mundo ab scandalis CD, 19/ 8
De quo fine Apostolus ait: Nunc vero liberati a CD, 19/ 11
superius disputavimus. Propter quod ait Apostolus: Qui episcopatum desideratCD, 19/ 19
suam a Christianismo, haec ait versibus Apollo. Deinde verba CD, 19/ 23
interpretati sunt, subiunxit atque ait: In his quidem irremediabilesententiaeCD, 19/ 23
interrogantibus si est Deus, ait Hecate: Quoniam quidem immortalis CD, 19/ 23
forte in eo, quod ait: Domino soli, Dominum solem CD, 19/ 23
iudicio permittatur. Sicut enim ait Apostolus:Non est iniquitas CD, 20/ 1
Evangelium et apostolicae litterae. Ait autem Apostolus: Per legem CD, 20/ 4
duodecim sedes sessuros esse ait, duodecim solos homines cum CD, 20/ 5
ceteras iudicabunt. Quod autem ait: In regeneratione, procul dubio CD, 20/ 5
Hanc quippe ut distingueret, ait: Venit hora, et nunc CD, 20/ 6
de quibus idem Dominus ait: Sine mortui mortuos suos CD, 20/ 6
transeundo. De qua morte ait apostolus Paulus: Ergo omnes CD, 20/ 6
iudicio consequenter adiunxit atque ait: Et potestatem dedit ei CD, 20/ 6
iudicandus. Ad hoc enim ait: Quoniam Filius hominis est CD, 20/ 6
etiam hoc loco, ubi ait: Qui mala egerunt, in CD, 20/ 6
enim hora (ubi non ait: Et nunc est, quia CD, 20/ 6
quasdam ridiculas fabulas verteretur. Ait quippe in libro memorato CD, 20/ 7
sit, iam debemus ostendere. Ait ipse Dominus Iesus Christus CD, 20/ 7
exponens quodam modo Apostolus ait: Quasi nihil habentes, et CD, 20/ 7
sic accipiendum est quod ait: Ut non seduceret gentes CD, 20/ 7
illo sancti eius, quibus ait: Ecce ego vobiscum sum CD, 20/ 9
ad messem; quod exponens ait: Messis est finis saeculi CD, 20/ 9
illo, qui faciunt quod ait Apostolus: Si resurrexistis cum CD, 20/ 9
nisi qui faciunt quod ait Apostolus: Ne sitis iugum CD, 20/ 9
reliquis, de quibus superius ait: Reliqui eorum non vixerunt CD, 20/ 9
hominem utique resurrexerant, quibus ait: Si resurrexistis cum Christo CD, 20/ 10
habet potestatem; adiunxit atque ait: Sed erunt sacerdotes Dei CD, 20/ 10
erupturae sunt. Quod vero ait: Et ascenderunt supra terrae CD, 20/ 11
comedisse memoratur." Quod vero ait: Et descendit ignis de CD, 20/ 12
inventus non est. Non ait: "Vidi thronum magnum et CD, 20/ 14
mundus. Unde et Apostolus ait: Praeterit enim figura huius CD, 20/ 14
melius innovatis. Quod autem ait: Et mare iam non CD, 20/ 16
in his verbis, ubi ait: Absterget omnem lacrimam ab CD, 20/ 17
dici solet. Quod autem ait: Et nunc quid detineat CD, 20/ 19
praesumptio. Illud tamen, quod ait Apostolus: Tantum qui modo CD, 20/ 19
Alii vero et quod ait: Quid detineat scitis et CD, 20/ 19
mysterium pertinere arbitrantur, quod ait in epistula sua Ioannes CD, 20/ 19
et revivescant. Quod enim ait: Et ita semper cum CD, 20/ 20
pertinet beatorum. Quod autem ait: Terra vero impiorum cadet CD, 20/ 21
inquit, contumacibus, sive, ut ait alius interpres: incredulis. Nec CD, 20/ 21
inconvenienter accipimus. Quod autem ait omnem terram et omnem CD, 20/ 21
scilicet de quo Ioannes ait: Et semen eius in CD, 20/ 22
in monumentis, hic non ait Prophetaomnes, sed multi dormientium CD, 20/ 23
eo quod paulo post ait: Veniet dies Domini ut CD, 20/ 24
nimirum hoc est, quod ait Apostolus: Simul cum illis CD, 20/ 24
quod secutus adiunxit atque ait: Et placebit Domino sacrificium CD, 20/ 26
Dei, de qua Salomon ait: Lignum vitae est omnibus CD, 20/ 26
iudicium novissimum pertinet, ubi ait: Erunt mihi, dicit Dominus CD, 20/ 27
enim frustra idem Dominus ait Iudaeis: Si crederetis Moysi CD, 20/ 28
ductus est. Non enim ait: "ducetur", sed pro eo CD, 20/ 30
quae perierant domus Israel? Ait namque in Evangelio: Non CD, 20/ 30
suae (quae antequam fieret, ait Evangelista: Iesus nondum erat CD, 20/ 30
inter se historici, sicut ait Varro, quasi data opera CD, 21/ 6
non exstinguitur. Non aliter ait et de oculo: Bonum CD, 21/ 9
verum est, inquiunt, quod ait Christus vester: In qua CD, 21/ 11
caeco, secutus adiunxit atque ait: Quin et supremo cum CD, 21/ 13
accipitur in eo quod ait: Suspensae ad ventos; aqua CD, 21/ 13
aqua in eo quod ait: Sub gurgite vasto; ignis CD, 21/ 13
esse facturum. Non enim ait: "Numquid diu continebit in CD, 21/ 18
condicione praedixit. Non enim ait: "Ninive evertetur, si non CD, 21/ 18
fuerint, propter illud quod ait Iesus: Hic est panis CD, 21/ 19
merito fundamenti, de quo ait Apostolus: Fundamentum enim aliud CD, 21/ 21
genus elemosynarum pertinet quod ait apostolus Iacobus iudicium futurum CD, 21/ 22
sententiam. Hoc enim, quod ait Psalmus, ad vasa misericordiae CD, 21/ 24
sibi errando blandiuntur, atque ait: Conclusit enim Deus omnes CD, 21/ 24
in regno. Quamobrem quod ait Dominus Iesus: Hic est CD, 21/ 25
constituti; de quo corpore ait Apostolus:Unus panis, unum CD, 21/ 25
eorum agendo, de quibus ait:Quoniam qui talia agunt CD, 21/ 25
hac re apertissime loquens ait: Qui amat patrem aut CD, 21/ 26
neglegunt, propter illud quod ait apostolus Iacobus: Iudicium autem CD, 21/ 27
debitoribus nostris . Non enim ait Dominus, inquiunt: Si dimiseritis CD, 21/ 27
et in hoc quod ait: Quando uni ex minimis CD, 21/ 27
Non itaque propterea Dominus ait: Si dimiseritis peccata hominibus CD, 21/ 27
intuenda sunt. Non enim ait: "Si dimiseritis peccata hominibus CD, 21/ 27
vobis qualiacumque peccata", sed ait: Peccata vestra. Quotidianam quippe CD, 21/ 27
quod etiam Iacobus apostolus ait iudicium futurum sine misericordia CD, 21/ 27
vasa misericordiae, valet quod ait idem Apostolus consequenter adiungens CD, 21/ 27
istam Domini sententiam, ubi ait: Facite vobis amicos de CD, 21/ 27
potuerunt, sed adiecit atque ait: Quique sui memores alios CD, 21/ 27
utique homines erant, quibus ait Iesus: In lege vestra CD, 22/ 2
eius promisit implebitur, ubi ait per Prophetam: Resurgent qui CD, 22/ 3
in monumentis, et quod ait: Erit caelum novum et CD, 22/ 3
vixque receperat), erupit atque ait: Iterum me secturi estis CD, 22/ 8
resurgant; et quoniam Dominus ait:Amen, dico vobis, capillus CD, 22/ 12
habuit; si autem, quod ait Apostolus, occursuros nos omnes CD, 22/ 12
sententia quippe Domini, qua ait: Capillus capitis vestri non CD, 22/ 14
Dei." Illud etiam, quod ait praedestinatos conformes fieri imaginis CD, 22/ 16
ipsius plenitudo." Proinde quod ait Apostolus, occursuros nos omnes CD, 22/ 18
illo commemoravit loco, ubi ait de Christo: Et ipsum CD, 22/ 18
mutabilitate vertentur. Quamvis quod ait Dominus: Capillus capitis vestri CD, 22/ 19
spiritum carnales erant, quibus ait Apostolus: Non potui vobis CD, 22/ 21
quam dii quibusdam paucis, ait Tullius, veram dederunt; nec CD, 22/ 22
eius gratiae, de quo ait Apostolus: Gratias autem Deo CD, 22/ 23
non possunt. Sicut ergo ait Apostolus de institutione spiritali CD, 22/ 24
corporibus exuerentur." Sed Porphyrius ait, inquiunt, ut beata sit CD, 22/ 26
ex Platone Virgilius, ubi ait: Rursus et incipiant in CD, 22/ 26
ad corpora redituras, sicut ait Plato, nec tamen ad CD, 22/ 28
mala ulla redituras, sicut ait Porphyrius, ut ex his CD, 22/ 28
ipsos excepisse videatur, qui ait omnem intellectum; secundum hoc CD, 22/ 29
ita videmus. Propter quod ait Apostolus, quod paulo ante CD, 22/ 29
in terra (ipse quippe ait per Prophetam: Caelum et CD, 22/ 29
sancti viri Iob, quando ait ad Deum: In obauditu CD, 22/ 29
intellegi, de quibus oculis ait Apostolus: Illuminatos oculos habere CD, 22/ 29
qui fideliter accipit, quod ait Deus ille magister: Beati CD, 22/ 29
tuum. Illud etiam, quod ait supra memoratus Iob, sicut CD, 22/ 29
Deum". Et illud, quod ait Apostolus: Faciem ad faciem CD, 22/ 29
illud recte intellegitur, quod ait Apostolus: Ut sit Deus CD, 22/ 30
nescituri sunt, quomodo, sicut ait Psalmus: Misericordias Domini in CD, 22/ 30