ALIOSQUE..................1
et Anaximenem et Anaxagoram aliosque nonnullos, antequam Pytagoras philosophumCD, 18/ 37
 
 ALIQUA....................99
atque impietatis abominationem, ad aliqua tamen peccata vel rara CD, 1/ 9
fieri fortasse sine carnis aliqua voluptate non potuit. 17 CD, 1/ 16
suae. An vero si aliqua femina mente corrupta violatoque CD, 1/ 18
dicunt, cum forte in aliqua temporalia mala devenerit: Ubi CD, 1/ 29
scaenam constitui prohibebat. Si aliqua luce mentis animum corpori CD, 1/ 32
adulteras autem feminas, quamvis aliqua damnatione, nulla tamen morte CD, 3/ 5
adquirere potuerunt, numquid tamquam aliqua dea colenda est eis CD, 4/ 15
ab eis sentiebant dari, aliqua vocabula inde flectentes, sicut CD, 4/ 24
congruere civitatibus, quod habeat aliqua supervacua, aliqua etiam quae CD, 4/ 27
quod habeat aliqua supervacua, aliqua etiam quae obsit populis CD, 4/ 27
aut cycnum, ut cum aliqua concumbat; deam homini nubere CD, 4/ 27
facienda decerni, qualia si aliqua terrena civitas decrevisset, genere CD, 5/ 1
horoscopi notati et inspecti aliqua arte, quae nulla est CD, 5/ 7
aliquid potest, quod non aliqua efficiens causa praecesserit; si CD, 5/ 9
expertium motus illi, quibus aliqua faciunt secundum naturam suam CD, 5/ 9
10 "An voluntatibus hominum aliqua dominetur necessitas." Unde nec CD, 5/ 10
operis aliquid vel mala aliqua sustinuerint, cum illi pro CD, 5/ 17
religio non a terrena aliqua civitate instituta est, sed CD, 6/ 4
scriberet, quasi hic de aliqua scribat et non de CD, 6/ 4
omni, aut vero etiam aliqua, licet non omnis, deorum CD, 6/ 4
deorum scribit, aut de aliqua, aut omnino de nulla CD, 6/ 4
rebus humanis; si de aliqua, cur non etiam ipsa CD, 6/ 4
universae naturae hominum pars aliqua deorum? Quod si multum CD, 6/ 4
si multum est, ut aliqua pars divina praeponatur universis CD, 6/ 4
omnis", usitate quidem intellegitur aliqua; sed potest intellegi et CD, 6/ 4
est nec omnis nec aliqua est. Nam, ut ipse CD, 6/ 4
non omnis, sed saltem aliqua esset: recte autem postponitur CD, 6/ 4
sufficeret aliquis unus aut aliqua una? Numquid Venus sola CD, 6/ 9
ex toto, verum ex aliqua parte non defuit. Adfuit CD, 6/ 10
velint, tamen ut in aliqua parte mundi statuerent, ipsum CD, 7/ 16
daemones praevaluerint, qui nec aliqua magna his sacris polliceri CD, 7/ 24
non intellecta in sacris aliqua velut turpitudo aut absurditas CD, 7/ 33
quod corpore mutari potest, aliqua re potest et ideo CD, 8/ 5
dii superiores sunt, sit aliqua pars bonorum, quorum praesidio CD, 9/ 2
corporis vinculo. Non enim aliqua pietatis et sapientiae disciplina CD, 9/ 10
faciamus et sacrificemus, vel aliqua nostra seu nos ipsos CD, 10/ 1
talibus erroribus deditum et aliqua magna se scire opinantem CD, 10/ 11
rationales creati sunt, ex aliqua parte vivit in eis CD, 10/ 16
ergo incredibile est, si aliqua una intellectualis anima modo CD, 10/ 29
vel a philosophia verissima aliqua vel ab Indorum moribus CD, 10/ 32
vel a philosophia verissima aliqua nondum in suam notitiam CD, 10/ 32
nondum receptam vel ex aliqua verissima philosophia vel ex CD, 10/ 32
spatium praeterissent, nec fuisset aliqua differentia unde tempus tempori CD, 11/ 5
tempus, quod tempus sine aliqua mobili mutabilitate non est CD, 11/ 6
creatura fieret, quae aliquid aliqua motione mutaret, cuius motionis CD, 11/ 6
credendum est. Aut enim aliqua lux corporea est, sive CD, 11/ 7
ipsa, sed alia res aliqua laetos facit. Quanto magis CD, 11/ 8
in finem sciat, nisi aliqua revelatione ab illo fiat CD, 11/ 12
scientiam duplicavit vel ex aliqua parte auxit, tamquam minoris CD, 11/ 21
aliquo modo essent nec aliqua specie continerentur nec aliquem CD, 11/ 28
novenario numero quattuor pars aliqua eius est, ideo dici CD, 11/ 30
in denario quaternarius est aliqua pars eius; sed quota CD, 11/ 30
est. Quoniam si res aliqua est, aut habet aut CD, 12/ 6
fuerit: quaero utrum in aliqua natura fuerit. Si enim CD, 12/ 6
fuit; si autem in aliqua, vitiabat eam et corrumpebat CD, 12/ 6
fecerunt bonam voluntatem, utrum aliqua eam an nulla voluntate CD, 12/ 9
utique nec fecerunt. Si aliqua, utrum mala an bona CD, 12/ 9
nova creantis sine novitate aliqua voluntatis, quantum potuimus, explicata CD, 12/ 22
est, quod dixi explicari aliqua locutione non posse, quonam CD, 13/ 11
Detrahitur porro malum non aliqua natura, quae accesserat, vel CD, 14/ 11
creatura sibi subdita in aliqua specie humana sensus alloquatur CD, 15/ 6
utilem civitati vel sors aliqua reperiret, vel ille potissimum CD, 15/ 20
autem apocryphis etsi invenitur aliqua veritas, tamen propter multa CD, 15/ 23
est credendum, praeter carnes aliqua alimenta esse potuerunt, quae CD, 15/ 27
tenentes non ea sine aliqua praefiguratione futurorum gesta atque CD, 16/ 2
prophetica historia dicuntur et aliqua, quae nihil significant, sed CD, 16/ 2
similes et manus. Si aliqua gens talis esset, illi CD, 16/ 8
mundus esse credatur sive aliqua ratione monstretur, non tamen CD, 16/ 9
humana, etiam inter ipsos aliqua rixa consurgere. Proinde hoc CD, 16/ 20
ei rei, quam crediderat, aliqua similitudo adhiberetur, qua eius CD, 16/ 24
eloquia Prophetarum, si quidem aliqua sunt ad terrenam Ierusalem CD, 17/ 3
ad terrenam Ierusalem spectantia, aliqua ad caelestem, nonnulla ad CD, 17/ 3
vereor autem ne, cum aliqua elegero, multis, qui ea CD, 17/ 15
Hebraeorum vix inveniuntur per aliqua aenigmata dictorum suorum rerumve CD, 17/ 21
retinentur. De quibus me aliqua positurum esse promisi in CD, 18/ 26
absit ut inter se aliqua ratione dissentiant. Unde non CD, 18/ 41
aut beate? Ubi etsi aliqua vera dicebantur, eadem licentia CD, 18/ 41
plerique utrum alia sit aliqua ignorant. Ex hac Septuaginta CD, 18/ 43
pax non fuit, quamvis aliqua et prospere gesserint, primus CD, 18/ 45
numerantur; sed quid si aliqua mala valetudo membra tremore CD, 19/ 4
praeterire, sed simul esse aliqua necessitate cogantur, quorum neuter CD, 19/ 7
necesse est ut in aliqua et ex aliqua et CD, 19/ 12
in aliqua et ex aliqua et cum aliqua rerum CD, 19/ 12
ex aliqua et cum aliqua rerum parte pacatum sit CD, 19/ 12
sunt, quia, etsi in aliqua securitate non dolent, non CD, 19/ 13
dolore, dolor autem sine aliqua vita esse non potest CD, 19/ 13
bellum vero esse sine aliqua pace non potest; non CD, 19/ 13
tamquam sint aliqui in aliqua parte terrarum barbari constituti CD, 20/ 11
sit in corpore, cum aliqua causa etiam invisibili tristis CD, 21/ 3
contra naturam, cum in aliqua re, cuius natura innotuit CD, 21/ 8
quasi non possit in aliqua re divinitus fieri aliud CD, 21/ 8
cum aliquid adverterint in aliqua institutione naturae eamque sibi CD, 21/ 8
non dicere? Aut vero aliqua gentium coleret inter deos CD, 22/ 6
sunt etiam deos suos aliqua mira fecisse. Bene, si CD, 22/ 10
Nec ideo tamen si aliqua martyribus amputata et ablata CD, 22/ 19
suppleta sint? Iam itaque aliqua paulo ante praemisi, quae CD, 22/ 20
alicui granditati in parte aliqua constitutae, quod per totum CD, 22/ 20
Deinde ut quomodo posset aliqua similitudine ostenderet, quantum ab CD, 22/ 29
quippe inexperta loquimur), ubi aliqua, quae aliter intellegi nequeat CD, 22/ 29
 
 ALIQUAE...................6
ut sunt alterna bellorum, aliquae parentum ferro amiserunt viros CD, 3/ 13
parentum ferro amiserunt viros, aliquae utrorumque ferro et parentes CD, 3/ 13
Noe usque ad Abraham aliquae familiae secundum Deum viventium CD, 16/ 1
in eis geritur, quae aliquae naturae sunt; quod nullo CD, 19/ 13
esset utcumque tolerabilis, si aliquae deliciae spiritales in illo CD, 20/ 7
mortui resurgent et erunt aliquae humanae animae sine corporibus CD, 22/ 13