ALIQUANTA.................2
quinquaginta, et quantos interposita aliquanta aetate Moyses centum vigintiCD, 15/ 14
et Assyriis imperabat, relaxata aliquanta captivitate Iudaeorum, quinquaginta miliaCD, 18/ 26
 
 ALIQUANTIS................1
cuncta creata sunt? Deinde aliquantis interpositis, in eodem tamen CD, 13/ 24
 
 ALIQUANTO.................18
posse, ac deinde cum aliquanto latius et uberius disseruisset CD, 2/ 21
occurrerent, monstra haberentur. Deinde aliquanto post, cum theologian naturalemCD, 6/ 10
Quibusdam vero vitia eorum aliquanto attentius et diligentius intuentibus CD, 8/ 22
Nam ipsos homines cum aliquanto latius describendo complecteretur, suo CD, 9/ 8
paululum supprimenda iudicavit et aliquanto altius latuit, dubitavit de CD, 9/ 21
resurrectione futura sint, potest aliquanto scrupulosius inter Christianarum ScripturarumCD, 10/ 29
revelantes apertius indicarunt, quae aliquanto occultius superioribus sunt significataCD, 10/ 32
impendi misericordiam desiderant, ut aliquanto productius in eadem miseria CD, 11/ 27
vel paululum stare vel aliquanto tardius ire permittitur; sed CD, 13/ 10
feruntur ad sidera, ut aliquanto diutius in astro sibi CD, 13/ 19
pubertas intellegenda restabit, ut aliquanto post centum annos puberes CD, 15/ 20
de ceteris, quae obscurius aliquanto dicta sunt et difficilius CD, 15/ 27
propter numeri plenitudinem, quamvis aliquanto amplius sint, sive ex CD, 16/ 24
amplae magnificaeque fuere; verum aliquanto minores tamen, quam fama CD, 18/ 2
inveniri. De quo si aliquanto diutius loqui voluerimus, non CD, 19/ 11
quod praeterit, transit, transibunt aliquanto mitius dicta sunt quam CD, 20/ 24
ubi nascitur, aut, ut aliquanto diutius homo vivat, tamen CD, 22/ 8
de tota ipsa causa aliquanto diligentius coeperam disputare, cum CD, 22/ 8
 
 ALIQUANTULA...............1
ea non praeponerent Christo, aliquantula tamen cupiditate cohaerebant, quantumCD, 1/ 10
 
 ALIQUANTULUM..............2
rerum natura reddita ratione aliquantulum mitigarent offensionem, quam non CD, 7/ 33
congaudebit mihi. Sed post aliquantulum tempus ancilla de domo CD, 16/ 31
 
 ALIQUANTUM................6
suscepti operis necessitate dissolverem, aliquantum immoratus sum: maxime adCD, 2/ 2
exactis, id est eiectis, aliquantum aequo et modesto iure CD, 2/ 18
turba minutorum deorum vel aliquantum intermissa officium maiorum deorum CD, 4/ 9
virilia colerentur, non saltem aliquantum verecundiore secreto, sed in CD, 7/ 21
suo qui translatus fuerat aliquantum fuisse atque ibi, donec CD, 15/ 11
post annum, nisi quod aliquantum corpulentiae siccioris et contractioris CD, 21/ 4
 
 ALIQUARUM.................1
perscrutantes, nec omnium, sed aliquarum ex istis origines gentium CD, 16/ 11
 
 ALIQUAS...................11
sunt, si earum quoque aliquas barbarica libido compressit, permissum CD, 1/ 28
tantae plenissimo dignitatis audent aliquas partes deae Cloacinae tribuere CD, 4/ 8
terrae; quia et hic aliquas differentias volunt esse atque CD, 4/ 10
quo modo referrent ad aliquas partes mundi et opera CD, 7/ 14
angelos. Ita quamvis propter aliquas causas hominibus angelos mittat CD, 7/ 30
dubitatio, quod non animorum aliquas inferiores partes, sed ipsas CD, 9/ 3
exclamans: O pater, anne aliquas ad caelum hinc ire CD, 14/ 5
curiositate gloriantes velut gentes aliquas hominum nobis impunita vanitateCD, 16/ 8
Unde et acerrime cernentibus aliquas occultas esse merito existimatur CD, 16/ 23
Ecclesiam. Sed rursus affirmare aliquas futuras a regibus praeter CD, 18/ 52
posse putabatur exsistere, compellebat aliquas civitates positas sub iure CD, 22/ 6
 
 ALIQUATENUS...............3
diei huius et mane aliquatenus congruenter intellegere valeamus. Quoniam CD, 11/ 7
nec per se ipsum aliquatenus vivit. Mors igitur animae CD, 13/ 2
eo quod creatae sunt aliquatenus permanebunt. Sic ergo creavit CD, 22/ 24
 
 ALIQUEM...................20
templa confugisse compererant, aut aliquem ducem barbarorum praecepisse, utCD, 1/ 2
fecisse dicturus est, qui aliquem fidei suae passus inimicum CD, 5/ 18
satius esset eis alium aliquem Iovis nomine nuncupare, dignum CD, 7/ 9
quemquam metueret, nec docere aliquem nec delendo vel quoquo CD, 7/ 34
scilicet propter illorum excellentiam aliquem eorum nobis constituere deum CD, 9/ 23
purgare cupiebat, non invenit aliquem superiorem deum, qui vel CD, 10/ 10
adversus ipsam. Non enim aliquem vincit aut subiugat nisi CD, 10/ 22
quod habet; sicut vas aliquem liquorem aut corpus colorem CD, 11/ 10
aliqua specie continerentur nec aliquem ordinem vel appeterent vel CD, 11/ 28
Ita etiam non ad aliquem alium sensum, sed ad CD, 12/ 7
quotiens revolutum, nec alium aliquem natura similem. Neque ab CD, 12/ 18
desiderantem videre Romanos, ut aliquem fructum habeat et in CD, 14/ 9
intendebat auctor libri huius aliquem, ad quem necessario perduceret CD, 15/ 20
dissipaverit parvulus: quaerat locutionis aliquem modum, quo non absurde CD, 16/ 27
propterea confirmant horum trium aliquem fuisse Christum, quia, cum CD, 16/ 29
atque inaniter hic alium aliquem requiramus, sicut carnales Iudaei CD, 17/ 8
pacis imponere. Sed faciamus aliquem, qualem canit poetica et CD, 19/ 12
omne autem initium ad aliquem sui generis finem et CD, 19/ 16
est "ut non seduceret aliquem", sed ut non seduceret CD, 20/ 7
fert propter vos, nolens aliquem perire, sed omnes in CD, 20/ 18
 
 ALIQUI....................13
nascitur sive concipitur; quod aliqui alienant a Dei voluntate CD, 5/ 1
alienant a Dei voluntate, aliqui ex illa etiam hoc CD, 5/ 1
Chaldaei, Scythae, Galli, Hispani, aliqui reperiuntur, qui hoc viderint CD, 8/ 9
animae sint passiones an aliqui spiritus extrinsecus veniant, per CD, 10/ 11
est, appetivit. Si enim aliqui duo aequaliter affecti animo CD, 12/ 6
hoc facere, quod si aliqui ausi essent, ut non CD, 14/ 20
aliquid audeo definire, utrum aliqui spiritus elemento aerio corporati CD, 15/ 23
virtute nobiles quam furore. Aliqui sane et victum scribunt CD, 18/ 13
primum Sancum sive, ut aliqui appellant, Sanctum, rettulerunt in CD, 18/ 19
An ante tempora christiana aliqui fuerint extra Israeliticum genus CD, 18/ 47
pugnaturum; ex quibus etiamsi aliqui victi secuti eum fuerint CD, 20/ 8
sunt accipiendae, tamquam sint aliqui in aliqua parte terrarum CD, 20/ 11
eius, vel universi vel aliqui eorum non semper ibi CD, 21/ 23
 
 ALIQUIBUS.................10
potuerint: quando praetermitteretur, si aliquibus hominibus in honorem cuiuspiamCD, 1/ 6
iudicare. Utrum enim Ecclesiae aliquibus fide dignis testificationibus, ut CD, 1/ 26
delectatae in hoc etiam aliquibus invidistis. Non accuso quod CD, 1/ 28
ita desipiat, ut existimet aliquibus usibus Dei esse necessaria CD, 10/ 5
sic affecta praegnantis valeat aliquibus velut induere qualitatibus fetum CD, 12/ 26
atque crescentem posse in aliquibus gentibus persecutionem pati a CD, 18/ 52
naturae suae pacem, ex aliquibus reliquiis pacis id dolet CD, 19/ 13
autem vel omnibus vel aliquibus sacrificari esse permissum, mox CD, 19/ 23
scripta recepta sunt, ab aliquibus creditur (nam de illo CD, 20/ 25
voluntatem? Denique si de aliquibus ita certa esset, ut CD, 21/ 24
 
 ALIQUID...................259
atque perspectis attende utrum aliquid mali acciderit fidelibus et CD, 1/ 10
mundum, sed nec auferre aliquid possumus. Habentes autem victum CD, 1/ 10
dixit. Dictum est enim aliquid eos facere cum occidunt CD, 1/ 12
quam subsidia mortuorum . Si aliquid prodest impio sepultura pretiosa CD, 1/ 12
non timent, tale ergo aliquid, quale accidit Regulo, etiam CD, 1/ 15
minuunt. Quod si tale aliquid est pudicitia, ut quid CD, 1/ 18
sapere, ut huic perisse aliquid existimet etiam de ipsius CD, 1/ 18
fertur, invidit, aut ut aliquid nos mitius dicamus, erubuit CD, 1/ 23
carne perpessae sunt, habebant aliquid latentis infirmitatis, quae posset CD, 1/ 28
potatis erroribus ebria vos aliquid sanum cogitare permittit! Dii CD, 1/ 32
his quae leguntur audierint aliquid contradici, ne fiant similes CD, 2/ 1
in quibus ab hoste aliquid perpetratum est, quod intulit CD, 2/ 2
Verum tamen si philosophi aliquid invenerunt, quod agendae bonae CD, 2/ 7
deos ludorum scaenicorum expetitores aliquid auderent, forte undique removerentCD, 2/ 14
prudenter advertunt; quia, etsi aliquid in his rebus daemones CD, 2/ 23
clamare crederetur, nuntiavit etiam aliquid et prope futurum et CD, 2/ 24
potius quam eis dignum aliquid scriptitasse, ubicumque illos inter CD, 2/ 25
nullis talibus praeceptis egerint aliquid cum suo cultore populo CD, 2/ 25
fuisse dicatur, inducit magnum aliquid divinantem, quem etiam nube CD, 3/ 2
mentientes et vix veri aliquid vel indicantes vel significantes CD, 3/ 10
inaniter habuistis, ne forte aliquid utile inde facere possint CD, 3/ 19
se suosque miserunt. Hic aliquid agerent dii helluones atque CD, 3/ 20
divinationum caligine decipientes; hic aliquid agerent, civitati populi RomaniCD, 3/ 20
miserunt: tunc primum tale aliquid facerent. Audeo quippe dicere CD, 3/ 20
esset et huius modi aliquid pro fide evangelica pateretur CD, 3/ 20
Persas, Cyro invitante et aliquid commodius pollicente? Quae gens CD, 4/ 7
contemptoribus haereat? Aut si aliquid proficiunt cultores eius, ut CD, 4/ 18
colebatur, quia, si bonum aliquid est latitudo regni atque CD, 4/ 21
finxerunt, inveniant si possunt aliquid, quod praestari ab aliquo CD, 4/ 21
felicem? Quis enim optat aliquid propter aliud quam ut CD, 4/ 23
potissimum struxit nec propter aliquid diis ceteris supplicavit, quando CD, 4/ 23
praemineret. Cur enim non aliquid melius quam ipsi Iovi CD, 4/ 23
cerneret praeoccupatum, non audens aliquid contra eorum facere arbitrium CD, 4/ 23
omnibus petebatur. Quis enim aliquid ab aliquo deo nisi CD, 4/ 23
praenuntiarunt, quia neglectum est aliquid, severissime vindicarunt, quia idCD, 4/ 26
alium adulterare, sic item aliquid aliter turpiter atque inepte CD, 4/ 27
propinquaverit veritati? Si enim aliquid contra vetustatem tanti posset CD, 4/ 31
eo munera quasi magnum aliquid concupiscant. Et hoc est CD, 4/ 33
natalium constellationibus de valetudine aliquid dicere, quando eis inspiciendaCD, 5/ 5
si duo nascantur, impedit aliquid, ut alter prior, alter CD, 5/ 5
ducitur quove in agro aliquid plantatur aut seritur." Iam CD, 5/ 7
nititur, ut non existimet aliquid se adversus eos valere CD, 5/ 9
causarum; non enim fieri aliquid potest, quod non aliqua CD, 5/ 9
e duobus, aut esse aliquid in nostra voluntate, aut CD, 5/ 9
voluntate. Porro si est aliquid in nostra voluntate, eisdem CD, 5/ 9
esse ut ita sit aliquid vel ita fiat, nescio CD, 5/ 10
non utique nihil, sed aliquid praescivit: profecto et illo CD, 5/ 10
et illo praesciente est aliquid in nostra voluntate. Quocirca CD, 5/ 10
fatum, non fortunam, non aliquid aliud, sed ipsum peccaturum CD, 5/ 10
quia non per vos aliquid estis; sed Ut glorificent CD, 5/ 14
qui propter hoc boni aliquid facere videntur, ut glorificentur CD, 5/ 15
non cogant? Aut vero aliquid nocuerunt Romani gentibus, quibus CD, 5/ 17
adipiscenda fecerint boni operis aliquid vel mala aliqua sustinuerint CD, 5/ 17
aeternam colligit patriam, habet aliquid, cui per umbram quandam CD, 5/ 17
esse debeant Christiani, si aliquid fecerint pro dilectione patriae CD, 5/ 18
cur extollatur, velut grande aliquid fecerit, qui forte in CD, 5/ 18
sancti martyres, tamquam dignum aliquid pro illius patriae participatione CD, 5/ 18
est, et nemo dicat aliquid proprium, sed sint illis CD, 5/ 18
Angelorum, cum paene tale aliquid illi fecerint pro conservanda CD, 5/ 18
ne per immoderationem noxium aliquid valetudinem turbet et voluptas CD, 5/ 20
iniuste placet. Quamvis enim aliquid dixerimus, quod apertum nobis CD, 5/ 21
a Fortuna barbata boni aliquid post hanc vitam esse CD, 6/ 1
tam multa legit, ut aliquid ei scribere vacuisse miremur CD, 6/ 2
Persuadeant cui possunt se aliquid sanctum per tales agere CD, 6/ 7
Potinam: nempe desipere et aliquid mimo simile in sua CD, 6/ 9
Erubescat, eat foras; agat aliquid et maritus. Valde inhonestum CD, 6/ 9
adorabat; quia videlicet magnum aliquid eum philosophia docuerat, ne CD, 6/ 10
selectis seligi aliquos ad aliquid maius atque praestantius, sicut CD, 7/ 1
pendatur semper propter quod aliquid fit, quam id quod CD, 7/ 3
ad finem, quem qui aliquid incipit maxime appetit intendit CD, 7/ 7
vel admittat ad se aliquid intro vel emittat a CD, 7/ 8
partes hoc interpretantur, quasi aliquid spectet mundus foras sicut CD, 7/ 8
habens potestatem causarum, quibus aliquid fit in mundo. Hoc CD, 7/ 9
Quanto enim facilius, si aliquid hac doctrina quod ad CD, 7/ 12
de omnibus dubitare quam aliquid affirmare maluerit. Nam trium CD, 7/ 17
talia scripta legistis et aliquid magnum vos didicisse iactatis CD, 7/ 22
caelum a quo fiat aliquid, terram de qua fiat CD, 7/ 28
secundum eas non caelum aliquid fecerit, sed etiam caelum CD, 7/ 28
manere potuerit; nec ipse aliquid divinae menti in his CD, 8/ 2
obscurarum et incertarum ad aliquid apertum et certum reperiendum CD, 8/ 3
imperitorum stultitiam scire se aliquid opinantium etiam in ipsis CD, 8/ 3
esse fama celebriore laudantur, aliquid tale de Deo sentiunt CD, 8/ 4
sunt etiam illa, ut aliquid de Numa mitius suspicemur CD, 8/ 5
esse vel vitam, meliusque aliquid vitam esse quam corpus CD, 8/ 6
nulla essent: viderunt esse aliquid ubi prima esset incommutabilis CD, 8/ 6
sicut luce oculus, si aliquid ab his ad illa CD, 8/ 8
aeterna atque communia, profecto aliquid diceret exoptandum magnique pendendumCD, 8/ 16
preces fundit, maxime si aliquid magicum admisit: itane tandem CD, 8/ 19
spiritus invitatos, qui valeant aliquid sive ad nocendum sive CD, 8/ 23
non eis cedentes ad aliquid approbandum vel perpetrandum, quod CD, 9/ 3
ostendam, ne longum faciam, aliquid unum quod sit evidentissimum CD, 9/ 4
daemones bonos vellet intellegi, aliquid etiam in ipsorum descriptione CD, 9/ 8
meruissent; si tamen adquirerent aliquid pietatis, ut ab aerumnis CD, 9/ 10
mihi de bonis Angelis aliquid video disserendum, quos isti CD, 9/ 19
si divinos intueamur libros, aliquid affert cognitione dignissimum. DaemonesCD, 9/ 20
si tamen vel tale aliquid vident), illud est, quod CD, 10/ 10
aperiant clausa ostia, vel aliquid eius modi mirabiliter operentur CD, 10/ 11
nihil aut non aperte aliquid dicit; quamvis quem alium CD, 10/ 23
dicit ipsum Deum, non aliquid ab eo, sed ipsum CD, 10/ 25
ipsi, quam spiritalem vocas, aliquid post huius vitae finem CD, 10/ 28
correxerit." Si post Platonem aliquid emendare existimatur indignum, cur CD, 10/ 30
contagione teneretur. Ubi etsi aliquid inconvenienter sapit (magis enim CD, 10/ 30
dicenda est? Porro si aliquid in illa, quod ex CD, 10/ 31
sit factus, dicunt quidem aliquid, unde sibi Deum videntur CD, 11/ 4
hoc fatebuntur accidere illi aliquid novi, et hoc magnum CD, 11/ 4
est consequens, ut Deo aliquid existimemus accidisse fortuitum, quod CD, 11/ 5
nisi creatura fieret, quae aliquid aliqua motione mutaret, cuius CD, 11/ 6
simplex, cui non sit aliquid habere, quod vel possit CD, 11/ 10
sunt. Quoniam Deus non aliquid nesciens fecit, quod nec CD, 11/ 10
et Spiritus Sanctus, an aliquid occurrat, quod hoc loco CD, 11/ 23
isti in his tribus aliquid secundum Deum de Trinitate CD, 11/ 25
homine artifice spectantur, ut aliquid efficiat: natura, doctrina, usus CD, 11/ 25
in ea ratione cognoscatur aliquid, secundum quam factum est CD, 11/ 29
eiusdem Scripturae subditi essent, aliquid aliud ex hoc intellegendum CD, 11/ 34
habeat voluntatem malam, faciat aliquid mali, hoc est ipsam CD, 12/ 6
bona faciunt (tunc enim aliquid faciunt), causas habent efficientes CD, 12/ 8
hi possunt putare, quod aliquid hominum pereunte mundo relinquatur CD, 12/ 12
diuturnum, in quo est aliquid extremum, et omnia saeculorum CD, 12/ 13
beatitudinem pergit: fit ergo aliquid novi in tempore, quod CD, 12/ 14
potest, in quo mutabile aliquid non est? continuo respondit CD, 12/ 15
creatura non fuit, affirmare aliquid pertimesco, quia et me CD, 12/ 16
in angelicis motibus tale aliquid fuit et ideo tempus CD, 12/ 16
in eius natura fiat aliquid, quod ante non fuerit CD, 12/ 18
mutabile est omne quod aliquid patitur. Non itaque in CD, 12/ 18
an praeter haec duo aliquid aliud de saeculis saeculorum CD, 12/ 20
indiscussa interim differatur; sive aliquid in ea definire valeamus CD, 12/ 20
obscuritate rerum affirmare temere aliquid audeamus. Nunc enim contra CD, 12/ 20
est: fit in illa aliquid, quod antea numquam factum CD, 12/ 21
Neque qui plantat est aliquid neque qui rigat, sed CD, 12/ 26
motusve animae matris valeant aliquid liniamentorum aut colorum aspergere CD, 12/ 26
ex ea materia facit aliquid, quam ipse non fecerit CD, 12/ 26
mors cavetur. Ideo quippe aliquid eius suscipitur, ne tota CD, 13/ 8
ut nec eorum carni aliquid corruptionis vel difficultatis nec CD, 13/ 19
difficultatis nec eorum beatitudini aliquid doloris et infelicitatis possitCD, 13/ 19
ne animalia corpora molestiae aliquid esuriendo ac sitiendo sentirent CD, 13/ 20
per significationem eius spiritale aliquid intellegatur, salva veritate narrationisCD, 13/ 21
Spiritum Sanctum. Unde tale aliquid factum existimant, quale tunc CD, 13/ 24
hi dicantur fingere, qui aliquid mendacio simulante componunt. Hunc CD, 13/ 24
dicere, negaverunt esse posse aliquid in animo sapientis. Voluntas CD, 14/ 8
videtur, tamquam nemo possit aliquid male vel turpiter velle CD, 14/ 8
Non enim quia durum aliquid, ideo rectum, aut quia CD, 14/ 9
potest esse. Est igitur aliquid humilitatis miro modo quod CD, 14/ 13
faciat cor, et est aliquid elationis quod deorsum faciat CD, 14/ 13
partibus oboediret. At enim aliquid caro patitur, quo servire CD, 14/ 15
est, sicut disseruimus, aut aliquid animae, quod carnis afficit CD, 14/ 15
contra rectam voluntatem ad aliquid movebantur, unde necesse esset CD, 14/ 19
secundum animam legitur tale aliquid dictum: Multiplicabis me in CD, 14/ 21
feminam non sicut simile aliquid etiam in homine uno CD, 14/ 22
est, ut nec Deum aliquid futurorum lateret, nec praesciendo CD, 14/ 27
operatur intrinsecus, ut valeat aliquid medicina, quae adhibetur extrinsecusCD, 15/ 6
male dividebat, dans Deo aliquid suum, sibi autem se CD, 15/ 7
ergo commota fuerit ad aliquid perperam committendum, si quiescatur CD, 15/ 7
moveri. Dictum est tale aliquid in eodem divino Libro CD, 15/ 7
describi ista coeperunt, tunc aliquid tale fieri potuisse in CD, 15/ 13
non faciunt intentum ad aliquid, quod facile possit intellegi CD, 15/ 13
habere potuerunt? quoniam prodesse aliquid non putatur; et quotus CD, 15/ 13
fiunt anni sexdecim et aliquid minus quam menses duo CD, 15/ 13
detracto, post reddito, tale aliquid fieret? Sed quomodolibet istuc CD, 15/ 13
dubitaverim, ut, cum diversum aliquid in utrisque codicibus invenitur CD, 15/ 13
non est scriptoris error, aliquid eos divino Spiritu, ubi CD, 15/ 14
quo id fiat apertius, aliquid interponam, unde nullus ambigat CD, 15/ 15
Cain, quasi esset inde aliquid deinceps connectendum, unde perveniretur CD, 15/ 20
impudentiae videatur: non hinc aliquid audeo definire, utrum aliqui CD, 15/ 23
tale genus mortis faciat aliquid, quod eis possit obesse CD, 15/ 24
negantem in Hebraeorum libris aliquid de Christo esse prophetatum CD, 15/ 26
sunt; sed aliud dicat aliquid, quod a fidei regula CD, 15/ 26
gesta esse, et significare aliquid, et ipsum aliquid ad CD, 15/ 27
significare aliquid, et ipsum aliquid ad praefigurandam Ecclesiam pertinereCD, 15/ 27
omnia, quae gesta narrantur, aliquid etiam significare putanda sunt CD, 16/ 2
sed propter illa, quae aliquid significant, etiam ea, quae CD, 16/ 2
sed descendere dicitur, cum aliquid facit in terra, quod CD, 16/ 5
tempus, qui numquam potest aliquid ignorare, sed ad tempus CD, 16/ 5
ibi linguam eorum, si aliquid esset, quod angelos prohiberet CD, 16/ 6
Quando autem etiam nos aliquid talis locutionis interioribus auribus CD, 16/ 6
consuetudo, ut, quando terrenorum aliquid partiendum est, maior dividat CD, 16/ 20
ille populus adolevit), sive aliquid aliud convenientius ista significent CD, 16/ 24
divisa erant, non boni aliquid, sed spiritus indicant aeris CD, 16/ 24
aetate adhuc posset. Ad aliquid enim emortuum corpus intellegere CD, 16/ 28
quod est, sed per aliquid quod sibi subditum est CD, 16/ 29
ministrarent; sed erat profecto aliquid, quo ita excellebant, licet CD, 16/ 29
praestitit condimentum, quo sapiant aliquid, unde illud caveatur exemplum CD, 16/ 30
nondum illis natis nec aliquid agentibus boni seu mali CD, 16/ 35
de hac re dicere aliquid latius instituti operis ratio CD, 16/ 35
futura subiecta: tamen in aliquid maius intentam fuisse istam CD, 16/ 35
enim potest, ut habeat aliquid in vita et moribus CD, 16/ 36
profecto figuratum est hic aliquid, quod ad magnum pertineat CD, 16/ 38
usu temporalis vitae futuri aliquid nosceretur, ad terrenam civitatem CD, 17/ 3
praenuntiatum, quod non insinuet aliquid ad supernam civitatem Dei CD, 17/ 3
dicitur atque completur, significat aliquid, quod etiam ad Ierusalem CD, 17/ 3
in eo genere litterarum aliquid aliud praeter id, quod CD, 17/ 3
quoniam qui putat se aliquid esse, cum nihil sit CD, 17/ 4
Saulem, cum, si tale aliquid comminandum esset, ipsi David CD, 17/ 7
peccatis filiorum eius tale aliquid, quale in Regnorum libro CD, 17/ 9
praenotasse etiam nominibus aliorum aliquid, quod ad rem pertineat CD, 17/ 14
Prophetarum nomina revelare, ut aliquid, quod eorum personae conveniret CD, 17/ 14
desipit, ut credat velut aliquid magnum nobis indicare voluisse CD, 17/ 18
possit intellegi. Tale quippe aliquid etiam Dominus ipse Iesus CD, 17/ 20
maiestatis eorum dignitate indignum aliquid sentiat. Et ideo nec CD, 18/ 10
sive praestando, nec daemones aliquid operari secundum naturae suae CD, 18/ 18
daemones naturas creant, si aliquid tale faciunt, de qualibus CD, 18/ 18
tanto operosius penetratur. Sed aliquid inde sumendum est et CD, 18/ 28
quae se docere profitetur aliquid, unde fiant homines beati CD, 18/ 39
bene intellegentibus dilucesceret, et aliquid praetermittere et aliquid addereCD, 18/ 43
et aliquid praetermittere et aliquid addere, ut etiam hinc CD, 18/ 43
in Ninive civitate, sed aliquid etiam significaverunt, quod modum CD, 18/ 44
sacrarum Litterarum receptus, legitur aliquid prophetasse de Christo, si CD, 18/ 47
in Ecclesia Christi morbidum aliquid pravumque sapiunt, si correpti CD, 18/ 51
humanis, non ab eis aliquid certum de Scripturae canonicae CD, 18/ 53
nil valebat. Nam si aliquid ad hoc interesset, profecto CD, 19/ 1
Nullo modo tamen inde aliquid legibus summi illius Creatoris CD, 19/ 12
quod naturae dedit, sed aliquid adimit, aliquid relinquit, ut CD, 19/ 13
dedit, sed aliquid adimit, aliquid relinquit, ut sit qui CD, 19/ 13
animae rationalis, ut mente aliquid contempletur et secundum hoc CD, 19/ 14
contempletur et secundum hoc aliquid agat, ut sit ei CD, 19/ 14
nec morte dissolvi, ut aliquid utile cognoscat et secundum CD, 19/ 14
laudaverint. Denique tamquam mirabile aliquid atque incredibile prolaturus: PraeterCD, 19/ 23
imperatur; et utique subrepit aliquid in hoc loco infirmitatis CD, 19/ 27
communicatione corporis Christi; nec aliquid prodesset ad eius baptismum CD, 20/ 9
volumine disputavi; quoniam plus aliquid erant, et tamen quadringenti CD, 20/ 13
de mari autem novo aliquid me uspiam legisse non CD, 20/ 16
in Isaiae prophetia tale aliquid tractaremus, quomodo esset haec CD, 20/ 24
intellegendum est? Dicit tale aliquid et Isaias: Lavabit Dominus CD, 20/ 25
est, cuncta discutere, ut aliquid horum veritas manifestata confirmet CD, 20/ 26
non attendunt esse tamen aliquid tale quod corpore maius CD, 21/ 3
eo loco eius, ubi aliquid contingit ut doleat; dolet CD, 21/ 3
est eis non ideo aliquid non fuisse vel non CD, 21/ 5
in lucerna illa mechanicum aliquid de lapide asbesto ars CD, 21/ 6
numinis potestate penderet; quale aliquid etiam in illa lucerna CD, 21/ 6
nos reddere rationem, quando aliquid velut impossibile nolunt credere CD, 21/ 7
re, cuius natura innotuit, aliquid ab eo quod erat CD, 21/ 8
doctissimi apud illos fuerunt, aliquid proferendum est, quo appareat CD, 21/ 8
sufficere, quo commoneantur, cum aliquid adverterint in aliqua institutioneCD, 21/ 8
dicta perhibent amonstrando, quod aliquid significando demonstrent, et ostentaCD, 21/ 8
multa dicendo aliquando in aliquid veritatis incurrant. Nobis tamen CD, 21/ 8
Nam etsi quisque mali aliquid alterius improbitate vel errore CD, 21/ 13
vel iniustitia cuiquam mali aliquid facit; sed non peccat CD, 21/ 13
Zoroastrem, nec ei boni aliquid monstrosus risus ille portendit CD, 21/ 14
turpitudine luxuriae diffluendo sive aliquid aliud eorum agendo, de CD, 21/ 25
quae non agit perperam, aliquid eis prodesse non posset CD, 21/ 27
quia frater tuus habet aliquid adversum te, relinque ibi CD, 21/ 27
particula tam exigua potuit aliquid caelesti corpore melius apud CD, 22/ 4
fertur: "Putabam, inquit, magnum aliquid te mihi fuisse dicturam CD, 22/ 8
pietatis affectu; deinde abscedens aliquid de altari florum, quod CD, 22/ 8
erunt. Accedet ergo aliis aliquid, aliis minuetur; ac per CD, 22/ 12
maximi fuerunt, minus haberent aliquid in statura, quod eis CD, 22/ 14
hoc ideo dixerim, quod aliquid existimem corpori cuique periturum CD, 22/ 19
poterat potestate. Cum autem aliquid non videtur, quamvis adsit CD, 22/ 19
secretumque naturae ita recipiat aliquid subtractum sensibus nostris, ut CD, 22/ 20
secundum ipsos loquar, quomodo aliquid vel latet omnia sentientem CD, 22/ 20
decus ut servetur, si aliquid demptum fuerit indecenti alicui CD, 22/ 20
non est absurdum, ut aliquid inde etiam staturae corporis CD, 22/ 20
maiores volunt, qui vix aliquid utiliter volunt, quot et CD, 22/ 22
Neque qui plantat, est aliquid, neque qui rigat, sed CD, 22/ 24
nec qui seminat, est aliquid, sed qui format Deus CD, 22/ 24
et partum nutrit, est aliquid, sed qui incrementum dat CD, 22/ 24
amantes Platonem dicunt eum aliquid simile nobis etiam de CD, 22/ 28
prodidit, quorum commemoravit sententiam), aliquid dixerunt, quod licet falsumCD, 22/ 28
oculos videbitur Deus, ut aliquid habeant in tanta excellentia CD, 22/ 29
protinus corpus; nec volet aliquid spiritus, quod nec spiritum CD, 22/ 30